"Суарес струва 100 милиона паунда"

17:33
"Суарес струва 100 милиона паунда"
"Цената на Луис Суарес скоро ще бъде 100 милиона паунда. Той е световна класа и постоянството му е феноменално", обяви мениджърът на Ливърпул Брендън Роджърс.

Уругвайският нападател бе близо до това да си тръгне от "Анфийлд" през лятото, но в крайна сметка остава и е в основната на страхотното представяне на мърсисайдци през този сезон.

"Луис вече е на нивото на Роналдо и Меси. Суарес стана по-зрял игач в последните месеци. Радвам се, че той избра да остане при нас", каза още мениджърът на червените.

Както е известно, през настоящата кампания Луис Суарес се разписа 28 пъти за Ливърпул във Висшата лига.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

za4o
04.04.2014 16:01

Има и още няколко факта които спомагат за многото голове на Роналдо и Меси. В Испания има 3 отбора! Барса, Реал Мадрид и Атлетико Мадрид. Останалото е плява ама абсолютна плява. Едни Виляреал и Севиля се мъчат да направят нещо ,но много много трудно е и при тях. На моменти имат проблясаци ... и това е . Нормално Меси и Роналдо като излезат срещу Райо Валекано или Хетафе и подобни и да им пълнят кошницата. В Англия дори последния в момента Фулъм , има играчи които са национали, играчи които са високо платени и с качества. Просто 2-те първенства имат огромна разлика. Сравнете сезоните на Роналдо в Англия и сега в Испания. 2 пъти повече голове вкарва в Испания. Иначе, Суарез е машина , но все още е след гореспоменатите играчи.

paradise11
31.03.2014 12:53

ПСЖ е най-прехваленият отбор , просто са доста далеч от това , което ги изкарват , има чувството че ако са в някой от топ първенствата , няма да имат сили за Топ 4 в нито едно от тях. За мен Реал са фаворит номер 1 за ШЛ , след това идва Челси , балонът на Гуардиола ще се спука рано или късно.

paradise11
31.03.2014 14:02

Но сега това се променя , бавно но се променя.

red_machine
31.03.2014 13:54

Незнам да ли си гледал Байерн скоро ама стила на Байерн с Барселона няма нищо общо, Байерн играе бърз и атакуващ футбол (има и повечко пасове де...), а Барселона играе дразнещ футбол със тъпите си пасове.

paradise11
31.03.2014 13:11

Стилът ни няма нищо общо с този на Байерн , как може Нойер да има повече пасове от целият отбор на Арсенал и до сега , не мога да си го обясня , Барселона срещу Ман Сити още по-зле ,от най-чаканият мач за сезона се превърна , в мачът приспал най-много хора по света. Нашият стил е доста по-директен и бърз от тези на Гуардиола отборите .

scouser_pool
31.03.2014 13:05

А само от любопитсвто да те питам какво смяташ за стила на Ливърпул ?*lol* Понеже и той е през голяма част от времето с много подавания от защита до атака , и него ли не го харесваш?Факт , че Ливърпул този сезон за разлика от миналия вкара и контри в дейтвие и уцели правилния микс така че не може да се сравни с Барса , но с Байерн до някъде и Реал да , защото и те намират почти същия баланс

paradise11
31.03.2014 13:00

Явно е наистина е така , аз като известен АнтиГуардиола фен и неговият според моите виждания анти-футбол стил , се надявам и 2-та твой фаворита да отпаднат възможно най-рано , но за моя жалост и аз ги виждам много напред в турнира , иначе никой не знае реалното ниво на ПСЖ именно заради френското първенство .Разбира се ще видим утре и Сряда ,какво ще стане ,но каквото и да стане ще е ужасно интересно , въпреки че Барселона и Байерн ще се опитат да приспат мачовете , аз продължавам да подкрепям английските отбори , но за мен шампионът ще е испански ,но да видим

scouser_pool
31.03.2014 12:57

Странно е , защото си противоречим за всеки един отбор без Ливърпул двамата с теб*lol* , ще ги видим в ШЛ ПСЖ , за тях мога да кажа , че много хора ги омаловажават точно защото са във Франция , ще коментираме пак след мачовете , сега няма смисъл , но ПСЖ може би ще изненадат много хора , за това кой ще спечели има много отбори , но Байерн и Барса все още са ми най-изявени фаворити*tongue*

scouser_pool
31.03.2014 11:28

А за Роналдо и Меси , невъзможно е да струва повече от тях , но е възможно да се доближи до тяхното ниво и да вземе Златна Топка ако направи мощно Световно и ШЛ другата година , но това е малко вероятно аз лично съм останал с впечатлението , че на тия първенства Световно , Европейско никога не ги доминират най-популярните играчи като Меси,Роналдо,Неймар,сега и Суарез , и да Роналдо изпълнява дузпи , но той ги изпълнява добре , а Суарез е слаб на дузпи и Стъридж също , така че не е като това да не е качество , ако има един играч , който е много близко до Роналдо и Меси този сезон това със сигурност е Суарез , но аз ще изчакам да се доиграе годината , да минат Световното и ШЛ и тогава да го слагам на тяхното ниво и друго нещо което е Меси и Роналдо не са нападатели в крайна сметка просто всички свикнаха на купищата им голове през годините , така че това не е единствения критерий , за мен Меси е над всички и може би най-добрия за всички времена , но трябва да навлезе във форма , след това е Роналдо , който е завършен играч , и за този сезон Суарез се отличава зад тях , една прилика която мога да направя между Суарез и Роналдо е , че не знам как ама почти никога не се контузват двамата и са в перфектна кондиция ако ще и всеки мач да играят във всяка купа , това също е донякъде качество , което примерно играчи като Робен,Ван Перси,Агуеро не притежават*lol*

Gopcho
31.03.2014 10:55

Според изданието, самият той бил склонен да напусне мърсисайдци, дори да станат шампиони на Англия, за което към този момент имат огромни шансове.

Информацията се потвърждава и от английския вестник "Дейли Стар". Изданието допълва, че в новия контракт на Суарес има клауза за освобождаване, която е в размер на 70 млн. паунда. От тази сума само могат да започнат преговори.

Все пак "марка" де

kapitana123
31.03.2014 01:48

Това е абсурдно! Само Берба струва 100 млн и никой друг!

djd2
31.03.2014 01:27

Суарес да си седи дома, да се стяга и да вземат тая пуста титла в Англия, дето я няма вече 20 и кусур години. *smile*
В Реал е бъкано със звезди и звездички. Много трудно ще се радва на същата любов от феновете, както е сега в Ливърпул.

Jason_Scotland
30.03.2014 23:39

Суарес е геймчейнджър ... с него или не в момента е като с титла или не*cup*
Поздрави на Хичката ... знам че те ядосвам с тез напъни ама Роджърс пръв заговори за цена*joking*

Jason_Scotland
30.03.2014 23:35

Ами 100 ... 100.
Ако на Емирейтс 50 им се видеха много лятото сега да вадят стотарка ако искат титла оти ако си мислат, че Венгер летото пак ше ни говори, че сме гууд инаф за титла без трансфери ... ами ше има протести.
Сезонният билет на Емирейтс е най-скъпия у Висшата лига и докле се изплащаше стадионо добре ама сега какво?
10 годин без титла за нас а дивиденти за акционерите всека годин ... аре моуим ви се*evil*

djd2
30.03.2014 22:59

Суарес на 21 години стана капитан на Аякс! В трите сезона там не падаше под 20 гола, а в последния вкара 35 в шампионата! В националния отбор на Уругвай има 39 гола от 71 мача.
Той е от най-изявените голмайстор в световен мащаб и то не от тази година, а от поне 6-7 години насам.

Chelsea_4_life2
30.03.2014 22:23

хммм от блестящата форма на Суарес и компания се отнема от заслуженото на Роджърс който в началото не беше любимец на феновете но с времето изгради един доста приятен отбор и според мен точно той вкара Суарес в правия път така че е много вероятно ако бъде трансфериран да си прецака формата ако попадне на кофти мениджър

Hitchhiker1902
30.03.2014 21:21

Цената му не е 100 милиона. Луис е безценен! И определено най-добрият в света в момента. Дано задържи нивото и следващия сезон. Роналдо и Меси са велики играчи, но попреминават зенита си - Кристиано прави нетипични за него пропуски напоследък, Лео често е засенчен от съдиите в мачовете на Барса, вярно добре бие дузпи, ама... Суарес В МОМЕНТА струва повече от тях!

RMadrid99
30.03.2014 20:34

Вярно е че играе на много високо ниво,но да не забравяме че играе само веднъж в седмицата. А Роналдо и Меси играят на такова ниво на почти всеки 3-4 дни . *smile*

Guardiola10
30.03.2014 18:45

Феноменален играч, дано да остане в Ливърпул и с Джерард да ги гледаме в ШЛ догодина.

Dankata97
30.03.2014 20:07

той го казва, защото някой може да извади 70 и да опита да го вземе ако ще се продава няма да е за 100 а за 120 и нагоре *wink*

Gopcho
30.03.2014 19:13

Няма да се учудя ако някой от псж или монако, може би и реал изкара 100 милиона.

RMcF_
30.03.2014 19:01

Ще остане! Такъв сезон с толкова много голове и класирането на Лива в ШЛ, съм 1000000% сигурен, че ще остане! Едни по - хубав договор с по - тлъста заплата и е закотвен там!

AC_Milan_92_45
30.03.2014 18:25

Ако Бейл е 100М, Суарез нз колко трябва да е, най-малко 200М

Отговор
:
10
scouser_pool
31.03.2014 12:52

Както и да , не ми се спори за нещо за което сме почти съгласни , Меси и Роналдо са все още на върха понастоящем , но не им е гарантирано мястото там , факт е, че и двамата вкарват по-малко този сезон , може би заради Бейл и Неймар , но до края на годината много неща ще се случат , не се знае дали Суарез не може да ги надмине , според мен не , но всички знаем Световното и ШЛ каква тежест имат , и също не ги виждам точно тия фенове на Ливърпул дето са си повярвали може би 1,2 ама тук всички които са си в сайт от дълго време никой не смята , че Ливърпул е фаворит за титлата дори все още и всички сме си стъпили на земята здраво , и защо продължаваш да твърдиш навсякъде , че съм фен на Барса или на Реал не знам вече , все ми е тая , през х*я ми е за тези два отбора , ако не си забелязал аз коментирам всички отбори , които правят нещо , не ограничавам като теб(без да се обиждаш) само да се интересувам от този отбор , който подкрепям , футбола ми е интересен с всички отбори в него*smile*

scouser_pool
31.03.2014 12:46

Никъде не съм казал , че ще бием Реал , а представянето на Ливърпул няма нищо общо с това , че Реал са прехвалени аз си го смятам още от 1,2 месеца , дори и Ливърпул да имаха само загуби пак щях да го твърдя , Реал са силен отбор , но много хора ги поставиха задължително пред Барса и Байерн и фаворит за ШЛ , а не мисля ,че са фаворит поне така смятам , могат да я спечелят и са силни , но са и прехвалени , примерно Лудогорец също бяха прехвалени като участваха в ЛЕ и едва ли не сме щели да бием Валенсия без проблем , прехвален е отбор , който е считан за по-силен отколкото е , за мен такива отбори са Лудогорец,Порто,Аякс , а Реал оглавява подобна класация , и също казах , че ще загубят от Барса и го казах с тотална категоричност и видяхте , че съм прав , това не е хейт , просто ви казах мача как завършва и бях прав , абстрахираме се от дузпи и т.н. защото ще продължи вечно това , просто казах кой ще бие*smile* иначе съм напълно съгласен , че дузпите също се иска способност за да ги умееш , но е нормално човек който не ги изпълнява да се вметне при сравнение с такива , които ги изпълняват , кой го спира Суарез , ми принципно го спира Джерард и Брендан Роджърс , едва ли Суарез сам може да се разпорежда за дузпите , но да , гледам съм го да бие и е слаб изпълнител , от 10 може би ще вкара 5,6 , но не може да намесваш головете в ШЛ на Роналдо и Меси при положение , че Суарез не участва в този турнир , заради което казах махам дузпите и голове им в ШЛ , за да е по-справедливо сравнението , това за 3те дни също не е точно така , Суарез е такъв тип играч , който и през 1 ден да го караш да играе пак няма да го усети значително , също като Роналдо заради спортната им натура , както и да е , аз мисля , че това с умората и психологическите игри на Моу най-вече са 2 неща , които са адски прехвалени и нямат такъв резултат в действителността , както всички искат да го изкарат , още повече , че Меси конкретно беше контузен дълго време и си почина преспокойно , а Суарез беше лятото на Конфедерациите и също стартира дори в Карлинг КЪп и Фа Къп , не съм ги следил , но съм сигурен , че когато Меси и Роналдо се нуждаят от почивка ги получават в тези турнири*smile*

LosMerengues
31.03.2014 12:26

1- 10, 20, 30 дузпи, ама да вкарва и той бе. Кой го спира? И дузпата трябва да я вкараш, че да ти го броят гол. 2- Значи махате дузпите, махате ШЛ.. нали знаеш, че не става така? Те Роналдо и Меси ако не участват в други турнири, ще вкарват много повече в първенството. Те играят на всеки 3 дни, а той през седмица и не се налага да се пести в някои мачове, както те правят. 3- Нямам нищо против Ливърпул и дори мисля, че тази година заслужавате най-много да станете шампиони, но наистина някои фенчета си повярваха от рано. Теб те дадох като пример, защото веднага след последните добри игри отиде в страницата на Реал и ги определи като "прехвалени". ОК играете добре, но наистина ли си мислиш, че сте по-добри от Реал? Или дори, че в момента сте БЛИЗО до Реал? 4- Хайде пак да провериш дали не е намесен Реал в тази тема. Аз по принцип в теми на други отбори не пиша, освен АКО НЕ НАМЕСВАТ РЕАЛ.

scouser_pool
31.03.2014 12:12

Не знам точния брой , но са най-малко по 5 за всеки един от тях и до края на сезона ще са поне 9,10 , това е само Ла Лига понеже няма смисъл да считаме европейски турнири , в които Суарез не участва , но като цяло това , което той имаше предвид е , че Роналдо и Меси са с поне 10 гола на сезон отгоре заради дузпите , които вземат , не , че Суарез ще ги вкара половината , но все пак чисто статистически като голове той е прав , че Суарез от игра има повече голове от Роналдо и Меси този сезон и да дразниш ме , не заради темата Роналдо,Меси , Суарез за която сме горе-долу на едно мнение , а за това , че само се заждаш и човека като ти ги сравни като статистика примерно и ти виж какво написа "ОК, разбрахме...Суарес е най-великия играч, който някога се е раждал. Ейй много си повярвахте фенчетата на Ливърпул, а ако вземете и да спечелите титлата, какво ли ще е...???" , преди нищо не се споменаваше Ливърпул като бяха 7ми 8ми , ама сега като се справят добре и всички най-вече ти и още няколко дразнители веднага започват да коментират , да виждаш някой да казва нещо за Реал Мадрид примерно , ти веднага сменяш темата и започваш да обиждаш и друго , че ме написа "но по-леко с хвалбите и изхвърлянията, защото някои се омазват доста(особено оня "който не е фен на Барса", ама там има повече коментари от темите на Ливърпул, скоузер..нещо си, очаквам утре да се включи в тази тема)..." , тоест аз прекалявам с хвалбите така ли? и откога пък имам повече коментари в темите на Барса и Реал така и не го разбрах това което поне 3 фенчета на Реал го твърдите , аз същите неща които си ги коменитрам от 3 години си ги пиша и сега ама ми скачат жалкари като теб , така като гледам ти много повече коментираш Ливърпул отколкото аз Барса и Реал, иронично а?*wonder*

LosMerengues
31.03.2014 11:55

Абе "НЕсмешка" статистиката му е ДОСТА ГРЕШНА, нито Меси е вкарал 10 дузпи, нито Роналдо 8. "Сухата статистика" е тази която написах в коментар 24. За пореден и ПОСЛЕДЕН път - Суарес е страхотен, но НЕ Е И БЛИЗО ДО РОНАЛДО И МЕСИ......Никой не е.

LosMerengues
31.03.2014 11:50

Не те призовавам, просто бях убеден, че ще "избухнеш" с 1-2 "есета".....И както се вижда, не съм сбъркал. И чакай сега - "Дразняте"....ама си написал почти същите неща, които и аз?

scouser_pool
31.03.2014 11:31

Хаха , човека ти сложи сухата статистика , която ти самия го накара да извади и след това започваш да овърташ и да сменяш темата , голяма си смешка*wink*

scouser_pool
31.03.2014 11:19

Хаха , значи ме призоваваш а ? Много си смешен , щях да напиша , че Роналдо и Меси все още са над Суарез , ама ти си супер дразнещо парче и не знам къде имам повече коментари в темите на барса или Реал явно не си гледал внимателно ама както и да е , няма да се занимавам с олигофрени като теб , по темата - Суарез струва в момента поне според мен 80 млн. , но за Ливърпул е безценен*tongue* , а сравненията с Бейл не са на място понеже ако се опитате да бъдеет безпристрастни ще видите , че първо Бейл е по-млад от Суарез и тепърва ще става машина , Суарез има още 3 години докато чукне 30те , и друго , че Бейл е крило и е нормално някой от неговата позиция като почне да вкарва така голове и да играе да му се вдигне цената , Суарез е добър , но според мен малко го надценявате понеже Агуеро този сезон се скъса да се контузва заедно с Ван Перси и няма кой знае каква конкуренция за приза голмайстор , Фалкао миналата година направи същия сезон като Суарез горе-долу на същите години и преди това с Порто и Атлетико имаше още силни сезони като Суарез в Ливърпул последните години и в Аякс , и струваше 60 млн. някъде или Кавани беше , Суарез понеже се е доказал във ВЛ където е по-трудно може би и заради това , че беше играч на Копа Америка 2011 предполагам реалната му цена в момента е 80 млн. , но скоро ще стане 100% наистина го вярвам , защото влезе ли в ШЛ ще вкара и там доста голчета*tongue*

CaptainMorrgan
31.03.2014 10:51

по принцип не искам да се заяждам, но малко ме издразни с тъпите статистики, които даваш и ще ти кажа едно - не Суарес ... вземете всички суперзвезди, Шампионската лига няма да я спечелите .. даже и с Анчелоти ... ПСЖ или Байерн я взима и тази година *wink*

mariq_petrova87
31.03.2014 10:42

От фен на Ливърпул, че всеки ще си хвали отбора е ясно и ти в това отношение се справяш много добре с хвалебствията, но просто виж прогреса, които има Суарез тази година и по отношение на паданията за дузпи и предишното му отношение към играта и вандалските му прояви. Но не може да отречеш, че получава много хубави отзиви и от други треньори и коментатори. Всеки фен ще си хвали играчите и отбора това е ясно.

Rezors
31.03.2014 02:09

"Пфахахахахахах фенчетата на Юнайтед поне в подмазването се усъвършенствахте тази година. " На кой се подмазвам,бе мъжки?*wonder*

LosMerengues
31.03.2014 01:23

Че прави брутален сезон е ясно, но нима Джерард, Коутиньо, Стъридж имат малко асистенции? Нима Роналдо и Меси не носят Реал и Барса на гърбовете си... и то при положение, че наистина индивидуалната класа на останалите играчи в двата отбора е по-голяма от тази в Ливърпул. Суарес дали ще изпъква така и в един от двата отбора? А и аз се дразня, защото някои се оливат - "тази година е светлинни години пред тях" "Ако Бейл е толкова, ако оня е толкова"..ОК ето статистиките за сезона: Роналдо - 40 мача 44 гола Меси- 36 мача 36 гола Суарес- 31 мача 29 гола Значи те играят "слабо", той "лети и е светлинни години ПРЕД тях", а показателите му са по-слаби, е как става тоя номер? Феновете на Ливърпул имат пълното право да се радват на отбора си, на играчите си, правят страхотен сезон, играят супер футбол и според мен ще станат шампиони, но по-леко с хвалбите и изхвърлянията, защото някои се омазват доста(особено оня "който не е фен на Барса", ама там има повече коментари от темите на Ливърпул, скоузер..нещо си, очаквам утре да се включи в тази тема)... Колкото до парите.... до 70 млн. си заслужава определено, повече не(тук уточнявам, че според мен и Бейл е толкова някъде и тези 91 млн. са в повечко, защото знам, че това ще се използва като "аргумент"). Остава да видим какво ще направи Перес... факир е на трансферите и мисля, че ако го поиска, ще го вземе.

Hitchhiker1902
31.03.2014 01:03

Колега, остави кой колко гола има... Зад Меси са Шави, Иниеста, Сеск... С Кристиано играят Бейл(виж колко асистенции има), Модрич, Ди Мария.... Суарес буквално носи Пуул на гърба си, Хендерсън, Коутиньо и отбора като цяло са далеч от класата на Реал и Барса... А, да, тук ги няма и Майенко, Клоз Гомес и компания да помагат за величието... Та като принос за отбора ТОЗИ СЕЗОН (тук броя голове, асистенции и играта в защита, където Суарес е поне два пъти по-ефективен от Кристиано и Меси) - да, Луис е номер едно. ( не искам да ходи никъде, но ако ще го продават - дано Флорентино се напъне, определено си струва парите *smile* )

LosMerengues
31.03.2014 00:40

Пфахахахахахах фенчетата на Юнайтед поне в подмазването се усъвършенствахте тази година. И нека продължи бе... нека продължи още поне 1-2 сезона и тогава да го сравняват с Роналдо и Меси.

Rezors
31.03.2014 00:31

Ей,човек по принцип съм неутралче по линията Барса - Реал,ама ти ме издразни.Човека ти казва,че Меси и Роналдо са страхотни(което си е вярно),но ти казва и,че на тез двамцата горе-долу 1/3 или 2/3 от головете им са от дузпи,а Суарез има 29 гола САМО ОТ ИГРА!А и наистина тази година Суарез е в по-добра форма от на Меската и Кристиано.Аз съм фен на Юнайтед,но Суарез е най-добрият в Европа тази година,и мисля,че ако продължава така ще вземе и още нещо започващо със З и Т*evil**wink**smile**tongue*

LosMerengues
31.03.2014 00:07

ОК, разбрахме...Суарес е най-великия играч, който някога се е раждал. Ейй много си повярвахте фенчетата на Ливърпул, а ако вземете и да спечелите титлата, какво ли ще е...???

angel.bonev.908
31.03.2014 00:04

Меси и Роналдо освен в първенството, играят и в ШЛ и за купата, нещо което Суарез досега не е имал късмета да прави, така като гледам другия сезон ще му е първи в ШЛ *lol*

muhahunter
30.03.2014 23:56

какво да проверявам Барса има 10 дузпи само в Ла Лига и познай? Меси ги е бил всичките, Реал имат 8 дузпи и познай..? Роналдо ги е бил всичките. Направи си простичката сметка, Меси има 24 гола махни 10 от тях и ще разбереш, че от игра има 14 гола, Роналдо щеше да има 20 гола, а Суарес има 29 само от игра? Разбирам, че си фенче на Роналдо ама то с тия розови очилца не може да видиш, че Суарес ТОЗИ сезон е над тях.

LosMerengues
30.03.2014 23:36

Ахахахахахха дано си вярваш? Роналдо има 1 гол по-малко за първенство, но Примера е с 1 кръг назад. Отделно в ШЛ има 13 гола в 7 мача......Наистина ли си мислиш, че Суарес е способен на това? А до дузпите, хайде първо да провериш колко са и тогава да говориш? Същото важи и за асистенциите. Не ме разбирай по грешно Суарес е уникален играч, аз искам да го видя в Реал и съм убеден, че ще се пробваме, а Перес пробвали се за нещо... обикновено го постига. Но пак ти казвам, дори не се доближава до Роналдо и Меси, те двамата са далеч пред останалите и това е вече няколко години. Един направи силен сезон сега, друг направи силен сезон година по-късно, трети пък след това...НО ТЕ ВИНАГИ СА НАЙ-ОТГОРЕ... и така ще си остане. Просто напоследък е модерно някой като вкара 2-3 гола и да "става от нивото на Роналдо и Меси"...Нелепо е.

muhahunter
30.03.2014 23:28

Момко, Суарес всеки сезон вкарва средно по 20 гола само в първенството. Меси и Роналдо бият по 10,15 дузпи на сезон. А специално този сезон Суарес е класи над Меси и Роналдо, по весеки един показател, Роналдо може да има 28 гола този сезон ама те 10 са от дузпи, Меси и той така, поне 10 от дузпи. Суарес има повече асистенции така,че този сезон е НАД всички. Не ме разбирай по грешно Меси и Роналдо са класа, но Суарес този сезон е над всички, ако биеше и дузпите не се съмнявай, че щеше да има поне 40 гола.

LosMerengues
30.03.2014 23:14

Ейййй какво е "сляп като прогледне"...???А Суарес... да, най-добрия НАПАДАТЕЛ в света в момента без абсолютно никакъв спор, но е доооста далеч от Роналдо и Меси....дори не ги доближава. Едно е да направиш един сезон с 30 гола, особено като играеш само за първенство и нямаш други натоварвания, съвсем друго е 5-6 години да пердашиш по 50+ гола, сезон след сезон.

ytrewq
30.03.2014 21:24

Браво, най-точни коментар!!! Разликата между Суарез и Беййл е като между бърза спортна кола , например спортен опел или тойота и ферари. И двете са бързи , но се сетете за цената и класата. Суарез е най-добрият нападател в света . Ако играе на световното така , както Форлан на миналото, може и да мине 100 мл.паунда. Все ще се намери някой откачил петролен милиардер-арабин или руснак, или от Реал, които да ги платят. РМ-500 мл.дългове, да 650-700 мл.не е далече- и без това не им пука. YNWA

Rezors
30.03.2014 17:53

"Суарес струва 100 милиона паунда" - заглавие

"Цената на Луис Суарес скоро ще бъде 100 милиона паунда. "
Отново "великолепно" заглавие*stop**stop**thumb_down**evil**erm*

pfcq
30.03.2014 17:48

И за мен е феноменален играч СУПЕР КЛАСА!!! ))) Да не забравяме че и играе в най симпатичният отбор в Англия ..