Новата кампания на Еврофутбол генерира интерес като за световно

10:22
Новата кампания на Еврофутбол генерира интерес като за световно
Новата кампания "Като за световно с Еврофутбол!" оправдава своето име – тя генерира огромен интерес сред играчите в букмейкърските пунктове на компанията от своя старт на 31.01.2014 г. Общият брой талони, отговарящи на изискванията за участие в инициативата е близо 111 000 – толкова са осъществените залози за минимум 10 лева на резултати от спортни състезания или за поне 5 лева на Гонки в дните от началото й. Най-голям принос в това имат два пункта в София – в Студенски град, ул. "Акад. Борис Стефанов" и на ул. "Казбек" №12. В края на тази седмица, на 09.02.2014 г., ще станат ясни и собствениците на допълнителните награди от първата седмица – един LCD телевизор, две четирицифрени суми – от 1 000 лева и 2 000 лева, две по 500 лева и десет печалби от по 100 лева. Това ще се случи в предаването "Спортен свят" по Канал 3, където след 18:00 ч. в неделя ще бъдат определени чрез жребий имената на победителите.

Напомняме, че условията за участие в кампанията са залози за минимум 10 лева на резултати от спортни състезания или за поне 5 лева на Гонки. За да се включат в жребия, играчите трябва да попълнят на гърба на талона, който ще получат от своя букмейкър срещу квитанцията за направен залог, трите си имена, телефон, дата на раждане и да се подпишат*, а след това и да го пуснат в специалната урна, поставена в букмейкърския пункт.

Всяка седмица от "Като за световно с Еврофутбол!" приключва с раздаването на 15 предметни и парични награди, някои от които: таблети, смартфони и суми от 100 лева до 3 000 лева. В жребия за тях ще се включват всички талони, приети от петък на предходната седмица до четвъртък на текущата. Повече информация за инициативата можете да намерите ТУК.



* При наличие на мейл адрес е желателно да посочите и него, както и да отбележите дали давате съгласие данните ви да бъдат използвани за целите на директния маркетинг, като собственоръчно изпишете на предвиденото за целта място "Да" или "Не".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация