Мойс: Не Байерн, а Реал са фаворит в ШЛ
Както вече стана ясно, червените дяволи се паднаха с баварците на 1/4-финалите в турнира.
"През годините Юнайтед и Байерн са правили няколко епични мача. Ако успея и аз да стигна до подобно нещо, значи отборът ще си е свършил работата на терена. Не мисля, че ще играем за равен в първия двубой. Искаме победата във всяка една среща, но ще видим какво ще стане. Ако се получи равенство, няма да разправям как това ни е била целта. Байерн може би са фаворити, но за мен Реал е истинският фаворит за краен успех в Шампионската лига. Чакам с нетърпение мачовете с Байерн, защото очаква те са доста интересни", заяви Мойс.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
24.03.2014 22:41
Достигнах до заключението ... Стойчо трябваше да вземе Везалов , Божинов , Генчовицата пффффф щяхме да сме на 1 място :/ язък , ще му се обадя на Стойчо и ще му кажа как се правило , крадеш от другите *cigarette* .Не знам защо , но Везалката ми е любимка .... според вас на Ганя също ли ? *joking*
24.03.2014 20:58
Тоя олигофрен, Мойс, пак се изцепи неподготвен...Дано се задържиш повече начело на Юнайтед, че докато ти си им начело, със сигурност бял ден няма да видят! А изцепката ти за балета няма нужда от коментар - балета си е балет, освен за таковане, за друго не става, все пак е балет...
23.03.2014 22:48
Да не стане така само както се надъхвате за 10-та титла, Дортмунд и Байерн пак да ви опукат и да ви разбият надеждите както стана последните 2 сезона..
23.03.2014 17:54
Спорете че Реал ще надвият Байерн и че са по класни от тях,, докажете се срещу Борусия тази година искам да победите,, и дано финала да е Реал : Байерн доста интересен ще е .. Но в Испания Ел Класико винаги или Барса побеждават или Реал или Равен ,,а в Германия между Байерн и Борусия,, Байерн винаги побеждават,,, да Борусия са ни побеждавали така е но в Германия поне Байерн им вкарва 3 ,4 гола а на Ел Класико 1:0 2:0 3:0 1:1 2:1 2:2 или 3:1 .. знам че сега ще кажете че бият Борусия щото им купуват играчите .. Байерн са по класни от Реал това е *smile* *smile* *smile* *smile* *smile*
23.03.2014 18:29
Ти си бил много забавен бе, да не си ял вафла с хумор *joking**joking**joking* Какви са тия безсмислици дето пишеш я се стегни малко...
23.03.2014 12:15
Реал били Шалке 6:1.. Да ама си скъсаха ДИРНИЦИТЕ за да ги бият с толкова.. А няколко дни по-късно Байерн без няколко титуляра НА ХОДОМ би Шалке с 5:1 изпускайки 100 гола и вкарвайки си автогол, без който резултата щеше да е 5:0.. Този мач на Реал с Шалке изобщо не ми го давайте за пример, колко били силни Реал. Реал до момента в ШЛ нямаха НИТО ЕДИН силен противник. А в първенството бяха надрани от Атлетико, факт. И това бе пряк мач в битката за титлата. Големите великани от Реал бяха на косъм от това да загубят пряк мач за титлата. И това са Атлетико. Защото Байерн не е Атлетико.
22.03.2014 21:19
Ето това е точния коментар [@link http://prikachi.com/images/920/7184920x.jpg]
23.03.2014 17:12
Не ме интересува какво са спечелили Реал в последните 5 години,интересува ме това,че този сезон играят с постоянство футбол който ме радва,не ме интересува и ако не спечелят нищо и тази година стига да продължават да играят добре.
22.03.2014 20:03
Много ясно че Реал са фаворити тази година.Който си мисли друго няма акъл.
22.03.2014 18:49
Ахахаха новоизлюпените фенчета на Байерн се побъркват просто. А мача с Атлетико.... какво за мача с Атлетико бе, гостуване на един от най-силните отбори в Европа този сезон, може би отбора с най-стабилната защита в света в момента и Реал си взе каквото му трябваше. Все едно аз да кажа " а мача със Сити?". Май наистина се помислихте за извънземни... АМА НЕ СТЕ. Да не говорим, че дори не бихте жалкия в момента Арсенал на собствения си стадион. Отделно Реал не е бил само Шалке и Галатасарай, а е в серия от 31 мача без загуба. Пък и така като говорите за "трагичния Шалке" не осъзнавате ли, че се гъбаркате със собствения си отбор? Защото Шалке е 3-тия по сила отбор в първенството в което се радвате, че "мачкате". Ей няма да го преживеете, че не само вас хвалят, че вече и Реал определят като фаворит.... Какво значение има бе? Това, че Мойс се е изказал така увеличавали шансовете на Реал или пък намалява вашите? Егати дечковците. А оня " sksw" сигурно ляга и става с мисълта за Реал.
scouser_pool - Ти си "най-верния" фен на Барса, интересно, че ги нямаш във фен зоната си. Дори мача на любимия ти(вече имам някои съмнения) Ливърпул не ти е отнел от вниманието което им отделяш.
23.03.2014 22:47
Според теб не ме интересува.. Байерн е на финал.. А твоя отбор да мисли как първо ще мине през Дортмунд.. Колкото до Левандовски, той все още е в Дортмунд, ако не си разбрал да ти кажа.. Досега само Марио е дошъл от Дортмунд, така че не ми развивай локуми, че сме им взимали играчите.. Аре шът ъп.
23.03.2014 13:09
А Левандовки, не е звезда нали така ? За арсенал мога да ти кажа че първия мач, преди червения картон ви надиграваха вие само дето си подавахте топката и отегчавахте зрителите. Но какво да споря с такива ****** теб ! Аз просто изразих мнение, че според мен няма да сте на финал, а ти тука ми пишеш някакви романи дето никои не го интересува ! И да ти кажа за мен байерн при Хайнкес като играеше толкова атакуващо и без 10000 подавания бе по-голямо страшилище все пак да победиш Барселона 7:0 си е повече от голямо постижение. А за звездите ИСКАХ ДА ТИ КАЖА , че взехте и продължавате да взимате НАЙ–ДОБРИТЕ на Дортмунд. Като нищо през лятото да вземете и Драхлер от Шалке. И да ние-също купуваме и даваме луди пари за играчи„ НО ПРИЯТЕЛЮ ние не взимаме звезди от Барса примерно ! Хайде няма да се втурвам в повече приказки. Лек ден и приятно гледане на Ел Класико *smile*
23.03.2014 12:12
Атлетико съм сигурен, че ще падне от Арсенал ако играят !
23.03.2014 12:12
Никой освен Марио, който е дошъл в Байерн през тези всичките години НЕ Е БИЛ звезда.. Нито Нойер, нито Манджукич, нито никой.. Звезди станаха след идването си в Байерн. Дори Рибери не бе звезда преди да дойде, а бе един играч на Марсилия. А точно фен на Реал да ми говори кой купували Байерн е смешно, на фона на това че сте дали последните години сигурно 1 милярд за играчи и пак нищо не печелите.
23.03.2014 12:10
Кой няма да види финал бе бозайник. Като гледаш "балетчето ви" и не гледаш Байерн, защо коментираш ? ПРед цифрите можеш само да мълчиш нали се сещаш. Байерн този сезон на всички фронтове имат повече победи, точки и ГОЛОВЕ спрямо миналия сезон. И на фона на това да ми кажеш, че играта им не била като при Хайнкес е СМЕШНО. Да не е като при него, дори още по-силни са Байерн. Срещу Арсенал какво сме играли бе отворен ? Втория мач трябваше да е победа ЗА НАС, тъй като гола на Подолски дойде след ФАЛ срещу Лам. Изпуснахме 2-та мача по 1 дузпа. Първия мач спънаха Мюлер и не дадоха дузпа за Байерн. По всички фактори удари, положения, владеене на топката, особено пасове Байерн бе ПО-ДОБЪР и двата мача от Арсенал.. Просто няма НИТО ЕДИН фактор по който Арсенал да са били по-добри разбираш ли ? Ако си били вкарали положенията вика хах Ами Байерн ако ги бяха вкарали бе приятел ? Ако бяха вкарали 2-те дузпи, онази греда първия мач и други положения.. Знаеш ли колко щяха да завършат мачовете ? Арсенал какви положения са имали ? Една дузпа и някой друг удар.. Това е.. И пак ти казвам, след онзи гол на Подолски дошъл след нарушение, по-добре не се обаждай.. И не се радвай много, че този път боя ще е още по-голям *smile* Мислиш, че вашите катъри като били Шалке с 6:1 и до момента играли само със смешни отбори са велики, но ги видях с Атлетико какви смешковци са, бяха на път да паднат. ТИ по-добре мисли за Дортмунд, че както са непостоянни, така могат пак да ви одрънкат. Тази година Байерн пак ще са на финал и напук на такива като теб ще дублират титлата си, за да се изядете от яд. И миналата година ви слушах глупостите след Арсенал, как Байерн паднали 2:0 в Мюнхен и не заслужавали да са на 1/4, но после какво стана ? Унищожиха Барса и Юве и бяха на финал.. А Реал пак бяха тръгнали с голямата кошница както сега и Дортмунд ги опукаха.
23.03.2014 12:04
Дали няма как хахах И Байерн ги има последните 2 години, я погледни преди това как е било *smile*) В Примерата ти има само два отбора Реал и Барса.. Останалите са допълнение. Не случайно в последните 20 години 98% от титлите в Примера са дело на Реал и Барса.. Какви Атлетико какви пет лева. В Германия не е така. Там Байерн последните 20 години е побеждаван доста повече пъти и от Волфсбург и от Дортмунд и от Вердер и т.н. В Англия е същата работа като в Испания, там Юнайтед е победен по-малко пъти от Байерн и ако не бяха шейховете и Абрамата, че Сити и Челси да откраднат някоя друга титла, доминацията на Юнайтед щеше да е още по-голяма. Обичам като ми спорите за сила на първенствата без факти.
22.03.2014 22:22
А бе ти недей плямпа много, защото тая година според мен финал НЯМА да видите. Според мен имате голяма разлика в играта от миналата година при Хайнкес. Като ви гледам колко скучно и неориентирано играхте с/у Арсенал не мисля, че имаш право да коментираш нас. Ако първия мач Арсенал си бе вкарал положенията и нямаше червен можеше да си видиш Големия отбор какво представлява тая година ! Но няма нищо аз ще се радвам ако се срещнем на 1/2 финал !*smile*
22.03.2014 22:13
По едно време имаха ама нали, за да направят първенството си "по-интересно" му взеха звездите.
22.03.2014 20:25
Не сравнявам първенство и ШЛ бе пъпеш, просто не може да печелиш постоянно. А с това равенство на стадиона на "прекия конкурент" ние останахме еднолично начело. Това е Примера, за титлата се борят Реал , Барса и Атлетико.... в Примера няма как да имаш 20 точки преднина, затова понякога и равенството не е лош резултат. Вие няма как да го знаете, защото "пряк конкурент" нямате, то всъщност вие и НЕпряк нямате в Бундеслигата.
22.03.2014 19:41
Ох боже,Байерн си завършиха първи в групата,отстраниха арсенал,а вие три точки ли взехте от равенството бе умнико?Имахте мач с пряк конкурент за титлата,а едвам се измъкнахте накрая,ти правиш ли разликата изобщо?
22.03.2014 19:15
Ама това имам предвид бе, значи вие със Сити можело, със Арсенал можело, но Реал видиш ли трябвало да размаже Атлетико, който този сезон е по-силен и от Сити и от Арсенал? Просто малко ви е крива логиката. А колкото до това кой е фаворит и кой не - Не ме интересува, аз искам отбора ми да играе добре и да побеждава, кой определят за фаворит... няма значение. Но мисля, че няма да е това финала, тази година сме го подкарали на срещи с Германци и мисля, че ако отстраним Дортмунд, а вие Юнайтед.. ще се паднем на полуфинала.
22.03.2014 18:57
Лично аз не съм бил на мачовете на Байерн на живо нито пък имам некви връзки там но прочетох с любопитство твоето мнение и за Мача за Сити Байерн винаги в ШЛ се налага в 1-ят мач да победят а втория просто Тики Така това че Сити ни победиха не означава че вече не сме в форма пак Байерн продължиха *smile* а мача с Арсенал 2-ра година се падаме с тях и ги победихме това че тази година направихме 1:1 на наш стадион не означава пак повтарям че падаме от суперформата си Байерн си имат тяхната техника така както и Реал си има за мене финала тази година е Реал : Байерн *smile*
22.03.2014 18:39
Това че Реал са били Шалке с толкова голям резултат не значи че вече са машини напълно съгласен съм с Kings_5 в мача с Атлетико ???? *smile*
22.03.2014 18:37
Е в мача ще видиме дали па не сме фаворити нач*кай си го Мойс само антирекорди с Ман Юнайтед
финала ако е Реал : Байерн пак ще ги смажем *smile* !!!!!!!
22.03.2014 18:25
Какво им е толкова силното на Реал този сезон ? Биха Шалке и Галатасарай, които не са нищо особено, последния им мач с Атлетико едвам се добраха до 2;2. А Байерн са далеч над тези отбори.
22.03.2014 18:10
и тримата грешите Челси е фаворта*cool*
22.03.2014 17:34
scouser_pool : Не Реал , а Барса са фаворити да спечелят Шампионска Лига!
22.03.2014 17:09
И според мен Реал са фаворити+ това Анчелоти определено знае как се печели ШЛ
22.03.2014 22:38
Пеп Гуардиола въобще незнае нали ?