Арсенал и Ман Юнайтед не излъчиха победител (видео)

23:35
Арсенал и Ман Юнайтед не излъчиха победител (видео)
Отборите на Арсенал и Манчестър Юнайтед завършиха наравно в най-вълнуващия мач от програмата на междинния 26-и кръг на английската Висша лига. Суперсблъсъкът на "Емирейтс Стейдиъм" приключи при резултат 0:0.

Още в самото начало на мача червените дяволи можеха да нанесат тежък удар на артилеристите след изключително груба грешка на Артета. Нападателят на гостите Ван Перси отне топката от испанския полузащитник на опасно разстояние от вратата на топчиите, но останал почти сам срещу Шчесни, голмайсторът на гостите не успя да порази целта. Възпитаниците на Венгер отговориха с няколко потенциални възможности за откриване на резултата, които обаче не бяха материализирани.

В 18-ата минута Мата изведе Ван Перси зад отбраната на Арсенал, но последва разочароващ изстрел от страна на холандеца. В 25-ата минута Жиру взе превес над Видич при изпълнение на корнер, ала ударът му с глава бе твърде неточен.

В следващите минути темпото на игра спадна и двата отбора се оттеглиха на почивка при нулево равенство.

В началото на втората част Арсенал взе леко предимство срещу Манчестър Юнайтед, но опасните ситуации пред вратата на Де Хеа липсваха. В 62-ата минута Валенсия изби от голлинията опасен удар с глава на Косчиелни.

Постепенно артилеристите увеличиха натиска си. В 77-ата минута Саня центрира отдясно, но Жиру не успя да засече точно и се стигна само до аут. В ответната атака Рууни сервира топката на главата на Ван Перси и докато феновете на червените дяволи бяха станали на крака, за да празнуват гола на холандеца, Шчесни се намеси по великолепен начин и с помощта на напречната греда успя да запази мрежата си суха. В 84-ата минута не по-малко важно спасяване направи и стражът на Манчестър Юнайтед. Де Хеа се протегна и с една ръка изби изстрел на Йозил.

В оставащото време до края на мача двата отбора не успяха да нарушат нулевото равенство и поделиха точките. Така Арсенал не съумя да се възползва от възможността да излезе отново еднолично начело на класирането и остана на две точки зад първенеца Челси. Манчестър Юнайтед пък запази 7-ата си позиция с 42 пункта.



Ето всички резултати от днешните мачове в Премиършип:

Фулъм - Ливърпул 2:3

Стоук Сити - Суонзи 1:1

Нюкасъл - Тотнъм 0:4

Манчестър Сити - Съндърланд - отложен

Евертън - Кристъл Палас - отложен

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

xpacm
13.02.2014 21:30

за мен отбор който не може да бие настоящия шампион(в каквато и форма да е), няма никаквото право да си помисля дори за титла, а да не говорим при положение че пада с по 6:3 и 5:1....

roden
13.02.2014 19:48

[@link https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1622117_675406912521428_2105501414_n.png]

black_wolf_97
13.02.2014 18:55

Поредната слаба игра показахме! За Жиру няма да коментирам,само ще кажа че Бербо е с класи над него.
А иначе ако не се пооправим и Жиру продължава да ни е нападател титла ще видим през крив макарон *wink*

roden
13.02.2014 19:49

[@link https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1921974_1406459596277376_397431108_n.jpg]

sashi.dimitrova
13.02.2014 16:51

Феновете на Арсеналл просто да изчезнат простоо да изчезнат *wink*

sashi.dimitrova
13.02.2014 16:49

Моее да не видим ся титлаа ноо нее за дългоо милички не за дълго *wink* *wink* *wink* United will never die

WaynU
13.02.2014 12:44

Каква титла ви гони ?

Арсенал 0-0 Челси
Сити 6-3 Арсенал
Арсенал 0-0 Юнайтед
Юнайтед 1-0 Арсенал
Ливърпул 5-1 Арсенал
Арсенал 1-1 Евъртън
__
само 2 победи
Арсенал 2-0 Ливърпул
Арсенал 1-0 Тотнъм

Gopcho
13.02.2014 14:41

Не знам защо си мисля, че сега не е точния момент да се подигравате на другите!?

Danskrastev
13.02.2014 14:32

Е и ти не се засягай няма да играете догодина в Европа хахах мечтите на Мойс за големи трансфери май ще изчезнат след края на тоя сезон *lol**money*

berbaaa1
13.02.2014 14:21

не се засягай титла няма да видите xaax

Danskrastev
13.02.2014 13:19

И сега защо трябва да дразниш допълнително типично за манафски фен е за това никога няма да уважавам тоя отбор и така наречените манафи(хейтъри) Нас поне титла ни гони като гледам вас и 6 място няма да ви догони....свърши ви късмета и сега и аз трябва да почна да изреждам така ли.... Ман Ю-Евъртан 0-1 Ман Ю-Нюкясъл 0-1 Ман Ю-УБА 1-2 Ман Ю-Тотнъм 1-2 Ман Ю-Суонзи 1-2 Ман Ю-Фулъм 2-2 и това е само да ваш терен да не изреждам другите ви издънки и седнал да ми говори за Арсенал я се скрий някъде и се готви следващите години да усетиш какво е било на всеки фен на Арсенал защото точно това ви чака поне следващите 5 години и мога още нещо да ти кажа за разлика от нас които останах ме верни на отбора съм сигурен че е такива като тебе хейтъри ще сменят Юнайтед с Сити....между другото Юнайтед точно така печелеше титли в битките с малките отбори ама какво да ти говоря явно не виждаш по-далече от носът си....

levskishampion
13.02.2014 12:43

Какво ви е виновен треньора бе никога не се търси вина в треньора и ние не вървим добре ама не виним мойс плюс тва той е от скоро трябва му време другия сезон ще стане ясно как стоят нещата

United_11
13.02.2014 10:42

До всички фенове на Арсенал: Голяма грешка е да се нахвърляте върху Венгер и да го обвинявате за всичко!

petarata
13.02.2014 01:35

Сметай тия Арсенал колко са зле, щом и Ман. Юнайтед не можаха да бият.
Сметай тия Ман.ЮН колко са зле , щом и Арсенал не можаха да бият .

sashi.dimitrova
13.02.2014 16:53

Тваа което кааваш е много тъпоо и нямаа никакъв смисълл *wink*

NoDiggity
13.02.2014 10:33

А смятай Челси колко са зле, щом бият и Юнайтед и Арсенал и имат 4 титли на Англия в цялото си съществуване :Д


13.02.2014 06:28

И смятай ти колко си зле,щом пишеш такива глупави коментари...

LiamBrady
13.02.2014 01:08

За мен Гнабри трябваше да е титуляр в поне един от двата мача, а Алекс да беше заместил Артета (просто годинките му тежат) . Иначе за трансферите щеше да е добре, това което го казваш, но преди световно няма да намерим някой по-добър от Монреал или Подолски за резерва. Може би само за нападател имахме реален шанс ако Венгер бе извадил големите пачки.
ПП: Оставам с впечатлението, че има нещо между Венгер и Подолски, защото не намирам логично обяснение да получа толкова малко игрово време.
И Дракслер беше вариант, но според мен пак щеше да се получи натрупване на много еднотипни играчи( ако не се лъжа, бях чел, че Дракслер не е доволен да бъде използван на левия фланг, защото предпочита да играе зад нападателя). Лека вечер от мен и нека утрото бъде по-мъдро от вечерта за всички фенове на Арсенал.

Deco_Sneijder
13.02.2014 01:06

Така,да изкажа и аз едно мнение за днешния двубой и изобщо за борбата за титлата.Аз лично нямаше да се изненадам ако Юнайтед бяха били въпреки трагичната си форма.То днес за Арсенал освен Гибс,Касорла (накрая) и Счезни други главни действащи лица не видях...50 милиона за Йозил,единствено заради името му го пускат титуляр още ама то няма и кой да играе...Жиру виждам че вие феновете на Арсенал го плюете,ми с право,гола вода е момчето и той ще ми ходи с националния на световното,той няма да види минутка в мач,щом Бензема е в националния.Да ви обесня защо Арсенал не правят толкова бързи контраатаки-просто е-Тио Уолкът,той е скоростта в Арсенал,Аарън Рамзи който беше един от топ играчите на Арсенал също.Чембърлейн няма тоя опит,сякаш не е готов напълно за големите мачове,Касорла е единствения човек с идеи в момента или поне така изглеждаше,20 пъти по-добър плеймейкър от Йозил поне напоследък.Титла няма да има за Арсенал с тази игра не виждам как ще стане,фаворитите са ясни,макар че и те се представят колебливо,но далеч по-добре от Арсенал НАПОСЛЕДЪК.Сити и Челси ще дръпнат поне 7 точки на Арсенал до края,а скоро ще се намесят и Ливърпул които ако бият в лесните си мачове срещу по слабите им съперници,може да достигнат до 2-рото място в края на сезона,но повече едва ли.В момента единствените отбори които вървят напред във Висшата лига са Уест Хям и Тотнъм *lol*

stefanBG111
13.02.2014 00:29

Вземете се стегнете малко какво обвинявате Венгер. Без Венгер сме загубени, не видяхте ли какво стана с Юнайтед след като ги напусна САФ. И кой да стане, аз засега виждам Клоп като заместника на Венгер, но това няма да стане сега.Нито Венгер ще си подаде оставката, нито Клоп ще напусне Борусия. Да Венгер също има вина; но играчите също са виновни. Имайте вяра в отбора, все още рано за анализи, февруари месец сме, нека правим равносметка, май месец до тогава има време. Не ангажирам никого с мнението си, все пак всеки си има собствено мнение какво мисли.

Danskrastev
13.02.2014 00:53

Като цяло е широк но ето че примерно Саня или Гибс ги няма ние 3ти варянт нямаме Монреал е слаб защита а Дженкинсън да има 2-3 мача тоя сезон....при централните защитници сме супер както и при вратарите в халфовата линия също сме добре когато всички са здрави при крилата обаче имаме един Чембарлейн който е много млад и в тоя мач се видя че още не е за големи мачове Гнабри който е много млад също и няма никакъв опит и Уолкът който е контузен цял сезон и Подолски който явно не може да влезне в форма според мене едно крило дори и поднаем нямаше да е зле поне да има повече варианти защото играе ме в 3 турнира не в 1... и нападател разбира се само с Жиру и Бентнер а да и един Саного който цял сезон е контузен няма как да се надяваме на трофей тоест според мене трябваше Венгер да вземе Бек който да може и от ляво да играе и от дясно едно крило и един качествен нападател дори и под наем да бяха нямаше да е зле да ги имаме....

LiamBrady
13.02.2014 00:46

Относно трансферите съм съгласен единствено, че трябваше да се купи нападател. Всеки друг трансфер в този момент ми изглежда излишен, защото имаме доста отсъстващи играчи, а като се възстановят всеки ще иска да играе и ще се получи неприятна атмосфера в отбора. Като цяло дори и в момента мисля, че имаме достатъчно широк състав, просто Венгер не прави промени, което за мен е най-голямата му грешка.

Danskrastev
13.02.2014 00:39

Главния виновник остава Венгер защото този отбор можеше да е шампионски ако беше успял да направи скамейката по-широка всички скачат срещу Жиру ама никой не се сеща че този човек цял сезон на него се разчита да вкарва голове и Суарез да беше и той нямаше да издържи на това напрежение ето дори и в този мач Венгер не го смени с Подолски.....вижда се че и Йозил не издържа на това напрежение от както го няма Рамзи всички разчитат на него и това му тежи и отново се вижда че отбора има къса скамейка ето Фламини беше наказан и хоп 5 гола в вратата просто Венгер за пореден път направи грешки в трансферите поне тази година за първа година от много време на сам не продадохме част от титулярите си и ето резултата е на лице поне сме в битката за титлата ако не друго.

LiamBrady
13.02.2014 00:28

Не мога да повярвам, че някои от феновете веднага се обърнаха срещу Венгер. Истина е, че е направил не малко грешки и продължава да прави, но Арсенал дължи много на този човек. Ако самите футболисти нямат желание да станат шампиони, то няма кой друг да ги мотивира. Те самите трябва да знаят, че това е шанса им да се докажат. Жиру от над 5 удара с глава няма нито 1 във вратата, колкото и да го харесвам като нападател това беше прекалено, а дори няма да спомена за ситуацията, в която не можа да вкара от 1 метър. Венгер спечели не малко отличия с Арсенал и изгради стадион красавец, отборът играе всека година в ШЛ и е в топ 10 в света. Бих искал хората, които са против Арсен, да предложат неговия заместник, защото виждате, че преходът е труден и пример за това е именно Манчестър. Не малко хора смятаха, че Мойс ще е добър вариант за Арсенал, а виждаме какви проблеми изпитва с отбор, който е бил шампион и има характер много по-голям от този на Арсенал. За мен Венгер трябва да изкара още 1-2 години в отбора и да се чака Пеп Гуардиола, който да поеме кормилото. В момента единственото нещо, което ни остава е да чакаме следващите мачове на отбора. COYG

LiamBrady
13.02.2014 00:41

И аз бих се радвал на Клоп, въпреки че за мен Гуардиола ще е най-добре. Иначе специално за тези 2 резултата има и логично обяснение поне според мен и вината не е толкова на Венгер. При загубата от Манчестър титуляри бяха Джуру, Коклен, Траоре и Дженкинсън, а лазарета беше пълен до дупка и ако не се лъжа имахме и наказани играчи, а да не забравяме, че Перси изпусна дузпа при 2-0 (ако не се лъжа). Просто в онзи мач всичко беше объркано. За мача с Ливърпул, не искам да обезценявам успеха им, но шанса да вкараш 2 гола от първите си 2 статични положения е невероятно малък, а те го сториха.

Danskrastev
13.02.2014 00:34

Прав си Арсенал дължи много на Венгер но последните години е истински ад да падаш с 8-2 или 5-1....според мене британски тренер няма да се справи с ситуацията в Арсенал просто Арсенал не е типичния английски отбор вече според мене моето лично мнение че Юрген Клоп например ще се справи отлично !!!

krasi233
13.02.2014 00:26

Новината на деня. Бербатов вкара за МОНАКО*beer*

overdrive
13.02.2014 00:26

Разбирам разочарованите фенове на Арсенал, защото и аз не спрях да се ядосвам по време на мача. Трябваше да го спечелим, но ето че не успяхме. Все пак със сигурност това 0:0 е доста по-добре от загубата от Пуул, така че от психологическа гледна точка днес изиграхме добър мач и причината да не го спечелим според мен си е до голяма степен резила на Анфийлд. Отделен е въпроса, че имаме и както го наричат някои "комплекс" от Ман. Ю.

drogba_fen_911
13.02.2014 00:23

Не знам защо сте такива песимисти. Арсенал днес играха доста добре, в сравнение с мача с Ливърпул.

Единственото, което ги лиши от гол беше некадърността на Жиру и добрите изяви на Де Гея.

Юнайтед също бяха стабилни в защита, нещо което рядко се случва, особено с Видич и Рио. Когато влезе Рио бях сигурен, че Арсенал ще вкарат..

Arsenal966
13.02.2014 00:17

На този етап решението е само едно - чакаме да се върне Рамзи и дано е гладен за голове !!

Danskrastev
13.02.2014 00:15

Венгер да се маха !!!! Само така ще тръгнат нещата този човек си отдавна се изчерпи в Арсенал....не може на такова ниво в толкова турнири той да изкара с един нападател просто е жалко цяло лято бля като овца и зимата взе контузен футболист просто трябва да се махне !!!

sacrefisio
13.02.2014 00:16

земи се махни ти......

sacrefisio
13.02.2014 00:11

След тази загуба от Ливърпул.... не можете да искате Арсенал да са перфектни..... Х-са е най-заслужения резултат.....

rockytoo
13.02.2014 00:07

Когато Арсенал и Юнайтед играят феновете на двата отбора много рядко са нареждат ...
Евала на такива фенове дето коментират играта, а не нареждат противника, защото така правят слабите ... *beer*

aa2
13.02.2014 00:06

Обикновено винаги съм вярвал в отбора си(даже след загубата от Вила си повтарях, че нищо не е свършило), но когато гледаш отбора си да играе по начина, по който играе Арсенал в последните мачове започваш да осъзнаваш, че всичко е загубено.Наистина колкото и смешно да звучи според мен Венгер трябва да си отиде, но не заради тактиките му или нещо такова, а просто заради факта, че явно вече не може да повлияе на играчите си преди мача и по време на мача..Как си обяснявате последните ни мачове с Барселона и Милан?Как си обяснявате мачовете ни у дома с Дортмунд, мача с Наполи в Италия?Това футболисти, които са били яко надъхани от мениджъра ли бяха според вас?Нещо различно ли видяхме срещу Челси за КК?Нещо различно ли видяхме срещу Сити на ''Етихад'', срещу Челси на ''Емирейтс'' в лигата, срещу Пуул, срещу Юнайтед днес?Това са чисто и просто футболисти, които играят без психическата основа която е нужна да побеждават в такива мачове.Това не е Венгер, който успяваше да надъхва играчите си както преди 7-8 сезона, когато дори при 0:2 на полувремето с човек по-малко нашите излязоха и изядоха футболистите на Болтън, и обърнаха мача до 3:2.Това вече не е Арсенал.

Не съм песимист, а реалист.Не нападам отбора си, просто ме боли като го гледам по този начин.Писна ми през 90-те минути на всеки мач да се чудя колко ли грешни паса направиха нашите.Да се чудя дали изобщо ще видя единствения ни нападател да уцели вратата...писна ми!

Salient
13.02.2014 00:26

Играчите имат желание! Срещу Фулъм се убедих в това. Бурната радост след головете го показа. С всеки мач се убеждавам, че Мойс не знае как да ги подреди, да ги ползва и да ги накара да играят както подобава.

sacrefisio
13.02.2014 00:25

Това с продажбите е така..... през годините продадохме всичко , което играше..... сега сме с куците коне и мислим за титла..... То се вижда.... Куция крак Жиру , късата и вечно контузена скамейка , меката китка-звезда Озил..... и ако случайно станем шампиони..... това ще е срам и позор на Сити и Челси , където хварлят толкова милиони за покупки и са на нашите точки да не повярваш

rockytoo
13.02.2014 00:24

Е да ама късмета ги спаси вече накрая от отпадане в последните минути и Байерн в момента е класи над другите отбори

Eric_Cantona
13.02.2014 00:21

Пич, излез от ФИФА-та!!!! Ти да не си проспал последните 10тина години!????


13.02.2014 00:20

Не,подценяването ги провали. Не мисля,че при 0-0 първият мач щяхме да ги бием. ОБичам Арсенал,но Байерн е с класи над нас.

Gopcho
13.02.2014 00:19

*thumb_up*

NoDiggity
13.02.2014 00:19

Подкрепям те пич *smile* Не следя колкото вас Арсенал, но си прав за всичките неща *smile* Ситуацията впрочем е същата при нас в момента - играчите излизат колкото да си изкарат заплатите. Лошото е, че ние знаем, че тия играчи са големи шампиони(или поне повечето в отбора) и следователно проблема идва от Мойс, който сигурно им разправя вицове преди мачовете.. При вас това си е доста време де. Арсенал просто изгубиха психика в големите мачове. Играта е има, дори да не кажа, че в Англия играете най-красивия футбол от години, просто в дербитата последните 2-3 години играчите излизат със страх. Мачовете срещу нас дори ги изключвам защото всеки отбор си има костеливи орехи в Англия и явно ние сме ви такъв(въпреки, че това си е голямо дерби за Англия а не просто обикновен мач), но примерно мача с Ливърпул беше разковничето на отбора - една такава загуба от топ отбор и след това играчите рухват и пак нищо накрая. Не искам да убидя никой фен на отбора, просто изказвам мнението си от скромните ми наблюдения *smile*

Danskrastev
13.02.2014 00:19

Пълни глупости Венгер последните няколко години се провали в много неща в това да задържа ключовите си играчи изцяло грешна трансферна политика имаше интерес към играчи като Мата Азар Навас и още куп играчи който не успя да привлече отделно имам чувството че тоя човек не става за мотиватор отбора на Арсенал изглежда смачкан отбор не може да падаш с 5-1 8-2 6-3 и това да се приема нормално ние да не сме Тотнъм егати.......

drogba_fen_911
13.02.2014 00:17

Много се палиш бе, по-спокойно. По темата, и двата отбора бяха мега слаби, само вратарите им бяха на ниво. Браво на Юнайтед за услугата *lol*

ArsenalFK
13.02.2014 00:17

прав си..

rockytoo
13.02.2014 00:14

За малко да отстраните шампиона на Европа не го забравяй *wink* Късмета ги спаси

sacrefisio
13.02.2014 00:14

Земи се стегни....Без Венгер , Арсенал са загубени..... видя ли след като напусна САФ Юнайтед къде се намира, в борбата за оцеляване...... Венгер напусне ли , Арсенал директно отива в 1ва дивизия....


13.02.2014 00:13

Абсолютно съм съгласен.Не виждам как под негово ръководство ще победим някой голям отбор. Нас не ни приемат за голям отбор.Не може да си със 7 точки преднина по време на сезона и хората да повтарят как ще се сринеш.И ти да го направиш.Я си представи Челси със 7 точки.Щяха да им дадат титлата още през Октомври. Мисля,че като цяло никой не ни приема на сериозно,което си е проблем. И няма как да стане след такива мачове. Я излез набий Юнайтед с 5 гола,както Пул ни биха,та да видиш после в другото дерби как играчите ще имат едно на ум.А ние излизаме напикани всеки мач срещу голям отбор.Не си представям колко стреснати ще бъдем срещу Сити. А такава безидейност като нашата съм виждал този сезон само от Фулъм.Буквално в последно време играем по 15 минути от всеки мач.И докато срещу Кристъл Палас ни стигнаха тези минути,то срещу по-сериозен отбор няма как да стане.А и още повече,за да играеш по 15 минути трябва да имаш смъртоносно нападение нещо,което ние нямаме.Нашето пак започва със "с",но си е смехотворно.

sacrefisio
13.02.2014 00:03

Ко ви е виновен Венгер..... СИТИ , ЧЕЛСИ с мултимилионни покупки в момента едвам ни минаха по точки..... А Венгер с един Озил единствената мултимилионна покупка за последните 10 години държи ниво....

ArsenalFK
13.02.2014 11:43

именно той е виновен 4е не купува..

arsenal_bs
13.02.2014 00:02

Не заслужаваме никаква титла дори топ 4.Трагични УИЛШЪР АРТЕТА ЖИРУ просто този последния е за каминица аматьорска лига незнам с тази игра просто и топ 4 ЩЕ Е МНОГО.

Gopcho
13.02.2014 00:00

Не знам как има хора, които държат на Журу наистина е неубяснимо. Черноработник бил ми да го пратят дефанзивен халф без това само обира топките и ги сваля, а когато трябва да вкара гол е все едно гледам Бускетс. Арсенал ако имаха някой от нападателите на ливърпул или сити щяха да са с 10 точки преднина сигурно...

luiz_lfc
12.02.2014 23:58

Венгер да не се инати и да пуска Бендтнер вижда се че жиру е по слаб дори от него...

aa2
12.02.2014 23:57

А между другото някой осъзнава ли, че имаме домакинство на Байерн, гостуване на Байерн, гостуване на Челси, домакинство на Сити, гостуване на Тотнъм, гостуване на Евертън и между всичките тези едно ''приятно'' гостуване на Стоук(те редовно си ни взимат точки)?Наистина ли има фенове на отбора, които вярват, че ние ще сме шампиони?Аз лично от изброените мачове мога да помечтая за максимум 1 победа и няколко равни - сигурна загуба срещу Челси, най-вероятно загуба от Тотнъм, най-вероятно имаме шанс за Х срещу Евертън, Стоук си е троен мач и срещу Сити...ми дано ни простят, а срещу Байерн не мисля, че трябва да се коментира.

lubomirsb
13.02.2014 08:47

Много черногледа прогноза приятел *smile* Според мен нещата не стоят така. Горе главата.

Deco_Sneijder
13.02.2014 01:14

Много иронично,много се смея с такива коментари *lol* Жал ме е за отбора на Арсенал,можеха да са на върха,ако Венгер си бе свършил работата през траснферния прозорец,но не е виновен само той,не може ония ден срещу Ливърпул цял мач да са гола вода и единствено Уилшир да си дава зор през целия мач,то хората са казали една птичка пролет не прави,то за това е отбор,Арсенал бяха страхотен отбор с Уолкът и Рамзи,но сега вече титлата изглежда като поредния мираж последните години...


13.02.2014 00:03

Има изключително заблудени фенове на Арсенал поне в тоя сайт.Има един друг,където хората са изключително големи реалисти.Хубаво е да подкрепяш в отбора си и да се надяваш,но трябва да си направиш и равносметка какво всъщност представлява отбора ти.Аз се надявам Арсенал да стане шампион.Искам Арсенал да стане шампион,но осъзнавам,че това е 90 процента невъзможно.И според някой това ме прави хейтър. Този мач си беше задължителен за печелене.Просто задължителен.Нямахме по-удобен момент да ги победим тея и малко да преодолеем страха си срещу тях.Със Съра ни вземаха точки и сега с тоя продължават да го правят.Имам чувството,че тоя отбор никога няма да го бием.И съм сигурен,че повечето фенове тук на Арсенал не са виждали победа над Юнайтед,а сигурно 99 не са виждали победа във важен мач,щото като ги бихме с 1-0 с гола на Рамзи,мача за тях нямаше смисъл. Смешно е да спориш за титла и да не можеш да победиш каквото и да стане един отбор в лигата,от друг да пуснеш 6 гола,а от трети 5.Смешно е.

overdrive
13.02.2014 00:01

Пич много песимизъм вкарваш и като че ли се опитваш да бъдеш реалист, но във футбола такова нещо няма. Или си подкрепяй отбора докрай или недей изобщо да си губиш времето. Извинявай ако мнението ми ти звучи крайно, но според мен са ни достатъчни всички хейтъри в този сайт, че пък и ние да започнем да си солим отбора ей така те, да няма скука !!

panew
13.02.2014 00:00

Оптимист човек си ти. *joking*

Danskrastev
13.02.2014 00:00

Аз не вярвам че ще спечели ме нещо но се надявам Венгер да се махне !!!! Това ще е титла за нас той да се махне донесе ни успехи голям тренер но се провали тотално !!!! Последните няколко години да си фен на Арсенал е като да си фен на боксува круша просто трябва да се маха Венгер !!!!

luiz_lfc
12.02.2014 23:59

Е Тотнъм винаги ги биете... :Д

rockytoo
12.02.2014 23:56

Простотията от страна на Юнайтед в последните секунди е .... как може да правиш контра атака и си близко до наказателното поле и да върнеш назад като знаеш, че течът последните секунди можеха да продължат и можеха и да вкарат ....

ArsenalFK
12.02.2014 23:54

Сьштата игра както срещу Ливьрпул без никакви идеи в атака ако юнайтед бяха по настоятелни можеха да ни победят според мен вината е изцяло на Венгер 4е не взе нападател вижда се 4е Жиру не става 4удно защо не пуска поне Подолски

Highbury
12.02.2014 23:50

Емии това е, сега ще разчитаме на грешки на Челси и Сити, сами като неможем да си помогнем ще чакаме пак на другите..... този мач трябваше да го вземем само с победа .......

persie1992
12.02.2014 23:47

Гибс е звяр. Жиру е много черноработещ нападател, но много пропуска. Памперси ще сънува днес Счезни.

rockytoo
12.02.2014 23:46

Дори в най-слабата си форма Юнайтед .. Арсенал не можа да ги свали ! Много пропуски и никакъв късмет в двата отбора

kesteni
12.02.2014 23:49

Въобще не ни върви срещу вас, вие сте черните котки за нас : )) *lol*

NoDiggity
12.02.2014 23:45

Не успях да гледам мача мамка му, но като гледам май нищо не съм изгубил... видях само положението на РвП. Май май е нямало много интересни ситуации..

Salient
12.02.2014 23:46

Нищо не си изпуснал. Две възможности пред РВП като цяло бяха най-чистите положения.

ceco06
12.02.2014 23:44

слаб Жиру, автобус от МЮ и разни дето ритат по Уилшър нон-стоп и като цяло мисля слаба игра от двата отбора, поне в атака

shark_1899
12.02.2014 23:43

Не успяха да бият Юнайтед в два мача, едвам измъкнаха равен срещу Челси като домакин и бяха размазани от Ман Сити и Ливърпул. И този отбор ще става шампион???

Gopcho
12.02.2014 23:42

Росицки искаше да направи най-много грешни пасове в един мач. Журу е добре да смени спорта. Юнайтед играха като отбор, който е дошъл да не загуби, а още по-жалкото е, че и арсенал не изленаха да победят! срещу байерн ако излезнат с манталита до досегашните им мачове с юнайтед, ливърпул(преди няколко дни) с челси, сити просто не ми се мисли какво ще се случи!

Danskrastev
12.02.2014 23:42

Просто Венгер да напуска !!! Това е положението имаш 1 нападател и за цяло лято и зима взе 1 Саного който е контузен цял сезон просто да се маха !!!

kesteni
12.02.2014 23:40

Трябва ни някакъв таран, доказан голаджия като Диего Коста, Кавани, Ибрата..... и онова момче Драксер е мега добър, но Венгер не предложи по висока цена на Шалке белким размислят да го пуснат........ но с Жиру миру нищо не виждам в атака. Както горе казах, трябва ни голаджия бе мамка му!

Danskrastev
12.02.2014 23:54

Не говоря за големи трансфери стил Челси Сити лятото имаше много качествени нападтели на нормални цени нашия Венгер си повярва че ще изкара сезона с Жиру и Саного който чак сега сяда на резерваната скамейка......отделно направи само 1 смяна видя се че Росицки и Йозил нищо не правят еми пусни Подолски ве пусни Саного да му види ме мутрата.....

kesteni
12.02.2014 23:48

ДА прав си. Венгер иска да прави от мухата - слон, да спечели ВЛ пък да не купува нови (известни имам предвит) но с тая скамейка няма как да станат нещата. Скивай Челси и Сити ква голяма пейка имат кой от кой по добър. Незнам, ръководството ли го прави или това е политика на Венгер. Така няма да видим титла още 10год.....

korektor
12.02.2014 23:46

следващия мач може да играе

aa2
12.02.2014 23:44

Ама той Жиру тоя сезон има 5 добри мача дето вкара по гол-два, другите му голове са от дузпи и от голлинията...Това момче няма точни удари, не голове, а точни удари!!!Срещу Пуул през уикенда задължително според мен Подолски трябва да бъде титуляр, Жиру няма място в този отбор.Да питам само - Фламини кога се завръща?

Danskrastev
12.02.2014 23:43

Жиру не е супермен не може всеки мач да е в топ форма и да вкарва има мачове в който на 1 играч не му върви но ние няма с кой да го смени ме ей това е проблема защо не пусна Подолски много ме е яд на Венгер време е да си ходи !!!

madridistaaaaaa
12.02.2014 23:38

Много скучен мач нямам думи пълна излагация и тва ми билло дерби,майко - майко *thumb_down*

Salient
12.02.2014 23:38

Слаб мач, но и Арсенал не направиха нищо особено. Едва последните 15 минути се раздвижи играта.

Salient
13.02.2014 00:16

Мда...........само вие не можете да се възползвате от това. *joking*

Danskrastev
13.02.2014 00:08

Ей ще го сънувате тоя Фърги бе се за него говорите трябваше да кръстят на него отбора Фърги Юнайтед при съра онова при съра това и сега без съра лапате дръвчето *lol**lol**lol*

Danskrastev
13.02.2014 00:06

Точно максимална ефективност(Дузпичка *cards* и още нещо *lol* )

Salient
13.02.2014 00:05

Не, просто щеше да го вземе като последните няколко пъти - рутинно с малко положения и максимална ефективност.

Danskrastev
12.02.2014 23:56

Играхме слабо верно е ама и вие играхте като Стоук Сити...при Съра го взимахте с някоя дузпичка или червен картон за нас прав си...

Salient
12.02.2014 23:53

Да, последните 10 минути. Преди това не правехте нищо особено. Халфовата ви линия въобще не беше на висота и можехме и трябваше да бъдем по-агресивни. При Съра този мач го взимахме.

Danskrastev
12.02.2014 23:47

Еми точно как да я уцелиш като се бранехте с 11 човека просто жалка работа Стоук Юнайтед сте вие !!!

Salient
12.02.2014 23:44

Къв автобус....уцелихте вратата не повече от 2-3 пъти.

Danskrastev
12.02.2014 23:39

С паркиран автобус как можеш да направиш нещо смяхте се на Фулъм а вие сте същите !!!!

Danskrastev
12.02.2014 23:38

Срам за Юнайтед не знам с Стоук ли играехме или с Юнайтед голям срам !!!

aa2
12.02.2014 23:37

Останаха ли още хора, които да защитят Жиру?Днес той имаше ли точен удар?Дали топката не трябваше да му бъде подадена на голлинията за да успее да нацели вратата?
Нямам думи, това не е Арсенал, това не е футбол...позор тотален!Не виждам как ще се борим за титлата като не можем да направим 5 добри, бързи, страшни атаки като домакини.Омръзна ми 3 минути да протича преминаването на халфовата линия, омръзна ми при почти всяка атака топката да стига до Шчезни...Нямам думи!Това е слаб, грозен, некомпетентен, страхлив Арсенал!Жал ми е, че след 7 дена ще трябва да излезем срещу Байерн...направо ми се реве като си го помисля това!

TaTa_Martino
12.02.2014 23:37

По тъп мач не бях гледал се едно даваха Левски-ЦСКА

TaTa_Martino
12.02.2014 23:41

Да се едно гледах Любимец-Нефтохимик

todorov1986
12.02.2014 23:39

Левски-ЦСКА са много по - интересни от тия бездарниици

akseldev
12.02.2014 23:37

Арсенал имат само 2 победи срещу големите отбори...
Челси,Сити,Юнайтед,Тотнъм,Евъртън,Ливърпул

TheoWalcott14
12.02.2014 23:37

определено е невъзможно този отбор на Арсенал да вземе какъвто и да е трофейй , нямаме морал на победители ..... тоя жиру е пълен боклук . ::@

Velasquez
12.02.2014 23:37

Добре, че свърши най-накрая. Съжалявам за всяка една отделена секунда, за да гледам любимият си отбор - Манчестър Юнайтед.

krasi233
12.02.2014 23:45

Ти фен ли си изобщо на отбора бе ГЪЗ .Такива дупета като тебе нямат място тук.

manunitedevils
12.02.2014 23:36

Много слаба игра от юнайтед, борят за 1 точка ще кажеш, че е златна. Тоя отбор трябва да са бори и да атакува, не да чисти топката панически.

madridistaaaaaa
12.02.2014 23:29

Кво дерби ,кви 5 лева ве хора,аз умрях от скука!*sad**thinking**thumb_down**thumb_down*

Salient
12.02.2014 23:25

Абе тоя нормален ли е да пусне Йънг......

fabregas3
12.02.2014 23:20

Тоя Жиру е за убиване абсолютен некадърник вън от Арсенал даже най добре е да окача бутонките

Salient
12.02.2014 23:13

1 гол макс ще падне, случайно сигурно.

vlatkyn
12.02.2014 23:12

Съдията свири за мангалчестър това е очевидно.

AC_Milan_92_45
12.02.2014 23:15

След толкова години чак сега ли го забелязваш

kesteni
12.02.2014 23:11

Тъп мач става момчета, и 2та отбора ги е страх да загубят точки

AC_Milan_92_45
12.02.2014 23:19

той трябва да ги продаде почти всичките и да се направи свой отбор, тогава ще почне да побеждава (може би)

kesteni
12.02.2014 23:18

ддз, поне за ЛЕ да се класират.... *lol* без да обиждам феновете на Юнайдет,,,,,,.... но Мойс не лошо ръководи клуба, то остава той да влезе и да им вкара положенията,.........

AC_Milan_92_45
12.02.2014 23:12

Юнд да рискуват, тях от какво ги е страх, нима положението им може да е по зле

akseldev
12.02.2014 23:01

И тука някои сравняваха МАТА със ДАВИД СИЛВА хах Силва класи над Мата
Какъв посредствен играч станал не е истина :й

pesholudiq
12.02.2014 23:28

в тая му форма, да, но с формата, която показа в Челси, Силва не може да му стъпи и на малкия пръст.. Иначе си прав, че е станал посредствен, абсолютно нищо особено не прави

sevii.voivodova
12.02.2014 22:47

Тук победата трябва да е за Юнайтед . Те са видимо по-добри от преди няколко месеца . Надявам се 2-ро полувреме да отбележат голове и да покажат на какво са способни ! GGMU ! ! !

overdrive
12.02.2014 22:46

Дано второто полувреме се вдигнат малко оборотите и нека по-добрия в мача победи *smile*

Salient
12.02.2014 22:43

Ако така ще играят и второто, преспокойно могат да прекратят мача отсега.

vlatkyn
12.02.2014 22:41

Венгер никога не е имитирал съра. Евертън се преля в манчо. Руни, Мойс, Фелайни....Ван Перси, Фабрегас, Насри станаха иг рачи заради Венгер, но се продадоха за пари ,хак да им е купа да не видят.

overdrive
12.02.2014 22:44

Недей така!! Фабрето не ни напусна заради пари ..

Man_Un_Fen_92
12.02.2014 22:43

На кого говириш и откъде си ги измисли тез неща :Д

Captain_Vidic
12.02.2014 22:41

Предпочитам Асрсенал да стане шампион,но като гледам каква игра показват ми се струва невъзможно и ще трябва да гледаме един от 3-те най-противни отбора да я вдигне...не мога да реша от кой от трите ми се повръща най-много хахах

ComeOnYouReds
12.02.2014 22:38

Може да ви звучи тъпо,смешно,глупова и т.н и т.н но точно този мач Уелбек щеше да свърши по-добра работа от това което направи Перси до тук!Първо Уелбек щеше да упражнява някаква преса,второ щеше да е доста по-полезен в дефанзивен план щеше да се връща доста повече,трето щеше да даде повече свобода на Мата който освен това не е много ефиктивен в фаза защита,а там Уелбек щеше да му върши работата и 4то щеше да е много добра опция за контра атаките!Вярно,че няма нито завърщият удар на Перси ,нито техниката му и като цяло е по-слаб реализатор,но в този мач можеше да свърши добра работа!

Captain_Vidic
12.02.2014 22:43

Това е на теория,а на практика Уелбек щеше да си плете краката като олигофрен,освен това нищо друго не съм видял от това бездарно маймуноподобно...

Man_Un_Fen_92
12.02.2014 22:42

Но нямаше да е същото за защитниците на Арсенал, защото ако беше Уелбек щяха да играят с лекота в защита и да не се притесняват. Докато Ван Перси е там виждаш как панират ...

aa2
12.02.2014 22:34

Тея тъпаци от диема не разбраха ли, че името на стадиона НЕ Е ЕМИРАЦ, а Емирейтс?!?!?!Баси малоумниците!!!

За мача - вече наистина ми става трудно да гледам мачовете на Арсенал, наистина трудно.Наистина играят като за 0:0 във всеки мач.Корнер - центриране, избита топка, топката попада в Саня, върната е към Шчезни.При всяка атака има грешни подавания....не знам, наистина ли гонят някакъв анти-рекорд?
И за пореден път ще попитам - КАКВО ЗА БОГА ПРАВИ ЖИРУ В АРСЕНАЛ!?!?!?

fabregas3
12.02.2014 22:50

Ти остави че Жиру е мега спрял, лошото е че Венгер си го харесва и си го налага а аз си мислех че Бендтнер е най голямото дърво няма такива нспадатели като нашите за кво ни е да взимаме нови хаха

aa2
12.02.2014 22:38

Ама ти това което виждаш игра ли е?Това момче от 50 удара има 1-2 точни, а от тези 1-2 точни няма и 1 опасен.Не знам откъде взима тоя неточен мерник, но е добре да вземе да потренира удари на тренировките, защото вече птиците ги е страх да летят над нашия стадион.

Man_Un_Fen_92
12.02.2014 22:36

Играе в Арсенал. Това му е работата. За това му се дават пари.

1map
12.02.2014 22:19

старата госпожа ще бие тука

1map
12.02.2014 22:06

по ринг.бг дават Реал и Ман.Юнайтед !!!*beer**thumb_up**thumb_up**thumb_up**thumb_up*

1map
12.02.2014 22:08

общото е с юнайтед *wink*

korektor
12.02.2014 22:07

Какво общо има това с Арсенал и Юнайтед ?

akseldev
12.02.2014 22:03

Персииии

krasi233
12.02.2014 22:21

Спокойно моето момче Арсенал няма да са шампиони .Тази година сте вие.Венгер винаги е бил мишка и такъв ще си остане.Жалко че шефовете на Арсенал не могат да го разберат.Венгер винаги се е опитвал да имира СЪРА но никога няма да му се получи. успех ЮНАЙТЕД.

akseldev
12.02.2014 21:53

Само аз ли мисля че РВП нарочно не вкара

overdrive
12.02.2014 22:43

Той си пада малко благородник и не иска да страдат повечето отбори. Хески беше същия. Ако е искал да вкарва щеше отдавна да има повече голове и от Пеле!! *lol*

paradise11
12.02.2014 21:54

Той редовно не вкарва,защото не исакт,ти не знаеш ли ?

akseldev
12.02.2014 21:52

Юнайтед ще бие!! Венгер има комплекс от Моуриньо и Ман Ю

RealMadrid_4ver
12.02.2014 21:48

Арсенал имат мн силно оръжие - Дейвид Мойс *lol**lol*

_beroe_
12.02.2014 21:50

хахха то това оръжие не само Арсенал разполагат с него. *joking*

paradise11
12.02.2014 21:47

Това беше 100% гол,странен пропуск на Перси.

rooney_fen_256
12.02.2014 21:46

Някой може ли да метне един линк за Sopcast? Мерси предварително.

fabregas3
12.02.2014 21:39

Най накрая Венгер видя каква дупка е Начо Монреал и го оставя на скамейката , съгласен съм с black_wolf_97 че Подолски трябва да е титуляр въпреки това силно се надявам да покажем добра игра и да се поздравим с успеха

kesteni
12.02.2014 21:36

Ман. Сити - Съндърланд - отложен заради силния вятър
Евертън - Кр. Палас - отложен пак
Сток Сити - Суонзи - ще се играе в 22.00 h ( и него може да отложат)

levskishampion
12.02.2014 21:35

Мачкаме ги в Лондон и всички мълчат че много взеха да лаят че сме слаби

dqmvolceto
12.02.2014 21:22

Състава не е никак лош друг въпрос е че предпочитам точно в този мач Джоунс и Еванс вместо доста колебливите Вида Капитана и Смолинг дървото също и на мястото на Валенсия да бъде Янузай но той май пак второто полувреме ще усвежава играта искам да видя и Фелайни в ква форма е гледам é е на скамейката

vesko5551
12.02.2014 21:21

Прекалено много проблеми имат Ман Ю и ако не се промени нещо няма да влезнат
и в Лига европа и явно не за всичко е виновен мениджъра трябва много
играчи да си тръгнат и да се изгради всичко наново сега яката ще ме нападнете тоя е фен на Лиърпул и т.н но си е така ...

Deadly_teams
12.02.2014 21:26

Да, ще започнат да те нападат необразованите фенове, коментара ти е много правилен, Юнайтед е в голяма криза и не е виновен само мениджъра, лятото трябва една грандиозна чистка, нови играчи и така да се борим за титлата.

akseldev
12.02.2014 21:16

Уинър Сити - Съндърланд ??

AC_Milan_92_45
12.02.2014 22:26

какъв хейт, просто пита какво става с мача, боже вече да не пита човек нещо

GrandeBarca
12.02.2014 22:18

Защо му е тема ?? да си гледа мача,а не да хейтва..и ако беше пуснал Нова Спорт да види щеше да разбере,че е отложен

AC_Milan_92_45
12.02.2014 22:12

Човека пита, като няма тема за тях

GrandeBarca
12.02.2014 22:08

Това е тема за Арсенал-Юнайтед...малко преди полунощ отново Арсенал на върха...каквото и да става титлата си ни иска....след Х-са със Саутхемптън на следващия кръг пак 1ви...сега след тежката загуба има шанс пак в края 1ви

dqmvolceto
12.02.2014 21:18

Ако имаш предвид Сити-Съндерланд отложен е заради силния вятър!

angelusssssss
12.02.2014 21:17

отложен е

AC_Milan_92_45
12.02.2014 21:17

Отложен, да видим кой ден ще се сетят да го напишат

dqmvolceto
12.02.2014 21:13

Точно срещу нас ли трябва да е здрав Росицки !

ManU_FaN
12.02.2014 21:13

Не е лош състава, но защо винаги пуска Клевърли в големите мачове..