Провал на Реал Мадрид съживи шансовете на Барса (видео)

00:01
Провал на Реал Мадрид съживи шансовете на Барса (видео)
Реал Валядолид и Реал Мадрид завършиха наравно 1:1 на стадион "Хосе Зорила" в отложен мач от 34-я кръг на Примера дивисион.

Главен арбитър бе Хесус Гил.

Гостите поведоха резултата в 35-та минута. Тогава Серхио Рамос отбеляза красиво попадение след изпълнение на пряк свободен удар. Защитникът прати топката в горния ляв ъгъл на вратата.

Шокиращо за всички обаче, в 86-та минута Валядолид стигна до равенство. Бараха центрира от корнер и резервата Осорио засече топката с глава и я прати в мрежата на Касияс.

Така, два кръга преди края, Реал Мадрид остана на четири точки зад Атлетико.

Шансовете за титлата на Кралския клуб се смалиха до огромна степен след днешната среща.

Така се оформи нова възможност за Барса да атакува първото място. Ако каталунците бият Елче в неделя, те ще могат да станат шампиони, побеждавайки Атлетико Мадрид на "Камп Ноу" в последния кръг.

Състави:

Валядолид: Хайме, Рукавина, Валиенте, Пеня, Митрович, Бергдих, Рубио, Оскар, Виктор Перес, Хави Гуера, Хефрен; Резерви: Хесус Руеда, Осорио, Бараха, Ларсон, Диеро Марино, Омар Рамос, Састре

Реал Мадрид:
Касияс, Рамос, Пепе, Коентрао, Начо, Шаби Алонсо, Модрич, Ди Мария, Иско, Роналдо, Бензема; Резерви: Кедира, Марсело, Касемиро, Мората, Ияраменди, Диего Лопес, Диего Йоренте



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

metal_jericho
08.05.2014 18:21

Какво недоволствате от Анчелоти ве, ако беше Моу дали щеше да ни изведе до финал в ШЛ а?

MiTaKa_D
08.05.2014 14:56

За Атлетико титлата, за нас 10-тата тва е.

catalan
09.05.2014 14:03

мечти

myzrael
08.05.2014 17:20

Възможно е...както е възможно и Атлетико с титлата и ШЛ, а вие с калъфки....или Атлетико с ШЛ, Барса с титлата, а вие с калъфки...варианти много *wink*

rostislav.kovachev
08.05.2014 14:05

С шампанско и жени *smile*
Не смеех да се надявам, да не прецакам нещата. А в мача с Атлетико не знам на какво да се надявам, но мисля че чудо е възможно.

catalan
08.05.2014 13:30

Атлетико ШЛ, Реал купата на краля, Барса първенсвото, устройва ли ви ? *lol* Ако стане така ,ще се смея много.

catalan
09.05.2014 14:04

ще видим кой ще се смее последен *lol*

fearcho
08.05.2014 14:35

Надявам се да стане така,а като гледам как Рамос вкарва почти всеки мач,та той спокойно може да замени Бензема на върха на атаката *smile*

LosMerengues
08.05.2014 14:07

Абе по-вероятно е: Атлетико - Примера Реал - ШЛ и КнК А ти си се смей....*joking**joking*

sdw
08.05.2014 13:36

И Севиля Лига Европа *smile*

radunchu
08.05.2014 12:31

Много слаби... все едно бяха на пикник.. *sad*

RealMadridista
08.05.2014 12:00

Не се сещам кой точно беше но един топ футболист беше наказан за това че закъснял за тренировка... кога тва при нас?!

justify_
08.05.2014 11:14

Чета коментарите и недоумявам злобата. Ако Барселона са жалки и толкова слаби при положение,че през целия сезон имаше контузени играчи,на които се гради отбора и в момента доста титуляри се лекуват, имаше също така и неприятни моменти извън играта и ВЪПРЕКИ всичко играха четвърт финал в Шампионска лига, отсранявайки преди това Манчестър Сити, играха финал за купата на краля и сега имат шансове да се борят за титлата къде по точно е жалкото им? И по тази логика Реал Мадрид заслужават ли повече от нас титлата, при положение, че се спасяват с гол в последната минута от загуба и следващия мач завършват наравно. Защо не гледаме малко по-обективно на нещата? Класирането в първенството не е просто една таблица с точки. Всеки отбор си е постигнал толкова, колкото си е заслужил.
Поздравявам Атлетико Мадрид. Те наистина направиха много добър сезон, но след като и Барселона си има своите шансове мога да пожелая само успех на заслужилите и нека най-добрият тим да спечели първенството.

sdw
08.05.2014 11:50

Съгласен съм от една страна с теб.Наистина имахте контузени играчи и наистина направихте силен първи полусезон.1/4 не е малко.Но не съм съгласен с това,че Реал Мадрид не сме заслужавали титлата,защото сме били вкарвали в последната минута.Това е част от футбола,в повечето мачове обаче бием безапелационно с разлика,така че на този факт мисля,че ни е позволено от време на време да си вземем победа в последните минути.

catalan
08.05.2014 10:01

Ще спасят супер жалкия сезон,ако направят 2 победи до края *lol* Предвид ,че за Атлетико един друг мач е малко по-важен, не се знае, възможно е.

catalan
08.05.2014 09:57

Ако Барса стане шампион този сезон ще умра от смях. В супер трагичен сезон,ако я спечелят просто не знам.

caramell
08.05.2014 09:27

Реал сами се прецакаха титлата с тези две издънки последните два мача. Преди равния с Валенсия и снощи с Валядолид си мислех , че те са с най - големи шансове за титлата , предвид последния мач на Атлетико , който е с Барселона. То е ясно вече , че само два отбора ще се борят за титлата - Барса и Атлетико. Интересното , че Барса могат да станат шампиони по голова разлика , ако си вземат мача с Атлетико ( което е доста реално да си го изкарат на тях заради ШЛ , а ти друг шанс да спасят сезона нямат ).

Ако Барселона станат шампиони ще е доста кофти.. предвид , че това е най - слабата Барселона през последните 10-15г. сигурно , но от друга станат ли никой неможе да им отнеме от радостта нищо.

one1win
08.05.2014 12:18

В Испания не се гледа головата разлика, а мачовете по между им, но Барса, ако победи пак ще са Шампиони, защото в първия мач с Атлетико завършиха наравно.

caramell
08.05.2014 11:41

Може и да не съм прав. Все пак не съм фен на Барселона .. Меси трябва да избухне тогава! Ако Атлетико спечелят Примиера Дивизиона ще са най - достойния шампион.. не си мисли , че искам да вземат от класата на Барса и Реал , но Атлетико си играха на топ ниво през целия сезон. Те са отбор с доооооста по - малък бюджет в сравниение с двата гранда в Испания. За мене това значи много - отбор без кой знае какви средства да стане Шампион в Испания е направо върха на сладоледа! Но аз си мисля , че Барса накрая ще си вземат и двата мача и ще спасят сезона... колкото до това ,че сте играели добре през първия полусезон хубаво не съм съгласен - Вие нямахте кой знае какви мачове срещу силни претенденти ( изключвам първия мач с Реал , защото винаги Барса ги бият ).

Barsabg
08.05.2014 10:58

Искам да те поправя с едно нещо!Това е най-ужасната Барса но тя е от втория полусезон!Първия полусезон мачкахме и не мисля че някой може да го отрече!Като цяло в някои моменти Тата успя да мотивира отбора,в лигата срещу вас,срещу Сити и сега трябва да ги стегне!В последния мач съм сигурен че Меси ще се раздаде,дано си спазим сезона!

pfcq
08.05.2014 09:33

10-15 недей говори глупости най-слаба през последните 6-7 сезона по може ...

Juventus333
08.05.2014 08:22

Според мен за Реал истинската цел е ШЛ. Просто се вижда, Реал се бори за титлата в Испания всяка година, но за пръв път от 12 години ще играят на финал за ШЛ. За това мисля, че съзнанието им е заето от финала. *smile*

Barsabg
08.05.2014 08:08

Казах ви че този сезон всичко може да се преобърне на 360 градуса!Вие ми се смяхте!Казах че все още имаме шансове!Вие ми се смяхте!Е сега какво да кажа .... казах ви че борбата свършва на Камп Ноу!Може да не заслужаваме,но сега е момента Тата и Барса да стиснат зъби и да се борят до края!

Alcaida
08.05.2014 07:50

"Десетата" ще има да я чакате още 20 години *joking*
Атлетико Мадрид я печели Шампионската лига тая година !
Колкото до първенството - Барса е шампиона *beer*
Вие с Моуриньо нищо не направихте за 3 години, че с Татко Карло ли (хахахах)
Реал Мадрид са обречени... слагам ви го отзад на всички !

Rossonero92
08.05.2014 02:41

Ако толкова слаба и безидейна Барселона стане шампион, то това ще е голям срам за испанското първенство!

holigan4e
08.05.2014 01:42

Няма какво да се ядосвате. Това е футбола. И Ливърпул го изядоха и Реал , ще го изяде. Вече 100 процента Атлетико , ще вземат титлата , но 10-тата си е за Реал , което е по - престижно. Кое му е лошото на дубъла ?

Banditos
08.05.2014 01:48

не че тука му е мястото,но сега влизах в сайта на Барса за да проверя за билети,че то всичко изкупено *cry*

Banditos
08.05.2014 01:46

слагаш тигана преди да си хванал рибата *wink*

RealMadridista
08.05.2014 01:38

а за това че са ме затапили и всички са ми се смели...?! лол май не си видял минусите на тия дето защитават анчелоти... а аз нямам на нито 1 коментар повече минуси

rmf
08.05.2014 02:16

Сега разбирам защо не вдяваш и изобщо изгубено време да обеснявам това-онова...

El_Capitan
08.05.2014 01:26

Специално за този мач и резултата за мен виновен е Анчелоти. Реал не може да бие с 1:0 . Примери колкото искаш през последните 5 години. Защо се затваряме 30 мин. преди края на мача с/у предпоследния? Сменя Иско , който поне може да задържа топката за Ияра , който кажи речи нищо не може. Като прави такава смяна да пусне Касемиро - поне се бори момчето и играе с желание. Сменя Бензема с Марсело с което напрактика ни оставя с Ди Мария и Мората (които 1 топка не отигра цял мач) напред и никаква опции при изравняване , както и стана. Ясно е че титлата вече ще я гледаме само на снимки , остава ШЛ но с това желание , което демонстрират (като изкл. Роналдо) като нищо на 24ти вечерта да ревем отново.

RealMadridista
08.05.2014 01:30

а иначе се отнася и за ияра.... мн лошо впечатление още от 2рия мач с дортмунд ми прави... +това ходи им обяснявай че има много голям шанс да не вземем ШЛ...

RealMadridista
08.05.2014 01:27

не само тоя мач... цял сезон е дупка

ivanrealmadrid1
08.05.2014 01:21

аха , аз забравих ,че си по-голям специалист от него .. ходи му дай някой съвет анализирай му работата ... кажи му кои смени да прави мхм...ти щом карло не искаш значи си ми ясен .. айде лека от мене

RealMadridista
08.05.2014 01:17

никакви доводи?!!??! 71-ва минута мача с валенсия резултат 2;1 за валенсия сменява иско пуска каземиро ( че то мн ясно .. ше си пази резултат човека...) 85та минута ми пуска оня мората( не че е по полезен от бензема а според мен просто искаше да забави малко времето с тази "стратегическа" смяна...

ivanrealmadrid1
08.05.2014 01:09

реалмадридиста скрии се някъде ,че много се излагаш , само ще ти се смеят , по-надолу хората ясно и точно те затапиха отвсякъде ... за това по-добре псри да говориш за Анчелоти

RealMadridista
08.05.2014 01:13

и кой се смее?!

Banditos
08.05.2014 01:07

На Реал им се върна тъпкано това отлагане на мача. Наистина не бе честно само те да си почиват преди ШЛ, след като и Атлетико имаше тежки мачове с Челси. Не знам, ако е имало друга причина, ок. Но по принцип такива отлагания са голяма простотия и рядко са от полза на отборите. Все пак са в различна форма от момента, в който е трябвало да се играе по програма. Мисля, че щяха да го вземат мача, ако не беше отложен. Сега изведнъж Барса се сдоби с огромен шанс за титлата, както направи кошмарен за стандартите си сезон. Страхотен финал на сезона ще се получи, само дано няма грешки в следващия кръг. *smile*

rmf
08.05.2014 01:15

Причината бе, мача финал за КнК, който бе в Сряда. Атлетико да не би да имаха мач в Сряда ? Чак неделя имаха. Така че невиждам нищо нередно. Може би единственото нередно бе, че попрекалиха с празнуването и накрая Бейл се посра *lol*. Еми да доста се обърнаха нещата в Ла Лига общо взето до вчера се говореше, че Барса ще прави Реал шампион сега излезна, че Реал почти ги направи *joking* (разбира се стига да бият Атлетико)

haldir
08.05.2014 01:06

Пич имам впредвид ,че с/у отбори които се борят за оцеляване е смешно да пазим резултат....
А за Байерн не ме разбра,мача с тях го дадох за пример,защото това може би беше най-силния ни мач през сезона (поне за мен ) ,и се чудя защо и в другите мачове не играем така добре ,както с/у тях(ясно ми е , че не може цял сезон да мачкаме,но поне в по-голямата част от двубойте да е така.А с оглед на играчите с които разполагаме е постижимо).Аз Реал ги гледам почти толкова години наколкото си ти и да играли сме по сходен начин ,но никога не е било така,както при последните 2-ма Моу и Анчелоти.Просто ми идва в повече да ги гледам как вкарват гол и хайде отзад,да с/у по-стойностните отбори е разбираемо да се приберем и да чакаме тяхна грешка или бърза контра ,ама с/у опашкари ми е малко тъпо......

rmf
08.05.2014 01:09

Ех сега няма как в ШЛ мотивацията е друга изобщо всички е коренно различно, а относно другите неща описах ги в предишният пост

ivanrealmadrid1
08.05.2014 01:03

хахаах как може да търсите вината в Карло ... не ми го побира мозъка това , много жалко ,че изпуснахме Ла Лига, но справим ли се на финала мисля ,че всичко ще е ок

Banditos
08.05.2014 00:38

лелее на дъното е страшно цели 6 отбора се борят за оцеляване *cool*

RealMadridista
08.05.2014 00:37

А ако гледаме реално на нещата паднахме и от барса(х2) и от атлетико (+равен)... да срещу барса съдийството беше бая спорно обаче при анчелоти роналдо се губи и това влияе на отбора... пропуска в 3тата минута с/у валенсия е едно от многото доказателства

pavkata_7
08.05.2014 00:37

Анчелоти не бил за Реал Мадрид....А кой е за Реал Мадрид бе момчета, кой искате? Моуриньо?Дейвид Мойс?
Не стига, че Реал Мадрид от няколко години насам имат 4 купи, АНЧЕЛОТИ в ПЪРВАТА година печели "КУПАТА НА КРАЛЯ" и стига до ФИНАЛ НА ШАМПИОНСКАТА ЛИГА! Със Специалния отпадахме на полуфиналите, да не говорим, че бяхме "осминареал" ... Човека ни отведе до финала вие пак го плюете...
Реал Мадрид без Роналдо и Бейл - За 4-то място ще се борят в Испания...

sdw
08.05.2014 13:37

За да играеш добре,трябва да имаш и лично и свободно време.Малък си ама не помниш на световното 94-та как тренираха наще на басейна *lol*

RealMadridista
08.05.2014 11:58

като ги държи разглезени така става.... че помниш ли бензема кво беше правил вечерта преди един от мачовете на реал с БД? като нашия божинов вместо да се готви за мача той ми ходи по дискотеките...

Barsabg
08.05.2014 11:01

Не се очудвам че се дъните срещу отбор борещ се за оцеляване!Все пак там мотивацията е различна!Ние паднахме от тях!Валядолид трябва да се спасят!

sdw
08.05.2014 10:57

Ти не си достоен да бъдеш фен на Реал и съвсем искрено плюя на такива като теб.Да не говоря за абсурдните ти твърдения против Анчелоти,това е един велик треньор и ти си един от малкото клоуни,които могат да кажат лошо нещо за него.Най-малкото което е,виж му отношението към играчите.

RealMadridista
08.05.2014 01:26

и 20та да дигне с игра като на челси срещу байерн по предишния сезон финала....никога няма да имам уважение към треньор който затваря отбора за цяло полувреме с 1 гол аванс без чисти голови положения срещу забележете борещ се за оцеляване отбор....

pavkata_7
08.05.2014 01:21

Ставаш смешен... Искам да си върнеш думите, когато Реал Мадрид вдигне 10-тата под ръководството на Анчелоти!

RealMadridista
08.05.2014 00:54

а ти май зачиташ повече купата на краля отколкото първенството а?

RealMafia1
08.05.2014 00:53

Ще видиме ако си истински фен щя вярваш до край ако не значи гледаш мачове колкото да ти минава времето

RealMadridista
08.05.2014 00:50

изобщо не ми липсва но проблема е в играта на реал.... скоро трофей с нея няма да видим... ако си доволен на купа на краля ок...

pavkata_7
08.05.2014 00:50

Много бързо започнахте да забравяте "РАЗГРОМА НАД БАЙЕРН МЮНХЕН" Анчелоти е голям треньор! Казваш паднали сме от Барселона х2 и от Атлетико 1 + равен? Забравили сладката победа за Купата на Краля на финала, забрави ли победите над Атлетико Мадрид на полуфинала за Купата на Краля с 2-0 и 3-0 общ резултат [5-0] Реал Мадрид - Байерн Мюнхен 1-0 Реал Мадрид - Байерн Мюнхен 4-0 Реал Мадрид - Барселона 2-1 Реал Мадрид - Атлетико Мадрид 2-0 Реал Мадрид - Атлетико Мадрид 3-0 Реал Мадрид - Борусия Дортмунд 3-0 Реал Мадрид - Ювентус 2-1 Реал Мадрид - Шалке 6-1 Реал Мадрид - Галатасарай 6-1 ....... *thinking*

RealMafia1
08.05.2014 00:45

Абе я вземи се стегни бе ти изобщо чувал ли си някога кой е Анчелоти бе дете какво спориш само и го плюеш какво не постигна човека а кажи какво не стигна до финал за Шл не взе купата на краля не се бори до последно за Ла Лига ли какво и не те е срам да приказваш мини от Челси тогава и си викай за Моу като ти липсва толкова .......

RealMadridista
08.05.2014 00:39

Ама поне играхме нещо като футбол и колкото и автобуси да паркираше моу и скандали да правеше до края на кариерата си в реал удуши барса и атлетико ... а тоя италиянски смешник никой от тия не е бил...

Hitchhiker1902
08.05.2014 00:27

Мале, мале.... Карло си е Карло. Да водиш Реал, с тези играчи... и да пазиш 1:0 срещу изпадащ отбор... Не'ам думи. Дори Жозе не си позволяваше такива волности.
Освен ако не е пъклен план това - даваме шанс на Барса за титлата, да се борят сега със зъби и нокти, да изморят, изцедят и изпоконтузят Атлетите и на 24-ти да ги довършим мазно, по италиански... А? А?

А Бензо... абе не е за Реал. Никога не е бил. Има проблясъци, но няма класа. На лято идва друг, особено, ако Зизу си тръгне.

RealMadridista
08.05.2014 00:24

А за финала много от нашите фенове още като бихме байерн се провъзгласиха за шампиони... аз лично обаче мисля че атлетите колкото и да ги мразя тоя мач ще ни надхитрят...

NickoRM
08.05.2014 00:26

Илара ще е тит*ляр...

NickoRM
08.05.2014 00:24

Като цяло Реал подари титлата на Барселона.Няма какво да спорите за мен Барса са шампиони.Ще посветят тази титла на Тито!Не виждам друг сценарий аз.

RealMafia1
08.05.2014 00:31

Не мисля но ще видим аз естествено предпочитам Атлетико да е шампион както и феновете на Барса такаче каквото дойде

NickoRM
08.05.2014 00:30

ХАХАХА не говори глупости.Последното Класико го върнахме с лихвите за предните 2 класики.

Banditos
08.05.2014 00:30

евала ти правя,един човек който вижда реално ситуацията и отбора си *wink*

NickoRM
08.05.2014 00:29

Не ми се спори човек.Колкото и добър сезон правят АМ ,Барса ще ги бие този път.Аз отдавна съм казал ,че Барса няма да е вече тази БС която беше и въпреки това ще бият Атлетико.

myzrael
08.05.2014 00:28

Всички я бият Барса, само вие ядете бой от нея, а смешко *wink* *joking*

RealMafia1
08.05.2014 00:26

Абе човече ти добре ли си тази окуцяла Барселона ли ще подари титла на Тито колкото и посвети равния с Хетафе на тито ли ? Стига сте говорили глупости Атлетико е мн трудно преодолим отбор максимум равен е мача колко пъти Барселона трябва да загуби този сезон и да свърши равен та да се убедите че вече не е това което беше цикълът свърши приемете го най накрая край няма я онази Барса която биеше всичко сега нея я бият всички

RealMadridista
08.05.2014 00:26

поправка Анчелоти им я подари...

myzrael
08.05.2014 00:26

Абе то ние и на финал щяхме да играем ама Атлетико бяха на друго мнение *joking*...недейте да ни правите шампиони още - Атлетико имат думата, а ние не сме в най-добрата си форма, така че....

myzrael
08.05.2014 00:23

До коментар [@comment 1634440] от [@user RealMafia1]:

Именно - точно това правя и аз. Ти си изказваш мнението, аз също. Като не ти изнася, изнасяй се ти...палячо!

myzrael
08.05.2014 00:27

Ти пък какво ниво имаш, паляк *joking*

RealMafia1
08.05.2014 00:24

хаха няма да се занимавам с теб под нивото си ми .........

Banditos
08.05.2014 00:22

сега всички фенове на Реал казват Атлетико залужава да спечели титлата ахахахах

Banditos
08.05.2014 00:26

така е приятелю последния мач между двата отбора ще се види кой я заслужава,айде спокойна вечер *beer*

RealMadridista
08.05.2014 00:25

Остави ги ... кво значи да заслужаваш... имаш най много точки печелиш .. та тия та ония заслужавали...

Alexis_Sanchez
08.05.2014 00:16

Честно да ви кажа, не мога да повярвам, че Барса и Реал си изпускат толкова лесно мачовете... и толкова много обрати и непредсказуеми мачове... Сякаш Реал не дадоха всичко от себе си, както и Барса правеше, леко ми замирисва на уредени мачове и титла, но нищо не се знае..

Banditos
08.05.2014 00:14

страхотен и супер оспорван сезон в Испания,до последния кръг няма да се знаае кой ще е шампиона,а Барса-Атлетико ще е черешката на тортата,знаех си че ще стане така *beer*

RealMardridCR7
08.05.2014 00:12

не мога да повярвам просто,тия двата важни мачове срещу Валенсия се изложихме а сега и с Валядолид,вече нямаме шансове за титлата

RealMadridista
08.05.2014 00:11

всички говореха за провалите на реал и барса а като атлетико направеха равен или загуба от началото сезона до средата сиг и статия в уинър нямаше

RealMafia1
08.05.2014 00:08

С този мач според мен всичко приключи честита титла на Атлетико Мадрид заслужават я никой няма шанс вече нито Реал камоли пък Барселона дано успеем да вземем десетата и да се приключва доста дълъг и изморителен сезон за момчетата

RealMafia1
08.05.2014 00:16

не обиждай бе мишкар това си е мое мнение не те карам да се задълбочаваш в него

myzrael
08.05.2014 00:14

Не разбирам защо Барса да няма шанс. Това че си злобен, пристрастен пикльо не означава, че Барса няма шансове. Ако Атлетико направят равен или ни бият, защото няма да е учудващо предвид жалката форма, в която сме ще си станат шампиони, но ако пък случайно Барса бие какво става....защо да нямаме шансове?

mostoles
08.05.2014 00:12

точно пък Барселона в момента са с най-големи шнсове да са шампиони,ако си вземат двата мача до края и аз си мисля,че те ще са шампиони

RealMadridista
08.05.2014 00:10

и с какво толкова атлетико заслужават титлата както всички казвате? след като са на толкова малко разлика който я спечели я заслужава...

NickoRM
08.05.2014 00:07

А тоя Илара нямам нерви да го гледам простоо...как може да се дадат толкова пари за такова дърво...

Banditos
08.05.2014 00:06

а Валядолид с тази точка може би ще се спасят от изпадане,заслужават го момчетата след като взеха точки от трите гранда

one1win
08.05.2014 00:35

Аз ти говоря за мачовете м/у Атлетико и Валядолид, защото си написал, че Валядолид са взели точки и от трите гранда в Испания.

Banditos
08.05.2014 00:25

Само да те светна малко че нещо не си просветлен,Атлетико са ни побеждавали само веднъж в реванша на Шл,в последните 11 мача Барса има 6 победи 4 равенства и само една победа на Атлетико *wink*

Banditos
08.05.2014 00:19

за кои два мача ми говориш?

one1win
08.05.2014 00:10

От Атлетико загубиха и двата си мача.

myzrael
08.05.2014 00:06

На мен ми е интересно ако Реал играят така и срещу Селта какъв ли ще е резултата....при условие, че Селта са в серия от 3 поредни победи...Реал гостуват на Селта, а Селта са единствения отбор в Испания, който последните 3 кръга не е губил точка.
Биха Алмерия 4:2 като гост, след това смазаха същия този Валядолид, който направи равен на Реал с 4:1 като домакин и после биха отново като гост Осасуна с 2:0.
Според мен нищо добро не ги чака Реал и в този мач с тази игра...

El_Capitan
08.05.2014 00:10

Пич кво значение има мача със Селта ? Да пускат Кастия да играе и това е.

kalchy
08.05.2014 00:06

На Роналдо има ли му нещо сериозно или още не се знае?

mostoles
08.05.2014 00:05

Анчелоти,за пореден път доказа,че не си за Мадрид,ходи си практикувай шибаното катеначо в Сасуоло например,ама вземи със себе си и Бензема и Мората и Ярасменди!

haldir
08.05.2014 00:19

До някъде е така ,ама ето сега ги нямаше нито Роналдо нито Бейл,да наистина няма спор печели много единоборства ,но е до там ......По стила му на игра ми напомня за Руууд,АМА няма място за сравнение *wink*

RealMadridista
08.05.2014 00:13

не е от топ голмайсторите но как да се дореди от роналдо и бейл... обаче имам предвид че е таран и овладява много топки на гърди особено и веднага намира някой играч на реал

haldir
08.05.2014 00:12

Аз продължавам да твърдя , че не е за Реал , но това си е лично мнение *smile*

mostoles
08.05.2014 00:09

кое му е добрето?два мача играе,в пет не знае къде е.

RealMadridista
08.05.2014 00:06

за всичко съм съгласен само не и за бензема преди сезон и аз го плюех много ама сега си играе добре

MU121
08.05.2014 00:03

ЗАКРИВАЙ.Дай те още 200 мил.пък може и да вземете нещо различно от калъвките.Атлетико с дубъл тази година.

georgi.marinov.98284
08.05.2014 00:03

Дано Господ е с нас в мача с Елче и да няма изненади както при двубоя с Хетафе..И дай боже последния кръг на Ноу Камп ще е истински ад за Атлетико!

Ginekologa
08.05.2014 00:00

ахахаха не мога как може уш шампиони бяхте

gegata5
07.05.2014 23:58

ХАХАХА, клоуните от Провал за нищо не стават без бат' Гелосания. Направо от сега ще честитя поредния нулебъл на жалките им пуберски фенове :Д

RealMadridista
07.05.2014 23:57

Искам само да питАм кво прави анчелоти докато е в мадрид... контрите си останаха от оня скандалджията а от тоя би трябвало неговата игра да играем ( с пасове) ама то каква игра ... тея рушът футбола... вкара гол и се затвори и чака края...

RealMadridista
08.05.2014 01:24

тези твои хора са мноого заблудени "фенове" на реал... които вместо да се замислят пишат глупости На мен лично тази игра НЕ ми харесва .. .стила на анчелоти е за челси или за друг паркиращ автобуси клуб!(нищо против челси)

ivanrealmadrid1
08.05.2014 01:14

хората ти изписаха 2 пъти по 10 реда , ама ти пак като няма кво да кажеш и изтърсваш "коякупа повече се зачитала" "кви смени се направили" карло е виновен .. защото така казваш ти , но без никакви доводи .. не се заяждам просто пишеш в момента пълни простотии

RealMadridista
08.05.2014 01:08

тия последните 2 мача направи уникални смени....и само той е виновен!

rmf
08.05.2014 01:02

За феновете, при всеки провал разбира се Треньора е виновен, а погледнато обективно вината е и в играчите и в треньора. Незабравяй само че ТОВА му е първият сезон и до момента го води много добре. Сезона ще стане сигурно най-добрият от 2002 насам ако вземем ШЛ ама с/у тези ММА борци нищо не се знае. Ние сме фенове и трябва да подкрепяме отбора ВИНАГИ. Несериозно е за мен да обиждаш по-този начин човек, който е направил толкова много във футбола и като футболист и като треньор. Не може сега на всяка грешка да почваме да "ревеме". Анчелоти за съжаление не можа този сезон да наложи правилната мотивация и стретегия, но поне в ЕКТ се справя Брилянтно. Даже мога да ти направя и Паралел м/у него и Конте. Сега Конте примерно не може да нацели правилната стратегия в ЕКТ с Юве, но в първенството гази всички. Така че спокойно ще нацели и там стратегията Анчелоти и накрая всички ще бъдат доволни

RealMadridista
08.05.2014 00:52

тук е момента да се запиташ ... на кой ли му е работата да мотивира играчите?!! според мен е на треньора за теб незнам ... да им вкараме перес в съблекалните да ги мотивира или кво?!

rmf
08.05.2014 00:50

Сам каза, че гледаш футбол от 2009-та насам а аз ти споменах от 2009 надолу..... Не бързай с коментарите, чети внимателно.

rmf
08.05.2014 00:49

При положение, че имаш НАЙ---БЪРЗИТЕ играчи в отбора и ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, че имаш изградена стратегия на контра-атака(Моу) защо да не се възползваш ? Всъщност не знам ти преди какъв Реал си гледал ама ние винаги си играем на контра-атаки. За този мач като цяло целият отбор играеше лениво и без мотивация абе един вид като Барса... чакаме головете от небето да паднат. За Байерн добре сега обясни ми с/у тики-така как да играем ? Какво искате вие да играем без защита както с/у Барса(3-4) и после да се пукате да ревете, че Байерн ни вкарали 2 или повече гола. На собствен терен второто най-важно нещо (след вкарването на гол) е ДА НЕ ДОПУСНЕМ ТАКЪВ. Има едни 2 много показателни мача за играта ни само на атака и на контра-атаки. Именно мача 3:4 на Бернабеу и мача за КнК. Изгледайте ги отново и ще разберете за какво иде реч....

RealMadridista
08.05.2014 00:44

32232 мениджъра ли са моу и пелегрини?!

RealMadridista
08.05.2014 00:44

искам игра... трофеите идват в последствие... с тоя няма как да стане това... и ако бях неутрален фен за финала 100% залагах за атлетико...

rmf
08.05.2014 00:42

Нищо лично ама не ти личи.... За този период(и от 2009 надолу) неразбра ли, че след всички 32232 мениджъра сменени Анчелоти е точният човек за Реал....

RealMadridista
08.05.2014 00:40

е да ... беше ама ми е тръгнал да се пази при 1:0 срещу вилядолид.... бегай за мен тва не е треньор

haldir
08.05.2014 00:39

Да схемата е атакуваща,ама вкарваме гол и се прибираме и чакаме за някоя контра.Да Б.М. се усетиха,ча запъват ,,,,И ние още от мача с Б.Д. трябваше да се усетим ,че като се приберем да защитаваме и ние се огъваме.Мач с мач не си прилича,но не може да размажем Б.М. на техен терен ,а с/у отбор като Валядолид да вкараме гол и да пазим резултат.

rmf
08.05.2014 00:38

Приятел не знам от коя минута си почнал да гледаш мача ама СХЕМАТА БЕ 4-–––3––––3 поинтересувай се малко преди да критикуваш..... Марсело и Ияра влезнаха като резерви и тогава Анчелоти затвори Реал..

RealMadridista
08.05.2014 00:35

мачове не изпускам от 2009 след трансфера на Кака(преди това не гледах футбол)

RealMadridista
08.05.2014 00:34

касияс начо пепе рамос коентрао модрич алонсо ияра ди мария мората марсело ТОВА ЛИ Е 4 3 3 или е по скоро 4 4 1 1?

rmf
08.05.2014 00:29

Пичага ако гледаше мачовете от началото на сезона щеше да разбереш, че Анчелоти пробва ИЗЦЯЛО атакуващ футбол, но примерно това Ел Класико 3:4 ни показа, че не може само на атака да играем. Схемата е 4-3-3 и ако това не е атакуващо. Сега друг е въпроса когато реши да пази резултат.. интерестното е че след няколко провала през сезона и в шл той продължава да го налага, с което на отбора ще му трябва време да свикне... Колкото до Байерн не знам какви ги дрънкаш, но Байерн се усети, че запъваше на моменти още с/у Арсенал. А определено мачовете с Юнайтед бяхата последното предупреждение, което те пренабрегнаха и накрая заслужено ги очукахме. Незабравяй, че ние нанесохме НАЙ–ТЕЖКАТА загуба в историята на Байерн в ЕКТ, което е повече от феноменално.

RealMadridista
08.05.2014 00:20

Искам игра ... а тоя знае само да се защитава нищо друго... въпреки играчите които има с/у байерн пак в защита е това ме дразни защото ако беше станало нещо както в тоя мач...едно центриране и толкова 1:1 в мадрид байерн щяха да са съвсем различно на алианц а ако вкараха си беше АД

rmf
08.05.2014 00:15

А помниш ли 0:4 в Мюнхен стига вече си се излагал... Перфектен отбор няма и няма и да има. Не може само да бием. Важното сега е да вземем 10тата и сезона на Анчелоти ще е повече от перфектен. По твоята логика дай и аз да започна АКО Ди Мария бе вкарал в дузпата АКО Бензема бе вкарал на опразнената врата АКО Бейл не бе изпуснал 100 положения.... Стига вече критикувахте не стига, че правим най-добрият сезон от 2002 насам и пак намирате да се оплаквате.

RealMadridista
08.05.2014 00:04

аз ли да го сменя... вижте се кви идиоти сте... я си спомни заради тоя ае да не кажа кво замалко при 3:0 у дома да отпаднем от дортмунд... спасихме се с много късмет... помниш ли гредата на мхитарян...на празна врата а ако мюнхен бяха същите както преди година на нас не ни бягаше петицата

rmf
08.05.2014 00:00

Смени отбора или най-добре спорта, Не мога да повярвам на това, което чета от теб...

respect_kn
07.05.2014 23:57

Ако не вземем ШЛ, ще е просто един провален сезон. Както казах Бензема не става за Реал и е време си ходи, колкото до Отбора, Централен защитник ни вкарва головете , щото нямаме 1 нападател да ги вкара. Кошмарен завършек на сезона ;xxxxx

RealMadridista
08.05.2014 00:00

бензема даже ако изключим последните мачове си играе много добре... печели 80% единоборства в въздуха и веднага подава на някой,... може и да не вкарва много ама си е класа

Banditos
07.05.2014 23:56

ами финал за титлата е мача Барса-Атлетико *wink* и Атлетико не са шампиони трябва да ни победят или поне равен,съмнява ме Атлетико накрая ще гризне дръвцето и от два стола на земята,пък и Барса има да им връща,просто ще е страшно на Кампа,Разбира се преди това трябва да си вземем мача с Елче,стига толкос пак след седмица

LosMerengues
07.05.2014 23:56

Търсихме си го... и си го намерихме. Да, мача се разви лошо с контузията на Кристиано, но не може 30 минути да си се окопал в защита срещу Валядолид. Анчелоти се справя добре, но това ще му изяде главата. Шансовете ни за титлата и без това бяха малки, но не трябваше ние сами да ги осираме.
Дано положението на Роналдо не е сериозно, защото за нас остава само 1 мач и той е ключов за целия ни сезон.
Титлата да си я решават Атлетико и Барса в последния кръг, според мен Атлетико я заслужава повече, но Барса ако си вземе мача ЧЕСТНО, никой 2 не може да им каже.

Banditos
08.05.2014 00:01

не съм сигурен кой я заслужава пожече и кой не,по същата логика Атлетико заслужава да вземе шл,Барса направиха страхотен първи полусезон с рекорд от 18 победи и само 1 равенство и най слаб в втори от 20 години насам *beer*

sakata_97
07.05.2014 23:55

Едиствения виновник за тоя резил е италианския нещастник Анчелоти,при положения че до края на мача оставаха повече от 10 минути тоя шибан некадърник направи смени,заради които загубихме и всичките точки*angry**angry**angry*

ivanrealmadrid1
07.05.2014 23:57

айде бе ,,, ? анчелоти виновен как ли пък не , и мен много ме е яд , ама е тъпо да го обвиняваме

katal0neca
07.05.2014 23:55

Тази година наистина се получи страхотна битка за титлата и изглежда всичко ще се реши в последния мач!

RealMadridista
08.05.2014 00:22

ми трябва...трябва една забрана на тия да водят отбори...

John_Jameson
08.05.2014 00:18

Ами треньора е Италианец ...

NickoRM
08.05.2014 00:10

Вместо да ги довършим ние се връщаме назад и следователно дръвцето..нямам думи просто.

haldir
08.05.2014 00:06

И аз това се чудя, разполагаме с едни от най-добрите офанзивни играчи и вместо да мачкаме ,ние вкараме 1 гол и хайде всичко живо отзад

NickoRM
08.05.2014 00:01

Не разбрахали тези всички "треьори" досега които водеха отбора ,че Реал дефанзивно не може да играе...И не намирам логиката просто..Къде беше смисълът да се браним с/у тея...Както стана по-рано през сезона ,както и сега само си го вкарахме.

GaLaxY94
07.05.2014 23:54

Много се затворихме второто полувреме.. много лошо играхме... жалко...

katal0neca
07.05.2014 23:53

Браво бе! Валядоид и на нас ни взеха точки, но поне сега направиха услуга като взеха и от вас! Сега само от нас зависи как ще си го направим - изиграем ли си мачовете както трябва и вземем ли си точките (което ми се струва доста доста трудно, особено срещу Атлетико) сме шампиони!

ivanrealmadrid1
07.05.2014 23:53

не е истина .. къв беше тоя край на сезона ? и без Роналдо правехме силни игри , ама без него я няма тая острота в атаката ... ужас

rmf
07.05.2014 23:53

До коментар [@comment 1634340] от [@user RealMadridista]:

Братле успокой се.... Анчелоти си върши много добре работата, но според мен Бензема още на полувремето трябваше да го махне той изобщо последните мачове никав го няма

haldir
07.05.2014 23:54

Пич Бензема го няма още от както го купихме

myzrael
07.05.2014 23:52

А феновете на Реал пишеха още преди 5 кръга - ние сме шампиони, невъзможно е да загубим точки до края с тази лека програма...вие не спряхте да губите точки...

CLOTH
07.05.2014 23:51

До коментар [@comment 1634340] от [@user RealMadridista]:

Хвърляй се през терасата, моля ти се, друго спасение няма!!! След такъв сезон да викаш да се маха, просто ти си анти-футболен човек. В момента съм афектиран и ти мисля много други работи, ама пиша само тия, за да не ми изтрият коментара!

RealMadridista
07.05.2014 23:55

от кое си афектиран... тва че се пазим цяло полувреме с/у ГРАНДА вилядолид или?

haldir
07.05.2014 23:51

Жалко от 1-ви ,накрая 3-ти....40милионното недоразумение за пореден мач нз къде се намира и за какво е влезнал....Мората и Бензема нека още ги държат в Реал.........

RealMadridista
07.05.2014 23:53

тоя ако го пуснат на финала наистина мисля да се хвърля от терасата надолу...

rmf
07.05.2014 23:51

С тази игра толкоз, а дано сега поне да се средоточат в десетата

Juventus333
07.05.2014 23:51

Хахахаха не мога да повярвам. Преди 1 кръг всички бяхте - требъп, тва ти онова ти. А сега ще останете без титлата в Испания. Внимавайте да не останете и без титлата в ШЛ. *wink*

Banditos
07.05.2014 23:51

хах сега Барса са на 2 победи от титлата *cup*

Ginekologa
08.05.2014 00:09

не мерси 14 вс 11 не залагам*lol*

Banditos
08.05.2014 00:08

залагай апартамента като си 100% сигурен ще спечелиш поне три *joking*

Ginekologa
08.05.2014 00:06

Атлетико ви правят х 100%

Juventus333
07.05.2014 23:52

Не баш. Атлетико са шампиони. Много се надъхвате. *smile*

El_Capitan
07.05.2014 23:51

До коментар [@comment 1634334] от [@user CLOTH]:

Много си е прав пича , виж му смените на Анчелоти , виж играта на отбора , 30 мин ми играе с Ди Мария и Мората само напред с/у предпоследния и пази резултат ???? Напълно си заслужаваме съдбата. По-голяма олигофрения като тази и с/у Валенсия скоро не бях гледал. Честито на Атлетико/Барса.

Double_De
07.05.2014 23:51

До коментар [@comment 1634328] от [@user RealMadridista]:

е нали беше по-добър от моуриньо, сега пък вън?*confused*

GrandeBarca
07.05.2014 23:49

Ама вие май верно сее Чудите как да ни напправите Шампиони*joking*

Zizzou_1982
07.05.2014 23:43

ей големи олигофрени са нашите...да бяха вкарали втори да убият интригата...пък те се насраха

Banditos
07.05.2014 23:42

евала на Валядолид,Реал с тази безидейна игра и бавене на мача не заслужават да спечелят три точки *beer*

ForeverCFC
07.05.2014 23:25

Рамос като избухме става много яко *lol**lol**lol*

Hitchhiker1902
07.05.2014 23:16

До коментар [@comment 1634269] от [@user alexandur.georgiew]:

Дам, имал е проблем и на тренировката преди това, явно ще го пазят за финала. И разбира се журналята трябва да спретнат някоя драма - между 4 и 6 седмици отсъствие, бутнал го трамвай, бентлито му скъсало ремък... Абе кликове да има *smile*

Burzynkow
07.05.2014 23:15

According to the Reports, There is no serious Injury with Cristiano Ronaldo. He will be Ready for the Next game.

bisera.bakardzhieva
07.05.2014 23:08

Човека има повод, роди му се син Серхио младши! Той е на крилете на щастието.

rmf
07.05.2014 22:52

Пестелива игра показваме ама като имаш Рамос то и тя стига :Д Иначе дано не е нещо сериозно с Роналдо и ако е само дискомфорт по-добре Анчелоти да го пази за ШЛ.

LosMerengues
07.05.2014 22:52

Пичове на вярвайте на всички глупости които пишат. Кристиано още е на пейката, докторите не са го видяли още, а сайтовете вече и с диагнози. Дано всичко е наред и е напълно готов за 24.
А Рамос в момента е едновременно най-добрия защитник и най-добрия нападател в света *joking**joking**joking*. 6 гола в последните 4 мача.

lycky17
07.05.2014 22:48

Басии то Рамос луд *beer**beer**beer**joking**joking**joking*

RMcF_
07.05.2014 22:38

Рамос има ли спирка? Я Анчелоти да го пусне напред .. както казва колегата ше взме да вземе Златната до година ... :Д

Ginekologa
07.05.2014 22:37

браво на Рамос че без Роналдо,Бейл много слобо играят

rmf
07.05.2014 22:37

РАМОССССССССССССССССССССССССССССССССССССССССССССССССС

babavuna
07.05.2014 22:36

На тоя какво му става, той ще вземе да вземе златната топка догодина *lol*

BarcelonaMen
07.05.2014 22:35

Според мен не трябваше да играе в този мач да му беше дал 1-2 мача почивка.

Burzynkow
07.05.2014 22:43

И аз така мисля умората рано или късно ще си каже думата,а и като знам как бързо се възтанови за мача с Байерн трябваше да го остави на скамейката,но засъжеление рискува и сега има шанс да не играе на финала в ШЛ ( недай си боже) *smile*

Burzynkow
07.05.2014 22:35

Има дискомфорт отново в коляното така пише в официалната страница на Реал *smile*

Banditos
07.05.2014 22:32

ти остави шл да не пропусне световното,няма да е същото без него,въпреки че не съм му фен се надявам да се оправи

haldir
07.05.2014 22:25

Аз лично не видях какво е станало ,ама по испанските сайтове пише ,че е възможно да почива м/у 4 и 6 седмици*cry*
Дано се окаже нещо леко,че без него,без Алонсо само ще си мечтаем за ШЛ.

babavuna
07.05.2014 22:27

Кошмар, дано не е нищо сериозно, защото не заслужава да пропусне финала след толкова години труд, за да го достигне отново след 2008 *cry*

LoneWolf
07.05.2014 22:18

Роналдо се контузи ФАКККККККККККККККК

madridista98
07.05.2014 22:11

Какво стана с Кристиано, не мога да намеря линк ?!??????!??!?!?!?!?! В Лайфскор пише, че е заменен от Мората какво му е ?!?!?>!?

wer_aac
07.05.2014 21:48

Касияс титуляр, Анчелоти каза , че ще пази последните 2 мача, но явно е решил последните 3 мача той да е на вратата.

wer_aac
07.05.2014 21:57

Ами бях чел статия, Че Лопез пази с Валенсия и Валядолид, а Касияс със Селта и Еспаньол.

madridista98
07.05.2014 21:51

Не си прав, той каза, че Икер ще пази в 2 от последните 4 демек срещу Валенсия Лопез, сега Икер, срещу Селта Лопез и срещу Еспанйол пак Икер *wink*

CLOTH
07.05.2014 21:44

Какъв е проблемът с Бейл? Дори не е в групата?

Hitchhiker1902
07.05.2014 22:08

И аз да питам, с риск да ме запердашат с минуси - какво става с Бейл, да не е контузен? А за Икер - не трябваше да пази последните два мача. А последните 35. Той не носи просто сигурност на вратата, дава характер и дух на отбора... Голяма грешка според мен е това, което се случи в последните два сезона.

rmf
07.05.2014 21:42

Ейй радвам се че Модрич, Ди Мария и Пепе ги пусна този път... Смело напред 0:2 от мен

RMcF_
07.05.2014 21:22

Ай стига бе.. 30 мин преди мача сте пуснали темата .. Евала Уинър ! *beer*