Барса разгроми Севиля, Меси вкара два (видео)

00:09
Барса разгроми Севиля, Меси вкара два (видео)
Барселона се завърна на върха в Примера дивисион, след като разгроми Севиля с 4:1 като гост в среща от 23-я кръг на Примера дивисион.

Възпитаниците на Херардо Мартино вече имат 57 точки, какъвто е активът и на мадридските грандове Реал и Атлетико.

Сблъсъкът на стадион "Рамон Санчес Писхуан" не започна добре за гостите.

В 15-та минута Алберто Морено откри резултата след асистенция на Витоло.

Шампионите стигнаха до равенство десет минути преди почивката, когато точен бе Алексис Санчес, а Лионел Меси даде головия пас.

В края на полувремето Барса осъществи пълен обрат. Суперзвездата на каталунците Лео Меси отбеляза 11-я си гол в Примера за сезона.

В 56-та минута Бълхата заби и своя гол номер 12 за сезона, а Барса се доближи още по близо до победата.

Крайният резултат бе оформен от Франсеск Фабрегас две минути преди края на срещата.



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

pavkata_7
11.02.2014 01:08

В "Пред банята" спориха колко метра е засадата на Барцелона 6 или 7 метра.
Накрая си стистанаха ръцете на 6.5метра. Съдийте са по-лоши от А група..

FC__Barcelona
11.02.2014 22:15

То понеже си много отворен и повече от два поста не съм ти чел я кажи сега дуспа срещу Роналдо имаше ли срещу Атлетико Мадрид последния мач?И не искам да ми се обясняваш кои какво е казал кои как ни нарича кои еди си какво,а просто си замълчи по този въпрос,и все пак ми отговори имаше ли дуспа?Ако това е дуспа значи всичко това изписано от теб е пълни Л..на!Хайде с здраве и недей подскача моля ти се,това ти го казвам съвсем приятелски!

LosMerengues
11.02.2014 14:20

Ти пак си знаеш твоето. Касабов не избира ситуациите, затова си има редакторчета, на които от снощното предаване много лесно можеш да им познаеш пристрастията. Сега по ред: 1 - Паднахте, ама дузпата си беше смешна и беше в подходящ момент, съдията не е виновен, че сте некадърни и пак допуснахте гол. Пък и никой не се пльосна в наказателното, човечеца изглеждаше предразположен за поне още една, но вие този път не използвахте коронния си номер. 2- Той стреля, но му беше попречено да го направи както трябва, това си е дузпа, която не беше свирена. "Дали, ако..." такива не важат след като вече ви класираха на финала. 3- Да, на Валенсия, Роналдо им вкара от 10 сантиметрова засада. И не са били 4 в засада, засада се свири на играч, който играе с топката... Роналдо игра и наистина беше в засада, но защото пропускаш спестения ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН червен на Матьо, който 2-3 минути по-късно вкара гол.... слабо съдийство, грешки и за в.двата отбора, дори тази в полза на Валенсия оказва по-голямо влияние върху мача, ако бяха останали с човек по-малко в началото на второто полувреме, мача нямаше да свърши 2:3, а 1:4-5. 4- 2 не свирени дузпи за Виляреал.... това сънувал ли си го или "звездите ти го говорят"? 5- Срещу Елче наистина ни помогнаха, това е факт и аз си го признавам, това си беше смешна дузпа, която ни донесе 2 точки, но това е ЕДИНСТВЕНАТА грешка в полза на Реал през сезона, докато грешките в наша вреда са доста. 6- Срещу Малага.... ти съвсем се омазваш. Дузпа в 92 минута при вече спечелен мач от Реал ли броиш за аванта? А и дузпа си имаше, Бейл навлиза на скорост, оня го хвана и го завъртя... не беше силно, но му наруши ритъма и основания за дузпа си имаше. За последно: Барса е НАЙ-ПОДПИРАНИЯ ОТБОР В СВЕТА, ТОВА Е ФАКТ. ФАКТ Е СЪЩО, ЧЕ ЗАРАДИ БЕЗБРОЙНИТЕ ВИ АВАНТИ ВИ НАРИЧАТ "УЕФАЛОНА". НЕ МОЖЕТЕ ДА ИЗОПАЧИТЕ ОЧЕВИДНОТО, КОЛКОТО И ДА СЕ ОПИТВАТЕ ДА ЗАМАЗВАТЕ ПОЛОЖЕНИЕТО. Вие си лаете а хората ви се смеят, защото да видиш фен на Барса да говори за съдии предизвиква единствено смях и съжаление...Време е да го осъзнаете това. Спирам с тази тема, изтърка се съвсем, а и както казах вече ТОВА ВЪОБЩЕ НЕ Е СПОР, че да се спори.... ВИЕ СТЕ НАЙ-БУТАНИЯ ОТБОР И ТОВА Е ЯСНО НА ВСИЧКИ.....ДОРИ И НА ВАС, КОЛКОТО И ДА СЕ МЪЧИТЕ.....ЛИЧИ СИ, ЧЕ ВИ Е СЪВСЕМ ЯСНО. Явно просто имате грешно мнение за това какво означава да си фен, за вас това е да се правиш на луд, да ставаш смешен и да пишеш очевидни простотии само и само да защитаваш отбора си па макар и виновен....ГРЕШКА, това ви прави глупаци, но не и по-големи фенове. Лек ден!!!

MaLkO_LuD94
11.02.2014 12:33

Не съм го гледал и за това не съм го коментирал до сега *smile* Айде айде и вие не им отстъпвате много далеч не сте от най-чистите и спортсменски клубове *thumb_up* Не знам дали си наясно но Боро ненавижда ЦСКА и Барса така че ако има нещо нередно той няма да го пропусне *thumb_up* В мача с Валенсия си паднахме ( т.е. дузпата не играе голяма роля ) *thumb_up* Ако не си беше изиграл положението може би щяха да я свирят но той реши да си завърши атаката *smile* А вие със Валенсия как вкарахте ??? А 2-те не свирени дузпи за Виляреал ??? Да не говорим за смешните свирени с/у Елче и Малага *thumb_up*

LosMerengues
11.02.2014 12:17

Трябва да се замислиш дали да не си смениш ника на DoStA_LuD94. А ти мача с Атлетико гледали го? Да, това което показаха са грешки в полза на Реал, но имаше поне двойно повече положения във вреда на Реал. Например задържането на Коща, снощи го обявиха за дузпа(и има основания) но никой не се направи труда да качи и ситуацията със същото задържане срещу Роналдо още в началото на мача, дузпата срещу Арбелоа, червените на Диего, Гарсия и Инсуа...??? Грешки имаше много, мача беше изпълнен с подобни селски изпълнения(главно по вина на Атлетико, защото те го правят всеки мач, този път Реал отговори... и защо не, след като преди това действията на Атлетико оставаха ненаказани и Реал загуби последните 2 мача по тази причина). Това, че ония олигофрени са подбрали само грешки в полза на Реал не означава, че са ни подпряли, но за подобни балъци като теб, които не са гледали мача, може и да е достатъчно. А не ти ли направи впечатление, че дузпата за Сосиедад я нямаше? А какво се случва в последните ви 3 мача: 1- 1:2 от Валенсия и хоп... дузпа "барселонка" в точния момент. 2- 0:0 със Сосиедад... подмината дузпа и червен за Масчерано, нещо което обръщаше не само този мач, а целия полуфинал. 3- 0:1 от Севиля.... гол от 2 метра засада. Три ПОРЕДНИ мача, това само на вас може да се случи, ако мислиш, че е случайно....ОК.Но вие все сте ощетени милите, "НАЙ-ПОРЯЗВАНИЯ отбор в ШЛ "... ахахаах ей това и със сарказъм не мога да го напиша, напушва ме на смях. А "УЕФАлона" е измислено съвсем случайно(искам да забележите, повтарям го отново: ТОВА Е ИЗМИСЛЕНО ОТ ВСИЧКИ, НЕ САМО ОТ ФЕНОВЕТЕ НА РЕАЛ). НАЙ-ПОДПИРАНИЯ ОТБОР В СВЕТА СТЕ, ЗАДНИЦИТЕ ДА СИ СКЪСАТЕ, НЕ МОЖЕ ДА ПРОМЕНИТЕ НИЩО. ДО УТРЕ ПИШИ....НЕ МОЖЕШ ДА ПРОМЕНИШ ВЕЧЕ СПОМЕНАТИТЕ МНОГОКРАТНО...ФАКТИ!!!

pavkata_7
11.02.2014 12:02

Бяха 2ма и защо пак продължаваш с старо инфо да минаваш дай нещо ново.

MaLkO_LuD94
11.02.2014 10:32

Поне не бяха 4-ма в засада както при гола на Роналдо с/у Валенсия *party* А видя ли как са ви бутали с/у Атлетико ??? Или това не е важно щом е във ваша полза *joking*

sani_1234
10.02.2014 22:02

Хора фен съм на Барса. Но нито Барса нито Реал ще вземт ШЛ ще видите.

MaLkO_LuD94
10.02.2014 18:10

Нали знаеш че на не го интересува какво говориш ти и тия като теб ( или по-точно нас феновете на Барса не ни интересува ) Важни са фактите а не празните ти ( ВИ ) приказки *thumb_up*

GrandeBarca
10.02.2014 22:12

2010: Интер-Барса 3-1 ...гола на Милито за 3_1 от засада....реванШ в 90 мин резултата стана 2;0 ии Барса продължава,но гола е отменен за иизмислена игра с ръка на ЯЯ Туре....миналия сезон гол аа Ибра за 1;1 от метър засада,който в последствие можеШе да тежи много ....тея неЩа ни ги виждате,ама ревете за картона на Мота...и това Персито играе след съдииски сигнал,ама Щом ее Барселона не се брои *nerd*

MaLkO_LuD94
10.02.2014 21:14

Кой го интересува ти какво мислиш ? За мен може Реал да е най-слабия отбор ама важни са фактите *wink*

pavkata_7
10.02.2014 21:08

Барселона не е ли най-подпирания отбор в света? Аз мисля, че е.

MaLkO_LuD94
10.02.2014 20:39

И друго има научили сте 2-3 мача в ШЛ в които са бутали Барса и ги нарочвате за най-подпирания отбор ( не защото е така а защото така ви се иска ) ама айде моля в тези сблъсъци Барса първо бива сериозно порязвана а чак после идват грешките в тяхна полза ама вас това не ви интересува защото вие се интересувате само от АНТИ БАРСА *thumb_up*

MaLkO_LuD94
10.02.2014 20:33

Това са просто факти които естествено за вас са измислица ( да изглеждаме като глупаци пред 13 годишните фенове на Челси и Реал който повтарят едно и също нещо докато стане истина ) :Д Защото 99% от любимите отбори на тези фенове са яли много голям пердах от Барса през последните години *thumb_up* Това са факти ако искаш ги приемай не ме интересува какво мислят 13 годишните ''фенчета'' на другите отбори *smile*

LosMerengues
10.02.2014 20:17

Ахахахах това от каталунски сайт ли е преведено..... ахахах ей жалка картинка. Казах ви бе, няма смисъл да се мъчите, това, че Барса е най-съдийския отбор не е спор, а безспорен факт. То е ясно, че вие ще лаете срещу Реал(нещо което е нелепо след всичките ви аванти в последните години, но то си е за ваша сметка... накрая вие изглеждате като пълни глупаци и нагляри), феновете на Реал срещу вас. И тук изниква въпроса - Защо подяволите 99% от НЕУТРАЛНИТЕ фенове ви считат за най-съдийския отбор и ви наричат УЕФАлона?А това за "Барса е НАЙ-ПОРЯЗВАНИЯ отбор в ШЛ " е наистина добро..... като виц на Къци!!! Изглежда не си никак, ама никак МАЛКО луд.

MaLkO_LuD94
10.02.2014 19:25

Също така е ФАКТ че Барса е НАЙ-ПОРЯЗВАНИЯ отбор в ШЛ нещо което обаче не е ВАЖНО нали ???

MaLkO_LuD94
10.02.2014 19:23

В ерата на Перес дузпите са 23-8 в полза на Реал Съдиите в полза на Барса: 25-и кръг: Атлетико - Барса - 1:2 Недадено: дузпа за Атлетико при 1:2 3-ти кръг: Реал Сосиедад - Барса - 2:2 Недадено: червен картон на Серхио Бускетс Съдиите във вреда на Барса: 23-ти кръг: Осасуна - Барселона - 3:2 Недадено: засада при гола на Деян Лекич за 2:0 19-и кръг: Барселона - Бетис - 4:2 Недадено: дузпа на Иниеста при 2:2 18-и кръг: Еспаньол - Барселона - 1:1 Недадено: дузпа на Раул Родригес с ръка 14-и кръг: Хетафе - Барселона - 1:0 Недадено: редовен гол на Меси засада при 1:0 5-и кръг: Валенсия - Барселона - 2:2 Недадено: дузпа на Меси, извършена от Адил Рами Недадено: дузпа на Меси, извършена от Мигел Брито Съдиите в полза на Реал Мадрид: 25-и кръг: Райо - Реал Мадрид - 0:1 Недадено: червен картон на Серхио Рамос и дузпа за Райо при 0:0 22-и кръг: Хетафе - Реал Мадрид Недадено: дузпа на Пепе за игра с ръка 19-и кръг: Майорка - Реал Мадрид - 1:2 Недадено: засада на Виктор (незачетен гол) при 1:0 3-ти кръг: Реал Мадрид - Бетис - 4:2 Дадено: дузпа извън наказателното поле при 1:1 Съдиите във вреда на Реал Мадрид: 4-ти кръг: Леванте - Реал Мадрид - 1:0 Дадено: Сами Кедира неправилно изгонен А за класикото не говори защото там и Барса бяха порязани *thumb_up* А мачовете ви с Елче Виляреал Малага и Валенсия помниш ли ги ??? Или те не са щом са подпирали вас ???

GrandeBarca
10.02.2014 18:36

2008,2009 да, да.........домакини бяхме ? Е вие в последните 3 години 2 пъти сте домакини на 1/2 финала във втория двубой....а преди това няма как Щото бяхте ОСМИНАРЕАЛ*lol*

StiFFf11
10.02.2014 18:36

Факт е, че ви бием всеки сезон, факт е, че Реал от 11 години мисля не са взимали ШЛ кой ви е виновен Барса ли ? *lol*

LosMerengues
10.02.2014 18:20

Ахахахаххахаха ами напиши ги тия факти бе. Ето пример: Факт е, че ви бутнаха срещу Севиля(х2), Виляреал, Класикото, Сосиедад... Това са любимите ти ФАКТИ. Друг факт е, че напълно умишлено заклаха Реал срещу Осасуна и Билбао и точно вие имате най-голяма полза от това. ТОВА САМО ЗА ТОЗИ СЕЗОН, за предишните..... просто не ми се занимава, то е ясно. Факт е, че в ШЛ за 5-6 години получихте толкова аванти, че всички ви наричат УЕФАлона. Факт е, че откакто Платини е шеф, вие сте гостували в мач-реванш един единствен път.... ебаси "късмета". Това са "ФАКТИТЕ". А ти като искаш да говориш с ФАКТИ ги пиши, само "фактите говорят" не върши работа. Пак ви казвам, то е толкова очевидно, че няма как дори и на вас да не ви е ясно. Вие сте най-бутания отбор в света... това не е спор, това е ФАКТ. Не знам защо се чувствате длъжни да се опитвате да замазвате положението, но това си е ваш проблем, както казах.... прекалено очевидно е.

MaLkO_LuD94
10.02.2014 17:00

Феновете на РМ какво пак негодуват я да си гледат техния отбор *smile* Честита ни победа не вярвах че ще бием с такава разлика *smile*

GrandeBarca
10.02.2014 14:43

Засада има ли ? Има!, да ако бе свирена,двубоя може ии да се развое по други обстоятелства....е не бе свирена и в крайна сметка бихме..Честита ни победа...... Дали бе свирена с цел или не не мога да кажа...по-скоро си бе греШка*smile*

John_Jameson
10.02.2014 14:02

[@link https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1743450_935025839870966_1815816624_n.png] ??? *tongue* Феновете на Реал Мадрид, да не коментират! Да, засада на Алексис имаше, но не бе отсъдена и той вкара много майсторски! В последствие, Барса си залужиха 3-те точки!

MaLkO_LuD94
11.02.2014 12:24

Вие всяка година сте сигурни и накрая се криете *smile Не е старо от този сезон е или за теб само последния мач е ново инфо ( защото така ти изнася не за друго ) :Д

pavkata_7
11.02.2014 12:01

Съдията видя всичко ДА, включително и настъпването на Арбелоа отзад. Това го казвам, че ще останете в пръст в уста, защото съм 100% сигурен че тая година Реал ще има повече трофеи от Барса.

MaLkO_LuD94
11.02.2014 10:31

С какъвто вие оставате в продължение на вече 5-6 години ли *joking* Обожавам такива като тебе който в началото на сезона са силни а след поредния нуебъл ги е страх да се покажат *lol*

MaLkO_LuD94
11.02.2014 10:30

Колко трофея спечели Роналдо ? А да 000 2010 Меси спечели 2 и ЗТ му беше супер незаслужена ( според вас ) сега Роналдо не спечели НИЩО и ЗТ е едва ли не най-заслужената давана някога ??? ЛОГИКА ???

pavkata_7
11.02.2014 01:05

Ай стига бе, ако не беше фен на Барселона шях ти повярвам.. Е НЕ ! *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* *lol* Супер пристрастен коментар... А КОЙ ЗАСЛУЖАВАШЕ бе лелел... Тая година ще останете с един голем пръст в уста, а ако не е пръс ще е к**.

MaLkO_LuD94
10.02.2014 22:53

Всички ЗТ на Меси са по-заслужени от последната на КР *thumb_up*

pavkata_7
10.02.2014 22:35

И докога ще се хвалите със златните топки на Меси, поне да му бяха заслужени. По-добре 2 напълно заслужени отколкот 4 с 1-2 незаслужени.

MaLkO_LuD94
10.02.2014 21:42

Не разбрах Роналдо какво общо има в темата но бих ти отговорил така [@link https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/1609578_642083492512667_488480245_n.png] Да и от всичките ви трофей си виждал само 1 титла а първите ви 5 КЕШ никой не ги е виждал *smile*

pavkata_7
10.02.2014 21:33

Прав си важни са фактите.. Роналдо голмайстор на Шампионска Лига Голмайстор на Ла Лига. Реал Мадрид 32 Ла Лига Реал Мадрид 9 ШЛ.. САМО ФАКТИ... До края на сезона всичките ще се променени.

MaLkO_LuD94
10.02.2014 21:18

[@link https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1380336_686751984681200_77708971_n.png] Колкото е нужно *thumb_up*

pavkata_7
10.02.2014 21:13

Честита победа на Барселона. *smile* Да видя колко минуси ще събера. [@link http://prikachi.com/images.php?images/801/7052801k.gif]

LosMerengues
10.02.2014 11:38

Какво скачате като ощипани, това не е ли подпиране? Кажете си го бе "подпряха ни", защо се чувствате длъжни да се правите на луди и да се излагате в мизерни опити да изопачите фактите? Ще копирам едно мнение, което видях в друг сайт, не съм съгласен с начина по който се обижда Барса в него, защото е детински, но не ми се редактира защото е дълго, просто не го приемайте вътрешно. Има и пристрастност, но и МНОГО истини и факти, които може пък малко да ви отворят очите за този сезон(а и не само).
"ФАКТИТЕ този сезон: Реал - подарени 2 точки срещу Елче след измислена дузпа. Отнети 2 срещу Осасуна след подмината очеизвадна дузпа срещу Модрич, спестен червен на играч на Осасуна и несправедливо изгонване на Рамос. Отнета 1 точка в Класикото(минимум 1) след неотсъдени 2 дузпи в полза на Реал със задължителни червени картони за Адриано и Масчерано. Отнети 2 точки срещу Билбао след СПРАВЕДЛИВО изгонване на Кристиано, но НЕ изгонване на ДВАМА(или айде ПОНЕ ЕДИН) от играчите на Билбао действали по абсолютно същия начин както Роналдо.....Общо: -3 точки. Знам, че някой ще се хване за 5 сантиметровата засада на Роналдо срещу Валенсия, но тогава пък Матьо(който вече имаше жълт картон) спука тъпанчето на Алонсо, не получи нищо и 2 минути след това вкара за 2:2, дали 1:2 или 2:3, Реал си взимаше мача, особено ако Валенсия бяха останали ЗАСЛУЖЕНО с човек по-малко. Бурса - 2 подарени точки в Класикото. 3 подарени срещу Севиля след отменен редовен гол на Севиля и признати 2 нередовни гола на Бурса, единия от които далеч след като продължението изтече. 2 подарени срещу Виляреал след смешна дузпа без която гол нямаше да им вкарате за 900 минути, не за 90. 2 подарени отново срещу Севиля след скандален гол от засада(НАПЪЛНО УМИШЛЕНО ПРИЗНАТ), без този гол най-много да го бяха добутали до равенство.Общо: +9 точки....Бурса вече трябваше да е аут от борбата за титлата. Имаше и доста други аванти в тяхна полза, но не ги броя, защото бяха в мачове, които щяха да спечелят и без това, като този с Райо(2 гола от засада и подмината дузпа за Райо), с Хетафе(гол от засада за 2:4), дузпата срещу Валенсия си беше бисер, но те все пак загубиха. А като прибавим и напълно умишлената аванта срещу Сосиедад за КК, положението минава от СРАМНО към ОТВРАТИТЕЛНО!!! Сори лапета, но това са ФАКТИТЕ.....Бурса=СРАМ!!!!"

Barsabg
10.02.2014 22:11

а аа да прав си,направо 3 от класикото щото Валдес пазеше с крак,абе ей смешен а Рамос не беше ли за червен картон или то е било случайност ..... готви се за калъфки

Barsabg
10.02.2014 20:41

Хехееее,когато е за вас все оправдания измисляш .... прибирай се в мишата дупка

LosMerengues
10.02.2014 18:05

Ти му говориш, а оно рупа ли рупа.....

paradise11
10.02.2014 17:30

Опитах се да им кажа това нещо,но някой не възприемат,какво да се прави жалко за хубавите фенвое на отбора,вече са малцинство,вече има само МЕссифенове и Нейамрфенове, малко останаха на Барселона.

MaLkO_LuD94
10.02.2014 17:13

Просто замълчи защото фактите друго говорят *smile*

StiFFf11
10.02.2014 17:07

Нали от 5-6 години всеки сезон ви бием и на Сантяго Бернабеу...С изключение на миналият сезон *lol*

LosMerengues
10.02.2014 16:38

Елче... Валенсия...Много бе. Не забравяй обаче Ел Класико, Осасуна, Билбао. Дакато на вас за авантите ви мога да пиша до довечера. Както казах, пича дето му цитирах коментара, определено се е поотнесъл с обидите, но ситуациите с влиянието на съдиите ги е описал доста точно(аз затова и го цитирах). Просто не се опитвайте да сравнявате Реал и Барса в това отношение. Далеч по-бутания отбор сте(не само този сезон, последните 5-6 години не се търпи), всъщност сте най-бутания отбор в света... дали е по-ваша вина, дали е на някой друг.... не знам, но това е факт. Харесва ви или не... ФАКТ е. С тези опити да замазвате положението и да изопачавате фактите, не може да постигнете нищо. Признайте си бе, бъдете мъже, "бутнаха ни... ама какво да направим", вие феновете сте най-малко виновни, защо трябва да се излагате в опити да замазвате очевидното?

paradise11
10.02.2014 14:58

Не теб те виждам,че си интелигентно момче и водя нормална дискусия,говоря за Мартино,много лошо впечатление ми направи ,а последното изявление също.

Fcb10
10.02.2014 14:34

Пичага тук не съмсъгласен аз не съм ревал дори и да има грешки във ущърб на Барса докато Мартино си признава грешките не съм видял до сега да е ревал поне не съм чел такова интрервю.

paradise11
10.02.2014 13:50

Виж пич разбирам те,всеки отбор е "подпиран" някога,но има един детайл,когато ви порежат оревавате света,нали вашият треньор се постарава,да мрънка минимум 10 кръга ,да каже как съдийте го мразят и подпират Реал М,а всъщност то такива ситуации с "грешки" на съдиите печелите не малко точки.Може да говориш много за Ливърпул и Роджърс,но никога когато са ни порязали не си е позволявал да отиде и да каже,само нас ни порязват и да мрънка след мача. Нещо което правеше САФ,МОУ го прави в момента и този вашият треньор го направи не един път,но за разлика от горе избронените,той не е направил нищо съществено.

Fcb10
10.02.2014 13:02

Срещу Валенсиа дават спорна дузпа объркал се е съдията после ни гонят човек ? Срещу Сосиедат и теб да те псува играч какво ще направиш ако говориш за червеният картон на Иниго.Срещу Севиля вчера си признавам , че ако не беше гола от засада едва ли щяхме да ги обърнем лесно...

Gopcho
10.02.2014 13:01

Не играем добре напоследък и вчера си имаше засада, но това вече си е грешка на съдията. Срещу малага в ШЛ дормунд бяха 63 в засада нямаше кой да вдигне, ама никой не го споменава дори и да бяха спечелили ШЛ. Срещу сосиедад Вела си изигра положението ако беше малко по-хитър едва ли съдията нямаше да изгони Масчерано и да отсъди дузпа. Като цяло ти прочетох коментара от "фактите" , извинявам се!

Fcb10
10.02.2014 12:56

Вие също не може да се оплачете едно срещу Елче друго срещу Валенсиа...

LosMerengues
10.02.2014 12:47

Ти прочете ли ми коментара? Това "Бурса" не съм го писал аз. Не крия, че не ви харесвам, но и няма смисъл да го показвам по толкова детински начин. С много от споменатите грешки обаче съм напълно съгласен. Не всяка грешка е аванта, но как ще докажеш коя е умишлена и коя не е, ни е коментираме пред свършен факт. Пък и как става така, че повечето "грешки" са все във ваша полза? Това в Класикото грешка ли беше? Срещу Валенсия, срещу Сосиедад? Първия мач със Севиля? Грешка е, когато има нещо спорно и то се свири в една или друга посока, но е по-скоро грешно, когато обаче има ОЧЕВИДНИ неща и те се подминават..... вече си говорим за умишлени аванти, а те за вас досега през сезона са множко.

Gopcho
10.02.2014 12:34

Не всяка грешка на съдията е подпиране, той почти няма мач без грешка. И се научи как се пише "Барса", защото ако всеки фен на Барса започне да се обръща към смеходирид с педал мадрид, белея кенеф, белия минет, балеринките едва ли ще е толкова "розово" в темите на двата отбора , колкото в момента, ако ме разбираш на къде бия. Като искате да изкажете мнение го кажи човешки не да пелтечиш като малко детенце на което са му взели близкалката! Не се знаеше ако реал беше загубил тези точки още в началото къде ще ше да се намира в таблицата.

NoDiggity
10.02.2014 10:12

Тая година съдиите в Испания са просто безобразни! Не се съмнявам, че и без този гол Барса щеше да обърне мача, защото са далеч по-класния отбор, но всеки кръг има по 3-4 такива фрапантни грешки! Миналата година беше същото и в Англия. Този сезон чат пат са ок с леки изключения! И Юнайтед и Барса имат най-слабата защита от всички топ отбори тоя сезон! Всяка атака на противника е потенциален гол

paradise11
10.02.2014 09:50

И до фена на Реал,как знаеш че Барселона биех,след като преди гола те не направиха 1 атака.

Fcb10
10.02.2014 12:23

Не ме разбирай погрешно и Ливърпул и Барса са били подпирани не искам да се карам със никого не искам да падам на нивото на някой анти-фенове със здраве.

paradise11
10.02.2014 11:43

Ами уверявам те,че Ливърпул беше ощетен в повече мачове,от колкото беше "подпрян".

paradise11
10.02.2014 11:42

Да,в момента топ отборите,са напълнени с един интересни индивиди,наричащи се "фенове",това важи за БАрса ,Реал,Ман Сити и Челси в по-малки мащаби.Моето скромно мнение е,че Мартино не е за Барселона,те играят под стандарта си,а на футболистите им се слага статут на "извънземни",тези кръгове и Иниеста и Шаби и Меси играят както си поискат и си личи,че Мартино не може да им каже нищо,защото вероятно ще бъде уволнен,защото Барселона без някой от тези играчи,ще понесат финансови загуби.Аз виждам една постепенно вървене надоло от страна на Барселона и в момента не ги виждам срещу Ман СИти,въпреки че и те не са в форма,дано да греша,но това виждам аз.

angel.bonev.908
10.02.2014 11:35

Всички сме против грешните отсъждания за нас, разберете го това. На мен също не ми харесва винаги когато бием да казват, че съдията ни подпирал. Факт е че тази година съдиите в Испания са безобразни, абсолютно за всеки отбор има поне по 1 грешно отсъждане в негова полза всеки мач. Реал са същите, като падат съдията е виновен и ние като бием пак съдията е виновен, той е вкарал головете, той е треньора на отбора. Така мислят поне 80 % от феновете им в Уинър. Разбира се има и трезво-мислещи с които е удоволствие да пишеш. Това, че Тата всяко интервю обръща темата за Реал е оправдано според мен. Не правилно, защото той трябва да обсъжда Барса, а не да гледа другите отбори. Но Моуриньо ги правеше тия работи докато беше начело на Реал. Но за едно е прав. Той беше в такава позиция, че не можеше да види явната засада. Но нарушение наистина си имаше на Фацио срещу Меси. Аз не виждам въобще да играе за топката, но виждам как го държи за десния ръкав. Както и да е, няма да обсъждам повече. Но не трябва всеки път да тръгваме да спорим и да си показваме селския манталитет български. За пример ще дам как като изляза от вкъщи и съм с тениска на Барса всички, които са против Барса почват да ме обиждат на улицата. А след Купата на Краля когато Реал ни биха, бях в Испания и след мача се прибирам и като се качих в автобуса с тениска на Барса, целия автобус беше пълен с фенове на Реал. Всичките ме поздравиха за мача и така. Личи си кои са истински фенове и кои не. Значи тука ще дам за пример един sdw, един NickoRM, които ми харесват като потребители, а другите само тръгват да плюят и да обиждат. Няма как да стане момчета. Не е това правилния начин. В крайна сметка и да се обиждаме и псуваме, нашите любими футболисти си вземат милионите и въобще не знаят за нашето съществуване.

Fcb10
10.02.2014 11:32

Да не започвам да гледам Ливърпула , че роман ще напиша от побутванията ви да не е да има грешки само във полза на Барса ? Не ме карай и аз да идвам да изразявам мнение не съм такъв да ходя във на другите отбори темите и да си излизам помията.Колкото до Тата Мартино ще се види що за треньор е във важните мачове във Шампионската лига , ако бием Сосиедад и играем финал за Купата на Краля и във първенството.

paradise11
10.02.2014 11:23

Изразих мнение,просто тези грешки в полза на Барселона станаха твърде много и лансирането на отбора също.Можеш ли да кажеш,че това не е вярно? Колкото до Ливърпул,дори да не влезем в Топ 4,аз пак ще бъда доволен от отбора си,играят добре,показаха характер и вече има отбор с който може да се работи,след пробойните оставени от преди години.

Fcb10
10.02.2014 11:18

Смешнико я не ми разтягай накакви си темички тука и си гледай смешното отборче недей много да коментираш кой е слаб , бог и така нататък да не вземете накрая да изтървете четвъртото място и да ядете дървото.Аз съм бил комплексиран ама не виждам да съм влязал във статия за Ливърпул и да казвам Суарез е канибал Суарез е симулант твоят отбор никога не го бутат гледате само грешките на Барса ама не се виждате колко сте елементарни..

paradise11
10.02.2014 11:07

Защо веднага избиваш на агресия,явно защото непоносимо да приемеш истината,особено след като те тормозят и в училище.На много хора им омръзна от представянето на играчите на Барселона,който едва ли не се превърнаха в "богове",заради ФИФА.Малко ли съдийски грешки във ваша полза имаше и не тук не се заяждам и всеки истински фен на БАрселона ще ме подкрепи,че са твърде много тези грешки.Ако не виждаш отбора ви играе безобразно слабо,за стандартите си,не може вашият тренер който си личи ,че не знае какво прави с отбора,всеки път когато се каже нещо за Барселона,да го обръща на тема за Реал,гледали ми интервюто след мача,каза : "Не видях засада,но видях дузпа срещу Меси" Не може да повтаряш постоянно Меси е най-великият ,Иниеста е бог и т.н. На много хора им омръзна от лансирането на Барселона,а отбора има и много фенове,който са им наистина фенове,за разлика от такива комплексирани деца като теб.

Fcb10
10.02.2014 10:10

Абе Луузър много ви нарастна самочувствието на фенчетата на пула на четвърто място сте и не може да се говори със вас къде беше миналият сезон когато бяхте максимум на 6-7 ?

paradise11
10.02.2014 09:50

Това извращение с футбола трябва да спре.Нямам нищо против феновете на Барселона,но няма 2-ри такъв отбор,не може всеки мач да те подпират брутално.Не може Меси да стой статичен в ъгъла на терена и след голът от огромна засада,да вкара 2 гола,след който става бог,не може.ОЧаквам срещу сити същата порция дуспи и засади,това вече не се търпи.

Marto17
10.02.2014 09:44

С тая игра в защита не ги виждам с/у по класните отбори като Ман Сити и др. Всеки мач им вкарват на барца

Barsabg
10.02.2014 07:39

Надявам се че това беше мача с който излизаме от кризата.Меси днес игра добре и ако пробва изстрели срещу Ман Сити имаме много голям шанс.Според мен второто полувреме Меси ако беше по голям егоист щеше да потърси хет-трика си,но просто си личи,че за него головете вече не са толкова важни.

mostoles
10.02.2014 06:31

Съдиите от хомосексуалистката футболна федерация в Испания вече наложиха нова тенденция в местното първенство: наличието на една дузпа в полза на Барса или един подарен гол се счита за добро съдийство. Две или повече дузпи вече говорят за висока съдийска класа и "международен рефер".

mostoles
10.02.2014 06:26

пак ли гол от засада бре...тея Севиля вече 4-ти пореден мач ги режат много здраво срещу Барселона.....и не ми казвайте,че е все едно дали ще загубиш с 1-3 или 1-4,защото по един начин и нагласа играеш при 1-0,по друг начин при 1-1,а когато ти направят и гол от очевадна засада за 1-2 и то срещу Барселона,рухваш психически и ти се убива желанието за игра драги ми смехурковци,но това,няма как да го знаете,защото не сте се събличали за физическо....да не говорим за нещо повече,драги ми дечковци

Barsabg
10.02.2014 10:34

ти видя засадата на повторението нали ве смешко ... ебати жалкия аре ти стани съдия ве жалък тъпанар смотан

IvailoGeorgiev
10.02.2014 10:25

ООО коментаторе! Кво прайш. Всички чакахме с нетърпение да видим компетентното ти мнение как например Барса без съдии за били слаби, жалки тинтири - минтири. Без теб темата нямаше да е същата. Много ми е интересно как говориш за съдии, като ти самия си фен на подкрепян отбор. Яд ли те е? Барса отново са на върха, а ти продължаваш да ръсиш простотия след простотия. На ,,фен'' ли ще се правиш. Ти си просто един жалък хейтър, който си няма друга работа и мисли как да нахраниш ,,Съдийския'' отбор*thumb_down**thumb_down*

stefanBG111
10.02.2014 01:01

Браво бе Уинър, вие се сетихте да направите тема за нас .Честита победа момчета. Недейте и вие някои от феновете на Реал, като тези на Челси да киснете непрекъснато във всяка статия и да злорадствате.

LiamBrady
10.02.2014 00:39

Гледах подробен репортаж на мача и останах с впечатлението, че Севиля изпуснаха една камара положения и то с лека ръка. Ако може някой, който е гледал мача да разясни набързо дали е така. Мачовете, които съм гледал на Барселона този сезон, не ме впечатлиха и ми струва, че отборът е вече изчерпан и трябва млада кръв, гладна за успехи. Тиаго и Сеск ми изглеждаха като най-правилните хора, които да поведат отбора редом до Неймар и Меси, но единият вече не е в отбора.
И да не забравя, честита победа! *smile*

Barsabg
10.02.2014 07:41

Извинявай ама как да нямаше фал?!Не мога да го проумея ... та той дори не играе с топката да му се невиди .... той поваля Меси и Меси бута топката назад ...

LiamBrady
10.02.2014 01:44

Мерси *smile*

ComsteR
10.02.2014 00:41

Севиля контролираха мача първото и малък шанс и лакомията на Ракитич ги лиши от 2-ри гол след това Барса вкараха от засада при фал който го нямаше.

RealMardridCR7
10.02.2014 00:30

засада имаше да,но това няма никво значение така или иначе Барса си биеха

Barsabg
10.02.2014 07:41

е евала бе!Един нормален фен,заща всичките на Реал да не са като теб ....

ComsteR
10.02.2014 00:32

Не съм съгласен пич та те не знаеха какво да правят до гола бе, всичко това е психологически срив във играчите на Севиля!

pavkata_7
10.02.2014 00:27

Да не говорим за подарена дузпа с/ъ Валенсия, да не говорим за неотсъдената дузпа с/у Реал, да не говорим...
С тази игра Барселона няма да спечелят Ла Лига, гарантирам ви. В това ще се обедим всички в края на сезона ще видите.. *smile*
iHala Madrid!

_beroe_
10.02.2014 00:25

Уинър вие се сетихте да направите тема, браво. А колкото до мача според мен не трябва да има голям спор за засадата, защото дали ще е 1;3 или на 4 е все едно.

pavkata_7
10.02.2014 00:25

Защо не пише, че вкараха от засада? За Реал веднага щяха да напишат...

Fcb10
10.02.2014 00:19

Само лаете за тоя тъп гол от засада и без него ги биехме нищо не казвате за дузпата срещу Меси когато въобще не докосна топката и го свали на земята със лявата си ръка....

angel.bonev.908
10.02.2014 00:17

Сега всички ще кажат, че при нашия първи гол е имало засада = УЕФАЛОНА.... Да, така е!! Засада имаше, грешка на страничния съдия и грешка на Ракитич, че остави непокрит Санчес. Но след това съдията върна жеста на Севия, след като имаше фаул в атака на Гамейро, когато остана сам срещу Валдес, задържане на Меси от страна на Фацио и още 1-2 положения. Мача не се разви отначало добре за нас, но след това беше супер. Страхотни голове на Меси, предвид тежкия терен. Поздравления за играта на севийци. Visca el BARCA!!!

angel.bonev.908
10.02.2014 00:29

А я ми кажи играта уж за топка на Фацио срещу Меси ??? Въобще няма такава игра и с лявата си ръка го държи за десния ръкав и го дърпа. За какъв коментатор ми говориш. Коментатора на Тв+, който много ги разбира ли ахахахаха. Мене не ми е ясно защо всеки път трябва да се разправяме, като, че ли твоя Мадрид е безгрешен и за Вас няма грешни отсъждания.

ComsteR
10.02.2014 00:24

Какъв фал бе момче? ако коментатора не го беше казал нямаше дори да повдигаш темата, никакъв фал игра рамо във рамо!

RealMafia1
10.02.2014 00:15

Същински срам в два мача да те пореже съдията е много болезнено Барса са абсолютните късметлий този сезон и с нищо не показват камоли да доказват че трябва да са шампиони пълна дупка ......

ComsteR
10.02.2014 00:55

Абе има хляб във него, като цяло Севилци направиха хубав мач и, пропуските им срещу отбор като Барселона е жив автогол , защото аз видях поне 4 чисти гола.

angel.bonev.908
10.02.2014 00:53

Севийците доста добре си играха до нашия гол. Там грешника беше Ракитич, който остави Санчес, то и имаше засада, но както и да е. После доста лакомо постъпи, където можеха да вкарат 2ри гол. Като цяло имаха положения но не можаха да ги вкарат, не толкова, че са рухнали психически. А тоя вашия младеж Черишев доста уплашен беше.

ComsteR
10.02.2014 00:46

Виж сега съгласен съм за ,почти всичко което каза до, последното изречение , няма как да отречеш че Севиля просто психически рухнаха държаха се доста стабилно преди гола , не казвам че нямаше да ги биете, даже лично според мен ги обръщах те но този гол , дойде във повече на Севилци.

angel.bonev.908
10.02.2014 00:43

Обяснявам се и бързам да обясня как стоят нещата. Мразя винаги като почнат с УЕФАЛОНА, ДУЗПАЛОНА, не знам си кви такива. Някакви фенове, дето не са се събличали даже в час по физическо и големите разбиратели станаха. Нека да бъде изместена Барселона, да има интрига... мене това ми харесва, че в момента и трите отбора сме с по 57 точки... Не да ми разправят после, германското било по-интересно, дето Байерн с 15 точки пред втория или италианското да речем. Както и да е, казах каквото имам да казвам. Маче беше хубав предвид терена, и като цяло условията. *wink*

ComsteR
10.02.2014 00:39

Виж сега на мен във устата ми е един отбор и той е Реал , пак ти казвам отговорих ти само защото почна да се обясняваш като ощипана госпожица , А Барселона може да бъде изместена и със голово шоу срещу Хетафе и Елче от Реал. *smile*

RealMardridCR7
10.02.2014 00:38

защо пък трябва да ме е яд че Барса в момента са на 1во място,боли ме тва че Мадрид не са,аз ако бях в отбора да,щеше да ме е яд бих искал да са на първо ма няма тва че Мадрид почват слабо в началото на сезона си е техен проблем

angel.bonev.908
10.02.2014 00:34

Аз каквото има съм го казал, винаги когато отсъдят грешно за нас, го казвам. Вие сте тези, които почвате да се заяждате, щото Ви е яд, че не сте първи и че Барселона бие. Само Барселона ви е в устата и винаги дори и грешен тъч да има отсъден за Барселона, вие се нахвърляте срещу всички фенове. Човек трябва да умее да си признава и грешките. Както виждаш съм признал, че имаше засада и гола не трябваше да се зачете. От това по-добре здраве му кажи. Срещу Сосиедад и Валенсия също признавам. Друг е въпроса, че Сосиедад са селяни и въобще даже равен не заслужаваха с тази си игра. Валенсия ни биха и точно това заслужавахме тогава.

ComsteR
10.02.2014 00:31

Да ти кажа изгледах мача не видях къде са ви порязали , факт е че дори ФАЛ нямаше при гола ви, да не говорим за другите мачове, не ме мисли за хейтър но ти почна да се обясняваш като ощипана госпожичка , кажи срещу Сосиедат или Валенсия?

angel.bonev.908
10.02.2014 00:26

Ти гледа ли мача изобщо да видиш кой отбор повече порязаха ? Моля те, недей да говориш наизуст. От една мухата слон правите, само защото е Барса. Обяснил съм по-долу как стоят нещата. Прочети мнението ми и прегледай ако искаш запис на мача. Каквото за нас, такова беше и за Севия.

ComsteR
10.02.2014 00:23

Толкова ли сте плиткоумни ? "За Реал нямаше ли" това ли можа да измислиш? факт е че 3 мача отборите срещу които играете ги режат!

Fcb10
10.02.2014 00:20

Да вие играете прекрасен футбол доминантен направо сте цъфнали и вързали вашият отбор никога не са го подкрепяли съдийте..

kirowe
10.02.2014 00:19

мхм, а за реал този сезон нямаше подкрепа, нали