Официално: ФИФА наложи трансферно ембарго на Барселона

13:45
Официално: ФИФА наложи трансферно ембарго на Барселона
ФИФА наказа Барселона с лишаване от правото да регистрира нови футболисти за следващите два трансферни прозореца, съобщава официалният сайт на световната централа.

Освен това каталунският клуб е и глобен с половин милион долара.

Причината за наказанието е нарушаването на правилата за трансфери на футболисти под 18 годишна възраст.

От Дисциплинарната комисия съобщават, че е направено обстойно разследване, което е показало сериозно нарушаване на правилата от страна на ръководството на Барселона.

Тази санкция означава, че през лятото и в началото на 2015 година Барса няма да има правото да подсилва тима си с нови футболисти.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ivanes1
03.04.2014 11:21

Супер! Сега няма да провалят кариерите на играчи на Арсенал..

BlueLndPride
02.04.2014 21:53

Два трансферни прозореца , не две години прочетох куп глупости , другото лято ще се радваме на нови
попълнения.

IvanIR
02.04.2014 20:54

Дреме и на Барса и половин милион балха я ухапала....един сектор на един мач на Камп Ноу *wink* ...по скоро Фифа иска да каже....."Виждаме"...да не последват и други.....*wink*.....Аз бих казал....."Лапате....и ние виждаме *lol* ".....и....с гледането ше си останеме *lol**lol**lol*.....ае *beer*.......Реал да тресне таа вечер Борусия......*cigarette**whistle**wink*

Gopcho
02.04.2014 20:48

Ако не спечелим делото сме пътници от всякъде *lol* (знаеш за какво говоря). Няма нищо имаме Педро и Фабрегас в атака и Масчерано в защита, както и Пинто на вратата *lol*

vesko5551
02.04.2014 20:23

И с ембарго пак се шибаме белите балеринки по дупето *lol**lol**lol*

Iniestamagic
02.04.2014 20:40

Абсолютно. Но има ги както и наши фенове така и ваши. Смешни изказвания са, именно защото постоянно се сменяме. *beer*

sdw
02.04.2014 20:30

Именно! Ама просто ги има дразнителите с нелепите твърдения от сорта "пак ще шибаме белите балеринки",или пък "това е единствения начин Реал да ни минат".Впредвид фактите и статистиката е смешно някой да го каже това.Иначе и аз съм на мнение,че непрекъснато се менят периодите и формите на отборите,нямаше да е най-великото дерби в света ако нямаше непрекъснато единоборство.Защо Реал и Атл. Мадрид не е най-великото дерби,като иначе е толкова мащабно,все пак е столично...Защото до преди 1 година не бяхме падали от Атлетико 10 години *lol*

Iniestamagic
02.04.2014 20:28

Абе никой не побеждава "винаги" особено в мачовете между Барселона и Реал.... Както са побеждавали Барселона така и Реал.. така че това кой колко е побеждавал е безмислено.

sdw
02.04.2014 20:26

От кога?Ако кажеш,че винаги е било така ще те почерпя *lol*

Iniestamagic
02.04.2014 20:17

Абе хубавото е че пак ще започне да се налагат футболисти от школата, че последно време згасна, или ги даваме под наем или ги продаваме...
Все пак дано ни махнат ембаргото *smile*

danialves2
02.04.2014 19:55

Четох някъде, че Марк-Андре Тер Стеген и Ален Халилович ще пристигнат на Ноу Камп, защото сделките били сключени, но не знам дали е наистина вярно!

todorov1986
02.04.2014 19:51

Абе тука толко коментари на фенчета на педал мадрид все едно тяхните трнсфери са спрели деба и йалкарите деба в устата

sdw
02.04.2014 19:56

Айде прочети първите 10 коментара и ще разбереш *smile*

RealMardridCR7
02.04.2014 19:53

защо трябва да псуваш и да обиждаш разбрахме те че си поредния хейтър

eislands
02.04.2014 19:32

Абе хора имали по гнусен отбор от Барса ?

RealMardridCR7
02.04.2014 19:58

говориш за отбор който почти и една стотинка не е хвърлил за играчи а виж колко има от школата и какъв отбор са,а твоя отбор шейховете колко пари хвърлиха за играчи а нищо не правите

MaLkO_LuD94
02.04.2014 19:51

Има Ман Сити *joking*

scouser_pool
02.04.2014 19:09

Нищо , тъкмо ще има повече пари за съдиите*lol* Не базикам се , не мисля , че ще остане тая забрана след като я обжалват или поне само за лятото , + това какво става да не би да си нямат футболисти?Вратаря им е единствения проблем може би

bestfan
02.04.2014 18:39

Браво на ФИФА !!! Барселона си плачеха някой да ги изплющи здраво ! Първо ФИФА а след седмица и Атлетико Мадрид *joking*

Gopcho
02.04.2014 18:34

В лагера на Барселона не останаха разтревожени от наказанието, което ФИФА наложи на каталунския клуб днес.

Както Sporta.bg вече информира, испанският шампион бе наказан с лишаване от право на трансфери в следващите два прозореца - през лятото и зимата.

Причина за това пък стана нерегламентираното привличане на чуждестранни футболисти на възраст под 18 години.

Мадридският ежедневник "АС" се свърза с хора от кухнята на Барселона, които обаче не демонстрираха тревожност от шокиращата ситуация.

"Спокойни сме. Ще дадем обясненията си пред ФИФА", заявиха от "Камп Ноу".

"Това е нормален процес. Имаме 90 дни на разположение, за да обясним защо сме привлекли тези футболисти", добавят от Барселона.

Не бързайте да се радвате хейтърчета, дори и ни забранят имаме доста качествени футболисти!

RealMardridCR7
02.04.2014 19:55

бе и ти си прав имам чувството че ръководството ви не гледа да купува защитници,но а дано вземете Давид Луиз,четох че е в списъка за продаване на Моу

MaLkO_LuD94
02.04.2014 19:22

То като го махнат та да не мислиш че ще купим защитник

Gopcho
02.04.2014 19:10

Така е, защитата е пълен хаус, затова дано да махнат наказанието *lol* *beer*

RealMardridCR7
02.04.2014 19:05

разбирасе че имате много добри футболисти но защитата и вратарите ви куцат доста,така че това ще се окаже много лошо за вас тъй като няма да можете да купите добра защита

Gopcho
02.04.2014 18:33

ФИФА сензационно наказа Барселона с лишаване от право за привличане на нови футболисти в следващите два трансферни прозореца, като този случай не е прецедент на топ ниво в европейския футбол.

През месец септември 2009 година по подобен начин бе наказан лондонският Челси, а причина за това бе привличането на младия талант Гаел Какута от френския Ланс.

По подобие на Барселона, тогава Челси също бе наказан за два трансферни прозореца, след като ФИФА прецени, че Какута е непраномерно привличен на "Стамфорд Бридж" от тима на Ланс.

Челси обжалва санкцията си пред Арбитражния спортен съд в Лозана, който премахна наложеното от ФИФА наказание на "сините", изтъквайки, че Гаел Какута не е имал валиден контракт с Ланс по времето на трансфера си.

Тогава наказанието на Челси бе спряно по-късно същата година, преди да бъде премахнато напълно през месец февруари 2010.

Феновете на челси може да са малко по-тихички, ако това не ги стимулира псж ще свърши работата!

sdw
02.04.2014 19:54

А между другото ако случайно не спечелите делото,наказанието за трансферния прозорец за абсолютно всякаква възрастова група ли ще е или само за юноши,аз това не разбрах.

Gopcho
02.04.2014 19:49

Нека да ти обясня, защото си свястно момче. Еми, че и челси са били обвинени, но след това обжалват и печелят делото. Както сега сме обвинени ние и ако спечелим, пак ще има някви, където ще измислят култовите лафчета *smile*

ivanrealmadrid1
02.04.2014 19:30

е не виждам какъв е проблема ? Челси са си спечелили делото и точка .. не разбирам и по-надолу прочетох 1-2 коментара за това

Gopcho
02.04.2014 19:01

Честно да ти кажа, много и не искам, защото искам да върнат още другия сезон Деулофеу и да го налагат, както Джонатан Дос Сантос(не Джовани), за мен малкия брат е по-добър(супер халф) и 2 класи над Серхи! И във втория отбор имаме класен вратар и защитници, затова е тази школа не само да се продавата от нея. Куенка за мен не е за Барса!

AleksHD
02.04.2014 18:44

Да ама вие няма да се измъкнете от тва хуахуахуа.

roden
02.04.2014 18:20

[@link https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10175044_675083825883656_1332977042_n.jpg]

Ginekologa
16.04.2014 14:29

ахаха май май ние ги и стимулирахме

Gopcho
02.04.2014 23:54

Феновете на челси може да са малко по-тихички, ако това не ги стимулира псж ще свърши работата! ? oще ли ти е забавно?

RMcF_
02.04.2014 17:58

До коментар [@comment 1606368] от [@user MaLkO_LuD94]:

И да ми намигваш брат и да не ми намигваш тва е положението .. относто ембаргото, време е да се даде шанс на юношите, бъдещето ядро на Барселона..

MaLkO_LuD94
02.04.2014 18:15

Както виждаш това е отговор на друг коментар *wink* Също така виж и този над теб *smile*

RMcF_
02.04.2014 18:09

Не съм казал, че са незначими. *smile* По - скоро ти каза, че са незначими.. погледни коментар номер-160.

MaLkO_LuD94
02.04.2014 18:04

Каквото е за нас такова е и за вас не може нашите успехи да са НЕЗНАЧИМИ а вашите да са *smile*

Tobleron
02.04.2014 17:56

Кое е жалкото ? Какво ревете фенчета на Барса ? Като нарушавате правилата е нормално да има санкции . Какво очаквате ? Неможе да ви бутат и на терена и извън терена. Хубаво е, че поне на едното място има справедливост и това не го казвам като фен на Реал, а като фен на футбола.

Gopcho
02.04.2014 17:51

Кой каквото си надроби, това ще сърба! Имаме, си вратар Оиер време е да му се даде шанс, Рафиня, Деулофеу, Дос Сантос(2 класи над Роберто), Траоре, Родри(чудесен сезон в Алмерия). Време е школата пак да се доказва! Нормано е другите отбори да се радват, не им обръщайте внимание, няма смисъл да обръщате на някви "зле-та" внимание и да им се вързвате на провокациите!

Cvet666
02.04.2014 17:48

Оффф батка аре стига глупост *lol* *lol* все едно нямате една от най-добрите академии *lol* какво са 2 трансферни прозореца *lol*

mitkobg3
02.04.2014 17:21

По - жалки начини да спрат Барселона аз не виждам то не бяха разледвания. Утре сигурно ще ни разледват по колко пъти са ходили до тоалетна и ще им наложат забрана да не ходят. По смешни начини да спрат Барселона няма. 100 % съм сигурен, че ако направят разследване на половината европейски отбори ще имат такива укрити сделки. Ама така е все трябва да се бутне Барса и някой друг да потръгне. Сега трябва да си върнем юношите и да покажем, че това няма да ни попречи. Напред Барса!!!!!

LosMerengues
02.04.2014 17:30

*joking**joking**joking**joking* Е това наистина е нещо НЕНОРМАЛНО. Някакъв вирус ли е? Някакво психично заболяване?... Не са те виновни, останалите също, ама видиш ли само тях разследват.*joking**joking**joking**joking**joking**joking*Брутална тема наистина.

slavalexiev
02.04.2014 16:59

Няма нищо.Като няма да подсилват отбора си с нови играчи, съдиите ще помагат.

carmarto
02.04.2014 16:57

те винаги нарушават правилата Барселона + това съдиите ги бутат нон стоп *smile*

paradise11
02.04.2014 16:54

Странно наказание , силно се съмнявам че само Барселона нарушават правилата , но явно са минали границата щом са започнали да се заяждат , странна работа......

sdw
02.04.2014 16:44

Абе то тази санкция не е ли само за закупуването на млади играчи?

LosMerengues
02.04.2014 17:05

Не, ако санкцията остане нямат право на никакви трансфери... но ще им я отменят, наистина не разбирам защо са се притеснили толкова.

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:44

Лек ден пожелавам на LosMerengues, с такъв тъпанар диалог нд може да се води. Що не кажеш нещо за подадения иск от Валенсия и Реал Мадид към ФИФА, а? Вас пък къде сме ви засегнали в политиката си с играчите до 18 години? И що още мълчиш като те питам какво са писали каталунските медии за Реал? Кръгъл идиот.

NickoRM
02.04.2014 16:54

Въпроса е преди да навърши 18 какво беше ,ама щом казваш ,че няма "мръсни" номера няма за какво да спорим.

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:50

И как точно този случай е свързан по какъвто и да е начин със забраната? Сарабия не е сред спекулираните имена, не сме го взимали никога, а когато го искахме, Пабло Сарабия вече беше НАЕЪРШИЛ 18 години, така че не знам за какви мръсни номера може да става дума.

NickoRM
02.04.2014 16:46

Тъкмо ме сети ся :д Преди години отбора на Барса се опитваше тайничко и с разни номера да отмъкне Пабло Сарабия от Реал или и тука сте невинни :Д

Spiwh_Barcelona
02.04.2014 16:29

До коментар [@comment 1606275] от [@user wer_aac]:

Това показва колко си неграмотен малък 9 годишен недоразвит мозък който спи още при майка си. Не си на село да обиждаш така.

Guardiola10
02.04.2014 16:11

Феновете на Барса, не се занимавайте и не си губете времето с жалки хора. Те се радват сега и преди Ел Класико, а ние - след като свърши. Нека си говорят, пък догодина и без да правим трансфери пак ще реват от съдията и ще се тръшкат като малки деца.

LosMerengues
02.04.2014 16:16

"пак ще реват от съдията" - Е това е най-притеснителното, защото и досега помощта беше БРУТАЛНА, а сега без трансферите, ще останат повече кинти за фонд "Съдии" и просто не смея да си помисля какво ще стане....

wer_aac
02.04.2014 16:10

Какво да кажем - Лео Дузпеси укрива милиони, Росел го изхвърлиха като педерас с мошенгии и пари под масата. Сега отново излизат наяве други простотии на ЦИРК КАТАЛУНЯ хахахааа мишките църкат от зор.

MaLkO_LuD94
02.04.2014 16:12

Според мен Лео Нигонатреси е по удачно да му викате *joking*

wer_aac
02.04.2014 15:54

Тия от барса колко са смешни. Сега изкараха Реал и Валенсия виновни щото те били подали сигнала. Ама вие какво искате бе уважаеми каталунци. Да си мълчат и да си траят. След като барса нарушава правата браво на Валенсия и Реал , че са показали истината и така са отворили очите на Фифа.

Това е все едно да видиш полицай, да му кажеш г-н полицай онзи продава наркотици, а накрая ти да си виновния хаха ей това е барса.

footyfanatic17
02.04.2014 20:07

Интересно звучи от устата на фен, чийто отбор има повече втори места, отколкото първи *smile*

sdw
02.04.2014 18:25

Ако искаш и сметни всички купи,които и Реал е печелил.Паралелно смятай и ми кажи после какво става.Щото на мен не ми се занимава защото знам предварително отговора ти,без да се ровя в уикипедии и простотии....

sdw
02.04.2014 18:23

Виж сега,не се изказвам некомпетентно.Просто не съм повърхностен като теб и повечето,които ще се изкажат така.Ако ти каже някой "похарчих 50 лева снощи на дискотеката" и ти ще го прекъснеш и ще му кажеш "не бяха 50,бяха 55". ... Айде сложи КНК.Сложи и още 2-3 по твой избор и сметни да видим дали са повече от Реал и Милан примерно.

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 18:16

Абе приятелю, КНК не е ли авторитетен трофей според теб? Отново се изказваш некомпетентно.

sdw
02.04.2014 18:09

Ей аре престанете с вашите глупости от сорта,че сте най-титулования отбор в европа бе.Включвате някфи титли,дето си ги играете само с еспаньол и титли,които въобще не са авторитетни.Има три вида трофеи за отбор,който се нарича гранд.Лига,КЕШ/ШЛ,Купата на краля.Всичко друго е пълнеж.Че те и ЦСКА имат повече трофеи за първенството от Барса,по твойта логика някой да каже,че са по-добри от вас ...

spider_m
02.04.2014 17:46

Имаш ли идея, кога и защо са спечелени тези трофеи? Ако не, поинтересувай се малко, ще намериш доста интересни факти (нямам НИЩО против Реал).

MaLkO_LuD94
02.04.2014 17:39

Кой го е*е също така че вие сте спечелили 5 поредни КЕШ в който се е играело едва ли не направо финал *wonder*

Spiwh_Barcelona
02.04.2014 17:32

Пак не му отговори *lol*

LosMerengues
02.04.2014 17:26

Не, отговора е след това "Ок бе радвай си се"....

Spiwh_Barcelona
02.04.2014 17:21

"Ок бе радвай си се" не можа да намериш отговор ?

LosMerengues
02.04.2014 17:15

Ок бе радвай си се. Ще ти го кажа така - Аз предпочитам трофеите на Реал. По-добре 9 кратен ШАМПИОН НА ЕВРОПА и общо 12 трофея, отколкото 4 пъти шампион, но общо 15 трофея, заради "Купи на панаирните градове", Суперкупи и т.н.....Ако ти е трудно за осмисляне, не се опитвай въобще.

MaLkO_LuD94
02.04.2014 17:11

За моя радост в различен от твоя

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 17:10

И КОЙ е този измислен трофей, за който говориш? Кой европейски трофей ни е измислен? Едно време КНК беше РАВНОСИЛНА на КЕШ, малоумен ли си, или? Кажи кой точнобтрофей е измислен?

MaLkO_LuD94
02.04.2014 17:08

Тимът на Хосеп Гуардиола събра 15 отличия от всички европейски клубни турнири и изпревари "Милан" и "Реал" (М). "Росонерите" имат 14 трофея, а "белия балет" 12.

LosMerengues
02.04.2014 17:07

Не е важно количеството, а КАЧЕСТВОТО. Кой го е.е, че сте печелили някакви измислени трофеи, в които Реал не би си пуснал и третия отбор? Реал е 9 кратен Европейски шампион, а вие.......4.

NickoRM
02.04.2014 17:03

Реалността 32 , 9 дори и да не ти се иска това е.

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 17:02

Барселона има 15 европейски отличия, Милан е втори с 14, а Реал е с 12. Дори и да не ви се иска, това е реалността.

paradise11
02.04.2014 16:57

В кой свят живееш.

carmarto
02.04.2014 16:56

това нема как да станее никога

NickoRM
02.04.2014 16:44

Може ,ама пак си оставате номер 2 *cool*

MaLkO_LuD94
02.04.2014 16:43

"Барселона" е номер 1 по трофеи в Европа.

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:35

Не, можел да видиш в официалния сайт на клуба кои са трофеите на Барселона. Всички са официални и в никакъв случай не са смешни, но ако ти имаш някакво друго мнение, дай да го чуем? Кои точно купи сред Ла Лига, Купата на Краля, Суперкупата на Испания, Копа Ева Дурате (предшественика на Суперкупата на Испания), Купата на Лигата (турнир, съществувал 4 години, в който участват всички испански отбори), КЕШ/ШЛ, Купата бюна носителите на национални купи, Купата на панаирните градове, Суперкупата на Европа и Световното клубно първенство, смяташ за смешни? Всички тези трофеи са 85.

NickoRM
02.04.2014 16:25

Купата на Каталуния броили се?

LosMerengues
02.04.2014 16:22

ОК, ако не този, имаше няколко БЕЗУМНО СМЕШНИ и НЕОФИЦИАЛНИ Купи, които броите. Сега не ми се търси...а и не ме интересува много, много "скромната" ви историйка.*joking**joking*

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:19

Купата на панаирните градове е предшественика на Купата на Уефа, не знам защо се смееш. Самият ти си смешен.

NickoRM
02.04.2014 16:14

32 , 9 *wonder*

LosMerengues
02.04.2014 16:13

Това какво е? "Жоан Гамбер", "Купа на Панаирните градове"...??*joking**joking*Щом те радват. Ние ще се "задоволим" с: 32 9 22 4 *cigarette*

MaLkO_LuD94
02.04.2014 16:11

Барса 85 Реал 83 *wonder*

LosMerengues
02.04.2014 16:06

Общото между Барса и Левски е повече от видно - Това са "ВЕЧНО ВТОРИТЕ".

wer_aac
02.04.2014 16:05

Просто имате много некадърници в управата, а също така и крадци като Лео Дузпеси. Ние винаги сме пред вас още от създаването си.

LosMerengues
02.04.2014 16:05

А не трябва ли все в нещо да ни изпреварите, че да сме "след вас"? Както се вижда сме "след вас" само в укриването на данъци, осигуряването живота на "бедното бразилско население" и кражбите на юноши на други отбори.

MaLkO_LuD94
02.04.2014 16:05

Барса и леФски нищо общо *wink* Към момента не сте ето *joking*

NickoRM
02.04.2014 16:01

Не ме разсмивай *lol* Цял живот ще сме пред вас *lol* Кармата на Левски е с вас *joking*

MaLkO_LuD94
02.04.2014 15:56

Просто това е единствения начин да сте пред Барса *joking* Но ме съмнява дали и така ще успеете *lol*

MaLkO_LuD94
02.04.2014 15:52

Новината за блокирането на трансферите не стресира Барселона. Източници на вестник "АС" от каталунския клуб показаха спокойствие. "Спокойни сме. Това е нормален процес. Имаме 90 дни да обясним защо сме привлекли тези играчи", заявиха от "Камп Ноу". От ФИФА официално забраниха трансферите в Барселона за следващите два трансферни прозореца.

Guardiola10
02.04.2014 15:52

Ако се окаже вярно, това ще засегне трансферите само за следващия сезон, не както долу пишеше някой за 2 години напред. Другото важно е дали има вече сключени сделка за вратар и ако има, ще бъде ли призната за валидна. Ако сметнем, че Валдес реши да остане или е купен вратар, най-големият проблем остава защитата, където оставаме с Пике, Бартра (дотук добре) и Масчерано (ако вече не е или не бъде продаден и той), който даже не е защитник. Серхи Роберто ще се може да бъде налаган, пък и при положение, че играем с двама вътрени халфове (като не броим опорния), разполагаме още с Иниеста, Шави и Фабрегас, което прави 4-ма играчи за 2 позиции. Та положението никак не е розово, ама не е и голяма катастрофа. Хубаво беше да се пообнови отбора, но и така ще караме, ако няма друг вариант.

Guardiola10
02.04.2014 16:18

На теб може да ти е трудно, защото 6-7 месеца считано от понделник прави връщането му в игра възможно някъде през октомври. Един месец без него не е цял сезон и нищо не решава, стига той да реши да остане все пак.

gL_Manekena
02.04.2014 16:13

Валдес кво го слагате в сметките като претърпя операция, май ви е трудно смятането *lol*

Spiwh_Barcelona
02.04.2014 15:55

И Рафиня се връща с Деулофеу

n1k666
02.04.2014 15:47

В устич сега 2 години без измами на трансферния прозорец

Rasho79
02.04.2014 15:38

Доста грозно от страна на ФИФА! Има доста по-неспазващи феарплей клубове!?

Mesut213
02.04.2014 16:15

Жената пак е във вихъра си няма ли да споменеш Майенко, Гомес и другите още няколко пъти ? Не е лесно да си фен на Реал ( нищо лично към другите фенове, ама тоя просто е неспасяем случай ) .

LosMerengues
02.04.2014 16:02

Намесих се след като нападнахте Реал, че вие не спазвате правилата. Просто след толкова години на смешни оправдания и замазване на срамни ситуации, сте развили някакъв рефлекс винаги да нападате Реал, дори когато не е замесен по никакъв начин. Все не сте виновни, все някой ви е натопил, все "и други нарушават правилата". Веднъж си признайте бе - "Осраха се управниците и това е, ще си изтърпим наказанието"(всички знаем, че такова няма да има)...Ама не, трябва да се оправдавате пред свършен факт. Ето това наистина ме радва - "Доста грозно от страна на ФИФА! Има доста по-неспазващи феарплей клубове!?"*joking**joking**joking*

MaLkO_LuD94
02.04.2014 15:54

Каква изненада ти си в тема на Барса *surprized*

LosMerengues
02.04.2014 15:52

*joking**joking**joking**joking* Тия радват просто... направо не е истина. А някои разбира се веднага се загрижиха за похарчените от Реал пари...О каква изненада*joking**joking**joking*. Сега ще ви кажа нещо, което ще ви шокира - ДА ХАРЧИШ ПАРИ НЕ Е ЗАБРАНЕНО. Забранено е да харчиш... но под масата и да укриваш данъци. Както е забранено да крадеш юноши и после да се хвалиш с "великата си школа".

Hitchhiker1902
02.04.2014 15:38

Много сте се впрегнали нещо... Споко, Барса не е наказана, просто нЕкои фактори във ФИФА са завидели на Вийяр и неговите майенковци за мокри поръчки и са намерили начин да си поискат тортичка... Сега ще има няколко превода по няколко сметки и всичко ще е наред. *wink*

Barcelona_4ever
02.04.2014 15:37

Не мисля че трябва да се вземат на сериозно такива новини защото ще обжалваме ще спечелим и пак ще си правим трансфери като Челси през 2010 (мисля че беше).Футболът в последните години се превърна в мафия и плащания под масата. Няма смисъл да се карате и няма смисъл от такива злобни коментари.Колкото и да ни наказват ФИФА винаги ще сме си Уефалона за псевдо фенчетата на Реал.Запазете си комплексите за вас.

Banditos
02.04.2014 15:29

В следващите 14 месеца клубът няма право да купува както играчи от испанската Примера, така и от други първенства (става въпрос за играчи на всички възрасти). Забранени са и продажбите. значи Валдес остава *beer*

RMadrid99
02.04.2014 15:49

Валдес му изтича договора .

angel.bonev.908
02.04.2014 15:27

На Реал пък все Барселона са виновни. *lol* *lol* Вие пък кво коментирате, все едно сте вътре в клуба. Ние феновете на можем да контролираме финансите на любимите си отбори. Всеки отбор е допускал грешки. Сгрешили са и ще си изтърпят наказанието и толкова. Какъв е смисъла да се спори, не мога да разбера.

ivan.dimov.98
02.04.2014 15:25

Мошениците трябва да бъдат наказвани. *joking**joking**

*cool*

Spiwh_Barcelona
02.04.2014 15:24

Испанските спортни медии го потвърждават - сигналът срещу Барса е подаден от Валенсия и, разбира се, Реал Мадрид. Ето ви Уефалона балетисти мръсни! [@link https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/10156068_824207690941248_364405132_n.jpg]

ivan.dimov.98
02.04.2014 15:32

За укриването на данъци ли сме виновни бе брат'чед,,,или за това тука? *scared* *beer*

Spiwh_Barcelona
02.04.2014 15:30

Не се прави на много умен ми виш, че вие винаги сте главните виновници

ivan.dimov.98
02.04.2014 15:28

Е па Уефалона си е...защото ФИФА ги наказва. *wink*

georgi.marinov.98284
02.04.2014 15:20

Трудно става с тая забрана ако не се лъжа вратаря Тер Щеген го уредихме още миналото лято за 10 милиона но не е толкова страшно Деулофеу и Рафиня се връщат Халилович също ще дойде а в защита можем да налагаме някой от школата

MaLkO_LuD94
02.04.2014 15:26

Не се заблуждавайте ако остане Валдес няма да е чак толкова тежко *smile* И без това с нашата велика трансферна политика само главоболия то по-добре без нея вместо да вземем още един Чигрински, Кейрисон, Хлеб и тн... можем да налагаме юноши *smile*

MaLkO_LuD94
02.04.2014 15:05

''Фенчетата'' на Реал много живнаха нещо *joking*

norwich_ajax
02.04.2014 15:01

на не говорим за купените рефери и стотиците съдийски подаръци през годините

georgi.marinov.98284
02.04.2014 15:32

Да и да не говорим за похарчените сигурно 600 милиона за трансфери от Реал Мадрид който за тези 4 5 години видяха една единствена Ла Лига през 2012 година

Iniestamagic
02.04.2014 15:00

Халилович и Тер Щеген мисля че вече са договорени, така че за тях това не важи, поне така мисля, ако не стане и с тях тогава ще докажем на света кои имат най - добрата школа! Гледах един мач на до 19, имаше доста добро вратарче впрочем.. БАРТРА е страхотен, трябват му повече игрови минути и с Пике може да станат доста добра двойка. Делофеу и Рафиня се прибират... Абе мачкаме ги дори с децата до 10 години !

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 14:58

Да не мислите, че наистина ще ни накажат? Правилата ги нарушават ВСИЧКИ, а най-пресният пример беше през 2010-та, когато Челси имаше същата забрана, но след обжалване спечелиха. Просто някой е решил да даде глас на подобни неща (нищо не намеквам), може би защото нечий отбор има непреодолим комплекс от Барселона... Аз лично съм спокоен, ще си платим под масата, както Челси го направиха, и всичко ще бъде забравено. Е, не и от въпросния субект, който се снима с генералния секретар на ФИФА преди няколко дена. А последният, забележете, имаше бяла тениска на една спортна институция. Предполагам знаете за кого става въпрос.

ivanrealmadrid1
02.04.2014 19:33

бре бре как ли пък не горката барселона, целия свят е срещу нея , много си сляп , все реал са ти в устата , ако това си мислиш ,че се случва само в посока реал->барса бъркаш се ама ти си продължавай да бъдеш сляп

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:47

Как ще обясниш факта, че Касес веднага отегли жалбата си от съда при условие, че Барселона не го съди за... КЛЕВЕТА? А и е яясно, че има мадритисти сред сосиотата на Барса, това не е тайна за никого (аз самият съм сосио), освен... за ТЕБ!

NickoRM
02.04.2014 16:42

Да ,да ,да Меси "невинен" сигурно и като оплю Дуда преди години пак беше невинен :ДДД

LosMerengues
02.04.2014 16:40

Аахахах не1 спирам....че прекалено много смях не е на хубаво, но вие просто "натръшкахте рибата" в тази статия. 1- А кой да съдят.....Перес ли? Може някой от счетоводителите му, съветниците му да е укрил парите(смятам, че и на теб ти е ясно, че няма как да го правят без знанието на Меси или някой от семейството му), НО Меси им е шеф, те работят за него, парите са негови.... съдят него. И как така стана, че той "ангелчето невинно", ни лук ял,....ни лук мирисал...ама плати 5 млн.? 2- Щом не ти е ясно.....Повече не се занимавай. Каталунските медии плюят много повече по Реал, отколкото мадридските по Барса. 3- Реал е вкарал агент в "сосиосите" на Барса с цел да внася жалби срещу тях ли?*joking**joking**joking* Не е лошо да понамалиш американските филми...

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:38

Нарича се извънсъдебно споразумение. Като не му се занимава и не му тежи много да ги плати (а той съвсем не плати всички), защо да не ги плати? Пък и самото доказване на счетоводителска грешка е трудно, така че това е най-правилното решение, дори и да не си крал.

NickoRM
02.04.2014 16:32

И като няма Меси реши да си плати всичко...аве човек ти си за депутат те там са такива *wink* Тоя го изкарахте "ангелче" *erm*

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:28

1) Не, но няма достатъчно доказателства, че да се съди самия Меси като физическо лице. Аз съм убеден, че ще си остане невредим, но целият този скандал му повлия негативно. Чакай, кой имаше полза от това? 2) Какви глупости? 3) Или на Лапорта, или на Реал, но след като е внесъл иска в Мадрид, е ясно кой го е пратил. Въпросният субект е внасял десетки жалби за най-малоумни неща, можеш да се разровиш, ако искаш.

NickoRM
02.04.2014 16:28

А по времето на Галактикос колко помия се е изляло по Реал и футб. ,кой знае кой е пускал стръвта на пресата..

NickoRM
02.04.2014 16:22

ХАХАХАХА е не с подобен тип коментари от твоя страна ясно се вижда кой е комплексираният..И кое беше измислица само не мога да разбера ?Меси тихо и кротко си плати всичко това само говори по-себе си.Схемите с Неймар също.

LosMerengues
02.04.2014 16:19

*joking**joking**joking**joking* Тоя тема се оказа АДСКИ ЗАБАВНА

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:18

Жалък е клубът ви, не ние. Това е да си толкова комплексиран от съперника си, че цяла година да измисляш какви ли не извънфутболни приоми е просто... трагикомично.

NickoRM
02.04.2014 16:11

Жалка история....

LosMerengues
02.04.2014 16:11

1- Значи след като не Меси, а счетоводителите му са укривали данъците(едва ли без знанието на поне 1 от семейство Меси)....съда да си мълчи?*joking**joking**joking* 2- А знаеш ли какви глупости са писали каталунските медии но адрес на Реал?....Или това е различно? 3- Значи "сосиото на Барса, тайнствения фармацевт Жорди Касес" е "агент" на Реал ли? *joking**joking**joking* Е не, ти си НЕСПАСЯЕМ СЛУЧАЙ.

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:06

Колко си смешен само... Перфектно олицетворение на жалкия си клуб, който не може да победи Барса на футболния терен. И строителният мафиот знае това. И да, мадридски съдия пусна иска за данъците на Меси, макар че е очевидно, че самият Меси няма никаква вина. Да не мислиш, че сам си попълва данъчните декларации? Мадридски вестник публикува новината... още преди да го обвинят. Мадридски вестник пусна подправени снимки на Меси как се целува с друга жена, с цел да го компроментира в личния му живот, защото е ясно, че съответната институция не може да го спре на терена. Ще е хубаво и да споменем сосиото на Барса, тайнствения фармацевт Жорди Касес, който години наред внася малоумни жалби, които развалят атмосферата в клуба. И странно или не, последният път се оплака на съдия Пабло Рус от Националния съд на... Мадрид. Последният пък съди Барселона като юридическо лице, въпреки, че не клубът е виновен за глупостите на Росел. И ми е интересно кои точно правила не сме спазили, защото в съобщението на ФИФА не се цитира конкретно, нито за кои играчи. Поне като те обвиняват за нещо, да казват за какво. Испанските медии преди минути обявиха, че искът е подаден от Валенсия и Реал Мадрид. Тази снимка казва много: [@link https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1972305_824169774278373_705299282_n.jpg]

Banditos
02.04.2014 15:21

да ще се оправим не ни мисли *wink*

LosMerengues
02.04.2014 15:13

Аххахахах да бе направо да наказват Реал за вашите издънки??*joking**joking**joking* Егати жалката история: Реал е виновен, че Меси и околните му, крият данъци. Реал е виновен, че осигурихте живота и на много далечните братовчеди на Неймар и не си платихте данъците за това. Реал е виновен, че не спазвате правилата. А и това с "всички нарушават правилата" вече не минава. Съда ви разследва за Неймар и ..."Ама трансфера на Бейл"...Какво за него, съда не разследва Реал? Сега същото ОФИЦИАЛНО ви наказват..."Ама Реал са виновни*joking**joking*, всички нарушават правилата"....е да, ама НЕ. Нарушиха го Челси с един играч... отнесоха наказание, но се разбраха тогава с бившия му клуб, платиха си и всичко се размина. Докато при вас не става въпрос за само един играч, а за РЕЦИДИВ. Пък и щом са наказали и федерацията.. ще трябва бая "куфарчета" да потрошите. И спокойно бе.. и да остане наказанието(което е малко вероятно) - Няма вратар, няма защитник, но пък има Майенко, има Клозчо Гомес, има Итуралде.... ще се справите.

madridista98
02.04.2014 14:58

Абе как ще ги накажат беее . Залагам, че до края на седмицата ще е отменено наказанието и някое и друго китайче или африканче на по 15 ще се прости с мечтата си да играе в Барса и така, но няма да има наказание

norwich_ajax
02.04.2014 14:57

пфф то не бяха далавери нелегални сделки укрити данъци да се чуди човек това отбор ли е или мафиотско образувание...*thumb_down* малко им е тва наказание направо да ги закриват

_KaTaLuNeCa_
02.04.2014 14:54

До колкото знам има взето хърватско чудо,вратаря на Борусия МГБ е вече взет преди наложеното ембарго.Какво толкос е станало има ме си школа и добри играчи.Живи и Здрави в УЕФА Барса си е Барса който и колкото да иска да ги мъчи отбора ще го има.Както в миналото е имало проблеми и пак го има отбора,така и сега *smile*) Барселона повече от един клуб.

sdw
02.04.2014 14:52

Ако това нещо е вярно не ви виждам.Заместник на Валдес и някой по-стабилен защитник.ДОри и халфовата линия,Шави не знам до колко ще издържи,все пак годините не са му малко,а на сезон има близо 50 мача във всички първенства.
Един въпрос : това само директни продажби ли включва и могат ли да се наемат играчи?

angel.bonev.908
02.04.2014 15:34

Мисля, че само могат да се връщат обратно играчите, които са дадени под наем. Но всякакъв друг вид покупки или продажби са забранени. *smile*

wer_aac
02.04.2014 14:50

Феновете на барса са много прости честно. Разбирам Перес да е направил нещо, което е против вас та да плюете по Реал М. Виновни са малоумното ви ръководство. Самите барса са си виновни. Но феновете видиш ли веднага прозряха помощ за Реал. Ама каква помощ уважаеми каталунци, явно помощта идва от вашия президент и Субисарета.
ФИФА И РЕАЛ били виновни хахаха, че кой кара Меси да укрива данъци - ПЕРЕС или Хонес да прибира пари хаха.

Banditos
02.04.2014 14:50

пак ли ще кажете Уефалона,айде замълчете вече.и догодина пак ще ви мачкаме балеринки *wink*

LosMerengues
02.04.2014 14:46

Ахаххахаха пак ли Реал е виновен?*joking**joking**joking* Споко бе, прекалено "големи връзки" имате за подобно наказание, ще обжалвате и ще го отменят... или най-малкото намалят.

footyfanatic17
02.04.2014 14:43

Вместо да плюете по Реал Мадрид, помислете защо са наказали и испанската футболна федерация ? Защото са ги прикрили в тези им действия. Така, че не говорете, че цяла Испания и правителството е зад Мадрид *wink*

TaTa_Martino
02.04.2014 14:40

и сега кой ще ни е вратар Валдес и Пинто като напуснат тя луда работа много сериозно ни го сложиха честно

rmf
02.04.2014 14:34

Сега кой знай кво си викат феновете на Барса "УефаФифа" *joking**joking*

Fcb10
02.04.2014 14:33

Update: Регистрирани са нарушения в сделките по привличане на 10 непълнолетни чуждестранни играчи. Барса разполага със срок от 90 дни, в който трябва да отстрани нередностите.Това беше постнато във Fan Club Barcelona - Bulgaria. *wink*

rmf
02.04.2014 14:38

Барса разполага с 90 дни ДА ОБЯСНИ ЗАЩО са привлекли тези играчи. Наказанието е ОФИЦИАЛНО !

angel1998
02.04.2014 14:32

Забраната е само за трансфери на играчи под 18 години.

_beroe_
02.04.2014 14:22

На Барса им трябваха само един централен защитник и вратар, но явно и без тях ще карат за един сезон. Бартра трябва да се налага в титулярния отбор и да е неизменен титуляр, а за вратар ако Валдес напусне става много лошо.

mostoles
02.04.2014 20:05

на 16 започва да играе в Кастия,като преди това е играел в Хувенил А на Реал Мадрид....а преди да бъде привлечен в Хувенил А е имал пробни периоди в младежките формций на Хетафе и Атлети,но е бил обявен за безпреспективен,прочети малко,преди да пишеш глупости и да ставаш смешен

mitkobg3
02.04.2014 17:26

пич погледни класиране в сегунда дивисион и виж къде е барса Б и Реал Кастиля и тогава пак може да си говорим. Най - големите таланти са Адама Траоре, Деулофеу и Рафиня който прави супер сезон в Селта. Също така и нападателя не е лош!! Има много хляб в тези момчета..

Fcb10
02.04.2014 17:24

Не знам кой е "прос" и кой не , но имате твърде малко играчи от школата във сегашния Реал и човек може да се обърка.

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 17:08

Меси е дошъл в Барса на 13, а Иниеста на 12, това може ли да се сравнява с Морста, който е бил почти завършен футболист, когато е дошъл в Реал?

LosMerengues
02.04.2014 17:03

Ами вие "водите" Меси и Иниеста, че са ви от школата. Още по-жалка гледка.....

Johan_Cruyff_14
02.04.2014 16:56

*lol* Значи играч като Мората, който е дошъл на 16 години в Реал, го водите "от школата"? Жалка гледка...

sdw
02.04.2014 16:46

Е човек,ти ме преби.Как никой освен Касияс.Даже не искам да ти отговарям,дано осъзнаеш колко си прос да го кажеш тва... Вместо да ме питаш,влез и провери!

NickoRM
02.04.2014 16:43

Не се гаврят ако питаш за това ,но в повечето възрастови групи си ги бият *wink*

Fcb10
02.04.2014 16:40

Какви правят със тия Барса може ли да ми подскажеш ?

NickoRM
02.04.2014 16:24

Отдавна го твърдя и ще прод. да го правя ,ако залагахме много повече на юноши от отбора от колкото на разни наемници които играят за заплатата си ,а не за отбора щяхме да сме къде ,къде по-добре ,но в момента в Реал се правят пари за другото не се мисли.Все пак следя ДЮШ на Реал и гледам какво правят с тия на Барса...

Fcb10
02.04.2014 16:20

Колко от тези момчета са налагани ? Мората го пускате от дъжд на вятър , Хесе го пускате редовно .Варан не е от школата ви закупен е от друг отбор Хелемес , Ланс това са му юношеските отбори.Хесус Фернандес честно да ти кажа не знам кой е.Диего Лопес може да кажеш , че е от школата защото има мачове за Б отбора и за Реал.Лично аз от школата който налагате знам само Хесе и Мората...

LosMerengues
02.04.2014 16:14

Варан не е юноша на Реал, но пък си пропуснал Арбелоа.

RMadrid99
02.04.2014 16:12

Варан не ни е от школата .

mostoles
02.04.2014 16:09

Начо,Хесе,Мората,Варан,Карвахал,Хесус Фернандес,като дори и Диего Лопес е минал през школата и е откритие на Реал

MaLkO_LuD94
02.04.2014 15:37

“Барселона” смаза “Леванте” с 4:0 навън с 11 свои юноши. Колосът започна с 10 чеда, но в 14-ата минута Алвеш напусна контузен и влезе Монтоя. Уникалната ситуация цареше до 75-ата, когато Адриано замени Жорди Алба. В този период паднаха всички голове.

Fcb10
02.04.2014 15:34

Валдес , Монтоя , Пике , Бартра , Алба , Бускетс , Шави , Иниеста , Меси , Педро , Тейо.Такъв ни бе състава срещу Леванте мисля , че беше бяхме гости и коментатора си каза , че играем със 11 юноши на клуба.За година не се сещам ще сгреша , но не беше през 13/14 сезон.

Fcb10
02.04.2014 15:28

Във сегашния отбор кой освен Касияс ?

MaLkO_LuD94
02.04.2014 15:16

В мач срещу Галата Реал излиза със само един испанец в състава си Диего Лопес *thumb_up*

shaq
02.04.2014 15:10

я ми ги изброй тези 11 юноши :П

sdw
02.04.2014 14:50

Е как само касияс ни е от школата.Я се осъзнай и когато не знаеш не пиши глупости.

Fcb10
02.04.2014 14:36

Докато ние сме излизали във мачове със 11 юноши на клуба вие сте излизали със 10 купени играчи не броя Касияс защото само той ви е от школата. *wink*

BobiRM
02.04.2014 14:30

хаха да и сега да ги видя нали се бият у гърдите с смотаната си школа,само иниеста и шави дето са нещо аз друг играч от там не знам да има добър. щом шмекерувате ето ви се сега наказание цирк фарселона нещастници!

barca_forever33
02.04.2014 14:28

Имаме един Ойер Оласабал,може да налагаме него

RealMadridista
02.04.2014 14:25

айде бе нали много играчи от школата налагахте.... нямате ли някой вратар...

rmf
02.04.2014 14:20

Ама все пак като добавим Майенко и Клоз Гомес няма да им трябват трансфери. Ааа забравих и Делфина Геймар.

GrandeBarca
02.04.2014 21:25

Много ясно,а вие с 73737474747474мил трансфери пак 2ри.......?. Ей тпак нали сме Фифалона нали Уефалона......нямаШе да ни накажат ако бяхме такива,а Щяха да го оставят беЗ раследване*wink*

Luffy
02.04.2014 14:17

Не би трябвало да могат да използват Халилович и Тер Стеген защото дори да са договорени миналия септември договорите им влизат в сила от 1ви юли,а наказанието започва тогава.

Arsenal966
02.04.2014 14:17

Повечето изобщо не четат...в следващите 2 трансферни сезона !! Какви 2 години *joking* ?!? Лятото и зимата просто няма да вземат никой,но през тва време ще са само със Пике и Бартра в защита...честито !*joking*

PraschoChorbata
02.04.2014 14:15

Спокойно момчета, забраната ще падне до 1-2 месеца, сигурен съм.

MitkoSh
02.04.2014 14:17

Само като ти гледам фен зоната и разбрах направо що за стока си като изключим Реал :X

barca_forever33
02.04.2014 14:17

Оф брат дано :Д

PraschoChorbata
02.04.2014 14:13

Айде, сега да не им дадат да вземат Халилович и ще се молят на Валдес да остане.

RealMadridista
02.04.2014 14:17

Халилович но не тоя от интер... тоя дето го взехаа е на 17 години и е полеви играч

rmf
02.04.2014 14:13

Най-накрая справедливост !

LMessi_Barca
02.04.2014 14:12

Това е много лоша новина, но какво да се прави*smile*

MaLkO_LuD94
02.04.2014 14:04

Каквото и да правят Барса ще продължава да е фактор *smile*

Spiwh_Barcelona
02.04.2014 14:01

Ban will NOT affect Ter Stegen or Halilovic as both were completed before ban! Нещо видях

Fcb10
02.04.2014 14:04

Поне малко ме успокой това , но още 2 години ще сме куци във защита поне да налага Бартра със Пике може да стане опасен тандем и няма да получаваме толкова голове от статични положения и корнери.

RMcF_
02.04.2014 13:57

Айде веднага нападат Реал Мадрид .. то тва феновете на Барса остави, че са нагли ами се правят, че не знаят какво се е случило .. както казва колегата то не бяха данъци, сагата с трансфера на Неймар.. дет викат, че 40 милиона получил баща му .. кво искат?

Отговор
:
10
Spiwh_Barcelona
02.04.2014 13:53

Намери се начин как да се спира Барса. Сега е момента да и покажем, че и с юноши пак ще сме на върха!

Fcb10
02.04.2014 15:46

Можем само да гадаем дали е напуснал по-свое желание за това което ти споменаваш или гнидата Росел го е изгонил което е по-вероятно говореше се , че Пеп е искал да продаде част от играчите и да купи нови , но Росел му е отказал ставаше въпрос за продан на Валдес , Алвеш , Фабрегас и още няколко не си спомням пак казвам само може да се гадае.

NickoRM
02.04.2014 15:37

Отначало имаше доминация ,но след това тва се промени и тихичко се изниза Пеп *wink*

Fcb10
02.04.2014 15:31

Майкоо вас пък ако тръгнат да разследват вие всички играчи сте ги купили едва ли няма поне 2-3 който са купени нечестно или нещо съмнително.

Fcb10
02.04.2014 15:30

То всяко хубаво нещо си има и край.Хубави времена бяха и каква доминация беше над СП5ЦИАЛНИЯ.

NickoRM
02.04.2014 15:19

И като спря да ни мачка мишкарски се измъкна *wink*

RMRM7
02.04.2014 15:00

Аз съм наясно с това, в Англия също го има най-вече продаване на мачове и от УЕФА го знаят, най вече е свързано с Абрамович който има връзки и с други отбори

MitkoSh
02.04.2014 14:54

евала

sdw
02.04.2014 14:49

Целия футболен бизнес е мафия.Не искам да защитавам Барса в случая,но във всеки един клуб има нечисти сметки,въпроса е кой как го прикрива.Така че няма смисъл от такива злобни коментари.

RMRM7
02.04.2014 14:38

Силен отбор сте и мачкате браво! НО поне ние не сме измамници и не сме опетнили името на отбора по такъв начин

Fcb10
02.04.2014 14:09

Може да питаме Гуардиола как така ви мачкаше 5 сезона без да му мигне окото.

Отговор
:
17
RMRM7
02.04.2014 14:08

Така ли се спира Барса, питай Юп Хайнкес той знае как

Fcb10
02.04.2014 13:53

Сега ни го сложиха здраво нито вратар ще купим Валдес и Пинто напускат , нито централни защитници , нито халф и централен нападател.Просто не знам какво ще правим през следващите 2 години без трансфери единственото положително нещо е , че наемите на Рафия и Деулофеу изтичат и ще се върнат във Барса заслужават да получат шанс.

Spiwh_Barcelona
02.04.2014 13:55

Валдес ще остане след тази случка 100% съм сигурен. Рафиня ще се върне, Деулофеу и той и като вземем някой играч от Б отбора ако може пак няма да могат да ни спрат!

barca_forever33
02.04.2014 13:53

Единствения начин Реал да вземат някоя купа,честито балеринки *smile*

Отговор
:
29
haldir
02.04.2014 14:56

Само искам да ми кажеш в тази ситуация ,какво са ви виновни Реал?

levskirealfen
02.04.2014 13:48

Нормално! То не бяха укрити данъци, то не бяха укрити трансферни суми! Цигански клуб!

Отговор
:
15