Фенове ругаят сър Алекс на “Олд Трафорд”

18:41
Фенове ругаят сър Алекс на “Олд Трафорд”
Побеснели фенове на “ Манчестър Юнайтед” се нахвърлиха с обиди срещу сър Алекс Фъргюсън насред клубната светиня “Олд Трафорд”, където една от трибуните носи името на великия треньор.

Запалянковците наобиколиха директорската ложа след поредното унижение - 0:3 срещу градския съперник “Манчестър Сити”. Търсеха на висок тон обяснение от сър Алекс защо е препоръчал Дейвид Мойс за свой наследник. След двубоя стюардите едва спряха феновете, които искаха да свалят плаката с лика на Мойс и с надпис “Избраният”. Транспарантът виси от лятото на “Олд Трафорд”.

При новия треньор “Юнайтед” загуби за 10-и път в шампионата този сезон и пише черни рекорди. Отсега е ясно, че на 11 май клубът ще изпрати най-слабия си сезон, откакто съществува Висшата лига. Седем кръга преди края е невъзможно отборът да събере 75 точки, най-слабият актив в ерата на Фъргюсън. Първото място е отдалечено на 17 точки, второто - на 12. А тимът е същият, дори подсилен, като предишния сезон, в който стана шампион с 11 точки аванс.



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Amateur2014
28.03.2014 15:25

Чак пък да го нападат на стадиона - това е глупост. Да му се търси отговорност за Мойс - в никакъв случай! На САФ трябва да му се търси отговорност за това, че остави един изключително застарял отбор без никаква ясна представа за заместници и че последните две години не се направи абсолютно нищо, за да се промени тази ситуация. Всички беше в името на 20-тата титла. Този сезон, когато Рио, Видич и Евра се махнат ще лъсне цялата истина за защитата ни! Но чак пък да се напада САФ и да бъде руган - това е пълна простотия понеже тези фенове забравиха САФ какво правеше с отбора 26 години!

leather_rebel
27.03.2014 12:57

Дано Юнайтед задържат Мойс повечко, а не да се оглеждат за кадърни треньори, особено Клоп. Некадърниците, Мойс и Венгер, да си стоят, където са в момента.

Tamate
27.03.2014 12:46

До колкото си спомням не ... даже като се сетя , в родословното ми дърво няма чужденци , освен , прапрапрапра баба ми която дядо ми докъто бил еснаф-а на Търново и отишъл в Москва да взема пари за подготовката на Бунта (неосъществен) против турците , си харесвал една мома руска , и си я довел *smile*И тай продължавам да съм си 12 поколение Болярин ... Живущ на на Пъпа на ВТ в Къща ,,, и тъй .. Друго за мен ?

Tamate
27.03.2014 11:39

Успокоих се .Мислех че феновете на Юнайтед в Англия са като нашите тук,в България.Ама то не било така.Тук само плямпат за Дъфката Съра ,пеят си Глори Глори ... и времето лети.Ама в Англия май не било така , там искат обеснения от Сър-чето си ама той си мълчи и нищо не казва.Ми ко да каже , ако свалите очилцата , ще видите че Сър-а е Баща на този отбор , (без Фелани и Мата) всички други са рожба на Съра , който за Енти сезон не привлече никой освен Един РВП ... И тва е .Съра Ви е виноват за това състояние.Както и при нас се получава така в политиката - Със стари курв* нов бърдак.Трябва Селекция , която Съра Ви не правеше ,ама сега това няма как да стане , и Глейзър го разбират мноооого правилно и крайно го знаят.Та точно за това , Развързват кисията от лятото.Нека припомним как Съра Ви купи наш Митак , и той стана най-скъпоплатения футболист с смешната сума от 30млн паунда, като се има в предвид , активноста на пазара на Реал , Байерн Барса да дори и сегашния смешен Милан хвърляше камара пари , а Съра Ви , само продаваше .Дори когато продаде Роналдо , той не взе негов заместник ... Съра Ви, Ви е Виновен ... *smile* (селекция сега не може да се прави .. ще мълчите и ще чакате Лятото) *cigarette*

alechko
27.03.2014 11:06

Съгласен съм с теб проблема не е в треньора а в играчите трябват промени,млади момчета с желание за игра.Следващия сезон ще покаже на какво е способен Мойс много Ви е лесно да коментира от вкъщи

sdw
27.03.2014 10:58

Съра се отказа в най-подходящия отбор.Просто си го представям как си е казал,че му е дошло времето,защото ако не се откаже сега,трябва да купува половин отбор следващата година *lol* Никакво наследство не остави тоя човек освен трофеи и чисти витрини...Всички обвиняват Мойс,а какво е виновен човека,като няма футболисти.Явно и трансферната му политика е слаба,щом на всичките дупки в халфовата и защитническа линия,той купува играч като Мата ... Нищо против Мата,но според мен други позиции много повече ревяха за ново попълнение ...

sdw
27.03.2014 17:04

То е ясно,че и Мойс има пръст в играта.Но не е само той фактора за отслабването на формата според мен.

durduland
27.03.2014 15:47

Аз се съгласявам, че Юнайтед в момента няма отбор като тези на Челси или Сити. Но определено тези играчи в момета играят на под 50% от това, което могат. И аз лично не знам кого дургиго да посоча като виновник. Как изведнъж за 1 година тези играчи станаха безполезни- миналата година Юнайтед играеше супер футбол, по това време- разликата със Сити мисля беше или 15 или 18т- втория. Юнайтед -Реал бе напълно равностоен двубой. А сега? Повярвай изгледал съм толкова анализи за играта на Юнайтед този сезон- може би съм загубил над 100 часа в правене на това. И ти казвам, за мен главната причина тези играчи да изглеждат по този начин се казва тактическите указания на Мойс

sdw
27.03.2014 15:32

Ей,променяш тва което съм го казал.Не съм казал,че няма качество..Освен Йънг и Уелбек де,те са безобразно слаби.Имах предвид,че отбора вече застарява.САФ ги изстиска докрай разбираш ли.Качеството го има,но ... Евра вече е пълен бот.Може би заради годините,a позицията ляв или десен бек трябва определено много по-пресни сили.Карик,Флечър,Фърдинанд и Видич,Гигс вече издават багажа.Мисълта ми е не,че няма качество при тези футболисти.Просто вече за дърти и изстискани.Трябва смяна!САФ ги използваше в разцвета на силите си.От 2 години насам буквално ги изцеждаше и всеки се чудеше как успяват пак да станат шампиони.Вече за нищо не стават.На САФ му беше ясно,че ако иска да си защити титлата трябва да смени половината отбор. - 2-ма централни,ляв бек,халф,едно крило най-малко... Другите позиции,където няма застарели играчи пък има дупки от сорта на Рафаел,Йънг,Уелбек и т.н.САФ успяваше да запълни някак си дупките със олд скуул школата ... която вече рухва!

durduland
27.03.2014 13:32

Абе стига глупости- това за липсата на качества в състава на Юнайтед го слушам от оттеглянето на Роналдо- в следващите 4 години - с ''некадърниците'' и ''застаряващите'' САФ сатана 2 пъти убедително шампион, веднъж завърши на 1т от първия и веднъж с равен брой точки. И сега когато Юнайтед се сгромоляса, всички които защитаваха тази теза излезнаха големи капацитети- аз казвах ли ви, че в Юнайтед няма качество. Погледни и сезона на Мойс- та те в началото на сезона Юнайтед играеха някакъв футбол, от Нова година е тотална деградация, отборът копае надолу и надолу. Мога да ти дам безброй примери от сезона, че Мойс не зане какво прави- свързани с тактически решения и т.н. Най-фрапиращия бе , когато след мача с Евертън направи 8 промени в титулярния състав, а отгоре на всичко като резерви влезнаха Йънг и Андерсон- играчи не взели участие в мача с Евертън- и записахме следващата домакинска загуба- от Нюкасъл. Този човек не знае какво прави- погледни колко различни 2ки централни защитници и вътрешни халфове е излолзвал. Не казвам- че САФ щеше да направи този отбор шампион или щеше да вземе ШЛ- но играта в момента на Юнайтед е трагедия- и затова вина носи Мойс. Да не ти вадя и графики за начина, по който Юнайтед в момента изнася топката. Първобитна работа. Юнайтед имат с 1т повече от Кристъл Палас като домакин. Няма смисъл да го коментирам този

IvailoIlkov
27.03.2014 12:50

Градски аз ясно написах ,че не ми се спори *smile* Хубав ден !

sdw
27.03.2014 12:46

Не искам да кажа,че това е основния фактор на САФ да се откаже.То е ясно,че му беше станало времето.Но помисли защо точно сега,а не следващата година.

sdw
27.03.2014 12:44

А как си го обясняваш това,че отбора е пълен със застаряващи звезди,а повечето млади за нищо не стават.САФ мн добре е знаел,че трябва коренна промяна на отбора.Ние зрителите го виждаме,и той го вижда.Ние го виждахме още миналата година,просто САФ караше таратайката до последно.На него му е било ясно,че Видич и Фърдинанд вече са на години и трябва да сменя цялата централна защита.На САФ му е било ясно,че Гигс вече ще става дядо.Уелбек и Йънг,колкото и да са слаби,не са били причината САФ да се махне.Те най-лесно може да се сменят.Става въпрос за застаряващия отбор и в халфова и в централна линия.Виж сега,то е ясно,че основната причина на СЪРА да се откаже са напредналата му възраст,но ти си задай въпроса защо се отказва в момент,в който половината отбор трябва да се смени.Не излизай с аргументи,че миналата година е станал шампион.Както се изказах по-рано,СЪРА докрай си караше таратайката.

Tamate
27.03.2014 12:40

Е аз те питам .... Къде е селекцията на Сър-а Ви. Виж сезон 2009 ... виж сега + - двама трима де нови , де ги няма другите ? ? ? И какво мислиш, че Съра Ви остави мега голям отбор ли ? Срещу милионите на Сити Челси ? ? Глупости .Без Селекция не става и ти не можеш да го отречеш това .А къде и кога Съра Ви освен РВП и Митко , купи "класен" играч ? ? ? Я се замисли *smile* И то от колко години ... И ако може , и би благоволил да ми отговориш.Какъв отбор остави Съра Ви - Валенсия , Гигс бастунчето , Видич изчерпания , Нани неориентирания , Карик бавния ,Давид Гея - голаджията (който от много години трябваше да го сменят ) Руни , незаменимия ? Чичарито Любимеца на феновете (заради когото махнаха Митко) ? дааа отлична халфова линия .... А вратаря ви е страхотен

Kireto1232
27.03.2014 12:22

Абе не се занимавай с тоя *wink* ,значи някои хора излизат с оправданието ,че САФ се е мехнал щото знаел какво ще стане този сезон това са пълни глупости миналия сезон стана шампион с тоя отбор бе не го забравяйте просто това е ,че Мойс не може да ги нахъса както го правеше САФ ,но съм на мнение ,че трябва да му се даде още време на Мойс !

Kireto1232
27.03.2014 12:20

Турчин ли си ?

IvailoIlkov
27.03.2014 12:18

Не ми се спори с теб ,но се замисли над думите си.Доста хлапашко изказване.

Tamate
27.03.2014 11:42

Машала, аферим ашкулсум .Един трезво мислещ човек в този сайт. Точно и просто ти цитирам мислите на САФ като си е мислел да напуска , а те са - Я да са маам от тука че от 10 години играя с едни и същи , а те са изчерпани и за нищо няма да станат др сезон .Я да изчезвам докът ме боготворят , пък Мойс да му мисли... *cigarette*

bayo45
27.03.2014 09:27

Е и и и и момчета даите малко по кротко !В ядът си човек може да каже всичко лошо.Това е присъщо за младите хора.При нас старчочите еженето,карането,плюенето и тн. е на заден план.В края на живота сме но все пак сме по-търпеливи и по- мъдри.Аз като дългогодишен фен на Арсенал ще кажа нещо по темата само в едно изречение.Или:Ситуацията в момента е такава защото "ДРУГИТЕ ТРИ ОДБОРА ВЕЧЕ СА СТАНАЛИ МНОГО ПО-СИЛНИ,а защо е така вие сами можете да одгатнете.Замислете се и ще доидете до този извод.Моис нищо не е развалил и е отличен треньор.*stop**wink*

United9
27.03.2014 08:35

Фъргюсън трябваше да остане и този сезон и да вземе Мойс като помощник за да го въведе в отбора да му покаже че идва в най-великия отбор в Англия и че този отбор играе единствено и само за победа и от следващия сезон да го пусне обигран за да няма тези работи който виждаме сега. *smile*

squawk
27.03.2014 07:31

Отворете си очите веднъж и стига сте обвинявали Мойс... Всеки отбор все някога изпада в криза и Юнайтед рухнаха при първия сезон без Фъргюсън. Да, Мойс можеше и по-добре да представи отбора, но всъщност с тези резултати отбора се оказва, че не е озрял достатъчно и сега ще му е трудно да се адаптира без САФ. Явно достатъчно е изтискал от този състав, а сега без да се засягате, но играчи като Фердинанд, Гигс, Евра да отстъпят местата на по-младите, та да имате следващо поколение шампионски отбор, та вместо да плюете, докажете защо сте фенове на Манчестър и скоро трофеите ще бъдат пак печелени, повярваите ми *wink*

Gopcho
27.03.2014 01:50

Сър-а имаше доста добри опции от доказани и проспериращи треньори. Според мен направи грешка. И той я направи, защото Мойс е треньор на времето, както и той, когато се захванат с нещо, докато не го направят, както трябва не го оставят. И най-вече защото е шотландец за мен. Така направи и с Ашли Иънг направо си го купи само защото е англичанин. Всеки проблем има решение, ако няма значи не е проблем. Точно следващият сезон ще си проличи Мойс за този отбор ли е, защото докато неговият отбор се пишеха статии кой щял да купува, само с писането си остана, а другите отбори купуваха и се подсилваха. Тук е същото ако не тренираш сериозно едва ли ще имаш успехи в какъвто и да е спорт и да се развиваш. Мойс вместо да казва кой искал и кой не, да маха 1/3 от отбора и да купува 4-5 футболисти, да покаже кой е шефа и ако не играе някой играч на 100% следващия мач ще е фен на отбора и ще ги подкрепя от скамейката. Може да взима пример от Моу и Сър-а, които изобщо не ги интересува кой си и какъв си, летят калеври(сещате се), забити на пейката като Роналдо от Моу.

gL_Manekena
27.03.2014 00:15

До коментар [@comment 1601173] от [@user myzrael]:

Абсолютно изчерпателно *thumb_up*

petko9305
26.03.2014 23:09

Ще ви кажа истината за това защо този сезон Ман. Юнайтед са трагични и тя е..., истинаха е много проста и аз тия дни я установих и разбрах, че АЗ съм причината за слабия Ман. Юнайтед и всъщност падението на Ман. Юнайтед съвпада с периода точно, когато аз им ставам фен, същия месец Роналдо напуска отбора.
Интересното е, че всеки фен може да повлияе на любимия си отбор. Независимо къде се намираш ако този фен страда с любимия си отбор, то това значи, че този фен може да окаже влияние върху любимия си отбор макар и нищожно, то все пак влияе за добро или лошо.

Tarando
26.03.2014 22:53

Аре всички на който не им харесва Мойс направо да си намерят нов клуб. Вие сигурно сте фенове от един бог знае колко малко време. Свикнали сте само титли, победи и т.н. Натриване на нусовете на противниковия отбор. И са оп масата се обърна и веднага е по тренера. САФ да не би в първия си сезон да е бил успешен. Да тима не е бил шампионски, но все пак. Смяната на тренера, особено след 26 ГОДИНИ! не е нещо което ще повлияе добре. Неможете да очаквате веднага нещата да се наредят както си бяха. Да не искате отбора да почне да мени тренери като Абрамович?! (нищо лошо към челси) Аз съм сърцат фен на Ман Юнд от години и ако трябва да съм честен очаквах по зле да бъде сезона. Аз вярвам на Фърги и няма да се усъмня в неговото решение. Стоя зад тренера и чакам. Търпението а благодетел. Вие и шанс не му дадохте. Директно почнахте. Ами ако следващия сезон вземе ВС? Ще си признаете ли че ще сгрешили? А?!

Messiah
26.03.2014 21:46

Ми какво толкова се репчат, бе???
През това време другите отбори са станали по-силни...Какво толкова?
Печелиш, печелиш, ама и губиш...Не им ли стигат всичките титли и призове на тези пичове...
И други велики отбори са се срутвали, ето сега един Милан, примерно, ами Интер и т.н., да не говорим за Ливърпул колко трудно се съвзеха последните години - ама не е имало такова викане и охкане и леле-мале...Да си починат малко от титли и да играят като мъже - другото не е болка за умиране...

gunner_tr
26.03.2014 21:33

Повечето сте едни ид...ти!!! Няма как да ги разберете тия неща!!! Знаете само да плюете! Отбор не се прави за година или две. Въпреки, че Юнайтед беше готов отбор, пак не е същото, т.е. пак се изисква време играчите да се нагодят към идеите и тактиките на новия тренъор ( Мойс). Догодина ще станат, примерно, шампиони и ще вземат купи, но тогава няма да плюете... Вярвайте в отбора и тренъора си!!! Аз какво да кажа като съм фен на арсенал 15 години и вечно ме топли спомена от 2003-2004 *smile*)

jimidim
27.03.2014 19:27

НЕ.Не искам това да кажа,а че щях да адмирирам и назначаването на специалист като Мойс..

Kireto1232
27.03.2014 12:16

Стига бе брато ,Мойс има застарял вид на игра същия като на ,Краля мойте уважения към Кени Далглиш ама и той беше със старо мислене ние просто уцелихме 10-та с БР както и Евертън с Мартинез !!

Terry1994
27.03.2014 10:47

Значи искаш да ни кажеш че предпочиташ Мойс вместо Брендан ?

jimidim
27.03.2014 09:57

Иване,през годините си ми направил впечатление на един от малкото мислещи в този сайт,и разбиращ доста от тази игра.Много рядко си бъркал,и съм учуден от погрешното ти мислене в случая.Всички сте се втренчели в Мойс,и не спирате да го обвинявате,а никой не се замисля с какво разполага за да работи.Целия отбор на Юнайтед е изчерпан тотално вече.Няма отбор,колкото и да е силен,който да не се изчерпа за 5,6 години.Започни от защитата: Видич,Рио,Евра,Евънс-грешките които почнаха да допускат,бяха немислими до преди година-две. При халфовете : Карик,Флетчър-силов вутбол.Фелайни-спад от страхотната му форма в Евертън(явно или не става за Юнайтед,или му трябва време за адаптация)Кагава-3 мача на кръст за сезона..Валенсия-рязко свали нивото си на игра.Йънг-даже няма смисъл от коментар.Хубавата новина се казва Мата..догодина ще му берете плода на играта му. Отпред-както винаги,Руни и Перси са на топ ниво.и дърпат отбора. Няма как Мойс да мотивира тези играчи,печелили почти всичко по няколко пъти.Като пример ще ти дам последните две години на Зидан и Роналдо с Реал.След световната титла , КЕШ и титлата в Испания-пълна де мотивация.И титлата отиде в Барса . Трябва пълна чистка на поне 7-8 играчи,и тотална подмяна на цялата защита.Не случайно Мойс натиска за Бейнс.А за това,колко може,и каква психика има като тренер,красноречиво говори какво правеше с Евертън през годините.С почти нулев бюджет,и с привличане на почти никому неизвестни играчи,държеше Евртън в подножието на върха(при 5-6 милиардерски отбора),и често биеше именно големите.Така че,малко повече доверие в Мойс,и му дайте 2-3 години..После както винаги ,ще му пеете химни колко страшен тренер е. П.П..Лично аз щях да се радвам,ако бе дошъл в Пуул.

ryangiggs1000
26.03.2014 21:54

По-голяма простотия от това,здраве му кажи.Кой ще се нагажда към Мойс бе?КОЙ?!На нулебълист ли ще се нагаждаме?Всяко дерби излизаме насрани,с идеята да паднем с малко.Следващия сезон ще му сипят едни 200 милиона за състав,да си го прави както той иска,но резултатите няма да се променят.Той не всява респект,има тактически познания по-бедни от тези на Венгер(което значи никакви).Пълен клоун и най-голямата грешка на Фъргюсън в живота му.

man4estara10
26.03.2014 20:12

Уинър пак с тъпо заглавие.Искане на обяснение на висок тон ругатня ли е?!

BuTaMuH_C
26.03.2014 20:09

Мойс вече спечели един трофей този сезон,вярно,че заслугата за него е изцяло на Фъргюсън,но все пак Мойс води Юнайтед на финала за Комюнити Шийлд

sensea
26.03.2014 19:10

Хубавото бързо се забравя! Съра им е икона !

myzrael
26.03.2014 19:22

Никой не е забравил СЪРа, нито това което е направил. Може да е легенда на този отбор, но не е непогрешим и когато греши и тази грешка е вредна за отбора това трябва да му бъде казвано!!! САФ може да е легенда за този отбор, но никой не е по-голям от Юнайтед, дори и легенди като САФ, Боби и т.н.!!!

respect_kn
26.03.2014 18:55

Photoshop lvl : Master !!!!!! Тия от winner са мега добрите *lol* Постоянно избухват с някоя снимка ! Full RESPECT !

BuTaMuH_C
26.03.2014 18:46

то пак добре,че не са го съблякли

billy_944
26.03.2014 22:42

Ами аз не си спомням преди Сити да станат челен отбор някой да влизаше в 4-ката освен обичайните..

pesholudiq
26.03.2014 20:25

щото виж му малко нелогичните стартови състави.. След мача с Уест Хям, където отбора игра много добре и се разбираха, той ми излиза с Клевърли, Уелбек и там другите дървета.. Според мен тоя треньор е супер издънка и според мен това няма да доведе до нищо добро за Юнайтед..

Szczesny
26.03.2014 20:25

Ако искаш можем да хванем бас,че Мартинес няма да вкара Евертън в топ 4? Колкото и да сме слаби в момента и да сме едно или две нива под първите три,със сигурнст сме едно ниво над следващите три отбора и имаме много повече опит.В това число не визирам Манчестър Юнайтед. Топ 4 е като нашата титла и там не могат да ни бият лесно.Миналата година Тотнъм направи най-силния си сезон от 500 години насам и пак бяха зад нас.Евертън сега прави най-силния си сезон и пак са зад нас и ще си останат там.

HeatAr29
26.03.2014 20:22

Много обичам,когато някой каже: "Вижте го Мартинез колко по-добре се справя!" Да не би случайно Мартинез да е сформирал отбора на Евертън това лято,че да е изцяло негова заслугата за това,което постига в момента?Еми не,ако Евертън бяха сбирщина от слаби играчи с 1-2 силни въобще нямаше да се борят за топ 4,а за оцеляване.Резултатите на Мартинез са и плод на добрата работа на Мойс,е вярно вижда се,че Мартинез е добър мениджър-взе правилните играчи под наем или ги купи,но ядрото от футболисти бяха там и при Мойс.Така че не се изхвърляйте да го хвалите толкова много.Ще го видим догодина *wink*

paradise11
26.03.2014 20:00

Как се разбира дали Мойс е добър,след като е начело на клуба от 7 месеца.Скъпи глорихънтъри,по вашата логика и БР трябваше да изгоним след 3 мач,но пък сега берем резултати.

aa2
26.03.2014 19:49

Абе като гледам Мартинез май ще ги вкара в топ4 в най-тежкия сезон в топ4, защото всичките отбори там са наистина стабилни(поне бяха докато Арсенал не се насраха).Това, че е вкарал Евертън веднъж за 10 сезона в топ4 не го прави добър, а слаб, защото това е отбор с история и такива ''постижения'' не са нищо голямо, и пак ще повторя - Мартинез ще ги вкара в топ4 още от първия опит, това прави ли го мениджъра на века?

myzrael
26.03.2014 19:19

Със сигурност не и Мойс - Мойс може и да е добър треньор, но определено не е за отбор шампион. Може да вкара всеки посредствен отбор в топ 6 с малко късмет и добри играчи каквито бяха в Евертън тогава, за това става да, но НЕ Е за отбор шампион. То самата му психика е очевидно, че не му позволява да мисли като шампион!

sensea
26.03.2014 19:12

Нашия му звъня пет пъти ...но не стана

sensea
26.03.2014 19:11

Прав си .....за съжаление

billy_944
26.03.2014 19:11

А кой трябваше да е начело?!?!?!Мойс показа,че може да изгради отбор и доколкото помня той вкара Евертън в топ4..

myzrael
26.03.2014 19:08

Напротив виновен е! Никога няма да забравя какво е направил за отбора и винаги ще съм му благодарен, но това не означава, че когато е грешиш не съм го критикувал, както в случая. Именно той домъкна Мойс и си го сложи за заместник, така че вината до голяма степен си е негова и определено заслужава критики за това тъпо и малоумно решение!!!

BuTaMuH_C
26.03.2014 18:51

казах го в кръга на шегата *smile* а по темата - човека не им е виновен с нищо!

billy_944
26.03.2014 18:50

Там не е като тука приятел..Никога няма да направят такова нещо на Съра...