Анчелоти: Байерн е фаворит

16:13
Анчелоти: Байерн е фаворит
Байерн Мюнхен е фаворит срещу Реал Мадрид на полуфиналите в Шампионската лига. На това мнение е наставникът на Кралския клуб Карло Анчелоти.

"Байерн е фаворит, но ние не сме апетитна хапка. Гуардиола е много опитен треньор, ще се получат много трудни мачове", коментира накратко италианският специалист тегления днес жребий за предфиналната фаза на най-престижния европейски клубен турнир.

Полуфиналните мачове в Шампионската лига ще се играят на 22, 23 април и на 29, 30 април.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

IkerCASILLAS1
13.04.2014 11:18

Надявам се да отстраним Байерн и да не се повтаря ситуацията от 2012

sdw
13.04.2014 08:50

Сигурен съм,че ще отстраним Байерн.

Horned
12.04.2014 08:13

Ако от сега мисли така,татко Карло,незнам как ще бием.Реал Мадрид и в лошо финансово,отборно положение да е,трябва да има характер на шампион!

Anatoli93
12.04.2014 09:04

Мисля, че Анчелоти се опитва да играе игричките на Моу и да прехвърли колкото се може повече напрежение върху футболистите на Байерн *smile* Аз не мисля, че някой може да е фаворит срещу най-великия клуб в историята на футбола и то на Бернабеу (фен съм на Байерн). Мачовете ще са страхотни и само мога да се надявам да продължим успеваемоста си срещу Белия балет *smile*

fantastISCO
11.04.2014 23:27

Гуардиола познава този отбор на Реал само от ТВ-то. Няма как да познава този отбор по простата причина, че вече от 2 години не е в Барса, а само тази година промяната у нас е ОГРОМНА. По същия начин да кажем, че пък Анчелоти няма загуба изобщо от Байерн, но това не значи, че познава играта на Байерн добре.

LevskiSf92
11.04.2014 21:50

Феновете на Барса ще подкрепят отбора който миналия сезон им вкара 7 гола в 2 мача хахахах смях *lol* *lol*

rmf
11.04.2014 21:34

До коментар [@comment 1614263] от [@user NeymarJR11]:

еххх Човек да не се обърка ти "Безгрешният е всезнаещият всичко" няма да ти падам на нивото, но не разбирам защо да съм прост ? Това, че съм се объркал значи, че ме прави просто така ли ?? Зареди такива като тебе България няма да се оправи никога*wink*

rmf
11.04.2014 21:30

Момчета не съм гледал жребия за това питам. Какво тука ми се нахвърляте ебахти и идиоти дето сте ! Човек да го е страх да пита нещо все едно неможеше да предположите, че вероятно не съм го гледал....

Kings_5
11.04.2014 21:05

Според мен срещу Реал ще ни е по-лесно да играем отколкото беше срещу Юнайтед, все пак едва ли Реал ще стоят само отзад, а и да не забравяме факта, че Гуардиола май няма загуба от Реал на Бернабеу. А мачът в Германия съм на 100% сигурен, че ще го вземем. *beer*

sdw
12.04.2014 00:50

И как по-точно Пеп познава отбора на Реал,като ние нямаме нищо общо с този отбор от миналата година?

rmf
11.04.2014 23:49

"Играта на английските отбори и в частност на Юнайтед е дефанзивна" Тука е много общо си го казал, пък и с/у тики-така все знае, че за да неутрализира такъв отбор трябва да се защитава добре. За юнайтед не съм съгласен, че играта им е дефанзивна. Просто с/у вас Мойс изпробва тази стратегия и замалко да направи чудото. Не мисля, това че са играли дефанзивно да ви е пречело чак пък много да правите положения. Липсваха ви много ударите от далеч, а бе изобщо стила при Хайнкес да обобщя. За другото съм съгласен, но все пак ако вземем добра преднина на Бернабеу няма да се учудя ако Анчелоти подходи дефанзивно с/у вас....

sksw
11.04.2014 23:14

Играта на английските отбори и в частност на Юнайтед е дефанзивна. Юнайтед се бяха затворили дълбоко в полето си, затова Байерн нямаха шансове да направят толкова положения. Когато обаче се отвориха, видяхме какво се случи. Реал имат офанзивен начин на игра, така че на Байерн ще им е по-лесно да създават положения, както бе с Барса да кажем предния сезон. НЕ казвам, че резултата ще е същия, просто когато се срещнат два атакуващи отбора, положения има бол.

rmf
11.04.2014 22:26

Усещам тук леко подценяване, но все пак по-добре да не сме фаворита... Иначе Знаеш ли че Карлето няма загуба с/у вас и като вземем и факта на Пеп с/у нас на Бернабеу става още по-интересно *smile*

Kings_5
11.04.2014 21:35

Ами според мен ще ни е по-лесно, защото Гуардиола познава отбора на Реал, а Анчелоти не се е срещал с Байерн скоро. *wink*

kostakozara
11.04.2014 21:13

Щеше да ви е по лесно ако Хайнкес беше начело.С Гуардиола няма да ви е лесно.

Bayern85_
11.04.2014 18:41

Само че вие няма да играете катеначо,и стига с тези примери,те и Шутгарт ни затрудниха,Залцбург пък ни би с 3-0 и какво?След мачът ви с Дортмунд,където за една бройка не играхте продължения,не знам от къде си такъв оптимист.

lpsoldier
12.04.2014 15:32

Ти въобще знаеш ли кой е Байерн? От кога точно гледаш футбол? "обаче на евротуровете ви е доста тъмно" Какво по дяволите значи това? Родителите ти сигурно не са били родени, когато Байерн е спечелил първия си КЕШ. И за да не гледаме само в далечното минало, нека погледнем последните няколко години - настоящ носител на трофея в ШЛ (все още го защитава), 3 финала за 4г и възможност за 4ти финал за 5г., 4 полуфинала за 5г. Ако на Байерн му е "тъмно" не знам дали ще има и 2-3 клуба, които да са на "светло" ... Смешно ми е чета как разни хлапета говорят за Байерн сякаш е Ман Сити - "Паднали им от небето някакви пари, направили отбор и от вчера играят в ШЛ." ПП: Нищо лично към Сити. Купиха ги, наляха се пари и заиграха в ШЛ. Живи и здрави.

rmf
12.04.2014 00:12

"Реал цяло второ полувреме не знаеше къде се намира" Преди второто полувреме не забравяй, че първото полувреме ви попиляхме . Хубаво, че беше дузпата, че иначе незнаехте къде се намирахте. А за второто полувреме може би леко ни превъзхождахте, но не забравяй за дузпата с/у Хигуайн,която за мене бе чиста. Както и да е и на мене честно казано не ми се хабят нерви ще видим на 22 кой на какво ниво е. "случайния гол на Юнайтед трябваше да ги класира напред ли ???" хаха Случаен вика *lol* Вика се Класен и защо да не заслужаваха да се класират? Вие и в двата мача не демонстрирахте голямото си надмощие с изключение на "10000 паса от който 1000 са с вратаря". Все пак беше радост за окото да ви гледам след гола на манчо. Тогава заиграхте интересен футбол с много положения. "точно с мене да спориш за такива неща няма как да стане .." Тези изрази са ми много забавни *joking* когато нямаш какво повече да кажеш няма смисъл да се правиш на разбирач*smile*

golemiq_geshan
11.04.2014 23:18

Ко съм се повлиял , бе , момко ?! Колко пъти Гомез изпусна второто на празна врата ?! Не ме нерви по - добре , да се хванем да изгледаме пълен репортаж и пак да говорим , до контузията на Рибери в края на редовното време Реал цяло второ полувреме не знаеше къде се намира , този мач го помня все едно се е играл преди 1 месец , а що се отнася до "изкривената ми представа" , случайния гол на Юнайтед трябваше да ги класира напред ли ??? Представата ми съвсем не е изкривена , не ми се търси да гледам колко хиляди пъти повече Байерн си подаде топката на "Олд Трафорд" , точно с мене да спориш за такива неща няма как да стане ...

rmf
11.04.2014 22:19

Малко изкривена представа имаш, но както и да е всеки с мнението си. Аз казвам просто, че играта на положения почна след гола на Юнайтед и ако бяха толкова добре в защита както на олд трафорд щяхте вероятно да сте пътници или можеше продължения да има. Gopcho ти го каза най-правилно ! Найстина доста си се повлиял от коментатора !

golemiq_geshan
11.04.2014 22:05

Със слепец нямам никакво намерение да споря ... Мача го помня много добре , а и да ти кажа , че не си гледал и 2 мача на Байерн щом си мислиш , че срещу Юнайтед на реванша са си подавали толкова топката , колкото го правят обикновено ...

rmf
11.04.2014 21:56

1/2 финал*.....

rmf
11.04.2014 21:39

Личи си, че на Бернабеу не си гледал мача, но само да допълня Байерн на реванша до гола на юнайтед отново играеха както на олд трафорд с 1000 паса и без реални голови положения. Общо взето ако не бяха тези смешни грешки на Манчо нямаше да ви има на 1/4 финал, а иначе след гола им се видя Байерн от миналата година и тогава мача стана интересен.

drg
11.04.2014 19:57

Тва, че сте с няколко успешни сезона не значи, че и в ШЛ ще е така. Може да си мачкате в Бундеслигата, обаче на евротуровете ви е доста тъмно. Не се мислете за недосегаеми да не бършете очичките след 2-та мача *lol* Много сте ми забавни *smile*

Gopcho
11.04.2014 19:56

И ти явно си се повлиял от коментатора на мача ...

deucec
11.04.2014 19:44

ЛОГИКА!!! понеже Реал били домакини първия 1/4 финал, сега трябвало да са гости :Д:Д:Д еййй благодаря ти ! Много ми оправи настроението :Д

golemiq_geshan
11.04.2014 19:06

Какво е мачкал Реал на "Бернабеу" , бе , момченце ?! Ти кой мач си гледал , не може да кажеш , че след 15 добри първи минути си мачкал , при положение , че ако Гомез беше реализирал половината от положенията си през второто полувреме резултата щеше да е 2-4 ... и изобщо нямаше да има продължения !! Иначе Гуардиола показа , че може да се учи от грешките си , след абсолютно нелепия първи мач с Юнайтед , в който скапаната му тактика не проработи изобщо , на реванша той ОСТАВИ Байерн да играе своя директен футбол , това ми дава някакви надежди , че отбора , който толкова ми допадна през 2010 , все още не е изгубил тотално своя облик заради един тотален испански ***

NoDiggity
11.04.2014 19:01

Добре, че си научил поне правилата кой кога е домакин.... Реал са домакин първия мач. Отбора, който бъде изтеглен първи в жребия(в случая Реал) играе домакин първата среща.

rmf
11.04.2014 18:48

Ами мача очаквам да се развие по идентичен начин с тоя преди 2 години. На Алианц арена вероятно Байерн ще доминира и както на Бернабеу Реал ще мачка. Въпроса е първият мач къде ще е ? Според мен ще е на Алианц арена предвид факта, че Ние на първия 1/4 финал бяхме домакини, а вие гости. Очаквам много оспорван мач с много драми като нищо даже може да има отново дузпи И дано Роналдо да играе *smile*

drg
11.04.2014 17:06

Гуардиола не играе никаква роля от както е поел Байерн *lol* .. Баварците могат да мачкат и без треньор. Надявам се да успеем да ги елиминираме и най-сетне да сме на финал! Факта, че манафите ги затрудниха първият мач ми дава още по-големи надежди *joking*