Пореден провал за Юнайтед, Фулъм открадна точка от шампиона (видео)
Главен съдия на мача бе Кевин Френд.
Лондончани шокираха своя опонент в 20-та минута, когато Люис Холтби изведе Стив Сидуел зад гърба на защитата. Полузащитникът стреля без подготовка и прати топката в долния десен ъгъл на Де Хеа.
След този епизод гостите се дръпнаха в своята половина и храбро бранеха преднината си.
Двубоят не се развиваше добре за домакините, които отиваха към девета загуба за сезона във Висшата лига.
Като че и днес Фортуна бе обърнала гръб на червените дяволи...
В 78-та минута обаче всичко се промени. След меле в пеналта на Фулъм Хуан Мата с прострелно центриране намери Робин Ван Перси непокрит в малкия пеналт и холандецът прати топката в мрежата, изравнявайки резултата.
Още в следващата атака Майкъл Карик стреля от границата на пеналта, последва рикошет в защитник на гостите и топката влетя в горния десен ъгъл на Стекеленбург.
Феновете на домакините си мислеха, че техните любимци са успели да счупят каръка, но в последните секунди на даденото от рефера продължение Фулъм изравни. Карик изгуби топката в центъра от Сидуел, който с пас в коридор намери Ричардсън в наказателното поле на домакините. Последва удар по диагонала, Де Хеа спаси, но при добавката Дарън Бент с глава се разписа.
Така последният във Висшата лига открадна точка от дома на шампиона.
Състави:
Манчестър Юнайтед: Де Хеа, Евра, Рафаел, Видич, Смолинг, Флетчър, Карик, Йънг, Мата, Рууни, Ван Перси; Резерви: Фърдинанд, Гигс, Линдегор, Ернандес, Валенсия, Кагава, Янузай
Фулъм: Стекеленбург, Хейтинга, Рийзе, Ритер, Бърн, Сидуел, Ричардсън, Квист, Холтби, Тунаклиф, Танкович; Резерви: Хангеланд, Качаничклич, Дъф, Коул, Паркър, Бент, Стокдейл
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
10.02.2014 20:38
Няма значение дали Манчестър падат или печелят този отбор винаги ще остане в нашите сърца и ние ще го подкрепяме винагии *wink* *wink* *smile* (y)
10.02.2014 12:39
еххх пожелавам ви мойс да остане дълллллггггггооо *joking**joking*
10.02.2014 10:16
Спокойно дяволи,дано да отмъстим за вас в другият кръг! *lol*
10.02.2014 10:03
Няма нищо по-хубаво от това да гледам сълзите на на феновете от Юнайтед. Така както те се радваха да гледат тези сълзи от феновете на Ливърпул. Това равенство беше просто върховно, толкова се израдвах, колкото победата над Арсенал, но "топчиите" са отбор, който заслужава уважение, като просто в този мач не им се получи играта.
10.02.2014 12:22
И между другото не знам защо купуване на тениски или каквото и да е те орпиличава като истински фен на даден отбор? Както може би знаеш положението в България е на ръба на мизерията в момента и има доста бедни хора, които не могат да си позволяват да купуват най-новите екипи всеки сезон, защото са по 200 лева! Не знаех, че за да си истински фен на даден отбор трябва да похарчиш 2-3 хиляди през годината за техни артикули! Благодаря, че ни просветли! Ако искаш събери пари и си купи и къща в гр. Ливърпул! Гарантирам ти, че това ще те направи най-великия им фен ЕВЪР!
10.02.2014 12:19
Пикльо, за разлика от теб съм ходил 2 пъти на Олд Трафорд и то съвсем наскоро! Гарантирам ти, че фен артикулите които имам на Юнайтед ти цял живот няма да може да ги събереш! Тениски на отбора имам точно 5 на брой. Имам и шалове, календари, плакати, ключодържатели ама кво ли ти обеснявам. Явно си решил, че само ти може да си купуваш артикули а ние сме интернет ботове *lol* Ако искаш може да се пробваме да видим кой знае по-добре историята на отборите си? Тръгнал на мен да ми обеснява на колко километра се намират 2та града и кво било съперничеството :Д Ти на мен ми викаш, че ще си останем с 20-те години ама май вие си останахте с 10на годинки величие при Бил Шенкли и Боб Пейсли?! Не знам кой те е изполъгал, че преди САФ сме били в средата на таблицата, като сме първия Английски отбор печелил КЕШ и то няколко години след ужасната катастрофа в Мюнхен! Чел ли си впрочем заради кой отбор накзват Английските отбори да не участват в КЕШ за 5-6 години? Май отбора се казва Ливърпул и "благодарение" на него отбора на Евертън не е играл дори в Европа, а тогава отбора им е бил страшно силен! Като плямпаш поне защо 2та отбора/града се мразят толкова много знаеш ли историята на Манчестър и Ливърпул преди още да е измислен футбола? Или тая страница си е пропуснал в Уикипедията преди малко? От 6 години станал фен на Ливърпул и вече не може да се говори с него *lol* Момче, доста преди теб гледам футбол и се интересувам 2 пъти повече не само от Юнайтед, а от самата игра ФУТБОЛ(в частност се интересувам повече от Английското първенство)
10.02.2014 12:03
абе точно фен на Л'пул да каже къде ни е мястото последната титла на отбора ти може само дядо ти да ти разкаже за нея колко и се е радвал като дете
10.02.2014 11:34
Така като чете човек да си помисли че 20 години са някакво миниатюрно постижение. Изпадаш в някакви дребнави моменти приятел "На колко бил Манчестър от Ливърпул" ,"По колко тениски сме купували" . Айде осъзнай се ние гледаме мачовете на отбора си и стискаме палци. Щом можеш да отделиш парички са тениски (тоест майка ти и баща ти) , еми браво ! Ама да ни говориш все едно си роден и живееш в Ливърпул хайде моля те *smile* Ако искаш да си пич купи си тениска на роден отбор и СПОНСОРИРАЙ тях (повярвай те имат по-голяма нужда , тези грандове си имат парите *wink* ) Отделно много бързо заключваш момента в който едва ли не нищо няма да направим следващите сезони (ако успеем ти веднагически ставаш смешен както някои фенове на нашия отбор които много говорят) Отделно говорейки за омраза, през последните години омразата винаги е била насочена към Юнайтед (от ВСИЧКИ) , така че какво си се разревал за малко хейт.
10.02.2014 10:33
Оставате си с тези 20 години и това е, моето момче. Преди сте били отбор за топ 10, махна се САФ и сега си дойдохте там, където ви е мястото. Измислени фенове няма, измислените сте такива като вас, защото почти всеки фен от вас няма фланелка на любимия си отбор, а почти всеки фен на Арсенал, Ливърпул, Реал Мадрид, Милан има. Аз лично всеки сезон си купувам фланелка на отбора от официални сайт и така го подкрепям. Ти какво направи, че наричаш мен псевдофен? Да не би да ходиш на всеки домакински мач на Юнайтед? Аз правя от сърце това и го правя вече от 6 години. Когато бях на 15, бащата ми ме пита какво искам за подарък за рождения ден и първата ми фланелка беше факт. На 24 Юни 2009, получих първата фланелка [@link http://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2008/04/new-liverpool-shirt.gif] Последно, още ли държиш, че съм псевдофен на този отбор или какво? Просто вашата омраза през тези 20 години мина граници, но ти дори не си запознат, защо двата отбора не се харесват толкова. Ти дори не знаеш на какво разстояние се намира Манчестър от Ливърпул. Изобщо кво ти обяснявам?
10.02.2014 10:17
Жалко за теб значи, защото свестните фенове на отбора ни винаги са ви подкрепяли в трудните моменти(специално аз съм така). Разбирам, че на теб и още няколко измислени фенове на Ливърпул ви е голям кеф тоя сезон, след като 20 години ни дишахте прахта, но всеки отбор си има силни и слаби периоди!
10.02.2014 09:23
Прочетох коментарите и такова хейтване никъде няма просто,, направо да се натовари човек. Както и да е Юнайтед удари дъното. Едва не паднахме от отбор който е в криза (2 отбора в криза само дето Юнайтед разполага уж с по-добрите играчи и абе знаете .... какво ви обяснявам ) .
И наистина с тези центрирания нищо не се целеше. Даже много се ядосах накрая 95-та минута забравих кой центрира . Май Янузай я прати малко след центъра -> посока вратата и падна в наказателното на Фулъм но НИТО ЕДИН от играчите не тръгна да се бори за топка която е на 5 метра от него......ЗАЩО ? Играчите наистина нямат грам хъс, виждат нещата че не са добре и го приемат. УЖАС *smile*
10.02.2014 09:13
Вече се убедих напълно, че Мойс не знае как да използва състава, с който разполага... Не може на такова ниво, да правиш такива неадекватни смени... И центриранията... Ман Ю винаги е играл с крила, но това прекрачи не всякакви граници, а не знам какво... 100 центрирания за 90 мин.. Евала! Това само показва, че наистина Мойс не знае как да използва своите футболисти.. Трябва да си олигофрен за да не видиш, че след 50 центрирания нищо не се получава и да продължаваш със същата тактика. Този сезон сме го отписали, ще има загуби и на футболисти и на позиции, но важното е да се вдигнем и да покажем защо Ман Ю е велик отбор!
10.02.2014 07:04
и аз съм на мнение, че Мойс трябва да се маха обаче кой ще дойде на негово мястото и по- добре ли ще са нещата
10.02.2014 01:05
Пичове,най срамното и трагично нещо не е да направиш Х у дома, срещу последния в класирането, отбор който бива разгромяван от абсолютно всеки тим...най срамното и трагично нещо беше че последния в класирането,отбор който бива разгромяван от абсолютно всеки тим, излезе на Олд Трафорд със РЕЗЕРВИТЕ и безмалко не ни победи.
10.02.2014 00:12
Радо неграмотен ама обяснява на неграмотните, че били неграмотни в случая момичето. Знаете ли кое е най-смешното нещо в бълг. език, че дори трагично е факта, че има доста хора който дори не осъзнават какви грешки правят. Друго е да напишеш една думича погрешно, но след проверка да намерищ грешката и да я поправиш, но когато не осъзнаваш грешките си е как да го кажа малко страшничко още повече ако човек като радо е доста сигурен в себе си.
09.02.2014 23:43
До коментар [@comment 1569062] от [@user rad011]:
1. След препинателен знак се оставя празно място.
2. След въпрос не се пише точка.
3. Думата не е "тебе", а "теб" .
Много грамотно пишеш! *stop*
09.02.2014 23:33
под "стари традиции" имам предвид това, че отбори като Ман.Юнайтед не харчат луди пари за звезди, а те произвеждат таланти и дори не сменят постоянно треньорите си, което ще рече, че Ман. Юнайтед е от отборите който спазват традициите като цяло, а един чудесен пример за това е факта, че основно играят на схема 4-4-2.
09.02.2014 23:33
Купатаа говоряя купатаа *wink* _|_
09.02.2014 23:33
До коментар [@comment 1569044] от [@user sashi.dimitrova]:
Научи се да пишеш пък после пиши.*joking*
09.02.2014 22:44
МЮ догодина ще се борят за титлата с отбори като Лийдс, Форест и Уотфорд *party**party**party*
09.02.2014 22:38
Що не пуснете тема за смешната ФАРСА .. тая година ще вкарат ли гол без чужда помощ.. от засада, автоголове, дузпи.. евала!
09.02.2014 22:04
Направо ги съжалявам горките имат такъв състав,а губят точки постоянно... проблема е в слабичкия треньор да са маха докато е време ..
09.02.2014 21:19
Този сезон МУ ми носят доста кинти но определено има фенове които вярват в Мойс другите може да го мразят но факта е един МУ никога не са били най силния отбор или да са имали най класните играчи (изключвам отбора от края на 90те и началото на 00) просто СА знаеше как да ги използва тези играчи и да им извлече максимума определено Мойс може да си изгради собствен отбор стига да му се даде време
09.02.2014 21:53
Айде бе не сме имали най силния отбор !!! Отбора от 2008 да не би не е бил най добрия??? Роналдо, Руни, Тевез, Скоулс, Карик, Скоулс, Гигс, Харгрийвс, Видич, Фърдинанд, Евра, Ван дер Саар, Невил!?!?!?!? Да не говорим за този който постигна требъл през 99-та.
09.02.2014 21:05
хи хи
09.02.2014 20:56
Мойс трябва да си ходи,този не става за нищо,закопа отбора иии нищо
09.02.2014 20:45
Сър Алекс навреме напусна потъващия кораб! Пробута го на Мойс, а сега му гледа сеира! Типично в негов стил... както направи и с Бербатов!
09.02.2014 20:45
[@link https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1622256_700274079994796_780717767_n.jpg]
09.02.2014 20:44
А сега идях заглавието на темата. "шампиони" хахаха, съдииската бригада, на тях викайте шампиони. След края на шампионата ги поздравете с топ 10, че им е много
09.02.2014 20:56
Като стигнете величието на Милан, тогава ги коментирай
09.02.2014 20:55
Фен на Милан говори за съдии и подкрепа?! Заряза ви Берлускони и съвсем скоро ще отидете там където отдавна трябваше да сте - в Серия Б! Ма нали вие сте "невинни" от Калчополи... Берлускони сигурно е смукал пишките на половината делегация на Италия! Интересно къде бяха съдиите последния път като играхме с вас и ви надучпихме задника на Сан Насиро?! Реванша на Олд Трафорд няма да го коментирам, че ми става мъчно като се сетя
09.02.2014 20:42
аре викайте Скоулси пак да ви оправя играта
личи си, че Мойс не пие винце със съдиите, ама и Фулъм в типичен ваш стил ви боднали в 3тото полувреме едва ли не
много дрънкахте миналата година, ама сега ще си намерите мястото да се научите на уважение и вие
09.02.2014 20:37
уйнар бивш шампион *wink*
09.02.2014 20:27
Путкитее мазнии млъкнахаа аа кучкии ши ви ебем майкитее само Юнайтедд
10.02.2014 12:10
Сашито Димитрова що се натягаш толкова!Щом си властна дама значи можеш да ми направиш спанкед!мен мама още ми го прави и не ми дава да гледам челсито след 12 ч в полунощ!Щото и мацка не съм видял още и чурито ми е само 4-5 санта!Хайде със здраве-не им се връзвай толкова!Щом си момиче ако приемем че си значи трябва да са кавалери с теб и да не ти се нахвърлят а отборите нямат значение-нали си лапат паричките а феновете мухичките!*beer**beer**beer**joking**lol**wink**wink*
09.02.2014 20:26
Мишките се радват ,че Юнайтед не играят добре но и това няма да продължи още дълго. А да това е шампиона на Англия който има нужда от нови играчи още от 2009г. мачовете с барса си личеше че нямаме средна линия а сега защитниците нямат шанс да се обиграят заради контузии. Така че малки промени и пак ще сме там където ни е мястото на върха
09.02.2014 20:24
Авее хораа стигаа вее ко искате от Мойс пусна всичко което можа всичко зависише от играчите ама вие путки майни фенове на Арсенал марсенал и Челси преебаните мелси мноо ви знаят мазните усти миналата година Манчестър за смях ви напрайха ало пуснети малко стари мачове и зяпайте ся Манчестър дава възможност на унез путки дет купа не виделии малко да се зарадватт и другата година ши викате пожелете наа ;%%
09.02.2014 20:21
топ 4 няма да видят 15 години проклех ги
09.02.2014 20:21
И като се сетя,че са шампиони ми става още по-смешно *lol* *lol*
09.02.2014 20:13
Този край на мача бе напълно очакван,първо заради слабата игра на юнайтед в всички мачове до сега а и не забравяйте къде работеше тоя мюленстийн до скоро.
09.02.2014 20:12
Как може да кажете, че Мойс няма вина ???
Човека още от самото си пристигане в клуба се държи неадекватно! Вместо лятото да се напъне да купи качествен полузащитник, който да играе до Карик, като Видал, Маркизио, Лалана,....някой, той плати по-голяма сума за Фелайни, отколкото беше клаузата му за откупуване, купува Мата, при условие, че не даде шанс на Кагава да играе зад нападателя, изобщо не ми се коментира тоя човек, нищо добро не ни чака!
09.02.2014 20:10
Мойс е казал,че ще изпълни договора си т.е още 5 години радост за всички
09.02.2014 20:07
Манчестър Юнайтед пълен провал ! ;х
09.02.2014 20:04
пак Видич*lol*
09.02.2014 20:03
#УВОЛНЕТЕГОТОЯБЕ
Мойс е бездарен, 46 центрирания за 1 полувреме, 46!!!! Повече отколкото всеки друг отбор за тоя кръг през за целите има мачове!!!!!!!!!!
09.02.2014 20:02
УЖАС! Какво за бога се случва с Юнайтед?!!! Не съм им фен, но не ми е кеф да са чак толкова зле! Искаше ми се, сега да победят, пък вече в сряда да загубят от Арсенал. Няма как, в сряда ще викам за артилеристите, фен съм им, но не ме радва положението в което е Юнайтед!
09.02.2014 20:02
[@link https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1655993_226437944210281_807487925_n.jpg]
09.02.2014 20:06
[@link https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/1613831_744311642245828_1051595682_n.jpg]
09.02.2014 20:02
Разбрахме,че си по цял ден във Facebook,спри да ни го доказваш.
09.02.2014 20:01
не сме загубили умението да правим късни обрати, но сме придобили едно ново умение да получаваме късни голове от които да губим точки..
09.02.2014 20:01
Откъде идва тая злоба да мразите МАН Юнайтед незнам ....
09.02.2014 20:01
С играта, която показват МЮ този сезон според мен ще трябва да се радват, че поне са в горната половина на таблицата !!
09.02.2014 20:01
как може такива шмешни голове
09.02.2014 20:00
Има и нещо положително в цялата работа минахме границата от 40 точки, значи няма да изпаднем *joking*
09.02.2014 19:59
Честита точка,такъв Юнайтед искам да гледам.
09.02.2014 19:59
тъкмо се зарадвах, че ще спечеля и някой лев и..............................мойс е голям треньор *lol*
09.02.2014 19:58
Честно ви казвам колкото и да ги мразя Манчо вече направо ги съжелявам просто са много жалки за какво им трябваше да се прибират в защита след като поведаха с 2:1 и какво е това английско дебилско търпение не разбрахте ли че с Мойс просто работите няма да станат
10.02.2014 13:31
защото такива "фенове" като теб казват че това е шампионски отбор затова казвам за последните 2 години отделно опита се да изглеждаш мн умен но не се получи нещо *lol* да биеш с 1 гол значи и 3:2 , 2:1 и т.н не е задължително да е с 1:0 *lol*
10.02.2014 04:07
Не е от високото ми щот много сте се скупчили та не се чува
09.02.2014 23:29
Това се опитвах да обясня по-долу на някои хора. Поздравления за коментара!
09.02.2014 23:23
Аре стига с тая шегичка, доста е изтъркана вече -_- .. Вече две или три години само това се повтаря
09.02.2014 23:19
малък петко от лом май не си изобщо в час кви глупости пишеш хаха "стари традиций" ала бала хаха
09.02.2014 23:01
Добре си написал всичко, но какво ще стане ако лятото Юнайтед вземат та строшат 100мил както се говори? Арсенал като ги гледам и те започнаха да развързват кесията.. Футбола се превърна в нещо друго в последните години и ако искате да сте там където сте свикнали да гледате отбора си, ще трябва и вие да свикнете с това.. Успех!
09.02.2014 23:00
"ама за мен Арсенал и Ман.Юнайтед са отборите, които придават смисъл на първенството или с други думи казано без тези два отбора в първенството се губи смисъла на футбола и традициите като цяло защото това са два гиганта, които продължават да спазват старите традиции, а не като Сити, Челси и дори Ливърпул." Какво имаш предвид под "стари традиции" , разбирачо ?
09.02.2014 22:41
И ще ми споменаваш само последните два сезона в ШЛ как били отпаднали?*joking* няма ли да споменеш преди това 2 финала и един път паднахме от Байерн заради правилото гол на чужд терен и по-точно 3 финала щяхме да играем. 80 % от мачовете на Ман.Юнайтед се печелеха с по 1 гол, а от тия 80% то 70% от мачовете се печелели в последните минути *lol* ама ти вярно смяташ на грубо и за това ще бъда съвсем откровен "грешни сметки си си направил" Посочи ми един отбор който да умее да печели голям процент от мачовете си с 1-0. Истината е, че да биеш по 1-0 е по-трудно отколкото да биеш по 2-0/2-1/3-1 и т.н. Слабата конкуренция в първенството на Англия е причината, Ман.Юнайтед стане шампион 5-7 кръга преди края на шампионата - сигурно говориш за предишния сезон. Дори не съм сигурен, че конкуренцията беше достатъчно слаба та Ман.Юнайтед, да стане шампион 5 кръга преди края. Какво да говорим тогава за по предишните сезони в който Ман.Юнайтед ставаше шампион ? и тогава ли конкуренцията беше слаба? нека да не забравим как беше подарена титлата на Сити и те станаха шампиони благодарение на головата разлика. П.П. то бива такава омраза ама чак пък толкова голяма *sick*. Вчера като видях как Ливърпул вкара 4 гола за 20 минути на Арсенал ми стана жал за Арсен Венгер и Арсенал и ще ви изненадам ама за мен Арсенал и Ман.Юнайтед са отборите, които придават смисъл на първенството или с други думи казано без тези два отбора в първенството се губи смисъла на футбола и традициите като цяло защото това са два гиганта, които продължават да спазват старите традиции, а не като Сити, Челси и дори Ливърпул.
09.02.2014 21:18
съра печелеше мачовете с късмет това е сега го няма и се вижда резултата защото едно 80% от мачовете биеха с 1 гол а от тия 80% към 70% се вкарваше гола в последните 10 мин това не е маистворство или хъс а чист късмет отделно какво направи МЮ в ШЛ последните 2 години ЕДНО НИЩО отпадане в груповата фаза (което говори достатъчно ) и едно тактическо надиграване с РМ и пак отпадане в последните 3 години МЮ почти няма конкуренция в Англия и не случайно печелеше 5-7 кръга преди края сега отборите си взимат мачовете срещу слабите и нещата станаха интересни с Челси па парите на сити и добър треньор
09.02.2014 20:57
Стига бе приятел наистина ли вярваш , че Мойс няма вина , играчите не са на нивото на Сити или Челси , но пак са от най-добрите в Европа , просто Мойс не знае как да ги използва , какво ще рече заебал е ШЛ , срещу Реал играха като равен с равен и двата мача , Фа не си спомням и действително го игнорира този турнир , но колко години Юнайтед мачкаше във ВЛ та дори и в ШЛ стигна финала с горе-долу същия състав преди 2,3 години , изведнъж Съра си тръгва и помощниците му и рухва отбора , каквото и да правят футболистите колкото и слаба да им е формата няма начин шампион така да се срине без тренера да не носи основна отговорност , и Сити и Челси след като ставаха шампиони последните пъти имаше спад на следващия сезон , което е нормално , но никога чак такъв , по никакъв начин не можеш да ме убедиш , че вината не е на Мойс и съм сигурен , че ако застане някой по-успешен тренер като Клоп или Хайнкес ще видиш поне някаква промяна , та те в момента Юнайтед са по-слаби от Ливърпул през 2009/10 , а това е може би най-големия спад , който съм виждал в голям отбор във Висша Лига, а те си бяха продали основни играчи като Алонсо ,Арбелоа и т.н. да не говорим , че не бяха дори шампионски отбор
09.02.2014 20:34
Какво за Челси,че не ви чуваме от върха?
09.02.2014 20:24
Как стана вампион,заеба ФА и Шл,само и само да спечели 20-та изцеди на максимум иргачите,все 29 годишният Перси,за да го използва да спечели титлата,имам по-добри наблюдения гарантирам ти.
09.02.2014 20:22
Само се майтапя бе човек *beer*. Впрочем видя ли разлика в играта на Фулхем и тази на Челси? Никаква! Само дет Челсито щеше да вкара онуй положение за 2-0 и така да си свърши мача. Смех
09.02.2014 20:18
С тези играчи Съра ги направи убедителни шампиони пишман разбирачо зарови се някъде
09.02.2014 20:05
Не знаех,че целта им е оставане във ВЛ.Още един път казвам,Юнайтед са под страхотно напрежение,а до 1-2 години може да са и под финансово такова,тук някой спевдо фенове говорят за уволнение,но не Мойс е виновен за нивото и нагласата на играчите.
09.02.2014 20:03
За какво говориш? Върху Ман Юн няма никакво напрежение! Още преди два кръга достигнаха психологическата граница от 40 точки, а с тази която днес изтръграха направо се бетонират за догодина във висшата лига
09.02.2014 19:59
Личи си ч,е разбираш от футбол,колкото 11 годишен алкохолик.С тези играчи и това напрежение върху отбора,какво искаш да направи Мойс.
09.02.2014 19:57
Смолинг *sleep**angry**angry**angry**angry**angry*
09.02.2014 19:56
Мача свърши 2:2 тея от уинър още 2:1 пишат. Леко са бързи нали? *lol* Хората на секундата обовновяват тея след 10 мин има няма....
09.02.2014 19:56
Ебаси хейта става тука!
Измийте си гъзовете със студена вода, смешници!
Ние пак ще сме на върха след 2-3 години, не може вечно да сме първи и да играем добре, трябва да има и малко спадове!
09.02.2014 20:00
Бабо Вуно, кажи поне от кои си бря... Фулхем може да сте на върха, но след повечко време *beer*
09.02.2014 19:57
[@link https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1800191_718755001503170_2073244843_n.jpg]
09.02.2014 19:56
Не мога да опиша дори колко са ми противни Юнайтед този сезон.. Как може да атакуваме като луди, да стигнем до обрат и да спрем да играем, още тогава ги псувах, ми аре сега да ядем хуя за сигурно 5 мач в продълженията !!!! ПОВРЪЩА МИ СЕ !
09.02.2014 19:56
Беше ясно, че ще случи нещо такова след като се отпуснаха след гола на Карик.
09.02.2014 19:56
Защитата отново е трагична ... ТРАГИЧНА
09.02.2014 19:55
Ххаха бях на 90 процента сигурен, че ще ни вкарат...... защитата леш
*evil**evil**evil**evil**evil**evil**evil**evil*
09.02.2014 19:54
смешници това заслужават , ще ми бавят при 2-1
09.02.2014 19:54
Не можем да пазим резултата ...
09.02.2014 19:54
Мойс тайм!
09.02.2014 19:53
Ебаси майката *joking*
09.02.2014 19:53
Нищо лично, но се пръскам от смях като гледам мач на МУ *joking**joking**joking*
09.02.2014 19:56
Муу *lol* Еее Фулъм заслужаваха равенството.
09.02.2014 19:54
Не само ти :Д
09.02.2014 19:54
Подкрепям те !*lol**joking**joking**lol*
09.02.2014 19:53
голяма комедия са
09.02.2014 19:52
С лекарството на САФ. В 94-тата мин.
09.02.2014 19:52
2:2
09.02.2014 19:52
Айде радвайте се *joking*
09.02.2014 19:52
Тъй най-боли нали, както вие си ги мъкнете мачовете, хаха сган червена
09.02.2014 19:52
Гооооооол
09.02.2014 19:52
омг............
09.02.2014 19:52
Честито *angry*
09.02.2014 19:52
2:2.....
09.02.2014 19:48
Фулъм ако изпаднат ще се сбогуваме с Висшата Лига ще гледаме Чемпиъншип *lol*
09.02.2014 19:49
Нишо няма да гледаш , Берба го няма във Фулам
09.02.2014 19:47
Подмокрихте ли се от кеф, че вкарахте 2 калитарски гола на Фулъм *joking**joking*
09.02.2014 19:51
То май на вас прашките ви подгизнаха при 0 : 1 сладури
09.02.2014 19:47
Eх тези админи ... Трият всичко на фенове на Челси. То човек да не ви поздрави за победата *beer**lol*
09.02.2014 19:46
Фулъм изпадаййй
09.02.2014 19:45
Мисля се осети присъствието на Янузай самите центрирания станаха много по-опасни!
09.02.2014 19:47
Прав си, много раздвижва играта това момче! За пореден път го показа.
09.02.2014 19:45
сега ако почнат да бавят не знам *lol*
09.02.2014 19:42
Обаче Мойс как се радва, все едно водят на Байерн. *lol*
09.02.2014 20:01
По-скоро няма слаб професионален отбор в Англия. *wink* За мача - просто няма нужда да казвам нещо, за мен става зле, когато един отбор изгуби статута си на професионален тоест да заиграе в пето ниво.
09.02.2014 19:49
В английската висша лига слаб отбор няма !!!! Така че всяка победа си е върховно постижение независимо срещу кого играеш има си я тръпка ти си гледай там твоите умрели и скучни мачове хейтърче .i. *wink* *wink* *wink* !!!!!
09.02.2014 19:44
Фен на Милан,Барселона и Байерн.Напусни темата не разбираш от англисйки футбол.
09.02.2014 19:41
Много се радвам за Фулъм *lol*
09.02.2014 19:40
да му са навиди чаках да са дигне малко коефицента за обрат и го дочаках..........
09.02.2014 19:40
Този отбор е нещо специално *smile*
09.02.2014 19:40
Покри ги късмета и не за 1-ви път,но ако видим колко пъти пък беше против тях,тези голове компенсират.
09.02.2014 19:40
С оглед на играта не заслужаваме да бием. *smile*
09.02.2014 19:39
Плюйте по Мойс, плюйте. Това са старите им обрати *wink*
09.02.2014 19:39
Повече опити като на Карик трябва да се виждат.
09.02.2014 19:38
Господ ги обича тея из*оди. Първия гол от толкова некадърен шут, че чак асистенция стана, втория с рикошет
09.02.2014 19:38
Айдеееее
още 1
09.02.2014 19:38
Добре де 2.
09.02.2014 19:38
Хахахаха абе Юнайтед си е Юнайтед,Цял мач не играят и за 2 минути бият *lol* .
09.02.2014 19:38
Ето това е Манчестър Юнайтед!
09.02.2014 19:37
Карик животно.
09.02.2014 19:38
Любимият ми играч КАРИК
09.02.2014 19:37
такиви отбори заслужават това ! Фулъм,Уест Хем,Норич,Сток Сити
09.02.2014 19:44
Не се засягай де хлапе.Спокойно армията от малчугани фенове на Сити нарства,скоро ще имате колкото Нотингам Форест.
09.02.2014 19:41
я мълчи бе ти ще кажеш емм да По успешни сме от Ливърпул... нямате титла още във ВЛ
09.02.2014 19:38
И все пак са по-успешни и имат повече фенове от Ман Сити!
09.02.2014 19:37
Един случаен гол след 80 минути мъка. Браво.
09.02.2014 19:37
Еее 2-1
09.02.2014 19:37
Браво
09.02.2014 19:37
ЮНАЙТЕДДД BELIEVEEEE
09.02.2014 19:37
Ебахти обрата аз хахах
09.02.2014 19:37
До коментар [@comment 1568775] от [@user ComeOnYouReds]:
ХАХХАХАХА
09.02.2014 19:37
РОБИН. най-после.
09.02.2014 19:36
Айдеееее
още 2
09.02.2014 19:36
Aре 1-1 Мата с 3та асистенция *smile*
09.02.2014 19:36
След 70 центрирания 1 гол
09.02.2014 19:36
Ей вкарахте го тоя гол, браво *joking*
09.02.2014 19:36
хайде сега обрат
фулъм изпадай
09.02.2014 19:36
Напук на анти-футбола. Браво!
09.02.2014 19:35
Фулъм имат бетонна защита бе! Да им се ненадяваш..
09.02.2014 19:34
Бербатката напусна и Фулъм газят хахаа, аз напреди като ви казах, че без него играят и ще играят много по-добре ми спорихте, но фактите говорят достатъчно.. без него биха Норич с 3-0, биха А.Вила, сега ще бият и юнайтед, просто толкова много време бяха с 10 човека на терена ...
09.02.2014 19:32
Не се надявайте да разкарат Мойс.САФ го държаха 25 години не вярвам сега Мойс да го разкарат след 1 сезон *wink*
09.02.2014 19:31
Искам да видя Юп Хайнкес на Олд Трафорд
09.02.2014 19:29
Стискаме палци, Юрген Клоп да ни поеме в края на сезона*thumb_up*
Мойс не е правилния човек, предполагам, че ще му дадат шанс и през следващия сезон за съжаление *cry*
09.02.2014 19:27
Оптимално офанзивен Юнайтед,по-добро не може да извадим!
09.02.2014 19:27
Иииииии мачът свърши.
09.02.2014 19:26
Смолинг под ръководството на САФ много добре опазваше Роналдо като играхме с тях ама сега ...
09.02.2014 19:26
Чичарито ще вкара !
09.02.2014 19:24
Този Йънг е голяма шматка честно ..
09.02.2014 19:24
Йънг,Рафаел,Смолинг игачи за 4 дивизия
09.02.2014 19:24
Мойс на полувремето: Момчета плана върви успешно продължаваме с центриранията *joking*
09.02.2014 19:21
ама сериозно ли върна Руни в полузащита апф
09.02.2014 19:20
Първо докосване на Янузай - центриране
09.02.2014 19:18
янузай най накрая сега ако не изравним поне не знам кога друг път ще стане
09.02.2014 19:18
Цели 10 точки от топ 4
09.02.2014 19:16
Мойс има късмет , че Манчестър се управлява от хора , които разбират повече от американски футбол , иначе до ся да беше чао...
09.02.2014 19:16
0-1 малеее и то срещу Фулъм
ахахха хахаха
09.02.2014 19:14
Малко остана да хвана мача Х2 *money*
09.02.2014 19:38
Ще се научиш кои са Юнайтед мой човек *wink*
09.02.2014 19:37
Ххахахахаах *lol* *lol* *lol* ---> .i.
09.02.2014 19:16
А не искаш ли да хванеш един гол .i. Кой го интересуват твоите хазартни истории...Има още време надявай се *wink*
09.02.2014 19:07
Искам някой да ми обясни как на Мойс трябвало да му се даде време и как бил подходящ!! Логично обяснение искам защо треньора е казал на играчите си да разчитат 100% на центрирания цял мач, при положение, че знае, че Фулъм излизат изцяло с дефанзивна схема и ще паркират автобуса! Тоя аспект не е от играчите а от глупавия ни треньор! Ако ще и Меси и Роналдо да вземем с оказанията на Мойс ще паднем и от Скрита Сила Мъдрево! Дайте му време на Мойс... да съсипе отбора и след 2-3 години да се радваме на място в Лига Европа! Приемете го най-накрая, че САФ е велик треньор даже най-великия, но е сбъркал с избора си на следващ треньор! САФ също прави слаби 2-3 първи сезона, но когато той идва в отбора е спечелил няколко титли на Шотландия(а по-възрастните знаят онези години каква сила са били Селтик и Рейнджърс) и КНК! Мойс за 10 години е спечелил усмивки по радиото! Няма как да бъдем победители с човек, който не знае какво се нарича краен успех - да вдигнеш титла!
09.02.2014 19:16
Момче, нищо не става ей така. Трябва да му се даде време, за да се опознае повече с играчите. Да им намери най-добрите позиции за игра. Следва чистка на някои играчи и нови трансфери. Така се става отбор. С времето всичко ще си дойде на мястото и пак ще сте страшилището, което бяхте но под ръководството на Мойс.
09.02.2014 18:59
Ще е добре Мойс да се усети най-после какви ги върши. За какво пуска тези застарели играчи да вземе да пусне някой от школата няма как да стане по зле. Единствено може да спечели от това.
09.02.2014 18:57
Мойс да си събира багажа и да се маха, проблема не е в играчите, големи разбирачи се извъдихте всички!
10 години в Евертън не е показал нищо по-различно от това, ще се борим за 5-то място ако го оставят!
09.02.2014 18:56
Пак ли бе Юнайтед*lol*
09.02.2014 18:56
Добре де да *** тоя Мойс как може да е толкова тъп...Първо, каква ми е тая тактика с 1000 центрирания имайки играчи като Руни, Перси, Мата ?!?!?!? Второ, как може да не се подсигурява защитата при котраатака !?!?!?!? И защо след като ще разчита само и единствено на центрирания на дясното крило е турил Мата (левичар) а пък на лявото крило е турил Йънг (десничар) ?!?!?!? На теория се слагат така както ги е сложил той не за да центрират а за да пробиват на вътре, а те това нщ не го правят, те си центрирват със лошия крак или пък се спират (губят време) да си нагласят топката и да центрират. За мен това доказвак как този Мойс си няма и на хабер идеа какво прави !!! Играчите имат желание, изкат, ама им е казано тая топка да я центрират пък там каквото стане. Не може отбор като Юнайтед да разчита на такава дърварска тактика !!!
09.02.2014 19:04
Абсолютно съгласен. От тоя мач ми става ясно, че до края на сезона няма да има промяна в играта.
09.02.2014 18:55
Да дадеш Мата на Мойс е все едно да дадеш АйФон на дядо си
09.02.2014 18:55
И както винаги Ман.Юн. ще ми издънят фиша.
09.02.2014 18:51
Тия дървета в центъра - Карик и Флетчър, Йънг и дърветата в защита Смолинг и Евра лятото трябва задължително да се заменят... взимат по 100к и нямат грам мисъл в главата какво да направят дай центрирания само на изуст пък те ако объркат добре..*evil*
09.02.2014 18:58
А кой мислиш им е наредил да центрират !?!?!? Те спазват указанията на тренера !!! Търпението ми към Мойс е почти изчерпано !!!
09.02.2014 18:46
Каква поредна футболна драма
09.02.2014 18:58
В такива мачове просто ти трябва късмет иначе нямам как да се спечели
09.02.2014 18:50
Къде е драмата?Просто продължение на сериала
09.02.2014 18:50
Усещам сърказъм тук. *lol* Но вижте проблема е, че няма мисъл в действията на Юнайтед .. само центрирания и от там нататък каквото стане. Трябва да влезе някой креативен играч, та да промени нещо в стила на игра. Един Янузай ще върши работа.
09.02.2014 18:45
Стоук сити пасти да ядът с тези центрирания :Д
09.02.2014 18:42
Но не Мойсе виновен,толкова източен състав,няма как да играе на топ ниво,ще минат 3-4 години трябват радукални промкени в Ман Ю
09.02.2014 18:59
Не са за топ 10, защото Мойс не знае какво прави...Всеки мач контузии, играчите не си знаят позициите на терена, играят абсолютно хаотично. Това са неща, които треньорът трябва да разреши и очевидно не го прави до момента.
09.02.2014 18:55
А не става, с треньор, който знае какво прави съм почти сигурен, че щяхме да разбием Фулъм с наличните играчи. Радвай се, то 4 години мъка трудно се преглъщат.
09.02.2014 18:53
Усещаш ли каква глупост написа. Тези играчи не са и за Топ 10, както ти каза paradise11.
09.02.2014 18:51
Не са в тази форма заради Мойс....да имаш играчи като ван Перси, Рууни, Мата, Янузай, Кагава в атака и да не можеш да ги подредиш и ги караш да играят по-дървено и с повече центрирания от Стоук е ЖАЛКО! Треньорът е 50% от отбора, а той при нас засега липсва.
09.02.2014 18:50
топ 4 вика *lol**lol**lol* само с Персията Рууни Мата не става брат докато не махне лайната като Йънг Уелбек и другите каликтовци 7-8-мо място ... сори тва е . Чувството е страхотно да ви гледам на това дередже както вие го правехте миналата година *smile* Поздрави !
09.02.2014 18:50
САФ правеше Юнайтед силен отбор!Сега се видя ,че без него тези играчи са за отбори средняци.
09.02.2014 18:46
Ти сериозно ли смяташ,че тези играчи са за Топ 4,в тази форма не са и за Топ 10.
09.02.2014 18:45
Ти чуваш ли се..тея играчи са за топ 4, за треньра не съм толкова сигурен вече.
09.02.2014 18:41
Благодаря ви.
09.02.2014 18:41
Имам чувството, че и на гредата да се намират пак ще правят жалки опити за центрирания..
09.02.2014 18:40
Голям тактик е тоя Мойс
09.02.2014 18:42
Имам чувството ,че САф нарочно накраха да назначат Мойс,да обира лаврите,като Мойс покаже на какво е способен.
09.02.2014 18:38
Айде бе Фулъм, смажете ги тея
09.02.2014 18:38
Добре че Ричардсън е нашо момче
09.02.2014 18:37
[@link http://sportmedia.tv/event.php?id=2855] Това е линк с бг адуио, съвсем случайно го намерих.
09.02.2014 18:34
Има креативност, просто сър Дейвид не знае как да я използва.
09.02.2014 18:34
прекаляват с тия центрирания
09.02.2014 18:50
Тебе какво те интересува?
09.02.2014 18:41
Осъзнаваш ли каква глупост си написал?
09.02.2014 18:38
Тебе какво те интересува?Гледай си Шити и заспивай.
09.02.2014 18:34
Някой може ли да даде хубав линк за Sopcast да гледам поредния резил на нашите.
09.02.2014 18:35
Заповядай - sop://broker.sopcast.com:3912/143157
09.02.2014 18:35
[@link http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=241734&part=sports]
09.02.2014 18:33
"They're 1-0 down, against a team that isn't even set up to score." - Gary Neville
09.02.2014 18:31
Стига с тея малоумни центрирания ве...късат ми нервите с нулевата си успеваемост.
09.02.2014 18:30
За сега хващам мача на Х2 Ахахаахха *beer*
09.02.2014 18:29
С тези центрирания трудна работа ще е , трябва креативност но ние я нямаме ...
09.02.2014 18:31
Мата ??
09.02.2014 18:25
Не е хубаво това което се случва на отбор като Юнайтед. Но след този сезон вече ще се види кой е за този отбор и кой не. И кои са истинските фенове на отбора.
09.02.2014 18:25
Просто сме жалки! Дори да обърнем просто не заслужаваме топ 4 тази година с такава жалка игра.... Такава некадърна защита и вътрешни халфове никога не сме имали! Оня си държи топката и нашия стои и го гледа кво ще направи....
09.02.2014 18:25
Само с центрирания на Рафаел и Йънг няма да стане...
09.02.2014 18:25
Мата от резерва в отбор победител, се прецака за главна роля в римейка на Титаник
09.02.2014 18:25
На Юнайтед им трябват минимум 7 нови играча, гласени за титуляри.. Само Мата, Перси, Руни и Де Хеа да останат... А и може би Янузай да е титуляр, за сметка на Йънг..
09.02.2014 18:22
споко обрат 4-1
09.02.2014 18:22
олеее Ван Перси *confused*
09.02.2014 18:22
*nerd* С първата си атака ни разпнаха...а наште спят.
09.02.2014 18:21
бравооо най накрая точно се чудих как така не сме се издънили цели 20 минути *erm**erm**angry**nerd**stop*
09.02.2014 18:21
Юнд официално опря дъното, Фулъм да ти ходи на Олд Трафорд, е това е върха вече. След края на сезона ще се видят мишките, които първи ще напуснят потъващия кораб. До тук са Евра Видич и май още имаше
09.02.2014 18:21
КАК МОЖЕЕЕЕЕЕЕ БЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ *angry**angry**angry**angry**angry*
09.02.2014 18:20
АХАхахаха .. Не е смешно ..
09.02.2014 18:20
Верно ли Фулъм ще поведе?*surprized*
09.02.2014 18:20
Защита не ни трябва
09.02.2014 18:20
Хахаххаха
09.02.2014 18:13
Митроглу се е контузил на тренировка на Фулъм.
09.02.2014 18:12
Тотнъм-Евертън и още няма тема за мача,който е решаващ за Топ 4,Уинър...
09.02.2014 18:09
Играл съм го Х2 с 1 лев!Напрееееед *beer**cigarette*
09.02.2014 18:05
коментар номер 14,е насочен към RMcF_
09.02.2014 18:03
Тунаклиф*lol**lol**lol*
09.02.2014 17:59
Предпочитам Гиггс пред Йънг
09.02.2014 18:02
Не знам,пич и аз се чудя*surprized*
09.02.2014 17:56
еми да млад е защо да не натрупа повече опит сега и в бъдеще янузай да е основен футболист така ако го държим още малко на скамейката може и да го загубим както погба
09.02.2014 17:55
Митроглу*sick**confused*Да не са го забравили на базата*wonder*
09.02.2014 18:15
Всички искат да ни правят гадно.
09.02.2014 18:12
в студиото казаха, че Мюлестийн (или там както се казва) най-вероятно пази по-добрите си играчи за мача с Пул и най-вероятно днес ще 'паркира автобуса'
09.02.2014 17:57
Не е ли с контузия?
09.02.2014 17:52
Пак тоя Йънг... как ми се иска да влязат 2рото полувреме Кагава и Янузай... дано не се издъним срещу най-слабия отбор, че това ще е просто върха на сладоледа!
09.02.2014 17:47
Нормално е Янузай да е резерва. Млад е,а натрупа доста цели мачове дотук през сезона,за да спасява юнайтед. Нужна му е почивка,не за друго.. *wink*
09.02.2014 17:39
И пак взимаме централен атакуващ полузащитник и го слагаме на крилото, после за кво не играят добре, е сега ако и Мата се провали в следващите месеци, не обвинявайте играча, а клуба.Голяма роля ще изиграе и трансфера му през Януари.Колкото до самия мач 2:0
09.02.2014 17:38
янузай толкова пъти ни е правел играта в атака а сега резерва
09.02.2014 17:36
С изключение на Йънг състава е много добър*smile*
Относно Фулъм - изпадаййййййййййййййййййййй *angry**angry**angry*
09.02.2014 17:36
аааааааааааааааа айде стига де какво толкова прави този йънг че да държи янузай на скамейката видях го предния мач нищо не игра сега пак титуляр много е добър състава само този ашли йънг много ме дразни особено като симулира постоянно
09.02.2014 17:35
Тоя бездарник Йънг пак титуляр а можеше Аднан или Шинджи!
09.02.2014 17:34
Добър състав, но можеше да пусне Янузай... Радвам се, че Флетч е титуляр.
09.02.2014 17:32
много силен състав 4-0