Галатасарай надигра Челси, но стигна само до равенство (видео)

23:36
Галатасарай надигра Челси, но стигна само до равенство (видео)
Галатасарай и Челси завършиха наравно 1:1 на стадион "Тюрк Телеком арена" в първи осминафинален мач от Шампионската лига.

Главен съдия на двубоя бе испанецът Карлос Веласко.

Сините бързо нанесоха своя удар. Не бяха изминали и девет минути от началото на двубоя, когато Андре Шюрле с прецизен пас в коридор намери Азпиликуета на чиста позиция в наказателното поле. Муслера излезе, за да блокира левия бек на сините. Азпиликуета намери Фернандо Торес на точката на дузпата с подаване по земя и стрелецът прати топката в мрежата, откривайки резултата. Това бе трети гол в сметката на Ел Ниньо в Шампионската лига през този сезон.

До края на полувремето Чим Бом бе по-често в половината на противника, като възпитаниците на Моуриньо залагаха на любимата си тактика, включваща мълниеносни контри.

В 39-та минута Галатасарай получи добра възможност, след като Тейеш опита нещо средно между прострелно центриране и удар към вратата. Топката коварно летеше към долния ляв ъгъл на Чех, който обаче плонжира и с една ръка изби в корнер.

През второто полувреме шампионите на Турция показаха как трябва да се представя един домакински отбор в Шампионската лига. Галатасарай натисна Челси и го натика в неговата половина. Опасните положения пред вратата на Чех се заредиха едно след друго.

В 63-та минута само гредата спаси гостите след изстрел с глава на Дидие Дрогба.

Логичното се случи минута по-късно. Снайдер центрира от корнер, Джон Тери изпусна Чеджу и той засече топката в мрежата на сините.


Дванадесет минути преди края Чим Бом бе много близо до победата. Алекс Тейеш отправи мощен удар от дъгата, като само експертната намеса на Петър Чех спаси сините.

Английският тим имаше само 35% от владението на топката през второто полувреме, като бе очевидно, че Галатасарай надигра своя противник след почивката.

До края гостите се бранеха, а Галатасарай атакуваше. В крайна сметка домакините не съумяха да стигнат до победа. Жозе Моуриньо извоюваха перфектен резултат преди реванша.

Видео от мача вижте ТУК!


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Siko2
27.02.2014 13:42

До коментар [@comment 1581648] от [@user miro211]:

Хехе.. Тука ме утрепа! Та то по твоята логика 90% от футболистите на тази планета, не са професионалисти.. понеже правели ку*ски номера.. Та това е част от футбола.. и винаги ще бъде!

MesssiMania
27.02.2014 13:37

Галатасарай надигра Челси, но стигна само до равенство !!!

buzzblister
27.02.2014 12:09

Какви безумни коментари чета тук... *lol* Значи според вас, ако топката напусне се подновява само със същата топка(това се случваше само преди около 50 години и по-рано когато имаше само 1 топка), такова правило няма имено заради това че да не се чака 1 минута да донесат същата топка. Пък дори това ваше измислено правило да съществува видяхме как към края на мача защитник на Челси "НЕ ХАРЕСА" топката с която играха и реши да я смени *lol*. И второ съдийски сигнал за тъч??? Според мен си пуснете хокей на лед или трева или хандбал, това е футбол все пак... Това което направи Тери си беше хитро и бе наказан спор няма, но вашите оправдания са просто смешни *smile*

pobeda_svoboda
27.02.2014 11:06

Да си ги надиграли чак пък не но им дадоха отпор!Отборът ни през 2000 щеше да отвее тия ако не с 5-0 то нещо подобно и щеше да отвее и нашото слабо отборче сега!Като нищо ще изпаднат и 4 английски отбора рано рано!Едно 2-2 и си заминават и приказките на смешният ни тренйор че 1-1 било по добро от 0-0 ще отидат по дяволите!Изтърваха 1-2 положения -рамиреш и торес и толкова!Азар никакъв го нямаше!Тоя Уилиан и Шурлето не направиха нищо-слаби трансфери са!За Ето не е новина и като прибавим тромавите ни защитници не подменени от специалният и продаването на мата на ония и незаместването му резултатите са налице!Това че сме 1 временно е измамно-играта ни е най слаба от много гфодини на сам!На този хубав голям терен да няма кой да пусне дълги пасове зад гърба на защитата им и да ги накажем е престъпление-на по малкият терен под моста ще им еоще по трузно като се окопаят отзад ония и като разчитат на статични положения!Дрогба само как надъхваше турската агитка-наемник човека-не му дреме да нас а за тия които му дават хляба!И ако му падне да ни вкара ще иска да ни вкара и ще се радва вътрешно ако ни елиминират въпреки че няма да го покаже и да отиде да надъхва турската гостуваща агитка!Приказки че си бил и 2та мача у дома-като моуринйо дето челси бил той и т н!Ако е хитър дрогба да си изкара симулация на контузия и да излезе по време на мача за да обере овациите на публиката ни!Ако не дай си боже ни вкара и ни изхвърли не ми се мисли как публиката ще го изпраща накрая и как идали ще отиде да я поздрави накрая на мача!иначе на реванша ще е драма 3-2 или 2-2 ще е но да видим кой сценарий!и победителя от нашит мач ще срещне победителят от мача на манчу и ако скме ние Олимпиакос като нищо могат да ни изхвърлят защото всякаш са по добри от турците!Друго е лошото-липсата на смислена нападателна игра!Специалният също има вина заради некачествените си трансфери и ще го подпираме докрай с отбора но издъни ли се в 2та турнира и то рано надявам се на края на сезона Абрама да го уволни пак но домъкнатите от него и от предишните тренйори недоразумения ще си останат!Кой ще изпродаде почти цял отбор и да си направи нов-няма да имаме такъв тренйор!Всякаш става все по зле и по зле-като протест няма да ги гледам на реванша-не са доказали че заслужават-едни реал и барса ще ги спукат от бой ако им се паднат на четвърфинала!Освен ако не стане пак някакво чудо като през 2012 на каквото се надявам все още-предават феновете си с такава безлична слаба игра-но и ние си имамеу граници на търпението!Вече ми се отщя да печелят с такава игра-дори не бих могъл да се израдвам напълно ако спечелят евентуално титлата-не е същото като пред 2005 2006 2010!*cool**confused**nerd**sad*

ComeOnYouReds
27.02.2014 10:20

Кабриотата да не си правят илюзии добър отбор са даже доста ме изненадаха но в Англия приказката им свършва

Siko2
27.02.2014 10:10

Абе малооооууумници.. Това нещо дето Тери го направи ги учат децата още в ДЮШ! Нормално е след като не можаха да изнесат топката и Тери я изчисти в последствие, да вземе топката и да забави за момент играта, за да се върнат част от съотборниците му! Това се случва постоянно и непрекъснато.. както при фал така и при тъч! Имахме късмет, че при избиването, топката се върна в ръцете му.. *lol*
Още от самото начало ми направи впечатление, че изпълняваха много бързо тъчовете а нашите пеперуди се чудят Чех ли да хвърля, някой защитник ли...
Много слабо 2ро полувреме! Направо ми се отщя да ги гледам. Какво става с този отбор? Азар от 3-4 мача насам е друг човек! Защо извади Торес и пусна Ето? Вторият не пипна топката! Смяната на Шурле с Микел - същата работа! Страхотен мач на Иванович. Не им даде да дишат отдясно. И накрая какво се оказва.. Имаме на лист страхотен състав с който да се борим на няколко фронта а в действителност аз не виждам как ще спечелим лигата с него а за ШЛ въобще не си правя илюзии!
Успех!

Gopcho
27.02.2014 09:25

Правилото за оранжев картон, много ще помогне на футбола именно, заради такива долни постъпки и неспортменски изяви като на Тери е добре да се въведе. Съдията с тоя смежеш жълт картон не може да върне гола, а и не може да го изгони заради това. Затова 10 мин извън терена ще ше да му дойде добре!

pobeda_svoboda
27.02.2014 11:28

Не се чуваш какво говориш!Тоя гол нямаше да го има изобщо ако се гледаше честно на тая игра-а именно да се подновява играта със същата топка и то след двоен сигнал на съдията-1 за файл-тъч и после за изпълнението му!При фаловете как е!Грозно постъпитери но хитро и правилно защото откъде накъде ония ще бият така тъчовете си! Преглътнете-гол няма и нямаше и да има ако се хвърляше тъча със същата топка или поне след сигнал на съдията!Представи си че домакините наредят цяла армия от хлапаци по тъча и всяко дебне да хване топката и я хвърля с бясна скорост на своите щеше да изглежда нелепо нали-така те щяха да стават част от играта както и сега са а това е недопостумо!Спрете се с безумните си коментари!Аман от такива-и да пишете глупости те не стават истини и да си вярвате на тях това не ги прави истини!!!!!*angry**cards**cards**cards**cards**devil**cards**cards**cards**referee**whistle**vicious**vicious**vicious*

dianito166
27.02.2014 09:11

Каква е хитрината на Тери не ми е ясно??? Пуснал топка на терена, ами откъде я взел тая топка? От гащите ли си я извади да я пусне или ходи да я взема от трибуните? Това,че мангалите си вземат топки от най-близкото място където има не означава,че трябва да се играе с нея. Според правилата картон трябаше да има за турския играч,защото вкара в игра втора топка при наличие на една на игрището

pobeda_svoboda
27.02.2014 11:16

брат накъде и да беше я хвърлил топката играта щеше да бъде спряна!А Тери ако не се беше направил на хитър и обърнал за миг и съответно забавил оня турчин нямаше да го надбяга с лекота!Друг е въпросът че трябва да се играе със същата топка която е била изчистена и то само след сигнал на съдията като при фаловете и това трябва да се въведе като правило-не защото съм за тия докога ли но това е логиката!И ти свали своите очила и виж че ти казвам истината!А домакинските хлапета като бавят топката какво да кажем а!И тях трябва да ги няма изобщо по тъчовете-те не са част от играта и не трябва да стават а стават заради малоумието на уефа идиотите-поредното!*stop**referee**whistle**wink*

Gopcho
27.02.2014 09:29

1-во свали си сините очила, 2-ро виж как Тери разбира какво ще стане, 3-то и какво прави той, 4-то и дали точно на там трябваше да хвърли топката! 5-то не го обвинявам, всеки, който иска да победи сигурно би го направил, няма да се учудя ако 95% от футболистите биха го направили! Но ти пак си се опитал да ицепиш най-малумния коментар, за малко не успя, виж в следващия може и да успееш! Успех!

caramell
27.02.2014 09:09

Мача много ми хареса. Челси в началото можеха да водят с разлика дори.. но се вижда , че нападателите им куцат. Още немога да разбера дали за Галатасарай имаше гол при удари на Бурак , където Тери обърка нещо и получи жълт. Един играч от Челси вчера ми остана в главата с борбения си характер за всяка топка и това е Иванович! Е няма такъв звяр.. *lol* Дрогба се вижда , че не е вечен и скоростта му изчезва.. обаче за мене Челси не трябва да са сигурни за 1/4 финалите , защото турчолята са доста надъхани и играха с голям хъс през целия мач , но им липсваше реализитора в предни позиции.

AC_Milan_92_45
27.02.2014 08:52

До коментар [@comment 1581377] от [@user mourinhocfc]:

А заради такива като теб се славим с диващина и простотия, изрод

sYsTemX
27.02.2014 08:47

Знаех си, че мача е 1Х, пуснах го и спечелих. Тази година който играе срещу английски отбор печели, а които е за тях губи. Факт: Олимпиакос - Манчестър Юнайтед 2:0 ; Галатасарай - Челси 1:1 ; Днепър - Тотнъм 1:0 ; Арсенал - Баерн Мюнхен 0:2 ; Манчестър Сити : Барселона 0:2. Не знам дали е случайност или истина, но английския футбол претърпява огромен спад. Нито един техен представител не успя да вземе победата...

bacardy_breezer
27.02.2014 08:55

Челси поне успяха да вкарат гол, защото другите представители - Юнайтед, Сити, Арсенал, Тотнъм и Суонзи дори не успяха да отбележат попадение този кръг в Европа. Иначе Челси няма да има проблеми на реванша, но за другите 3 английски отбора в ШЛ ще е много трудно, може би само Юнайтед имат шанс ако се стегнат и изиграят отлични 90минути.

Manchester_Red
27.02.2014 01:56

Вижте само постъпката на смешника тери, при 1:0 за челси той нарочно хвърля 2-ра топка на терена, а секунди след това Йълмаз вкара, но гола не беше зачетен, челси така ли смятате да си печелите мачовете?

ComsteR
27.02.2014 02:02

Господ дал , господ взел , не трябва да са толкова сигурни за победа на Бридж.

RMRM7
27.02.2014 00:34

Галатасарай са по-добри ! Челси се излагат както всички английски отбори, добре,че беше гредата и хитростта на Тери,че да се измъкнат с точка!

The_Djoker
27.02.2014 07:13

Нали осъзнаваш,че повечето от вас сте излюпени през 2009,нали ? И кво трябва да ни е срам,че отстранихме отборите дето две години ви продупчиха задниците на полуфиналите ли ?

RMRM7
27.02.2014 02:00

Вие колко пъти сте виждали? Английския ви футбол не струва в сравнение с испанското първенство , вас ви мачкат даже АтлетикоМадрид и испански отбори също има на полуфиналите, аз съм фен на Реал и на Галата и ако Тери не беше толкова нагъл сега щяхте да си мълчите като мишки ,но дори и да минете в следващата фаза ви пожелавам да се паднете срещу Реал и да си поговорим пак.

ComsteR
27.02.2014 01:57

Така че тези коментари си ги дръж за себе си, спор няма че по-интересното , динамичното и хубаво е Английското, но не и по-силно и това се доказа след , мачовете на всички Английски отбори без ПОБЕДА !!!

ComsteR
27.02.2014 01:55

Продължавате да правите цирк, ние феновете на Реал не сме се излюпили от черупките през 2004 нали? ние феновете на Реал не спечелихме Шампионска Лига след абсолютен цирк, мен лично щеше да ме срам по-такъв начин отбора ми да стана Шампион след 110 минути във собствената половина и 3 атаки за целия мач, също щеше да ме е срам Европейският клубен шампион да отпадне още във групите :s

bbbaaa
27.02.2014 01:42

Английския футбол принципно е с много надиграване и много стратегия, само погледни статистиките на отборите в премиършип и после виж в немското, няма по-оспорвано първенство от английското и в това е целият чар. Колкото до Шампионска лига - там се преподава съвсем различен тип на игра и въпреки това редовно има по 2 английски отбора до 1/2 финалите. А вие Кристиано Роналдовците не сте виждали титла от шампионска лига от 100 години, какво ми говориш тогава *wink*

holigan4e
27.02.2014 00:20

Турчолята са пътници в Англия *wink* на всеки му беше ясно , че тука ще гепят точката *wink*

Momchil_92
27.02.2014 00:10

и да хейтвате ние ще продължим мислете си вашите отборчета , ии тоя Моу с тези играчи ми се иска да гледам по офанзивен футбол не да ги прибира все назад кат поведем много противноо

RoSKo0o0
27.02.2014 00:08

За пръв шът в живота си бях за турски отбор. Не за друго.. просто Челси са мега противни и отново късметът ги спаси. Нямам думи. Адски големи дразнители!

petarata
27.02.2014 00:06

Не правете трагедии , ако питате Моуриньо бас ловя ,че щеше да предпочете Х пред победа над Галатасарай , такъв е Жозе обича драмата до последно въпреки ,че на Моста ще ги биеме Турците , нема да се косите .

edyy_789
26.02.2014 23:54

Вие май се шегувате ''моу е искал X или др'' това е ШЛ тука се играе само за победа *smile*

vlatkyn
26.02.2014 23:54

Мауриньо никога не блести, но винаги е първи, факт.

aa2
26.02.2014 23:46

От много време не бях виждал вратаря на лидера във ВЛ да получава жълт картон за бавене на играта.Направо не мога да повярвам...Още от 1-то полувреме започнаха да бавят супер много играта футболистите на Челси.
Не съм фен на отбора, но ми се иска да чуя някои от нормалните фенове на Челси какво мислят по въпроса?

Иначе честит ви Х, въпреки че съм 99.99% сигурен, че ще се съгласите с мен, че(за мое огромно съжаление) ако ви хванат Барселона или Байерн с техните гейски тики-таки-путаки ще ви разпорят.Дано греша, че във вас ми се крие последната надежда да им го сложите по най-грозния възможен начин!

RoSKo0o0
27.02.2014 00:29

Байерн вкарват от 1 метър, така ли? Nice!!! Благодаря, че ми каза, явно аз други голове съм виждал от Байерн.

Deco_Sneijder
27.02.2014 00:25

Ти ме расипа с тия изказвания за Мюнхен и Барса хахаха тити така путаки гейски атаки хахахаха ами такива са си... и на мен са ми досадни вече заради този си начин на игра.Правят струват и вкарват от 1 метър,то тръпката във футбола е да я забиеш от 30 метра в стил Есиен срещу Барса или головете на Ибра каквито са...за това Байерн и Барса омръзват...а Челси определено знае как да се отбранява и го прави много добре.Днес си мислех че сме излези за победа,но след 30 минути разбрах,че е за равен,постигнахме това което искахме,без напрежение,сега е време да си вземем мача в Лондон,видя се,че ако играем нашата си игра,Галата не могат да се мерят с нас *smile*

I_LOV3_CHELSEA
27.02.2014 00:24

Говоря ти за съвсем различно нещо. Ти си прав за това с нападателя, но въпроса ми беше друг. Имах впредвид да натиснем и да задържим топката повече, пък после положенията ще си дойдат на място. Днес направихме точно обратното. След гола, всичко живо се върна . Вместо да натиснем и да си изкараме играта ... Но така е решил Моу, така трябва да бъде *smile*

Gopcho
27.02.2014 00:14

Да не забравим какво направи Пеп в първия си сезон на чело на Барса! Като цяло най-стабилни към момента изглеждат байерн и реал, но Барса, челси, псж, дормунд, атл.мадрид могат да направят изненада. Не слагам юнайтед(още си мисля, че ще се класират) , който се падне срещу тях ще е бонус!

drogba_fen_911
27.02.2014 00:03

Еми мерси, и аз ще викам за вас в Мюнхен. Лека

The_Djoker
27.02.2014 00:01

Защо си мислиш,че трябва да сме ти симпатични ?И защо да си мислим,че ни харесваш,на теб от два коментара да ти прочетат в наша тема,на човек му става ясно как стабилно си ни хейтиш(разбира се не по селския начин като МесиМанията,който повече ни мрази от колкото обича Барса,а по доста по-различен начин)

aa2
27.02.2014 00:01

Моу и Челси са като дупе и гащи, няма място за сравнение.Гуардиола почна да налага тотално различна тактика в сравнение с тази на Хайнкес.Няма смисъл да спорим - ти си прав за себе си, аз съм прав за себе си.. Лека вечер ти пожелавам!

clippers_LA_90
26.02.2014 23:59

е кой да вкарва ? невиждаш ли че няма почти никакво разбирателство между торес и халфовете , няма я връзката ... виж САФ , при него само нападателите вкарваха и то всеки мач , ако не руни то Перси и обратното , е това ме радваше защото през целия мач голамата звезда беше нападателя , през него минаваха всички атаки , докато тука нещата са много объркани и Моу неведнъж си е казвал къде е проблема ..

drogba_fen_911
26.02.2014 23:59

Е Моу колко мача е водил Челси до тоя след като се върна, бе?? Също има-няма 5

aa2
26.02.2014 23:58

Аааа, тук ме матира...*joking**joking**joking* Не знам какво да кажа, всъщност не знам какво съм мислил, защото реално не мисля, че играхте превъзходен футбол.Може би по-добър от обикновеното за вас, но не и добър(все пак като стар фен на Арсенал имам по-високи стандарти откъм красота на футбола). Не ми се обиждайте, просто моето мнение е лошо за отбора ви.Няма да го казвам за да не се започнат псувни, защото от това най-малко има нужда тази тема. За пореден път - пожелавам ви късмет, дано се паднете с тики-така педалите и да им го сложите!

aa2
26.02.2014 23:56

Искаш да кажеш, че Байерн с треньор, който промени тактиката им тотално и ги е водил 5 мача има-няма се очаква да са фактора, който са сега?Че те едва, едва измъкваха победи срещу средняците в Германия, а сега не можеш да ги спреш да вкарват по 5 гола на мач.. Абе просто ще викам за вас в 2(4) мача, ако се паднете срещу тези отбори, искрено се надявам и със съдийска помощ да ги биете, ако се паднете с тях.

drogba_fen_911
26.02.2014 23:55

Никога няма да похвалиш отбора за играта му? Ами прочети си края на първия коментар по темата и ще видиш, че си го направил *smile*

nikshan11
26.02.2014 23:54

Ако не ти прави впе4атление Моу винаги играе така като гостува освен когато беше треньор на Реал,когато играе в елиминации винаги хвърля вси4ката мощ на Моста и бие с разлика,а докато като гост се задоволява с хикс.

GARVANA11
26.02.2014 23:54

не само роналдо,реал имат традиции история реал имат стил *smile* тва е разликата до 5-цата

I_LOV3_CHELSEA
26.02.2014 23:52

Просто Моу. И мен ме дразни стила му ( да се затваряме като вкараме и да играем такъв футбол с такива играчи) , вместо да се отпушим,да им сложим 2-3 гола и на Моста да сме спокойни. Но Моу така е решил... Трябва да му вярваме *smile**erm**thumb_up*

GARVANA11
26.02.2014 23:52

тва за отбраната съм съгласен,но за жалост им е само това *smile*.съответно ако им върже на контра стила на ботев от 80 години*smile* отзад 0:0 отпред квото стане *smile*

aa2
26.02.2014 23:51

Никога няма да похваля отбора ти за играта му(освен, ако не вземе да стане някакво чудо и да си я промените тотално), но искрено се надявам да се паднете и с Барселона, и с Байерн, и да ги унижите по най-грозния начин, защото вие си играете супер смешен футбол, но само този футбол се оказва успешен срещу техните педерастски тактики. Иначе нямам желание някой да си мисли, че харесвам Челси от каквато и да е гледна точка.Бяхте ми симпатични преди Абрамович, но след това...няма значение, не съм тук да споря с вас.

drogba_fen_911
26.02.2014 23:51

Видяхме колко ни разпориха Байерн за Суперкупата - трябваше да чакат до последната минута, за да изравнят, с човек повече.. Иначе съм съгласен, че играхме мега зле втората част, явно Моу пак е излязъл за хикс. Странно, при положение, че с Реал като беше им слагаше всеки път петица минимум на тия. Ама тука няма Роналдо *smile*

ChelseaAboveAll
26.02.2014 23:50

Тука си прав, ужасно второ полувреме, макар че ние сме с предимството не мисля че има някакъв кой знае какъв проблем, просто играхме зле след гола,а наистина ако играхме срещу байерн така щяха да ни разпорят тирантити

The_Djoker
26.02.2014 23:50

Ми почети коментари и ще разбереш какво мислят феновете на Челси

nikshan11
26.02.2014 23:49

Ти си адски досаден в темите на отбора един път хвалиш отбора,другия път ги обявяваш за мърши е нямам думи просто за теб и да играем срещу Барса или Байерн забрави да ни бият с разлика може и да ни бият,но няма да е с разлика,разликата между другите английски отбори и Челси е,че знаят как да се отбраняват.

ChelseaAboveAll
26.02.2014 23:44

Мда определено Моу играеше за равен, не мога да го съдя щото не съм на негово място,но ми се искаше да бием. Но ние сме с предимството а и на наш терен така че не се притеснявам.Евала на сърцата игра на Рязаните карабини добре се справиха през второто полувреме

panew
26.02.2014 23:43

Колкото хубаво впечатление си оставих от играта през първото, толкова и разочароващо през второто полувреме. Яд ме е, че на полувремето не водехме поне с 0:2, защото играхме добре в атака, но пак мудно. Сякаш се чувстваха неангажирани да вкарват повече играчите на Челси. Това не мога да си го обясня. Второто полувреме беше истински ужас за стандартите на Сините, изнервих се определено - чистене, бавене... ужас. Обаче съм сигурен, че на реванша в Лондон положението ще е различно, а и също ме успокоява, че все пак имаме гол на техен терен. Сега остана само да ги бием.

drogba_fen_911
26.02.2014 23:42

Много слабо второ полувреме... Такъв смешен гол отдавна не бяхме пускали.

Нищо, представихме се най-добре от всички англичани - вкарахме гол и не загубихме *lol*. В Лондон ще ги убием.

The_Djoker
26.02.2014 23:42

И забравих да добавя какво смешно лайно е Мело,докоснеш ли го и пада дървеното бразилче,просто е плачевно некадърен,а интересното е,че и реве,че не е национал

dzola1905
26.02.2014 23:41

Някакви сметки на Моу . Дано му се окажат правилни. Мача беше много зле но резултата не е лош. Упех !

NoDiggity
26.02.2014 23:41

Зор си се гостува на турчулята *smile* 2рото полувреме Галата бяха много добри

The_Djoker
26.02.2014 23:39

Жалка,жалка история,Моу не знам кво им е казал на полувремето,но тотално осра мача,изкарва ми Шурле,за Микел,който беше ебахти трагедията,пак пази резултата просто смешно,а аз днес не видях Азар,видях един,който го няма никакъв от 3 мача насам,което е просто жалко

RealMadrid_4ver
26.02.2014 23:36

Според мене Мело заслужава да играе в националния на Бразилия

paradise11
26.02.2014 23:27

Безумен мач от Челси,отборът на Галатасарай не мисля,че е особено по-добър от този на Шалке, а Играчите на Челси не са по-слаби от тези на Реал,просто самата нагласа към мача ми изглежда различна.

dzola1905
26.02.2014 23:29

Прав си !! Мисля че няма да имаме проблем да се класираме ! Но ако така играят нищо хубаво не ги чака *sad*

WaynU
26.02.2014 23:14

1-1 йес йес йес

pobeda_svoboda
27.02.2014 11:51

Тоя пък на какво се радва-всякаш са били!2-0 за Олимпиакос-2 пъти йес йес!*joking**lol**cards**cards**referee**whistle*

Mesut213
26.02.2014 23:10

Настоящият резултат е определено добър за Челси, така че има логика в действията на Моуриньо с пускането на Микел, но не мисля, че трябва да пазят този резултат до края на мача.

sali.kafedjiev
26.02.2014 23:06

Пичове добре ли се справят Галатасарай? Защото гледам Реал и нямам възможност да гледам и двата мача?

paradise11
26.02.2014 23:09

Да гледам и 2-та мача в интернет едновременно и Реал играят страхотно.

sali.kafedjiev
26.02.2014 23:08

Мерси , ако не си разбрал Реал са 0:4 очертават се интересни 1/4 финали , само се надявам и МанЮ да продалжът

Mesut213
26.02.2014 23:07

Типичен Челси при Моуриньо бих казал, след първия гол не рискуват изобщо, не че и трябва де.Преди малко уцелиха гредата "Джимбом" да видим какво ще стане по-нататъка.И докато пиша гол.

paradise11
26.02.2014 23:07

Нищо интересно и от 2-та отбора с изключение на гола.

paradise11
26.02.2014 23:05

Много слабо играе Челси,въпреки че не дава никакви пространства на Галатасарай,с тези футболисти би трябвало да натискат.

sali.kafedjiev
26.02.2014 22:58

До коментар [@comment 1581377] от [@user mourinhocfc]:

Аз съм мюсюлманин и не ми е приятно да ме наричат ТУРЧИН и т.н. Смятам се за Български гражданин и обичам България, Васил Левски , Христо Ботев, Неофит Рилски, Иван Вазов и всички който са се борили за свободата на България..

Mesut213
26.02.2014 23:03

Спрете да говорите по тази тема, забравяте че все пак гледаме футболен мач.Уважавам абсолютно всеки човек, независимо какъв по етнос и националност който се е борил за свободата на дадена държава дали е България, Полша, Сърбия няма значение.Те са хора на честта, и заслужават респект, но това далеч не означава, че трябва да се срамуваш от факта, че те наричат турчин.Всеки човек трябва да се гордее със своята националност независимо каква е тя... Нека това да е последният коментар по тази тема, както казах, че се отклоняваме от срещата.

Mesut213
26.02.2014 22:44

Явно феновете на Челси имат много по-различни мнения относно етикета, не се и учудвам.

edyy_789
26.02.2014 22:44

[@link https://www.facebook.com/photo.php?v=648875715169910&set=vb.434471523276998&type=2&theater]

Ето Тери хвърля втората топка вътре в терена за да спре атаката и така не считаха гола *wink*

Double_De
26.02.2014 23:45

Ами какво да прави като му е в ръцете докато галатасарай веднага изпълняват тъч и той трябва да защитава, хайде скрийте се смешници много правилно свири съдията!!! А този абгвгз2 си е хейтър на Челси от край време не знам какво му лижат гъза някои хора тук. Разделихме си мача по едно полувреме, ще видим в Лондон какво ще стане, важното е че вкарахме гол

mourinhocfc
26.02.2014 22:43

До коментар [@comment 1581315] от [@user aa2]:

Точно заради тази постъпка съм твърд фен на Тери и много се гордея.Така той е показал на приятеля си ,че жена му е лека и проста.Завиждайте ,че никога отборче като франсенал няма да има такъв велик и сърцат капитан.

dzola1905
26.02.2014 22:42

Галатасарай измъкна най доброто от ситуацията жълт картон на Тери ! Какво има толкова мисля че съдията свири добре до момента ! Не видях бутане нито за челси нито за галта има още едно полувреме !

mourinhocfc
26.02.2014 22:40

Все едно давам парите от моя джоб ахахахааха

aleksandar09
26.02.2014 22:38

Що се обиждате ? Не са хубави тия работи. 50 на 50 е в началото на всеки мач шанса за победа както на единия отбор така и на другия. Челси успяха да вкара, за сега водят. да видим до края на мача. Галата имаше положения също *smile*

Crissstiano
26.02.2014 22:38

Вие какво очаквате бе,Тери да му даде топката в ръцете и да му пожелае успех ли *lol* ... такива ситуации има по няколко на мач и са практикувани от абсолютно всеки отбор !

MesssiMania
26.02.2014 22:37

20 гола*

sali.kafedjiev
26.02.2014 22:51

Ти въобще фен ли си на ФУТБОЛА? Правиш се май на разбирач ама всички разбрахме, че ти сигурно и меси псуваш? Какъв уникален човек и фен си. *smile* Може дори и да си на 20 години , но държанието и писането ти са отвратителни . Никой не го интересува за тебе . ПРЕДЛАГАМ НА ВСИЧКИ ДА ГО ИГНОРИРАТ ! Защото от няколко седмици влизам в сайта и само ти пишеш и само ти си мразеният в сайта. Обаче и такива трябва да ги има нали ? Такива тапанари с извинение като тебе трябва да ги има. Повече няма да се занимавам с теб. - Не ме разбирай погрешно не те мразя или нещо такова просто бъди малко по учтив.. моля *smile* Успех за Барса *smile*

mourinhocfc
26.02.2014 22:36

Много съм доволен от отбора!Сърцата и борбена игра ...браво на Торес.

mourinhocfc
26.02.2014 22:38

Тооооя пък ахааххаха *lol* важното е да вкарва в подобни мачове ...парите не са проблем за Абрама аахах *beer*

kalo_hazard
26.02.2014 22:37

Нали вкара на твоя любим отбор, на Торес не му бери грежи.

MesssiMania
26.02.2014 22:36

65 милиона и само 2 гола и си доволен

Mesut213
26.02.2014 22:32

Съдията спазва указанията на правилата, ама само дето не разбрах какво влияние имаше 2-рата топка върху самата игра, че да се прави на чак толкова стриктен.Спокойно, можеше да даде гола.

paradise11
26.02.2014 22:50

Да всичко е бизнес,но дори това подпомага емоцията в играта,примерно дори лятото когато няма мачове,през трансферняит пазар не е по-малко интересно и се разиграва истински цирк,въпреки че започнаха някой странни трансфери ,като Фалкао,Ибрахимович и Хълк,който заминаха да играят за много пари,без абсолютно никаква "чест",с няколко думи избраха по-лесното.

dzola1905
26.02.2014 22:49

За съжаление всичко е ПАРИ вече !!! ДА ГО ДУХАТ БЕДНИТЕ !!! Са казали богатите... Никой не иска да е така но тея работи ги решават онези с вратовръзките ! И всеки си гледа г*за ... за съжаление *sad*

kalo_hazard
26.02.2014 22:49

Еее малко смислени приказки от тебе

paradise11
26.02.2014 22:48

Абе и някой фенове на Челси,не спомагат за поддържането на дискусията,но прав си главно чужид фенове нахълтват ,но това е във всички теми ,а Winner търсят количество не качество и няма да ги премахнат.

Mesut213
26.02.2014 22:47

За парите съм съгласен на 100% с теб.Преди не е било така, футболистите са се наслаждавали на този прекрасен спорт и не са очаквали милиони в замяна.Сега всичко е бизнес, за съжаление.

The_Djoker
26.02.2014 22:47

Как очакваш да си кажеш две думи с някого като повечето тук не идват,за да обсъждат мача,а просто за да дразнят феновете на Челси

paradise11
26.02.2014 22:45

Това вече е по-голям куриоз.Уважение липсва,но то се порежда от фенвоете,виж примерно 60% от коментиралите тук,освен това когато ти дават бонус 100 000$ за "чиста мрежа" ти идва едно настроение на " не ми пука,дайте ми парите" и др.Истината е,че футболът е създаден за забавление и ако не бяха тези безумни спорове,щеше да е още по-забвен и харесван,а в България това е доста трудно,както виждаш няма с кой да си кажеш 2 думи.

Mesut213
26.02.2014 22:41

Топката бе в ръцете на Тери, виждал съм къде, къде по-смешни и глупави изпълнения при такива случаи, и то се случи наскоро в турската лига, виж за какво става въпрос - [@link http://www.youtube.com/watch?v=M9nf7B7wql0] Такова нещо никога не съм виждал, при този случай съдията вижда, че играчът на Касъмпаша има топка в ръцете си и все пак играта продължава и виж до какво се стига накрая.Все пак федерацията реши, че мача трябва да се преиграе заради тази ситуация.Доказателство, че във футбола уважението между футболистите, отборите липсва...

dzola1905
26.02.2014 22:36

Стига рева ! Не виждам какво е спорното в ситуацията ! Галата имат добри футболисти безпорно ! Ако им е писано ще вкарат ...

paradise11
26.02.2014 22:35

Не ,че не сме го виждали и преди,применро мачът Ливърпул -Съндърланд,където балон отклони топката и голът беше зачетен,но по рпавилата това не трябва да е гол,най-малкото че играчът на Галатасарай видя ,че топката е в игра.

RealMadrid_4ver
26.02.2014 22:31

Ако ситуацията беше в другата врата съмнявам се, че щеше да отмени гола

kalo_hazard
26.02.2014 22:32

Оф гледай си Реал и се махай

Gopcho
26.02.2014 22:31

ювентус определено може да съжалява .... , но пък другите отбори могат да са доволни, че отпадна толкова силен отбор!

dzola1905
26.02.2014 22:30

Е какво мрънкате не мога да разбера ? На стадиона хората не протестираха както вие !!! Две топки на терена .. точка край !!!

paradise11
26.02.2014 22:27

Другият път може и още 2-3 топки да се пусант на терена ,за абсолютен каранбол.

The_Djoker
26.02.2014 22:39

Какъв феър плей ми кажи искаш,при условие,че тъпите турчляги не чакат,ами ми мятат тъча веднага,кой ги е карал да хвърлят,докато Тери спореше,защо не изчакаха,ако ми кажеш,а иначе добра игра показват нашите,Азпри,Шурле,Торес,Вилиан и Рамирес като при последните двама се вижда,че вече са свежи

mourinhocfc
26.02.2014 22:37

Какво стана бе разбирач?Нали галата щяха да разбият отбора на Челси?Няма кой да смаже лъвовете от Лондон моето момче.

Mesut213
26.02.2014 22:34

Клозе не би го направил, хаха *tongue* .

paradise11
26.02.2014 22:31

Не бих казал,съвсем нормално отиграване,всеки би направил същото не се залъгвай.

kalo_hazard
26.02.2014 22:31

Ти чуваш ли се бе *lol**lol**lol* в предишния пост каза че това е мъжка постъпка а сега пишеш че не била за пример *joking**joking**joking*

Mesut213
26.02.2014 22:29

Вместо да хвърли в аут топката, тоя се опитва да се прави на интересен, няма fair-play, няма нищо. Това за мен си беше чист гол, съдията има всичките правомощия да отмени гола, но постъпката на Тери определено не е за пример.

Mesut213
26.02.2014 22:27

Мъжка постъпка на Тери, браво *smile* .

ChelseaAboveAll
26.02.2014 22:40

Най-малоумното изказване Гоше от теб не съм го очаквал ... Нима не е мъжко това което правят момчета като Лампард, Тери, Дрогба и колко други нима не е мъжко,че ЧЕХ излиза постоянно с дупка в главата и знаейки рисковете какво може да му се случи... ОМГ човек..

Mesut213
26.02.2014 22:30

Моуриньо! Друго нещо по въпроса не може да се каже.

aa2
26.02.2014 22:29

От този отбор за съжаление аз лично не съм виждал мъжкари(без да се заяждам, просто говоря по тема която ти отвори).Изключително гнусно играят и при всяка възможност се правят на путки. Иначе си играят добър футбол.

sa6etoo
26.02.2014 22:25

Защо ги организират тия контри като стигат до наказателното и там почват да разиграват.. Нагърбвайте се да стреляте бе..

kalo_hazard
26.02.2014 22:24

Само не мога да разбера, защо има фенчета на Парца! Това е тема за мача ГАЛАТАСАРАЙ И ЧЕЛСИ.

kalo_hazard
26.02.2014 22:33

Какво общо има пък тва *joking*

miro211
26.02.2014 22:31

Ти ли си този около когото се въртял света.

kalo_hazard
26.02.2014 22:29

Аз не съм бил там така че не ми говори на мен...чак пък и удивителни сложил *erm*

miro211
26.02.2014 22:28

Ми и аз питах вчера защо има ваши фенове в нашата тема!!!

paradise11
26.02.2014 22:21

До коментар [@comment 1581286] от [@user LevskiSf92]:

Попринцип имам добро впечатление към него,въпреки че често сме на различно мнение,но каквото и да е не оправдава такива обиди.

LevskiSf92
26.02.2014 22:22

Какво впечатление тоя се пише фен на Барселона а няма един коментар за отбора си той може само да хейтва Челси и Реал ..

MesssiMania
26.02.2014 22:00

за 7 месеца Неймар има 10 гола а Торестина цели 4 години има само 20 !

dani_chelsea96
26.02.2014 22:13

Обаче ти си голям фен на Челси *beer* Браво!Само така продължавай да подкрепяш нашия отбор *lol*

MesssiMania
26.02.2014 21:57

65 милионният Торес има само 20 гола

aleksandar09
26.02.2014 21:58

50 милиона и не бери грижа колко гола има, защото един от тези голове е доста важен и е срещу любимата ти Барса

paradise11
26.02.2014 21:58

А 200М Неймар,колко има?

LevskiSf92
26.02.2014 21:57

Браво на Торес *smile* Винаги той трябва да играе титуляр оная маймуна Ето'о резерва *wink*

MesssiMania
26.02.2014 21:56

един въпрос Торестина колко гола има във Висшата Лига за ЧЕЛСИ ?

petarata
26.02.2014 21:55

Goооаааллл

Аспиликуета какъв то търсеше като ляво крило незнам ,ама се получи добре .

paradise11
26.02.2014 21:54

Английски отбор вкара,краят на света дойде!

dzola1905
26.02.2014 21:50

До коментар [@comment 1581214] от [@user MaLkO_LuD94]:

Нали не пишеш по другите отбори ? Нали оня ден искаше хронологии и тем подобни за 2 дни 2 пъти те засяках . Май ти си простия *smile*

dzola1905
26.02.2014 21:48

Разбираемо феновете на Барса да викат за тяхната родина майка Турция няма какво да се чудите *smile* *smile* *smile*

Mesut213
26.02.2014 21:42

Тия коментатори бива ли да бъдат толкова неинформирани...Стадионът на Галатасарай е съвсем нов, тоя ми говори за Али Сами Йен...Големи професионалисти са, признавам ги...

MaLkO_LuD94
26.02.2014 21:39

В първата брачна нощ футболният съдия показа на жена си жълт картон за симулация, а тя на него - червен картон за игра с ръка. *lol*

dzola1905
26.02.2014 21:46

Ето те пак в тема на челси бее какво ми са правиш на ударен всеки път. Иначе уникална атмосфера трудна победа !

The_Djoker
26.02.2014 21:39

Е най-сетне Шурле,радвам се,жалко,че Матич не може да играе,1:3 може би,а за голове нека да бъдат Шурле,Азар и Торес,а краля за тях

man_city_fan
26.02.2014 21:33

Струва ми се , че тук мачът е Х ,но ще видим , успех на Челси защото всички Английски отбори до тук се провалиха... *smile*

vlatkyn
26.02.2014 21:11

Детската градина на парцелона се обажда

Ginekologa
26.02.2014 21:10

1-2 Азар,Лампард,Дрогба

AC_Milan_92_45
26.02.2014 22:17

fbcdn-sphotos-a-a.akamaih...1305_n.jpg ти кой от тези си?

Ginekologa
26.02.2014 21:21

така си мисля *wink*

clippers_LA_90
26.02.2014 21:17

за реванша да вкарва , сега не ни трябва да ни вкарва ,представиси каква радост ще е за феновете на Челси на стадиона ако вкара *lol*

mourinhocfc
26.02.2014 21:11

И защо е нужно Дрогба да вкарва гол?Много сте ми интересни всички...

ChelseaAboveAll
26.02.2014 21:10

Хах, оо да бих се радвал супер много,ако Дрогба ни вкара велик момент ще е това но въпреки него мисля,че крайния победител ще сме ние. : )

MesssiMania
26.02.2014 21:06

а не хахаха Галатасарай имат по голям стадион от Челси

mourinhocfc
26.02.2014 21:10

Един велик клуб като Ливърпул имат 45 хиляди капацитет на стадиона...и какво от това?Ливърпул имат по малък стадион от Парцелона ,но са 150 пъти по велик отбор от каталунките.

Lokomotivec1926
26.02.2014 21:08

И какво от това? *thinking*

dzola1905
26.02.2014 21:08

И какво то това ? И арсенал се премести на по голям стадион ама резултатите не са много хубави. Затова гледай си гномчетата и спри да хейтваш

ChelseaAboveAll
26.02.2014 21:03

Айде да се молим,че ще дадът топката на Торес до гол линията,че да вкара гол то с тва момче положението е трагедия :Д

futbolista123
26.02.2014 21:06

*lol**lol*