Челси сбърка тежко на "Стамфорд Бридж" (видео)

21:23
Челси сбърка тежко на "Стамфорд Бридж" (видео)
Челси загуби като домакин от Съндърланд в мач от 35-я кръг на английската Висша лига. Двубоят на стадион "Стамфорд Бридж" приключи при резултат 2:1 за гостите.

Нападателят на домакините Самуел Ето'о откри резултата в 12-ата минута, а шест по-късно Конър Уикъм възстанови равенството. В 82-ата минута Фабио Борини отбеляза от дузпа и донесе пълния обрат за гостите.

След тази среща сините от Лондон се намират на 2-ро място в класирането на първенството с актив от 75 точки, а черните котки са на последната 20-а позиция с 29 спечелени точки.

Стартови състави:

Челси:
Шварцер, Иванович, Аспикикуета, Тери, Кейхил, Матич, Рамирес, Салах, Оскар, Вилиан, Ето'о

Съндърланд: Маноне, Вергини, Алонсо, Кетърмол, О'Шей, Браун, Джонсън, Ларсон, Колбек, Уикъм, Борини


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

jimidim
20.04.2014 12:21

Направо ме скъсахте от смях с коментарите си..Прочетох ги наред,и още се смея.Само дето Господ не намесихте за тая загуба.Сигурно и той има пръст,Ма нямали класни нападатели..Хахахах..Торес,Ба и Ето о струват над 120 мил.паунда.Толкова не струват 3 отбора след 10 място..А кои са класни нападатели според вас???Кой да дойде??Що не си видите вашите постове от началото на сезона,та до преди месец.Точно тия,дето сега мрънкат за липса на класни нападатели,най-много ревяхте какво страшилище ще са Челси с Азар,Салах,Вилиян и Торес и Ето о пред тях.Други пък обвиниха и Моу....Нима богоизбрания може да сбърка???Хайде де...Не вярвам.
А сега малко по-сериозно.Изгледайте бавно и внимателни клипа.Гледайте реакцията на Моу..Тя красноречиво говори,че знае как трябва да завърши този мач.Измислената дузпа е само начин за нареждането на резултата.Няма да ви казвам какво се говори за заозите в Улиям Хил ,Лайтбрукс,Бетауин или Евробет.За какви прибрани суми става въпрос.А и няма да ви казвам какви пари ще се приберат при титла на Пуул.Сами си направете сметката,след като почти всички залози са за Сити Юнайтед и Челси.Зная,че с ограниченото си мислене,мнозина от вас не хващат никаква вяра на това,но такова е положението в световния спорт.Прибавете,че и букмейкър е основен спонсор на федерации,първенства и отбори от висща категория,и после пак се чудете как последния бие първия.А ако си мислете,че само в БГ шампиона се знае и реди сред босовете още преди началото на сезона,то по-добре не залагайте.И не обвинявайте никога съдии....Те просто правят каквото им се каже.Ако някой се интересува от това,да ме попита на лични какво казва и нарежда на съдиите Хю Далас-шеф на съдийската комисия към УЕФА.

jimidim
20.04.2014 16:28

Млади ми приятелю,над 20 години съм в Лондон,и живея не къде да е,а в квартала "Челси".В центъра на еврейската общност.По залози съм проиграл толкова пари,че за 3 живота не можеш да ги спечелиш. ...И да,няма да знаят капитаните на отборите,Никога.Така се дънят договорките.Преди ден ви постнах как са пробили от Палас играч на Кардиф. А сега си спомни за реакциите на преводача при миналия му престой,в Испания,и през този сезон,когато имаше отсъждания в ущърб на Челси.То не бяха крясъци,тичане по тъча,ръкомахания,изказвания,обвинения и т.н.А сега-само една ехидна усмивка.Както казах в предния си пост,това,че не вярвате,не означава ,че го няма.Станах фен на Пуул в края на ерата на Шенкли,пред очите ми премина цялата кариера на Боб Пейсли(с 21 трофея за 9 години начело на клуба,Няма втори с такова постижение на Острова),та до сега..И през всичките тези години съм виждал такива чудеса,че не е истина.Сина ми е фен на Челси-но и той за 9 години на острова разбра доста истини,и не залага и не си вкарва нерви.Сега водя внуците на Анфийлд,за да свикнат с атмосферата и с духа на Пуул.Пък нека не съм прав млади ми приятелю..След 20 години сам ще си промениш възгледите.

gerrardksp
20.04.2014 13:19

Не си прав .. Колкото и пари да им дават, не можеш да си купиш естествени емоции с пари. Не можеш да кажеш, че след победата на Ливърпул над Сити, Джерард блъфираше със сълзите си . Ако във Великобритания, Висша лига, имаше черно тото, според теб нямаше ли капитаните на отборите да са предупредени за това, нямаше ли да знаят ? Каква наслада щеше да имаш от титлата, ако тя е заради букмейкърите, дори да не си я вземал 20 години ? Никаква .. Не си прав. Аз все още вярвам, че във Висшата лига няма купуване на мачове и т.н. А реакцията на Моу не означава нищо. На него не му пука за отбора, а за неговата слава. Ако отбора е на 10та позиция, но медиите казват, че ако не е той, отбора щеше да е в Чемпиъншип, него няма да го бърка. Той е арогантен егоист. Ако не беше такъв, щеше да остане в Реал и да се бори за ШЛ, така както би направил всеки на негово място. Не смятам, че е нелогично един от последните 6 отбора в таблицата да побеждава един от първите 6, след като се борят за оставане. Смятам, че е много по-логично в тази фаза на шампионата, последния да победи Челси, отколкото 10-тия , например. Не си прав. Ако има черно тото, никой няма да го направи толкова очевидно. Те не са глупави. Ако имат желание да печелят пари, ще направят така, че да не си личи, а не някой си от Пловдив, Бг. да забележи за техните мръсни пари.. Не си прав.

al2711
20.04.2014 12:16

Много развалиха футбола.Този сезон много спорни дузпи чак се оляха.ама има още време и Ливърпул сигурно няма да издаржат на напрежението и някъде ще сбъркат.има време всичко може да стане.според мен няма слаб отбор изпадането е доста сериозен стимул за победа.До последния кръг Челси има своя шанс макар и нищожен.

GrandeBarca
20.04.2014 11:46

В Неделя имат да си връщат на Пул заради това,че им отнеха точка или 3ри миналия път [@link https://www.facebook.com/116816165987/photos/a.291553375987.152505.116816165987/10152001394745988/?type=1]

eligos
20.04.2014 11:56

Опитвам се да вникна в коментара ти и така е неуспявам *thumb_down*

GrandeBarca
20.04.2014 11:35

Един мач преобърна сезона наопаки..от Арсенал фаворит за титлата..а Пул борещ се за ТОП 4..това 5-1 наклони везните към Челси и Сити,а Пул имаше някакъв шанс,но не бе реален..от това 5-1 срещу Арсенал Пул е в сериа само от победи..а Челси е с 3 загуби от отбори в долната половина..но пък успяха да разбият Арсенал и Тотнъм...което говори,че срещу тези отбори е адски трудно щом оцеляването е подложено на карта..днес мача на Пул не е 100% победа за тях..Сити и те в този период допуснаха равен с Арсенал,Съндърланд,загуба от Пул....ако днес Пул бие..и в Неделя бият Челси могат преспокойно да ги коронясат за шампион на Англия..но ако Челси бие на Анфийлд нещата пак се преобръщат и има шанс и за 3та отбора....а и днес не е изключена грешка на Пул..а доколкото Съндърланд..са с големи шансове..имат мач по-малко от Кардиф,Фулъм и Норич..другия кръг играят като домакин на Кардиф ако бият излизат пред тях..Норич пък има мачове с Пул,Челси и Арсенал..според мен Съндърланд или Фулъм оцеляват за сметка на Норич Кардиф ..проблема на Съндърланд е,че имат 20 точки навън и 9 у дома...но отбор,който е напрвил дубъл над Сити,,победа над Челси..а и при домакинството ги измъчи..Пулкак трепереше накрая при 2-1..Съндърланд замалко да изравни..е този тим заслужава да играе в Премиършип и догодина..още повече стигна финал за Карлинг Къп

caramell
20.04.2014 11:32

[@link https://www.facebook.com/116816165987/photos/a.291553375987.152505.116816165987/10152001394745988/?type=1]

Ето за това Ливърпуул трябва да спечелят! Цял сезон съдийски тесли срещу тях.. ами ако ги нямаше тези неща и бяха свирени , както и трябваше ? Те щяха да са още по - нагоре в класирането.

caramell
20.04.2014 10:57

Е чак сега виждам резултата и още мие странно.. Жозето да падне на "Моста" и то от последния отбор в класирането ??? Всичко друго . но не и това съм очаквал..на теория нещата за титла на Челси изобщо не е прикючила , ако те бият на "Анфийлд" - тогава интригата ще е пълна до края!

Съндърланд заслужават да оцелят във ВЛ! На " Етихад " взеха точка ( можеше и три ) , а вчера са взели три на " Моста " .

bayo45
20.04.2014 09:55

Аеде до коментар249 Виж какво млади приятелю ти още не си ли разбрал ,че футбола на това ниво вече 50% е политика.Не ти се сърдя за съвета които ми даваш.Ти си още много млад ,така че,разполагаш с достатъчно време да го разбереш това нещо.Аз вече съм го разбрал.*wink*

Puleca_8
20.04.2014 09:30

Вече няма коледни чудеса. Сега са великденски *lol**joking*

chess97
20.04.2014 09:22

челси е един велик отбор , който в момента мога да твърда , че е най-добрия ! Играчите имат дух за победа , но съдиите както винаги са против този отбор ! нямаше никаква дуспа за съндърланд , а напротив имаше две за челси , които бяха подминати от съдията ! Чудото може да се случи норич имат възможността да изненадат ливърпул ! Челси завинаги !

wba
20.04.2014 09:19

Защо съдията не свири пребиване на дузпата? Борини се спря преди да я изпълни! Това е против правилата!

bayo45
20.04.2014 09:03

Мисля си че в цялата тая работа с вчерашният мач,намеси се този дето днес е възкръснал.Тои не обича горделивите,невъзпитаните и многознайковците.Първо"Моу е наи–великият"Не спряхте да го крещите това изречение.Е оня се зясегна защото тои е наи велик.Второ:Тренера ви е невъзпитан,арогантен към колегите си и съдиите.Вечно все подскача за нещо си и вечно недоволен от тях.Трето.Разполагате с невероятен бюджет и де що се появи класно вие грабите с пълни шепи.Четвърто.Не спряхте да плямпате и да се присмивате на Арсенал и Венгер.Хак да ви е сношната загубя.Съдиите ви наказаха за да спре физкултурникът ви наи–после да плещи врели и не кипели.Това да ви е за урок.Моу,та Моуи вече приличате на тези дето викат МОУ АКБАР!?*stop**sad**wink*

Tishoff7
20.04.2014 09:26

Гледай политиката, по-добре *beer*

amsalak1978
20.04.2014 08:41

не хейтвам просто няма как да не се зарадвам YNWA

Tishoff7
20.04.2014 08:18

Лятото, като направим селекцията, другият сезон ще се залепим за върха и няма да се махнем, Моу отново ще спази традицията да прави отборите си шампиони през втората година.

Tishoff7
20.04.2014 08:15

Рано или късно рекордът на Моу ще се да се счупи, той издържа обаче много, много дълго. Бием отбори от топ 4, а слабаците на чупят, като някой средняк, явно Моу още не е свикнал, защото в Реал е мотивирал отбора само срещу топ 3 отборите, докато тука не е така, дори наскоро даваха репортаж, как 4,5 човека от Барса, Реал или Атлетико Мадрид - нахлуват в противникови полета и защитниците седят като някакви статуи, докато в Англия няма как да стане.

Momchil_92
20.04.2014 01:05

и за тези , които казват че Съндърланд са ни надиграли аз не видях да пише , че са ни надиграли [@link http://livescore.scoreradar.com/?alias=sportalbg&layoutid=3&matchid=3965741] просто си ни куца атаката

maradona90
20.04.2014 01:05

Стига бе хора, като говорите с факти се изказвайте до край, Челси 3 пъти бяха спасявани от домакинска загуба (УБА, Астън Вила и Ливърпул), така че не могат да се оплачат, също така имаше дузпа за Сити на Анфийлд, но съдбата им го върна след като Ливърпул не получиха дузпа на Етихад в продълженията, а и отмениха гол на Ливърпул. Относно дузпите на Ливърпул според мен всички без 3та срещу МЮ са напълно заслужени. Феновете на Челси могат да се сърдят само на Моуриньо, а не на реферите, защото цял сезон демотивираше нападателите си (а и целия отбор) като казваше, че не стават, каза че играчите му нямали топки(докато Брендан Роджърс каквото и да стане винаги казваше, че се възхищавал на класата и желанието на играчите му), а и от началото на сезона твърди, че не били претенденти, а разполагат с един скъп и добре платен състав, а и към това може да прибавим продажбата на най-добрия им играч. Все пак докато Сити и Челси имат математически шансове всичко е възможно.

Double_De
20.04.2014 09:52

единствената домакинска загуба от която сме се измъкнали беше с/у УБА, не знам това другото как си го съчини?!?

za4o
20.04.2014 02:05

Добре си го написал , ама фенчетата на Челси четат избирателно и едва ли ще прочетат нещо освен последното изречение. Да си носят цайсите и да мируват ,че отстрани са смешна работа.

guilpter
20.04.2014 00:54

Добър мач и отново във ВЛ последния решава битката за титлата ! *smile*

Don_Joe
20.04.2014 00:39

Първо искам да дам нужното уважение на Челси за мъжката игра до тук през сезона и още повече на Съндърланд, които много ми се издигнаха в очите с тези две гостувания на 2-рия и 3-тия в класирането. Пожелавам на "черните котки" да се спасят и догодина отново да демонстрират приятния си футбол във ВЛ, а за Челси .. СЛЕДВАЩАТА ГОДИНА ЩЕ Е ВАШАТА ГОДИНА *lol**lol*!!! .. Нали много се подигравахте на нас, че не сме побеждавани 5 години в ШЛ и как завършваме на 6-7-8 място в последните сезони. Кой къде е сега*tongue*?! .. На истинските фенове на Челси мога да кажа само - РЕСПЕКТ, защото те го заслужават, но на онези у*репки, които се правят на големи разбирачи и плюят постоянно в статиите на другите отбори и им пълнят темите със спамове и ненужни коментари, РЕВЕТЕ СЕГА*lol*! .. Още веднъж, честито на Съндърланд и поздравления на истинските фенове на Челси(за вас съм в ШЛ) *beer*.

Momchil_92
20.04.2014 00:21

ако се гледа реално на нещата мача на Ливърпуул със Сити накрая имаше чиста дуспа в полза на Сити сега нямаше никаква срещу нас да не кажа че и срещу Уест Хем дадоха на Ливърпуул измислена дуспа и не , че се заяждам с феновете на Ливърпуул но както и Сити както и ние заслужаваме титлата не по малко от тях та така че не ми говорете глупости ми погледнете реално Ливърпуул са в добра форма и за това че не играят в евротурнирите ,но на моменти си бяха подпирани ,

jimidim
20.04.2014 12:34

Освен ,че си абсолютен кюндар,си и абсолютен неграмотник.Не мога да ти преброя правописните грешки.Никога ли не си стъпвал в училище??Не те ли е срам,че майчиния си език не можеш да пишеш.!!!

za4o
20.04.2014 02:03

Пълен смешник си щом оправдаваш слабата игра на отбора ти с друг отбор който просто играе по-добре *smile* . Срещу Вила като се измъкнахте в продълженията с нереална дузпа ми е много интересно дали изобщо си коментирал мача. Продължавай да коментираш само това което ти изнася *smile* А нас да ни "подпират" още 10-20 години е така както този сезон.

BoB_i_leshta
20.04.2014 01:16

Това ,че мразиш Луис ,означава ,че няма дузпа в конкретната ситуация ? Жестока логика просто вадиш . Аз като мразя Моуриньо и Реал Мадрид ,какво , да викам ,че заслужават да изпаднат Челси и РМ ли ? *erm* Когато пишете някакви мнение ,поне дайте и някакви аргументи ,а не коментари в стил "Размисли и страсти " от 10-годишни момченца.

Momchil_92
20.04.2014 01:01

за Керъл съм до някаде по съгласен , но това за Суарес просто той за мен си е и ще си остане отвратителен играч когато беше в Аякс му симпатизирах ,но от като стана случката с Иванович , а тогава мача си беше пак от значение просто от тогава ми е станал противен и ако ще и 100 пъти да падне в наказателното винаги ще смятам че симулира

Momchil_92
20.04.2014 00:57

виш прав си до някаде , но не си гледал статистиката мача си вървеше Х то е ясно че нападателите ни опускат 100 % положения , всичко се срина при дуспата , това на Рамирес беше фал но онова копеле , че се изразявам така ги дърпа все едно е борба срещу Оскар какво направи направо се бореше с него и само жълт , а това си беше контраатака и можеше да се стигне и до гол противни са по дяволите и аз да съм на рамирес на мястото и на мен нервите няма да ми издържат не казвам че е правилно . а колкото до статистиката си имахме пълен контрол дори и мача да беше завършил Х , но тая дуспа вече сасипа всичко

BoB_i_leshta
20.04.2014 00:43

Целта на този коментар не е да се заяждам с никого ,нито пък да казвам колко по-добър е моя отбор спрямо другите ,НО след като прочетох твоя коментар искам да те попитам : Имаше ли картон червен картон за Фернандиньо (при 2:0) ? Имаше ли чиста дузпа за нарушението за Суарес (при 2:2) ? Да ,ИМАШЕ ! Имаше ли нарушение на Керъл при гола на УХ за 1:1 ? Да ,ИМАШЕ ! Тук нещо да кажеш ?

ytrewq
20.04.2014 00:37

Всичко , което написа е вярно и е коректно. Но искам да припомня , не е ли така всяка година във ВЛ. Почти винаги -последните години най-често в полза на МЮ/последните години те доминираха/- всички грешки са в полза на първия. Някой може ли да ми обясни как Сити станаха шампиони с 2 гола за 3 минути в добавеното време да обърнат Кл.Палас/май те бяха/или КПР-не помня. Наакрая винаги има въртележки, които винаги са в полза на водача-не зная случайно ли е или има сценарии-но винаги е така. Искам да попитам, как отбор, който има поне 30 играчи и струва поне 700-800мл.лири не създаде 100%положение извън това на Ба-10-15мин.преди края. Честно е да кажеш, че дузпата ви лиши от 1 т.и само сте си виновни за мача. Не се заяждам, а само припомням и спестения червен картон на Рамирес. Припомням и как от Нова години , Моу се застрахова, че Челси не е претенднт за титлата във ВЛ. Сега като навързвам нещата мисля, че той е знаел потенциала си и по-точно липсата на качество у нападателите си.Лукако-преотстъпен и играес с Етоо??? Вратарят на Атлетико и той е на Челски, а днес пази Шварцер??? Не зная, но ми е странно

skrtelnator
19.04.2014 23:58

Благодарим ви Съндарланд , АКО ние утре спечелим мача си с Норич , а след това АКО победим челси сме шампиони 2 кръга преди края . Успех на момчетата утре и това е дори да не станем шампиони благодарим им ,че ни накараха да мечтаем . YNWA

Rasho79
19.04.2014 23:19

До коментар [@comment 1620228] от [@user divqtor.simeonov]:

Уикъм е този вътре между играчите на Челси

Bboy1912
19.04.2014 22:50

До коментар [@comment 1620228] от [@user divqtor.simeonov]:

Гледай видеото и ще ти стане ясно кой е играл с топката - този, който не беше в засада.

BoB_i_leshta
19.04.2014 22:48

До коментар [@comment 1620228] от [@user divqtor.simeonov]:

Конър не е в засада *smile*

zizinho
19.04.2014 22:46

Пореден слаб мач на Челси, но да паднат на Стамфорд Бридж след пълен обрат е недопустимо. Дузпата може и да е жалка и смешна, но Челси е отбор, който трябва да смаже Съндърланд до 60-та минута, а не да се чудят как да вкарат гол. Един по един играчите в моите очи:
Шварцер - нямаше много работа и няма как да го виним за дузпата, но при първият гол можеше да се намеси по-добре при далечният изстрел.
Иванович - както винаги стабилен в защита и по-опасен в атака от Торес
Кейхил и Тери - няма нужда от коментар
Азпи - учудващо разсеян днес. Сбърка пасове, направи 1-2 грешки на опасни позиции, но пък през целия сезон беше на ниво момчето
Матич - просто един страхотен трансфер. Не съм му гледал слаб мач. И в крайна сметка не е негова работа да вкарва голове и да печели мачовете
Рамирес - пича май плаче за отпуска. Всеки мач си проси червен картон и днес се опита да го направи отново. Явно иска да си почива до края на сезона.
Вилиян - цял мач тича, като луд, всяка атака минаваше през него и тормозеше котките
Оскар - това момче да вземе да види от Франки как се бие удар. Не може в единия случай да я подава на вратаря от чиста позиция, а в другия да се опита да бутне главата на някой фен в публиката, просто защото са го дръпнали и е ядосан. Слаб мач на Оскар
Салах - не съм очаквал кой знае какво от него. Още не е свикнал с отбора, но не направи нищо
Ето'о - вкара гол, след карамбол, но до там. Няма го присъствието на централен нападател в наказателното поле, а вече е и доста бавен
Демба Ба - изостри играта, но с толкова нескопосани удари на празна врата просто не е за Челси
Торес - ДОВИЖДАНЕ!!!!!!
Шурле - всеки мач играе с желание и днес беше по същия начин. Жалко, че ударът му беше в обхвата на Маноне. Шурле поне наистина обича Челси и играе за отбора, а не е просто скъпоплатен бездарен наемник.
От всичко, което видях няма нито един играч, който да може да реши мача индивидуално, а 1-2 положения бяха дружно ОС__НИ. Подаване в наказателното поле и топката отскача на 1 метър от крака на Салах или Ба прави нещо, на което би завидял клоун, който кара кърнки на лед и играе ръченица в същия момент. И така халфовете ни не създават по 70-80 положения на мач, а на нападателите ни по толкова им трябват, за да отбележат гол. Браво на момчетата - само за 4 кръга загубиха титлата, а Съндърланд за 2 кръга направи Ливърпул шампиони. Дано се спасят от изпадане - все пак да направих Сити и Челси за смях в гостувания не е лесно за никой отбор, така че заслужават уважение

Nikirespect
19.04.2014 23:43

Самочуствие има целия отбор, сега му търсят покритие!!!! Според мен мауриньо сбърка целия мач.

scouser_pool
19.04.2014 23:22

Страхотен коментар , но Торес игра много добре като влезе и постоянно беше опасност*beer*

scouser_pool
19.04.2014 23:18

Абе да ти кажа не един , доста мъжки приеха загубата и слабата игра на отбора си повечето фенове на Челси за което евалата, но няма как такава грешка във важен момент да не се набива на очи*smile*

sa6ko_86
19.04.2014 22:58

Един коментар от фен на челси, който плюе не съдиите а тези които са виновни за загубата-играчите *smile* Респект *beer*

Double_De
19.04.2014 22:33

Съдията сбърка, но аз не го виня...сами сме си виновни като няма кой да вкара положенията.. не се става така Шампион. Единствено и само заради Джерард който много уважавам като играч ще се радвам Пул да са Шампиони, но и до последната секунда в която имаме шанс дори и само на теория да сме ние Шампионите ще вярвам.

man4estara10
19.04.2014 22:30

Ливърите тоя сезон явно имат голям късмет и са все по-близо.

sa6ko_86
19.04.2014 22:27

То ред сълзи ред сополи. 10 дузпи и 5 червени картона по вашите приказки е имало за Челси. Ама сериозно ли със съдията ще се оправдаете. Отбор, който се бори за титлата да няма 100% ситуация за гол, ама да СЪДИИТЕ са виновни. Отбор, борещ се за титлата да играе без желание и хъс, ама да СЪДИИТЕ са виновни. Един път да свирят правилно съдиите на вашия стадион и запознахте да ревете. Изключвам само боксовите способности на Рамиреш, който ще бъде наказан *smile* Иначе аз трябва да плача от съдиите изпуснах го на точен 1:1 мача *smile*

Iniestamagic
19.04.2014 22:24

Сега трябна да започна със хейта, но няма да го направя, няма да падам на вашето ниво. Много приятно беше във темите на Барса. Особено lupoo.

Teemo
19.04.2014 22:21

Само съдията не е виновен за загубата. От колко кръга се мъчим с победите и някой са с голям късмет. Просто няма кой да вкарва голове. Моу си решава, но ако беше вкарал Лампард а не Торес/Ба и ако беше оставил Салах можеше да направим нещо. Няма как да си шампион като губиш мачовете с отборите от втората част на таблицата. Трудно играем срещу добре защитаващи се отбори. Личи си след като имахме успехи срещу силните, а губим от слабите. Все пак честито на победителите. *beer**wink*

pecata88
19.04.2014 22:17

И да не забравя да пожелая на феновете на Челси успех на финала на ШЛ....... Най-искрено, въпреки че и Атлети правят забележителен сезон, наподобяващ този на лщбимия отбор!

petarata
19.04.2014 22:14

Ебати и позорният съдията ха-ха , да им дават титлата на ония боклуци от Амфилд , ебал съм ги и боклуците.
20 години бутане на манафите сега ще бутат другите червени идиоти .

Blue is the colour , пичове

Hazarddddd
20.04.2014 15:03

Жалка гледка си ти и тези, които са ти дали плюсове на идиотския ти коментар. Сега не можеш да си представиш как ще се накефя, ако Реал ви разпорят и ви елиминират с разлика. Надути фенове на Байерн. После и ако Борусия ви победят за купата ще се радвам се едно Челси са спечелили требъл. Колкото до титлата в Англия само чудо може да я отнеме от Ливърпул. Но те наистина я заслужават и аз също ще се радвам за тях.*smile*

enjo2
19.04.2014 23:21

те тея смешни фенчета като им свирят дузпа или като им дадат червен картон тоест за противника им винаги е честно а съдията винаги е против тях ... за загубата никога не са виновни .. това е ... кво му обесняваш *lol* разбира се че като падат и съдията ще е виновен ... ся гледай Моуриньо какво ще каже .. ще е интересно как ще оплюе и ще отвини някой за "снощната загуба" *lol**lol**lol* ... това е братче това е .. *lol**lol**lol*

RoSKo0o0
19.04.2014 23:20

Бе... честно казано не виждам защо и феновете на Базел ви мразят, след като ви ошляпаха на два пъти... не виждам и феновете на всички други отбори, освен Челси ви мразят *smile* Явно биете абсолютно всеки, включително и Манчестър, Ливърпул, Сити, Ювентус, Интер, Милан... спечелихте една титла на късмет и вече бахти самочувствието. Смятай, ако спечелите тази година ШЛ, с вас тогава изобщо няма да се говори *lol*

MaLkO_LuD94
19.04.2014 22:34

То по-големи ид*оти от вас няма и 2-та клуба са с 5 пъти по-велика история от вашата *wink* И не видях да ревеш от съдията когато не изгони вашия играч ?

Teemo
19.04.2014 22:28

Защото лошо бият и после боли дълго!!! *wink*

RoSKo0o0
19.04.2014 22:25

Всички мразят Челси. *smile*

Magic_man1892
19.04.2014 22:23

Знаеш ли как ми се иска да ни водите с 2-1 на Анфийлд и да ни дадат 2 дузпи след 85 минута ама нито една да не е била за свирене...да ви боли така гадно както нас ни боля 20 години от шибаните съдии! [@link http://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs]

ytrewq
19.04.2014 22:13

Чстно е да кажем, също , че Рамирес трябваше да го изгонят за удара с лакет на халфа на черните котки. Не зная ,кое е по-голяма грешка-дузпата или , че остави Челси повече от половин мач с човек повече.

pecata88
19.04.2014 22:13

Евала на феновете на Челси- много достойни и доколкото е възможни безпристрастни изказвания под мен. И наистина дано Съндърланд се спясят. А аз вече (колкото и да е нескромно) започвам да празнувам титлата...... Въпреки че бях сигурен, че в пряк мач с Челси за титлата щяхме да загубим, но сега нещата са различни.....И най- вече -наравно с фенските си пристрастия искам да споделя и радостта си за това, че АВЛ е най-достойното първенство. Днес хванах двойката на Съндърланд на близо 10 коеф., но ме издъниха Стоук, които за нищо не играеха, но въпреки това измъкнаха Х-а на Кардиф, но ни най-малко не съжалявам. На първо място, даже преди Ливърпул, съм фен на спорта и силата на духа. А в английския футбол виждаме тъкмо това. Наздраве Мърсисайдси!!!

LevskiSf92
19.04.2014 22:10

Скаузарите получиха оргазъм *nerd*

scouser_pool
19.04.2014 22:12

Лошо няма*lol* И още веднъж някой бърка значението на думата скаузър*nerd*

obzorz
19.04.2014 22:08

Радвам се, че купата ще отиде поне при симпатичния отбор на Пуул. Колкото и много да обичам моя Челси, не мога да кажа на черното - бяло. Бяхме доста колебливи на моменти (визирам дори и този мач), а Ливърпул във всеки един мач доказваха колко много желаят победата. Честитя им още от сега купата, защото знам, че тя отива при този, когото я заслужава най - много *smile*

ytrewq
19.04.2014 22:08

Момчета, дузпата може и да е грешка на страничния съдия, но без нея мачът беше Х- това е само 1 точка. Така, че мисля, че са прави колегите , които признават, че Челси е трудно да е шапион с такова нападение. Не зная някой броил ли е положенията за гол, но сигурно бяха повече от 15.

toya.stava
19.04.2014 22:03

Е как няма да загуби Моу, като ни дадоха измислена дузпа в последните минути и изнервиха мача допълнително .. Това дали заслужаваме титлата е друга тема .. Говорим за мача не може в толкова важен мач да ни прецакат по такъв начин .... Играчите ни се мъчат цял сезон без класен нападател .... И направихме горе долу достоен сезон ! И тоя Майк Дийн да прати тоя труд никъдето .... Не заслужаваме такава участ заслужавахме шанс с Пул и всеки, които обича футбола и честността знае, че Челси заслужаваше шанс да победи Пул насред Анфилд ... Сега ни е все тая .... Да се насочим в ШЛ... Всяко зло е за добро ... Сега за критиките на нашия отбор тоя Шварцар не знаеше къде се намира .. Азпликуета правеше доста грешки .. Липса на концетрация .. се виждаше. Никакви идеи от халфовата линия. Оскар беше трагичен, както и Салах нищо не направиха .. Вилиян освен да тичаше друго не правеше .... има и друго, че преумората си казва думата ... Иначе Пул изглеждат в по добро състояние и до някъде е хубаво това, че сега поне ще дадеме силите си само за ШЛ !!!!

Manchester4o
20.04.2014 00:37

Пич ти си най пристрастния фен който някога съм виждал,като те вида че пишеш и направо ми се драйфа,само незнам ако Ливърпул бият Норич,как мача с Челси ще се окаже протоколен,най вече че Челси ако бият и Сити си вземат мачовете по малко минават първи,голям фен си гледам знаеш как стоят нещата с любимия ти отбор *smile*

LFC_Fan93
19.04.2014 22:12

Това за прецакването да ти кажа не е само Челси.Ти питаш ли ни какво ни беше,когато миналта година на Анфийлд на годишнината от трагедията на Хилзбъро срещу Юнайтед съдията ни ощети с някои решения и на практика подари победата на Юнайтед.Ето това е прецакване на годишнина от трагедията да те прецакат на Анфийлд срещу Юнайтед.Случват се такива неща редовно.Минало заминало както се казва,нищо не можеш да промениш,по-добре е да помислиш върху играта на Челси,защото с тази игра на Анфийлд не ви чака нищо добро.*smile**beer*

paradise11
19.04.2014 22:11

Както Кристъл Палас са в серия , като нищо може да ни набият , но играем мач за мач , нищо не е сигурно.

scouser_pool
19.04.2014 22:09

Прав си , другата Неделя трябваше да е мача на сезона , а Ливърпул ако бият Норич става до голяма степен протоколно или поне не на живот и смърт за двата отбора както щеше да е при победа на Челси , друг е въпроса , че без дузпата мисля , че мача пак отиваше към 1:1 и щеше да е същото*smile*

kibo1992
19.04.2014 22:02

Борини истински играч на Ливърпул!!!

scouser_pool
19.04.2014 22:06

Какъв играч , той си е легенда , една статуя до тази на Бил Шенкли пред "Анфийлд" добре ще му стои*lol*

dimitar4o_89
19.04.2014 21:59

А Ливърпул шампион але алееееееее *beer**joking**lol**money**cool**tongue**vicious*

Terry1994
19.04.2014 21:59

Дано Съндърланд се спасят но не това бе начина да го направят а и Челси да загуби титлата и съдията е човек и той бърка но сега сбърка в най-важния момент

LFC_Fan93
19.04.2014 22:07

Евала за коментара,пич!Наистина ситуацията се случи много бързо,а и вината тук е на помощник съдията,който даде сигнала и Майк Дийн му се довери.*beer*

Jason_Scotland
19.04.2014 21:58

Таз годин ВЛ не само е оспорвана ами и пълна с изненади и резки подобрявания и спадове във формата на отборите ... уникална година*wonder*
Освен обратите при Арсенал, Сити, Ливърпул а сега и Челси нека отбележим и катапулта на Кристъл Палас, които от зоната за изпадане направиха серия от 5 поредни победи и вече са извън нея.
В челото обаче всякаш всички играят за Ливърпул, така че те трябва само да си вземат мачовете и ... купата накрая*cup**beer**beer*

Double_De
19.04.2014 21:57

Ще се борим до последно !!! Да бием Пул пък каквото ще да става !

panew
19.04.2014 21:55

Еми нали знаете, не може да станеш шампион като не биеш по-малките. Обърнете внимание на загубите ни през сезона - Евертън,Стоук,Съндърланд,Вила,Нюкасъл,К.Палас. Еми няма как да стане като бием само големите. Абсолютно никаква дузпа за Съндърланд, абсолютен подарък... Ливърпул само трябва да вземе своето и ще стане заслужен шампион, но нека не прибързваме много, все пак това е Висшата Лига.

Сега ще идем да запалим 2 свещички - една за Норич и една за другата неделя. *smile*
И още не мога да свикна с мисълта че Моу бе победен на Моста... от Съндърланд..... *sleep*
Лека вечер. *beer*

lupoo
19.04.2014 21:54

До коментар [@comment 1620158] от [@user GrandeBarca]:

Това е най-силното първенство и всеки може да загуби от всеки.Не веднъж казах ,че не сме фаворити за титлата ...без нападатели толкова *beer*

toya.stava
19.04.2014 21:54

Ако Ливерпул станат шампиони трябва да дадат златен медал не на Борини, а на Майк Диин играча на сезона !

paradise11
19.04.2014 21:53

Стига сте мрънкали със съдията , колко пъти ви помогнаха този сезон в мач където трябва ад иргаете на 200% в бутка за титлата и срещу последният , това е смешно и да се орпавдаваш със съдията , при положение че толкова точки ви подариха тази година .

scouser_pool
19.04.2014 22:02

Това "компенсиране" един вид може да се каже за всеки отбор , и в полза на Челси,Ливърпул,Сити и други отбори имаше грешки през сезона както и срещу тях някои , на мен лично ми направи впечатление , че за Сити имаше най-много съдийски подаръци , Челси не мисля , че са получили кой знае колко , така че имат право да се оплакват днес в толкова важен мач , друг е въпроса , че не играха на ниво и не заслъжиха повече от точка*tongue**thumb_up*

tarantino_q
19.04.2014 21:53

Ако си вземем утре мача, няма да е напразно това, което направиха Съндърланд.
В мача си имаше спорни положения, но определено Челси игра слабо. Все едно имаше лед по терена, и двата отбора не могат да стоят на краката си или се движат като дърва. Много грешки и на двата отбора. Мача беше на много ниско ниво, не си личеше че играеше отбор борещ се за титлата на най-доброто първенство.

toya.stava
19.04.2014 21:52

Барца изчезни и си гледай пародичното отборче, което не се бори за никоя титла.

kapitana123
19.04.2014 21:51

Много злорадствахме, когато Сундерландата шляпна Ситито и ей ся ни се върна като лай*о с форма на бумеранг

lupoo
19.04.2014 21:46

Казах ви ,че Челси не са фаворити за титлата и изобщо не съм разочарован.Надявам се от другия сезон да сме с класни и надеждни нападатели *smile*.

Duhcheto_messi
19.04.2014 21:42

Честита победа на феновете на Ливърпул *beer**joking*. А сега сериозно, рано е да се радваме. Чак след утрешният мач ще се знае кой ще е шампион на Англия. Като нищо тия Норич да ни порежат така, че не бързайте и не се изхвърляйте прекалено *wink*.

LFC_Fan93
19.04.2014 21:42

ами така е понякога се получават такива неща.Никаква дузпа,но както сме видели през сезона всички отбори получиха такива подаръци,време беше и Съндерланд да получат такъв.За феновете на Челси е много неприятно,но както се казва всичко се връща.Помня онзи мач с УБА и с Ливъпрул на Стамфорд Бридж и се сещам колко беше неприятно за феновете на двата отбора да бъдат порязани,сега на Челси им го върнаха,макар и в най-лошия момент от сезона,но и нека си признаем въпреки целия натиск и положения,много еднообразна и предвидима игра на Челси и с оглед на това щеше и да бъде незаслужено Съндерланд да си тръгнат без никакви точки.От друга страна пък и трите точки са им много,но такъв е живота.
Относно титлата,тя далеч не е решена.Има още три мача,в които може да се случи абсолютно всичко,шанса го има както за Челси така и за Сити,така разбира се и за Ливърпул.

dadeds
19.04.2014 21:40

Съндърланд игра през седмицата и то срещу Сити и ги спъна, а сега бе ред и на Челси, които почиваха по-рано!

ElPistolero21
19.04.2014 21:40

Не искам да се заяждам, но отбор който е претендент за титлата не може да се оправдава, че е бил порязан от съдята срещу последният в класирането. Съвсем спокойно можехте да си вземете мача, но всеки отбор има такива моменти *smile* Ако Ливърпул бяха паднали по този начин, лично щях да се ядосвам на отбора, а не на съдията. Все пак и те са хора, и те грешат *smile*

nedelin92
19.04.2014 21:39

Много слабо съдиисто,но и Моу си е виновен с това проспано първо полувреме сега ще се надяваме на някакви чудеса но аз лично не отписвам Норич таи като изпадащите отбори понякога са много трудни съперници Съндъпланд днес го показа

scouser_pool
19.04.2014 21:37

Сега видях хубаво повторение и съм 100% категоричен , че няма дузпа , черния си сложи крака върху Аспиликуета и се хлъзна по него , абсурд просто , една от най-грешните дузпи за сезона , развалиха заряда на дербито следващата седмица , на практика се реши титлата*sad**party**cup*

dadeds
19.04.2014 21:37

Ако Ливърпул спечели титлата, трябва да даде шампионски медал на Борини!

persie1992
19.04.2014 21:35

Значи първо феновете на пуул да не изпадат в екстаз, защото това е ВЛ и всичко може да се случи, има време. Съндърланд много ми харесват като отбор - задружни и играят до последно, поне се опитват и футбол да играят за разлика от Фулъм и Норич например. Много интересен отбор са. Ще се радвам да ги видя във ВЛ.

persie1992
19.04.2014 22:35

Всъщност Арсенал са свиквали да наваксват. Виж последните години.

Dankata97
19.04.2014 22:08

тва значи, че сте спецове да губите големи преднини пред някой отбор, примерно "бетонираната" 4ка този сезон не е така зашото Евертън с голям пасив ви мина и сте свикнали да губите преднина

Dankata97
19.04.2014 22:04

то па тва на вас ви изяде главата! Само средняци ви биха тоя сезон и ся плачете

scouser_pool
19.04.2014 21:45

Бъркаш се нещо , Ливърпул миналата година вземаше редовно мачовете си с отбори извън топ 7

persie1992
19.04.2014 21:43

Хейт, хейт и пак хейт. Един добър сезон и много взехте да се отваряте. Това, че сте по-добри в момента от останалите във ВЛ не заличава миналите сезони, в които свършвахте 7-8. Уважавам Ливърпул, но като почнете да се правите на интересни ми писва. nikshan11 си е напълно прав нищо не е свършило надявам се последния кръг да се реши битката. А това ''да не сме Арсенал'' какво трябва да означава? Виж статистиката срещу отборите под топ 10 на ''артилерията'' този сезон. Отворко.

nikshan11
19.04.2014 21:39

Май бързо забрави колко пъти се дънихте и вие срещу средняците предния сезон,не изпадай много в екстаз.

Dankata97
19.04.2014 21:37

1 тва да не е Арсенал, 2 как да не сме в екстаз утре бием ли вече почти всичко е сигурно

I_LOV3_CHELSEA
19.04.2014 21:35

Положения: 32 - 7
Резултат : 1 - 2
Да плача ли, да се смея ли. Цъквата ми трябва

cabrals
19.04.2014 21:34

като фен на Ливърпул съм доволен от този резултат но това може да се случи на всеки а и съдията яко поряза Челси тъй като нямаше никаква дузпа

The_Djoker
19.04.2014 21:34

К'во да се прави това е футболът,не мисля,че дузпа имаше,а за нас не бяха дадени,сега само може да се надяваме на издънки на другите

scouser_pool
19.04.2014 21:50

Пак сбърка за Ливърпул , за втори път в рамките на 3 минути , късмета много рядко покриваше Ливърпул през сезона , примерно срещу Хъл ни вкараха 2 или 3 автогола нещо такова като паднахме по-рано през сезона , срещу Сити сигурно от 3 години вече няма мач , в който вратаря ни или защитата да не направи смехотворна грешка подпечатана с по някой рикошет , няма да изброявам всички , но Ливърпул този сезон почти всеки мач е по-добрия отбор на терена и заслужено е на първо място , Челси ги порязаха жестоко днес и няма да отричам , но мисля и , че при 1:1 Съндърланд щяха да ги удържат , а разликата между 0 и 1 точка не е чак толкова голяма и неслучайно има 20 отбора в първенството и всеки един има качества , за да наказват и малките*beer*

nikshan11
19.04.2014 21:37

Няма на какво да се надяваме,просто тоя сезон никакъв късмет няма отбора и със съдииски решение,а и като цяло да биеш топ отборите и да изгубиш над 15 то4ки от "слабаци",Ливърпул тоя сезон късмета толкова много ги покриваше в отделни ситуации,може и да е заслужено донякъде.

Spiwh_Barcelona
19.04.2014 21:34

Момичета сега не ви е толкова приятно а? Иначе в темите на Барса сте първи, палячовци! Не ми отг., че ще ви се смеят всички!

sad4me84
19.04.2014 21:50

Един Милан изнася лекции докато вие редувате падение след падение *lol*

Spiwh_Barcelona
19.04.2014 21:39

За какво затъване говориш като ви остана ШЛ и сте до тук?! Намерил на кой да се смее *lol*

sad4me84
19.04.2014 21:36

Кефа от проваления ви сезон и започващото се бавно и славно затъване е просто невероятно и няма как да си го премълча *lol*

Vidich
19.04.2014 21:34

кофти,така става понякога съдията помага,понякога режии....Съндърланд игра добре,а за дузпата видяхме всички,че я няма!

toya.stava
19.04.2014 21:34

Играча на сезона Майк Диин !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Реши целия сезон ! Браво !!!

scouser_pool
19.04.2014 21:33

Те от 10 повторения на положението за дузпата едно не дадоха като хората , не мога да преценя ама принципно не съм за такива леки падания при минимален контакт , реалния резултат беше 1:1 , браво на котките имат класата да се спасят и Боринката вече е легенда на Ливърпул*lol*

pavkata610
19.04.2014 21:33

Кво се дразните уе смешни жалки фенове на ливърпул 24 години се пъчите, взехте я, браво, трайте

Vaskovas
19.04.2014 21:33

Англия е ЧЕРВЕНА и фалшиви отбори като Сити и Челси трябва да си знаят местото !!!

lupoo
19.04.2014 21:52

Фалшиви отбори?*lol* кои са оригиналните бе ФАюнайтед *lol**lol*

AleksHD
19.04.2014 21:43

Кво викаш ааа?Ни та чувам от топ 4.

Vaskovas
19.04.2014 21:36

Колко бой ще ядете другата година без Азар хахаха осъзнайте се малко сини невестулки неможе само да ви бутат .....

AleksHD
19.04.2014 21:34

Ей го и глори хънтъра хаха зарови се някаде бе смешко колко пъти ви биха малките отбори.

ForeverCFC
19.04.2014 21:32

Това е , не заслужаваме да сме шампиони просто...

bacardy_breezer
19.04.2014 21:30

И иронията е, че точно Борини ги закла *joking*

sad4me84
19.04.2014 21:34

Закла ни съдията, а не ония криволяк дето краката не може да си разпознае. Няма какво да коментирам повече освен да забравим за мача и да хвърлим всичко за ШЛ.

Dankata97
19.04.2014 21:31

заслужи си мястото в отбора догодина *joking**beer**lol*

GrandeBarca
19.04.2014 21:29

Смяхте се смяхте се на всички...а то какво падат у дома от последния...и реват от съдията...не става..с Уест Бромич ви сапсиха в продълженията с несъществуваща дузпа,която даже и съдията не видя..ама денска няма как*lol**lol**lol**lol**lol*

LIVERPOOL1892_
19.04.2014 21:29

Тука ли сте бе Мауриньо фенки хахаха ШАМПИОНИИИИ тука ли сте бе хахахахах

I_LOV3_CHELSEA
19.04.2014 21:28

Честита победа на Съндърланд. Само едно ще кажа - положения 32-7 резултат 1-2 *smile* Честита титла Ливърпул *smile*

Sottirow
19.04.2014 21:28

ООООООО Шампиони смееее нека всички викат Пул , Пул Ливърпул, Пул , Пул Ливърпулллллллллллллллллл *cup**cup**cup*

Dankata97
19.04.2014 21:28

ЧЕСТИТА ПОБЕДА !! Напълно заслужена победа на Съндърланд *beer* Всичко все някога се връща и момента дойде

MU6545
19.04.2014 21:30

YES

sad4me84
19.04.2014 21:28

Съдията няма нужда от коментар - насран боклук. Жалък мач за Челси, грешки на Моу и Шварцер ни костваха победата.

НЕ заслужаваме да сме шампиони. Титлата се печели срещу по-малките отбори, а ние направо се оляхме.

sad4me84
19.04.2014 21:35

Точно в него е вината. Не го нападам като някои друго поради факта, че рядко играе и винаги дава всичко от себе си. Но... ако Чех беше на вратата това нямаше да е гол. И някак си несигурни изглеждаха защитниците с липсата му.

I_LOV3_CHELSEA
19.04.2014 21:33

Брачед, Шварцер няма вина за първия гол. Ако погледнеш внимателно, пред него стояха 5 човека. Направи каквото можа *smile*

AleksHD
19.04.2014 21:27

Това беше уникално...Дийн спечели титла на пуул.2 положения игра с ръка в наказателното - няма дузпа.Матич тотално надигра оня във въздуха - отменен гол.Алтидоре пада преди Азпиликуета - дузпа.....Съдийте ще си останат безкрайно тъпи докато оня смешник Блатер е в ФИФА.

MU6545
19.04.2014 21:29

Спри плакал бе

kaizerabg
19.04.2014 21:27

Съндърланд направиха Ливърпул Шампион !

Manchester_Red
19.04.2014 21:27

Бях сигурен, че Съндърланд ще спечелят, винаги последните отбори в таблицата са най-опасни, на точен и взех бая парички от еврото хохоо *money*

Aspiridon
19.04.2014 21:27

Рамирес е най-глупавият ни играч и много по-често пречи, отколкото помага. Днес един точен пас не го видях да дава. Това, че е работлив не го прави играч с класата за титуляр в Челси.

Колкото до мача, друга дума освен самоубийство не ми идва в главата.

Gopcho
19.04.2014 21:26

Чудно ми е дали Аспикикуета ще играе в челси следващият сезон?!

Gopcho
19.04.2014 21:35

Споко бе саднат, да не си в цикъл много си раздразнителен. Видяхме какво стана с Лукаку като изтърва дузпата ... все пак заради него Моуриньо получи първа загуба като домакин! Все едно не знаеш колко е шантав!

sad4me84
19.04.2014 21:29

Кретенясало пуберче, Азпиликуета е един от най-добрите ни играчи през сезон. Е, щом Тери и Чех могат да правят грешки това означава, че всеки може да направи някоя глупост.

Mesut213
19.04.2014 21:25

Истинското лице на "черните котки" с мач по-малко са на 1 точка от Кардиф.Дано да се спасят, показват характер и би трябвало да има възнаграждение, за което *smile* .
Челси да забравят за титлата, Ливърпул is B A C K .

paradise11
19.04.2014 21:25

Голям отбор са Съндърланд 2 победи над Сити и 1 над Челси . Иначе наиситан много хубав футбол от Котките и дано не изпаднат.

MaLkO_LuD94
19.04.2014 21:25

До коментар [@comment 1620047] от [@user pesholudiq]:

А като не изгони вашата ''печка'' за удар без топка не рева а ? Айдее *joking*

monkata316
19.04.2014 21:24

челси как псуват трениора на котките *joking**joking*

kaizerabg
19.04.2014 21:24

Дано Съндерланд се спасят ! 2 Уникални мача с/у Ман.С и Челси ! Напълниха ми душата....

redfen111
19.04.2014 21:23

не се нервирайте пазете си ги и за Ливърпул *joking**lol**party*

pesholudiq
19.04.2014 21:20

20 минути праят една смяна, бахти дезориентираните смешници, не знаят къде се намират

pesholudiq
19.04.2014 21:18

това келешче маноне сега не прави грешки, а? смешник пълен, не случайно играе в отбор като ... съндърланд

pesholudiq
19.04.2014 21:22

борят се едвам едвам да останат в лигата.. да си ходят в Чемпиъншип, че и по надолу ако може, там им е мястото

Mesut213
19.04.2014 21:21

Какво пък им е на Съндърланд, отбор с традиции и история с не малко титли.Много по приятен отбор от Челси, така мисли всеки един истински футболен фен *smile* .

rmf
19.04.2014 21:18

Каква седмица за Пул. Дано черните котки да се спасят просто направиха немислимото в тези 2 мача и определено заслужават да останат в Елита.

pesholudiq
19.04.2014 21:16

Нашите кво падат само като ги бутнат да просят нарушения ве :@

pesholudiq
19.04.2014 21:19

лаптопа ми е точно срещу телевизора, гледам мача, защо мислиш се ядосвам толкова..

nkrumov
19.04.2014 21:18

Успокой се малко бе...и вземи го гледай тоя мач, ти повече време прекарваш в коментарите.

pesholudiq
19.04.2014 21:14

ето заради това няма да сме шампиони.. Пък ако тоя смешник варди срещу Атлетико Мадрид, ще отпаднем още първото полувреме

skivur
19.04.2014 21:12

Челси е корав отбор и няма да се даде.Макар и да ми се иска загубят.

pesholudiq
19.04.2014 21:11

тоя маноне пък дето сигурно е най-слабия вратар в лигата прави мача на живота си..

BuTaMuH_C
19.04.2014 21:10

lupoo - много ли ми е развинтено въображението *smile* "братче"

YUNOFF
19.04.2014 21:10

Сега отново съдията като ''добър човек''. Ще даде някоя дузпичка на Челси в 90' мин, че няма как да падне рекорда ей така *cry**cry**cry**lol**lol**lol**lol*

pesholudiq
19.04.2014 21:09

дано да изпадне тоз мизерен отбор.. симуланти жалки.. тая чернилка терен да не види повече

pesholudiq
19.04.2014 21:13

виж им гола ве човек.. разбирам да си направят контра атака и да вкарат, добре. Но да ми симулира оная печка ... това ме дразни.. А тоя майк дийн да го заровят някъде, абсолютен нещастник

stefanBG111
19.04.2014 21:12

Какво са ви виновни Съндърланд, че не можете да ги биете. Сити като паднаха да не са ревали и псували, като каруцари, като тебе.

rmf
19.04.2014 21:08

Всичко, което си мислих е реалност лелеле

skivur
19.04.2014 20:58

Колко жалко,че Торес не играе.Все едно гледам как 50 млн. загряват по тъча.

pesholudiq
19.04.2014 21:10

може би си има причина да не играе...

rmf
19.04.2014 20:46

Накрая имам чувството, че Съндърланд ще хвърли бомбата *lol*

rmf
19.04.2014 20:55

Е според теб няма ли да е изненада ако последният бие вторият като гост ?*smile*

lupoo
19.04.2014 20:47

Каква бомба?Ние не сме фаворити за титлата с тези слаби нападатели *smile*

lupoo
19.04.2014 20:45

Отново не дадена дузпа за Челси ...до кога ,ще ни режат бе *angry*

dinkobiloba
19.04.2014 20:58

Смешно

skivur
19.04.2014 20:49

Добре,че не си съдия на мача.Не знам кой бие 11-метровите удари,обаче знам,че ще му се схване крака от дузпи.*joking*

pesholudiq
19.04.2014 20:39

оп чиста дузпа.. Другия път Рамирес да го чупи тоя смешник кетърмол, докато съдията не гледа

paradise11
19.04.2014 20:40

Много лесно даваш класификации , кой какъв е. Да ти имам самучувствието.

dinkobiloba
19.04.2014 20:39

Това срещу Ето'о не е дузпа незнам кое е ?!?!??!?!

lupoo
19.04.2014 20:38

GrandeBarca какво да сравнявам Съндърланд и Челси по трофеи?Виж какви трофеи имат Челси ,а след това черните котки.И само да ти кажа ,че ние не сме фенове на трофеите като фенчетата на юнайтед,барса и реал мадрид *smile*

skivur
19.04.2014 20:37

Тука в тая статия ми е по-интересно от колкото да гледам мача *joking*

kapitana123
19.04.2014 20:34

Ама как само се обърна Рамиреш да види дали не е нацепил юмрука в лицето на съдята! Толкова близо бе Дийн до него, с очи вперени в случващото се, но не видя червен картон в ситуацията. Ненам, ненам *thinking*

teenage_head
19.04.2014 20:32

Челси, ако днес не бият, просто кошмар! Хайде успех

pesholudiq
19.04.2014 20:32

всички говорят за удара на Рамирес, но никой нищо не казва за провокацията на онова пе*****че ларсон..

GrandeBarca
19.04.2014 20:30

Добре защо никой не ми отговаря на въпрос номер 49 по дяволите :Д:Д:Д...да не би да не знаете как ???*lol*

The_Djoker
19.04.2014 20:32

Смисъл да ти се връзваме на лапешкият акъл ?Определено си деградирало хлапе

lupoo
19.04.2014 20:26

Трябва да има справедливост!Не може чисти положения за дузпи и червени картони да не се свирят.ФА корумпирани смешници!

stefanBG111
19.04.2014 20:58

Пиша коментар и ти ми отговаряш на секундата? ето такива асоциални типове най ги обичам.Намери си приятели и живот ,че работата е доста зле за тебе. Ти за какъв се мислиш, били сте ми фенове на Челси, а търсите само заяждането. Накъде 95% не сте фенове на Челси, а на Абрама или антифенове на другите отбори, търсещи заяждането. Ако говорим за ощетяване, Ливърпул и Арсенал са най ощетявани от съдиите през последните няколко сезона.

paradise11
19.04.2014 20:33

Просто знам какво глупсот ще напишеш и съм готов *smile*

GrandeBarca
19.04.2014 20:33

Как 10..да им бяха връчили титлата Октомври ...лелелел то им помогнаха срещу Пул..днес спестяват червени..миналия кръг..Моу решава кой да бъде изгонен какво ли не.....ама не ФА реже Челси*erm*

GrandeBarca
19.04.2014 20:32

Барса титлите си ги има не ги гледай тях..вие има още много какво да трупате..след като имате по-малко титли за първенство от Съндърланд и Шефилд Уензди*wink*

lupoo
19.04.2014 20:32

Пиша коментар и ти ми отговаряш на секундата?*surprized* ето такива асоциални типове най ги обичам.Намери си приятели и живот ,че работата е доста зле за тебе *joking**joking*

paradise11
19.04.2014 20:30

Абсолютно , ако не бяха Фа да сте 1-ви с 10 точки преднина.

chelsea_fan2
19.04.2014 20:30

Трябва и Барса титла тая година ама калъфки само *joking*

lupoo
19.04.2014 20:29

УЕФА и ФИФА не знам ,но ФА определено се подиграват с Челси и се опитват да ги спрат към титлата!Фактите са на лице....

paradise11
19.04.2014 20:27

Само така , всичко е против Челси и Уефа и ФИфа и ФА и ФИА.

GrandeBarca
19.04.2014 20:27

Трябва,трябва...и 3 мача наказание за Рамирес трябва *wink*

skivur
19.04.2014 20:24

На мнение съм,че на всеки мач при такива положения като това на Рамирес и при дуспи фалове и т.н.,трябва да се гледат повторенията на екраните от стадионите.Съдиите трябва да гледат повторения и то по време на мач.Иначе трябва сериозни наказания.Не е честно спрямо Съндърланд.И не само за този мач важи това.Мача се провали от съдията.

GrandeBarca
19.04.2014 20:22

И после за ''феновете'' на Говнелси..другите отбори ги били подпирали..миналия кръг Моуриньо решава кой да бъде изгонен и кой не..то 11 на 10 биха с късмет в края пък11-11 нямаха шанс...днес..Дийн си лгеда от метри как Рамирес бие песници на Ларсон..страх го е да го изгони,иначе няма да бият..сега ще го вземете тоя мач с 2-1..в 93 мин след смешен гол..ама се надявам във Вторник и през уикенда да ви го слагат така мощно,че Абрамович да чука Моуриньо в кабинета си*lol**lol**lol**lol**lol*

pesholudiq
19.04.2014 20:30

и двата фала миналия мач си бяха за жълт картон, не знам кво ревеш. Връщай се в детската градина, щото като гледам акъла ти е точно на такъв.. 60% от тоя сайт са някви деградирали като тебе

GrandeBarca
19.04.2014 20:25

Добре..отминете Съндърланд по титли за първенство и тогава говори..ако ме разбираш*lol**lol**lol*

GrandeBarca
19.04.2014 20:24

Аз никой не наричам ''хейтър''*lol* просто казвам..че колкото и да се мъчат да направят Челси шампион през уикенда..Пул ще им го слага..и ще видят каква е разликата..от сърцатата до изкуствената игра*wink*

The_Djoker
19.04.2014 20:24

Смисъл да те редим ?Ти си достатъчно наебан от живота,фен на Арсенал и Барса

lupoo
19.04.2014 20:23

Фен на УЕФАлона говори за съдии и картони?Ахахаахахаха *lol**lol* смях в залата!

paradise11
19.04.2014 20:23

Да не кажеш после ,че аз съм "Хейтър"

lupoo
19.04.2014 20:20

Отново отрязаха Челси както винаги!Имаше игра с ръка в наказателното поле и не свириха дузпа за Челси.Влизането на Джонсън с бутоните напред в корема на Азпиликуета?Срам,срам и пак срам...ФА са твърдо срещу Челси във всеки един мач и винаги сме ощетени яко.

lupoo
19.04.2014 20:35

Дай да видим влизането на Джонсън в корема на Аспиликуета *smile*

GrandeBarca
19.04.2014 20:35

Това исакх да кажеш бе момче..всички се правят на фенове от 90 година..а никой не може да ме затапи с един прост отговор ''Започнах да гледам футбол 2004 тогава Челси бяха добри ахреса ми играта им и им станах фен,от къде да зная как е било преди''...ето това искам някой да ме затапи и да ми затвори устата..но всеки се прави на голям...фен от едва ли не 80те години

lupoo
19.04.2014 20:33

Много ясно ,че съм фен на Челси след 2003-2004 година ...сметни ми годините и помисли логично.

The_Djoker
19.04.2014 20:33

Фен на Пул за съдии ? Я отиди прегледай волейбола на Шкъртел

Dankata97
19.04.2014 20:32

[@link https://vine.co/v/M1Tg5U5tI3T] кой е корумпиран смешник ? Ай мълчи на крив хуй ...... му пречи, кат не можете да биете недей се изхвърляй

GrandeBarca
19.04.2014 20:31

Нищо...точно това исках да кажеш..всеки се прави на голям и се прави на фен от отдавна..а никой не исак да каже..че е фен от 2003,2004...

lupoo
19.04.2014 20:30

Аз съм роден 96 година....какво ме интересува както е било преди това?

GrandeBarca
19.04.2014 20:26

Бяхте като Тотнъм бе брат..ти,чети..ти не си гледал футбол тогава...бяхте като Тотнъм Макс 5то място...и така от началото на 21 век...започнахте да се класирате като 3ти..като 2ри

The_Djoker
19.04.2014 20:26

По принцип нямаме и не съм го и твърдил,но конкретно в този мач си ни режат за сега

lupoo
19.04.2014 20:24

Точно преди Абрама да купи Челси ,клуба се класира за Шампионска Лига дечко...прочети малко футболна история.

paradise11
19.04.2014 20:24

Да примерно този Lupoo е пример за такъв фен , но все пак гледам да не им го казвам.

paradise11
19.04.2014 20:24

Говоря по принцип , не мисля че имате за какво да се оплаквате от съдиите.

GrandeBarca
19.04.2014 20:23

Те са тъпи бе брат..иска дузпа за игра с ръка на Алонсо...това говори какви специалисит на тема футбол са....ама какво да кажеш от 11 годишни фенове..който са фенове от 2005..до рпеди това отбора им завършваше от 6 до 15 място всяка година..като Уест Хям бяха

The_Djoker
19.04.2014 20:22

Е ще ми кажеш,че Алонсо не игра хандбал в наказателно ли ?Или,че пък онзи лайнян швед не избута Рамирес в гръб

paradise11
19.04.2014 20:21

Дай някой друг виц , много харесвам Челси , но такива идиотски изказвания от феновете им , понякога ме карат да се смея.

The_Djoker
19.04.2014 20:18

Мн добре,две чисти дузпи само,но да не ви пука ....

dinkobiloba
19.04.2014 20:26

Абе ако слушаш коментатора и трябва да се скриеш където хора не ходят...

clippers_LA_90
19.04.2014 20:23

е къде ги видя тия две чисти дузпи , аз не ги видях за теб нз . Имаше игра с ръка но играча беше още във въздуха и беше естествена реакция от играча , за една секунда каква реакция очаквате да направи , да си прибере ръката в гащите ? Очаквам два гола от Челси през второто , Съндърланд са слаби , нз как Сити изпуснаха да ги бият ...

lupoo
19.04.2014 20:21

Винаги ни режат ,но има бог!

pesholudiq
19.04.2014 20:14

Мале, ако срещу Атлетико ни варди тоя Шварцър, направо да си ходим от ШЛ...

pesholudiq
19.04.2014 20:12

стана им навик на най-жалките вратари в лигата да правят мачовете на живота си срещу нас...

paradise11
19.04.2014 20:16

Вратар , който иргае във Вл и в Топ отбор , да е жалък ,странно.

pesholudiq
19.04.2014 20:15

е ко, да не би пък да е от най-добрите вратари в лигата.. Абсолютен нещастник е тоя, не случайно го изгониха от Арсенал. Видях и срещу Сити каква БРИЛЯНТНА намеса направи при втория им гол

paradise11
19.04.2014 20:14

Ако Маноле е жалък вратар не знам. Недей дава глупави класификации , защото се съмнявмам да си по-добър от него.

KunAgu16
19.04.2014 20:08

Пелегрини: И Челси и Ливърпул ще губят точки

dinkobiloba
19.04.2014 20:15

Мача нее свърпил бе , беги си вземи 2 дюнера да си подържаш отбора

dinkobiloba
19.04.2014 19:46

Чувате ли какво се пее ? Песена на Уилиян хахахахха

sa6etoo
19.04.2014 19:46

Добре е че вкарахме рано защото срещу такива отбори ако не вкараш рано става все по-трудно с течение на мача..

dinkobiloba
19.04.2014 19:43

САМИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ

1-0 !

pesholudiq
19.04.2014 19:32

Проблем може да се окаже, че го няма адаша, защото като се сетя Шварцър какъв гол пусна на Рома през лятото ... Иначе опитен вратар, дано не ни изненадва неприятно *lol*

pesholudiq
19.04.2014 19:19

Според мен това ще е 10 поредна суха мрежа у дома и прогнозата ми е, че ще спечелим с 2:0

rmf
19.04.2014 19:37

Ами те Уигън замалко да отстранят и Арсенал *joking*. Очаквах подобен отговор, но незабравяй, че отборите, които се борят за оцеляване са най-опасни*smile*. С тази точка на Етихад найстина самочувствието им се е вдигнало и както казах каквото и да стане ще се борят до последният съдииски сигнал.

pesholudiq
19.04.2014 19:30

Ние не сме Сити *wink* Докато тях ги бият отбори от Чемпъншип, ние дори нямаме гол последните 9 мача във всички отбори *wink*

rmf
19.04.2014 19:25

Те и сити викаха че мача е 4:1 (или нещо от сорта) ама накрая едвам не паднаха. Все пак не вярвам Моу да направи изненада, но очаквам един Съндърланд, който ще се бори докрай дори мача да изглежда решен в полза на Челси !

RMcF_
19.04.2014 19:18

Не ви стига, че ви пускат темата половин час преди да почне, ами и недоволни .. Дортмунд играха, Байерн в Италия колко мача, Уинър ви пускат тоя скапан мач с 30 минути по - рано от старта и пак недоволни.. пишете ги вие тия статии бе...

dinkobiloba
19.04.2014 19:44

Скапан мач ? Какво да напрвим , че Арс6нал са смотани , защо си го изкарваш на нас ?!?

LFC_Fan93
19.04.2014 19:28

Смотан мач???Сериозно?!Нали се сещаш че този мач има пряко отношение към решаването на титлата в Англия.Байерн са ясни шампиони от един месец,като цяло първите три места в Германия са от ясни по-ясни,мачовете в Италия има теми ако не си видял,стига хейт моля,малко по-цивилизовано да се държим!*beer* За мача тайничко се надявам Челси да изгубят точки,ще видим дали Борини може да ги изненада както в купата,но обективно ако трябва да кажа за мен Челси няма да имат проблеми да си вземат мача.

cabrals
19.04.2014 19:01

щом Калбек и Галах играят всичко е ОК *joking* иначе Челси си взима мача с 2 гола разлика