Валенсия почти отказа Реал от титлата (видео)

00:04
Валенсия почти отказа Реал от титлата (видео)
Отборите на Реал Мадрид и Валенсия завършиха наравно в дербито от 36-я кръг на испанската Примера дивисион. Двубоят на стадион "Сантяго Бернабеу" приключи при резултат 2:2.

Първото попадение за прилепите стана дело на Жереми Матийо в 44-ата минута, а Реал възстанови равенството в 59-ата минута чрез Серхио Рамос, който се разписа с глава след асистенция на Роналдо. Радостта на домакините бе кратка, тъй като само шест минути по-късно Даниел Парейо отново изведе гостите напреда, а с много красив гол в самия край на мача Кристиано Роналдо оформи крайното 2:2.

След тази среща Реал Мадрид остава на 3-о място в класирането на първенството с актив от 83 точки, а прилепите са на 8-а позиция с 46 спечелени точки. Лидер е Атлетико Мадрид с 88 пункта и един мач повече от Белия балет.


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

RealMadrid_4ver
05.05.2014 14:28

От пресмятания за титлата си подобрих математиката вече...егати сезона.Ако и трите отбора стигнат без загуба до последния кръг класирането ще е:
АТМ 91
РМ 89
Барса 88
И доколкото знам Барса-АТМ започва преди нашия мач и при евентуална победа на Барса ще са първи и ще се надяват на загиба или Х от наша страна.А ако ние победим Еспаньол ще се поздравим по следния начин:
РМ 92
Барса 91
АТМ 91
И добрата страна така ще е 2 ЕлКласики за Суперкупата преди старта на другия сезон *smile*

Gopcho
05.05.2014 14:47

Няма как да играем преди вас, последните кръгове се играят в един час именно заради такива, той ако падне ние ако бием, за да може всички отбори да играят на макс и каквото стане!

CLOTH
05.05.2014 13:36

Между другото заглавието въобще не е правилно. Този хикс ни праща крачка по-близо до титлата. До преди този кръг ни трябваха 2 грешки на Атлетико, след кръга вече една загуба на Атлетико и само победи на Реал, ни правят шампиони.

RoSKo0o0
05.05.2014 13:17

Дето всички викаха, че Валенсия били слаби - хуй за вас *lol*

Juventus333
05.05.2014 10:38

Вместо да си вземете този мач и последния кръг да се молите Барса да направи Х със Атлетико вие направихте най-тъпото нещо на света. Хайде честито на Атлетико за титлата заслужават си я. *smile*

Garrincha
05.05.2014 09:27

Зорлем ще станем шампиони май ... в последният кръг ! *lol*

LosMerengues
05.05.2014 09:16

Издънката си е издънка, но уникалния гол на Кристиано спаси положението донякъде. Вярно, сега ще трябва Атлетико да загуби от Барса, докато преди ни вършеше работа и Х, но пък Барса ако реши да играе и да си гони шансовете, ще им трябва задължителна победа, а ако реши да ляга, то и Х нямаше да вземат, така че на практика не се промени кой знае колко много. Атлетико обаче си е огромен фаворит и може би наистина им е време да станата шампиони.
Атлетико взима 10-та си Примера, Реал взима 10-та си ШЛ.....Едва ли ще има някой разочарован.

leather_rebel
05.05.2014 09:07

Нещата са ясни, преди да са започнали. Този сезон е за Атлетико. Всякакви надеждички за титли на Барса и Осминареал са илюзорни. Барса тръгнаха надолу след като ги напусна Гуардиола, а Осминареал трябва да си ударят гъза в тавана от кеф, че изобщо вземат някаква купа този сезон - купата на Краля. Всичко останало е за Атлетико тази година.

levskirealfen
05.05.2014 11:17

Гадно е да си комплексиран тип! Най-лошото е, че сигурно единствените ти приятели са майка ти и баща ти! Едва ли нормален човек би дружал с умствено изостанал като теб! *smile*

Gopcho
05.05.2014 02:49

Роналдо този сезон е великолепен, не пропуска положение. Никой няма да се учуди ако атл.мадрид стане Шампион на Камп-а. Определено Роналдо остави реал в битката за титлата и този гол беше важен за тях, поради две причини оставя атл.мадрид Шампион и така спира нас да станем Шампион при евентуални победи до края. Очаквах един Х от реал и атл.мадрид, но си мислех, че реал ще се спънат със "селта" играят добре + Луис Енрике и са много непредсказуем отбор, както могат да бият с лекота, така могат и да паднат. Вместо вчера да отнесем хетафе ние играхме пак без никакво желание и смените "Сонг" за "Масчерано както винаги ме впечатлиха, но нашия малумен треньор няма кой да го махне преди края на сезона, както стана с Мойс. След тази грешка, обаче силно се съмнявам реал да се спънат някъде. Роналдо ако нямаше Световно с тези игри, които прави, отново си заслужава златната топка, но все пак там могат да станат някакви изненади дори и за златната топка. Имат 2 мача реал, съмнявам се еспаньол да се напънат срещу реал, ако така ще помогнат на нас(Барса) , нещо, както Барса да спъне атл.мадрид и сега ще ви кажа най-голямата причина и тя е "требъл", който е напълно постижим. Нали на финала нищо не се знае, но едва ли Барса ще допусне да направи реал Шампион и да му предостави да направи требъл!

rmf
05.05.2014 03:00

Барса може би ще спаси сезона ако спечели някоя купа, а първенството определено си е престиж. Вие в момента играете само за първенството и дори минимален шанс да имате за титлата пак ще се борите за нея. Барса, според мен няма да легне на Атлетико, пък друг е въпроса има ли силите да ги бие. Толкова много страдания отнесоха от тях и може би точно сега е момента да си отмъстят. Все пак представи си какво ще стане ако Реал направи Х с Еспаньол и Барса падне от Атлетико ? После зареди тази омраза ще има да съжаляват... Ние ще разчитаме и на Малага да направи някое чудо, все пак съм склонен да вярвам, тъй като замалко и Елче да им извади Х-са. Двете гостувания, според мен по един или друг начин ще ги вземем както и ще се надявам и вие да вземите мача с Елче.

FERDI_MRAVKATA
05.05.2014 02:25

тези и 500 милиарда да налеят пак са жалки, силно се надявам атл м да вземат дубъл и лайналдо да го издуха сополив

Matteo_Poker
05.05.2014 01:26

Както и да е,Реал Мадрид имат шанс за титлата,с мач по малко са,но трябва да си вземат всички мачове до края,смятам,че гостуванията на Валядолид и Селта няма да са лесни следващите дни.Единия отбор се бори за оцеляване,другия в последните мачове ме изненадва.

krasimir1912FB
05.05.2014 01:12

макар,че и Реал и Атлетико Мадрид,ще се пазят много за финала им в Лисабон и.........да не стане пък барса да се изниже като мишка покрай тях

krasimir1912FB
05.05.2014 01:18

АМ то финала е на 24...сезона свършва на 18,а Реал нали има един мач да играе повече? нали в момента е със 35 мача а другите са с 36

rmf
05.05.2014 01:16

Брат сезона свършва за 18ти.... Къде да се пазят... Шанса на Реал да вземат първенството не е много по-голям от този на Барса, тъй като тези 2 гостувания ще са много трудни. Все пак затова сме фенове да вярваме и подкрепяме отбора си Докрай ! Hala Madrid!

krasimir1912FB
05.05.2014 01:10

Реал си взимат последните 3 мача,а Барса побеждава,последния кръг, Атлетико Мадрид на камп ноу и Реал е шампион...Много е просто..Барса за да стане шампион им трябва още един провал на Реал и победа последния кръг над Атл Мадрид... 0-леви са шансовете и 2-те да станат *smile*

rmf
05.05.2014 02:43

оуууу Мой човек тебе те забравих вече хах. Ти в много неща беше сигурен ама всичко на обратно ти се получава. Щом Барса има шанс за титлата няма да го изпусне повярвай ми и определено няма да дадът мача, пък друг е въпроса дали могат да ги бият....

sksw
05.05.2014 02:32

Барса съм сигурен, че ще се дадат на Атлетико, само и само Реал да не са шампион.. В това можеш да си сигурен *smile*

Matteo_Poker
05.05.2014 00:46

Това,ако не е тото.......Значи вчера Манчестър Юнайтед пада,Барселона прави Х,за 1-ца нямаше коефициент,а Х-са бе 6 в еврото,днес Атлетико Мадрид пада 11.50 коефициент за 1-ца на Левенте,Реал Мадрид и той се дъни,ха-ха,а мача Катания-Рома го нямаше в програмата и завърши 4:1 за последния в класирането Катания..Челси и той се дъни с Норич предпоследния.

MaLkO_LuD94
05.05.2014 10:18

Аз не ти говоря само за тях и не за сегашния им мач а попринцип там се върти яко тото *smile*

Mesut213
05.05.2014 08:57

Фенерите станаха шампиони 3 кръга преди края на първенството, срещу тия излязохме с резервите, даже аз самия твърдях, че няма да бием като фен на отбора.

MaLkO_LuD94
05.05.2014 02:57

Просто си има седмици в които всичко е наопаки *smile* Виж за Фенерите може и да си прав там тотото е голямо *smile*

sicknature
05.05.2014 01:14

Бях написал и в друга тема: Рома видя, че този сезон няма да вземе титлата и за това се отказа да се напъва вече, второто място им е напълно сигурно и за това не е кой знае каква изненада, докато Катаня в момента се бори за оставане в дивизята.

Matteo_Poker
05.05.2014 01:00

Сигурно греша като си мисля,че е тото,но ми е някак странно и 3-те отбора се дънят,вярно се борят за титла,Рома и те не днеска,Фенерите и те падат коефицента за 1-ца на онези Ахисар бе близо 6 на полувремето,може се дразня като става така,аз търся такива мачове понякога,но не всеки път излизат,на годината 1 път да станат....

MaLkO_LuD94
05.05.2014 00:47

Да бе те Атлетико и Реал няма да вземат титлата ами ще си правят далаверки *wink*

wer_aac
05.05.2014 00:44

Вие пък сега Лопез изкарахте виновен. хахаа И Касияс да беше същата работа, все едно не съм му гледал и неговите мъки, когато защитата е слаба. Добра защита добър вратар. Веднага се сещам и за Чех, в Рен му блъскаха по 60 гола на сезон в Челси по 25-30 ЗАЩО. Като нямаш защита и най-добрия да си на тая 7 метрова врата ще скъсат.

Absolado7
05.05.2014 00:33

Така е като продължава да пази Лопес...и само не започвайте с това какви спасявания прави и нз си кво...сам едно ще кажа САН ИКЕР КАСИЯС ! Лопес може да си прави феноменалните спасявания,но винаги като той пази Реал се дъни и няма файда като си прави спасяванията и всички "оооо колко е добър заслужава" и накрая падаме или Х тоест неудоволетворителен резултат *nerd*

rmf
05.05.2014 14:40

Така или иначе другият сезон Лопез напуска, така че няма какво да спорим. За комуникацията е нормално с Касияс да е по-добра, все пак играчите в защитата са 3-4-5 сезона в Реал, а Касияс през 2002 прави своят дебют, а Лопез ти е от миналият сезон, но този гол където го вкараха пред него бе смешна грешка отзаде и липса на комуникация.

RealMadridista
05.05.2014 12:23

Тук каза една дума "комуникация" ... ако я няма между вратаря и защитата както ставаше мноого пъти през сезона то значи целия смисъл този вратар да пази... колкото и положения да спасява... се губи...

rmf
05.05.2014 02:51

Лопез ли е виновен, че защитата я нямаше през целият мач? При центрирането защо Лопез да е виновен, при положение, че пак защитата я нямаше. Вярно, че топката бе пред него, но в такива ситуации всичко е на комуникации и не се знае кой какво му е казал. А сега Лопез е виновен че топката не влезна при първата греда. Лопез е виновен, че спаси Реал отново след това. Също Лопез е виновен, че Реал незнаше какво да прави в нападение. Стига ли толкова ? Играта ни бе трагична, а ако Лопез бе виновен за нещо резултата реално щеше да изглежда 1:3 или 1:4.

RealMadridista
05.05.2014 02:04

ми е така ... лопез има ръце за ползване а варан няма (от футболна гледна точка) а и топката беше центрирана на няма и метър от него ... негово задължение е да я хване.. друг е въпроса че варан беше супер слаб днес... и да можеше да "поправи" грешката на лопез!

rmf
05.05.2014 00:54

Няма как ние като падаме в резултата и започва паниката, 10000 центрирания никой не знае какво става хубаво, че имаме индивидуалности, които могат да вкарат от всяка една ситуация във всеки един момент. Пак ще кажа при Моу доста често ни повеждаха на Бернабеу, но после ние ги смачквахме с кеф.. все едно мача си е бил 0:0, а сега напрежение и мъка. Анчелоти трябва да вземе мерки просто прекалено много точки изгубихме по-този начин и за това накрая титлата ще ни се изплъзне....

GrandeBarca
05.05.2014 00:53

Каква е разликата пичага..вие не се дъните срещу ''слабите' само денс на вас грешките ви са..2 срещу нас..срещу супер надъханите Севилци и Атлетико...не мисля,че Касияс можеше да промени мачовете..и Лопес си пази много добре ако питаш мен..в малкото положения които имат оборите..той се справя..имаше някои леки голове,които бяха спасяеми,но..това не е гаранция,че и Касияс щеше да ги спаси

Hitchhiker1902
05.05.2014 00:46

Винаги съм казвал, че ако Икер пазеше и в Примера - сега нямаше да има борба за титлата, щяхме да сме с дубъл вече. Но тази вечер Лопес беше безупречен, не може да му се отрече. Подценяване на мача, рехава защита и липса на идеи в нападение - това ни беше проблема.

rmf
05.05.2014 00:37

Ей това вече е смешно... КАК може да ОБВИНЯВАШ ЛОПЕЗ, при положение, че хората пред него Незнаеха какво става особенно Варан. Касияс е един от играчите, зареди които станах фен, но в този мач ЛОПЕЗ ни спаси гъза от по-големи проблеми.

Droktar
05.05.2014 00:35

Прав си всеки важен мач го загубихме заради тоя слабак. И срещу Барса първия мач го прехвърлиха като новобранец срещу Атлетико му вкараха гол от 30+ метра бит по средата трагедия е тоя дано се маха по скоро.

fantastISCO
05.05.2014 00:30

Не знам защо съм останал с убеждението, че играем с Еспаньол вътре в последния кръг. Имаме две гостувания до края, което си е още по-добър шанс за Барса да атакува Атлетико.

Droktar
05.05.2014 00:29

Ако някой си мисли че Барса ще играе срещу Атлетико се лъже жестоко. То и да бяхме били те пак щяха да паднат за да не сме шампиони ние което си е нормално в крайна сметка и ние в тяхната ситуация щяхме да го направим. Така че титлата я загубихме още в Севиля но това е друг въпрос. Нека Анчелоти се замисли че в турнирите в които игра Икер на вратата зехме трофей и сме на финал а в Ла Лига с тоя кривогледия на вратата нищо няма да земем. Лопез най-слабият ни футболист тоя сезон след Иляраменди който е грешка на природата. Честита титла на Атлетико.

wer_aac
05.05.2014 00:27

Стана така, че Барса чака издънка на Реал, а Реал чака Барса да бие. А Атлетико си разчитат на тях си, но с оглед Ноу Камп и на тях ще е трудно, ако барса не им пуснат Х-са.

MaLkO_LuD94
05.05.2014 00:32

Барса ако можеха да бият Атлетико в момента може би те щяха да са с вас на финал в ШЛ *wink*

GrandeBarca
05.05.2014 00:29

Барса няма как да им пусне Х-са...1во Реал ще е с точка пред Барса...и Барса ще трябва да играе за победа,защото не знае дали Реал няма да се издъни..друг е въпроса,че Атлетико знаят как да си я спечелят..но те сами си направиха такъв шампионат днес...сами върнаха борбата за титлата..явно не им беше интересно и пак вкараха Реал и донякъде Барса :д(бъзик)

fantastISCO
05.05.2014 00:28

Не вярвам Барса да клекне на Атлетико. Да развалят толкова години градения имидж с един мач. Не ми се вярва. А пък и те имат шансове за титлата, защо да не се пробват. Както се вижда, никой не е безгрешен, а защо те да не се надяват точно последния кръг градския съперник Еспнаьол да измъкне нещо от Реал. Всичко е възможно.

wer_aac
05.05.2014 00:23

На Реал ще е доста тегаво срещу Валядолид и Селта. И двата отбора са доста коварни. При издънка ще направим Барса шампион.

GrandeBarca
05.05.2014 00:23

ЗАЩо,защо,защо,защо ??...какво се случва..каква е тая каръкщиня...изравняват ни в 90+..Реал изравнява в 90+..поне ако 1 от двете неща не се бе случило ставахме фаворити за титлата...не беше сигурно,че ще я вземем..с тази игра..но друго е да знаеш,че ти е в ръцете..друго е да знаеш,че сега пак трябва да чакаш грешка,която Реал не повтаря....ахх лелелле съдба...

fantastISCO
05.05.2014 00:24

Ако ако... да се върна на твоята схема *lol*

fantastISCO
05.05.2014 00:22

До коментар [@comment 1632211] от [@user GrandeBarca]:

Не е така, защото и ти много добре знаеш, че 1 на 10 е такъв мач на Роналдо - тотална липса на късмет. Какво ли не опита, как ли не ритна топката и накрая да влезе по този начин. Мисля, че и ние се опитвахме да счупим рекорда на Юнайтед по брой центрирания в един мач, но факт е, че надиграхме Валенсия с много и че не заслужава и Х.

GrandeBarca
05.05.2014 00:31

Попринцип може..ама не вярвам да го направи..абе послдения кръг ще е ''Боят настана''....уауу и пак повтаряйте Английското било невероятно..ей ви интрига пичове ей ви напрежение..ей ви Испаснки финал ...ей ви Испански финалист в ЛЕ...къде са Английските и Немските отбори сега ?

sicknature
05.05.2014 00:31

Малага ако не се лъжа се спасиха от изпадане и няма за какво да играят и можем спокойно да кажем, че Атлетико ще си вземе мача.

fantastISCO
05.05.2014 00:26

Епа, и това е вярно. Абе, какво да се прави. Ние ще си вземем мачовете до края, както и вие. Въпросът е, дали Атлетико може да се изпусне още веднъж срещу Малага.

GrandeBarca
05.05.2014 00:25

То ако то надиграването зависеше резултата..и Хетафе не заслужаваше Х..и Леванте не заслужаваше победа...и Гранада не трябваше да ни бие..и така ама....

nik0s
05.05.2014 00:21

Още не мога да повярвам какво стана в този мач.мн умрела игра незслужавахме и равенството,просто не ми се мисли до края на първенството какво ще става.толкова близо бяхме до ценните 3 точки и за малко да се насереме.Е Атлетико повече грешки няма да направи сигурен съм и Барса ще бият даже в последния кръг*evil**evil**evil**evil*

AleksHD
05.05.2014 00:21

Кво става тази седмица много чудо много нещо..

marioooooooo
05.05.2014 00:19

Като нищо,ако Барса си бяха взели вчера мача можеха спокойно да се стегнат и да си вземат мача с Атлетико и да станат шампиони,но уви те направиха равен в 90 мин.....Сега освен да оставят Атлетико да стане шампион друго нищо не могат да направят...

GrandeBarca
05.05.2014 00:19

Роналдо ни взе титлата от ръцете и си я занесе на Бернабеу,защото Реал вече си има 1 наум...и ще смаже Валядолид и Селта..просто казаноо..Реал и зима оставащите 3 мача с разгроми...Атлетико бие Малага както винаги трудно с 1,2 гола..както си правят винаги,но това им е стила..ние бием Елче с мъка..и в последния кръг бием Атлетико 100% съм сигурен..и Реал стават шампиони в последствие взимат и ШЛ..съдбата е такава..усещам го...толкова години без ШЛ..сега Реал вече има да взима..

GrandeBarca
05.05.2014 00:27

Попринцип Атлетико показа...че не е трудно да не ни позволяват да гъкнем срещу тях..ама не знам дали ще е така в последния кръг

nik0s
05.05.2014 00:24

Дано да е така приятел както пишеш,ама надали вече Атлетико ще се отпусне така

Hitchhiker1902
05.05.2014 00:18

Титлата беше ясна след мача Валенсия-Атлетико. Барса не може да бие Атлетико, а и да можеха - нямаше да го направят *smile*
Днешния гаф на Атлетико изненада и Реал според мен, нямаха настройката, че още са в борбата за титлата и някак чакаха Валенсия да се бият сами. Как да е... нямаше да е справедливо след такъв сезон дюшекчиите да останат с празни ръце, а аз искрено се надявам в ШЛ да си останат само с участието във финала.

Banditos
05.05.2014 14:13

но Бенфика не играха финал в Шл *wink*

GrandeBarca
05.05.2014 11:35

Е то и Бенфика така миналия сезон в последните си 3 мача изгубиха 3те купи

Banditos
05.05.2014 04:50

а спомняш ли си Бауер Л преди 10 годинки как от три купи на финал накрая остана с празни ръце *wink*

wer_aac
05.05.2014 00:17

Щеше да е кофти при загуба да бяхме пратили барса на 2 мача от титлата. Направо уникално при загуба от Хетафе и Реал ако бяха паднали, каталунците щяха да празнуват вече титлата, при положение , че я отписаха вчера хаха ебати лудия сезон.

rmf
05.05.2014 00:16

От една страна ме е яд за мача, пък от друга много се радвам за испанското първенство ! За първи път от много време е интересно до последният кръг и просто сега вече нищо не се знае всеки от 3те отбора може да стане шампион. Само ще кажа, че ако Реал смята да изиграе и останалите си мачове по-същият начин по-добре да мислят изцяло за 10тата. Миг на гениалност от страна на Командира ни спаси. Съдията и той чики-рики ама какво да се прави, все пак ние сме си виновни !

RMadrid99
05.05.2014 00:14

Много слаба игра, имаме късмет че и Х изкарахме . Остава да се надяваме да вземем всичките си мачове а Атлетико да паднат. Марсело изигра много слаб мач не виждам как ще измести коентрао за финала

GrandeBarca
05.05.2014 00:13

Както каза коментатора: ''Равния върши същата работа като победата'' ДА ама НЕ..ако отборите си вземат другите мачове..и в последния кръг и Х на Атлтеико срещу нас ще им върши работа..а при успех на Реал им трябваха 2 победи..а сега им трябват 4 точки...как ще ги спечелят без значение могат да си позволят и един равен..а преди не можеха тка,че не върши същата работа...а ако Ди Мариа беше ритнал по-силно топкта и Роналдо да не я уцели :д сега щяхме да сме фаворит номер 1 за трофея...но никой не е виновен...че даже и победа вчера ни правеше фаворити..но даже вчера не бихме *sad*

sakata_97
05.05.2014 00:12

Нищо фатално не е станало,че победа в този мач беше задължителна беше,ама и равния трябва да се приеме за горе долу добър резултат с оглед на играта,която показахме.Шансовете има така,че горе главите*smile*

MaLkO_LuD94
05.05.2014 00:10

И 2-та отбора се мъчите да събудите заспалия гигант ( Барса ) и за малко да ни направите шампиони *joking* А сега вече при тази ситуация на Атлетико и равен с Барса ги устройва а с оглед играта на Реал ако не я подобрят се съмнявам и дали ще си вземат 2-те гостувания *smile*

MaLkO_LuD94
05.05.2014 10:20

Нещо невярно ли казах ?

radunchu
05.05.2014 05:33

ти си феномен !

MaLkO_LuD94
05.05.2014 00:18

Директните са да стига им равен а ако Реал се издънят някъде и ние можем да се включим *joking* ( разбира се ако си вземем гостуването на Елче в което много се съмнявам )

Bayern85_
05.05.2014 00:17

Не се ли гледа головата разлика,или предимство имат директните мачове,ако добре си спомням?Ако са директните мачове,на атлетико им стига равен срещу барса,ако си вземат другия мач.

GrandeBarca
05.05.2014 00:10

Съдбата не ни дава да сме шампиони..изравняват ни в 90+..Реал изравнява в 90+..ако вчера си бяхме били 2-1..тоя Х не ни грееше...оставахме си фаворит за титлата..но всичко си е написано и както са тръгнали нещата...толквоа години Реал без спечелна ШЛ..и сега съдбата им го връща и ще вземат ''требъл''....

wer_aac
05.05.2014 00:06

За да стане Реал шампион трябва да си вземе мачовете до края и да чака Барса да бие Атлетико. Жалко, че не бихме, но с оглед мача и равния ни е подарък.

idol_bg
05.05.2014 00:16

Ако Барса бие Атлетико накрая....най-вероятно ще станат те шампиони...защото като нищо другата неделя ще си вземат мача със Елче.Днес мадридските отбори реанимираха Барса....))))

fantastISCO
05.05.2014 00:13

Моля? Осъзнаваш ли, че ако не беше Диего Алвеш, който впрочем направи мача на живота си, ги биехме с поне 4-1? И те имаха 3-4 положения, но само Роналдо имаше повече днес. Много тъпа загуба на точки. Победата днес бе задължителна.