Карагър разкритикува Арсенал
Карамелите са на точка пред Арсенал и с мач по-малко.
"Знаем, че мачовете с Евертън винаги са трудни. Там лесно можеш да загубиш. Всеки може да загуби, защото е много тежко да им гостуваш. Притеснителен е начинът, по който Арсенал загуби. Гледаш ги и те са бавни и слаби. Това е притеснителното. Независимо с кого играеш, когато нямаш манталитет да побеждаваш е много трудно да успееш. Това може би е една от най-бавните формации на Арсенал, която съм виждал под ръководството на Арсен Венгер", каза Карагър.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
10.04.2014 20:10
Много интересни неща сте написали!
Мисля, че Венгер наистина прави едни и същи грешки, от които не се учи, защото последните 3-4 сезона се случва едно и също-силен старт и км края на сезона Арсенал е лазарет.
Вярно е че не прави трансфери, но Арсенал плащат огромни суми за новия си стадион и въпреки това играят всяка година в ШЛ, имаха и финал преди 3-4 години с Барса/тъжна работа беше, но за отбор без скъпи играчи това е върхът/.
За мен най-голямата му грешка беше , че започна сезона без нападатели - само Уолкот и Жиру. Искам някой да ми обясни как се става шампион без нападатели. За мен това е съзнателно направено и МИСЛЯ, ЧЕ ВЕНГЕР НИКОГА ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ НЕ Е ПОСТАВЯЛ ЗА ИСТИНСКА ЦЕЛ ТИТЛА ВЪВ ЛИГАТА. Ако феновете му вярват-това е тяхна работа, но мен не можете да ме убедите, че той желае титлата във ВЛ.
YNWA
11.04.2014 11:14
Медицинския щаб прецаква работата там , както и тренировките и ротациите на играчите. Общо взето да се оправят както могат. Не мога да ги мисля тях.
09.04.2014 20:18
Това не само,че е най-бавния Арсенал под ръководството на Венгер,а и е най-грозно играещия и най-безидейния.Никаква креативност,никаква идея,никакъв план Б,нищо смислено като цяло.Всеки мач едно и също,всеки мач сме абсолютно предвидими и безопасни за противника.
09.04.2014 19:32
Прав е Кара , Арсенал от 2 сезона не са същият отбор
09.04.2014 20:49
След 2010/11 Венгер направи промени в стила - не толкова красив, но ефективен. От началото на 2014 - грозен и неефективен.
09.04.2014 18:30
Абе тея Арсенал много ме дразнят всяка година на 4то място всяка година уж титли купи ще взимат само говорат и в последния кръг се класират за ШЛ и се радват все едно са шампиони. Напълно заслужават Евертън да ги мине! Макар, че са ни градски съперник се надявам да ги минат! Просто отбор който пада с 4-5-6 гола не заслужава нищо повече от ЛЕ
11.04.2014 11:10
И 3-мата бяха контузени и се справиха с положението. За титла в Ливърпул не се е говорило от 2009 година. А си спомням че Арсенал ги гласяха да стават шампиони няколко години , но кофти ,че като дойде зимата и отбора спира да играе.
09.04.2014 20:04
Ако става въпрос за факти то при Арсенал проблемите са много през последните години но най-важния проблем е този в главата на футболистите след онова 8-2 от Ман Ю да бяхме с резерви но и до ден днешен влия на отбора точно тогава Венгер трябваше да бъде махнат...Пуул имаха проблем основно с мениджър който да сплоти отбора да направи няколко трансфера на място и да стегне отбора и ето че намерихте такъв мениджър в лицено на Роджърс.Ние в лицето на Венгер намира ме отчаяние и напомняне за онова 8-2 за проваления финал с Бирмингам както и за финала с Барса и затова според мене трябва да се махне този човек няма друг начин...Арсенал има лидери проблема беше че тия лидери бяха се контузени и това са Рамзи и Уилшър и може би Уолкът но той е по-скоро моторът на Арсенал не лидера....и на Арсенал им трябва човек като Клоуп който да вдигне обора нищо че е загубил с 3-0 и да се докаже е това трябва на Арсенал има го качеството лошото е че го няма човека който да поведе Арсенал към тези успехи който отдавна липсват в Арсенал...
09.04.2014 19:25
прав си, но нека припомня няколко факта: -Пуул тоя сезон имат 25+ греди, а преди 1-2 сезона имаха 30-35...тогава бяхме трагични в атака, а защитата както винаги под въпрос колко е стабилна -Пуул за разлика от Арсенал опитват да привличат нови играчи /за съжаление все някой шеф не даваше пари, друг шеф съботираше трансфера, играчите лакоми да играят в ШЛ, ако ще да е с екипа на Стяуа, вместо да помогнат на Пуул да се заздрави и на следващият сезон да си върне позицията в топ4 и още при първото участие в ШЛ да бъде сочен за фаворит-можем да видим Тотнъм къде са сега без Бейл, а при похарчени 100млн за иначе добри играчи мисля/ -Пуул /дано не греша случайно и да не казвам голяма дума/, ама не е падал с 4-5 гола в един мач, макар да се е дънел срещу отбори от лигите/ -за пример ще дам как Челси и МЮ дето бяха шампиони последните години измъчено взимаха точките с 1:2, а дори и падаха срещу нас според мен на Арсенал им трябват: -нова легенда и дори нов истински капитан /Анри все пак вече е на годинки, а други вдъхновители около и малко над 30те да играят не се сещам да имат/, който да стегне/вдъхнови в трудните мачове отбора /Челси си имат Тери и Лампард, Пуул-Джерард/-тук донякъде вина носят ревльото Фабрегас и продажника Перси -ще чудесно Уилшър да поеме тази роля, но май не му се получава/не е готов, не знам -малко "разбиване на навиците" на Венгер, който се чудя дали вече не избира умишлено разни чупливи футболисти, ама е факт, че си пести парите и борбата му за титлата напоследък е само на теория, ако ли не-Мартинес би бил перфектен избор за заместник, който според мен може да върне успешната игра на отбора много лесно, но малко трудно ще стане този сезон това /да го вземат предвид класирането на Евертън/ -май друго не им трябва-успех им пожелавам, защото са ми симпатичен отбор и ги предпочитам за конкуренти пред други отбори...
09.04.2014 18:39
Хаха точно от фен на Ливърпул звучи смешно та вие бяхте същите всяка година шампиони да ставате и накрая извън топ 4 така че не отива на фен на Ливърпул да ми говори за очаквания за сезона просто е смешно като вие даже сте по-зле и от нас в това отношение последните години...а още по-жалкото е че в началото на сезона говорехте съвсем други работи по адрес на Арсенал*lol**lol* я да ви се бяха контузили Стъдич Суарез и Коутиниьо друга песен сега щеше да пееш така че при да си отваряш простота уста мисли малко добре ще ти се отрази *lol**lol*
09.04.2014 17:00
Ако Венгер си тръгне сега, ще стане същата работа като в Ман. Ютд. Голям спад в представянето ще има с тези посредствени играчи. Нямат характер, нямат хъс за игра, за спечелване на купи. Има бая паплач която трябва да се изрине и това го казвам не като фен на Пуул който мрази всички останали ,а защото Арсенал са ми били симпатичен отбор винаги. Венгер ако ще си ходи да взима със себе си половината отбор и да се вложат една голяма сума средства и да се направи конкурентно способен отбор на останалите. Това като ти отбележат 1-2 гола и направо да се отказваш да играеш или да доиграваш мача по инерция го няма никъде из топ отборите. Няма как да се спечелат купи с този манталитет. Не знам той ли им го набива това в главите , самите футболисти ли си промиват мозаците сами..... но проблема го има и е явен. За контузиите е същата работа. Франсето не иска да си признае ,че той е виновен за състоянието на играчите. Всяка година лазарета им е пълен когато са най-важните мачове и всяка година едни и същи извинения.... Да сменя медицинския щаб ако трябва! Но този проблем вече трае 6-7-8 години което е признак на безсилие на трениора с решаването му( поне за мен е така) .
09.04.2014 17:00
Карагър добре критикува неща, които се виждат от всички, но в статията има една фактологична грешка- Евертън са на точка СЛЕД Арсенал...
09.04.2014 14:58
Аз съм един от големите подръжници на Венгер, защото е доказал, че го може.
С времето обаче покрай строгата ни финансова политика поради която отбора е в най-доброто финансово състояние във ВЛ без да разчита на определени подаяния на конкретен собственик или да затъва в дългове(примери нема да давам за двете оти съм сигурен че всички ги знаят) в крайна сметка всякаш се изгуби в инерцията да излъскваме неоценени таланти, които да продадем на печалба*erm*
Сега, когато вече можем си го позволим всъщност той е плашлив или предпазлив може би не знам, но покрай добрата сплав от млади и добри играчи ни требва лидер да поведе отбора а на него му досвидяха парите лятото за да вземем Суарес и той сега е 'некупуваем'.
Атмосферата в отбора се разби след сбиването през януари а сега вече той дори обвини няколко играчи, че взимат лекарства без да казват това в отбора и това водело до множеството контузии*wonder*
Не знам кой крив кой прав, но всичко това показва, че той изтърва съблекалнята а от там пътя е само надолу*nerd*
Започвам все повече си мисля, че му е време и ако от уважение към него бих искал да спечели купата ама летото май ше е добре за всички да си кажем довиждане*wink*
09.04.2014 19:32
Абсолютно си прав баце ... без право на обжалване*wink* ... тоз момент го пропуснАх*confused*
09.04.2014 18:49
Джейсън не си прав, че Венгер може да си позволи да купи големи звезди. Вярно е, че вече му предоставят сравнително прилични суми за трансфери но в същото време са наложили таван на заплатите, който отстъпва много на сумите давани в други клубове. За да се осъществи един трансфер не е достатъчно само договорка на цената между клубовете но и съгласие на играча и договаряне на личните му условия, а в този аспект Арсенал са много "постни". На практика не трансферната сума е проблем а заплатата на играча който искат да привлекат. Сигурен съм че Венгер иска да купи големи звезди но няма възможността да им изпълни условията за заплащане и обира негативите. Доколкото си спомням новия договор на Суарес бе за около 250 хил. седмично е как според теб да подпише с Арсенал за двойно по-малка сума. Има си клауза за откупуване с конкретна сума (която Арсенал бяха готови да платят) и ако играча желае трансфера не е никакъв проблем. Само, че след като не можеш да предложиш добри условия на играча как очакваш той да желае трансфера.
09.04.2014 14:22
Не може постоянно да разчиташ че ще се класираш за ШЛ на батерии, за да искаш резултати трябва и да вложиш средства!
09.04.2014 12:26
Арсенал винаги е в битката за първото място до края на февруари! От там нататък идва един зверски спад и от борба за 1-во място винаги се борят за 4-то. Не може "уж" голям треньор и всеки сезон едно и също и да не може да си откриеш грешките, щом не можеш да си откриеш грешките и да ги поправиш, значи нещо не те бива! И не говорим за 1 сезон 2-3-4-5 скоро ще стане двуцифрена сума!
Наставникът на Борусия (Дортмунд) Юрген Клоп е фаворит да замени Арсен Венгер на мениджърския пост в Арсенал. Новината съобщава британския "Дейли Стар" и може да се случи при положение, че французинът не поднови договора си с лондончани.
В Арсенал смятат, че Клоп е точният човек за наследник на Арсен Венгер, тъй като налага сходен стил на игра в Дортмунд. През миналата година "жълто-черните" успяха да стигнат финал в Шампионската лига и си спечелиха много фенове заради стила си на игра. Макар че тази година те отбележиха отстъпление, Клоп остава едно от най-апетитните имена на пазара.
09.04.2014 11:49
Кара, ГОЛЯМ си! YNWA *cry**beer* JFT96
09.04.2014 11:44
Изцяло грешки на Венгер са това нещо което се случва в клуба всяка година не може да играеш с едни и същи 11 без да ги сменяш цял сезон и не просто да играят както играят барселона цял мач а ние играем до последната минута се измъчваме срещу най-слабите отбори в първенството.Нямам спомен кога беше последния мач в който водихме с 2 гола разлика 30 ~ минути преди края поне всичките ни победи с повече от 2 гола са вкарани в 80+ минута, какво да коментираме другите неща който се случват
09.04.2014 10:53
Така им се пада на Арсенал вървяха добре преди паузата и пак стисна кесията Венгер да не се преебе и не взе нападател или някой който да му освежи отбора и се помисли за велик че без средства ще се задържи така и до пролетта ето му и резултата даже и Топ 4 може да му отхвърчи.
09.04.2014 10:32
Просто това е най-слабия Венгер от години на сам елементарни грешки и много контузий през целия сезон...първо бяха контузени Подолски Чембарлейн Саного после пък се контузиха Рамзи Йозил Уолкът Уилшър и няма как да е бърз състава с Росицки Фламини Артета които са на годинки....аз се надявам даже да не сме в четворката може би тогава Венгер ще се чукне в главата и ще се махне....опита всичко през годините първо се опитваше с атакуващ футбол нищо не стана после смени начина на игра и сега хем губи ме хем не играят качествен футбол този сезон дори пускаше пети защитник за да пази резултата просто измъчена работа тоя човек направи много за клуба но трябва да знаеш кога да се оттеглиш....
09.04.2014 23:09
Това за Рамзи и Азар е пълна глупост.Като е крило кво?не бяга ли? Нали и той трябва да се връща и да помага на бека в неговата зона?Рамзи може и да бяга повече,но не,защото е вътрешен и те бягат повече от външните,а защото просто си е такъв тип играч. Иначе проблема си е точно в тренировките.В Арсенал са малко по-специфични.Бях чел някъде нещо по въпроса,но не помня къде точно,за да ти го покажа.
09.04.2014 22:36
Еми има разлика Азар играе крило атакува така че умората е по-малко Рамзи играе в центъра имаше страхотни показатели в защитен план беше най-добър в ВЛ по-това време вкарваше и голове правеше асистенций и играеше в всички мачове....така че има разлика и то голяма да не говори ме че в Челси има кой да замести Азар по-крилото докато в Арсенал нямаше такава опция по това време защото Уилшър беше контузен нещата са много комплексни но като цяло аз съм на мнение че Венгер е виновен трябваше да прави промени повече. Изведнъж двамата ти основни играча в центъра Уилшър и Рамзи ги няма заедно с Йозил и Уолкът и ето какъв е резултата Росицки и Артета които са на по 30 и кусур години няма какво да направят Венгер дори използваше Чембарлейн в центъра който играе крило използва и Касорла в центъра и резултата беше 6-0 за Челси така че изцяло си е виновен Венгер елементарно през зимата взе застаряващ халф който беше контузен.....аз не мисля че тренировките се сбъркани Венгер винаги е показвал дисциплина в това отношение проблема дойде от това че отбора не беше широк не направи правилните трансфери както и не даде почивка когато трябваше на основните си играчи.
09.04.2014 21:49
На тренировките.Нещо с тях е сбъркано в Арсенал и със сигурност не е случайно.Има играчи в другите си отбори не страдат от контузии,идват в Арсенал и по 6 месеца лекуват "настинка".Или пък от Арсенал,където са отсъствали много отиват някъде и там почти не страдат от контузии.Нещо в тренировъчните методи при нас е сбъркано тотално. Клиника построиха специална в Арсенал по образец на тези в Америка за техния футбол.Една от най-модерните,ако не и най-модерната за "сокър",както му викат те по техния модел.И пак имаме куп контузии.
09.04.2014 21:38
Добре, ще дам пример с Азар от Челси, тъй като следя Челси и знам какво става с отбора. Как така Рамзи се контузи, а Азар, който последния кръг получи сигурно първата си почивка, играе всеки мач по 90 минути и не се контузва? На какво може да се дължи това
09.04.2014 21:05
Да между другото, как само Арсенал имат вечно по минимум 3-4 ключови играчи извън игра ?
09.04.2014 12:08
За мене Венгер е от типа трениьори който не правят много рокади и точно от там идват контузийте....така стана с Рамзи който беше титуляр всеки мач няма ШЛ няма Вл....Уолкът беше случайна там да сме няма ли късмет Уилшър и Йозил в момента са контузени пак заради тези травми и сега се очаква от резервите Росицки и Артета чудеса еми няма как да стане защото не са играли достатъчно просто това се все грешки на Венгер да не говори ме за великия трансфер който направи през Януари с този трансфер в историята ще остане.Ще дам един пример с Челси те имат дълаг състав и тренер който си знае работата знае как да направи рокади знае как да промени отбора си по време на мача все неща който Венгер не ги може методите на Венгер бяха успешни преди 10 години когато имах ме добър отбор но тогава широчината и количеството не беше толкова важно беше важно да имаш 11 добри играча е да ама времената са се променили за жалост Венгер не....
09.04.2014 11:22
Ако питаш мен, тези контузии не са случайни. Не може все Арсенал да е с 4-5 ключови играчи извън игра. За мен това са си треньорски грешки от претоварване. Уж широк състав, а отново този отбор спука гума в края на сезона много жестоко.