Реал надхитри баварската машина и си осигури минимален аванс (видео)

23:38
Реал надхитри баварската машина и си осигури минимален аванс (видео)
Отборът на Реал Мадрид записа чиста минимална победа като домакин на Байерн Мюнхен в първи полуфинален мач от Шампионската лига. Разликата в двубоя направи френският нападател Карим Бензема, който с попадението си в 19-ата минута осигури добър аванс на своя отбор преди реванша на немска земя идния вторник.

Баварците започнаха мача много силно и още с първия съдийски сигнал успяха да тласнат съперниците си дълбоко в тяхната половина. Немците владееха топката продължително и се опитваха да стигнат до опасни положения пред вратата на Икер Касияс с атаки предимно по фланговете.

Първата добра възможност за откриване на резултата бе регистрирана в 13-ата минута, когато Ариен Робен стреля опасно от границата на наказателното поле, но топката рикошира в противников бранител и се стигна само до ъглов удар.

В 19-ата минута, противно на показаното от двата отбора до този момент от началото на срещата, възпитаниците на Карло Анчелоти подхванаха контраатака, която завърши с гол във вратата на Мануел Нойер. Левият краен бранител на Кралския клуб Фабио Коентрао получи чудесно извеждащо подаване в наказателното поле и без да се забави центрира успоредно на голлинията към Карим Бензема, за който не бе проблем да засече коженото кълбо за 1:0. Секунди по-късно Кристиано Роналдо отправи удар с глава към целта, но право в прегръдките на Нойер.

В 26-ата минута футболистите на Реал Мадрид пропиляха чудесна възможност да удвоят предимството си срещу Байерн Мюнхен. Модрич изведе в коридор Бензема по левия фланг на атаката на Белия балет, французинът от своя страна видя отлично откъсналият се зад отбраната на мюнхенци Роналдо, но последвалият удар на актуалния носител на Златната топка бе твърде неточен.

В следващите минути по-интересните събития на терена отново се пренесоха в половината на домакините. В заключителната част на първото полувреме обаче Анхел ди Мария се отчете с фрапантен пропуск, след като напълно необезпокояван стреля в аут от чиста позиция в наказателното поле на съперника.

В самото начало на второто полувреме Роналдо изпробва рефлекса на Нойер, но немският стаж внимаваше и не допусна изненада. В 55-ата минута Робен пусна чудесен пас към Рибери, последва прострелно центриране, което бе избито от Касияс.

Малко след час игра Робен осъществи самостоятелен пробив, стигна до границата на наказателното поле на Реал, откъде стреля право в ръцете на Касияс. В 68-ата минута пред Роналдо се откри добра възможност да шутира след бързо изпълнение на фаул. Португалецът потърси близкия ъгъл с удар ниско по тревата, но Нойер плонжира и спаси.

В оставащото време до края на мача темпото на игра спадна значително. Все пак в 81-ата минута резервата Мюлер можеше да изравни резултата, но неговият изстрел от около 20 метра рикошира в футболист в бяло и излезе в аут. Малко след това Гьотце направи далеч по-сериозен пропуск, стреляйки право в Касияс на метри пред малкото наказателно поле. В добавеното време баварците, начело с Мюлер, имаха сериозни претенции за дузпа, които обаче не бяха уважени от Хаурд Уеб. С това се изчерпаха по-интересните ситуации в срещата и Реал си осигури минимален аванс срещу Байерн.

Реваншът между двата отбора е насрочен за идния вторник.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

vankata99
24.04.2014 19:58

И тия смешници Байерн к'во ги хвалят 100 паса и нищо - същите пумии ,както срещу МЮ

pesholudiq
24.04.2014 17:51

Да добавя само - тоя Сокачев може ли поне един път да не покаже колко голям нещастник е..

pesholudiq
24.04.2014 17:05

ГОЛЯМ СПЕКТАКЪЛ СТАНА ВЧЕРА ЕЙ ... Същата помия като Атлетико - Челси, само дето Реал направиха малко повече атаки.. Тея от БТВ Екшън толкова се изхвърлят, ще кажеш, че мача е свършил 5-5 с по 50 удара във вратите.. Бахти тъпия мач, насилих се да го изгледам до края, току виж е станало нещо интересно.. Първия точен удар на Байерн идва в 83 минута.. Е*АХТИ СПЕКТАКЪЛА

metal_jericho
24.04.2014 17:42

Мача си беше на ниво, а на вашия мач не знам колко хора за заспали пред телевизорите бахти тъпнята.

Tobleron
24.04.2014 16:52

Да си фен на барца не е лесно. В примера викат за атлетико, в ШЛ викат за Байерн. Жалка работа ;д

PraschoChorbata
24.04.2014 15:58

Едно ще кажа, второто полувреме, Реал 25% притежание на топката, Байерн, 75%, точните удари на Байерн във вратата, 1, сами си правете изводите дали това тики така не действа от 1-2 години насам

sdw
24.04.2014 16:48

Не знам защо има толкова повърхностни фенове като теб и още няколко човека,да смятат,че владеенето на топката се асоциира с по-добра игра.Нашите положения бяха три пъти повече от на Байерн.Давам пример с Атлетико Мадрид.Средното владеене на топката и във всички мачове на Примера е 49 процента.Във втория мач срещу Барса също имаха доста по-малко проценд на владеене,но ви надиграха както си пише по книгите.Истината е една - Гуардиола развали красивата игра на Байерн!

kibo1992
24.04.2014 15:44

За всички фенове на Барса , които много знаят първи си погледнете отбора и тогава говорете. [@link http://www.youtube.com/watch?v=gYEy5XWKpnY]

georgi.marinov.98284
24.04.2014 14:44

Какво са надхитрили като 10 човека са се прибрали в наказателното поле и само избиват центрираните топки и при 1 късметлииска контра успяха да вкарат

goshootpochivka
24.04.2014 15:40

По-некадърен коментар не бях виждал... Ти мача гледа ли ? Първо нямаше никакъв късмет,късмет имаше Байерн че Реал не реализираха всичките си положения и относно прибрали се в тяхното поле ми какво искаш Байер/Барса да си пускат пасчета около центъра/или малко по-навътре в полето на противника и примерно всички футболисти на Реал да се махнат и да чакат в полето ма Байерн и да ги оставят 4 защитника да идат да играят на пиян морков докато ония си подават ?? Връщат се,борят се за топката или чакат Байерн да я загуби.... И ако тва тики-така го имате за красив,атакуващ футбол просто няма какво да си хабя нервите с зомбирани 13-14 годишни спецове.

stefanBG111
24.04.2014 13:28

Реал Мадрид и Борусия Дортмунд имат убийствена контраатака и за считани за най - добрите отбори отбори в Европа по контраатаки. В Германия се играе много трудно и на Реал ще им е трудно. Стилът тики така при Барселона на Гуардиола беше с Убийствена преса и разкъсване на противника, но беше разгадан от отбора на Челси. Все повече отбори вече почват да разгадават този стил и да му противодействат с дефанзивна тактика или убийствени контри. В момента на феновете повече се харесва атрактивния и директния футбол. Всичко ще се реши в реванша, незнам кои отбори ще са на финал, но пожелавам успех и 4 отбора и нека по добрия спечели трофея.

Kings_5
24.04.2014 13:14

Ще ми е интересно да видя изключителните контри на Реал при евентуален финал с Челси. *beer**beer**joking**thumb_up*

darkway
24.04.2014 21:33

Аз лично от вашите предни позиции не знам кой го е страх имате само Азар , както и Жозе каза липсва му качествена атака. Не вярвам да измислите нещо кой знае какво с/у Реал в нападение освен някакви центрирания, но дано това бъде финала. Хала Мадрид!

vankata99
24.04.2014 19:56

Ако се класираме на финал на Реал контрите ще бъдат отбивани от защитата ни .. :Д А нашите контри?

Teemo
24.04.2014 12:30

Тики таката на Барса беше много добре разкрита от Челси през 2012 и от тогава всеки играе така срещу този стил. И не виждам нищо грозно или анти-футбол. Предпочитам отбора ми да играе грозно и с 10 в защита и да печели с 1:0, но да продължи напред. Отколкото да прави по 1234 паса и да има 1-2 удара към вратата а те да са в аут. Сега очаквам другата седмица Реал да са още повече в защита, а Атлетико да играе ролята на Челси както в Испания. Само тогава дали ще има рев по Атлетико не знам... Защото срещу Барселона бяха 10 в защита, но никой не пищя толкова. *wink*

sksw
24.04.2014 12:29

Финала е Байерн - Атлетико.. Нека видим кой ги разбира повече.. Аз или вие..

sicknature
24.04.2014 18:24

Иска ти се нали ?

dzola1905
24.04.2014 12:05

Имам чувството ,че Байерн са стнали едно към едно с Барса 1490210919041904109901 милиона паса и нищо интересно. Миналата година много ми харесваха просто смазваха наред . Добър отбор са ама просто тая Тики така никога не ми е харесвала .... Това не е истинският Немски футбол ! Иначе Реал си победиха съвсем резонно , могат да съжаляват , че не отбелязаха още голове като се знае че в Германия играят трудно.

sksw
24.04.2014 11:53

Иначе с обладани глупави фенове аз не споря.. Цифрите показват всичко, както и който е гледал знае.. Реал като изключим контрите им, не играха нищо и бяха по-слабия отбор. Това е положението. Това че имали добра защита не ги прави по-добри, след като в атака разчитат само на контри, през останалото време немогат да бутнат топката, а бяха ДОМАКИН.

Manchester_1878
24.04.2014 13:12

Добре може би се изразих пресилено, но се ядосах на коментара му и как гледа двулично на нещата. За мен, когато отбор вкара повече и имам повече чисти положения, не центрирания и т.н., той е по-добрия,а не притежанието на топката.

RoSKo0o0
24.04.2014 13:05

Човек... смисъл... "размазани"... не знам. Явно в този сайт никой не гледа обективно. Това, че един отбор има 3 100% положения за цял мач не означава, че е размазал противника си. Байерн също имаха поне 2... на Мюлер и Гьотце... Просто явно хейта тук е прекалено голям и никой не иска да гледа реално. *smile*

Manchester_1878
24.04.2014 12:43

Не беше ли ти човека, който казваше при споровете за ЗТ не гледайте статистиките Рибери е по-добър от Роналдо или трябва да ги гледаме само когато ти изнася.Приеми го,само ти и другите фенове на Байерн( с малки изключения) и няколко фена на Барса отричате,че бяха размазани вчера. И докато гледах как Рибери се мъчи,а Роналдо направи уникален пас за Коентрао при гола се сетих за теб и как обясняваше как Рибери взимал участие при всички голове на Б.М, а Роналдо само вкарвал. Е сега моля те обясни ми статистиката ли да гледаме или само това,което ти изнася?

madridista98
24.04.2014 12:43

Абе калъф ние имахме 3 100% положения + 3 удара на КР7 единия с глава другите второто полувреме Нойер ги изби... Вие освен удара на Гйотце друго имахте ли освен далечни извън наказателното. ПП. Миналата година като бихте Барса 4:0 владението на топката беше 37 - 63, а вчера беше 36 - 64 ...

sksw
24.04.2014 12:28

Реал имаха три контри, при една от които дойде гола.. В останалото време бяхате смешни спрямо Байерн и играхте като Челси..

Hazarddddd
24.04.2014 12:12

Абе ти кога ще престанеш да гледаш тези статистики. Ако ще и 100 удара да имате след като те са съвсем безопасни и преминават на 5-6 метра от вратата въобще не означава, че сте имали предимство. И ако ще цял мач да владеете топката пак не означава, че сте били по-добри. ФУТБОЛА НЕ Е САМО ВЛАДЕЕНЕ НА ТОПКАТА! Ако 100%-те шансове се бяха превърнали в голове, мача трябваше да свърши 3:1. Затова се радвай на този резултат, защото той е много добър за вас, с оглед показаното на терена и се надявай в реванша да намерите някакъв начин да пробиете защитата на Реал, защото в този мач нямахте идея как да вкарате топката в мрежата.

LosMerengues
24.04.2014 12:02

И чакам мнението ти за изказването на Бекенбауер. Или мислиш, че ще се измъкнеш със "с глупави фенове не споря"? Първо, най-глупавия тук си ти и второ, ти не спориш, ти пишеш пристрастни и НЕЛЕПИ глупости, а когато някой те затапи...Бягаш.

LosMerengues
24.04.2014 11:59

Ахаххахахаха е тоя радва просто. Значи Реал в атака беше слаб, но вкара гол и спечели. Докато вие бяхте "страхотни, невероятни", но вкарахте точно....0 гола и имахте 1 точен удар за 90 минути?*joking**joking**joking* И понеже виждам, че се надъхваш за реванша и как "не ни прощавате"...ОК, наистина играем слабо в Германия, но той и Пепо нямаше загуба на Бернабеу. А и нали знаеш с колко печелите обикновено...... 2:1*joking*

darkway
24.04.2014 11:05

Резултата е добър след първият мач, да можеше да е още по добър за Реал с оглед на чистите положения пред двете врати. Всичко в този мач беше въпрос на тактика в която Анчелоти надигра Пеп.
Казвате игра ли са защитно Реал да наистина играха по дефанзивно от колкото сме свикнали да ги гледаме, но те не играят така с/у всички а само срещу силни отбори какъвто е Байерн. Аз до колкото видях и Пеп не тръгна офанзивно да играе, ако имаше такова намерение нямаше да сложи Лам пред Рафиня от дясно за да помага на крайният защитник, защото знае че ако е сам просто ще му е много трудно срещу Роналдо или един Бейл да кажем, но това никой не го коментира. Не виждам нищо дефанзивно в тактиката на Реал, просто тактиката на Пеп е с много пасове и те си разчитаха на бързи контри. Стила който практикува Пеп обаче не е за всеки отбор. От минало годишният Баварски клуб който практикуваше бърз силов футбол с удари и от дистанция се превърна в бавен много комбинативен отбор с хаотични центрирания (явно центриранията са защото разликата от немците и Барса е че там има Меси а тук е Манджукич)

MaLkO_LuD94
24.04.2014 09:46

Реал Мадрид победи Байерн (Мюнхен) с 1:0, но това съвсем не трябва да успокоява привържениците на кралския клуб преди реванша от полуфиналите в Шампионската лига. "Белите" по традиция играят изключително трудно в Германия, особено срещу баварците, а друга любопитна статистика също подсказва, че в Мюнхен ги очакват тежки мигове.

До момента Реал два пъти е побеждавал с 1:0 като домакин в първия мач от фазата на елиминациите в най-престижния европейски клубен турнир, като и в двата случая след това отпада. През сезон 1996/96 мадридчани взимат минимален аванс на "Сантиаго Бернабеу" срещу Ювентус на 1/4-финалите, но в Торино губят с 0:2. 9 години по-късно същите два тима се срещат на 1/8-финалите. Реал пак печели с 1:0 у дома, но в Италия отново отстъпва с 0:2 и напуска надпреварата.

В същото време Байерн 6 пъти е губил с 0:1 като гост първи мач от елиминации и нито веднъж след това не е успявал да продължи напред.

LosMerengues
24.04.2014 11:25

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=683287825041656&set=p.683287825041656&type=1&theater]

MaLkO_LuD94
24.04.2014 11:14

Мечтания финал *joking*

MaLkO_LuD94
24.04.2014 11:13

Само не разбрах какво общо има това с мен *wonder*

Hitchhiker1902
24.04.2014 11:00

Интересна картинка. А къде са Байерн и Атлетико?

wer_aac
24.04.2014 10:44

Да точно така ще е. Ебаси малоумниците. АКо има такъв финал ще е зрелище. Отборите се затварят само срещу тики-така. И така трябва, няма да им подаряват голове само за да се кефят феновете им.

deucec
24.04.2014 10:33

[@link https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1924806_1023194861054063_4065050302420978592_n.jpg]

roden
24.04.2014 10:14

[@link https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/1002685_231337910407473_2871046752354062159_n.jpg]

Manchester_1878
24.04.2014 09:21

Реал не надхитри Б.М, те си ги победиха, показаха уникална игра в защита и смъртоносна атака,единственото, което видях,че Б.М са по-добри от Р.М, беше това че притежаваха повече топката,а това беше защото както винаги при отбор воден от Пеп топката беше подадена поне 200 пъти безцелно. Друго което забелязах е,че Б.М. играха като Манчестър срещу Фулънм, 1000 центрирания повечето, от които безсмислени.

caramell
24.04.2014 08:48

Мача беше страхотен! Мене малко ме се спи при тази игра на Байерн.. но това е стила на Гуардиола , а той беше казал " Владееш ли топката няма как да бъдеш застрашен " - вчера стана точно обратното.. при гола на БЕНЦ стана така. Гуардиола беше доста оптимистичен с този състав.. трябваше да играе Мартинес и Гьоце , но като се замисли човек кой да махнеш? То е пълно с невероятни играчи. В Германия няма да кой знае колко различен мача.

Ако Роналдо си беше вкарал положението и да стане 2:0 , щеше да е друго , но той обича да се крие в тези мачове.

martinski8447
24.04.2014 08:24

Реал Мадрид тотално надиграха Байерн ! А и няма как да се отрече . Шапка им свалям , заслужават да отидат на финала .

sksw
24.04.2014 11:51

Първо не са ги надигралии.. Второ заслужаваха да отиват на финала ли викаш ? хахах Те още НЕ СА там ! За да са на финала, трябва да задържат този резултат в Мюнхен *smile* Не забравяй, че има реванш.. Байерн там никога не им прощават..

deucec
24.04.2014 08:13

Х - щеше да е справедлив резултат *smile*

vamosrafaa
24.04.2014 04:18

Честита победа на всички мадридисти така.. очаквах много повече от Реал как може Анчелоти да излезе с такава нагласа при положение че има най-добрите футболисти в целия свят като единици имам предвид и да ги кара да играят дефанзивно недопустимо е просто защо винаги ни се падат такива треньори с Моу беше същатата работа вкараме ли гол и айде прибрани отзад и на контри не ми харесва тази игра как може просто тези момчета могат много повече ако Анчелоти беше излезнал да се надиграва съм сигурен че резултата щеше да бъде по убедителен... имаш Ди Мария , Модрич (който за мен е брилянтен просто) Иско който е невероятен талант това момче.. за другите няма да говоря .. много искам Клоп да поеме Реал тогава няма да има кой да ни спре убеден съм... още немога да го проумея да имаш най добрите играчи в света и да ги караш да играят дефанзивно аз при всяка атака на Байерн треперих да имахме по чисти положения за гол но каквото и да си говорим надиграхани не знам защо Анчелоти подходи толкова страхливо.. добре че Байерн нямаха много идеи в атакуващ план ..и все пак АЛЯ МАДРИД!

sksw
24.04.2014 01:47

И също забравих да отбележа, не им отива на някой играчи на Реал, визирам Пепе главно, да се правят на ощипани девойки и да падат като плазмодии на земята.. Както се превземат немога да разбера ? Уж Барса се превземаха и имаше даже клип, в който дават как Реал не го правят, а Барса го правят. Сега се видя друго.. Нали са големи играч, да играят, не са лежат за да забавят някоя друга секунда или минута. Реал днес не показа играта която искат феновете му, показа някакво мишкуване и дебнене, неприсъщо за отбор с такова име, играчи и стил на игра. Лека нощ !

sdw
24.04.2014 04:54

Ти си елементарен и безхаберен без грам познания по футбола.Набий си главата,че Байерн направиха 16000 паса и направиха едва 2 положения за гол,от които нито едно чисто голово положение.Реал надиграха Байерн тактически от всякъде просто.Повече голови положения и не допуснахме чисти голови положения.

StoyanovKST
24.04.2014 02:14

И още нещо да ти добавя, един тактик какъвто несъмнено е Анчелоти, защо да не играе така като не рискува? Да не говорим че имаще контузени титуляри, бори се за лигата в Испания и като е по-лесно така, защо да не? Все пак в ШЛ се играе на голове и опазени мрежи, а Байерн от 1/8 финала до сега кажи ми колко гола имат вкарани? Освен 3-те на Юнайтед (който може би е най-слабия, последните 20г.)? По един гол и то евентуално ако зарежат тики-таката на "клоуна"! На реванша няма да е различно, Реал ще си играе за класирането и без много зор, както днес ще заминат за Лисабон *wink* Просто защото разликата между Анчелоти и Гуардиола е огромна!

StoyanovKST
24.04.2014 02:10

Ти си много елементарен, знаеш ли? По-добре си мълчи и си трай, че можеш да умориш някой човек със слабо сърце от смях! За теб 1 точен удар към вратата ли са атаките, пасовете и т.н.??? Нещо май си проспал мача! И какво като имаха 75% държание на топката? Та до преди месец се смеехте на Мойс че карал Юнайтед само на центрирания, а днес Байерн направи над 100 за един мач, ти гледа ли мача колко беше ефективен Байерн? Май не си, защото освен точни пасове, нищо друго не се видя, просто са толкова зле с този измислен Гуардиола, който е тактик, колкото брат ми (който е на 12)! Такива играчи, такъв отбор, на който резервите са по-скъпи от отбора на Атлетико Мадрид, да играе по този меко казан смешен начин, няма просто кой да ги остави да бият! Няма.. жалко за уникалния отбор на Байерн, но този клоун ще унищожи още един отбор ...

sksw
24.04.2014 01:41

Ето с Дортмунд ми харесаха Реал с Мадрид.. Играха силно, надиграха ги, направиха ги на пух и прах.. Евала им тогава, че биха 3:0.. Но днес на свой терен, да се пазят като мишки и на някакви контри да вкарат не им отива просто.. Пак казвам, нека ако искат да се класират на финал и да го спечелят, за мен Байерн си остават като игра по-добри. Жалко, че не винаги такива атакуващи и агресивни отбори печелят и това се видя 2012 с Челси, които бяха паркирали рейса на вратата цял мач и накрая Дрогба изравни.

sksw
24.04.2014 01:39

За мен в важна играта.. Байерн я имат.. Тия резултати след надхитряне, сметчици, бавене на време, паркиране на рейс пред вратата, не ме интересуват... Нека Байерн отпаднат ако трябва, пак си остават по-добрия отбор от двата заради играта си. Аз обичам да гледам футбол с агресия и бързина, с пасове, с атаки и положения. Байерн го правят. Що за отбори са това да ми се пазят цял мач и на някакви си контри да създават положения. Реал играха като английски отбор днес, пък нека си бият не с 1:0, а с 10:0 ако искат..

LosMerengues
24.04.2014 10:57

Има един Английски отбор, Кристъл Палас....В момента имате абсолютно еднакъв стил, просто вие владеете повечко топката, останалото е едно и също....БЕЗНАДЕЖДНИ ЦЕНТРИРАНИЯ. Но те дори са и по-добри, защото все пак по 1 гол вкарват от време на време.

sdw
24.04.2014 04:56

И само не разбрах къде ви е агресията и бързината.Ако си фен на този тип игра защо си фен на Байерн?Набий си играта,че бяхте надиграни тактически в този мач.С това държане на топката,ние все пак имахме повече голови възможности.

mostoles
24.04.2014 02:24

1000 паса и без реално голово положение...това ако е бързина и агресия,много си сбъркан.3 паса,голово положение и гол,ето това е бързина,агресия и ефективност

mostoles
24.04.2014 02:20

и къде я видя тази бързина на Байерн....че нещо не се сещам

ivanrealmadrid1
24.04.2014 01:37

добре добре айде стига .. ти смилия едно аз друго ок ... лека от мен

sksw
24.04.2014 01:37

Никога не съм харесвал победители след подобни мачове. Вместо Реал да играят силно, да надиграят КАТО ДОМАКИН Байерн, да ги бият както си му е реда.. Те цял мач ми се пазят отзад и едва пипват топката и с някаква измислена атака правят гол. Направо стил Челси. И такъв отбор да кажем на 24 Май ще се нарича шампион ? Както и да е..

LosMerengues
24.04.2014 10:55

"Бекенбауер отново се сопна на Гуардиола Легендата на Байерн Мюнхен Франц Бекенбауер не остана равнодушен към загубата, която баварците регистрираха в първия полуфинален мач за Шампионската лига срещу Реал Мадрид (0:1). Футболният специалист за пореден път разкритикува тактическите похвати на наставника на немския шампион Хосеп Гуардиола, заявявайки, че владението на топката не означава нищо, при все, че противникът е създал толкова положения. „Владението на топката не е от значение, когато противникът е създал толкова положения“, започна малко ядосано Бекенбауер пред Sky. „Можем да сме доволни от факта, че не ни отбелязаха повече голове”, каза още една от емблемите на Байерн. Припомняме, че в месеците назад Бекенбауер многократно е изразявал своето негодувание към стила, който Гуардиола налага." ТОЯ ЧОВЕК ЗНАЕШ ЛИ ГО КОЙ Е И ТИ ПОВЕЧЕ ЛИ РАЗБИРАШ ОТ НЕГО? „Владението на топката не е от значение, когато противникът е създал толкова положения“ „Можем да сме доволни от факта, че не ни отбелязаха повече голове” безцелното владене НЕ Е НАДИГРАВАНЕ - Пиша ти го за последен път....напълно убеден, че и този път няма да го схванеш.

Salient
24.04.2014 01:26

Карлето не е вчерашен... Категорично надигра тактически Гуардиола. Използва най-силното оръжие на Реал, а именно смъртоносните контри. Така се играе успешно срещу тики-така. Как ще се надиграваш с някого, който има 70% владеене на топката. Така се оголват пространства и това би било перфектно стечение за Байерн на Гуардиола. Анчелоти много добре го знаеше и го контрира по възможно най-добрия начин.

С този стил Байерн изнасят топката вътре в половината на Реал, но и изтеглят защитата напред и при загуба на топката това може да се окаже пагубно, защото Реал често се възползва от такива ситуации. Така падна и голът на Бензема. От космоса си личи, че основният замисъл на Байерн е да пропука защитата на противника с извеждащи подавания или близки центрирания, но ефективността им срещу Реал беше много ниска. Гуардиола не се опита да промени нищо в хода на мача и продължи да залага на същата тактика, което естествено не му донесе успех.

Messiah
24.04.2014 01:24

Пичове, дето сте фенове на РЕАЛ - не ПОДЦЕНЯВАЙТЕ Байерн...

ivanrealmadrid1
24.04.2014 01:27

разбира се , то да ги подценим в Германия ще е най-голямата грешка вкараме ли 1 трябва 3 да връщат , хи4 няма да им лесно да не говорим ако вкараме 2 , може да ги бихме днеска ама си остават и те с големи шансове

ivanrealmadrid1
24.04.2014 01:23

нз как можеш да кажеш ,че Байерн са имали повече положения .. просто смешно е

sdw
24.04.2014 05:00

Те всички ти казаха как стоят нещата,гледам фенове на английски отбори,на италиански отбори,дори фенове на Барса,всички казват едно и също,ама ти не го възприемаш в пристрастната ти главица с капаци отстрани.Байерн бяха надиграни и единственото,което бяхте пред Реал беше владеенето на топката.Нито ударите във вратата,нито головите положения.Пепе беше блестящ този мач,имаше над 15 изчиствания на топката в наказателното.

ivanrealmadrid1
24.04.2014 01:36

както искаш ги брой и ги смятай имахте 1 положение даже и то не струваше все пак от толкова центриирания 1 път топката рикушира на правилното място - в краката на Готзе да бие и той , че уцели и вратата даже , та това ви е

sksw
24.04.2014 01:30

Имаха да, това че ударите или рикошираха или Касияс ги отбиваше е друг въпрос.. Но имаха поне 4 опасни ситуации за гол Байерн. При едната Касияс се намеси, при другите топката профуча на сантиметри от вратата или рикошираше в някой, както при удара на Робен. Ако съдим по логиката на оня пич по-долу, който гледа кой вратар колко се е намесил, то и Нойер се намеси само 2 пъти при удари на Роналдо. Защото удара на Роналдо над вратата и на Ди Мария не бяха в очертанията..

MaLkO_LuD94
24.04.2014 01:18

Едните викат надиграхме ги другите викат ние ги надиграхме *lol*

LosMerengues
24.04.2014 01:17

Момчета вече напълно се убедих, че с тоя sksw, диалог НЕ МОЖЕ ДА СЕ ВОДИ. Просто изгубена кауза, за него няма очевидни неща, той си живее в собствен свят.
Нека му пожелаем в реванша пак да ни "надиграят" така, пак да владеят 70% топката, но ние пак да вкараме 1 гол повече.
Очертава се труден реванш, но той ще е труден и за тях. На тази фаза, на 1 мач от финала...лесно няма. Просто е писано, дълго чаканата ДЕСЕТА да дойде по трудния начин, чрез победи срещу най-трудните отбори за Реал...Немските. Трябва да покажем същия хъс, същото раздаване, същата отборна игра. Вече с възстановените напълно Роналдо и Бейл....Шансовете ни са дооооста добри. От много време не сме били толкова близо до финала, свършихме си работата наполовина, остава да направим и последна, решителната крачка...да, ще е най-трудната, но пък стане ли, ще е и най-сладката.
Лека вечер и HALA MADRID!!!

mostoles
24.04.2014 04:43

пийни една студена водица,поеми си въздух и се успокой,че като гледам как си се задъхал,ако Реал ви отстрани,може да не успееш и дъх да си вземеш *smile*

sksw
24.04.2014 01:35

Надхитри съм съгласен, не и надигра... Това че бил резултата 1:0, не означава надиграване.. Такъв е, защото Байерн не си реализираха потенциала и възможностите които имаха и защото допуснаха глупава грешка в защита. Но отбор който цял мач се брани и изоставаше по всички параметри, да кажеш че ни надиграл не се връзва. Надхитри по-може...

ivanrealmadrid1
24.04.2014 01:33

напротив заслужавахте си я загубата .. само се хвалиш с притежание и 23423-те паса .. и не разбра ли ,че всичко беше безсмислено ? Реал надхитри Байерн ей това е най-голямата истина , по-хитрия отбор е и по-добър , ти се заблуждавай че сте ни надиграли , Реал само седят и ви гледат сеира на безсмислените центрирания .. и подавания , как може да те радва тая игра нз

sksw
24.04.2014 01:28

Приеми, че ви надиграхме и млъкни бе обладан фен. Да, бихте ни с 1:0 и имахе още 2 чисти положения, но това НЕ Е надиграване.. Байерн имаше също толкова чисти положения, имаше като цяло повече положения, имаше повече пасове, по-голямо владеене на топката и в 2/3 от мача Реал едва пипваха топката.. Не те знам кой мач си гледал, но не спори.. Единственото нещо по което бяхте по-добри от нас и което ви признавам е защитата ви и бързите ви контри, които ни хващаха неподготвени на 3 пъти, откъдето дойде и гола. Но да ми спориш, че Реал надиграл Байерн е смешно.. И пак ти казвам, има и реванш.. А вие играте супер зле в Германия последните 5 години и винаги падате. Така че не се надъхвай с това 1:0. Днес паднахме, това незначи, че ще се случи и в Германия. И бъди сигурен, че там Байерн ще са още по-надъхани и ще са си извадили някой поуки от този мач. И погледни се само колко си зле бе.. Касияс се намесил само 1 път. И кво от това бе мой ? Това незначи, че Байерн нямаха опасни положения, като онова в което Рибери подаде и Робен би в някой от вашите, без който имаше реален шанс да влезе топката. Или ти броиш само кой вратар колко отбил ? На Роналдо и Ди Мария шутовете да не би Нойер да ги е отбил ? По твоята малоумна логика щом са били над вратата, значи не са били опасни също.. Ти чуваш ли се бе ? Защото освен гола, Нойер се намеси само 2 пъти в целия мач след два сравнително не кой знае какви удари на Роналдо. Капиш ? Единствената разлика между Байерн и Реал днес бе гола и не ми се прави на ударен и да ми говориш как сте надиграли Байерн, защото бе обратното. Смешно е отбор домакин да изостава по всички параграфи освен един гол от отбор гост и да владее 25% топката със 150 точни паса сравнени с 75% и 500 паса. Ако това те прави щастлив, че Реал вкарали гола на контра и Байерн изпуснали няколко положения и сте били.. Евала ти правя ! За мен Байерн не заслужаваше тази загуба с оглед на показаното на терена !

BobiRM
24.04.2014 01:17

Направо си ги надиграхме-имахме доста чисти положения за гол,добра защита и мълниеностни контри.тегавото е че само 1 :0 но момчетата трябва да покажат че са най добрите в света и да удържат резултат,който ги праща в лисабон на 24ти май.

RealMafia1
24.04.2014 01:03

Много по ефективен Реал Мадрид и доста не ефективна игра от Байерн или Барселона ли да ги нарека Пеп ги превърна в това което превърна и Барса преди години но тук май няма да се получи да признавам си Байерн ни надигра но нямаше ефективност в играта важното е не да притежаваш топката а да я вкараш в мрежата дано постигнем добър резултат др седмица и най после да сме на финал и то с Челси

wer_aac
24.04.2014 00:53

Обаче Байерн играха много много силно, поне що се отнася до владеенето и атакуването. Дори Барса не ни е натискала толкова. Може да си говорим това и онова но Байерн игра страхотно. Но пък загуби, така че явно не функционират както трябва.
Чака ни тежък реванш. Успех на Реал и дано стигнем до финала. Лека от мен.

sdw
24.04.2014 05:01

Болен,вашите голови положения бледнееха пред тези на Реал.Нямахте ги,тва е набий си го в пристрастната главица.

sksw
24.04.2014 01:34

Реал с големите идеи имаха 3 чисти положения едно от които гол, в останалото време си бяха в наказателното. Ако на това му викаш идейност.. Просто Байерн не успя да реализира положенията си и да създаде повече такива, това е.. Каква идейност кви 5 лева.. Ако това цял мач да се браниш и да контраатакуваш на 3 пъти е идейност, евала..

crip1
24.04.2014 01:04

Момче, влязох специално заради теб.Не мога да те моля да не коментираш нещо свързано с твоя отбор, но МОЛЯ ТЕ поне 1 път се изкажи както трябва. Стига ми само, че казваш, че Байерн не били заслужавали да загубят. Повече нищо не ми трябва и няма да коментирам.Лека нощ *smile*

The_Djoker
24.04.2014 01:02

Хайде стига с тези пристрастия,днес бяхте жалки и безидейни,Реал бяха над вас,а чистото ви положение(единственото ви)беше в 80 и някоя минута,което е смешно,в единственото нещо,в което бяхте над Реал бе владеенето на топката

madridista98
24.04.2014 01:00

"Положения много , пропуски много" ти кой мач гледа :ДДД

sksw
24.04.2014 00:56

Загубихме, защото при контрите сме гола вода отзад.. Там е основния ни проблем.. Имахме положения много, пропуски много. Но не това е причината да паднем. Причината е, че отзад нищо не правим. Видя се на контрите как се оголихме и при гола и когато Роналдо излезе сам срещу Нойер. Да не говорим ситуацията с Ди Мария, където нямаше човек на 10 метра от него. Това е слабото място на Байерн. Можеха днес да не загубят и заради играта която показаха, не заслужаваха да загубят, но загубиха.

sksw
24.04.2014 00:52

Реал като игра отстъпваше, като положения също.. Играеше на контри, откъдето създаде няколко опасни положения и един гол. Това е цялата истина. Байерн също имаше 2-3 чисти положения, но не ги вкара. Едно обаче трябва да се промени. Байерн в защита играха супер слабо пр иконтрите и това трябва да се промени. Не трябва да играят толкова изтеглени напред, защото после немогат да се върнат навреме.

LosMerengues
24.04.2014 01:04

"Реал като игра отстъпваше, КАТО ПОЛОЖЕНИЯ СЪЩО" ..... Е няма толкова заблуден човек просто, това е някакво болестно състояние. КАСИЯС СЕ НАМЕСИ ЕДИН ЕДИНСТВЕН ПЪТ БЕ ЛУД...ЕДНИ ЗА ЦЕЛИЯ МАЧ.

Hitchhiker1902
24.04.2014 00:37

Перфектен резултат. Чиста победа и в същото време - неголяма. Да не се разплуват в Мюнхен както в Дотмунд *smile*
Перфектен мач.Реал остави цялата инициатива на Байерн... и ги закла с 4-5 контри. Да оставиш тики-такащ отбор със 75% владение и в същото време да му позволиш само едно чисто положение - това би трябвало да ви говори достатъчно. Който мисли, че Реал не е надиграл тотално немците - да преброи колко пъти Пеп си изпусна нервите (и бутилките) - виждали ли сте го толкова отчаян? Очаквах повече от баварците - с Робен, Рибери, Мюлер, Гьотце и Швайни в състава би трябвало да имат повече идеи от постните центрирания цял мач. При наличието на Алаба и Рафиня - тези центрирния би трябвало да носят някаква заплаха поне... Безидейни. Безпомощни...
Все пак има още един мач и там всичко може да е наопаки... Мачът си остава 50:50

П.П. Гледам феновете на Челси страдат, че не оценихме красотата на вчерашния мач. Ми... има някои дребни разлики - да сте видели Реал при всяко овладяване на топката да я блъска напред към Бензо, щото Роналдо и Ди Мария играят трети бекове, а Иско и Модрич - пети стопери? Да сте видели вчера контри на Челси, завършили с удари? Да сте видели Тери и Кейхил да разиграват в наказателното на Атлетико? Моу не паркира автобус вчера. Паркира тролей! И за по-сигурно му скърши жартиерите...

teenage_head
24.04.2014 00:53

А да сте видели Челси вчера да е бил домакин, на собствения си стадион?! Има в критиките, които би понесъл един отбор, когато се окопае в защита като домакин и като гост, не мислиш ли? Нито съм от Челси, нито съм от Реал, ама такива философствания много ме дразнят. В рамките на шегата, Реал май подобри рекорда на Юнайтед от тази година за минимално притежание на топката на домакинстваш отбор в ШЛ. *joking* Иначе и аз определям футбола на Байерн в момента за доста не атрактивен и се надявам на финал Челси - Реал *smile*

mostoles
24.04.2014 00:29

Реал не е Аугсбург или Брауншвайг,с 2898730823 паса и с едно голово положение 85-та минута да биеш....следващия мач,пак толкова пасове си раздайте,0-0 да е,няма проблеми,айде,лека нощ и със здраве...а и АЛЯ МАДРИД

NickoRM
24.04.2014 00:28

Честита победа първо.Чувствам се страхотно още съм ефектиран от победата и от бирите ,но да не забравяме ,че има още 90минути игра и то не къде да е ,а в така коварната Германия за нас.Изобщо нищо не е ясно.Можехме да вкараме и още един гол ,но и този ни стига.
Очаква ни страхотен реванш ,това е пределно ясно всеки му.
HALA MADRID!!

wer_aac
24.04.2014 00:25

Разликата е , че Реал винаги е играел атакуващо и открито и затова ни наричаха Белия Балет. С малки изключения от 2009 насам с Барса и Байерн играем прибрано. А Челси никога не се е славел с кой знае какво., а от 2004 с Моу с какво ги знаят хората.
Това е разликата. Не знам защо изобщо сравняваме Реал и Челси.

CLOTH
24.04.2014 00:40

Ей, да, ама за Купата на Краля май нямаме различен резултат от победа...

mostoles
24.04.2014 00:37

ами да се уточни

fantastISCO
24.04.2014 00:34

Мисля, че той визираше мача, който завърши 7-3 в наша полза срещу Севиля. Коментарът ти май е неуместен... *sad*

wer_aac
24.04.2014 00:32

Не съм казал, че отива. Даже е супер гадно да те надиграват, но това става само с Барса и Байерн. с всички останали отбори е различно и примерно владеенето е 50-50 или 45-55. и т.н. За отбор като Реал не отива такава игра, но в случая повече не можем. А и ако не искаш да ти вкарат 4,5 гола ще играеш така.

mostoles
24.04.2014 00:32

как играха днес Барса,че не можах да ги гледам?a,извинявай,вие не стигнахте до тук

ElPistolero21
24.04.2014 00:27

Точно там е проблемът за мен...този стил не отива на отбор като Реал Мадрид. *smile*

Barsabg
24.04.2014 00:25

Особено в Ла Лига правите невероятни мачове!Като този срещу Севиля!*goal*

sksw
24.04.2014 00:19

Но нищо не е решено и за пример давам мача с Дортмунд. Този резултат днес нищо не решава и е минимален.

LosMerengues
24.04.2014 01:03

"Можеше да позная резултата, но пропуските на Байерн ".....Стига бе човек, погледни поне веднъж по-реално на нещата. Освен пропуска на Гьотце в 85-та минута, кажи кое "положение" сте пропуснали? Докато ако двете на Роналдо и Ди Мария бяха влезли, сега щяхме да си говорим кой измежду Челси и Атлетико предпочитаме за финала....Ама във футбола "ако" НЯМА. Резултата е 1:0, което означава, че Реал си е свършил по-добре работа. В реванша не знам какво ще стане, наистина играем трудно, но последния път например ни бихте 2:1 с гол в добавеното време. Във вторник ще разберем какво ще стане. Но аз съм убеден, че ако Реал играе със същото желание, вече с напълно възстановените Роналдо и Бейл.....Има доста добри шансове. Ще стане битка и нищо не е ясно. Прекалено много надежди възлагаш на "Реал играе зле в Германия"...Имате не лоши шансове, но недей пак да повтаряш едни и същи глупости и да се самоуспокояваш с някакви нелепи коментари както преди този мач.

sksw
24.04.2014 00:51

Можеше да позная резултата, но пропуските на Байерн и липсата на повече положения когато отбора имаше надмощия първото след гола и преди него, си казаха думата. Трябваше Байерн докато имаше надмощие да създаде повече положения, но не го стори. Този резултат не е лош. И не говоря само за мача с Дортмунд този сезон. Спомни си предния с Дортмунд. Спомни си по-предния с Байерн. В Германия, Реал винаги играе злеи в последните 5 години винаги ПАДА. Така че Байерн имат своите реални шансове да ги победят там. Изобщо този резултат 1:0, не прави Реал финалист. Ще видим идния вторник. Поне сега съм сигурен, че Байерн ще са още по-мотивирани в Мюнхен.

LosMerengues
24.04.2014 00:44

А нали се кълнеше, че няма да загубите този мач?..Какво стана? И ще ми е интересно да споделиш, кои точно положения сте изпуснали? И не знам какво ще стане на реванша, но едно ти гарантирам отсега - Реал няма да играе както срещу Дортмунд!!! Преднината не е 3:0, няма как да подценим мача и.....Кристиано ще е напълно готов.

rmf
24.04.2014 00:27

Радвам се че се появи *lol**joking*. Преди мача много говореше ама сега скромно я даваш хахаха

wer_aac
24.04.2014 00:18

Истината е , че срещу тики-така или играеш защитно и се надяваш да биеш или излизаш атакуващо и губиш 0-2 2-3 и т.н
Анчелоти излезе атакуващо срещу барса за първенство и ни биха 3-4. За купата играхме прибрани и ги бихме 2-1.
Може да е гадно и другия отбор наистина ни мачка, но просто се вижда, че няма как да владееш топката, просто не ти позволява съперника.

sksw
24.04.2014 00:17

Равностоен мач.. Честито на Реал. Байерн изтърва положенията си и не използва моментите си на надмощие, за да направи нещо по-опасно. 1:0 не е добър резултат, но не е и лош, преди реванша *smile*

NickoRM
24.04.2014 00:46

Имах предвид ,че чистите положения бяха в полза на Реал.Реванша ще стане още по-голям мач.Лека вечер ,че съм леща...

sksw
24.04.2014 00:43

Бяха повече от вашите и опасните бяха КОЛКОТО вашите.. С разликата, че вие от 3 опасни, вкарахте 1, а ние не.. Откъм владеене и игра, изоставахте страшно и разчитахте само на контри. Неможе никой да ми каже, че Реал е надиграл днес Байерн.. Като игра НЕ ГИ надигра.. Надигра ги само по голове и по-точно с 1 гол. Така се получи, няма какво да коментираме.. В Германия ще е различно и се надявам, Байерн да играят по-добре там в защита, защото само там им е големия проблем.

sksw
24.04.2014 00:41

Байерн имаха и други положения, не само онова в края на мача, пак повтарям за тези които явно не са гледали мача. Двата отбора бяха равностойни иначе.. Реал имаше три чисти положения и вкара едното. Това е. На реванша повече.

NickoRM
24.04.2014 00:38

ХАахахха не се излгай колега единвственото ви чисто положение дойде в края на мача.Подавайте си топката колко искате ,но Реал беше по-опасният отбор тази вечер,Просто бъди благодарен ,че паднахте с 1:0

ivanrealmadrid1
24.04.2014 00:31

ок ако ще 400 удара да сте имали *lol* само ми кажи кои ви бяха положенияТА аз за 1 се сещам айде 1 и половина

fantastISCO
24.04.2014 00:28

Съотношението може да е било и 5-300 за вас. Но истината е, че имате един точен удар в нашата врата. Това е! Гол няма как да го вкараш с 250 удара извън рамките на вратата. Владеехте топката и до там. Хипер безидейни бяха Байерн. Ние си чакахме на контра и си взехме нашето. Трябва да сте благодарни, че паднахте само с 1:0 и имате много големи шансове да играете финал. Това е истината.

sksw
24.04.2014 00:26

Ти гледал ли си мача изобщо ? Съотношението на ударите към двете врати бе 14 на 10 за Байерн, било само в 83 дрън дрън.. Реал имаха 3 добри положения и това бяха на Ди Мария, Роналдо и гола. Това е. Откъм игра Байерн за целия мач игра по-добре, Реал в отделни моменти само и на контри. Това е положението. Можеше с малко късмет да изкопчим равен, но 1:0 е добър резултат преди реванша.

ivanrealmadrid1
24.04.2014 00:24

кви положения *lol* 1 удар и то в 83 мин

fantastISCO
24.04.2014 00:21

Точно ти казваше, че със и без Роналдо, няма как да направим нещо повече от Х. И думата положения не е правилна, защото имахте само едно. За разлика от нас.

fantastISCO
24.04.2014 00:17

Виждам, че няколко човека сравняват играта на Челси с тази на Реал. Прилики имаше, няма спор. Но имаше няколко основни разлики. Първо ние играем срещу отбор, изградил стил с многобройни пасове и владеене на топката. Нямаме много опции, а щом имаш футболисти като Роналдо, Бейл, Анхел, трябва да се възползваш от контра-атаката и ние го направихме. Да не говорим, че направихме няколко фрапантни пропуска. А Челси игра срещу Атлетико, но играха като гост, което също имаше значение за играта им. Но все пак това е Атлетико, който залага на физическа сила и много преса. Те не са креативни и не могат да измислят нещо съществено и интересно. Те обичат да играят срещу отбори от типа на Барса и Байерн. Да не говорим, че Челси при всяка възможност блъскаше топката напред безцелно, пък нека Торес я гони и после да го плюят, че не може да се бори с 4-ма защитници. Двата мача нямат база за сравнения. Все пак мисля, че финалът май няма да е както казах в началото, а че ще е Челси-Реал.

The_Djoker
24.04.2014 00:53

Моу си знае най-добре,а ние не сме хората,които да го упрекваме,а на 8 май(ако не се бъркам) ще разберем дали не е било по-добре да се играе за 1:1,там идва и въпроса,ако бяхме излезли за 1:1 дали нямаше да ни вкарат повече голове,веднъж излязохме да се надиграваме така с тях и Фалкао не мушкаше от където бие,сиг ако беше пробвал от центъра пак щеше да вкара

fantastISCO
24.04.2014 00:48

Ако си гледал мачове на Реал в първенството, ще разбереш за какво говорех. Не съм казвал колеблива, а просто че е по-нестабилна от тази на Челси, което е самата истина. Не разбрах защо се заяждаш с мен...

fantastISCO
24.04.2014 00:47

Реал винаги се е славел с атомно нападение, никога със стабилна защита. Просто се опитваше да се прави на интересен. А за Давид Луиз казах, че е играл като деф. халф, но това прави 3-ма идентични футболисти на терена. Той си беше като 3-ти защитник направо. И това е истината, но той се прави на интересен, а после аз съм пускал лафовете от първи клас.

dinkobiloba
24.04.2014 00:46

Не казвам , че вие най - добрата защитата , ама да каже колеблива , дето до март месец бяхте допуснали само 3 или 4 гола...

fantastISCO
24.04.2014 00:45

То е и нормално като гост да играеш, за да не загубиш. Само че не разбрах, защо Челси играеше за нулевото равенство, а не търсеше гола. 1-1 щеше да ви е в пъти по-добър резултат. Знам, че Моуриньо винаги е преценил тактиката добре, но все пак не го разбрах.

wer_aac
24.04.2014 00:44

Защитата на Челси винаги е била по-силна от тази на Реал, какво се правиш на луд. Да не говорим, че Реал винаги е имал слаба защита и почти всички европейски грандове имат по-добри защити. Да това, че не допуснахме гол сега не значи, че сме супер добри в защита.

The_Djoker
24.04.2014 00:43

не може да се отрече,че с/у Барса и Байерн нямам как да се играе по друг начин и няма как Реал да са свикнали,при нас нещата са други,видя се през сезона,че извън Стамфорд Бридж с големите отбори играем за равен и се излиза така,само не забравяйте,че Челси може да излезе за победа навън,а Ман Сити си изпатиха много лошо на Етихад като те едва пипаха топката и за последно ще кажа,че Атлетико и ако играем финал,финалиста имат доста голям късмет,че може би един от най-добрите деф халфове в света не ни е на разположение в ШЛ,защото щеше да става страшно *wink*

dinkobiloba
24.04.2014 00:41

О вкарваме лафове от 1-ви клас ! Хем комик хем футболен анализатор !

fantastISCO
24.04.2014 00:40

Днес изпи ли си хапчетата?

wer_aac
24.04.2014 00:40

То нямате и друг избор освен да атакувате. С ПСЖ ви трябваха 2 гола за това се хвърлихте напред. Сега пак ще трябва да вкарвате. Вижда се, че когато атакувате играете добре.

dinkobiloba
24.04.2014 00:38

О извинявай , човек без хумор ... Луиз бил играл като защитник СМЯХ В ЗАЛАТА защитата на реал била несигурна ХАХАХАХАХ БАЙ ГЕОРГИИИИ

fantastISCO
24.04.2014 00:37

Тук няма как не се съглася с теб. Сигурен съм, че в Лондон нещата ще седят по обратния начин. Затова още снощи казах, че мисля, че може и до продължения да се стигне. Нашият отбор не е много свикнал да играе този футбол, защото го правим само срещу Барса и в този случай срещу баварците. Просто от където и да го погледнем, срещу тях това е максимално офанзивно. Положенията ни го доказват, нищо друго.

fantastISCO
24.04.2014 00:35

Идиотът не съм аз. Само си виж снимката и никнейм-а и после говори. Същото е, но ти си пристрастен и няма как да признаеш, че съм прав. Разликата между играта на Реал и Челси е от земята до небето. Но ти как ще го знаеш при положение, че си се кръстил ДИНКОБИЛОБА???

The_Djoker
24.04.2014 00:34

Ти сам си каза,че защитата ни е много по-добра,а защо си мислиш,че бяха пуснати Лампс и Рамирес,те играеха като деф халфове,а може да се каже,че играхме с 4-ма защитници,разликата е,че вашите играчи просто не са свикнали да играят така и едва ли ще им се получи *wink*,а ти гарантирам,че в Лондон с Азар,Оскар/Шурле,Вилиан/Шурле ще видиш един доста по-различен Челси,атакуващ,какъвто беше и с/у ПСЖ в Лондон

dinkobiloba
24.04.2014 00:33

Тотално доказа , че познанията ти на футболна основа са колкото на динко познанията за задушаването..... Пълен идиот

fantastISCO
24.04.2014 00:30

Те ни биеха, защото нашата защита за разлика от вашата е много по-несигурна. Имате 3 пъти по-стабилна защита от нашата. Но да не забравяме и факта, че и Луиз играеше като халф, което прави 3-ма идентични футболисти на терена. Какво му пречи при такъв резултат на Анчелоти в реванша да пусне в центъра Чаби, Яра и Пепе? Нищо, но няма да го направи.

The_Djoker
24.04.2014 00:26

Противоположен на вашият и почти еднакъв на нашият,а не забравяй,че когато искаха ви биха и не казвай,че сте ги разбили за купата,защото просто не играха на 100%(не казвам,че пак нямаше да ги биете,но щеше да е много по-трудно)

Barsabg
24.04.2014 00:23

Еми не може да се сравнява защото вие за разлика от челси имахте много положения!

fantastISCO
24.04.2014 00:22

Така е, но вие играхте срещу отбор напълно противоположен на нашия. Не го забравяй.

The_Djoker
24.04.2014 00:21

Разликата е,че вие бяхте с Модрич,Ди Мариа,Роналдо,а ние бяхме с Рамирес,Лампс и Вилиан,а първите двама от доста време не играят като офанзивни халфове *wink*

ytrewq
24.04.2014 00:06

Честито на феновете на Рал Мадрид. Отборът им изигра страхотен мач. РМ излъгаха Байерн и ги надиграха. Жалко , че не си вкараха положенията-имаха 4-5 100%-и положения. Роналдо беше много слаб и си личи , че не е във форма.
Баварците не могат да играят "тики-така"-нямат нито техниката нито могат да симулират като играчите Барса. Титлата на Германия не трябва да лъже феновете на Байрен. Като си спомня миналата година как играеше същия отбор ми става тъжно. За мен тази година е скок назад към Барса и скуката , която ни залива с подобни мачове и 5-600 безмислени паса за 2-3 качествени атаки.

kris_666
24.04.2014 00:09

аххахахаха Баварците не могат да играят "тики-така"-нямат нито техниката нито могат да симулират като играчите Барса. Евалата за това изречение :Д :Д :Д

ElPistolero21
24.04.2014 00:05

Феновете на Реал Мадрид, най-успелият клуб в света, наистина ли се радвате толкова много на тази победа ? Не е ли под нивото на Реал да играе по този начин като домакин? Победата си е победа, но за мен това не е достойно за уважение. Челси имат оправдание за дефанзивната си игра- липсата на играчи. На други отбори не им стига класа за да се надиграват с Байерн, но РЕАЛ МАДРИД няма оправдание според мен. Не ме разбирайте погрешно, не искам да се заяждам.Просто за мен този отбор може много повече. Критикувате Гуардиола за философията му, но няма как да се играе атрактивно, когато другият отбор се защитава с 10 човека. *beer*

LosMerengues
24.04.2014 00:48

Първо прави разлика между по-затворена игра, каквато игра Реал тази вечер и тоталното катеначо на Моу. Добре Байерн владееше топката, но 1 гол за Реал, 2 прекрасни положения за Роналдо веднага след това, в края на полувремето отново 100% положение за Ди Мария, през втората част също имаше някои нелоши положения, но почнахме и ние да задържаме повечко топката и не създадохме чак толкова много. Можеш ли да ми изброиш половината на тези положения в полза на Байерн?..От Бтв бая се озориха докато намерят нещо да сложат в репортажа. Реал игра по-затворено, но и ПО-ИДЕЙНО, ПО-КРЕАТИВНО от Байерн.

Siko2
24.04.2014 00:16

Аха.. А 2012 ние като играхме по първият начин БЕЗ Бейл и Роналдо в отбора!! Защо всички псуваха и реваха какъв грозен футбол сме играли?

ElPistolero21
24.04.2014 00:15

Байерн миналата година как играха срещу Барселона ? Не се защитаваха и заради това респектираха другите отбори.

LosMerengues
24.04.2014 00:13

А как да играят срещу подобен стил...имаш 2 варианта: 1. Играеш по-затворено, на контра и ако имаш качествата, се възползваш. 2. Излизаш офанзивно "падаш красиво" с 2:3 и гледаш финала по ТВ-то. Срещу тики-таката се играе така. И не забравяй, че Реал беше с един полувъзстановен Роналдо и болния Бейл, който игра 20 минутки.

Siko2
24.04.2014 00:11

Хубав коментар! Не знам защо всички тук ни сравняват с едрите риби!?

Double_De
24.04.2014 00:11

само когато е челси е автобус катеначо анти футбол срам позор и каквото още им излюпят пилешките мозъчета

Guardiola10
24.04.2014 00:08

Много точен коментар.

MiTaKa_D
24.04.2014 00:05

Честита победа на Реал за пореден път показаха, че са голям отбор, просто Гуардиола не е за Байерн, Байерн е прекалено голям отбор за него.

Double_De
24.04.2014 00:03

чудно ми е ако реал не бяха да вкарали гол тези чокундури от студиото дали щяха да приказват същите глупости....

Juventus333
24.04.2014 00:03

Перфектно изигран мач от страна на Реал. Направиха точно това което е искал Анчелоти. Сега им остана да вкарат ПОНЕ 1 гол в Германия и ще бъдат на финал.

dubstpftw
24.04.2014 00:03

Истината е че Байерн този мач не им вареше и по-специално на Рибери
Има все пак и такива мачове но Осминареал се възползваха от 2,3 положения извлякоха добър аванс
Който ми се струва че може и да им стигне като паркират автобуса пред вратата в Мюнхен

I_LOV3_CHELSEA
24.04.2014 00:02

Сокачев пак тикитака и бетонира ... Честита победа. Бихте заслужено ! Опредерено липсва разнообразие в играта на Байерн *smile*

Siko2
24.04.2014 00:02

Имам чувството че целият екип на студио шампионска лига, както и гостите тази вечер са на хапове! Крум Савов да вземе да смени професията!

LosMerengues
24.04.2014 00:00

Ами "тики-шляка", 60+% владеене на топката И - 0 голови положения....айде 1 в края, това на Гьотце. Докато ние изпуснахме и по-убедителна победа, особено пропуските на Роналдо и Ди Мария бяха брутални. Все пак ясно беше, че не може всичко да се реши в този мач, не допуснахме гол, победихме....1:0 си е доста добър турнирен резултат.
На реванша предполагам, тактиките ще са същите, но хубавото за нас е, че тогава Кристиано вече ще е в много по-добро състояние, Бейл ще е напълно готов...предполагам, че ще сме още по-опасни на контра. Докато те, не виждам какво по-различно могат да предложат.
Интригата си остава повече от сериозна, но аз съм доволен от позицията ни.
П.С. "Почеркът на Пепо" освен с пълната безидейност, се видя и накрая, когато Мюлер извърши нарушение срещу Алонсо, но всички наскачаха за дузпа.*joking**joking*

obzorz
24.04.2014 00:00

Перфектно изигран мач от Реал. Видя се, че баварската машина не е чак толкова страшна. Успех на Реал и за другият мач, защото от доста години желая да видя моят Челси да се изправи срещу мадричани, но в крайна сметка нека по - добрият победи *smile*

lilikoli
23.04.2014 23:57

мечтания финал- Реал-Челси 10 в защита и 1 напред как ще си вкарат ходи ги питай :Д иначе честита победа на Реал,така е като цял мач само центрирания от БМ видяха че не става и продължаваха

dubstpftw
23.04.2014 23:57

Фен съм на Байерн от 2005,2006 когат напрайха 2 титли на германия обаче не ми харесва подхода на футболистите Хайнкез успяваше да ги надъха докато Гуардиола като чили до този момент неуспява

RoSKo0o0
23.04.2014 23:56

Честито на Реал! Ако трябва да бъда обективен този Реал е доста по-слаб от онзи, срещу който се изправихме 2012-та година. Въпреки това... до известна степен първото полувреме беше наше, но контраатаките на Реал бяха просто перфектни. Второто полувреме докъм 60-тата минута продължи натискът ни и след това играта се изравни. Общо взето и двата отбора имаха еднакъв на брой чисти голови положения, но положението на Гьотце... няма как да претендираш да вкараш гол след такова елементарно изпълнение. Очаквам много по-интересен реванш. *smile*

fantastISCO
24.04.2014 00:13

Най-вероятно са говорели за Марсело. Друг титуляр, който да отсъства нямаше. Роналдо не е във форма и това беше очевидно. Бейл нямаше много време за изява. Много неща са можели да се случат, но не са. Резултатът за нас е добър, не е перфектен. Но пак го казвам, чистата мрежа си е голямо предимство. Много тежък мач ни чака на Алианц Арена.

RoSKo0o0
24.04.2014 00:09

Аз съм убеден, че ако Реал бяха излезли офанзивно и пресираха Байерн, щяха да ги надиграят специално на Сантяго Бернабеу. Но просто си личи, че нито Бейл, нито Роналдо са във форма и може би това е повлияло... а и още един чух, че го нямало от основните, но му забравих името.

fantastISCO
24.04.2014 00:05

Срещу толкова пасове това е максимално офанзивно. Все пак направихме на малко чисти положения. Ако вие играехте, както срещу Манчестър щяхме и ние да сме по-атакуващи. Дори в момента гледам коментарното студио и един от феновете на Байерн, извикан в студиото, сам си каза, че Реал имаше преимущество във всеки един компонент без владение и корнери. *smile*

RoSKo0o0
24.04.2014 00:03

Поне аз не виждам от първия мач защо. Не разбирам защо намесваш изобщо тук темата. Да съм лял помия срещу Интер? Не... изобщо проблема не е в отстраняването и много добре го знаеш. Както и да е.

The_Djoker
24.04.2014 00:02

Та значи след като ви отстранят да очакваме да лееш помия и по тях *lol*

RoSKo0o0
24.04.2014 00:01

Просто очаквах доста по-офанзивен Реал, за да има повече чисти положения и за двата отбора. А това тики-така лично на мен изобщо не ми харесва, тъй като при Хайнкес се играеше, както казваш ти, директен футбол.

fantastISCO
23.04.2014 23:59

Не е по-слаб, а дори обратното. Разликата и при двата отбора е колосална. Карло направи същата защита, която Моу ползваше доста по-стабилна. Докато при вас директният футбол бе променен на множество пасове. Мачовете нямат сравняване.

RealMadridista
23.04.2014 23:52

най ми е кеф да гледам как фенчетата на байерн дето са им фенове от миналата или по миналата година 100% да се дразнят и оплакват :Д!!!

dubstpftw
23.04.2014 23:52

Кво ми говорите за мозък некви фенчета на фекал мадрид
Да речеме да си бил на мача кво щеше ти хареса едните праят 124801401241241 без положения другите опълченци дето голът им беше неква грешка на защитата

Barsabg
23.04.2014 23:52

Проблема на Пеп в Байерн е че няма играч от типа-Меси,който сам да реши изхода от двубоя...и за да го компенсира използва таран и многобройни центрирания,ама срещу Реал не я е познал!Също така Пеп не може да активизира крайните защитници,както бе и е Алвеш в Барса!Мюлер трябваше да почне като титуляр,с първото си докосване предизвика по-голяма опастност отколкото Манджукич за целия двубой!Очаквам интересен реванш!

Barsabg
24.04.2014 00:16

може и ти да си прав,но все пак не може да сложи Робен в центъра на терена,а Меси стана стихия точно в тази част на терена...

desangele
24.04.2014 00:01

Според мен не си много прав пич...Има Робен и Рибери.Може да не са добри колкото Меси но са доста близо (поне Робен) и е негова грешка ,че не знае как да ги използва.Вместо да навлизат от крилото в наказателното със скоростта си и да разкъсат защитата на Реал по земя те мятат някакви центрирания към онова дърво Манджчукич.Робен имаше само 1-2 удара.Това за него просто не е нормално

Barsabg
23.04.2014 23:55

А да,как иска дузпа незнам,тъпо е,но все пак всеки би се опитал защото беше 92 минута!Беше Алонсо който отне топката чисто!Днес направи страхотен мач заедно с Модрич!

RealMadridista
23.04.2014 23:53

мюлер тва лекенце се опита да симулира като видя как рамос май беше да налита към него... и чак спори боклука...

fantastISCO
23.04.2014 23:50

Честита ни победа! Перфектно изигран двубой от нашите момчета и за Татко Карло. Имахме доста положения, да, Байерн владееше ненормално много топката, но като цяло имат едно чисто положение на Гьотце. То това беше единственият им удар във вратата чак в 85 минута. Имаха няколко удара, спрени от нашата защита. Надявах се на 2-0, но и този резултат не е лош. Чистата мрежа си е голямо предимство. Чака ни страшно труден мач в Германия, а и с оглед на това, че не играем добре в Германия, трябва много усилия, а дори и по-силен мач да изиграем. Първото полувреме беше силно за Байерн първите 20 минути, но точно тогава ги наказахме. Оттам нататък мачът беше равностоен, а второто смятам, че Реал играеше още по-добре. Успех на нашите и напред към финала!

respect_kn
23.04.2014 23:49

Честита победа. Като цяло второто полувреме ни бе по-добро, но пък първото вкарахме гол. Колкото на Байерн радвам се че начело не е Хайнкес. При него играеха брутален футбол убийствени атаки, а сега Тики-Така. Просто заспивам. Но нека не забравяме има и реванш *smile*

Barsabg
23.04.2014 23:53

Прав си,но мисля че изразих проблемите на Пеп,който се опитва да трансформира този отбор!

panew
23.04.2014 23:49

Нищо учудващо че Реал победи, даже можеше да е с повече ако бяха се възползвали от контрите. Вижда се, че в големите мачове стила на Гуардиола не става по начина по който ставаше с Барса. Просто топ отборите са се приспособили към този начин и знаят как да неутрализират подобен стил. Аз очаквам и в реванша Байерн пак да имат проблем с отбелязването на гол. Честита победа на Реал.

Absolado7
23.04.2014 23:48

До коментар [@comment 1623472] от [@user dubstpftw]:

Толкова си назад с ума,че чак си ми смешен с тази дечурлишка глупост,която написа *joking**lol**joking**lol*

lupoo
23.04.2014 23:48

Байерн са си виновни ,че нямат идея как да вкарат.

dubstpftw
23.04.2014 23:47

Да речем че ни отстраните кво нито атлетико можете да биете нито челси.
Истината е че Осминареал ако земат ШЛ ще е същия грабеж като за златната топка

sisy_ss
24.04.2014 00:07

Ето това е мнение на "пишлегар"...Изключително ограничено изказване, както и следващите му няколко.. Играчите на Реал играха по-защитно, но това е разбираемо, понеже стилът на Пеп е да държи топката далече от противника и по този начин другият отбор се прибира в половината си, за да не допусне положение и съответно - гол.. Реал Мадрид бяха доста по-добри, понеже създадоха много ЧИСТИ положения, за разлика от Байерн. Все пак 1:0 --> развръзката остава за Германия!

Barsabg
23.04.2014 23:46

Касияс-страхотно спасяване,добра игра
Рамос-Невероятен отново с много добри действия
Пепе-Сложи Манджукич в малкото си джобче
Карвахал-стабилна игра
Коентрао-страхотен,направи гола на Бензема
Модрич-няма нужда от коментар
Алонсо-много стабилен и сигурен в отиграванията си
Ди Мария-не игра зле,но пропусна да реши всичко в полза на Реал
Иско-беше леко притеснен,но игра страхотно в дефанзивен план
Роналдо-постоянно бе опасност,малшанса го раздели от гол и все пак се връща от контузия
Бензема-на точното място в точния момент
Анчелоти-страхотна тактика,която бе олицетворена прекрасно от неговите играчи!

П.П. Очаквам интересен реванш в който Байерн със сигурност ще търсят гола!Нямам търпение да дойде 29 април!

GrandeBarca
24.04.2014 00:01

Точно...те играехе само от дясно с Робен...всичките атаки от там минаваха...а КОЛКОТО до шансовете на байерн...Гьотце..няма такъв удар бате...почти никой не го притесняваше и от 7 метра врата би точно във вратаря..а Мюлер..се насра и дузпи тръгна да иска...няма как...реванша остава отворен..но Реал не е бил никога толкова близо

Barsabg
24.04.2014 00:01

Повярвай ми и на Меси му липсва Гуардиола!Въобще ще си е хубаво да се върне!(надявам се)

fantastISCO
23.04.2014 23:56

Просто целият отбор на Реал обезличи Байерн и това беше видно. Първи точен удар в 85 минута и единствен за целия мач. Да, владееха топката, но какво от това. Имахме повече положения, а и бяхме доста по-активният отбор през целия мач. На Пеп му липсва Меси в този отбор. Ако той беше тук, щяха да бият, както Барса громеше преди няколко години, но уви... Няма го.

Barsabg
23.04.2014 23:54

за Карвахал съм съгласен,но все пак и Манджата нищо не направи!честито и успех за напред!

fantastISCO
23.04.2014 23:52

Бих допълнил, че Карвахал сложи в джобчето си Рибери, а не толкова Пепе - Манджата.

wer_aac
23.04.2014 23:46

Честита победа на всички мадридисти. Нищо не е решено, поне мина 1-то полувреме.

GrandeBarca
23.04.2014 23:46

И тоя верно ли е коментатор....представял си Пеп в стая с хиляди часовници и само се чувало тик-так..тик-так....и Пеп бил измислил часовника в миналия живот....а Жозе..бил собственик на Бетонов Възел..и има сума награди за як бетон пфф*joking**joking*

pepo972
23.04.2014 23:45

Реал играят защитно - феноменални, Челси играят защитно - анти-футбол. Логиката... Иначе мача беше почти пълно копие на вчерашния. Разликата беше по-голямата класа в нападение на Реал. Честита победа на тях и на феновете им. Успех и на двата отбора на реванша.. *smile* *beer*

lupoo
23.04.2014 23:45

Честита победа на белите и заслужена победа!

Aliosha_1990
23.04.2014 23:45

До коментар [@comment 1623472] от [@user dubstpftw]:

Не гледаха само как се защитават , а гледаха как отборът им победи ! Хейтър ! Аля Мадрид ! Честито на всички мадридисти!

kris_666
23.04.2014 23:44

Не искам да хейтвам но Глардиола не заслушава да води Байерн Мюнхен.. те винаги са играли красив футбол, но той ги проваля *smile*

MaLkO_LuD94
23.04.2014 23:42

Едно ще е сигурно реванша ще е адския мач очакванията са големи пък ще видим *smile*

kris_666
23.04.2014 23:42

Честита победа на феновете на Реал! В Германия 1-1 и Финала е готов *smile*

levskirealfen
23.04.2014 23:41

Байерн освен удара на Гьотце имаха ли друго чисто положение?!

persie1992
23.04.2014 23:40

''Като гледам Пеп Гуардиола сигурно в миналия си живот е бил часовникар. Сигурно той е изобретил часовника. Представям си го в една стая пълна с часовници. Тик-так, тик-так...''

Сър Алекси Сокачев

wer_aac
24.04.2014 00:09

АКо говориш за Атлетико, това не е нито Барса нито Байерн. А Челси се окопаха отзад като опълченците на шипка.

The_Djoker
24.04.2014 00:01

Ти един мач гледал ли си ни до сега,или просто си говорим на изуст от 1 мач с Атлетико,ми видяхме ви вие с вашето надиграване-биха ви един път и се спасихте бахти мизерното в края в другия мач

jean11
24.04.2014 00:01

Атлетико са на първо място в Испания,отстраниха Барса...не виждам разликата в коя посока,нагоре към небето или обратно???

wer_aac
23.04.2014 23:58

Едно е да играеш с Барса и Байерн и да играеш защитно друго е когато играеш с Атлетико Мадрид. Разликата е от тук до небето. Ми Челси и с Лудогорец да играят да върнат 10 отзад.

jean11
23.04.2014 23:57

Писна ми да гледам испанска цигания...то се тръшкат,превиват.Дали някой в Испания им спира джентълменски играта и то 3 пъти,при добри атаки.Тва Пепе ,вярно голямо лайно...миризливо!

fantastISCO
23.04.2014 23:54

А за бетоновоза на Моу чу ли? Още по-голям шедьовър. Сър Алекси е голям! *lol*

jean11
23.04.2014 23:52

Странно!Мисля,че пристрастието отново е водещо в коментарите.Как снощи с подобна игра Челси бяха обругани,а днес само защото са Реал,всички видяха супер игра в опълчението.Или бетона на Анчелоти е с по-добра марка от този на Моуриньо?

jean11
23.04.2014 23:45

Той в предишния живот е бил пъпчив педал...дали само в него е бил точно такъв-този нещастник самозвания СЪР?

Salient
23.04.2014 23:44

Невероятна сентенция! *lol*

Gopcho
23.04.2014 23:40

Грешна смяна за мене на Пеп, да изкара Рибери и да остави Манджукич, където беше на друг мач. Резултата е справедлив!

rmf
23.04.2014 23:40

Супер мач отстрана на Реал. Браво Анчелоти браво и на всички от РЕАЛ ! Всичко бе изпипано много добре само ме е яд, че Роналдо и Бейл не бяха въстановени както трябва, но на Реванша ще ги видим ! Можеше и по убедително да бием, но важното е че не допуснахме ГОЛ ! И като за последно ХАЛА МАДРИД !!!

GrandeBarca
23.04.2014 23:40

В Грмания..точно 1чконтра им трябва на Реал да вкара... иди връщай 3...при тая защита..и Италиянски треньор....перфектен резултат днес за РМ.

jackbauer24
23.04.2014 23:40

Гьоце трябваше да започне титуляр,направо Гуардиола разтури отбора,но поне не получи синдром на Мойс *wink*

MaLkO_LuD94
23.04.2014 23:40

В Германия ще е АД за Реал ( както е било винаги )

ivanrealmadrid1
23.04.2014 23:48

винаги .. ? 6:1 е винаги да от 2-3 мача като единия беше сигурен ... останалото е стара статистика , която изобщо не е актуална , не казвам че 100% сме ги били там няма да е лесно .. но преувеличавате с тоя ""АД""

MaLkO_LuD94
23.04.2014 23:45

В Германия в момента има 2 отбора който могат да създадат проблеми на останалите отбори Байерн и Борусия другите всички са тъпани *smile* В Германия Реал винаги играе трудно не ми се прави на философ *wink*

ivanrealmadrid1
23.04.2014 23:44

то и с шалке се говореше че ще е ад , ама 6:1 след това с борсуия играхме спокойно и имахме 3 гола аванс даже изпуснахме дузпа за това паднахме .. другото беше с байерн си разменихме 2:1 2:1 .. така ,че айде стига

Deco_Sneijder
23.04.2014 23:40

Йеееееееееееееееееееееееес,мечтания финал е все по-близо след стабилно представяне и на двата отбора на първите полуфинали.Няма да е никак лесно в Германия,но желанието за 10-та титла ще ги накара да се борят докрай,вярвам,че Реал ще продължи,пък и надали някой днес е харесал играта на Байерн,през целия мач супер безсмислени пасове,докато Реал хващат топката 3 паса и вече са пред вратата!Hala Madrid

sicknature
23.04.2014 23:53

А вие колко удара към вратата имахте ? Като изключим този на Гъотце в края, айде и този на Робен където едвам изплю топката до вратата. Какво винаги, имате повече владение на топкава, подчертавам САМО владение на топката нищо друго и какво постигнахте - нищо .

Aspiridon
23.04.2014 23:46

Ама супер забавни сте ми, като се оправдавате така. Преди феновете на Барса, сега и тези на Байерн. Реал се били наредили пред наказателното си поле. Ми вие кво искате, да тръгнат с Касияс в атака, че да ви е по-лесно ли? Аре, нали сте сила голяма, трябва и тези отбори да можете да ги биете.

wer_aac
23.04.2014 23:44

Виж кво бе. Байерн толкова ни позволява, затова играем така. Как да изнесат топката като не могат. Имаше моменти стана и т.н. Ебати разбирача.

CLOTH
23.04.2014 23:43

Колко пъти ли ? Веднага след гола имаше удар на Роналдо с глава, после тая от въздух над вратата, после това на Ди Мария, абе нито 1 път не стигнахме...Обаче погледа на защитника на Байерн горе на снимката е БЕЗЦЕНЕН! HALA MADRID!

Bayern85_
23.04.2014 23:41

А колко пъти стигнахте до вратата за цял мач?Като сте се наредили с 11 в защита,няма как да се играе,вчера видяхме и атлетико.Те без да играят тики-така,имаха към 70% владеене на топката,какво ми ревете за играта ни.

Bayern85_
23.04.2014 23:40

С конски мъки и защитна игра,издрапаха до победа,че и се радват все едно са на финал.Вчера се оплаквахме от челси,ама тези са дори по-зле.Пасовете им били виновни,срещу барса за първенство може,ама там видяха колко гола получиха с атакуваща игра.На реванша ще е мъка да се гледа.Играта от финала от 2012 ще се повтори,дано си вземем мача.Тези не струват,с атлетико ще стане поне мач.

sicknature
24.04.2014 00:01

Веднага падате и почвате да оплювате отсрещния отбор. Кой ви е виновен, че не можахте да отправите повече от 2 удара към вратата. Вие просто си въобразихте, че ще ви пуснем да минавате през наща защита ей така направо един червен килим да бяхме ви опънали и да си минете. К'во да направя, че нападението ви куца... Със зор и 300 мъки пробихте защитата на Юнайтед, камоли пък наща.... И съм сигурен, че при евентуален финал с Атлетико ако паднете пак ще ги хулиш както сега правиш с Реал.

Siko2
23.04.2014 23:48

Е какъв мач ще стане с атлетико? Ти гледа ли Атлетико срещу Барселона? Нещо по различно ли видя? Освен гола шедьовър?

sakata_97
23.04.2014 23:40

Честита победа заслужено победихме надутите германци REAL MADRID*cup**cup**cup*

Salient
23.04.2014 23:40

Честита победа на Реал! Реваншът предвещава да е много отворен при този резултат. Дано реваншът е по-хубав.

BerbaTheBest
23.04.2014 23:39

Хахахахаах за 4 години в Испания няма загуба на БернаЛео, какво да кажем?! А Делов и Сокачев - няма по-големи коментатори, спуквам се от смях всеки път с тях! *joking**lol*

holigan4e
23.04.2014 23:39

Тактиката на Анчелоти грам не ми допада. Не може отбора да струва милиони и да ми се затварят все едно са някакъв средняк. По - добре в Германия схемата да е офанзивна , защото не ми се гледа повторение от срещата с Додтмунд. Все пак съм доволен от успеха , макар и минимален.

babavuna
23.04.2014 23:39

Финал Реал - Челси би бил много по-интересен.

ivanrealmadrid1
23.04.2014 23:39

изпуснахме разгромна победа ... яд ме е , че само с 1 победихме .. големия байерн с големия пеп 1 ситуация за цял мач с безкрайното им безмислено владеене ами молете се тоя да се махне за да играете пак добре и красиво

Crissstiano
23.04.2014 23:39

Байерн владееха топката,но чистите положения като цяло бяха пред Реал и можеше и по-голям да е авансът.Доста интересно ще е в Германия.

Burzynkow
23.04.2014 23:38

Честит победа,но трудното сега започва !

RMcF_
23.04.2014 23:38

Няма да правя оценки на мача, не искам да провокирам никой за това ща напиша само: Hala Madrid! *smile*

Absolado7
23.04.2014 23:38

Късмет за Байерн (кат всеки път),че паднаха само с 1.

wesselin1994
23.04.2014 23:37

Байерн тука изкараха късмет, че допуснаха само 1 гол. Преди мача си мислих, че Байерн ще си вземат и 2та мача, защото знаех какво могат, ама сега започвам да си мисля, че ще загубят дори и реванша.

nofx
23.04.2014 23:36

половин милярдовия галактикос във Германия 6е бъде наврен не в наказателното си а във вратата си.... финал Байерн-Атлетико 100%

GrandeBarca
23.04.2014 23:38

Заради това 100%..прокле отбора си и няма да играе финал :Д>.....сигурен бях,че мача е Х ХК....играх го така..само,че мисле 2-1...това няма значение за мен..останаха ми утре 1ца на Бнефика и Севиля

ivanrealmadrid1
23.04.2014 23:37

добре .. помни си думите , че и 100% :д

Bayern85_
23.04.2014 23:34

На тези им вързва за сега,ама да видим на реванша какво ще правят.

haldir
23.04.2014 23:41

Какво им върза бе ,първия сериозен удар към вратата на Реал ви беше в 84мин. И противно на очакванията през 2-то Реал бяха много по-свежи....

RealMadridista
23.04.2014 23:38

връзва?! Роналдо ако беше на 100% готов 3ката нямаше да ви се размине...

madridista98
23.04.2014 23:37

Абе :ДДД кой имаше повече положения, а ?

dinkobiloba
23.04.2014 23:34

Сокачев най - големия с динко двамата трябва да се задушават в багажника

The_Djoker
23.04.2014 23:31

Просто няма такъв идиот като този Сокачев *lol*

Guardiola10
23.04.2014 23:31

Второто беше по-равностойно. Байерн този мач ми прилича малко на Барса на Тито - много пасове, но малко преса и идеи пред противниковата врата. Реал ако бяха играли така и първото щеше да стане по-добър мач, но това е. Вторият мач предполагам, че ще е още по-хубав.

miro211
23.04.2014 23:26

Очаквах много повече от БМ не преливат от защита в нападение не пресират

respect_kn
23.04.2014 23:21

Иско много слаб ! ;xxx Явно днес не е неговият мач.

Double_De
23.04.2014 23:21

голям спектакъл( да наистина мача е по-хубав от вчерашния, но не отговаря на очакванията)...... а роналдо изпадна в депресия че го смениха...горкия

vlatkyn
23.04.2014 23:20

Ей Уеб, това не е манчо да ги побутваш,а байерн

eislands
23.04.2014 23:14

Тоя Гуардиоля какво чака??? Къде са Готце,Мюлер?

wesselin1994
23.04.2014 23:11

Отвратителен футбол... Гуардиола и неговата философия са ми адски противни.
Тези, които казват, че не харесват защитен футбол - ами срещу такъв футбол защитата е най-практичния и ефективен отговор. Тва да си даваш по 700-900 паса на мач, 95% от които безсмислени, излишни... Отбора на Хайнкес беше образец, направо за учебници. Байерн на Гуардиола просто... Адски муден футбол няма да се научи този човечец, че с много 80% по-малко пасове може да постигне много по-бърз и атрактивен футбол. Дразня се като гледам мачовете на Байерн този сезон и докато този футбол се практикува от Барса ми е през... ама към Байерн не е такъв тип отбор... те са германци за Бога моля се на тоя човечец да му дойде акъла в главата. Не ме разбирайте погрешно/фенове на Гуардиола/

Salient
23.04.2014 22:47

Голямо мачкане на Байерн няма що... Робен виси на тъча и се чуди какво да прави, Манджукич абсолютно безполезен. Гуардиола не осъзнава ли с тези къси пасчета притъпява тотално атаките на отбора си и става адски предвидим. От друга страна, Реал можеха да водят с 3-0, ако Роналдо и Ди Мария бяха по-прецизни...

Juventus333
23.04.2014 22:47

Мачкане означава това: Положения, голове, положения и още голове. Владеенето на топката не означава мачкане. Аре сега млъкнете.

Teemo
23.04.2014 22:46

Вчера голоям рев за играта в защита на Челси а сега за Реал не толкова. Разликата от вчера е, че Байерн знаят как да атакуват за разлика от Атлетико, които пък са добри на контра като Реал. Разликата е там, че в Челси я няма тази хищническа контра като на Реал. Виждате ли, че 3 от 4-те отбора достигнали 1/2 финал предлагат защитен футбол с контри когато противника е много силен в атака като Байерн. Това е тактика, а не страх. *beer*

Deco_Sneijder
23.04.2014 22:46

Стойката на Бензема е като на Божинов, но дотук с приликите, те са представители на различни професии *lol*

ChelseaAboveAll
23.04.2014 22:45

Айде престанете с тва понятие ''АНТИ-ФУТБОЛ'' бе вие освен да повтаряте едно и също друго знаете ли, тъпи дечурля.

jackbauer24
23.04.2014 22:41

Този Модрич как само пада,чак мене ме е срам за него не знам.

nedo.nenov
23.04.2014 22:41

Тактиката на Анчелоти доста ми допада и мисля че ще донесе успеха на Реал.

sani_1234
23.04.2014 22:40

Във Германия Байерн ще ги смаже...шанса на реал и тази вечер да не допуснат гол.

nik0s
23.04.2014 22:39

С такива пропуски като на Роналдо и Ди Мария няма да ни чака нищо добро и 10 не се печели

GrandeBarca
23.04.2014 22:38

Определено става мач за разлика от вчера *smile*

Barsabg
23.04.2014 22:38

Коментатора го каза точно и просто :"Байерн играят,а Реал пропускат."
Иначе адмирации за Лам,за постъпката му при проблема с Пепе,това си беше обещаваща атака!Колкото до Реал .... пффффф феноменални контраатаки ... Невероятен мач!Дано си остане така! *beer*

Don_Joe
23.04.2014 22:38

Ако Байерн изравнят до 70-та минута ще стане страшна драма *beer*.

Deco_Sneijder
23.04.2014 22:37

Робен явно е гледал клипчето на Тони Силва как минава футболисти от Левски на последния мач. Е, така е, европейците ги учим и на секс, и на мач. *lol* *lol* *lol*

lupoo
23.04.2014 22:36

Реал Мадрид в контра атаките са хищници.Дано през второто полувреме да гледаме още голове.

Juventus333
23.04.2014 22:36

Все не мога да разбера как така Байерн мачка Реал... С владеене на топката ли? Реал имаха 3 - 100% положения и само това, че не ги вкараха е причината резултата да е 1:0. Хайде научете се малко вече де. Притежанието на топката не ви прави машини. *smile*

Guardiola10
23.04.2014 22:48

Аз не съм от Байерн и не ги защитавам попринцип, особено след миналата година. Въпросът е, че такъв футбол не харесвам - да се защитаваш за едни е красота и футболна грамотност, за мен е слабост. Красивият футбол се получава с надиграване, иначе като бие Реал - бие. Нямам против.

miro211
23.04.2014 22:46

Е как пък да не го гази!!! Те на едни котри чакат. Второто с тази игра РМ няма да издържат защото Байерн ще натиснат още.

Juventus333
23.04.2014 22:43

Моето момче, сигурен съм, че ти си бил фен на Барселона. Как може въобще да казваш по-точно да имаш смелостта да кажеш, че Байерн мачка Реал ? Реал вкарват, а вие си държите топката. Футбола на Пеп вече не е този който беше в Барса. И се научете когато бъдете ТАКТИЧЕСКИ НАДИГРАНИ!!!!!

The_Djoker
23.04.2014 22:42

Днешната на Реал се нарича красота,как очакваш да не се защитават при условие,че вие правите по 30000 паса на мач и не им се дава да пипнат топката ?

Juventus333
23.04.2014 22:40

В днешно време явно хората мислят, че с владеене на топката са най-великите. Както ти каза мача се брои на голове, а не на владеене на топката. Това, че знаеш как да играеш тактически не те прави слаб.

Guardiola10
23.04.2014 22:39

Ако цял мач на една врата не е мачкане здраве му кажи. И за "анти-футбола" на Пеп мога да кажа същото. Това ако е анти-футбол днешната игра на Реал и вчерашната на двата отбора не знам каква да я нарека.

ivanrealmadrid1
23.04.2014 22:37

точно .. щом са направили 1000 паса се мислят за най велики , футбола се брои в голове не в пасове

ivanrealmadrid1
23.04.2014 22:35

дано завършим със суха мрежа .. това най-би ме зарадвало

rmf
23.04.2014 22:34

Еххх можехме Да водим вече с 2:0... Жалко такива ситуации трябва да се бележат....

Absolado7
23.04.2014 22:36

3

Guardiola10
23.04.2014 22:34

Слабо първо. Байерн смачква Реал, пък е супер нещастен пред гола. Реал като домакин се пази както никога и с 2 положения можеше да реши мача.

Absolado7
23.04.2014 22:38

"Байерн смачква Реал" *sick* По владеене на топката имаш предвид нали ? *smile*

levskirealfen
23.04.2014 22:36

Абе момче ти изобщо разбираш ли от футбол?! Вие чисто голово положение нямате, а пък ни смачквате?! Как стана това?! Резултата можеше да е 2-3;0 за Реал, добре че бяха пропуските на Роналдо и Ди Мария!

Dankata97
23.04.2014 22:33

Байерн второто мисля, че поне до гол може да се добере а как ще свърши мача не знам. Но се вижда, че Байерн има превъзходство затова както казах преди мача и сега ще са на финал

Parchonlini
23.04.2014 22:33

Ако бях фен на Баерн щях да съм потресен и огорчен от играта им след като знам как играха при Юп Хайнкес, превърнаха се в едни смешници и клоуни, дано да ги унижат Реал ако ще и 10% да владеят топката могат да им вкарат 3-4 гола.

Absolado7
23.04.2014 22:32

Още са ми пред очите пропуските на Роналдо и Ди Мария *sick*

The_Djoker
23.04.2014 22:30

Адски лоша успеваемост на реал,ако вкарваха положенията,който бяха 100%-тови отиваше на разгром

Salient
23.04.2014 22:30

24% - 76% владеене на топката
Резултат: 1-0, а можеше да е доста повече от 1.

PraschoChorbata
23.04.2014 22:29

Какви подавания какви центрирания, само, че няма късмет при завършващият удар.

nofx
23.04.2014 22:28

мега звездния галактикос не го виждам в Германия......

Turek
23.04.2014 22:12

Контратаката е най-красивата част от футбола. За мое съжаление като привърженик на Байерн Гуардиола съсипа играта на отбора. Нямам търпение да го разкарат и да си практикува антифубола в друг отбор.

haldir
23.04.2014 22:40

Футбола се играе на голове ,а не на това колко владееш топката или колко паса имаш!!!!!! 24% -76% и пак Реал имаха повече и по-чисти голови положения. Беше ясно ,че Б.М. ще владеят повече топката,а Пеп отдавна трябваше да е забелязъл,че стилът му не е това което беше преди 4-5г.... Б.М. практикуваше много по-качествен и красив футбол до преди да се появи Пеп и да го развали..... Хайде Реал да вкарат още 1 2-то *smile*

Juventus333
23.04.2014 22:34

Наредили са се били като Челси... Моето момче ако знаеш какво означава тактическа ГРАМОТНОСТ ще разбереш, че Реал в момента надиграва Байерн. Но явно ти си мислиш, че като имате притежанието на топката доминирате. *smile*

chiko_smile
23.04.2014 22:33

С Барса също играят в защита *wink*

ivanrealmadrid1
23.04.2014 22:33

кво мачкате бе ? от както дойде тоя сте непоносими за гледане ... ако на мачкане викаш 20 центрирания към манджукич + още 20 корнера пак за него ... никви идеи нямате в атака ама никакви

Bayern85_
23.04.2014 22:31

Новоизлюпени"фенчета"каква контра да правят,като белите са се наредили в стил челси.Те ударите не могат да минат от футболисти,Байерн никога не е мачкал така реал.Кога си видял на Бернабеу,да се защитават?

dinkobiloba
23.04.2014 22:24

Само респект за тебе !

sa6etoo
23.04.2014 22:11

Реал могат да съжаляват че не водят вече с 2 гола.. Накрая само да не им вкарат от нищото с тия пропуски..

Teemo
23.04.2014 22:08

Бензема защо правиш така бе? Сега Роскоооооооо ще намрази и Реал и ще хейтва яко. Ужас! *scared*

*joking**lol**joking**lol**joking**lol*

Nekromanger
23.04.2014 22:06

Страхотна контра на Реал. Като по учебник. *smile*

illidana
23.04.2014 22:06

Честито на феновете на Реал , много хубава атака , и честито за всички фенове на футбола , сега мача става много по-отворен и интересен !

CLOTH
23.04.2014 22:06

Кажете ми какво му става на Коентрао *joking*, е това е атака!

RMcF_
23.04.2014 22:04

гооооооооооолллл !! Бензооооооооооооооооооо

rmf
23.04.2014 22:04

БЕНЗЕМАААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА

The_Djoker
23.04.2014 22:04

Ето това се казва красив футбол 2-3 паса и гол,а не 200 паса без гол *smile*

petko9305
23.04.2014 21:59

Казах ли ви, че само Робен е достатъчен за да накаже Байерн*smile*

Juventus333
23.04.2014 21:56

Браво, Пеп успя от отбор който играе най-добрия футбол да направи отбора който играе най-СКУЧНИЯТ футбол. БРАВО *beer**beer*

MaLkO_LuD94
23.04.2014 22:03

Отбора с най-скучния футбол игра снощи хах

CLOTH
23.04.2014 21:55

Татко Карло пак ги е наредил отзад, не мога да разбера защо..

Guardiola10
23.04.2014 22:04

Преди няколко дни писах по тоя въпрос. Това му е много лош навик, не знам дали заради италианския манталитет, но има навика повече да се пази отколкото да напада.

United9
23.04.2014 21:47

Мач достоен за финал но съдбата реши друго нека по добрия победи. *smile*

eislands
23.04.2014 21:42

Тоя Бейл 1 мач играе 5 мача контузен

nikshan11
23.04.2014 22:33

Не ти визирам това,той има двубои колкото Роналдо над 40 от който не е изиграл като титуляр някъде към 5,това ако се каже контузия здраве му кажи..

scouser_pool
23.04.2014 21:57

Какво общо има това колко гола има?Става дума за това колко често играе иначе няма съмнение , че ако беше здрав за повече време през сезона щеше да мушне едно 30 гола минимум*tongue*

nikshan11
23.04.2014 21:54

Затова има 20 гола през сезона ... *confused*

eislands
23.04.2014 21:45

Ох изобщо играл ли 3 поредни мача Бейл?

fantastISCO
23.04.2014 21:43

Има вирусно заболяване. Това контузия ли е?

fantastISCO
23.04.2014 21:42

Успех и на двата отбора. Дано мачът бъде по-различен от снощния, в което не се съмнявам. Дано Реал победи и вземе добър аванс преди реванша. Съставът им не ме притеснява, като видях Лам в центъра на халфовата линия, което значи, че ще играят с повече владение на топката. Чудесно за нас. Дано запазим суха мрежа. HALA REAL!

Paladinov
23.04.2014 21:38

Успех на феновете и на двата отбора, дано видим един истински футбол !

akdogg
23.04.2014 21:35

много смели прогнози...стискайте здраво дупетата, за да не се оакате

ChelseaAboveAll
23.04.2014 21:37

Съгласен съм с тебе тука Байерн не са нито Шалке нито Борусия ( все пак ) . Все пак се надявам Мадридчани да победят. *smile*

canttouch49
23.04.2014 21:34

Отдавна на 1/2 финал не съм чуствал такъв заряд от даден мач.Като фен на Реал предричам 2:0.Дано стане чист мач.

rand0m
23.04.2014 21:18

Дано Мадрид ги отстранят,че да слязат на земята малко тея немци. *smile* Иначе няма спор,голям мач ще се получи.

omonigotemile
23.04.2014 21:17

Не е в интерес на УЕФА един отбор да стигне три пъти финал за четири години в турнира или пък да го спечели два пъти подред. Ако Реал не им тръгне добре мача очаквам едно рамо от реферите, най-вероятно дузпа, която е 90 % гол, след като Роналдо ще я бие! Прогноза 4-1

vankata99
23.04.2014 21:13

Пичове ,че Реал Мадрид са много голям и добър отбор ,но не подценявайте Баварците
Все ми е тая на мен.Фен съм на Челси ,но уважавам всички клубове все пак футбола е феърплей *smile*

RoSKo0o0
23.04.2014 21:08

Успех! Дано станем свидетели на голов спектатъл!!! И нека по-добрият победи! Успех на Байерн и Реал!!!

babavuna
23.04.2014 21:03

Нещо не ме радва отсъствието на Бейл и Марсело, но мисля, че Иско и Коентрао също ще са справят добре *smile*
Победа за Реал над 2,5 гола *smile*

babavuna
23.04.2014 21:27

Прав си, но по тази логика Бейл също би бил по-добър вариант от Иско, защото е много по-полезен в защита, но може да иска да стигат повече топки до КР7 и Бензо, но да видим какво ще се получи*beer*

Absolado7
23.04.2014 21:18

Напротив с/у Баварците по удачният избор е Коентрао-по дефанзивен е,а и от дясно е Робен.Не че Марсело е не е добър вариант,но той е по атакуващ бек.За Бейл съм съгласен *smile*

glavashki17
23.04.2014 21:00

Най-важното за Реал ще е да не допуснат гол, но давам прогноза 3;1 *cool* ако Бейл влезне половин час преди края може и повече, но най важното за мен е да се получи един страхотен мач и без съдийски грешки,че ми писна *beer*

rmf
23.04.2014 20:57

и без Бейл пак ще ги срхускаме !*beer*