Роналдо нападна съдията: Играхме срещу 12 души

10:39
Роналдо нападна съдията: Играхме срещу 12 души
Звездата на Реал Мадрид Кристиано Роналдо не скри разочарованието си след загубата на своя отбор с 3:4 от Барселона и отправи тежки обвинения към главния арбитър на Ел Класико Алберто Ундиано Майенко, който отсъди две дузпи в полза на каталунците и показа директен червен картон на Серхио Рамос.

"Играхме срещу 12 души. Винаги така се получава. Може би са имали намерение да върнат Барселона в битката за титлата. Не търся оправдания за загубата, но не мога и да преглътна случилото се по време на мача. Реферът нямаше нужния капацитетът да ръководи срещата", каза Роналдо.

"Играя в Испания от 5 години и вече знам как се процедира тук. Никога досега реферите не са защитавали Реал. Това обаче не е проблем за нас, ние ще станем шампиони", заяви още португалският национал.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

maistorinho
26.03.2014 00:12

Тоя сляп и заблуден от пристрастия боклук, защо продължава да дава мнения, когато нито са желани, нито са адекватни?

rmf
25.03.2014 19:35

Това пък тия "Пред Банята" един път съм ги гледал и мога да кажа че са егати простите селяни. Нямат елементарни обноски за изслушване! Всеки си говори приказки от 1001 нощ и хич не му дреме какво говори другия. Трябва да си с много здрави нерви, че да ги слушаш тия, аз не знам тия за 2 минути да ги пусна и главоболие получавам..

MaLkO_LuD94
25.03.2014 09:17

До коментар [@comment 1599622] от [@user alechko]:

Като им даде несъществуваща дузпа ли ??? НЕ ПОМНЯ след дузпата за Реал да имаше някой фен на Реал НЕДОВОЛЕН от съдията ?

LosMerengues
25.03.2014 18:40

Ахаххахахахаха значи не е дузпа, защото в "Пред Банята" не го били избрали? Лелеее е тук просто натръшка рибата. При ситуацията с Пепе и Неймар - Неймар ИЗЛИЗА ИЗВЪН НАКАЗАТЕЛНОТО ПОЛЕ, а не се движи към вратата, покрай него има поне 4-5 играчи на Реал, Пепе му избива топката(макар и леко, я докосна и я отклони) и симулантчето естествено се хвърли. Трябва да си бая нагъл за да претендираш за това. При ситуацията в 77-та минута обаче(още при 3:3) - Бейл чукна топката настрани, вътре е в наказателното и ще може да шутира, защото около него друг играч на Барса НЯМА, Пике се протяга... НЕ ДОКОСВА ТОПКАТА, но пък за сметка на това събаря Бейл..... по всички правила на футбола, това е дузпа. Ама па викаш в "Пред Банята" не го избрали....*joking**joking**joking*

sdw
25.03.2014 17:36

Кое бе,дето Пепе му изби топката ли.Бях сигурен,че някой некомпетентен малчок ще го каже това.Само да ти кажа,че съдията беше на 2 метра от ситуацията.Първо се играе с топката,после Неймар губи и след това наистина е съборен.Никаква дузпа!Научи правилата дечко!

MaLkO_LuD94
25.03.2014 16:16

Не е дузпа какво да го коментирам то дори в предаването не го бяха избрали като спорен момент а този мач се гледа под лупа в целия свят така че сам си прави изводите *wink* Няма какво да се коментира колко и да ви се иска да сте ВИНАГИ ОЩЕТЕНИТЕ просто не е така за ваше огромно съжаление *wink* Поне по правилата на играта не е така пък вече по-вашите правила е ясно вие винаги порязвани Барса винаги подпирани

MaLkO_LuD94
25.03.2014 16:13

Където спира контакта там се свири нарушение по-новите правила *smile* А спъването на Неймар още към 18-та минута ??? става 0-2 и няма никакви драми *wink* Има докосване в краката следователно е ДУЗПА И ЧЕРВЕН ПО ПРАВИЛНИК а дузпата с Иниеста няма да я коментираме *wink*

sdw
25.03.2014 15:31

Само кон с капаци би казал,че НЯКОЙ няма основания да РЕВЕ срещу съдиите.Извинявай,но вие играхте с 12 човека през целия мач!При 3:2 за нас измислена дузпа с измислен червен картон решава мач това нещо.Не играта ви,а съдията!Не страхотния Иниеста и Меси,които наистина играха много добре,а шибания Майенко.А Неймар колко е слаб братче направо ...

sdw
25.03.2014 15:28

Абе,ти не беше ли един от същите онези,които говореха,че УЕФА била наложило правило за даване на дузпа за спъване извън наказателното поле и оправдавахте Коща в мадридското дерби.А сега това се случи на нас и всички казват,че няма дузпа на Роналдо.Е последно?

LosMerengues
25.03.2014 15:12

Наистина ми омръзна от тази тема, но ти си егати хейтърчето и пак ме предизвикваш. Генов ли ти е мерилото за това дали има дузпа или не? А като каза, че няма дузпа на Рамос срещу Коща в дербито с Атлетико, дали не си ревал?....Тогава "научили ли нещо от правилата"? Колкото до "дузпата" на Пепе срещу Неймар - Ти нали осъзнаваш, че не може да се хванеш за някое положение и да го повтаряш като папагал в жалък опит да защитаваш ЗВЕРСКИ подпирания си отбор? Защото сега аз мога кажа, че още в началото на мача имаше дузпа на Алвеш за удар с лакът в тила на Роналдо?..Това е толкова дузпа, колкото и онова на Неймарчо. Според мен и двете НЕ СА ДУЗПИ, но можеш да се хванеш за нещо, което ти изнася и да го повтаряш. И много ме радва, че не коментира видеото от дузпата на Пике срещу Бейл.... това е НАЙ-ЯСНИЯ ОТГОВОР!!!

MaLkO_LuD94
25.03.2014 12:05

Не не не за пореден път ме убеждавате че тук има много пр*сти хора *confused* Вашето ЛИЧНО мнение си го знаем спестете си го *wink* За вас вие не можете да загубите никога честно щом сте загубили то значи съдията е виновен както и ние не можем да спечелим мач честно защото съдиите винаги ни подпирали хахха При дузпата на Роналдо радва ли се ? Радва се мълчи тогава защото сте смешни гледай и Пред Банята че да научите малко правилата който 90% от потребителите в този сайт НЕ ЗНАЯТ *thumb_up*

respect_kn
25.03.2014 11:59

Ти си адски тъпия няма да падал на нивото ми... смешник !

rmf
25.03.2014 11:59

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=699055283466858&set=a.478585258847196.104616.478236068882115&type=1&theater] за тебе сигурно и това не е за червен ! Или по-скоро ще кажеш, че как да види рефера..... Както и да е може да е видял, а може и да не е, но факта е че във второ подред ел класико ощетяват нас ПОВЕЧЕ. Видя се че след 3:2 ние най-вероятно щяхме да вземем мача и веднага за мене лично КУПЕНИЯ за ВТОРИ път Рефер ви помогна в доста изгоден момент. Но нека тази титла ще най-сладка за Реал *smile*

MaLkO_LuD94
25.03.2014 11:47

Свикнали са вечно да са АНТИБАРСА и при всяка победа на Барса да реват от съдиите въпреки че нямат основания *wink* Постоянно омаловажават успехите на Барса защото така им изнася ;д

Gopcho
25.03.2014 11:28

Няма да споря с теб глупчо, защото ще ме свалиш до твоето ниво, и после ще ме биеш с опита си.

respect_kn
25.03.2014 11:20

На Реал несъществуваща ??? как не те е срам да говориш ????? Срещу СИТИ ви дадоха такава дузпа МАЛЕ колко сте нивни ! Няма какво да говоря бягай лягай си. И при дузпата на ГЕЙМАР имаше засада или май и засада няма ? Бот !

MaLkO_LuD94
25.03.2014 11:03

1000 - пъти казах че Бускетс си е леке и заслужава червен картон и че ме е срам че играч на Барса прави подобна простотия *wink* Но от друга страна съм доволен че точно на Пепе го е направил защото нали знаеш има една поговорка ''с твоите камъни по-твоята глава '' И при 2-те ситуации за дузпа се гледа къде приключва контакта *smile* За мен и 2-те по-скоро не са дузпа

Gopcho
25.03.2014 10:51

Това с Бускетс кога го видяхте?, айде кажи! 1 час след мача, когато се качиха снимки! след такова меле съдията да гледа падналия на земята Пепе, като пред него има 10 футболисти и се блъскат един друг! Има си комисия, затова тези кадри се разследват след мача не веднъж е било така. Нормално е да бъде наказан. В крайна сметка неотсъдена една дузпа за нас срещу Неймар + 1 отсъдена несъществуваща за реал. Това е положението приемете го. За дузпата на Неймар дори и при най-лекото докосване и каквото и да било губиш баланс, а съдията трябва да вземе решение за част от секундата. Преди дузпите на Барса всички 100% сте се радвали и сте си викали "хахахах гадно ли ви е" ... дузпа не ви дадоха, пък на нас ни дадоха несъществуваща и сте се радвали и накрая 3:4 и ревете като момиченца. Който се смее последен се смее най-добре, колкото и да се опитвате да умаловажавате факт-а от победата тя си остава и само, сектантите не я признават!

respect_kn
25.03.2014 09:45

Абе на вас като ви дадоха дузпата срущу СИТИ по идентичен начин 1 към 1 ти май точно суфлираше ще имало промяна в УЕФА за такъв вид дузпи. Ся изведнъж нещо няма такава дузпа. И какво стана с настъпването на бускетс по главата на пепе ???? Нищо не казваш или викаш това не е за картон.

Garrincha
25.03.2014 07:46

Милият, цял мач не спря с театъра, и на края му дадоха една измисляна дузпа ! Пълен паляк ... и да не забравя - много поздрави от Меси и САМО БАРСА !

_beroe_
24.03.2014 23:21

До коментар [@comment 1599519] от [@user RealMardridCR7]:

Не е това, аз говоря за днешното предаване. А до RealMafia1: човека за когото ти говоря е Антон Генов, а не фенът на Барса, а до колкото знам Антон Генов е бил съдия.

RealMafia1
24.03.2014 23:26

И то какъв съдия беше ........за чудо и приказ ...... няма значение за мен всичко е приключило гледаме напред и се бориме до край

todorov1986
24.03.2014 23:07

До коментар [@comment 1599519] от [@user RealMardridCR7]:

А гледа ли сега Антон Генов като каза че няма дузпа за Реал и за Барселона си има две дузпи + 1 неотсъдена пак срещу Неймар и заслужен червен картон??/

_beroe_
24.03.2014 22:44

Ако гледахте предаването ''Пред банята'' на, щеше да ви стане ясно за спорните положения. А там го обсъжда човек който поне разбира от съдийство. *wink*

RealMafia1
24.03.2014 23:10

Този човек изобщо не е за мерило за това има ли дузпа или не при положение че самият той е фен на Барселона такаче няма смисъл да се коментира мач в миналото всичко е свършило гледайте напред и това е ......

vizantiec
24.03.2014 22:05

Прав е, само не разбирам защо отиде да играе в най-нагласеното първенство ?

tonisport
24.03.2014 21:39

До коментар [@comment 1599428] от [@user Fcb10]:

Ясно се вижда,че при положението няма дъзпа..Неймар закача левия крак в земята,провлачва го леко по земята и се струполява.с две думи спъна се сам..

Fcb10
24.03.2014 21:49

Явно имаме различна гледна точка аз съм на мнение , че като си на скорост дори и малко да те побутнат падаш и без да го искаш а според мен Рамос съвсем леко закачи Неймар , имаше и преиграване , но имаше контакт било то и минимален.

Fcb10
24.03.2014 21:32

Все пак е добре , че намерих общ език със фен на Реал което не ми се случва често едно голямо БРАВО ти казвам ти си един от разбраните фенове на Реал.*beer*

RealMardridCR7
24.03.2014 21:45

разбирасе и от мен едно голямо БРАВО,аз съм от тези които си признават и не си затварям очите никога паднали сме и тва е,сега квото е направил съдията вече е минало и трябва да гледаме напред

RealMardridCR7
24.03.2014 21:27

До коментар [@comment 1599428] от [@user Fcb10]:

да,имаше контакт но беше лек и не беше нужно да се хвърля незнам немога да кажа точно

RealMardridCR7
24.03.2014 21:02

и незнам защо изобщо феновете на Барса се кефят че са били като съдията е боклук и ви подари победата,аз ако съм няма да се радвам,но да биеш основно от дузпи си е много глупаво

RealMardridCR7
24.03.2014 21:15

разбирасе че положението с Роналдо нямаше дузпа,а нормално фен на Барса да каже че Меси е номер 1,и да вярно е че РонАлдо го нямапе никакъв в мача ма и Меси кво,вкара 2 дузпи и кво бил е по-добър от Роналдо на терена

tonisport
24.03.2014 21:12

Ти глупав ли си бе? Реал също получи измислена дузпа.Освен това Реал можеше да си реши мача още първото полувреме. Меси вкара 3 гола и направи страхотна асистенция на Иниеста за първия гол..Доказа нагледно кой е номер едно и като вкара от дузпа не се сочи сам с пръста"Вижте ме,аз съм на-добрия". Втория гол сам си го изработи.Сега се видя кой е истинския Номер 1 в света..Незнам дали ще ме подкрепят и други,но ако трябваше да се гласува кой е най-слаб на терена, аз бих посочил Роналдо..Играх го мача 1-ца и бях за Реал,но просто сметкаджиите като Анчелоти се радвам,че късмета не ги покрива.Да припомня,че Анчелоти беше треньор на Милан на финала на ШЛ когато паднаха след дъзпи от Ливърпул и на полувремето водеха с 3:0 и допуснаха да ги изравнят.Сега ако изтърват титлата ще е отново заради прекалено многото тактика и малко директен футбол.

RealMardridCR7
24.03.2014 21:12

хаха да прав си радвах се но нямаше такава и изобщо незнам тоя съдия да не е болен

MaLkO_LuD94
24.03.2014 21:11

Абе да ти кажа при дузпата за Роналдо си се радвахте и то стабилно *wink*

leather_rebel
24.03.2014 20:18

Гелосанят пак се изцепи неподготвен! Смешното отборче от Мадрид пак се размечта за някакви сюреалистични неща, Какви титли, какъв Киро, каква бръснарница? Шампион на Испания тази година е Атлетико Мадрид, а Осминареал може да благодарят на Шалке с поклон до земята, че изобщо стигнаха 1/4 финали в ШЛ, но тук се паднаха с нас, което означава, че приключиха участието си в този турнир!

Horned
24.03.2014 19:55

До коментар [@comment 1599338] от [@user todorov1986]:

Този смешен отбор е със много по-велика история от вашата,която е създадена във периода 2009-2014.

Fcb10
24.03.2014 18:50

Въобще не искам да влизам във спорове , но защо винаги като Реал губят , Роналдо започва да реве ? Докато при Меси е друго казва си човека , че Реал е бил по-добрият отбор на терена и всичко се приключва.Колкото до спорните ситуации ако бяха във полза на Реал едва ли щеше да се говори толкова все пак това е Барса и те никога не побеждават честно.

RealMardridCR7
24.03.2014 21:43

да така е пък и Рамос трябва да се научи да не прави тези глупости,само фаулира,започва да става като предишния Пепе абее заслужи си го донякъде няма кво да си затварям очите

Fcb10
24.03.2014 21:30

Аз това ти казвам пич закачи го било то и леко преигра , но няма как да се задържи на крака + това Рамос е последен и Неймар е сам срещу Лопез , аз не претендирам , че е 100 % , но дузпа има поглени отнова на 0:20 по-времето на паса на Меси десния крак на Марсело колко е напред....

Fcb10
24.03.2014 21:29

Меси вкара 2 дузпи и 1 гол направи 1 асистенция на Иниеста и участва със подаването си за дузпата на Неймар какво повече?

RealMardridCR7
24.03.2014 21:23

виж крака на Неймар е в засада пък и дори и да няма Рамос не го докосна падна сам

Fcb10
24.03.2014 21:22

[@link http://www.youtube.com/watch?v=1177HvzNwWA&feature=player_embedded] Ето това е клип на дузпата отстрани , виж , че няма засада спри на 0:20 по време на подаването

RealMardridCR7
24.03.2014 21:00

ами защото имаше 3 несъществуващи дузпи,тази с Неймар първо беше засада,2ро Неймар е смотан симулант и Рамос не го и докосна,и 3то съдията отново провали мача

Barsabg
24.03.2014 19:30

Добре за дузпата си прав,но не казвай за пропуски,защото Меси не пропусна ли,Неймар не прееба ли шансове ... вие се кефите като вкарвате на Барса ама осъзнавате ли,че играем без защита ... както и да е,тия спорове за излишни защото 93та минута мина ....

fantastISCO
24.03.2014 19:14

Много е прост отговорът на твоя въпрос. Когато Реал бие, Барса няма за какво да се хване. А когато Барса бие, всички виждаме как го постига. Това е самата истина и не го казвам, за да защитя отбора си от загубата. При дузпата на Неймар, засадата беше половин метър, очевидна.Но дори и да се пропусне, червеният картон на Рамос е абсолютно незаслужен. За дузпата при ситуацията с Иниеста има контакт между него и Алонсо, но Алонсо играе с топката, а Иниеста далеч нямаше да достигне тази топка - много е спорна ситуацията. Нашата дузпа беше отвън и това се видя още на прима виста. Но при положение че до преди няколко седмици спорехте как нарушението на Демикелис с/у Меси било дузпа, сега просто нямате право да коментирате. Че дори и жълт картон не получи Алвеш при дузпата. Всичко се видя и само слепец може да отрече очевидното. Друг е проблемът, че дори и при тези тесли Бензема беше ли вкарал поне още едно положение (защото имаше цели 6), мачът приключваше в наша полза. Но както и да е, мачът завърши, а Барса победи. Да им е честита победата, но шампионът тази година се казва РЕАЛ МАДРИД!

LosMerengues
24.03.2014 18:23

До коментар [@comment 1599273] от [@user Junytooo]:

А ти НЕдебил толкова ли не осъзна, че спора е за НЕОТСЪДЕНАТА ЗАСАДА на Неймар? И мисля, че човек който НЕ Е дебил би трябвало да знае, че се пише дуЗпа.....

MaLkO_LuD94
24.03.2014 18:23

До коментар [@comment 1599259] от [@user holigan4e]:

Като сте били толкова по-силни защо не ги ИЗНАСИЛИХТЕ преди червения ???

Junytooo
24.03.2014 18:02

Тоя РЕВЛЪО няма да спре да се оплаква после се чуди защо го мразят.Никога няма да преглътне загубата като истински играч винаги ще му е виновен някой.Срещу мача с Атлетико сякаш не ги подпряха като не отсъдиха 100 процентовата дуспа.Мн мразя такива жени които не виждат играта такава каквато е.И феновете на Реал са същите комплексари каде всички са безпристрастни и като ги подпрът са тихички но като има спорно положение само шум вдигат.Всички са като Пепе,част от стадото овце които неразбират и невиждат но готови да спорят.При пряк свободния удар Пепе е с гръб и наведен към случващото се но е най ефективен в споренето че има дуспа а той изобщто не видя какво е станало.Жалко че в ШЛ ви побутват че щяхте да отпаднете и от някой слаби отбори предните години.Добре че се падате и с слаби противници че да стигнете да полуфинали,че иначе пак МАКСИМУМА ви е осминафинал.Ясновидството ми се отдава като стане въпрос за жребий от последните 4ри години в ШЛ знам кой слаб отбор ще е противник след груповата фаза на големия Реал който неможе да преодолее 1 силен съперник в ШЛ.Просто не ми се оправдавайте тесногледи кретенчета.Досега не съм видял фен на Реал който да разбира играта и с достойнство да си признае някои неща,винаги ще овърта ще скимти или нещо друго.

vanko_liverpool
24.03.2014 17:57

Гледам коментарите и се чудя, феновете на Реал воабще гледаха ли мача ?Как да няма дуспа с/у Неймар ве, вие кьорави ли сте.Я погледнете пак момента и вижте, че Рамос му бутва опорния крак, чист червен картон.Вярно че Неймар попрекали с падането, но това все пак си е Неймар.Я погледнете дуспата на Мадрид.Нарушението е извън наказателното поле.Така че не ми говорете за подпиране на Барса.А сега като цяло за дербито, изключително грозно.В последните години почти няма мач в който да няма дуспа или червен картон.Цялото ви първенство е такова.

durduland
24.03.2014 17:48

Истината е, че като цяло Реал бяха малко по-ощетени. Но как можаха да съзрат конспирация, при положение, че при 2-2 първо за малко Реал да отбележат гол от засада, а след това вкараха от несъществуваща дузпа. Ако съдията е имал поръчка -ЗАЩО. След това при положението на Неймар - има лека засада, а дали има дузпа- някои твърдят, че му закача крака, други не- аз след 20 повторения още не мога да преценя. За Иниеста ситуацията също е много спорна- може и да се свири спокойно дузпа. Получи се хубав мач, лошото е ,че само съдията ще се коментира. Ако резултатът бе завършил 3-2 за Реал, сега Барса щяха да ореват света

machoto
24.03.2014 17:44

Виждам вси4ки разбират от футбол--искам само да споделя моето мнение.фен сам на БАРСА-страхотен ма4,победа за Барса-Меси показа 4е е недосегаем,брилянтни пасове за 1 гол,а този пас при дузпата просто изванземен.мн гре6ки на реферите и при дузпата за реал и на барса,но...къде беше Роналдо в този ма4,само ръкомахаше и си оправяше при4еската.къде беше 100 милионния Бейл,както и Неймар де-статисти.с тая слаба отбрана на Барса,,Реал може да се сърди само на себе си и стига само са мрънкали от реферите-в колко ма4а им се помага и на тех.просто този ма4 трябваше да излязат и да се надиграват с БАРСА...не отива на отбор като Реал да играе винаги по прибрано и страхливо с Барса. *tongue*

beneficato1
24.03.2014 17:26

Не съм фен на нито един от двата отбора ,но безпристрастното ми мнение е че вчера Барселона беше откровено подпряна от съдийската бригада.Въобще този отбор наистина е абониран за помощи от УЕФА.Колкото и да се оправдават феновете на Барселона истината е ,че поне 60% от успехите на отбора през последните години се дължат на съдиите.От 1982г. гледам футбол,но толкова подпиран отбор не съм виждал-това не е футболен тим,това е циркова трупа-жалко,при Кройф наистина спечелиха симпатиите на футболния свят-сега са срам за футбола.

beneficato1
24.03.2014 17:47

Не съм виновен,че истината е такава*smile*

MaLkO_LuD94
24.03.2014 17:28

От километри си личи че си БЕЗпристрастен *beer*

ivanrealmadrid1
24.03.2014 17:21

Абсолютно съм съгласен с Роналдо ... направо ми писна от тея измислени мачове

gL_Manekena
24.03.2014 16:58

Найстина жалко, по времето на Рийкард Барса имаше съвсем друго лице от към такива грозни неща като снощи...

xperia8
24.03.2014 16:56

Фенове на Барса, моля заповядайте да спорим. Ако си мислите, че сте победили честно.. жестоко се лъжете, ама жестоко! С всеки мога да споря за ситуацията на Неймар, дори със съдията, но истината е, че не само Барса са жалки, но и вие феновете! Как може да се дава дузпа, че и ЧЕРВЕН КАРТОН на РАМОС.. че тоя бразилски актьор дори не беше докоснат. Сега се радвайте, но ще ви се върне ТЪПКАНО и ще има да си раздавате селските недоизяснени оплаквания!

fearcho
24.03.2014 16:44

"Играя в Испания от 5 години и вече знам как се процедира тук. Никога досега реферите не са защитавали Реал.

Я пак ?

Matteo_Poker
24.03.2014 16:39

Няма смисъл да се спори за този мач повече,Реал Мадрид загуби и това е.От един мач няма да се реши титлата има още мачове.Е,жалко,че в преките двубои със съперниците си Барселона и Атлетико Мадрид не победихме,но какво да се прави...Важното е да си вземат мачовете до края.Не смятам,че има,че е много натоварена програмата.Следващия мач е срещу Севиля като гост.Не смятам,че много ще ги затруднят,и ще ги победят.Като изключим загубата 2012 с 1:0 като гост,в последните мачове Севиля има доста големи поражения от Реал Мадрид с по 2:6 4 пъти,а последния път с 7:3,но това е само статистика.Може от другаде да стане изненада,тоест да изгубят точки,нищо не е сигурно.Примерно от Валядолид,които от ноември насам нямат загуба като домакин.А срещу Реал Сосиедад определено ще е трудно и в най-добрия случай ще отмъкнат Х.

RoSKo0o0
24.03.2014 16:29

О, да... РОналдо, прав си... особено след като ви даде несъществуваща дузпа и няколко несъществуващи фала... нищо *smile*) Много ме кефят слабаците как се оправдават, а не приемат загубата като мъже. Затова не уважавам Роналдо. Меси никога не е ланкал след загуба. Това го прави много повече мъж *smile*

Hitchhiker1902
24.03.2014 16:23

Откога да кажеш истината е нападение? Роналдо обаче не е съвсем точен, играха срещу трима съдии и този, който им е дал заръки и джобни.
Как да е, връщане назад няма, сега остава Реал да вземе всичките си мачове до края и да им затвори устите. Що ли си мисля, че няма да бъде допуснато.... Ако някой си мисли обаче, че със съдийски титли Барса ще стане по-голям клуб, или, че с припадъци в наказателното Неймар ще стане по-ярка звезда - объркáли сте се, пичове. Барса беше велик и достоен клуб, каталунска гордост, ... сега бавно се превръща в QATARcelona, тим от ранга на Челси, Сити, ПСЖ, покрай който се говори за арабски милиони, съдийски патерици, финансови злоупотреби... но не и за ФУТБОЛ!

Hitchhiker1902
24.03.2014 17:20

Прав си, доста ваши юноши имаше снощи - Шави, Иниеста, Майенко... Зачети коментарите тук и в международните сайтове и ми кажи къде говорят за футбол? Дали се пише за велики футболисти, като Шави и Иниеста, или за лигавото артистче Неймар? А кой е Играч на Мача за Барса - Меси, Валдес или Майенко? За какъв футбол да говорим, след снощния цирк?

fearcho
24.03.2014 16:49

То ако в Барса не се говори за футбол не знам в кой друг отбор се говори.. след като отбора излиза с по 7-8 юноши във всеки мач и постоянно продава такива...

MaLkO_LuD94
24.03.2014 15:24

До коментар [@comment 1599120] от [@user 123321]:

[@link http://www.youtube.com/watch?v=8oDghdePmF0&hd=1] а това ??? Спрете с тези съдии смешни сте не си мислете че вие сте едва ли не най-порязвания отбор изобщо не е така дори в Ел Класико *wink*

crip1
24.03.2014 17:18

Пепе играе с топката, не виждам какво нередно има точно пък тук?

HrIsKoU_8
24.03.2014 13:46

все пак това е Уефалона

GrandeBarca
24.03.2014 16:33

Много ми е кеф как ревете......аа победата ее за Барса....кефите ме яко*lol**lol**lol**lol**lol*все пак,все пакпak,все пак*lol*вие не сте играли в ШЛ от 4 години*lol**lol**lol**lol*

Absolado7
24.03.2014 13:38

До коментар [@comment 1598992] от [@user TheFruitMaster]:

Еваларката за клипчетата

black_wolf_97
24.03.2014 13:36

Нямам нещо против Реал,но головете и червения картон си бяха редовни

LosMerengues
24.03.2014 13:10

До коментар [@comment 1599041] от [@user Iniestamagic]:

Ахаха е това е дъното за фенчетата на Барса... по надолу няма накъде. Не виждаш ли, че Пепе избива топка, ти сляп ли си ?

Droktar
24.03.2014 13:04

До коментар [@comment 1599041] от [@user Iniestamagic]:

Какъв фал осъзнай се не виждаш ли че това е поредната симулация вие вече тея падания май ги приемате за нещо нормално всяко докосване от противников играч и като падне трябва да е нарушение така ли? Имайте малко срам и стига писахте да се излагате тука не стига че бихте пак с аванти ами и продължават да намират симулации да ги пишат тука.

Droktar
24.03.2014 13:13

Срещу Роналдо нямаше дузпа аз не съм фен на Барса да си измислям нарушения.

BerbaTheBest
24.03.2014 13:07

Човек, ти сериозно ли.....*confused* Роналдо вчера падаше при всяко докосване, даже нарушението при дузпата му беше спорно, а е един от футболистите с най-добра физика, а подкосяване на 65 кг. Неймар било симулация????*stop*

Droktar
24.03.2014 12:55

Аз предпочитам да загуби отбора ми пред такава победа срещу 10 човека и измислени дузпи че и после да се радвам за това. Те феновете на Барса си го знаят това и пак се радват и пишат разбира се има изключения ама повечето от тях са си такива нагли и грам не разбират от футбол.

Itsmeebicheezzzz
24.03.2014 12:50

Ти може да имаш очи и да не си сляп ама слепите виждат повече от тебе.. 1. Неймар е в засада при "категоричния фал" за дузпа и червен картон. 2. За дузпата на Реал,след като за Барса отсъдиха подобна несъществуваща дузпа срещу Сити правилото за дузпа е следното:дузпа се отсъжда не от мястото,на което е започнал фала,а там където е завършил. 3. Дузпата срещу Иниеста,той е между двама и топката отиваше в краката на Пепе,той нямаше възможност да отиграе топката след това и според правилата това не е дузпа. Смъкни си розовите очила ма*к*ти проста лапешка..

RoSKo0o0
24.03.2014 16:31

Не на мястото, където е започнал фала? Ти болен ли си, пич? Където падне играча, а? АМАН! от такива като теб.

corapa
24.03.2014 14:11

За 1-во,и 2-ро погледни пак правилника нешто не си прочел правилно.По патя на твоита логика ште трагна от нашта с леко подпиране,и ште падна в наказателното на противножия отбор и хоп дуспа.Относно за Неимар по тас годишните правила се дажа предимсвбо на нападателния футбол демек по правило Неимар не е в засада (говорим от порядака на (5см-10см) не от метар тосе вижда и с просто око че са сантиметри.Такаче глеедаите обстоино и тогава коментирайте...*smile*

BerbaTheBest
24.03.2014 12:50

Рядко пиша коментари, но сега не издържах, просто има такива идиоти, че да се чудиш дали наистина са толкова прости или го правят, за да те дразнят!

За мача:
1) Съдията развали мача.
2) Дузпа за Реал(М) нямаше.
3) Дузпата за Барса с/у Неймар беше спорна (по-скоро няма).
4) Дузпата срещу Иниеста е 100%, само глупак може да отрече това.
5) Играчите на Реал винаги почват да играят грубо когато падат срещу Барса, това им е традиция, всички мрънкате, че играчите на Барса симулирали, но никой не обръща внимание, че играчите на "балета" по-скоро практикуват ММА, отколкото футбол.
7) Ако беше свирена 2 дузпа за вас изобщо нямаше да реагирате така, още повече, че имаше спорно нарушение в наказателното в полза на Барса още първото полувреме при 0-1, но не беше свирено.
*cool* Научете се да губите и стига сте ревали, къде беше Роналдо, къде беше Бейл (аааа, той се блъскаше в табелите, защото не можеше да спре, толкова е прост). Имате играчи за 600 000 000 и все се оправдавате със съдиите, съдията поряза както Барса, така и Реал. Просто вие си мислите, че този сезон сте неудържими и когато някой ви бие, веднага почвате с оправданията! *thumb_down*
Хайде със здраве!*wink*

david_villa11
24.03.2014 12:57

ти разбира6 от футбол *thumb_up*

MaLkO_LuD94
24.03.2014 12:48

До коментар [@comment 1599016] от [@user Itsmeebicheezzzz]:

Много злоба ей само така ви искам *beer*

darkway
24.03.2014 12:48

Мача го реши съдията с червеният картон на Рамос свирената дузпа Ок но червеният картон реши мача в полза на Барса.

Droktar
24.03.2014 12:42

До коментар [@comment 1599000] от [@user MaLkO_LuD94]:

Имам приятели фенове на Барса с които гледахме мача и всеки един от тях каза че при този равностоен мач рефера е решил победата на Барса това че ти си ограничен си личи няма какво да коментираме.

Droktar
24.03.2014 12:51

И аз си признавам загубата но загуба не от по-добър отбор. Ако ни бяхте били чесно(което последните 4-5 класики не се е случвало) ще кажа да Барса бяха по-добри заслужаваха да бият. Ама с измислен червен картон и 2 симулации за дузпи няма как да направим нещо. Имай малко срам поне че всеки път така биете с червени картони затова всички неутрални фенове ви мразят.

MaLkO_LuD94
24.03.2014 12:47

Ами аз пък имам приятели фенове на Реал който са пичове и просто си признаха загубата като МЪЖЕ *smile*

LosMerengues
24.03.2014 12:21

Напълно прав. Колко и да не им изнася на някои хора.
Сега обаче имаме уникален шанс - След всички аванти в тяхна полза, след съдийските им победи в Ел Класико, да ги отнесем и да станем шампиони, това ще означава само едно...... РАЗЛИКА В КЛАСИТЕ.

MaLkO_LuD94
24.03.2014 12:12

няма нужда*

Droktar
24.03.2014 12:21

Аре скрий се малко наглец не те ли е срам след тая гавра да пишеш тука "великия" меси дето нищо не направи в тва Класико само от дузпи може да вкарва срещу 10 човека. Победете един път без да ви подпират всички рефери тогава пишете това феновете на Барса са най-наглите хора на света хем си знаят че пак са били с 10 спорни ситуации в равностоен мач хем пак се надъхват че са много добри. Осъзнайте се...

MaLkO_LuD94
24.03.2014 12:11

До коментар [@comment 1598969] от [@user Stealth9502]:

То няма никой да го хвали виж му рекордите.

Mesut213
24.03.2014 11:57

Много жалко, че след мача никой не говори за пълните обрати, за многото голове, за динамичния мач спиращ дъха, за магията на Ел Класико....

Hitchhiker1902
24.03.2014 20:36

Съгласен съм с теб, доколкото Меси, Шави и Иниеста са велики играчи и вчера играха на обичайното високо ниво. Дваж по-съгласен съм, че Неймар е леке. А защо хората плюят Барса - ми защото съдиите не подпират Неймар, а Барса. Даже не самият отбор и клуб, а хората, които стоят зад него. Трудно е обаче да оплюеш поименно някакви безименни сенки. Та затова има "Уефалона" "Фарса" и прочие. Аз лично мисля, че клуб с такава история и привърженици (каталунските имам предвид, не българските) не заслужава подобно петно и не заслужава да печели по този начин. Дано поне съдийските простотии са били последните за тази година. Щото битката продължава. На три фронта. И се надявам да видим хубави и ИСТИНСКИ мачове. Нека по-добрият победи и след следващото Класико да си говорим за футбол, не за съдии, пари, тесли, араби, поръчки и прочее... HALA MADRID!!! *smile*

Barsabg
24.03.2014 19:28

Добре разбирам да плюете Барса,но моля ви посочете хората,Бускетс и Неймар са си лекета ... Но Меси,шави,Иниеста вчера играха,както трябва да се играе,Неймар отново прееба мача както срещу Сити....

LosMerengues
24.03.2014 12:29

Защото "Магията на Ел Класико" си замина когато почнаха срещите на президентите ви с г-н Вийяр на разни яхти и корабчета(Въпрос за 1 милион: Какво ли ще стане в Англия ако хванат шеф на някой отбор на "тайна" срещу с шефа на федерацията????) Ето снощи - Прекрасен мач, 2:2 на полувремето, много положения.....но когато осъзнахте, че така няма как да спечелите и най-много да добутате до равен..... Всички видяхме какво стана второто полувреме.

Tamate
24.03.2014 11:42

От Барса съм , но наистина съдията в буквален и преносен смисъл Уака мача .Зрелищен мач , но с очевадно побутване към страна на Барса.Но навсякъде грешат съдиите , не е само в Ла Лига .

Man_Un_Fen_92
24.03.2014 11:37

Ето точно за това не гледам тези 2 отбора. Винаги съдийте и само съдийте са им в устата. Грозна гледка е с тези настъпвания, удряния, сбивания и все повече ми заприличва на дерби межди Левски и ЦСКА само че с повече голове.

NickoRM
24.03.2014 11:27

Ма мен не ме е яд толкова ,че паднахме ,а че тоя пуяк Маенко за пореден път развали Класикото..Този картон реши мача...дузпа плюс червен ,а преди това засада на това артисче..За Купата ще конпенсираме тези 2 загуби и както каза Командира "Ние ще сме ШАМПИОНИ" .HALA MADRID!

Gopcho
24.03.2014 11:26

До коментар [@comment 1598923] от [@user macolata]:

"това 1 път да ни се случи и на нас да ни бутнат" с това изречение ме изгуби *lol*

MaLkO_LuD94
24.03.2014 11:18

''Искам да припомня мотото на Реал (Мадрид) от едни далечни времена, когато са били по-силни от Барселона и бялата фланелка са защитавали сърцати юноши на клуба: "Само слабаците се оправдават със съдиите".

MaLkO_LuD94
24.03.2014 12:01

Да имаше но гола е по-тежкото наказание *smile*

NickoRM
24.03.2014 11:57

Забравяш 2 им дузпи в Германия *smile*

MaLkO_LuD94
24.03.2014 11:53

Виждам *joking*

MaLkO_LuD94
24.03.2014 11:52

3 нередовни гола ( който щяха да си ни ги вкарат без проблем така или иначе ) но си е факт *smile*

MaLkO_LuD94
24.03.2014 11:51

Гласувам за 3 Роналдо *joking*

respect_kn
24.03.2014 11:44

Номинациите за оскарите 2014 : 1) Бускетс 2) Геймар Циркова група Барселона=

respect_kn
24.03.2014 11:41

Всичко се връща ! *wink* !!!!!

NickoRM
24.03.2014 11:41

Баейрн ? Би ли ми обяснил *smile*

MaLkO_LuD94
24.03.2014 11:41

След като владееш 70% топката и не играеш грубо е нормално да нямаш много червени картони ЛОГИКА и тази статистика може да си я за*реш някъде че ти куца ;д То при 5-0 остава и съдията да ви е виновен :Д Виждат го тези който мразят Барса а те са много защото Барса преди 2-3 години се гавреше с техните любими отборчета :Д А дано с дузпа от симулация на Неймар и така да спечелим титлата *lol*

MaLkO_LuD94
24.03.2014 11:38

Миналата година ПСЖ 1-ви мач Милан 1-ви мач Байерн 1-ви мач тази година Сити Други да изброявам ли ??? И да се скъсаш от рев това е положението загубихте *joking*

respect_kn
24.03.2014 11:36

Мечтая за моментите, в които ще ви режат ама много ще ви режат !!! Тогава ще видим вие как ще реагирате.... Някъде гледах в последните 4 - 5 години играчите на барса са получили 3 червени картона. Отборите, които са играли срещу тях 36 след снощи 37 . Когато ни бихте с 5 на 0 в дебютното Ел класико на Моу, казах ли, че съдията е виновен.... Просто ви бутат яко и не само феновете на Реал го виждат, а всички останали отбори. Убеден съм, че ще биете Атлетико след дузпа или ще получат червен картон. Просто няма как да стане по друг начин !

rmf
24.03.2014 11:18

Не аз вярвам на това, което виждам и видях че вашия Геймар бая е упражнявал това падане ! Рамос е 10-пъти над тоя смешник по-достойнство така че не коментирай. Сякаш как като каза онзи пич откакто ви бутнаха на полу-финала с/у Челси почнахте с педаразките номера !

rmf
24.03.2014 11:08

"Честно казано, за всички ще бъде по-добре, ако Майенко повече не ръководи мачове на Реал. Не докоснах Неймар. Някои обаче не желаят борбата за шампионската титла да бъде честна и при равни условия. С такива методи те стигат до своето", коментира Рамос.

Mesut213
24.03.2014 11:02

Кристиано недей да говориш след мача, "говори" по време на мача *smile* .

Отговор
:
16
futbolista123
24.03.2014 11:05

ето това е след загубите говорят като олигофрени иначе по време на мача не знаят къде са

respect_kn
24.03.2014 10:53

12 не 13, засадата на Геймар също трябва да се отбележи, стъпването на главата на ПЕПЕ от страна на Бускетс ??? Казвате няма дузпа за Реал, ей клоуни срещу Манчестър Сити каква дузпа ви дадоха бре ? Да не говорим за червения, Рамос го чукна по гърба, а Геймар падна като заклан и разбира се дузпа и червен как иначе... Просто ако не е съдията не ви виждам ! То бива бива ама всичко започна с Челси преди време 5 дузпи не дадени. И от там се почна покровителството над барса. Миналата година Бускетс трябваше да спечели оскар, ся гледам Геймар май го иска !!

rmf
24.03.2014 10:59

Много си прав ама ей сега "големите фенове" на този жалък отбор пак ще дойдат да хленчат. *smile*

Отговор
:
10