Видич: Ман Юнайтед е в преход

17:20
Видич: Ман Юнайтед е в преход
Капитанът на Манчестър Юнайтед Неманя Видич призна, че не вижда някакви особени сътресения в отбора този сезон.

Както вече е ясно, Видич ще се присъедини към Интер като свободен агент през лятото.

"Кое не е както трябва? Прекалено много се говори. Сменихме мениджъра и директора си. Това е преход. Изненадан съм от това как протича сезона ни. Знаех, че ще е труден и е възможно да не спечелим много трофеи. Мениджърът има нужда да се адаптира към играчите си и играчите имат нужда да се адаптират към мениджъра. Не мислех, че ще е така трудно", каза Видич.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

leather_rebel
18.03.2014 13:45

Да, МЮ ще е в преход следващите 20 години. Или поне докато този некадърник, Мойс, е начело. Нещата са ясни, преди да са започнали. като го погледне човек по време на мачовете, един такъв стреснат, напрегнат, шушумига, преливащ от несигурност, на човек му става ясно какво го чака отбора, който води. Евертън се отърваха от него след 11 години ходене по мъките. Сега дървото ще го гризат МЮ. Пък каквито са постоянни със своите мениджъри, явно ще го гризат доста време...

HeatAr29
17.03.2014 23:53

Както вече каза някой по-долу при преход се поставя началото на нов отбор едва ли не.Мойс трябваше да престане да пуска някои дървета като Йънг,Клевърли,Нани и поне да "приобщи" няколко млади момчета,а той взе единствен Янузай от школата.Не че е малко,но можеше да върне Пауъл от Уигън,да пусне Лингард в един-два мача,също и Заха.Убеден съм,че тези момчета щяха да покажат адски много хъс,а по този начин щеше да се отправи и предупреждение към по-опитните играчи,че трябва да играят с по-мотивирано,а не всеки мач да излизат сякаш почват мача с 2 гола хендикап и да потичват просто.Тогава дори и да губехме щеше да е много по-различно,защото човек можеше да си каже "Ее нищо,показаха хъс момчетата,те са бъдещето,догодина ще е по-добре!",а и щеше да се види кой струва и да се знае,а другите да се махат.А сега в отбора има 4-5 играчи,ако не и повече,които е 99% сигурно,че нямат да играят следващия сезон,защото са на години или не стават и въпреки това те играят.Контузиите също оказват влияние,но това е така най-вече в защита.Ван Перси в последните 4-5 мача като го гледам направо ми се плаче,никакъв хъс не показва.Ако на негово място играе Уелбек ще е в пъти по-добре,той поне демонстрира желание,същото важи и за Ернандез.Клевърли е пълна дупка,Пауел или Лингард биха играли много по-нахъсано,а според мен хъсът е основният фактор за лошата игра в последните 2 месеца.Смятам,че резултатите не отразяват реалните възможности на по-голямата част от играчите,но те просто изглеждат обезверение и изцедени.Това е нормално,тъй като никога не са били в такава позиция.но в такива случаи мениджърът трябва да излезне на преден план.да направи една-две промени.Като доиграваме сезона да прави експерименти,да пробва играчи от школата,а той всеки мач,а и най-вече в дербитата излиза,за да не загуби.Това е най-притеснителното според мен.Манталитетът му е на пълен страхливец.В началото беше разбираемо,но на този етап не е.Вече по-лошо надали има накъде (с изключение на ШЛ).Ако отборът поиграе с настроение в 1-2 мача веднага ще се види разликата,но това трябва да го направи мениджърът,да намери играчите,които са готови да се раздадат за отбора дори и в сегашното състояние.А той просто не може да ни извади от дупката.Това е най-страшното,че действа като абсолютен пут*о,а трябва и рискове да се поемат,особено при сегашните обстоятелства.Иначе,ако го уволним този сезон ще е бил напразно.

HeatAr29
18.03.2014 10:21

СПЕЦИАЛИСТЕ,ще ти кажа къде го видях-във всеки мач на терена има по 1-2 или повече играчи,които не знаят какво се случва и защо са там,просто са излезнали да потичат.Добрият мениджър не би се поколебал да пусне други на тяхно място,въпреки че доскоро са били несменяеми титуляри.Най-добрият пример е с Ван Перси.Пък и аз нямам претенции да съм специалист,просто изразявам ЛЮБИТЕЛСКО мнение.Специалистките мнения ги оставям на теб *wink*

lubodankov
18.03.2014 00:56

Не разбираш, той щом на 50 не се научил да печели не знам. Къде видя пък и ти специалисте кого трябва да пуска, трябва характер на победител а не на лузър...

petko9305
17.03.2014 21:24

В днешно време всичко се получава бързо и 1 сезон е предостатъчен за да се наложиш в клуба особено в клуб като Ман.Юнайтед.
Добре! този сезон е преходен и нека да си остане такъв. Но проблема е друг! защо трябваше да стане точно така? грозна игра, загубени точки в края, няма основи все още, играчите не си вярват нещо и още други проблеми.
Би трябвало от следващия сезон да се види някаква промяна в положителна посока тоест треньора и всички играчи които са в клуба в момента се опознаха и същевременно повечето играчи са свикнали с новите възпитаници на Мойс и т.н. и би трябвало от новия сезон или поне така поне смятам аз да има значително подобрение в играта и да се следи ясно изразен стил на игра.
От третия сезон вече трябва да видим истинско разбирателство между играчите и Дейвид Мойс и естествено да бъдем отново от водещите отбор не само в първенството, но и в Европа.

nvidic
17.03.2014 20:38

Съвсем нормална е ситуацията в Юнайтед и мисля ,че е време много хора да свикнат с това ,че следващите няколко сезона не можем да очакваме големи неща !!! Нещото ,което ме дразни е факта ,че се разчита на определени дървари ,които се вижда ,че няма какво да дадат за отбора ,а вместо тях не се разчита на млади ,перспективни играчи ,които играят под наем и се представят на много ,много високо ниво и след изтичането на наема ,отново се закотвят на скамейката и се чака някой друг отбор да ги поиска под наем !!! Предполагам повечето се сещате ,за кои играчи говоря !!! Не знам ,но играчи като Йънг и Уелбек не знам защо още се разчита на тях ,просто Уелбек има моменти ,но за да играеш в такъв отбор трябва да има постоянство ,което не го виждам ,поне аз ,все пак всеки си има гледна точка !!! Момчета като Ник Пауъл ,Джеси Лингард , братята Кийн ,които показа през миналия сезон ,че може да се разчита в дадени двубои и по-точно в мача с Челси за Купата на Лигата ,показаха ,че имат качествата за това да продължат и заменят застаряващите легенди вече на Юнайтед !!! Просто ще чакаме ,докато нещата се оправят , не знам защо трябва да има учудени за сегашната ситуация ,като се знаеше ,че ще е трудно ,понеже Ливърпул от 3-4 сезона сглобяваше тим ,който сега показа на какво е способен ,Арсенал също , докато Челси и Сити ,там не се коментира и се знае как стоят нещата *smile*)) Сега само можем да подкрепяме отбора и да стоим зад него ,докато нещата не потръгнат !!!!

lubodankov
17.03.2014 21:56

Не разбираш братле, има хора които стават има и хора които като ги погледнеш и разбираш че са лузъри! Такъв е случая с Мики! Голяма непосилна хапка пое и от всичкото нагоре не престава да бълва глупости....

nvidic
17.03.2014 21:40

Мислиш ли ,че на мен това не ми е ясно !!! Много добре го знам !!! За да шампиони миналия сезон ,няма как да са лоши ,но ти говоря за някои играчи дори и при САФ ,които не показваха максимума от това ,което притежават ,не мога да гадая какво не е наред сега ,понеже ние виждаме само мачовете и четем от пресата ,не можем да знаем какво се случва на тренировъчния процес и как стоят отношенията между играчите и треньорския щаб !!! Не знам ,но се очакваше такова нещо ,защото на САФ не му бяха нужни тези халфове като Мата,Йозил и прочие ,понеже той компенсираше с други фактори и методи ,но още от 2011 почнаха проблемите в средата на терена ,там загубихме двата финала срещу Барса ,понеже само един Скоул нямаше как да компенсира и когато един велик треньор като САФ се откаже ,човек ,който бе способен играчите ни до 21 години ако ще да ги класира в топ 4 дори ,просто няма как да очакваме такива неща от друг треньор ,защото повечето треньори в днешно време са свикнали с много пари и винаги повече от половината му отбор ако не и 2\3 даже да са звезди ,просто няма как да стане ,аз не искам да махат Мойс ,понеже дойде ли друг на неговото място ,това което се извървяха играчите и отбора ще трябва всичко да се минава на ново и няма как да има развитие ,единствения начин е да се даде време ,няма значение колко!!!! Въпроса е след като мине този тежък период ,след това успехите да се задържат много време !!! Не казвам ,че не си прав ,това което казваш е така и се съгласявам с твоето мнение !!!

lubodankov
17.03.2014 21:20

Ще ти отговоря кратко и ясно- играчите не са лоши , като изключим 70% от тях но това не правеше впечатление при САФ защото те имаха и мотивация и тактическа грамотност която е рядко срещано нещо при полужение че повече от полувината ти играчи не струват. Все пак при полужение че имаме катоимена Перси,Руни(ненаситника),Мата,Янузай,Фелайни се очаква да сме по добри от средняшките отбори но явно те разполагат с по добри футболисти от нас.

Salient
17.03.2014 19:14

Да ти имам прехода... Цял сезон едно абсолютно НИЩО! НИЩО. Поне да имаше за какво да се хванем та да можем да го наречем преход. Да имаше някакви миниатюрни стъпки в някаква посока и стратегия за да видим, че се прави опит да се гради нещо. Почти никой от футболистите не играе на позицията си. Я някой направи сносен мач, в следващия е резерва. Цял сезон отборът се лута, играе хаотично с най-грозния футбол в лигата и това дори не е най-лошото. Отборът е напълно ОБЕЗВЕРЕН и психически мъртъв. С всеки мач става все по-зле! Следва поредния резил срещу Олимпиакос на ОТ. Трябва да бъдат взети незабавни мерки. Това не е преход, това е катастрофа...

lubodankov
17.03.2014 20:02

Пич не се впрягай от някакви недорасляци които изобщо си нямат напредстава какво е ситуацията сега *wink**beer*

Salient
17.03.2014 19:38

Щеше да е преход, ако имаше ясно поставена и реалистична цел. Той Мойс до скоро твърдеше, че сме в борбата за титлата.. Щеше да е преход, ако се полагаха някакви основи, върху които по-късно да се надгражда за бъдещо развитие. Аз такова нещо не виждам. Виждам едно мъчително и еднообразно доиграване на сезона. И това е от ноември.

billy_944
17.03.2014 19:30

Това означава преход..

Danskrastev
17.03.2014 17:59

Подобно на Арсенал след 2004 година много качествени играчи остаряха или напуснаха като Бергкамп Пирес Люндберг Виера и прочие подобно е положението и тука Скоулс Гигс Невил Видич Фърдинанд Евра остаряха и вече е време за смяна проблема е че тези който трябва да ги сменят не са толкова добри все още изключвам Де Хеа който много подобри играта си с времето....така че ще види ме прехода при вас колко време ще е при нас продължава и до ден днешен ще види ме при вас колко време ще продължи.