Подбескидже - Шльонск, спечелен

16:25
Подбескидже - Шльонск, спечелен
Уважаеми потребители, Winner.bg и вече добре познатият специалист по стратегически футболни прогнози Георги Сотиров подновяват утвърдената и станала доста популярна рубрика  - "Прогнозите на специалиста". По традиция тя ще се обновява всеки ден, като ще съдържа аргументиран анализ и конкретна прогноза, засягаща една футболна среща под заглавието "Залог за деня". Целта на всяка една прогноза тук ще бъде да ви предложи един добър съвет и насока, засягащи всеки един ежедневен тираж независимо от неговата големина. Рубриката няма да има за цел постигането на всяка цена на конкретно ниво на познаваемост, а ще оставя изборът за това как да бъдат използвани предложенията в нея изцяло на преценката на потребителите.

Статистика:

м. април: 3 познати от 3 мача - 100.0% успеваемост

Залог на деня за 04.04.2014 г.:



Подбескидже е застрашен от изпадане, което важи в пълна степен и за Шльонск, но най-краткият път за днешните домакини към спасението са трупането на точки точно в подобни срещи на техния стадион и то срещу съперници, които са преки конкуренти в битката за оцеляване. Домакинската форма на Подбескидже е наистина впечатляваща, след като тимът за последно е губил на своя стадион през септември 2013 година, а от началото на сезона едва два тима са успявали да си тръгнат с пълен актив точки след гостуване тук. Шльонск, освен че е крайно неубедителен при изявите си навън (едва две победи като гост от началото на сезон), днес няма да може да разчита на половината от титулярните си защитници (Гродзицки и Павелец) и половината от основните си халфов (Холота и Казмиерцзак), а освен тях извън строя са и Данковски (защитник) и Адамец (защитник). Подбескидже е в пълен състав без контузени и наказани, а в цялата си история Шльонск само веднъж е успявал да си тръгне с всичките точки след гостуване на настоящия съперник и днес трудно ще дублира това постижение.

Прогноза: 1Х, Коефициент: 1.62

Георги Сотиров



За договаряне на персонални ВИП прогнози (придружени от малко популярна информация) със заложени конкретни гаранции, измерими с ROI, можете да използвате електронната поща на Георги Сотиров – joro_sotirov@mail.bg.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

bisera.bakardzhieva
05.04.2014 01:05

Благодаря ти за отделеното време. Можеше да не задоволиш любопитството ми, но го направи. Беше ми интересно, защото си един от малкото, които показват добра грамотност за термини, залози, варианти, и преди всичко знаещ основния закон на залагането- букмейкърите печелят от лакомията на залагащите с малки суми и големи колони да се опиташ " да свалиш самолет с прашка" *smile*.

bisera.bakardzhieva
05.04.2014 00:26

Смятал ли си своя ROI ? 10 мача не те ли натоварват твърде много за да направиш добър анализ на всеки? С една и съща сума ли играеш, или си покриваш загубата и пресмяташ евентуална печалба? И най-важния въпрос- от колко време залагаш?

LoNsDaLe_
05.04.2014 01:31

Да. Съгласен съм с това. Лека.

bisera.bakardzhieva
05.04.2014 01:28

Зная принципа на Джакпота, но е тъпо . Той уж се определя от процента постъпления, разделен между позналите, но и него като Тотализатора кой го следи, за да е сигурен, че сумата е коректна? Ти играеш само за резултата от колонката, която е печеливша, и пак зависиш от момента на залагане. Останалото- каквото подхвърли от натрупаната сума. Дори и там не е гаранция, че броят печеливши е коректен, за това ако ще правя залог извън сингъла, по-добре аз да си определя мачовете, броя и очакваната печалба. Наистина интересна дискусия, но ми е време за сън. Лека нощ!

LoNsDaLe_
05.04.2014 01:17

Да. Там по-принцип трябва да играеш и с двойни, примерно 8 единични и 4 двойни или нещо от сорта, иначе доста трудно се хваща. Ама като хванеш поне се натрува и самия коефицент от фиша, отделно от джакпота, който за карък са го хванали още 100 човека ;д Иначе мерси, има и доста други свестни тука. И е хубаво да стават повече дискусии.

bisera.bakardzhieva
05.04.2014 01:11

Нещо средно между Еврофутбол и нормално буки, малко по-добри залози, но и ограничени варианти за мач, не ти трябва. Ти за Джакпотите на Еврофутбол ли говориш? Аз във стария формат на фиша съм се пробвала с огромни колонки на майтап, и ме е провалял мачът, в който съм била 200% сигурна, и ако играя само 1 мач, ще е издънката.

LoNsDaLe_
05.04.2014 01:05

Там само джакпотите имаха смисъл, но примерно хващаш от 10-я път и си казваш ей хванах 25000 и се оказва, че са го хванали още 50 човека и си беше ташак. За коефицентите няма какво да коментираме. Иначе имаш ли впечатления от това еф бет.

bisera.bakardzhieva
05.04.2014 00:44

Защо не пробваш Бетфеър- това не е точно букмейкър, а "борса" на залози. Там често се договарят безкрайно добри залози, често дори и майтапчийски- например кой пръв ще се изплюе на терена. Иначе при стандартните онлайн букита залозите наистина се регулират и коригират постоянно, но пак са по-добри от нашия монополист, който яде поне по 3 десети от коефициент.

LoNsDaLe_
05.04.2014 00:38

Имам системи над които работя и продължавам да работя през годините. Някой път не е нужно да гледам контузени играчи, времето и т.н защото разчитам на цифри, коефиценти и т.н. И печеля и губя като нормален човек. За утре без да съм гледал тиража знам, че ще имам над 10 мача. Кофтито тука е че букитата ти регулират залога, не е както в САЩ примерно и трудно може да разчиташ само на това. Иначе браво и на Сотирката, тия дни е страхотен.

LoNsDaLe_
04.04.2014 23:54

Браво и честото на всички печеливши днес. Много добра прогноза сами с доста валю, не исках да пиша преди това да не ти е урoчасам *smile* Вчера отново мач от ЛЕ ме дъни, Порто се скъсаха да изпускат, но днеска си рекупнах стабилно.

LoNsDaLe_
05.04.2014 00:18

Singles, някой път по 1, макс 2 сериозни. Може и да имам по 10 мача за деня, особено през уикендите, но само за фън с малко или на лайв.

bisera.bakardzhieva
05.04.2014 00:12

Аз почти не залагам, ВЕЧЕ. Това не ми пречи да правя прогнози. Би ли ми отговорил по колко мача играеш? Повече от един?

sami
04.04.2014 23:33

Поредна добра прогноза и на Сотирката- ЕВАЛА!

sami
04.04.2014 23:32

Те Хамбургер хич не са слаби, проваля ги слабата им отбрана- правилно ги търсиш в случая на гол- гол... аз ги търсих пък на оувър 2.5, както и Алмерия току що излезе- тази вечер ще се спи доволно *smile*

bisera.bakardzhieva
04.04.2014 23:26

Провалих се във втората прогноза, но така се играе за спасяване, ако е необходимо и през бараж. Дано славният Хамбургер успее да се спаси от изпадане. По принцип никога не залагам на двубой, в който единият отбор се бори да запази шанс да оцелее в съответното ниво, и все още има шанс за това, отчаяните отбори са способни на героизъм /в първенствата, където се играе футбол, а не се уреждат мачовете на отборите с повече пари/.

bisera.bakardzhieva
04.04.2014 22:51

Вече и Леверкузен си свърши малката част до 100 %. *smile* Остава да си вземе мача, но толкова равностоен мач скоро не съм гледала. Хиксът е най-неблагоприятният изход и за двата отбора!

sami
04.04.2014 21:32

От мен за тази вечер над 2.5 на Алмерия- Осасуна на 2.15! Двата отбора са сред изпадащите на по 1 точка от спасителното място, ще играят за победа, Х не устройва никого. Последните две домакинства на Алмерия бяха белязани общо с 11 гола, днес е логично отново да видим поне 3 гола... лично аз виждам сериозна стойност тук в късните мачове.

bisera.bakardzhieva
04.04.2014 23:32

Браво, страхотен залог, добро наблюдение относно формата на Алмерия.

bisera.bakardzhieva
04.04.2014 20:56

Благодаря за подкрепата, честита 100 процентова успеваемост*surprized*. Помня обещаното, но съм доста уморена. Прогнозата ми е на прима виста, защото по спомен Шалке, Хамбургер и Леверкузен когато играят помежду си, почти винаги са с тази опция.

orton95
04.04.2014 20:55

Каркефи v Страсбург а за този мач някакво мнение

joro_sotirov
04.04.2014 20:34

да, Бисера е дала добра прогноза като лично аз виждам стойност в победата на Леверкузен тази вечер. Класата е с тях, а Хамбургер не взе доста по-задължителни мачове от този и днес ще се засили към 2-ра Бундеслига, дори при реми, но и двата тима ще се разпишат и това е много вероятно. За Цволе нямам конкретна позиция. При прегледа на дневния тираж видях, че и в двата лагера има куп липсващи, кой от кой по важни играчи, а в последните часове виждам, че букмейкърите се плашат от победата на Грьонинген и ако трябва да се ангажирам с прогноза там, то тя е 2 ДНБ или +0,25 в полза на Гроьонинген.

bisera.bakardzhieva
04.04.2014 21:21

Относно втората прогноза, Хамбургер е неспасяем, а борбата за свободното място в Шампионската лига е доста сериозно, обикновено баражите не са проблем за "традиционните"отбори и четвъртото място, към което се стреми Леверкузен е доста доходоносно. Очаквана двойка с оглед на това, че Волфсбург и Борусия Мьонхенгладбах "дишат във врата" на Аспирините.

orton95
04.04.2014 19:38

Подкрепям прогнозата на господин Сотиров. *beer*
Също и тази на колегата от първия пост.
1Х на Цволе - Гронинген също според мен ще донесе пари *cigarette*

fearcho
04.04.2014 19:27

Този мач си бие на Х , посочения коефициен не може да го откриеш в еврофутбол,аз бих играл 1ца на Падерборн.. Успех!

bisera.bakardzhieva
04.04.2014 19:37

Че кой играе в Еврофутбол? И двата коефициента са от известни онлайн сайтове, до които не е трудно да се добереш!

bisera.bakardzhieva
04.04.2014 19:27

Хамбургер - Байер Леверкузен прогноза гол/гол при коефициент 1,61 .