Юнайтед договори трансфера на Тони Кроос

13:48
Юнайтед договори трансфера на Тони Кроос
Ръководството на Манчестър Юнайтед е постигнало принципна договорка с колегите си от Байерн Мюнхен за трансфера на Тони Кроос.

Сумата по сделката за трансфера на полузащитника е 20 милиона паунда.

Официално сделката ще бъде обявена скоро и така германският национал ще бъде първото ново попълнение в състава на Луис ван Гаал.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Amateur2014
23.05.2014 12:04

Сега чета, че самият Кроос в интервю отрича трансфер в Юнайтед! Абе тепърва спекулациите с Юнайтед се започват. Първо беше с треньора, сега вече се започва с трансферите.

caramell
23.05.2014 09:45

Ако е вярно - честито! Точно този тип играч им трябва на Ман Юн.. аз не се сещам дали са имали някога качествен полузащитник , който да играе едновременно в защита и нападение.

Gopcho
23.05.2014 03:36

С Ван Гаал и няколко правилни трансфери, за сега добре се е ориентирал, юнайтед отново, мисля, че ще претендент за титлата!

PRI_A_TEL
23.05.2014 03:06

Истината е че всичко са спекулации на големите издания, това искали, онова не искали, това станало онова не станало. Нали някой трябва да ги купува и чете, да не мислите, че едновременно щом излезе интервюто от вчера относно Кроос от страна на президента на клуба, който явно е интервюиран преди два дни, че няма да сядат скоро на преговори с играча. Юнайтед вече са дали 20 милиона паунда, Байерн са се съгласили, Кроос се е съгласил със заплатата и хоп тренера дърпа шалтера, Да, Да!!! И всичко това за едни 24 часа как се случи и то точно с Кроос? Че аз не съм чувал някога такива подробности около някой трансфер, вие да сте чували? Ами не сте, обикновенно става ясно, когато се види играча да каца на летището или обявят трансфера в страницата на Юнайтед и го дадат по МУТВ. Така че да го духат весниците и журналистите, не се хващайте на подобни неща, защото вероятно е имало от страна на Юнайтед, само и единственно запитване за цената на играча, нищо повече до момента. Пък ако искате вярвайте на нещата написани от жълтите вестници.

gL_Manekena
24.05.2014 03:41

Много си прав!

RealMardridCR7
23.05.2014 00:40

а дано все повече такива хубави трансфери,и отново да бъдем в топ 4

Velasquez
22.05.2014 22:51

Приятели, прочетох че Ван Гаал не желае да привлича Кроос и е разпоредил да бъдат прекратени преговорите. Какво мислите - грешка ли е това според вас (ако е истина)?

Salient
23.05.2014 01:08

Напълно съм съгласен с теб! *smile*

Velasquez
23.05.2014 01:00

Точно в този момент Кроос е идеален за Юнайтед, Юнайтед също е идеален за Кроос. Млад и "разработен" халф, който също е техничен, с добър удар и не на последно място - с добра физика за Премиър Лийг. От друга страна, ако пристигне в Юнайтед, Кроос почти сигурно ще бъде титуляр в повечето мачове на отбора, а и ще получи дори по-добра заплата от тази, за която "изнудва" Байерн. Не виждам причина да не бъде взет, освен ако няма нещо, което ние не знаем - конфликт между Ван Гаал и него (от престоя на Ван Гаал в Байерн). Сериозна алтернатива на Кроос биха могли да бъдат Видал или Погба, както и Фабрегас, макар той понякога да извършва по-специфични функции. Все пак се надявам на Кроос, понеже е най-възможният вариант от по-горе написаните. *smile*

Salient
22.05.2014 23:39

Първо дано не е истина. Според мен това е възможност, която не може да бъде изпусната, ако Кроос наистина иска да напусне Байерн. Ще е грешка, ако клубът не се възползва от нея. Юнайтед ще е идеалното място за него, защото в момента абсолютно никой друг топ клуб в света не му гарантира титулярно място и висока заплата едновременно. От друга страна ван Гаал има собствени виждания за развитието на отбора и по някаква странна причина Кроос може и да не попада в плановете му. Ако е така, тогава се надявам да има наистина сериозна алтернатива на германеца, защото привличането на класен футболист в тази зона е абсолютно наложително и от огромно значение!

Depend
22.05.2014 22:24

Ще е грешка за самия Фабрегас да се върне в Арсенал. Ще се окаже в подобна ситуация като в Барса (резерва). Не ми се струва реално Уйлшир или Рамзи да му стоят резерви а и като цяло Арсенал има много добри халфове, докато в Юнайтед няма нито един. Както и да е де Артуро Видал също ще свърши много добра работа до Кроос а се говори и, че ще се продава.

Hitchhiker1902
22.05.2014 23:35

Видал няма да мръдне от Юве, в Торино може да са скъперници, но не са идиоти. По-скоро ще си вземете Погба... ако ви се дават едни 60 милиона *wink*

Depend
22.05.2014 21:40

Жизнено важно попълнение, от последните добри гидини на Скоус напрактика Юнайтед няма такъв халф от световна класа, нещо недопустимо за голям отбор. Надявам се и Фабрегас да пристигна. Също толкова важно е обаче и отбор да се оттърве от Карик, той изключително много дърпа отбора назад всичките му пасове са на страни и на зад, всеки играч от по-висока класа го прави на смешен, няма удар от далеч, въобще липсва му всичко което е необходимо за най-важната позиция в един отбор. За съжаление превърнаха Клевърли в негово точно копие. Флетчър е пълно дарво, поне има желание за игра. Фелайни направи много слаб сезон и ако продължава така, няма да станеработата в Юнайтед.

Salient
22.05.2014 22:08

Фабрегас го отпиши, трансферът е абсолютно невъзможен. Ако го изгонят от Барселона най-вероятно ще се върне в Арсенал. Иначе, ако има нещо истина около Кроос, тогава ме притеснява позицията на ван Гаал относно трансфера, особено след информациите, че именно той е стопирал трансфера.

NortBanckTerace
22.05.2014 21:56

За Фабрето не се надяваите имаме предимство пред всички клубове а и той самия си е артелерист.

NortBanckTerace
22.05.2014 21:31

Всичко е възможно ако в БМ не се нуждаят от него защо да не мине в МЮ. МЮ не са малък клуб или клуб без традиции. Жалко ще е ако отиде в някой от богаташките клубове.

Salient
22.05.2014 21:08

Докато не чуя това от някой по-достоверен източник от Дейли Мейл, отказвам да вярвам на такива информации, въпреки че коефициента на Кроос за трансфер в Юнайтед е паднал почти до този на Шоу.

Amateur2014
22.05.2014 21:06

Само че странното е защо Ван Гаал би искал тази сделка да не се осъществи! Така или иначе, на Дейли, Мирър, Гардиън не вярвам много-много, но все пак...

chicharito_3
22.05.2014 20:33

Ако информацията е достоверна и трансфера се осъществи, ще го вземем направо без пари *cigarette*

bestfan
22.05.2014 20:33

Айде стига глупости ! Тони Крос...пфффффм само 20 милиона паунда ! Айде моля ви се я се събудете това е направо цена максимум за такъв играч , даже 15 са му много ако питате мен. Това да не ви е Кристиано Роналдо или Луис Суарез че да искате астрономически суми ! Тони Крос е добър играч но само толкова, не е велик а само за великите се плащат астрономически суми !

sksw
23.05.2014 01:09

Кое му е много бе ? В Англия, Франция и Испания се купуват играчи за по 50 млн, които един господ ги е чувал, купува се Бейл който изобщо не е кой знае каква знаменитост и велик играч за 100 млн евро, а Кроос който бе част от Байерн който спечели требъл и тази година дубъл и един от най-добрите отбори в света. Доказал се играч пред всички, стрелящ и с двата крака и подаващ невероятни пасове, да ми кажеш че 20 млн му били много.. Ти чуваш ли се ? Малко са му даже.. Незнам защо Байерн продават звездите си на такива ниски цени.. За мен Кроос струва не по-малко от 30-40 млн, щом онзи калитко Мартинес струваше 50...

angelusssssss
22.05.2014 19:42

по последна информация дет излезе, Ван Гал е блокирал трансфера ....

vasil74
22.05.2014 20:17

Van Gaal ends Man Utd's Kroos pursuit Louis van Gaal has cancelled Manchester United's plans to sign Bayern Munich playmaker Toni Kroos. The 24-year-old had been a target of David Moyes but the club's new Dutch boss has vetoed any deal for the German midfielder. Source: The Guardian Thursday,

Amateur2014
22.05.2014 20:01

Къде го четеш това!? Понеже аз в СкайСпортс не го виждам!

golemiq_geshan
22.05.2014 19:22

Леле само за 20 млн ?! Невероятен трансфер за Манчестър

sksw
22.05.2014 18:20

Кроос е ясно, че ще напусне. Жалко, но щом така е решил и той и отбора.. Иначе се говореше, че Байерн имат интерес към Давид Луиз и Ван Перси. Ще видим какво ще стане *smile*

PRI_A_TEL
22.05.2014 15:47

Президентът на Байерн днес е заявил, че няма да има повече преговори с Тони Кроос за удължаване на контракта му, подобни моменти имало 2006 година с Балак, но нещата станали "нетърпими" и Балак отлетял за Челси, затова и тази ситуация нямало да е по-различна, въпреки това Кроос имал все още договор с Байерн и до тогава, можело да се реши друго. Общо взето сещайте се, канят Юнайтед да го взима, щом и това излезе, като интервю...
Отделно Юнайтед има възможност да привлече 26 годишния Жервиньо, чиято клауза за откупуване е 16 милиона.
Юнайтед се интересува от Педро от Барселона, както и от Робен и Лалана, като и за тримата е поискано да се каже продават ли се и на каква цена.
Юнайтед се интересува и от холандското крило Джорди Класие, на 22 играещ в националния отбор на холандия, смята се за изгряваща звезда и от него се интересуват Тотнъм, Арсенал и Барселона.

toya.stava
22.05.2014 15:42

Има логика да са го купили, но това ме съмнява, че сделката е станала само за 20 милиона паунда ! Прекалено са малко са толкова качествен футболист.

darkway
22.05.2014 15:29

Дано трансфера стане факт! Иначе относно защитниците дано вземем някой измежду Мангала , Хюмелс или Гарай а пък и двама да вземем ще е най добре *smile* Относно Строотман мисля че имаме шанс да го вземем и него имайки предвид, че Гаал ще е мениджър. Има още една въпросителна дали ще търсим и едно крило, ако правим чистка и там по скоро може и да се справим с наличните, но ще се види...
GGMU!

Amateur2014
22.05.2014 15:33

Все повече се заговаря за Коноплянка, което няма да е НИКАК зле!

PRI_A_TEL
22.05.2014 15:18

Не вярвайте преди да е станало факт. Има голяма вероятност подобни слухове да се пускат от Юнайтед, за да се създава напрежение върху ръководството на Байерн и върху играча. По принцип и агента на самия играч, може да пуска подобни слухове, за да може да накара Байерн да се опитат да дадат повече пари на Кроос, като заплата. Кроос за мен изглежда като играч, който трудно би напуснал Германия, но ако има голяма разлика в парите, които би получавал в Байерн и Юнайтед, то е ясно че ще отлети към Юнайтед. Последните няколко години Юнайтед не даваха кои знае какви пари за трансфери и заплати, Видич, Евра, Фердинанд, Гигс и Скоулс взимаха големи заплати, сега всички те вече не получават такива, което автоматично освобождава голяма финансова мощ на Юнайтед откъм заплати, отделно нямаше трансфери, ако не броим Мата и Фелайни. За мен лично привличането на Кроос ще е уникален удар на Юнайтед, защото взимат наследника на Скоулс в средата на терена, двамата имат много идентичен начин на игра, само Скоулс беше по агресивен и избухлив, докато Кроос даже не обръща внимание на съперника. Кроос обаче не е дефанзивен, до него трябва да е Фелайни, Джоунс или да се надяваме да привлекат Строотман, последния е креативен, но и дефанзивен халф, така може тези четиримата Гаал(или по правилно Кхаал, както му е името) да ги врътка в средата, за Строотман ще му трябват още 20-25 милиона и така за 40-45 милиона ще е готов със средната линия, което е уникално. И остава да си се забавлява с дефанзивната линия, което ще е забавление със сигурност, защото Барселона, Байерн, Челси, Сити, ПСЖ, Монако, Арсенал и кой ли още не търсят силни защитници, а такива на пазара уви няма от години.

Amateur2014
22.05.2014 16:31

Не се обвързвам да казвам че "храченето" е "кх" *smile* Може и "кхр" да е, но не ми се впуска в такива подробности. Така или иначе, нищо общо с Г няма понеже G се произнася по въпросният начин (било то х, кх, кхр и пр.). Както и V е винаги смесица между Ф и В! Но все пак - всеки си го произнася както е според неговият роден език, така че недей да се сърдиш на българските коментатори *smile* Все едно да казваме не Валенсия, а Валентия (като Т-то е с леко прехапване на езика), както и ПеЕсЖе, а не Пе СЕЖе (понеже на френски S се произнася "ес", а не "се". "Се" се произнася буквата С). Не върви, нали!? И имам предвид района под това, че в този район живея. Какъв ще е бюджетът на Юнайтед - никой не може да го знае точно! Мен да питаш: няма да има определен бюджет, а колкото трябват - толкова! Всичко ще е в името да се заменят тримата от защитата, както и Гигс, Карик и вариант за нападение след време. Заради това и се привлече Ван Гаал - понеже се продполага, че знае как да направи желаният микс от доказани имена, млади таланти и юноши. Вече ще се види дали ще успее. Но все пак ми остава загадка назначаването на Мойс при положение, че не му дадоха време да наложи своето, а в първият трансферен прозорец не му отпуснаха необходимите пари!

PRI_A_TEL
22.05.2014 16:03

Съгласен съм, че може да си в "района", каквото и да означава това, но името му като решиш да го произнасяш с т.н. от теб храчене, се получава точно "Кх" в началото или поне е подобно, но съгласи се, че няма нищо общо с буквата "Г", която тъпирите в България, жалки коментатори слагат, защото им се иска да е Гал. Гледал съм доста чужди телевизии и никъде името му на човека не е Гаал, навсякъде е между "Кх", сега не знам как му викат вкъщи роднините му. От друга страна, мога да ти кажа, че финансовата мощ на Юнайтед е на 70% от тази на Реал Мадрид, отделно имат достатъчно освободени пари от заплати, а ще се освободят още, когато Фан Кхаал хване пръчката, Юнайтед няма само да купува спокоино, те ще продадат, колкото се може повече от ненужните играчи. Трансферния бюджет на Юнайтед за този сезон е 225 милиона, от тях 50 ще се изхарчат за средната линия и дори и 100 да похарчат за защита, пак ще имат свободни пари, без да броим продадени играчи от клуба, дори и да не броим освободения бюджет за заплати. От друга страна не мисли, че Юнайтед, когато дават бюджет за играчи, не дават допълнително бюджет и за заплати, напротив там също има колосално увеличение съизмеримо с бюджета за трансфери, но надали ще бъдати изхарчени всичките пари, вероятно ще има 2-3 играча спрямо които ще има заигравка, ще има медиини подхвърляния и зимата ще има още 1-2 трансфера с тези пари, няма всичко да се случи лятото. Тоест лятото ще се купят основни играчи, от там нататък ще има продажби на играчи, които не са нужни, до зимата ще се види кое куца в схемите и играта и ще се набележат нови цели, за да може да се изгладят нещата и продажбите ще продължат, новият ни мениджър не търпи огромен състав, иска да има 20 основни футболисти и останалите да са от школата или изгряващи звезди.

Amateur2014
22.05.2014 15:32

Всъщност, името му не е "Кхаал", а Фан Хаал (като "Х" то е все едно се храчиш, а "Ф"-то е някаква странна смесица между Ф и В - гарантирам ти го понеже съм в околията), но както и да е. За всичко друго се съгкасявам с теб, освен за едно! Казваш, че сме направили само два трансфери и това щяло да отприщи финансовата ни мощ. Реално, 67млн. паунда досега Юнайтед не са харчили за един сезон от създаването на Висшата лига! А какво ли остава пък само за двама играча... Така че "само" с два трансфера сме похарчили рекордни пари за един сезон! Но да - напускането на старите кучета ще освободи финансови средства за нови попълнения, но и да не забравяме, че Рууни си увеличи заплата с 80 000 паунда (може би и 100 000?), както и Мата не получава малко (май бяха 120 000 на седмица!?), а така или иначе и Фелайни и Янузай се присъединиха! Не казвам, че не са освободени средства за заплати, но все пак трябва да се гледа по-реалистично!

Amateur2014
22.05.2014 15:10

Абсолютно съм съгласен с Alpay123. Това е причината вътрешните трансфери в Англия да са по-високи, както и оставащата една година от договора на Кроос определя по-ниската му цена! В момента в Англия е време разделно понеже отборите получават наистина много пари и конкуренцията помежду им се засилва все повече и повече по всички части на таблицата. Много отбори поглеждат и по другите първенства, което води и до вдигнане цената и там!! Така че 20млн. за Кроос + 27млн. за Шоу си е една напълнос праведлива цена! Преди малко прочетох в Скай, че отново сме подновили интерес към Гарай! От доста време ми се искаше да го купим, та дано сега успеем!

glimbo
22.05.2014 14:52

Е как ще спазарим Кроос за 20млн паунда а за прехваления Люк Шоу ще дадем 27!?!?! Каква логика има това? Люк Шоу още нищо не е доказал във футбола. Тони Кроос го обиграват от 3-4 години. Има вече и стаж като национал на Германия. Продължаваме да сме кръводарители на всякакви олигофренски отборчета. Аман вече от тия еврейски схеми.

Alpay123
22.05.2014 15:01

1. Кроос има договор за още 1 година, т.е. след 6 месеца може да си тръгне като свободен агент (да подпише предварителен договор) и да го изпуснат (да го вземат без пари)! 2. Шоу е англичанин, млад, перспективен! На пазара в Англия има закон - ако един английски футбол струва 30 млн, то за вътрешния пазар е 40! Нормално е, никой не иска да захранва конкурентите си, особено след последните договори за ТВ права! Последният Фулъм взе 75 млн .. Вече парите няма да са проблем за повечето клубове!

ManU_FaN
22.05.2014 14:59

Не си разбрал сигурно, че на Кроос му остава по-малко от година до края на договора му с Байерн и за това се взима на много по-ниска цена , а Шоу няма нищо общо *smile* ... Колкото до трансфера ще е повече от перфектно, защото първо, че е много класен играч и второ може би и други играчи ще се навият да се присъединят към връщането на Юнайтед на върха, като видят с какви играчи разполагаме и мениджър на място! *beer**devil*

ForeverCFC
22.05.2014 14:43

Ако това е истина Юнайтед ще избие рибата *smile*

kibo1992
22.05.2014 14:24

Ако е истина , това е много добър трансфер. Въпреки ,че съм фен на Ливърпул биx се радвал догодина да се върнете в ТОП 4 ,защото битката за титлата не е битка ако ги няма Ливърпул и Юнайтед !*beer**beer*

Velasquez
22.05.2014 14:46

Браво, kibo! Ти си един истински футболен фен, нямащ нищо общо с повечето деца (и не само деца), чиято единствена цел е да хейтват.

ManUnited_
22.05.2014 14:39

Ето заради такива фенове уважавам много Ливърпул. Колкото до трансфера наистина ако стане факт ще е страхотно, защото точно в средата ни е най-големият проблем. Другото на което също трябва да се обърне внимание е защитата, но съм сигурен, че Ван Гаал е видял проблемите там и ще се погрижи. kibo1992 и аз се надявам догодина титлата да се решава между нас, защото каквото и да говорят другите това са двата най-успешни и титулувани отбора в Англия, а и в Европа.

Anatoli93
22.05.2014 14:23

Ако е вярно .. много лошо за нас *sad* дадохме играч от световна класа на смешна цена! Успех на Тони.. няма кой да го измести от титулярното му място в Юнайтед.

tagen
22.05.2014 14:18

медите са по информирани и от треньорите *lol* казаха че Гал е новия треньор и стана казаха че ще привлекат там 5 играча и ето 1 е факт вече *lol* докато феновете пишат да бе да *lol* нз от къде взимат инф но в повечето случеи не е далеч от истината

billy_944
22.05.2014 14:05

По БТВ казаха за новината и с оглед от колко време се говори за този трансфер и с оглед на позицията на Кроос в Байерн мисля,че ще дойде в Манчестър..Страхотен трансфер дано има още такива *smile*

Amateur2014
22.05.2014 14:02

Добре де, а нещо изотчник на тази информация има ли или Winner са го разбрали от техни източници!? Ясно е, че е Дейли Мейл, но все пак... Иначе за 20млн. паунда - това ще е страхотен трансфер за Юнайтед!

Amateur2014
22.05.2014 14:14

Аз пък четох, че е от Дейли Мейл *smile*

the_game69
22.05.2014 14:06

В друг спортен сайт пише и кой е източника, ще кажа само че е немски вестник, така че може и да има нещо вярно в цялата работа