Реал Мадрид с втрещяваща оферта за Суарес

10:51
Реал Мадрид с втрещяваща оферта за Суарес
Ръководството на Реал Мадрид е поставило на челно място в списъка с набелязани за привличане играчи нападателят на Ливърпул Луис Суарес, твърди британската преса.

Кралския клуб е готов да предложи на мърсисайдските си колеги внушителната сума от 85 млн. евро за голмайстора на Висшата лига.

В същото време Реал планира да се раздели с Карим Бензема, който е желан от лондонския Арсенал, макар че Карло Анчелоти наскоро заяви, че е доволен от представянето на френското острие.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Hitchhiker1902
17.05.2014 06:46

Говорим си тук за лоялността на Суарес, парите на Реал и звездоманията на Перес, ама за този трансфер решаващият глас е друг - Джон Хенри. Дали ще се полакоми за едни 90(според мен) милиона кеш, или ще търси печалбата от развитието на отбора и евентуални успехи в ШЛ и ВЛ. За Суарес решаващ фактор ще е пак Хенри - напълно естествено е при класата и възрастта на Луис да иска да играе в отбор с амбиции и възможности за трофеи. Ако американеца развърже кесията и покаже, че Пуул ще се бори здраво и на двата фронта - Реал ще си търси друг нападател.

П.П. Торес и Оуен? Що ги плюете така, бе? Двата най-добри трансфера на Пуул! Дадоха толкова много на отбора, после взехме 50м за Хлапето и той спря да играе. За Оуен взехме нелоши пари, отиде в Реал за трофеи... и Стиви вдигна Шампионската вместо него... Сериозно, страхотни играчи са, помнете колко радост са ни носили. Трансферите не променят нещата - те са професионалисти, не крепостни селяни. А лоялността... тя прави разликата между играчите и Легендите - Оуен и Торес никога няма да имат статута на Стиви и Джейми, но все пак... нека не ги плюем!

LFC05
16.05.2014 23:23

Оуен никога не е играл за Евертън,баща му да!Не ме е яд просто дадох пример,написах че ми е безразличен и не си го спомням,докато има футболисти,които няма как да бъдат забравени...легенди *smile*
Хайде сега наздраве *wink*

Jason_Scotland
16.05.2014 23:37

Спомням си, че нещо беше свързан с Евертън ама може и така да е, както казваш в смисъл*wink* Сигурен ли си, че не е ритал в ДЮШ на карамелите все пак ... при 2-3 годишните да речем*joking* Шегувам се разбира се*wink*

Jason_Scotland
16.05.2014 22:46

Не знам защо феновете на Ливърпул се дразните толкова на Майкъл Оуен*wonder**wonder**wonder*
Все пак като дете той е играл и е бил фен на Евертън, така че много-много думата лоялност при него явно има други измерения*wink*
Човекът купи една цяла улица с къщи, където разположи всичките си роднини и приятели а сега се занимава с конни надбягвания (има си собствен отбор) ... мисълта ми е, че явно той никога не е приемал престоя си под КОП на сериозно.
Инак, аз лично съм съгласен, че решението му беше лошо и не може по никакъв начин да застане до Ствив Джи в клубната ви история ама вместо да се кОсите за него ... нема ли кой да каже едно наздраве бе басси*beer**beer**beer*

Hitchhiker1902
17.05.2014 07:12

Иииии.... закъснял съм, ама сега си пускам две ирландски кафета. Наздраве, Джейс ! *beer*

LFC05
16.05.2014 22:40

Перси е наемник,такива футблисти аз не желая в Ливърпул.Винаги съм презирал играчи,които отиват в пряк конкурент,това значи че играят само за пари и не дават нищо за клуба и феновете.По въпроса с трансфера на Суарез в Реал само ще ви кажа...Помните ли какво стана с един идол на нашия любим отбор,който сега е недолюбван от много фенове,най-вече заради трансфера си в МЮ.На мен специално ми е безразличен,а беше моя кумир навремето.Въпреки че спечели тогава шампионата на Испания и вкара 11 гола,почти всичките като резерва няма да бъде това,което е Стивън Джерард без да е ставал шампион.Ето какво значи лоялността,ако беше останал в отбора сега щеше да е величие.Това означава много повече от една титла,любовта,уважението и отдадеността на феновете.
Майкъл Оуен се казва за по-младите фенове.Отиде в Мадрид и кариерата му свърши.Не всичко е пари,дано Суарез го е разбрал,в дома на една от най-верните публики.

Jason_Scotland
16.05.2014 21:29

И смао на моя комп ли е така? ... в статия за Реал Мадрид и Суарез е цопната снимка на емблемата на 'Левски' по случай празненствата за юбилея???
Не виждам връзката между статията и снимката ... ама изобще*joking**joking**joking*

Dankata97
16.05.2014 20:23

боже колко е "втрещяваща" тая оферта *joking**lol**lol* за 100 няма да го вземат кво да говорим за ВТРЕЩЯВАЩИТЕ 85 *erm**erm* ай малко да се стегнете а ?

marioooooooo
16.05.2014 18:55

Айде спрете се с това купуване и започнете да развивате малко школата.Последните години сигурно 1 милиард сте изпукали за играчи,е не ви ли стигна?Купуват се,купуват се и накрая играчи с страхотни кариери отиват на скамейката и така им се прецаква цялата кариера.....Да навярно имате Мората и Хесе,който безспорно са страхотни,но с оглед състава на Барса половината и сигурно повечето футболисти са им от школата...И въпреки многото пари,който Перес даде за играчи,последните 10 години в Европа нямат трофей.

rand0m
16.05.2014 18:41

До коментар [@comment 1638560] от [@user bengami]:

Поредният фен на Ливърпул,който плюе по Торес.Тва вие сте едни неблагодарници,че толкова години ви носи той,че ако не беше той някои години,гаранция щяхте да сте в борбата за оцеляване.Момчето си е много добро,просто кариерата не му потръгна в Челси,по-добре беше сякаш за него да се върне в Испания.Но както Торес,така и Перси - това са класни играчи,които искат да спечелят някой друг трофей преди да се пенсионират.Логично е да преминат в по-голям отбор,с по-голяма амбиция и шансове за спечелване на каквато и да е купа/титла.А не като Арсенал и Ливърпул - всяка година ние "това" ние "онова" и накрая все с празни ръце.Играчи от тяхната класа искат само трофеи.Не може да си спечелил Европейското и Световното,а да не можеш да спечелиш поне веднъж титлата на Англия.Нормално е да предприеме такъв ход и да избяга от Ливърпул.Така,че съм много сигурен,че преди да напусне си го "боготворил".

bisera.bakardzhieva
16.05.2014 21:51

Значи да ти обясня разликата между Торес и Перси- Торес е фен и продукт на Атлетико, които бяха принудени да го продадат, за да не фалират, /подобно Давид Вия и Давид Силва от Валенсия/, а Перси принуди Арсенал да го продаде поради нежелание да подпише договор с отбора и желанието му за титли и пари на момента. Разликата е огромна и Нандо още означава много за всеки фен на Атлетико, а Перси поражда толкова смесени чувства във всеки фен на Арсенал, че благодарността за годините в отбора е максимумът, който предизвиква в положителен аспект . И за пояснение Анри също ни напусна, отиде в отбора, от който загубихме на финала на ШЛ, но той даде всичко за отбора и бе пуснат да спечели това, което се знаеше че няма да спечели в Арсенал- за това за нас винаги си остава нашата легенда Кинг Анри, такава е и Торес за Атлетико Мадрид. Относно това, че за Суарес се предлагат 85 млн Евро- това са 70 млн Паунда и по неофициални данни това е трансферната му цена от последния му договор за отбор извън Англия. Нека изчакаме реализацията, всичко е догадки.Още по Коледа писах, че Перес е набелязал Суарес за супертрансфер "14-а, а новият договор ще кешира повече средства и за Ливърпул и за играча при евентуален трансфер през лятото. Вие ме изядохте с парцалите, но разберете- това което не се купува с пари се купува с МНОГО пари , и ако офертата е добра бъдете сигурни, че Ливърпул няма да я пренебрегне. Едно е да ти откажат трансфер в Арсенал, друго в Реал или Барселона. Да не навлизам в подробности, но това е дежа вю- Бейл миналото лято, Модрич преди две, Бензема и Роналдо преди това, дори и Фиго и Зидан. За сега ТОВА са очаквания на медиите, дали ще станат реалност - времето ще покаже.

bengami
16.05.2014 21:47

Админите ще ми изтрият коментара, ако ти кажа как наистина го наричам, затова му е "лепнат" този прякор от фенове на Пуул, който е най-близко до името му.

Jason_Scotland
16.05.2014 21:27

Басси, коства ми два поста дорде проследя къде е ходил тоз прословут Овен, че да вденем кой стои зад тоз прякор*confused* Защо му казваш така на Майкълчо, че не съм го чувал тоз прякор до сега?

Rasho79
16.05.2014 21:19

Ех аман от разбирачи бе, " още един фен на Ливърпул който плюе по Торес" защото и аз подкрепям Барса защо бе разбирач феновете на Барса още плюят по Фиго?

bengami
16.05.2014 20:32

Никой не оспорва реализаторските качества на двамата, но предадоха отборите, на който са били фенове още от деца за пари. Питай някой фен на Арсенал дали уважава още РВП, след бурната му реакция през есента. Не казвам да се задържат на едно място завинаги, но поне да не преминават при врага. Ще ти дам пример с Овена. Дълги години служеше на Ливърпул, дойде оферта от Реал, прие я, никой не го опрекна. Когато обаче кариерата му потръгна надолу, той се върна в Англия и премина в Нюкасъл. Дотук добре, но когато премина в Манчестър, заради някакъв скапан медал, премина всякакви граници. Такива хора аз немога да ги уважавам.

bisera.bakardzhieva
16.05.2014 20:19

Ти сериозно ли за Торес ? Знаеш ли от къде е прякорът му Ел Ниньо? Знаеш ли, че там още го броят за своя легенда? И че там постигна такава ефективност, която го направи капитан и лидер на отбора на 19 години? Защо миналия сезон при Бенитес си върна головия нюх, а при Специалния го загуби? И ЧЕ БЕШЕ ПРОДАДЕН ЗА ДА СЕ СПАСИ АТЛЕТИКО ОТ ФАЛИТ ? С какво е по-лош от Перси? Откакто е в Челси колко решаващи гола е вкарал, че го подценяваш за сметка на холандеца?

MeToDueB
16.05.2014 19:06

И защо включвам РВП ? РВП бе гомайстор на Манчестър Юнайтед и с негова помощ бе спечелена поредната 20-та титла най-вече, РВП ще бъде запомнен и в Арсенал беше капитан, не си спомням нито Торес да е бил капитан на Ливърпул, нито голмайстор с който й да е отбор (освен на световното с 3 гола и на континенталното с 2 май беше, не знам .. хаха. Не че Торес не е голям играч, но РВП със сигурност е постигнал много повече (на клубно ниво), (е относително е, Торес има медал от ШЛ и други разни успехи), но личното представяне на РВП през годините винаги е било на високо ниво (без настоящия сезон), в Арсенал с редица контузии, пак статистиката му за последните 5 години е зашеметяваща, той е най-добрия реализатор в Англия относно изиграни мачове и отбелязани голове, изчислявал съм го и е по-напред и от Рууни и от всички в Премиершип.

bengami
16.05.2014 18:55

Много обичам, когато някой каже, че еди кой си играч, ако го е нямало, сме щяли да се борим за оцеляване. Плюем го, защото така и недаде обяснение до ден днешен, защо напусна Ливърпул в последния ден и подсили врага. Колко го е подсилил е относително. Но не в това е въпроса. Не може просто ей така да се махнеш. Феновете го боготворяха. Той се изплю на всичко това. Затова футболисти като Торес, РВП, Овена никога няма да бъдат запомнени като топ футболисти, а просто поредния преминал през клуба... лямтящи за пари и слава неблагодарници.

Jason_Scotland
16.05.2014 18:19

Хахаха тва с катрицата ми харесА*joking**joking**joking*
Моето мнение е, че Суарес е мноу голям ама мноу*cool* и Ливърпул могат го задържат само ако той иска.
Мисля, че в Ливърпул ще му е по-добре. Имат отбора, тренеро и феновете ... въпрос на време е да прекъснат таз пуста суша.
Дали му се чака ... това е важно*cigarette*
Инак в Реал си е мелачка ама пък щом имат финанси си го позволат а и им носи успехи защо не?
Интересно лято пълно със спекулации ни чака*confused**joking**joking*

gerrard9000
16.05.2014 17:52

До коментар [@comment 1638560] от [@user bengami]:

никога не съм си мислел, че Торес може да си тръгне.никога.но го направи.и от тогава...си имам 1 на ум.а от южноамериканци да получиш лоялност, е все едно от катерица жълъди....дано наистина Суарес да обича Ливърпул и да е щастлив там, но ако не е...няма незаменими

Rasho79
16.05.2014 17:37

хахахахахахахахахаха - За тези пари може само да се снимате със Суарез!

drogba_fen_911
16.05.2014 16:59

Давай, изкупи целия свят, гнусен дебелогуш нещастник. Много ще се смея, ако Атлетико им вземат ''десетата'' хахха *lol*

rmf
17.05.2014 03:20

Човека ти го каза правилно... Челси станаха един от големите отбори в Европа когато Абрама ги пое. ""Единствения голяма сума беше тази на Торес. А Реал? "" Сещаш се Реал, купува ама не нас ни съди Уефа за измами... (случая 2010). Резултата приятелю е 9(шл) 32 на първенството, 19 КнК....... Не знам за каква изтривалка говориш, но предполагам ти футбол гледаш от 2009... Барса имаха силен период и мачкаха всички не са нас пък и преди ерата на Пеп погледни резултати,,,, Иначе е много смешно фен на Челси да се присмива на Реал изобщо не знам с какви аргументи си тръднал да спориш хах... Колкото до 10тата спокойно ако отбора си играе както по принцип вероятно ще я вземем. Освен това мачовете от КнК показват, че можем да ги бием убедително.

bisera.bakardzhieva
16.05.2014 18:41

Ако Атлетико спечели Шампионска лига, точно този пореден суперскъп трансфер ще стане факт, защото целта ще си остане Децима, а всички средства за спечелването и ще бъдат оправдани! А и нямам спомен откакто Перес е на власт да е пропуснал да привлече играчът, който е трансферна цел № 1 за отбора. Ако това е Суарес ... ще предстои поредната трансферна сага с предизвестен край.

drogba_fen_911
16.05.2014 18:18

Абе кавал такъв, кога съм казал, че Дрогба е по-добър от Меси и Роналдо бе??? Казах, че света не се върти около тия двамата просто Кога Челси е изкупил целия свят? Единствения голяма сума беше тази на Торес. А Реал? То не беше Роналдо, Кака, Зидан, Бейл, Бекъм и още много други. И какъв е резултата от тия имена? Че бяхте изтривалката на Барса и че отпадахте на осминафинал колко години поред? Страхотно постижение браво! Няма да викам за никой, просто ако Атлетико спечелят сигурно ти ще си тоя, дето ще реве. И какво като са ни били 2 пъти? Не може ли да ги уважавам все пак? Има едно нещо, наречено спортсменство и приемане на загуба като мъж. 10 години все тая десета ви е в устата и все с пръст в уста оставате. Ама сега ако я загубите точно от Атлетико направо не ми се мисли *lol**lol*

LosMerengues
16.05.2014 17:33

Злоба?.....Завист? Дали си ревал така като се говореше, че Челси го искат? Реал ще си взима който си иска, нали ги купуват....не ги крадат. И ще викаш за Атлетико - Май в "биеме, щот ме обича" има известна истина....те ви "пяскат" където ви хванат, вие викате за тях. А и точно фен на Челси да говори за глупости от типа "изкупи целия свят"....??? Реал е най-великия футболен клуб, винаги е бил и винаги ще бъде. Докато без Абрамович, ти в момента нямаше и да си чувал за отбор на име Челси...затова по-тихичко. Но на теб IQ-то ти е известно още от момента в който написа, че Дрогба е по-добър от Роналдо и Меси.

LFC05
16.05.2014 15:59

Дано Суарез има желанието да остане и амбицията да стане шампион с Ливърпул.Ако не иска насила няма как да го задържим.Продадем ли го,правим огромни крачки назад.Стискаме палци да покаже лоялност към клуба.Убеден съм,че ако отиде в Реал ще сбърка жестоко,там не обичат играчите си,а само резултатите и то с красива игра.Безцеремонни са и не дават много време да се докажеш.Знам отлично как мислят хората там *smile*На Анфийлд вече е идол,ако го задържим ще стане икона.YNWA!

rand0m
16.05.2014 17:27

Същото нещо,както с Торес.Просто му омръзва всяка година да му се казва "догодина е нашата година" и просто бяга в отбор,който печели трофеи,ако не всеки,поне през сезон.

za4o
16.05.2014 14:41

Ще разберем на 1-ви септември къде ще играе следващия сезон. Но е факт ,че Суарез с нищо не показва ,че иска трансфер. Тъкмо обратното. Защо да не приемете факта ,че човека е разбрал - Ливърпул е клуба за него, тук той ще е легенда, а в РМ ще е поредния скъпо платен играч. И още повече ,че няма сигурни неща и може като иде в Реал да не спечели и една купа през пребиваването му там. Не че в Пуул е сигурно ,че ще печели титли.....

NortBanckTerace
16.05.2014 14:08

Реал и Барса могат да си купят почти всеки играч. Малко са играчите като Джерард Тоти и ко от лоялните. Суарез е испани говорящ не го забравяйте и тоя фактор. Реал е изкусителна дестинация за него и за доста футболисти. Както казах по долу надявам се да остане но ако Перез го иска съмнявам се да не се изкуши. Макар че шанса му за златна топка е по голям в Пуул.

za4o
16.05.2014 13:11

В поне 2 интервюта тази седмица Суарез казва ,че няма да напуска Пуул и е щастлив там където е. Сега е записал и дъщеря си в едно от училищата в Ливърпул. Спекулации ще има цяло лято за него. Човека се интересува само от световното първенство към момента. Точка по въпроса.

scouser_pool
16.05.2014 13:46

Много играчи са отказвали на Перез и като цяло на Реал през годините просто чувате само за тези , които ходят там и за това си мислите , че едва ли не е страшния бизнесмен, Джерард също го искаха отказа , Пирло също , отказа , това са само играчи за които знам , не се и съмнявам , че има десетки още , за които не знаем , също така има и още нещо , клуба който продава е в най-силната позиция в тези случаи , Бейл и Роналдо например ги продадоха , защото щеше да е против волята им да ги държат , а и вече доста годинки бяха прекали в съответните си клубове и като цяло проявиха разбирателство към това което са направили играчите за тях , Суарез като не иска да напуска как ще го накара Перез , насила ли как?*cigarette*

NortBanckTerace
16.05.2014 13:26

Не че нещо *smile* той може да запише където си иска ако ще и в Лондон може да я запише и всеки ден да пътува до там. Лошото е че Перес когато иска играч и го ИМА по един или друг начин ако не с пари то с много пари не искам да се заяждам но такава е историята Реал имат всичко най скъпо на пееееазара де се продава. А шефовете на пуул ако са сложили пак откупуваща клауза са олеснили Перез на макс. Фен съм на Арсенал и ви пожелавам Суарез да остане страхотен играч е но се съмнявам ако перез го иска той да остане.

kaspersky
16.05.2014 13:03

Не мисля, че ще го продадат колкото и милиони да им предлагат. Суарез прекара един страхотен сезон в Ливърпул след не добрия първи, бяха на косъм от титлата и мисля, че през другия сезон ще се постарят повече и ще спечелят най-после така желаната титла…Ливърпул направиха чудесен състав, играят много добре, разбират се помежду си и няма причина просто да напусне Анфийлд освен милионите, които ще получава там…

IM_A_PLAYER
16.05.2014 12:57

Аве добро попълнение ще е за нас, дано се осъществи този трансфер.*wink*

AC_Milan_92_45
16.05.2014 12:52

Ако искат да повторят постижението си от този сезон, а защо не и да го подобрят, да не го продават

SantiCazorla19
16.05.2014 12:22

Уинър, какво общо има емблемата на Левски с написаното под нея ?? *lol*

The_Magic_10
16.05.2014 11:49

Дано да стане!!!!!!!!!!! *ball**cool**money*

NortBanckTerace
16.05.2014 12:29

Еее чак пък толкова ефтино Бензема плюс 10 20м няма даже да я погледнат тая оферта Пулл. А междо другото някаде из нета бях гледал пост в туитър на някой от футболистите който гласеше Суарез не плачи Мадрид е страхотен град *smile*. Дано си остане в Пулл но се съмнявам ако реал го искат ще го вземат те парите за нищо ги нямат и Ди Мариа и Бензвма ще духнат лампите плюс някой халф още сигурно Алонсо.

LosMerengues
16.05.2014 11:31

Харесвам Бензо, според мен има качествата да бъде неоспорим №1 при централните нападатели в света, очевидно обаче ми липсва хъса да го постигне. Качил е няколко излишни килограми, бавен е, не се и бори както трябва... класа има, но не става само с нея, има много провалили се суперкласни играчи. Прекалено много му станаха мачовете в които е статист, срещу Валядолид например бяхме без Роналдо и Бейл и той трябваше да реши мача, вместо това беше буквално плачевен. Може би е нужна промяна, както за Реал, така и за него.
Затова Бензема в Арсенал за едни 45 млн., Суарес в Реал за 85.... и работата заспива.

cabrals
16.05.2014 11:13

Суарес записа дъщеря си в училище в Ливъпул, остава на "Анфийлд"

Отговор
:
12
Alrin
16.05.2014 21:53

Дано според мен Бензема е по класноят нападател и няма да забравч гола му срещо City

sa6ko_86
16.05.2014 21:02

Само да те поправя, взима от нова година вече по 200 хилки и то паунда, което е 250 000 евро *smile* Така че и тук заплатата не му е малко *smile*

catalan
16.05.2014 13:52

Хахах да е това беше добър пример *lol*

catalan
16.05.2014 13:51

Не, дъщеря му много си харесвала учителката по математика в Ливърпул, няма как да отидат в Мадрид.

ivanrealmadrid1
16.05.2014 13:41

абе не бъди толкова сигурен, нищо не се знае . . . чак пък нуллев шанс, всичко може да стане

scouser_pool
16.05.2014 13:40

Ми като цяло Суарез ще взима по 200 000 хиляди на седмица от този сезон по новия си договор , не мисля , че това са малко пари , разбирам да взимаше по 80 000 нещо такова и да ламти , но и в Ливърпул показват , че също имат пари и могат да плащат скъпо за играчи , за които СИ СТРУВА , а за Суарез определено си струва, пак повтарям шанса е нулев да напусне и всеки който се усъмни в края на лятото ще си говорим пак , единствено оферта от 150+ милиона може да убеди Ливърпул да продава , а никой няма да ги изкара тия пари дори и Реал*smile*

PIMPDreamS
16.05.2014 13:25

майка ти или баща ти ако си намери работа за 3 бона в София или друг град, бъди сигурен, че се местите там, да не говорим за 200 бона на седмица *wink*

scouser_pool
16.05.2014 13:20

Пичага не схвана логиката , училището започва Септември месец , очевидно Суарез и семейството му са си наумили къде ще прекарат следващата година , шанса Суарез да напусне е нулев , край на спекулациите*wink*

DI333
16.05.2014 11:23

В Мадрид щото нямат училища... madridista98 Флорентино така прави отбор!

madridista98
16.05.2014 10:56

Флорентино не ти ли стигат Суперфутболистите бееееее !!! *angry**angry**angry* Суарез е страхотен, но нека си стои в Ливърпул.