Арсенал се отдалечи още повече от титлата след издънка срещу Суонзи (видео)
Мачът имаше кошмарно начало за тима на Арсен Венгер, след като лебедите откриха резултата още в 11-ата минута чрез Вилфред Бони. До края на първото полувреме артилеристите не успяха да възстановят равенството и се оттеглиха на почивка с гол пасив.
След подновяването на играта Арсенал натисна съперника си и в 71-ата минута резервата Лукас Подолски върна надеждите на своя отбор за победа. Само броени секунди по-късно топчиите стигнаха и до пълен обрат с попадение на Оливие Жиру. И докато феновете на лондонския клуб очакваха извинение от своите любимци за поражението с 0:6 от градския съперник Челси, Матийо Фламини си отбеляза нелеп автогол за крайното 2:2.
Равенството остави Арсенал на 4-о място в класирането с 63 точки и на практика го изхвърли от борбата за титлата. Топчиите вече се изравниха по мачове с едноличния лидер Челси, който води пред тях с 6 точки. Суонзи от своя страна спечели важна точка в битката за оцеляване. В момента лебедите заемат 15-а позиция с 30 пункта, на 5 от зоната на изпадащите.
Arsenal vs Swansea City 2-2 ~ All Goals... by SportChannel
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
27.03.2014 13:04
Е каква титла? Франсенал са орисани да не вземат трофеи, докато смешното франсе е начело. Излиза Смешников и се изцепва" Не е важно да се печелят трофеи, важното е просто да си в играта". Подобни олимпийски принципи - някъде другаге, с други. Добре, че е мениджър на Франсенал. Докато е там, бял ден няма да видят по подобие на Мойс в Юнайтед. Добре е най-противните отбори да имат смотани водачи.
26.03.2014 18:51
Незнам защо точно сега , когато Арсенал винаги е във форма по това време на годината следва провал след провал. Няма звезди ,добре, ама няма и борба. Един картон е показателно.Само Подолски скочи, понеже е резерва, защо така?Не е Венгер причината. Политиката на клуба само да продава ,е докога?
26.03.2014 16:40
то нямахме шанс даже и преди да се играе този мач. Няма как да стане като няма свестни резерви - да беше купил нещо през зимата. А и вече е време Фабиански да е титуляр
26.03.2014 17:08
Що бе кво му е на Счезни.Иначе за резервите си прав
26.03.2014 16:39
то нямахме шанс даже и преди да се играе този мач. Няма как да стане като няма свестни резерви - да беше купил нещо през зимата
26.03.2014 15:10
Не са чак толкова далеч. *beer*
26.03.2014 14:45
Харесва ми как няма хейт в темата, за пръв път да можеш да прочетеш нормални коментари. Не знам за вас, но лично мен ми е много интересно да чета вашите коментари относно ситуацията със Арсенал
26.03.2014 13:06
Много слабо играхме за пореден път(последните 5-6мача) в нападение гола вода, никакви идеи в халфовата ни линия, отзад отново много зле, добре че Суонси не са Челси. Венгер винаги съм го защитавал, но и аз вече мисля че трябва да си ходи,не можа срещу един от големите отбори да спечели нито ката гост нито като домакин(изключение прави мача ни с Ливърпул у дома),освен че за титла НЕ може да се говори, даже и мястото ни в четворката е под въпрос за коя ли поредна година,футболистите ни по нищо не отстъпват на тези на другите отбори, просто нашите излизат ей така да се разходят и да си вземат паричките, а най-лошото е, че ако Франсис си тръгне ще дойде някакъв смешник и отбора ще тръгне още по-надолу(пример -Ман Ю),лекарския щаб също трябва да бъде сменен,Жиру и Вермаелен не са лоши играчи,но просто не са за Арсенал. Шведът игра добре на мен ми хареса, но с него ли ще се борим за трофеи. Ако и Фа Къп бъде изпусната, е ако тогава не получа удар не знам кога ще е!!!!!
26.03.2014 14:07
Жалко защото сега много по трудно попада в състава на Белгия ,защото играе много по-рядко за Арсенал а пък и формата на Компани е ключова както и на ,Вертонген бях гледал ,че Арсенал иска да го продава миналия сезон и Ливърпул имаше интерес към него и много го исках ,но Верминатора си обича Арсенал ме съмнява да го напусне *smile* !
26.03.2014 13:36
Споделям мнението ти за Вермаелен преди той беше сърцето на Арсенал и единствено това,че бе закотвен дълго време на резервната скамейка не го прави ни най-малко слаб играч.Аз лично искам да завърши кариерата си при нас,защото това което правеше за отбора преди не се забравя лесно.Респект към Верминатора и дано стане още по-добър от преди*smile*
26.03.2014 13:21
Добре как може да кажеш ,че Верминатора не е за Арсенал та той до преди години беше сърцето на този отбор това ,че този сезон не получава достатачно игрово време от Венгер не значи ,че е слаб ,аз лично го харесвам *smile* !
26.03.2014 12:48
и 60лв ми взеха жалко за този х
26.03.2014 10:33
След такъв кошмарен бой можеше да се очаква че можеше и да се издънят!Все пак Евъртън им диша във врата и се надявам да се стегнат и да отмъкнат точица на Сити което не ми се вярва но го чакам-нали стават често изненади в първенството!Ако паднат обаче и ако се издънят още някъде може да видят място в 4ката и шл на куково лято и през крив макарон!Ако вземат точица на Сити поне ще им стискам палци пред Евъртън ако ли не ще съм против тях-да отпадат от топ 4 като манчу!
26.03.2014 09:43
Според (Winner) щом Арсенал играят на своя "Етихад Стейдиъм" то другия мач срещу МСити ние ще сме гости и нищо добро не ни очаква
26.03.2014 12:12
Ми то вчера на нашия Емиратс си бяхме като гости. Само жълтите фланелки не бяха сложили. И срещу Сити ще сме гости, споко.
26.03.2014 09:34
Хм, нямам обяснение за това, което се случва с Арсенал ВСЕКИ СЕЗОН *sad* Вярно, че винаги много ги мъчат тия контузии, но това не може да им е единственото оправдание. До преди месец-два какъв футбол играеха същите тия момчета - с кеф да ги гледаш. Мажеха като валяк всички във ВЛ, а напоследък играят по-зле от средняк. Наистина, този "феномен" си го обяснявам само с липсата на шампионска психика. Всичко вървеше като по мед и масло за тях, видя се че имат потенциала да атакуват титлата този сезон и изведнъж....... всичко БУКВАЛНО се срина. Тъжно, защото се надявах тази година ВЛ да има нов шампион и стисках палци на Арсенал, но ако продължат с тази игра, може да си изгубят и мястото в 4ката. Дано поне Пуул да вземе титлата.
26.03.2014 09:04
Някой да изскочи с някво видео да видя края на мача.Вярно ли футболист на Суонзи е останал сам срещу вратаря и съдията е дал край на мача?
26.03.2014 12:22
Ами гледах видеото и да ти кажа не са 10 сантиметра,а поне един метър.Според мене си е чиста голова ситуация и един доказал се играч би трябвало да вкара.Голяма грешка на съдията и голям подарък за Арсенал,че не е станало 3:2 за Суонзи,друго не мога да кажа.
26.03.2014 10:33
Не съм видял положението, но според коментара ти разбирам, че съдията е направил грешка.
26.03.2014 09:54
Излезе на центъра с 10 сантиметра пред нашия последен защитник.Според мен и 2-та ни централни щяха да го настигнат, защото все пак беше в центъра, а Вермаелен си е доста бърз и щеше да го забави докато Мертезакер се върне.Не знам...може и да се счита като голово положение, но със сигурност не бе 100%-ово.
26.03.2014 08:58
Той Венгер победил Пелегрини на Сантасе миналата Събота... и са се разбрали да "менкат" стадионите, много ви моля, бъдете подготвени преди да пишете! *lol**lol**party*
26.03.2014 08:40
Или по-скоро аз не мога да чета *lol* *lol* *lol*
26.03.2014 08:27
Верно бе, Етихад не е ли на Сити, Арсенал играят на Емирейтс...
26.03.2014 08:16
уинър от кога арсенал играе на ейтихат *lol**lol*
26.03.2014 08:22
Или за 5 минути са много бързи и са си поправили грешката,или не можеш да четеш *lol*
26.03.2014 07:34
Този мач както Арсенал можеше и да бие така и да падне, но накрая нито едното нито другото... С тая игра която показват последните мачове не е хич добра и ако не се стегнат може и да не са в ТОП4.... Не искам да ме псувате аз си изказвам мнението. *smile*
26.03.2014 00:16
Добре си затворих залога ....... Да си фен на Арсена не е лесно!
26.03.2014 00:06
Тази загуба от челси може би им пречупи надеждите за титла, а това ревенство беше очаквано "поне за мен", няма да е зле да се събудят, че ако продължават така може и в топ 4 да не са. И като се има какви мачове следват Д = сити , Г = евертън :Х
26.03.2014 00:01
Много тъп тоя Шчезни
25.03.2014 23:59
Очаквам при евентуална загуба от Сити, че Венгер наистина ще размисли и няма да преподпише. Като фен на Арсенал съм с две ръце той да остане, но просто не мога да гледам как седи безпомощен и феновете все повече започват да се обръщат срещу него. По-добре, че не спечелихме, защото само щяхме да си затворим очите. Като цяло шведа ми хареса как влезе в мача, но в това състояние трябва да се смени целия отбор. Почти всички изглеждат в някаква дупка, а Венгер по-безпомощен не съм го виждал. Сериозно се замислям дали ще имаме сили и психика да вземем ФА къп. Важното е да сме зад отбора в тези трудни моменти ( а не както аз нахраних футболистите след мача с Челси ... :Д), а когато дойдат хубавите времена, удоволствието ще е двойно. Once a gunner, always a gunner!!!
25.03.2014 23:54
Без Рамзи, Уолкът и Уилшър се вижда, че нещата не стават, но с тези контузии в Арсенал постоянно липсват не по един ами по няколко ключови играчи, така е през всичките ни последни сезони.
25.03.2014 23:51
Абе Арсенал толкова си могат , разберете , не е вината във футболистите нито тренера , въпреки че може би трябва Венгер да отстъпи и да дойде някой човек с нови идеи , не защото Венгер е слаб , ами защото понякога в такива ситуации има нужда от промяна , виждали сме много такива случаи , в които колкото и да е добър даден футболист или мениджър се изчерпва в даден момент , пожелавам ви го на феновете на Арсенал , Венгер да има честта , а и желанието да отиде някъде другаде и да дойде някой нов специалист , или другата ви опция е Венгер да остане и да си промени трансферната политика без повече Яя Саного , без Ким Калстриом , взема завършени играчи или топ таланти като Дракслер и т.н.
25.03.2014 23:50
И въпреки обрата изпуснахме победата.... много тежък мач за нас феновете, но дано им послужи за урок на играчите и покажат на какво са способни, защото излезнем ли с тази игра срещу Сити просто незнам какво ни чака!!
25.03.2014 23:48
Забравих да отбележа и първият мач на Шелстрьом.Мисля,че се включи много добре и имаше доста добри отигравания.Не е той човека обаче,който щеше да ни донесе титлата и аз го слагам в графата ненужни трансфери.А титлата беше загубена още зимата,с не привличането на класен централен нападател.И тогава отбора си показа и целите-топ 4.Ако има нещо повече,това щеше да е в следствие на късмет(това е за ВЛ).Ако от борда имаха за цел титлата,щеше да се купи друг играч,така че няма смисъл феновете да се ядосват чак сега след като от управата на клуба ясно са показали своите амбици или по-скоро липса на такива.
26.03.2014 00:37
Според мен наследството на Венгер е много по-добро от това, което остави САФ на Мойс. Пълно е с талантливи играчи, които вече са на една страхотна футболна възраст и с още няколко попълнения мисля, че този отбор може да стане машина. Надявам се на Гуардиола като наследник на Венгер (от гледна точка на трофеите и успехите на отбора) или на Роберто Мартинез (който според мен е младо копие на Венгер, но по-добър тактик). И двамата имат сходни виждания за играта с тези на Арсен, но само времето ще покаже.
26.03.2014 00:30
Съгласен съм, но като цяло това е първият сезон, в който не продавахме, а надграждахме. През последните години трябваше да сме на + заради стадиона. През този сезон точно това е една от грешките на Венгер, че вместо да купи нападател и типично крило, взехме Йозил, който се припокрива като качества с голяма част от наличните играчи. Да ти кажа честно, бих искал да се върнат времената, в които играехме красив и динамичен футбол със Сеск и компания. Точно това ме грабна, когато за първи път гледах Арсенал (2007 годинa). Остави трофеите, но в този клуб има някаква романтика, която ме грабна. Виж радостта след гола на Фабрегас срещу Милан,завръщането на Анри и гола му срещу Лийдс, та ако искаш дори и 2-рия гол, който получихме на финала за КК. Това са моменти, които не бих заменил за няколко медала и купи. Спомни си финала срещу Барса с човек по-малко или втория жълт на РВП срещу същия отбор. Проблема е, че през последните 2 сезона не виждам такива моменти и играта, която ме направи фен на Арсенал. Помня, че тогава можехме да паднем от всеки, но и да бием всеки, а сега като излезем срещу топ отбор ни е страх да не ни сгазят. Може би подкрепям Венгер, защото се надявам да се върнат онези времена, но дори и аз почвам да се съмнявам в това.
26.03.2014 00:15
А като Венгер си тръгне ще станете като Юнайтед за 1-2 години най-малко. Все пак 14 години не са малко, Венгер е институция, като Сър-а
26.03.2014 00:11
То е нормално да се случи един сезон.Нормално е и да ни оправдават с липсата на късмет и многото контузии,но пак за един сезон.Това обаче го слушаме от няколко години насам.Преди не сме имали такава преднина,като изключим 2008,но все пак не ти ли се струва,че всеки сезон,гледайки Арсенал получаваш дежавю? Борисов го каза много добре-"вече мина време,в което Арсенал ще се задоволява само с топ 4."
26.03.2014 00:09
И САФ изпусна 8 точки преднина (ако не се лъжа) и то в доста по-късен етап от сезона в сравнение с лидерството на Арсенал, но още следващия сезон стана шампион. Това го казвам не с цел да се заяждам, а че просто такива неща са нормални, а и до тогава не бяхме играли срещу по-големите отбори - в мачовете с Евертън, Челси и Сити взехме само 2 точки и от там всякаш се загуби блясъка на отбора. Иначе мисля, че има голям шанс ако Венгер не преподпише да поеме ПСЖ, Франция или Реал Мадрид (осъзнавам, че тези отбори имат добри специалисти и са в отлично състояние, но имам някакво такова усещане :Д).
26.03.2014 00:01
Абсолютно си прав. Всичко е въпрос на психика. Тва да водиш цяла зима с 5-6 точки и въпреки това всички да са сигурни, че ще се осереш, и ти точно това да направиш.. Венгер е изчерпан за Арсенал и трябва да си ходи. Един от най-добрите специалисти, но просто нищо ново не може да измисли, по-добре да работи нещо във финансите на клуба,и без това там го бива най-много
25.03.2014 23:56
Проблема на отбора е на психична основа. Никой не вярва в отбора.Когато са извън светлините на прожекторите бият.Като започне да се говори за титла,се усират тотално.Това не е липса на класа,а липса на вяра в собствените възможности. Всичко се корени в главите на играчите. Лека и на теб.
25.03.2014 23:51
Че ние още от зимата се вбесихме на Венгер и собствениците.То беше ясно, че без нови попълнения през зимния т. прозорец НЯМА как да стане.Аз за пръв път чак толкова злобно се изразявам по адрес на нашите играчи, но ми писна...Не те знам от кога си фен, но аз съм фен на този отбор от преди да съм започнал училище и наистина ми е трудно да го гледам в това състояние, а когато виждам, че и играчите ни играят за противниците...е просто не мога да не си изкажа мнението по груб начин. Някой ден ще ме разбереш и ти... Пожелавам ти лека вечер!
25.03.2014 23:46
Фен съм на дяволите и колкото да се надявах Арсенал да спечелят титлата,защото феновете,отбора,а и Венгер го заслужава просто мисля,че няма да е този сезон...Страхотни проблясъци в части от мача,но иначе който е гледал мача имаше периоди от по 15 минути където целият отбор на артилеристите не можеше да застраши вратата на Суонзи..
25.03.2014 23:41
Грешката на Арсенал беше ,че приеха играта в наказателното си поле след като обърнаха ..накрая обаче съдията кофти напрай като свири края точно когато Де Гузман излизаше сам с/у вратата.
25.03.2014 23:40
ФА къп ми се струва като мираж вече. След като видях ,че Сити отпаднаха от Уигън бях на 90% сигурен ,че ще вземем трофей най - накрая ама вече доста обезверен... *sad*
25.03.2014 23:39
Фламини не е виновен за самия гол, беше рикошет нямаше какво да направи, цялата защита е виновна за това, че допуснаха такава ситуация.
25.03.2014 23:40
Виновни са всички играчи да бяха играли като хората да вкарат 4 гола и да не оставят всичко на късмета !
25.03.2014 23:39
Така като играхме 2 минути от целият мач. Венгер ако иска да помогне на Арсенал ще се оттегли.
25.03.2014 23:39
Ако и догодина сме с тоя френски ''специалист'' направо сезона го пропускам.Нямам нерви за още един такъв сезон.Не е нормално да играеш срещу слабак у дома и да имаш 4 точни удара, не е нормално!!!!
Не знам за другите фенове на Арсенал, но аз видях достатъчно, гледам мача със Сити и приключвам за сезона, защото накрая ще получа някой инфаркт, че така и така не съм добре със здравето.
Лека вечер на всички!
25.03.2014 23:38
Тук вече Арсенал изкара късмет.Де Гузман излизаше сам срещу вратаря и край.Тоя некадърен съдия свири край на мача.
25.03.2014 23:38
Добре,че съдията свири края иначе 80 % победа за Суонси се очертаваше...
25.03.2014 23:35
Какъв късмет искате?От 75-та минута нашите са в наказателното си поле.Това не е отбор борещ се за титла, а отбор борещ се за оцеляване(говоря за Арсенал).Пълни боклуци!
25.03.2014 23:57
Твърде крайно и негативно мислиш, а на моменти и глупаво. Естествено, че отбора трябва да бъде критикуван, но не за всяко едно нещо и то постоянно, а и не като сме ядосани да са ни виновни всички, защото днес Шелстрьом добре влезе в мача, като за дебют, а Подолски и Гибс бяха най-добрите на терена. И какво и контузените ли са за "уволнение" ? Нали знаеш, че това включва Уилшър, Йозил и Тио !!
25.03.2014 23:53
Говориш пълни глупости.Поне си призна обаче,че си описвал Арсенал като отбора на Англия и едва ли е било за кратко. Имаме един от най-добрите млади вратари в лигата.Липсата на конкуренция обаче му играе лоша шега понякога. Имаме най-добрата централна двойка.Ако се представяхме по-добре като гости на големите,щяхме да имаме много малко допуснати голове.Приемам за нормалното състояние на защитата това,което показват в другите мачове,а не срещу трите гостувания,където допуснахме 17 гола.Ако не броим днешния мач,това са половината ни допуснати голове. Имаме добри бекове,но без алтернатива.Рамзи,Уолкът,Йозил,Чамбо,Росицки та дори и Касорла са класа,въпреки че испанеца не го показва изобщо.Артета и Фламини са черноработници.Нужно е всеки отбор да има такива. Нападателите няма да ги коментирам изобщо. Като цяло имаме едно добро ядро от футболисти към,което лятото трябва да прибавим 3,4 трансфера и ново мислене в съблекалнята и може да се борим за титлата.Иначе отбора ни в никакъв случай не е пълен провал,както го описваш.Четвърти е по сила в Англия в момента.Доста добре за едни "боклуци"
25.03.2014 23:47
Прав си - след 2 мача мисля, че бях казал, че това е отбора на Англия и това е отбора, който играе най-хубавия футбол за тогавашния момент, но като цяло от началото на сезона казвам, че в края пак ще го ядем.Просто не очаквах да е толкова голям тоя дето го ядем. Как искаш да не критикувам футболистите и Венгер?Всичките са за уволнение, ние нямаме футболисти(изключвам Гибс и Подолски, и Рамзи може би). П.С. - не пиши романи, моля!
25.03.2014 23:45
Момче,прекаляваш! Сигурен съм,че в началото на сезона си пускал само суперлативи за Арсенал и сега обаче изливаш пумия. Чета ти мненията и съм крайно несъгласен с тях.Арсенал има отбор,който може да се бори за титлата.Футболистите не са толкова слаби,колкото ти ги описваш.И доказателството е ,че Арсенал има периоди всеки сезон,в които мачка наред.И ако се гледат само те,то тогава артилеристите са на 1во място.Тоест класата е налице.Но тук идва психологическия проблем,който Венгер не може да разреши.Задължително по някое време от сезона идва една криза,в която ни бият като тъпани и играем малоумно.Венгер не може да вдигне играчите и да ги мотивира или да избегне тая криза.Или просто да я направи колкото се може по-малка.В момента Арсенал изглежда коренно различно в сравнение с няколко месеца назад.Естествено и,че играчите имат вина,но не сме на това дередже само,защото те са "боклуци". Някой играчи са в тежест за отбора и се надявам лятото да си тръгнат или поне да им се ограничат изявите като титуляри. Иначе за мача не може да се каже нищо особено-един скучен и слаб мач във вторник вечер.Нито публиката беше на ниво,нито отбора.Нищо специално,дори напротив.В едни големи периоди от мача бях задрямал в резултат на слабата игра и това,че коментатора нямаше дори какво да коментира и мълчеше. Спряха да дават скучната игра на Фулъм и почнаха да дават нас.САмо че и ние заприличахме на тях и неутралния зрител отново ще бъде измъчван със скучни мачове.*joking* Просто докато Венгер е начело на отбора ще гледаме всеки сезон едно и също.Силен старт/край и един период,в който ще губим всички шансове за титлата в Англия.Това няма да се промени,докато не се промени и манталитета на играчите,а се вижда,че французина не може да го направи вече за кой сезон подред.Нищо необичайно като сценарии в сравнение с последните няколко години.
25.03.2014 23:35
Е не е лесно да си фен на Арсенал,определено.С този автогол Арсенал сякаш сложиха край на всички амбиции,за нещо повече от топ 4 този сезон,поне във висшата лига.А ситуацията при гола,обеснява цялото положение на Арсенал от началото на втория-полусезон-притеснение и неориентираност.
25.03.2014 23:34
Искам Чудооо
25.03.2014 23:33
Никакъв късмет за Арсенал.*erm*
25.03.2014 23:33
Е то и късмета не е с нас................
25.03.2014 23:33
Нямам думи!!!
25.03.2014 23:33
Гоооооооооооол! 2:2
25.03.2014 23:23
Оле Калстрьом бил жив хаха..надявам се да помогне *smile* Браво на Арсенал,от това имат нужда феновете,след тежките мигове напоследък.
25.03.2014 23:17
Абе Подолски за мен трябва да е титуляр.Гол и асистенция.Браво на него.*wink*
25.03.2014 23:20
Честно казано си прав.Някои като влязат в игра блестят.А след като ги пуснат титуляри се о**ират.*smile**thumb_up*
25.03.2014 23:19
Нещо като Чичерито *lol*
25.03.2014 23:18
Подолски не издържа физически цял мач. Видя се че като е титуляр не блести , а като влиза като резерва много често прави гол или асистенция.
25.03.2014 23:17
Хахахаха обрат
25.03.2014 23:17
Айде сега някой да ми каже защо трябваше да чакаме 72 минути за тези 2 атаки?Толкова ли не може от началото да се играе футбол пък, ако загубим да го направим с високо вдигнати глави?
25.03.2014 23:18
Играта ни беше продължение на мача с Челси... Проблема дойде от това ниско самочуствие, което явно Венгер не е успял да вдигне
25.03.2014 23:17
2:1
25.03.2014 23:16
Браво!!!
25.03.2014 23:16
Какъв обрат !! За 1 минута браво .
25.03.2014 23:16
ае събудиха се !!!!!!
25.03.2014 23:16
Аааййде...можело значи!!!
25.03.2014 23:16
Ебахти некадърниците!? Наи после гол!*sad*
25.03.2014 23:15
Ами това е къс пас и да влизат в наказателното поле... Не да центрират по 100 пъти...
25.03.2014 23:15
Веднега обратттт
25.03.2014 23:15
Единствения, който играе, единствения!!!Подолски.Може би и Гибс опитва.Добре, че имаме поне 1-2 такива.
25.03.2014 23:15
Като националите ни, центрират и Гъргоров останал под топката, че той човека за да не остава под нея трябва да му я центрират по земя
25.03.2014 23:15
айде Полди !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
25.03.2014 23:12
Само центрират, но освен Жиру другите ни атакуващи играчи са под 1,70м
25.03.2014 23:14
те не смеят да влязат в наказателното поле има ли значение колко са високи. Стойте всички на центъра играен за притежание !!
25.03.2014 23:12
Венгер ставай и се махай още сега!!! Щом не можеш да надъхаш играчите си на своя стадион да бият незнам просто да си ходи. Не може така футбола е игра и за феновете
25.03.2014 23:14
Какво да бият бе човек, то не могат да отправят удар.Виж, че Суонзи имат повече опасни атаки от нас.Пълен резил.Аз такова чудо не съм виждал от Арсенал досега.Искрено пожелавам на Венгер да се махне след края на сезона!
25.03.2014 23:09
С тая игра изглежда така сякаш пазим резултата...Баси боклуците се оказаха всички в нашия отбор.Не ме вълнува дали ще бием или ще загубим с 0:5 днес, по-важно е да се играе с желание.В момента при нашите играчи се вижда, че им пука само за парите, които взимат, а не за името за което играят.
25.03.2014 23:08
Много сме слаби в момента, дано поне успеем да се класираме за ШЛ.И Саня като се маха защо поне не обиграва Дженкинсън, то по лошо от това не може да е.
25.03.2014 23:03
Така ще ни бият Сити ,че свят ще ни се завие... Дано поне вземем 3те точки от Суонзи ,че да затвърдим малко това четвърто място , иначе както имаме шансове за титлата и можело да стане изненада , да не стане изненада и сме извън Топ 4.
25.03.2014 23:00
Ае бе Арсенал.... Само те ме прецакват за сега..
25.03.2014 22:47
Дали да залагам 100 лв Х ?
25.03.2014 22:48
Ако имаш излишни 100 лева *lol*
25.03.2014 22:44
Корнерите 7-0
25.03.2014 22:40
Саня гледа да изчисти (центрира) топката във 9 от 10 случая,Артета и Казорла играят без хъс,ОХ се губи,Жиру си стои изолиран както винаги и само Росицки играе....как да вкараме гол ?!? Шелстрьом на мястото на Артета и Подолски на мястото на ОХ !
25.03.2014 22:46
Да беше пуснал, младите като Саного, Гнабри. Играем без хъс все едно е продължение на мача с Челси...Дано се оправим 2 гола се вкарват за 2 мин( ако бях на Венгер по 1 шамар да се събудят малко *smile*D
25.03.2014 22:40
[@link http://vbox7.com/play:c6c479a3] къде остана този Арсенал ? ... Фен съм на Челси, но се чувствам лошо за тях.. А почнаха сезона толкова добре..
25.03.2014 22:39
Срамота е да не можем да победим Суонзи. Това не са онези лебеди от миналия сезон, които от 3 положения - ще вкарат 2. Не трябваше да допускаме гол и сега не трябва да допускаме втори, а да се направи всичко възможно да се стигне до победата. И в атакуващ план това ни е един от най-слабите мачове този сезон. Как може постоянно да атакуваш съперника си и за над 45 минути да си създал реално само 1 чисто положение !?
25.03.2014 22:36
............................................................................ тъпотия голяма играх обрата на 15 лв да видим ко ши излезе ама ще излезе от трите най големия !
25.03.2014 22:30
Пуснах ги сега Арсенал 1ца в бета. Е така за ташака, дано да излезе. *lol*
25.03.2014 22:29
Рамзи нали щеше да е готов скоро? За събота дали ще е готов с него нещата ще са по различни от сега..
25.03.2014 22:28
Браво, за 1 полувреме срещу отбор с 1 победа от 10 мача и то у дома да имаш 2 точни удара си е направо рекорд.Уникални, уникални.Някой, ако може да ми препоръча добри успокоителни за мача със Сити ще съм му много благодарен!
25.03.2014 22:26
Хаха пак ще падате.
25.03.2014 22:36
Ся от ливърпул ли стана *lol* *lol* *lol* *lol* ЩЕ ОТКАЧА *lol*
25.03.2014 22:23
Ще имали обрат ?
25.03.2014 22:25
С тази игра най-много да ни тряснат още 2-3 на контра.
25.03.2014 22:12
Баси, колко трябва да си малоумен да изкараш от корнер в аут топката?Наистина, толкова ли Касорла не може да бие един ш*бан корнер като хората?Нямам думи...наистина вече съм на ръба и едва доглеждам сезона, да свършва по-бързо, и да се правят някакви генерални промени в клуба за другия сезон, че направо не знам как ще издържа още 50 мача като този днес и онзи в събота.
25.03.2014 22:23
Стига вече 8 години ''по-полека'', стига.Писна ми от тея ''футболисти'' дето само пари взимат, а футбол не играят.Жалко, че и шефовете ни са пълни олигофрени, защото ако бяха мъже щяха да им е*ат майките при такива загуби от Челсита и Ситита, заплати?Никакви заплати докато не се започне да се играе футбол.Такива футболисти не заслужават заплати докато не си ги заслужат.
25.03.2014 22:21
Това е заради специалните режими и диети на тоя клоун Венгер...много почва да ме дразни..и прекаленото използване на дадени играчи без да им се дава почивка така станаха контузийте на Рамзи и Йозил ама както и да е Венгер е разбирача....
25.03.2014 22:18
По-спокойно пич,отбора ви е добър,просто както последните години така и тази са контузени няколко ключови играча,най-вече Уолкът и Рамзи с тях щеше да е друго яче,ама късмет...тия толкова ли ги пренатоворават на тия тренировки не знам...всяка година почти 7 основни играча са контузени...
25.03.2014 22:08
Преди с нетърпение чаках да започнат Арсенал а сега го гледам без желание.То се вижда че футболистите играят колко да убият време.
25.03.2014 22:07
Много ни е жалък отбора или по-скоро състава.Нямаме футболисти и това е факт.Нямаме си лидер, нямаме кой да ни поведе към успехите.Очаквам и Уигън да ни наебат едно мощно за довиждане на Венгер.А той според мен е най-големия проблем.То се вижда, че нашите излизат насрани в почти всички мачове, просто няма смисъл.Тегаво е вече да се гледа отбора, но какво да се прави...фенове сме.
25.03.2014 22:24
Венгер е изцяло виновен поне според мене къса скамейка не прави никакви рутаций не дава почивки на титулярите и тази ОГРОМНА грешка срещу Челси да пуснеш Касорла вътрешен халф беше просто смешно от там му падна и самочувствието.....Чембарлей пуска в центъра абе цирк така и не разбрах защо не пусна Фламини в мачовете с Мюнхен и Челси просто трагедия да не говори ме първия мача с Мюнхен ще пуснеш играч който цял сезон е контузен Саного вместо опитния Подолски щяхме да ги размаже ме ама не франзелата реши друго....и още куп грешки през този сезон....
25.03.2014 22:17
И играчите са доста виновни да ти кажа.Съгласен съм, че Венгер е на 90% виновен, но играчите също не правят нищо за да се отсрамят.Ето ти веднага примера с Касорла - колко пъти този сезон би корнери, които излязоха директно в аутове?Това да се случи веднъж-дваж окей, но то във всеки мач по един такъв.Не, че точно това ни е проблема, но и това е една малка частичка която показва колко смешни са ни играчите, а точно този е един от най-добрите ни. Иначе, че Венгер за нищо не става(поне не за Арсенал) съм съгласен.Не може всеки мач да излизаме като, че пазим резултата и да искаме да се забавляваме с мачовете на отбора ни.Аз за последно се нарадвах на мач на Арсенал точно преди двубоя със Сити, след това само мъка.
25.03.2014 22:12
Не отбора е жалък а Венгер и собствениците Венгер защото си мисли че футбола не се е променил от 2004 година до сега......а собствениците защото виждат златна мина в методите на Венгер а именно развъдник за скъпи футболисти който да продават и да щракат с пръсти пък нека ни бият с по 10-0....жалко за отбора жалко и за феновете който мисля че са доста лоялни и толерантни въпреки отвратителните резултати и игра на отбора....
25.03.2014 22:05
Вилфред Бони,казах ви...*cigarette* Единствения читав в Суонзи...а с Мичу кво стана някой може ли да ми обясни.....ама така подробно.
25.03.2014 22:03
Има нещо сбъркано в Арсенал и ако е прав БОби че Венгер отговаря за няколко поста и едва ли не Венгер движи всичко това обеснява и лошите трансфери както и много контузий особено пролетния период след Февруари лазарета винаги е пълен 1-2 сезона да стане ок ама това продължава поне 4-5 сезона....
25.03.2014 22:02
Боже Боже...
25.03.2014 22:00
Венгер да се маха просто се изчерпи този човек и резултати го показват на връх 1000 си мач да паднеш с 6-0...трагедия....8-2 6-0 6-3 5-1 загубен финал от Бирмингам 8 години само неуспехи и не ме е яд че нямаме купа а това че падаме по 10-0 срам и позор.....
25.03.2014 21:56
Гол! 0:1
25.03.2014 21:39
Много важен мач. Трябва да покажем, че отбора може да се съвземе независимо дали губи с 1:0 или 6:0, така че тук победата е задължителна !! *beer*
25.03.2014 21:39
2-0
25.03.2014 21:22
Арсенал ако не бие и днес може да си разпродава отбора...за Суонзи играе само Вилфред Бони така по читаво този сезон и той ги тегли...не знам дали след мач с нас (Челси) ще имат здравата психика да влезнат в този двубой единствено за победа,но ако искат да останат даже в топ 4 трябва да бият отбори като Суонзи..а и надежда за титлата още има,при чудо,а чудеса във футбола стават.Успех Артилеристи *smile*