Райън Гигс е новият мениджър на Манчестър Юнайтед

13:23
Райън Гигс е новият мениджър на Манчестър Юнайтед
Полузащитникът на Манчестър Юнайтед Райън Гигс пое временно мениджърския пост на "Олд Трафорд". Това бе съобщено официално от английския клуб.

"След напускането на Дейвид Мойс, Манчестър Юнайтед обявява, че най-титулуваният играч на тима Райън Гигс ще поеме отбора преди да бъде назначен перманентен мениджър".

От щаба на червените дяволи съобщиха още, че ще дадат допълнителни подробности, след като бъде финализиран договорът на уелския ветеран.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

bestfan
23.04.2014 17:05

Честито за назначението на Райън Гигс той го заслужава ! Ние сме с тебе Райън !

babavuna
22.04.2014 22:29

Аз пък се надявам Рой Кийн да поеме Юнайтед, да видите какво се казва мотивация *lol*

buzzblister
22.04.2014 21:04

Ако не вземем поне 2-ма класни играчи в халфовата линия, няма нищо да се промени.. Един от най-добрите опции е Ройс (но той едва ли вече ще желае да се присъедини, т.к. догодина не сме в ШЛ), и въобще който и класен играч да опитаме да привлечем винаги другите отбори ще са с предимство..
Поне ще е интересно да видим до края на сезона как действащ треньор може да влезе от смяна в игра *lol*

jackbauer24
22.04.2014 20:12

Браво на този коч изгони САФ заедно със Скоулс докопаха мястото сега да ги видим.

GazMaN
22.04.2014 20:12

Фен съм на ман ютд , но това което направи мойс беше гавра с отбора ... мисля , че и с Райън Гигс няма да потръгнат нещата. ТРЯБВА един опитен мениджър иначе незнам резила ще върви все по далеч..

Fcb10
22.04.2014 19:45

Това просто си беше гавра със Мойс.....

Fcb10
22.04.2014 19:45

Ликувайте дяволи най-после се отървахте от тоя бездарник поне ръководството ви има очи...

Dankata97
22.04.2014 18:38

Ама изгониха ли Мойс ? *surprized* Жалко искаше ми се да се задържи дълго на поста си *tongue**party*

tishowinner2
22.04.2014 18:17

А защо не Скоулс ? Всъщност не съм запознат изобщо Скоулс в момента заема ли дадена позиция в клуба ?

Manchester4o
22.04.2014 17:54

Пич ти верно имаш психични отклонения*joking* каква разнебитина кола оставил,като той стана с над 10 т. шампион на Англия*joking*

madmaxxxx
22.04.2014 17:48

Истината е, че САФ си купи една кола преди 20 години. Подкара я, подобри я, направи я да пали от половин въртел. Да скача на всеки на всяко кръстовище. Купи и няколко пъти спортен филтър, Азот.... Слагаше турбо, сваляше го. Гарнитура на двигател сменяше. Водна и Горивна Помпа също.... След 20 години на тая кола почнаха да и падат вратите и да се отделят гумите от калника. Да скърцат пантите, да гасне на кръстовища на свободна, да прегрява и да яде много масло. Точно преди да издъхне (роди) на пътя, той я даде на друг човек....... МНОГО ЯСНО, че ще го остави един два пъти на пътя сега преди да й направи основен ремонт!!!! Или трябва да я кара и да я прави в движение или тряа да я паркира пред тях и докато не смени всичко да не я кара....

Manchester4o
22.04.2014 17:44

До коментар [@comment 1622076] от [@user miro211]:

Аз кво казвам бе пич,ти четеш ли изобщо,казах че Гигс е временно назначен да довърши сезона ( тоест няколко мача както казва).Само ботове тук,пишат без да мислят

miro211
22.04.2014 17:57

Така е брат аз не обърнах внимание че остават няколко мача до края на сезона*beer*

bayo45
22.04.2014 17:25

Накараха Моис да прави нов бардак със старите курви. Просто това е невъзможно,въпреки че при старият са били добри и способни.Това е важало за старият бардак.За новият са необходими нови.Нооо,не му дадоха време да си ги подбере.Разглезени.Свикнали все да са първи.И на новият тренер няма да му е лесно защото хегемонията на МЮ.приключи.А тя приключи защото другите няколко хиени станаха по добри и по силни.Просто е .Статуквото е нарушено и то е за добро.*stop**wink*

Manchester4o
22.04.2014 17:36

Как така ставаш шампион с над 10 т. пред 2-рия и няколко месеца по късно целия отбор вече е прекалено стар даже за топ 4*joking* .Де Хея,Рафаел,Смолинг,Джоунс,Клевърли(който САФ също използваше),Фелайни,Янузай,Кафава,Нани,Валенсия,Уелбек,Ернандес,Ван Перси(който е на 30 и не бих казал че е дърт и няма хляб в него),Мата,Заха,Йънг,Флетчър,Бютнер,Еванс,като махнем 2-3 които играет по редовно и са на години другите нямат и 30,каде е този застаряващ отбор не знам.Заради 2-3 играчи които за няколко месеца са станали прекалено стари (макар че всеки голям отбор има по някой друг опитен играч в състава като Шави в Барса) от шампиони не можем да хванем 4-ката ли,само глупости слушам от индивиди които говорят като някакви ботове.

eislands
22.04.2014 16:47

Дано не върнат Фъргюсън!

roden
22.04.2014 17:29

[@link https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/10255749_653251564747744_5117988823970310458_n.jpg]

calaway
22.04.2014 16:37

Мъките на Мойс свършиха !!! Да видим дали мъката на Юнайтед ще свърши ? А назначаването на Гигс начело на манчестер Юнайтет е все едно Стивън Джерард да стане мениджър на Ливърпул ! Нищо против Юнайтед , но Гигс не е за мениджър на такъв голям клуб поне за момента !

Manchester4o
22.04.2014 17:11

Вие четете ли изобщо или си ги говорите ей така,Гигс е назначен временно да довърши сезона,след това ще се назначи треньор да поеме нещата

miro211
22.04.2014 16:17

ОФИЦИАЛНО!!!!

Райън Гигс ще го води два мача след това е сключен договор с Ю. Клоп заедно с Гюндоган и Ройс за 120мил. паунда!!!

miro211
22.04.2014 21:23

целият Дортмунд не го щем

tarantino_q
22.04.2014 21:05

[@link https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/q71/s720x720/1533865_1021684524538430_7772335817304953360_n.jpg] *lol**lol**lol*

tarantino_q
22.04.2014 16:21

Сигурно си вярваш *lol*

Saimun
22.04.2014 16:18

*joking*

Rezors
22.04.2014 16:05

ФРАНК ДЕ БУР му е майката*smile*(аз лично искам да докара и половината Аякс,щото има много добри футболисти там)*joking*

coyb
22.04.2014 15:58

Относно шанса да направи състав и още една година да ръководи МЮ това е нож с две остриета. Никога няма да разберем дали е щяло да се получи.Аз за себе си малко се съмнявам.Все пак не искам да съм краен в коментара.И в Астън Вила (макар,че там ситуацията е коренно различна) оставиха 2ра година Ламбо и отбора е на косъм от изпадане,а е от великите отбори в Англия.

brisi
22.04.2014 15:48

да им е честито на манчестър,сигурен съм,че Гигс ще се справи много по-добре и стискам палци за постоянното му назначение....*beer*

_beroe_
22.04.2014 15:36

Айде честито, лятото много го искахте, направи един сезон и го махате. Можеше поне още малко време да му дадете, САФ колко години е бил преди да почне да печели трофеи.

Tzeko90
22.04.2014 15:27

Браво на АФ отказа се точно навреме. МЮ затъваше от към игра все повече и повече откакто продадоха Роналдо. За Мойс беше най-голямата глупост да поеме тези съкатите *lol* . Евра дърт Фердинад да не говорим , Видич се порпука още миналия сезон. В халфовете Кариг с един сезон за 10 години нямаше как да го повтори. Други централни халфове няма! Валенсия също с 1 добър сезон. Нани винаги е бил леке. Улебек просто не е уцелил спорта да беше станал едно спринтьорче. Ван Перси дърт златотръсач няма как да изкара отбор след слабо начало. Рууни винаги ми е бил прехвален слабист макар че този сезон изпъкна сред л**ната ,но в останалите отбори от топ 7 щеше само да е зрител айде може би не в Челси щот те така и не могат да решат кой да е нападател (щеше да има 5-6 мача). Чичарито щеше му се протрие брадичката или някоя друга "фубтолна" част от тялото с цял сезон титулят ,тай че Мойс нямаше кво да направи с този боклук, който му остави АФ. 7 място даже е добре !

madmaxxxx
22.04.2014 18:58

Tzeko90 тук няма друг коментар, който да е толкова изчерпателен като твоя. Аз тук още малко салто ще направя да им го набия у главичките. Съгласен с всяка твоя дума от коментар номер 31. Като човек, гледал Теди Шерингам и Ерик Кантона с екипа на МЮ малко ми идват тъпи някои твърдения тук....

thereddevil7777
22.04.2014 16:19

Аман вече от коментари тип " САФ усети потъващия кораб и напусна навреме" ..Как е усетил , че потъва този "кораб" ? Като стана шампион с 12 точки разлика пред втория ли ? Имало е години в които Юнайтед не доминираше в лигата , когато Жозе отиде в Челси първия път . Тогава сър Алекс купи Роналдо , Видич , Евра . Мисълта ми е , че Фъргюсън не се е измъкна/избягал, "спасил " , както много хора мислят . Сър Алекс е на 72 години и прекара 26 години в клуба .. нормално е след толкова години като треньор ( не само на Юнайтед , разбира се ) вече да се отдаде на заслужена почивка .

goshootpochivka
22.04.2014 15:16

Калпав състав остави Съра.Просто Перси имаше страхотен сезон въпреки,че имаше доста голове от засади и дуспи,но нека се престорим че са били редовни.Той беше мотивиран да играе за съра и имаше импулс от неговия трансфер + Руни игра добре и се получиха нещата,но да не забряваме и фактора че всички други отбори в Англия бяха зле.Не защитавам Мойс,но той е по-малкото зло в случая.Важното за Юнайтед в момента е да вземат някой който може да изгради отбор за мен лично Лаудруп е един от най-добрите варианти в момента като изключим Симоне и Клоп който са просто мечта за феновете на Ютд. Трябва изцяло нов гръбнак на отбора играчи да речем като : Гризман,Мангала,Люк Шоу,Баркли,Иниго Мартинес и така нататъка - млади перспективни играчи който може да оформят колектив понеже надали ще им се навие някоя звезда освен ако е в немилост както беше Мата.

Man_Un_Fen_92
22.04.2014 15:10

Дано се получи работата на Гигс като треньор. Ще бъде найстина велико, ако Гигс повтори успехите на САФ. От 1991 година до 2014 година като играч на един единствен отбор и сега му пожелавам да изкара още повече като треньор. Успех и ГГМУ

rioo
22.04.2014 15:02

Жалко за Мойс не му дадоха шанс още 3-4 години и М.Юнайтед щеше да е неподим отбор в Чемпиеншип

dinkobiloba
22.04.2014 15:45

ХАХАХХАХАХ Евала брат развесели ме !

GrandeBarca
22.04.2014 14:59

Сериозно ли ??? все си мислех,че другия сезон ще е шампионски за Юнайтед..ако са го уволнили е грешка..ако сам е напуснал също...1вия сезон на САФ е бил по-трагичен..а и ми е странно..за 1ви път в живота си виждам Юнайтед да уволнява треньор*lol**lol*

Big_Di
22.04.2014 14:57

новият ни мениджър *joking* [@link https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10264849_1474165976133925_2032239367790724602_n.jpg]

Salient
22.04.2014 14:56

Благодаря на Мойс, че се опита се да ръководи успешно Юнайтед. За съжаление, нещата не се получиха по една или друга причина. Пожелавам му успехи в бъдеще със следващият му отбор. По-добра алтернатива от Гигс до края на сезона със сигурност няма.

madmaxxxx
22.04.2014 14:51

Само малоумните фенове на Юнайтед сега се радват на тази новина. Който разбира от футбол, знае какъв треньор е Мойс. И Роберто МАртинез е гениален треньор, но щеше да яде дървото, ако Мойс не му беше оставил едно страхотно загрято място, един отбор в перфектна кондиция. Миналата година казах на всички, че МЮ тръгва надолу със САФ... Е!? Той се махна и остави банда разюздани момчета. Мойс откъде да хване по-напред? САФ се махна и на половината играчи в МЮ им се подкосиха краката..... Момчета разберете разликата:
Мартинез идва в Евертън -> Много добър ковач е ковал трон, оформил го е, само го доизчуква още, но го сменят с друг много добър ковач. Оня подхваща от същото място!!!
Мойс идва в МЮ -> Велик ковач със златна ера зад себе си, седял на един трон 20 и кусур години. Трона обгрижван тук-там ама колкото да не се разпадне. Маха се Великия ковач, идва другия добър ковач, сяда на трона..... И ТОЙ СЕ РАЗПАДА!!! Е, питам аз- Как може да му се карате, че му е счупен стола и да не му давате време да си изчука нов из основи???? Къде го има това? Мойс е много добър треньор, но това не значи, че може да върне Марица (Пд) в елитната "А" Група..... Глупаво е !!! Много глупаво!!!

hett6422
23.04.2014 11:23

една малка поправка приятел,Бебе струва 7,а не 20 милиона

madmaxxxx
22.04.2014 19:27

Братле, това ли е изчерпателно за теб? ? ? "САФ обновява отбора от 10 години насам, само да кажа че имаше огромно количество покупки, просто не бяха правилните и много от играчите, като Бебе(за 20 милиона) и други подобни не можаха да направят нищо с потенциала си, проблема обаче не е на САФ, а на скаутите на отбора, защото Барса например има добри скаути, там също взимат играчи, верно още на 10-14 годишна възраст, дори по малки, а вижте че 20 години Барса разчита главно на собственната си школа, дори Меси е продукт на школата им." хахаххахахаххахахха. Как ще е вината на скаутите, че 20 милионна покупка не е развила потенциала си бе, момче? САФ какво работи? Реди пасианси ли?НА скаутите ли им е работа да развиват потенциалите или на треньора? ? ? WTF??? Аз ли бъркам нещо или на един скаут работата му е да ОТКРИВА потенциалите и после школата да извлича максималното от тях???? Скаутите ли направиха Меси това, което е или треньорите???? Оле колко глупав коментар, че и на всичкото отгоре подкрепен от съмишленик с БРАВО бахахаххахахаха. Няма смисъл наистина....

madmaxxxx
22.04.2014 19:20

Не, извинявай, ще говоря за всички по простата причина, че абсолютно всички фенове на МЮ които съм срещал и с които съм говорил (познати и непознати) казваха точно това. И нека доизясня: Мойс не е НАЙ-великия треньор на планетата. Въобще не казвам това. С най-добри намерения към теб ти казвам, че явно сме гледали различен Евертън последните години с теб. Аз точно без да гледам резултати на тетрадка виждах развитие на играта им. Признавам обаче, че беше МЕГА бавно. Той буквално изчака някои футболисти да остареят за да ги махне от отбора. Тук сигурно фенове на Евертън ще ме счупят от подигравки, но някои от най-емблематичните им играчи като Невил или Тим Кейхил за мен бяха много зле като изключим силните им мачове, в които наистина са решавали сблъсъци, но те се броят на една ръка... А и такива футболисти под път и на път и то с по-малко бреме за останалите 10 играча........ Та мисълта ми е, че Мойс наистина им идва сигурно "бавничък" на феновете на МЮ. Но нека не се лъжем. НИКОЙ НЕ ЗНАЕ в момента какво точно иска. 20 години комфорт и сега сме на улицата и почваме от нулата. Наистина почват от нулата. И това е вина както на САФ така и на играчите, които останаха (без новите попълнения)... "шампионското поколение" ..... Някой долу беше казал, че една от причините миналата година МЮ да станат шампиони с такава разлика е фактът, че другите били зле.. -ДА!! Много зле бяха. И сега са зле. Ливърпул много ми харесват... добре, че имат двама в изродска форма... Иначе щяха да си мачкат циците с Кристъл Палас сега. Сега ако не е Моуриньо Челси загиваха. Същото е и в МС - без Пелегрини, ЯЯ Туре, Кун и Силва са за 4-то, 5-то място.... За бай ти Арсен няма да приказвам, че чичкото и той сега или нещо не е в ред или ще изкърти целия свят другата година..... Не съм съгласен с мнението ти за Евертън при Мойс - бне искам да споря, а и нямам черно на бяло инфо при мен, но просто играта им ми харесваше и бе осезаемо как с всеки следващ сезон почват да са по-страшни и да се опират на големите 4. Няма как да сте доволни от Мойс дори един сезон да ви е множко. Той наистина има само калъфки и няма трофеи. Но ниой не е почнал в тази професия строфеи във витрината. Даже сега като се замисля (футболист после треньор) - тези, които са почналис няколко трофея в кариерата си като футболисти... не са се представили много надеждно *smile* ама тва е друг разговор и е в кръга на шегата *smile* Опитвам се просто да кажа, че САФ да беше наследил САФ - пак нямаше да сте доволни от резултатите. Просто отборът затваря в момента някакъв цикъл от живота си и се готви за прераждане. Несериозно е да се казва, че с новите попълнения САФ бил почнал този цикъл.... Само ще ти кажа, че в някои отбори на футболисти им минават целите кариери в такива цикли. И камо ли не после си скубят косите, щото отбора е тръгнал после. Да !!! МЮ не са такъв среден отбор. Но работата е същата, макар и в намален мащаб. А колко намален ще видим.

pr0fy
22.04.2014 19:03

Може би един от малкото хора в сайта, който знае за какво става въпрос. Евала, по-обосновани и точни коментари не съм виждал от никой друг в сайта.

Manchester4o
22.04.2014 18:46

Не говори за всички като едно,аз гледам реално и още в началото очаквах да не се справи (макар и да ми се искаше де) не гледам само статистиката,защото тя понякога лъже,просто карамелите са ми симпатичен отбор и ги следя как играят от много време и под ръководството на Мойс те никога нямаше да са повече от средняци,играеха дървен футбол стил Сток Сити ако не и по зле,а Мартинез за няма и 1 сезон раздвижи и определено направи играта на Евертън много по симпатична за гледане,а на Мойс цял сезон не му стигал,то в Евертън 11 год неможаха да му стигнат *smile*

madmaxxxx
22.04.2014 18:02

Прав си, един сезон е много. И пак да повторя, че не казвам, че по-добър от Мойс няма. Просто беше добър избор с добри изгледи за бъдещето. Но мисля, че доста фенове на МЮ говореха, че трябва да са подготвени за този сезон, че няма да бият наред, и че може и в средата да са... Значи ще го ядем като е горещо няма проблеми... ама като дойде - аууу много е горещо

madmaxxxx
22.04.2014 17:59

Кои сте вие бе мойто момче? Ти освен да се заяждаш безплодно и да правиш злобни вметки нещо градивно можел ли да кажеш? Мисля, че хората, които си позволяват да дават оценка за психическото състояне на друг човек са най-големите ненормалници, т.е. ТИ си един от тях. Гледам да пояснявам, че виждам, че изпитваш проблеми с усвояването на по-дълги текстове. Да нямаш дислексия? Къде казах, че най-много гледам Евертън? Пак ли си ги насосваме? На преглед ме пращаш? Отново извън темата и естествено липсващ смислен аргумент.На моето -> "Звучиш като фен на Юнайтед , чиито отбор е бил напердашван от Евертън при Мойс в Ливърпул а??? МАй са ви попердашвали там? " Ти отговори с това ", гледалия само той Евертън(останалите били малоумници), напердашилия всички, бездарния и правещ свирки, четящия глупостите си, най-бездарния, човека с биполярно психично разтройство.Мда, не ме карай да описвам психическото ти състояние, чакаме да видим още, явно го можеш. Давай!... "бездарния правещ свирки"... Сам се обиждаш..." Хаха жалко човече...... Нямаш смислен отговор просто. Аз винаги питам "малоумни ли сте" не казвам малоумни сте. Признавам, че с репликата "Само малоумните фенове на Юнайтед сега се радват на тази новина." имах предвид, че само фен на Юнайтед, който е малоумен би се радвал. Тук не се изразих правилно може би. Трябва да внимавам за бавноразвиващи се като теб. Хейтърчета без креативна критика. Гледал бил мачове......

Manchester4o
22.04.2014 17:51

А не беше ли даден шанс на Мойс,цял сезон малко ли е,каде другаде в голям отбор щяха да го търпят толкова.Имал виждания за другия сезон хаха,ми то преди началото на този си проведе предсезонната подготовка и каза,че отбора му е достатъчно добър да се бори за титлата,като не стане и айде не бил добър,истината е че Мойс не знае какво трябва да направи за да станат нещата добре,вижда се и в играта на отбота и в играта на Евертън цели 11 год. нямал бюджет там викате,ами Мартинез за 1 сезон взе 3 играча под наем и купи 2-ма за почти без пари като продаде играч за близо 30 млн. и той без проходи даже е и на +,и ето виждаме резултата

PRI_A_TEL
22.04.2014 17:45

Пич аз се чудя на мен ли пишеш от тук, или пишеш на всички, аз един ли съм или съм всички за теб...Какво става? Ходи се прегледай и да ти изпишат лекарства, че да не викаме някой да те прибере в психиатрията.

PRI_A_TEL
22.04.2014 17:43

Аз не се сещам да съм те обиждал, ама като гледам какво пишеш, очертаваш себе си доста добре, като малоумен, отворко, голямата работа, научения на футбол, гледалия само той Евертън(останалите били малоумници), напердашилия всички, бездарния и правещ свирки, четящия глупостите си, най-бездарния, човека с биполярно психично разтройство.Мда, не ме карай да описвам психическото ти състояние, чакаме да видим още, явно го можеш. Давай!... "бездарния правещ свирки"... Сам се обиждаш...

madmaxxxx
22.04.2014 17:42

1. Кои са тия 50%, които щяли да ми се смеят? Прави ли сборът от годините им поне 100??? 2. Такива инфантилни изказвания, като твоето, са ги правели и първия сезон на чичко САФ, ама да не се повтарям с другите умни колеги. 3. Айде имай мъжеството да погледнеш от двете страни на монетата, не като фенче на "Манчо", защото аз го правя- факт ли е, че всички говорехте, че трябва да му се даде пълноценен шанс на Мойс? -> факт е; Факт ли е, че като почнаха да ви подиграват сульо и пульо фенчета на други отбори и ви стана МЕГА тъпо и почнахте да ревете за нов треньор? -> факт!!! Факт ли е, че 90% от тия като теб се подиграват на БГ първенството като сменят треньори като носни кърпи, ама сега видиш ли ... вие разбирате повече..... и Мойс трябва да се маха.... ФАКТ!!! 4. съгласявам се с някой отдолу, че Мойс може да не е за шампионски отбор, а по-скоро за турнирен отбор, който е много опасен на разменени гостувания и елиминационни фази. 5. Продължавам да твърдя, че САФ ме дразни максимално, но в него има нещо, което го прави можещ и велик... може би са 20 -те години прекарани в този клуб, какъвто шанс не дадохте на Мойс. 6. И съшия този гениален САФ видя нещо в Мойс.... сега вие осъзнавате ли, че серете върху думите на САФ? Щяхте ли да го правите ако беше още треньор питам аз???? 7. Какъв е шанса като си такъв разбирач, Мойс да не се е харесал още в началото на управата и да се е работело СРЕЩУ него и ЗА неговото уволнение след като се позабрави, че САФ го е избрал??? 8. Дали е възможно такива лигльовци и пикльовци като играчите да са си стегнали куфарите, просто защото нещо не им изнася или пък са бездарни???? -> Великия трансфер и заместник на Бербатов - Чичарито..................... Или пък циганина Нани, който говореше, че бил по-добър дори от роналдо, три месеца по-късно не може да спре топката. 9. Пом. треньорите на Мойс съм съгласен че са зле. Но той така и нямаше време да оформи идеалния за него екип, защото .. нека си признаем - трябваше да се стъпва внимателно в един гьол, който е там от 20 години.......

madmaxxxx
22.04.2014 17:26

Отворко, бъди малко по-сдържан като се обръщаш директно към някой. Думата малоумен я използвах в обобщаването на определена прослойка от фенове, без да соча с пръст. А ти, не знам колко мача си бил изгледал..... Футболът не се научава само с гледане на мачове. Но.... да ти призная.. Гледал си! Ама на Евертън май не си гледал мачове нещо. Звучиш като фен на Юнайтед , чиито отбор е бил напердашван от Евертън при Мойс в Ливърпул а??? МАй са ви попердашвали там? Същият този бездарен треньор, който...... видиш ли прави яки свирки на мъдрия САФ та за т'ва е в МАн Юн сега (до сега) ???? Ти четеш ли си глупостите??? КАто е най-бездарния...... ЩО беше ИЗБРАНИЯТ ????? вие да не сте нещо биполярни?

coyb
22.04.2014 15:46

От една страна малко съжелявам за Мойс,в смисъл за самия него и се надявам все пак да постигне успех в следващия си отбор.Стабилизира Евертън ,но като че ли се изчерпа за нещо повече.Разбирай купа.С/у големите 4 (не че Евертън е малък,но говоря за периода ВЛ) нямаме нито една победа като гости за 11г. От друга обаче преди няколко дни четох едно интервю на Бейнс в което той говореше за разликите м/у Мойс и Мартинес и една от тях била ,че при Мартинес, Евертън вече не се нагажда по опонента. Пример за нагаждането по опонента на Мойс ,аз се сещам мача на МЮ с Байерн.

PRI_A_TEL
22.04.2014 15:32

САФ обновява отбора от 10 години насам, само да кажа че имаше огромно количество покупки, просто не бяха правилните и много от играчите, като Бебе(за 20 милиона) и други подобни не можаха да направят нищо с потенциала си, проблема обаче не е на САФ, а на скаутите на отбора, защото Барса например има добри скаути, там също взимат играчи, верно още на 10-14 годишна възраст, дори по малки, а вижте че 20 години Барса разчита главно на собственната си школа, дори Меси е продукт на школата им. За съжаление Юнайтед има много проблеми, които няма как да се оправят с магическа пръчка, имат голям заем взет от Глейзърите, които го изплащат с парите от печалбите на клуба, без да вадят от своите пари. Отделно не се дават пари за добри скаути, добри помошник треньори, треньори и т.н. Нито се оценява правилно, колко добър е определен играч или колко добър е определен треньор. Преценката за играчите и техните възможности се прави от треньорите, ако те не са добри, правят грешни преценки, относно подготовка за мач, относно възможностите на самия играч, като техника пас изстрел и т.н. Няма как това да го преценява мениджъра, той няма време за това, дава му се един лист и там пише например- "Рууни 85% кондиционна подготовка". Пуска се играча на терена, обаче се оказва, че не е на 85%, а на 60% и тогава цялостното му представяне е зле, няма да може да шутира, да дава пасове и т.н. Грешката на Мойс беше, че уволни всички треньори, който можеха да тренират и правят такива преценки, затова футболистите, които пускаше на терена изглеждаха смешно, защото треньорите, които Мойс назначи, бяха въздух под налягане, защото самия Мойс не можеше да схване, че хората работили с САФ, знаят как се правят тези неща. Отделно грешка на ръководството и на САФ са скаутовете на отбора. За мен всички са за под ножа. Не може 10 години да стоят със същите скаутове, който им докараха толкова много скапани трансфери, за 10 години Юнайтед направи колосално тъпите трансфери, като само Роналдо беше видян лично от САФ и затова се получи там нещо. Глейзърите, които управляват клуба, не схващат играта футбол, която наричат "сокър", няма да я разберат и след 10 години, не разбират ценноста на определени единици в отбора, било то играчи или друг персонал. Трябва да има мениджър, който да промени всичко това, да разкара шибаните скаутове, да вземе нови, които да правят правилни преценки, отделно да вземе добри тренери, а не да гледаме всеки мач, как 4-5 човека се излагат по терена, защото не е преценено правилно да бъдат ли пуснати или не. След 4-5 години, може и да гледаме Юнайтед като Барса преди 3-4, но само ако тези неща се променят, защото ако продължават да се дават безмисленни пари за трансфери, които след това са неоправдани и се взима персонал, които става за клубове от ранга на ЦСКА и Левски, Юнайтед няма да прокопса. Това си е лично мое мнение, и не чакайте добър следващ сезон, Мойс тотално разнебити отбора, а не мисля че САФ е очаквал това, но не е имал думата.

Manchester4o
22.04.2014 15:22

Това е проблема на повечето хора,те не гледат реално,а ми правят сравнение със САФ,какво общо имат двамата,единия ги хваща когато са в средата на таблицата другия когато са шампиони с над 10т. пред 2-рия,едния има спечелини титли и купа на УЕФА (като на финала бие Барса с 2:1) другия има само калъфки,и най важното което не гледат е играта която практикува отбора на Мойс (както в Евертън цели 11 год. така и в Юнайтед сега) единствената прилика е че двамата са Шотланци.Просто Мойс не е човека,неможе да направи никога шампионски отбор и отбор който да се бори редовно за титлата,незавимо какви играчи има с тая игра просто няма как.

Salient
22.04.2014 15:13

Да не говорим, че през последните два сезона на Съра, той почна да обновява състава - Де Хеа, Джоунс, Кагава, Бютнер, Клевърли. Не всички се оказаха успешни, особено Клевърли. Но ако САФ беше останал, до голяма степен щеше да се повтори обновяването от периода 2003-2006.

122333444455555
22.04.2014 15:11

*devil*Браво !!! Точно и на място. Кажи им за какво става дума *smile* Правят се на големи разбирачи *devil* Мойс е нищо повече от едно Леке дето и у Евертън като беше ги дърпаше надолу Сега като се махна от там Евертън заиграха по-добър футбол. Жалкото е че тази пиявица се лепна за Юнайтед и провали 1 сезон поне за Шампионска лига да се борехме... Но уви...*angry*

PRI_A_TEL
22.04.2014 15:05

Пич, много си зле за съжаление, не те знам какъв фен си и на какво си фен, ама си много далече от футбола. Мойс беше леке в Евертън, а Евертън е велик английски отбор, преди ерата на САФ е бил много по титолуван от Юнайтед с повече титли от турнирите и т.н. Аз съм фен на Юнайтед и ги следя много внимателно, за последните 15 години нямам неизгледан мач, както и непрочетена новина, отделно знам много добре възможностите на футболистите. Мойс беше в Евертън толкова дълго само поради причината, че им излизаше евтино като заплата, той не е спечелил нито един финал с Евертън от всички купи през целия си престой там. Ако Евертън имаха парите да привлекат Ван Гаал или Гуардиола, да не мислиш, че Мойс щеше да е на мястото си? Това че намериха Мартинез беше до някъде късмет, но има и нещо друго, по времето на Мойс Евертън не играеха футбол, а ръгби...Защото Мойс става за треньор само на ръгби отбор, а сега при Мартинез им се позволява да играят футбол, затова отбора изглежда различно, а Юнайтед изглежда като смазан отбор. Не напразно всички играчи на Юнайтед си стегнаха куфарите, може би ще кажеш че и те не разбират от футбол, а може би и феновете и целия ръководен състав, както и Гигс, Скоулс и т.н. не разбират от футбол. Може би само ти заедно с Мойс разбирате от футбол, аз с такова впечатление оставам, че се изказваш. Не бъди смешен, няма нищо лошо да си фен, но не прави смешни изказвания, че тук ще ти се смеят поне 50% от хората, защото останалите не знаят за какво иде реч.

Unitedfan3
22.04.2014 14:48

Аз все си мисля за Оле Солскяер. Той също изглежда добра опция за треньор.

madmaxxxx
22.04.2014 14:54

И него няма да го изтраят! Да взимат Моуриньо да им прави алъш-вериш там и да ги осере на максимална степен. Човек трябва да има ясна представа какво иска..... специално гледан и трениран кон или кон еднодневка на стероиди...

sad4me84
22.04.2014 14:42

Успех. Заслужава го.

Ако Райън се представи на ниво, бих гласувал, че той ще ги води следващият сезон.

Stealth9502
22.04.2014 14:35

Трудно бих преценил дали това е най-добрия вариант за момента, имам предвид напускането или уволнението на Мойс. Вярно е, че имаше много безсмислени решения, но сякаш мислеше другия сезон как ще изглежда отбора. Друг е въпроса, че не успя веднъж да нареди отбора тактически и да ги накара да желаят победата. Надявам се Гигс да се окаже нашият спасител и да продължи да води отбора и след края на сезона.

nedo.nenov
22.04.2014 14:32

Играчите и Ед Удуърд (изп. директор) да поемат своята вина нереално е само Мойс да поняса последствиата за състоянието на отбора.
Как може един Ашли Йънг да взима по 120 000 паунда седмично а Уейн Руни 300 000 , пълно безобразие , единствените които мога да отлича през сезона са Де Хеа и Янузай.

dani_chelsea96
22.04.2014 14:02

Жалко за Мойс,защото имаше планове на другия сезон

glimbo
22.04.2014 13:56

Ето го следващия треньор на Ман Юнайтед, който ще изкара 25 години начело на клуба *smile*) Успех Гигси!!! Аз лично нищо против нямам да му се получат нещата и да го оставят да работи повече! Гигс е една от най-големите емблеми на клуба ни и заслужава този шанс - заслужил си го е! Всичко хубаво пожелавам на Мойс! Опита се... не се получи, къде заради късмет - къде не...важното е, че той вече е в миналото.

Alpay123
22.04.2014 13:44

Официално е ! Но не са го уволнили , а той сам напуснал . Треньор на Ман Юнайтед до края на сезона ще бъде Гигс .

Arsenal966
22.04.2014 13:34

До коментар [@comment 1621902] от [@user gL_Manekena]:

Мисля,че е официално !

gL_Manekena
22.04.2014 13:45

Супер, сега ще видим до края какво ще стане.И въпреки всичко дано Мойс си намери добър отбор и пожъне успехи.

Arsenal966
22.04.2014 13:30

Мойс не е изцяло виновен,за кризата в Ман Ю,просто САФ избра точния момент да се пенсионира,а Мойс се прецака ! Най-лесно се сменят треньорите ...

Arsenal966
22.04.2014 14:57

Ролята наистина му беше изключително важна,не че е имал чак толкo добри футболисти.Просто се оттегли докато беше на върха,а Мойс пое страшно голям риск...

danchojelevv
22.04.2014 14:38

Съгласен съм с коментара ти напълно, и може би Юнайтед ще се бореше за четвъртото място

manutd_forlife
22.04.2014 14:21

Това е най-глупавото нещо което може да се измисли. САФ колко мача игра?

tagen
22.04.2014 13:49

и срещу кого точно я спечели защото вс др бяха трагични затова анг не е показател виж какво правеше отбора в ШЛ отпадане в групите и след това на 8 финала

nterziev
22.04.2014 13:46

Отбора не беше добър,просто единствено САФ го правеше да изглежда такъв.

tarantino_q
22.04.2014 13:45

Сериозно? Миналия сезон Юнайтед си спечели титлата с лекота, със същите футболисти, даже някои ги нямаше. Фъргюсън остави много добър отбор, но явно ролята му е била изключително важна и това е прекалено голяма промяна за Юнайтед.