Официално: Ман Сити отнесе чутовна глоба и сериозни санкции

14:04
Официално: Ман Сити отнесе чутовна глоба и сериозни санкции
УЕФА наложи жестока глоба на Манчестър Сити за нарушаването на правилата на финансовия феърплей, като английският клуб ще трябва да плати 50 милиона паунда на ръководния орган на европейския футбол.

Наскоро от УЕФА обявиха, че тимът на гражданите е един от отборите, разследвани за нарушаване на новите правила, но никой не очакваше, че Сити ще бъдат ударени толкова сериозно.

Гигантската глоба от 50 милиона паунда обаче не е най-тежкото наказание за Сити. През следващия сезон те ще трябва да намалят групата си за Шампионската лига от 25 на 21 играчи, като 8 от тях ще трябва да бъдат продукт на английските футболни школи. Клубът също така няма да има право да надвишава тазгодишния си бюджет за заплати на въпросната група за Шампионската лига.

От Манчестър Сити ще обжалват решението на УЕФА, но това може да доведе до още по-тежки наказания.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

PIMPDreamS
07.05.2014 14:21

What will UEFA do if City just say "No"??
Will they exclude the Champions of England from the Champ's League?

Good luck explaining that one to the television companies.

PIMPDreamS
07.05.2014 13:28

само злоба и само омраза... има една английска поговорка - обикновено най-силния отбор е най-мразения. и е вярна, преди 1 година беше Ман Юнайтед, сега е Ман Сити *wink*

sa6ko_86
07.05.2014 11:41

Що е тоя рев, на Сити е най-лекото наказание от всички отбори които са получили *smile*

[@link http://www.winner.bg/european-football/read93881.html]

[@link http://www.winner.bg/european-football/read93929.html]

Onzoprognozira
07.05.2014 01:17

Ех, шейх Мансур тамън беше решил да си купи нова кола...сега ще трябва да спестява още седмица....

dzola1905
07.05.2014 00:17

Муха ги охапала арабското отборче където имат повече нефт от колкото вода в тяхната държава .

Don_Joe
06.05.2014 23:54

Най-накрая *cigarette**beer*!

insi
07.05.2014 00:17

Не казвай най-накрая защото Ливърпул също не отговаря на правилата за финансов феърплей освен ако този сезон не излезе с 55 милиона паунда на печалба. Единствената причина да не ги санкционират е, че не играят в евротурнирите, но следващата година ще е друго.

guilpter
06.05.2014 21:22

Реал последните няколко сезона са клуба с най-големи приходи в света.. нормално да могат да си позволят и 300 млн. могат да си позволят.. вижте им приходите за миналия сезон [@link http://sportandbrands.wordpress.com/2013/01/24/top-20-football-clubs-by-income-season-201213-deloitte-football-money-league-report-2013/] ..

Papinhoo
06.05.2014 19:49

Това беше очаквано. Но останалите наказания за тавана на заплатите и броя на играчите си е крайно. Май проекта може да им пропадне *smile*

skyblue_moon
06.05.2014 19:42

Много кухи момчета има тука еии*joking**joking* Видяхте,че тука Бойко подгони Гриша Ганчев и той заряза Литекса. Пуснете си някой образователен канал някой път и вижте арабите какви неща правят които ще седят поне 100 години след тях. Градове в пустинята,хотели във вода и в прочие. Манчестър Сити е огромен проект и едва сега започва да се развива,но видяхте с каква скорост стана всичко още нищо не сте видели за 3 години станахме фактор в Англия,факта че спамите в тази странциа фенвоете на ,,големите отбори'' доказва това *tongue*

citizen
06.05.2014 19:33

Нищо няма да стане,ще продадем Настасич,Ричардс,Хави и Лескът, в школата имаме 3 добри момчета които могат да бъдат наложени в отбора. Времето ще покаже.

Papinhoo
06.05.2014 19:51

То хубаво ще продадете, но тия 50М не са малко, а останлите санкции. Това с тавана на заплатите може би е най-неприятното

javorrrrr
06.05.2014 19:31

А така, пада им се *money**money* На арабските шейхове няма да им отънеят джобовете кой знае колко *money**wink*

skyblue_moon
06.05.2014 19:16

Ще се разминем както винаги,пък и ШЛ не е за нас*joking*

martinski8447
06.05.2014 18:56

Ще си понесем наказанието, каквото и да бъде! Имаме опитни играчи за топ 4 за другата година, явно ще се даде шанс на няколко момчета от школата. Може пък да е за по добро. Най вероятно М. Ричърдс, Бари и Лескът си заминават, това означава че ще ни трябват 3 местни момчета или такива от местните школи. CTID

ApricotGarden
06.05.2014 20:44

Точно там е работата. На тях не им се дава шанс дори да се изложат. Но няма как да си титуляр пред някой който взима от 150 хил. нагоре.

martinski8447
06.05.2014 19:59

Маркос Лопес, Емир Хюс, Алберт Руснак, а сина на Анди Коул е страшен нападател, много прилича като бързина и техника на Стъридж. Особенно Рони е готов за първия отбор дори. *wink*

jackbauer24
06.05.2014 19:14

Ако следиш мачовете на младите ни играчи сигурно знаеш,че всичко ще бъде наред,нашите футболисти са добри и няма да се изложат *thumb_up*

mancityyy
06.05.2014 18:54

разбира се санкцията на уефалона падна но сега наща ще остане то е ясно *devil*

Papinhoo
06.05.2014 19:53

Вашата е много по-лоша. А и Чичо Парички каза че който нарушава Фин.феарплей ше го линчуват. На Барса беше само на непълнолетни играчи *wink*.

NoDiggity
06.05.2014 18:52

Очаквано... отборите еднодневки ще го набарат, ако наистина ПлатиМи си свърши работата подобаващо! Чудно ми е кои 8 играчи ще картотекират от школата!

bisera.bakardzhieva
06.05.2014 20:26

За твое сведение по сегашните правила и Фабрегас е юноша на Английска школа, може да играе във всеки отбор в Англия като такъв, от друга страна като Испанец в родината си също е с квота на местен, абе обърквация отвсякъде, но тези правила за финансите и броя юноши се знаеха отдавна, за това напоследък на Острова има такъв бум от играещи от академиите, тъй като ще се увеличи изискването за играчи от школите в съответните държави. За сведение- трябва да си тренирал поне 3 години преди навършване на 21 годишна възраст, за да минеш за юноша на нечий клуб според новите правила, оттам и правото на финансови постъпления при всеки трансфер за първия ти клуб.

NoDiggity
06.05.2014 20:11

Прав си между другото. Това е доста странно - "играчи от английски школИ, а не от тяхната школа". Даже не знам дали трябва да са англичани по народност, или е достатъчно да се подвизават в някоя английска школа.

javorrrrr
06.05.2014 19:33

Важното е шейховете да снесат, че не се знае Блатер докога ще е на власт *cigarette*

bisera.bakardzhieva
06.05.2014 19:02

Тъй като и сега в Сити има Англичани, в ПСЖ- Французи, за Шампионската лига ще си картотекират нужните играчи като брой и националност, но на практика ще използват 15-16 . Забележи, че играчите трябва да са от Английска или Френска школи, но това по никакъв начин не означава футболисти от ТЯХНАТА школа, на Сити и ПСЖ.

rand0m
06.05.2014 18:46

Защо ли не се и учудвам,че 90% от пишещите коментари тука са фенчета на Луузърпул и сега си изливат хейта тука,че след 0-3 до 3 - 3 няма къде другаде. Lets take a minute to laugh at Looserpool --- HAHAHHA

rand0m
06.05.2014 23:17

Ей тва е...Най-обичам фенче на Ливърпул,като почне да ми говори за история..То друго няма.. Хахаха *smile*

LFC05
06.05.2014 20:15

Искам само да ти кажа,че хейтъра си ти,какво толкова пишете за Ливърпул не мога да разбера. Гледам фен си на Барса.И искам пак да ти кажа,че трябва да не взимаме никакви купи още 25г,за да се доближите поне до нас.Понеже първата ви купа беше,когато ние за последно бяхме шампиони горе долу А в преките двубои в близкото минало,ако си на повече от 12-13г винаги сме ви мачкали.Така че преди да пишеш абсолютни глупости помислете как играете в момента и колко пъти се изложихте с отборчета които са крайни квартали на Мадрид като Хетафе*joking*

Dankata97
06.05.2014 18:37

а така нека а най ми хареса това изречение "От Манчестър Сити ще обжалват решението на УЕФА, но това може да доведе до още по-тежки наказания." Заслужават всичко което ще им се случи, онея араби ли бяха там да не мислят, че като имат пари ще си развяват коня както си искат *tongue**tongue**thumb_up*

sa6etoo
06.05.2014 17:45

До коментар [@comment 1633610] от [@user Manower]:

Абе отворко айде кажи ми кое му е успешното на Сити през 80-те години а? Изкарай ми титлите които са спечелили през 80-те години. Или за теб 80-те години са от създаването им до сега а не само периода 1980-1990г. Имали история имали фенове били отбора на града Манчестър... Някоя друга простотия да изръсиш? Да не са първия отбор който е създаден и е ритал топка? Първия отбор спечелил ВЛ и ШЛ? Първия отбор спечелил Световното първенство ама за национални отбори? Заври си измислените "факти" в космясалия задн*к и се радвай че се намери толкова тъп човек като Мансура да си хаби парите за тъпото ви отборче а не реши да купи някой от къде къде по стойностните отбори във Англия.

drogba_fen_911
06.05.2014 17:27

Уау, ебахти наказанието. Той дюнера си бърше гъза с 50 милиона. Боли ги кура Сити за тва наказение, нали ще вземат титлата.

Като ще ги наказват - да им отнемат 5 точки, или 1 година трансферен бан

reimax
06.05.2014 17:22

За мен цялото тъпо правило е скапано и не добре измислено. Аз съм фен на Челси и ме е яд като гледам как юношите ни мачкат в младешката шампионска лига, а никое от тези момчета няма да играе в първия отбор. Никой не мисли за малките отбори, я мислено върнете играчите на Аякс и вижте за какво говоря- В нападение Ван Перси, Ибраxимович, Суарез повече няма смисъл да коментираме. Защо може Реал да xaрчат луди пари и да имат дългове , а Аякс да не може да има заеми и да си държи звездите, защото толкова се е сбъркал вече футбола, че всички клубове в света работят за 15 клуба с пари. Честно ви казвам фен съм на Челси, но не ми xаресва това, тъпо е но с Реал и Барса просто конкуренция няма *wink* ьБарса където не xарчели пари всеки трансверен прозорец си пазарят и то сериозни суми 50 60 млн евро. Реал няма смисъл да се коментират как може да вадиш по 100 млн за един футболист как им го позволяват. Как може ? И лошото е че малките отбори се научиxа и за някакви деца на по 20 години искат по 30 40 млн.

bisera.bakardzhieva
07.05.2014 20:19

А можеш ли да ми кажеш Арсенал докато си изплащаше стадиона кого продаде, за да не е на загуба, и ако продадените футболисти бяха останали какъв потенциал щеше да има отбора? А Саутхямптън или Уест Хям? И да наречеш Аякс малък отбор явно не се изказваш особено подготвен, дори и аз помня спечелената от тях Шампионска лига. Суарес и Ибрахимович се развиха в Аякс, но не са техни юноши, а Перси просто никога не е играл в тяхна формация.

za4o
07.05.2014 14:38

И ти си чуден...... човека ти говори за това ,че не могат да си задържат звездите , защото на едни отбори им е позволено да има заеми по 500+ млн , а на други не.

FCRuse
06.05.2014 18:38

Тоя коментар изчерпа всичко БРАВО. Прав си до болка и аз съм фен на Челси, но такива пари се въртят че ни е бедна фантазията. От една игра стана бизнес и за всички е ясно. Ние малките фенове(малки защото нищо не може да променим) само ни устава удоволствието да гледаме, всичко започна от Сити и Челси продължи с Реал и завърши преди 2,3 години с Франсетата. Сега трябва глоба за всички тези отбори и тя да е за няколко години лишаване от пазар за играчи.

bisera.bakardzhieva
06.05.2014 18:08

Перси е юноша на Фейенорд, а и Суарес май го направи Холандец, както и Ибрахимович, въобще удачни примери даде *lol*

rmf
06.05.2014 17:54

Еми ей така МОЖЕ. Всичко е бизнес, а Реал винаги е давал луди пари за трансфери и никой никога не ги е барал, така че и сега немогат нищо да им направят. Примернo Бейл бе оценен на 55-60 милиона. В същото време беше подписал на скоро нов договор с Тотнъм и като добавим, че шефовете им са супер алчни си излиза приблизително 100 милиона. Колкото и да не харесвате Перес, той в момента е един от най-големите бизнесмени и е в основата на целият този възход на Реал последните години.

georgi.marinov.98284
06.05.2014 17:20

Тия 50 милиона са им малко като глоба.За тях са като пари за хляб

svetlozar.kosev.7
06.05.2014 17:19

"Всеки път сутрин, когато чуя някоя дама в тролея да моли с думите "Господине, може ли малко по-навътре", се изпълвам със смесени чувства."

georgi.marinov.98284
06.05.2014 17:50

Хахахахаха Смях в залата *lol**lol*

monaco_forever
06.05.2014 16:36

така им се пада като се охарчват браво сега и на челси и на реал мадрид трябва да има санкция и на ливърпул според мен защото имаха огромни дългове по едно време*beer*

sa6ko_86
06.05.2014 16:55

Те имаха и 200 милиона преди Джон Хенри да дойде *smile* Стабилизира ни финансово без да налива собствени пари и резултатите идват *smile* И аз имам заем 40 хиляди (тоест задължение), но взимам 1500 заплата и си го погасявам редовно. Така и в моя отбор имат високи приходи и си плащат задълженията редовно всеки месец, както и в Реал *smile*

monaco_forever
06.05.2014 16:54

те понеже само реал продават тениски хаха смешни сте с тея тениски каква марка са челси пък не може да се харчат такива пари като тях без да се наказва контракти монтракти всеки си има трябва да ги извадят от евротурнирите челси,ливърпул,реал,псж,сити и може би и барса*smile*

simeon_1994
06.05.2014 16:47

Не знам дали осъзнаваш,но за разлика от новобогаташите Сити и ПСЖ,Челси и Реал Мадрид са вече изградени футболни марки с огромни печалби откъм фенски артикули и спечелени титли.Да,Челси не беше по-различен отбор от Сити,когато Абрамович ги закупи,но оттогава минаха 10 години и Челси успя да се докаже като футболна марка.И двата отбора също така печелят луди пари от телевизионните контракти и с успехите си в Европа,Челси успява да замаже провалите си на трансферния пазар.Колкото до Реал,това е най-комерсиалният футболен клуб в света и само от 50те процента,които взимат от продадените тениски на Роналдо,Реал че направи повече пари от бюджета на цялата А група за десетки години напред.Друг въпрос е ,че започнаха да се харчат неописуеми суми за играчи,което аз категорично не удобрявам и вместо да налагат наказания върху самите нарушители на финансовия феърплей и да си пълнят касата,УЕФА трябва да се хване и да въведе лимит на заплати,трансферни суми и разходи на клубовете,но това просто не им е изгодно,защото са корумпирани.Истината е,че във футбола повече няма романтика,а всичко е въпрос на интереси.

monaco_forever
06.05.2014 16:45

Мориентес*cool**cigarette* и кво значи ще харчат ще харчат ако имат лкивърпул как ще харчат като имат 50 милиона дългове*wonder**wonder**wonder*

sa6ko_86
06.05.2014 16:39

Ей отворко кажи 1 футболист на Монако когато играха финал с Порто *smile* Имат си апри клубовете и си ги харчат *smile* Сега и вие ще играете в евро турнирите и УЕФА ще имат правото да ви разследват *smile*

Manower
06.05.2014 16:34

Реал Мадрид развали целия финансов феърплей на клубовете по света. Те започнаха с тези милионни оферти за най-добрите играчи. Трансферите са безброй. Да избиват си ги от рекламите и фенските артикули, но така започнаха да се надуват изкуствено цените на играчите.

ytrewq
06.05.2014 16:22

Футболът е на първо място СПОРТ и едва след това бизнес. След като говорим за спорт е честно всички странични фактори да се елиминират/като например дали собствениците ти са "шейхове" или "нормален английски мултимилионер", като собственика -лудак на Нюкасъл например.YNWA

paradise11
06.05.2014 16:10

Е Реал Мадрид , който е по буен и от Ман Сити , защо няма наказание ??????? Та отборът им купи 2 играча по 100М

Banditos
06.05.2014 21:17

защото младеж Псж и Ман Сити имат Бюджети по 30 40 милиона,а харчат 500 *cards* откъде идват тия 450 никой не знае *wink* а Реал Барса,Байерн имат бюджет 200млн,много ясно че ще купуват по скъпи играчи *wink*

ytrewq
06.05.2014 16:19

Реал Мадрид е най-голямата марка в световния спорт. Имат 500 мл.евро дългове, но ги обслужват-погасяват си лихвите по заемите. Просто е като при нашите заеми-аз може да имам заем от 3000лв. и да не го обслужвам, защото работа за 400лв., а ти да имаш кредит от 100 000 и да си точен, защото взимаш 2000 лв. Всичко е просто и ясно-чиста математика до 2 клас само събираш и изваждаш и всичко лъсва. YNWA

sa6ko_86
06.05.2014 16:14

Абе всеки си пише наизуст в тая тема *smile* Защо пък на вън няма сняг през Юни а ? Реал е отбор с големи приходи. Тази година смениха тениската на Роналдо от номер 9 на 7 и имат 1 мил продадени тениски по 60-70-80 евро колкото върви една тениска и сам смятай. Ето и самото правило Според новите разпоредби на футболната централата един клуб не може да има загуби, по-големи от 45 млн. евро (38.6 млн. паунда), в рамките на два сезона.

bisera.bakardzhieva
06.05.2014 16:05

Само ми е интересно Монако как се вмества в правилата на Финансов Феърплей !?!?!

sa6ko_86
06.05.2014 16:38

Еми да *smile* Не съм селската клюкарта да знам всичко *smile* Следя новините главно за моя отбор *smile*

bisera.bakardzhieva
06.05.2014 16:19

Явно не следиш какво става, решението на Френската футболна асоциация беше да платят глоба, по памет 50 милиона Евро, точно заради изравнянване данъчните облекчения в Княжеството. От друга страна входящите трансфери и заплатите на звездите как се вписват в рамката на бюджета от предишния сезон във Втора Френска дивизия? Интересно ми е, при тези новопривлечени звезди с огромни заплати защо минават между капките - асоциациите със Сити и ПСЖ са очевадни!

sa6ko_86
06.05.2014 16:10

С мерак *smile* В Монако има огромни облекчения на данъците. Един Бербатов заплатата му е 60 хил. евро (двойно по-малко отколкото в Англия), но чистата сума за получаване е по-голяма в Монако. Затова много звезди предпочитат там да живеят и да плащат данъци *smile* Затова наскоро ПСЖ и други водещи френски държави искаха да се премести седалището на отбор Монако във Франция, но това няма как да стане *smile*

scouser_pool
06.05.2014 16:04

За такива работи трябва да има точково наказание , 3 точки мисля , че се отнемат при подобни провинения влизащи в действие още през настоящия сезон*lol**cool*

Jason_Scotland
06.05.2014 16:03

Ше ме извинява авторът ама аз не разбрах какво конкретно са нарушили Сити?
Обвинения имаше, но сега вече има конкретно наказание и би трябвало да се посочи конкретното нарушение водещо до таз санкция.
Дано ФИФА/УЕФА залагат повече на ограничителни наказания за да се възпре до колкото е възможно тенеденцията потомствено презабогатели мързеливи дебелаци от Третия свят да превръщат евро-футбола в детска игричка за гъделичкане на егото им.
Само парични санкции изглежда като желание на ФИФА/УЕФА да се облажат и те от петродоларите.
Футболът отдавна премина в бизнес, но сега има пряка опасност да се превърне в 'по-по-най' и докато в бизнеса има логика то в 'пъченето на гърди' си е фрийстайл, което може да изопачи удоволствието от играта*wink*

scouser_pool
06.05.2014 16:02

Добре ,в статията не пише къде Сити са стъпили грешно и за какво(или колко*lol*) точно са наказани , но доколкото си спомням Малага ги изхвърлиха от евротурнирите задето надвишиха с 20 млн. или нещо такова които щяха да ги наваксат ако просто ги бяха оставили да участват в Лига Европа или ШЛ + 2,3 продажби на Иско и т.н. Кво наказание е това за Сити ми кажете , 50 млн. ги изплащат без да им мигне окото , за заплатите и чужденците ми махат Демикелис,Гарсия и играчи от тоя тип и купуват пак някой като Синклеаър или Родуел които не помирисаха терен и са готови , но пак добре че ги наказаха с нещо*tongue**lol*

desangele
06.05.2014 15:54

Тия 50 млн и без това щяха да ги изхарчат за някой добър футболист ,който да закотвят на пейката, така че браво на УЕФА,спасиха една кариера!

ytrewq
06.05.2014 16:04

Точно казано! Браво колега, но това не е всичко. Помня годините , когато бях студент/началото на 90-те/ и четох в тогаава първите броеве на 7 дни спорт, че в Бундестлигата най-малко 35% от бюджета на футболния клуб трябва да е от продажба на билети-билети за мачове, не от тениски, които можеш да продадеш в 1.5 млрд.Китай на хора, които ще ти купят 200мл.тениски, ако им дадеш 3 безплатни танкера с нефт/ако ме разбирате правилно/.YNWA

90ivo90
06.05.2014 15:44

Интересен е фактът, че Манчестър Сити и ПСЖ сключиха спонсорски договори с компании на своите собственици от Абу Даби и Катар на стойност съответно 50 и 200 милиона евро годишно, но въпросните контракти не бяха признати от УЕФА като "врата", през която да бъде избегната санкцията за неизпълнение на финансовия феърплей.

adr
06.05.2014 15:27

50 млн-а... бълха ги ухапала дюнерите... за подобни нарушения, трябва да им се отнемат точки и да им се забранява да играят в евротурнирите!

akseldev
06.05.2014 15:22

1 Шейх Мансур бин Зайед Ал Наян
15 млрд.
Възраст 38 Клуб Манчестър Сити
Петрол, петрол и пак петрол! Мансур, брат на шефа на емирството Абу Даби, е наследник и съдружник в може би най-богатата финансова империя на света, чиито активи общо се оценват на... половин трилион!

sa6ko_86
06.05.2014 16:07

Едно не може да ви се набие в дебелите тикви. Тези пари са на шейха, а не на клуба. От там идват и проблемите. От гледна точка шейха и клуб Манчестър сити да две отделни неща. С тази глоба и с цени на билети 20 паунда едва ли ще купуват това лято без да продават *smile*

90ivo90
06.05.2014 15:34

Нека си ги има тези пари, но файда че е милиардер, като има таван на заплатите и ограничения на състава за ШЛ, кой футболист ще отиде в Сити при положение, че няма да играе в ШЛ, защото въпросните 13 места за играчи, които не са от школите на Англия ще се заемат от сегашните им зведи (Агуеро, Джеко Яя и др.). Вече няма значение колко пари имал шейха, може да е най-богатия футболен собственик, но трябва да развива отбора така както Арсенал, МЮ и Ливърпул правят от край време, а при равни условия с другите отбори след 2-3 години Сити ще се борят заедно с Евъртън и Тотнъм за местата за участие в ЛЕ.

nikshan11
06.05.2014 15:26

Що не го копнеш и покажеш със другите си профили.. *lol*

ChelseaAboveAll
06.05.2014 15:15

Нищо не ги събарят тея глоби Шити то не случайно собственика им е ШЕЙХ това не се дава на човек с двустаен апартамент в центъра на Харманли все пак.Ще им отпусне пак адски суми за трансфер, това е и трябва да го приемем футбола до голяма степен е свързан изцяло с парите много малко изключения има. *smile*

sa6etoo
06.05.2014 15:19

Има таван на заплатите + ограничение на играчите. Нали се сещаш че един добър играч не би отишъл в отбор като Сити по причина различна от пари. А сега няма с какво да ги съблазнят. И от тази статия която е 10 реда и не пише всичко не се разбира цялостното наказание.

KunAgu16
06.05.2014 14:54

Много жалко... сега дали ще дойдат Мангала,Погба,Фабрегас ?

pesholudiq
06.05.2014 21:42

в момента само Божинката може да дойде хахаха

babavuna
06.05.2014 16:59

Това звучи добре *lol*

bvb099
06.05.2014 15:15

Не е лесно да си фен на Сити.

nikshan11
06.05.2014 15:13

няма да дойдат пижок мой,аре садвай сега.

nakov97
06.05.2014 15:08

Няма такъв наглец като тебе,най хубавото във вашия отбор е,4е пове4ето ви звезди са на по 29,30 години и какво става после пак нов отбор за 400 млн и накрая 1 титла.. *joking*

sa6etoo
06.05.2014 14:58

Не можете да си ги позволите *lol**lol**lol**lol*

KunAgu16
06.05.2014 14:42

от 2004 год. насам Челси винаги са харчили най много

KunAgu16
06.05.2014 14:39

Челси ?? Азар 40,Торес 60,Оскар 35 ?

90ivo90
06.05.2014 15:08

За финансовия феърплей се говори от 4-5 години , но е въведен от сезон 2011-2012г., правилата са еднакви за всички, ама вие не можете да приемете, че не става само с пари, а трябва и акъл. Пример е Ливърпул, който за около 20 млн. взе голмайстор, и страхотен плеймейкър, Стърлинг им излезе между 500хил и 5млн. (зависи от бонусите), това е начина за градене на отбор. Но ви разбирам, станали сте фенове на Сити защото си мислихте, че винаги ще харчат по 150 млн. на сезон и винаги ще печелят и сега като разбрахте, че не е така и всички ревнахте. Най-малкото повече от 1/4 финал в ШЛ няма да видите, а догодина конкурентите ви в Висшата лига ще могат харчат повече от вас!

BLUE_HEAVEN
06.05.2014 14:50

Да ама ние имаме таван на заплатите , а вашите са над 150 всичките....

KunAgu16
06.05.2014 14:37

да бе :@:@:@ за Челси защо няма глоба

za4o
07.05.2014 14:34

Нещо си се объркал за Ман. сити и славните им години. Те нямат такива. Последната им купа преди тази от 2012 мисля ,че беше от преди 50- години (да не са и повече). А през 80 години има само един отбор който доминира и ще те оставя да се поразровиш в нет-а и самичък да се образоваш малко.

monaco_forever
06.05.2014 17:17

на теб да ти се посмеем малко освен

sa6etoo
06.05.2014 17:08

*lol**lol* освен да ти се посмея няма кво друго да направя. *smile*

Manower
06.05.2014 16:41

Преди да ми говориш прочети малко! Стига сте проповядвали правда като даже и не сте се поразровили малко!

sa6ko_86
06.05.2014 16:36

Имали фенове, вица на деня изтърси *smile* Затова цените на билетите на Сити са най-ниски в цялата ВЛ и пак има мачове в които не пълнят стадиона *smile*

Manower
06.05.2014 16:28

Точно пък за фенове не ми говори! Толкова знаеш и историята на английските отбори. Сити имат повече публика в Манчестър от колкото Ман Ю. Отборът на Манчестър е Сити. Бил средняшки отбор, нямал история. Май не знаете, че Сити през 80-те са им най-славните години.

bisera.bakardzhieva
06.05.2014 14:50

Защото Челси освен че купува, продава играчи, а на база продажбата на Мата, отборът може и да е на печалба, играчите под наем също облекчават бюджета , защото освен трансферите се гледат и изплатените заплати, в което Сити водещ в световен мащаб, а и Челси на база на фенска маса реализира доста добри приходи, извън спонсорските договори. Все пак две Европейски купи в предишните години бяха добре подплатени с приходи от УЕФА. Правилата за финансов феърплей не са публикувани вчера, че да се правите на изненадани, бъдете изненадани, че се разминавате с тези наказания и ще играете в Европейските клубни турнири.

bvb099
06.05.2014 14:50

Защо винаги гледате в чуждата паница?И Челси са били разследвани ,но няма нищо нередно в синия отбор.Челси за 10 години имат повече от 10 спечелени трофея и това са печалби в големи стойности.Обора както купува така и продава + това ,ако не се лъжа ''адидас'' дадоха около 500-600 милиона на клуба за дългогодишен договор.

sa6etoo
06.05.2014 14:49

хахаха *lol**lol**lol**lol* За разлика от вас нашите приходи са в пъти повече от вашите и си покриваме огромна част от разходите докато вие само харчите и накрая ко макс 1/8 финал в ШЛ. *lol**lol**lol* Да не говорим че феновете ви са супер малко.

Chelsea_Blue
06.05.2014 14:45

Еййй вярно, как може така на нас да ни се размине, пуст късмет...

Teemo
06.05.2014 14:19

Сега УЕФА да отсъдят обжавланията на ПСЖ и Сити в тяхна полза както направиха със съвместното отборче което имат с УНИЦЕФ. Просто не е честно едни да го отнасят, а други не въпреки, че трябва. *wink*

bisera.bakardzhieva
06.05.2014 14:34

УЕФА за доста по-малки провинения изхвърли от турнирите отбори като Малага, Металург Донецк, Бешикташ и други, наказанията не са толкова сериозни ОСВЕН ограниченията за трансфери, дори и там имат възможност след продажба на свой играч. Да обжалват, но нищо няма да постигнат. Ако не беше замесен ПСЖ, Платини и Ко едва ли щяха да са толкова благосклонни към отбори с подобни провинения.

teenage_head
06.05.2014 14:16

И това от къде на къде се случва 2 кръга преди края, точно след като Ливърпуул се издъниха! То бива хвърляне на напрежението върху един отбор, но дори и Сити не го заслужават! Да го бяха обявили след последния кръг.

martinski8447
06.05.2014 16:24

По официални данни говорим 90 мил загуби за предходните 2 години, но не попадат в този списък защото не играели миналата година в евротурнирите! И после правилата били за всички. Да ама не!

90ivo90
06.05.2014 15:01

Ами изпълнили са ги, защото в Ман сити заплатите са 2пъти по големи от Ливърпул (това наскоро го четох и е вярно), а и кога видя Ливърпул да харчи по 100 и нагоре млн., Далглиш похарчи 90, но взе 50 от Торес и 20 от Масчерано!

Tarando
06.05.2014 14:48

Добре бе, обясни ми кога Пуул последно са похарчили неземни пари за играчи. Вие давате по 30+ на играч с 200хил заплата. Пуул нямат никакви провинения. Последния им скъп трансфер беше Керъл 35 мил., който беше през 2011!

martinski8447
06.05.2014 14:28

Да не би твоят "голям" отбор да е изпълнил изискванията за финансов феърплей? Май не е, обаче нали са един от " грандовете" за тях тези правила не важат....

teenage_head
06.05.2014 14:26

Просто е нелепо да се обявява в такъв момент, когато първенството не е свършило.

Notlike
06.05.2014 14:19

Смешно е да търсиш оправдания с Ливърпул. Това идва от УЕФА, не от ФА. Просто си го заслужиха "дюнерите". Не може да дойде някой от нищото и да накупи сума ти играчи и да продължава да го прави. От УЕФА съзнаха, че ако искат футбола да продължи да съществува, трябва да се вземат радикални мерки, иначе парите ще довършат и малкото, което е останало от него. Но не е нормално да вземеш един средняшки отбор, да налееш 500 милиона и да се водиш световен доминант. Ей така..от нищото. Защото това е пране на пари.

vkadlec
06.05.2014 14:12

Така и трябва. Няма само да им лижат гъзовете на големите отбори от УЕФА. Всеки да си търпи наказание, независимо дали е Сити, ПСЖ или някой малък отбор.