"Съдията леко преувеличи с изгонването на Кристиано"

10:58
"Съдията леко преувеличи с изгонването на Кристиано"
"Съдията леко преувеличи с показването на червения картон на Кристиано Роналдо. Трудно е да преценя, но от повторенията, които видях смятам, че червеният картон е малко преувеличен", заяви треньорът на Реал Мадрид Карло Анчелоти след двубоя с Атлетик Билбао.

Както е известно, вчера белия балет направи равенство 1:1 като гост на баските, а в края на двубоя реферът изгони суперзвездата на мадридчани Кристиано Роналдо при спорна ситуация.

"Бяхме добре балансирани, но Атлетик вкара страхотен гол. Те напълно заслужиха това попадение, защото го изработиха по перфектен начин. Ние усетихме сериозни затруднения през втората част, защото не успяхме да контролираме добре топката", каза още Анчелоти.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ivan19082001
08.02.2014 16:57

До коментар #27 . Каталунецо къде беше дузпата за Реал бе многознайко.Ти явно не си гледал мача.

venci.tooo
04.02.2014 12:14

къде го видяхте че е заслужен картона май сте за очила да ви кажа как само видяхте че Роналдо посяга Роналдо беше провокиран показвайки нещо на съдията явно нарушение ония от баските го удари със ръка в гърдите умишлено и нарочно и така провокира Роналдо да му посегне но съм Убеден че ако беше Messi никой от вас нямаше да каже че е заслужен, които сте казали тук че е заслужен и по интересното е че всички които сте казали че е заслужен сте фенове на Барселона.

nik0s
04.02.2014 00:49

Кристияно май пропуска мача с Атлетико така ли е или картона важи само за първенството

forsberg
03.02.2014 22:19

според мен напълно измислен картон голяма грешка на съдията

LosMerengues
03.02.2014 20:23

До коментар [@comment 1564584] от [@user GrandeBarca]:

Добре бе жалък, срещу Елче ни помогнаха, не заради времето, а заради несъществуващата дузпа... това е факт. Ами срещу Осасуна, когато подминаха очевадна дузпа срещу Модрич, а играча им вече имаше жълт. Вместо с преднина и човек повече, Реал изостана с 0:2 и беше с човек по-малко след изгонване на Рамос след първи жълт картон за нарушение срещу самия него и втори за това, че един лилипут от Осасуна сам се заби в ръката му, докато той беше с гръб и въобще не го виждаше. Ами срещу Валенсия, сигурно "ще се сетиш" за 5 сантиметровата засада на Роналдо, но "ще забравиш" как Матьо вече имаше жълт картон, но спука тъпанчето на Алонсо и не получи нищо... 2 минути по-късно вкара за 2:2. За Класикото да се връщам ли? Топка отиваща в Бейл който е сам, на 1 метър пред празната врата се връща към вратаря от имащия вече жълт картон Адриано с ШИРОКО РАЗПЕРЕНА РЪКА - Това какво е? И е в края на първото полувреме, ами това срещу излизащия сам срещу вратаря Роналдо?
За вашите мачове не ми се говори. Срещу Севиля 2 нередовни гола и отменен техен НАПЪЛНО РЕДОВЕН, срещу Райо 2 гола от засада и подмината дузпа за Райо при 0:0, срещу Хетафе гол от засада за 2:3, срещу Виляреал напълно измислена дузпа за 1:0, а тази срещу Валенсия е още един "бисер" в колекцията.
За миналите години въобще не ми се пише, то е известно на хората и затова ВСИЧКИ ви наричат УЕФАлона, не само феновете на Реал....ВСИЧКИ!!!
ЕТО ЗАТОВА НЕ ТРЯБВА ДА ГОВОРИТЕ. Не стига, че сте най-бутания отбор в историята. Не стига, че хвърлихте безброй СРАМНИ петна върху футбола като цяло, ами и много отворени бе дее......... натам си знаеш.

sdw
06.02.2014 08:19

Когато няма какво да кажеш ако знаеш така се изцепваш баце,че както каза оня пич по-отдолу - направо се усра до ушите.Чудя се как не те хваща срам да продължаваш да пишеш ...

RealMadrid_4ver
04.02.2014 15:49

Бейл си получи жълтия картон за дигнатия крак не знам какъв ти е проблема искаше директен червн ли??

GrandeBarca
04.02.2014 15:33

Някой от ллилипутите ,които ви плякат 6 парцала на ,,крепостта" ви или и тогава съдията бе виновен или ,когато вкарахме 5 гола по-лесно на вас отколкото на Тенерифе да знам съдията*lol**lol**lol*

nik0s
04.02.2014 12:10

Мерси пич*beer**beer**beer*

LosMerengues
04.02.2014 11:09

Червен на Бейл, е тук се осра... не, ти се осра предварително, тук се омаза до ушите. С какво са ни помогнали срещу Юнайтед, с червения картон за каратисткия удар на Нани? ОК, може да се поспори, но това далеч не е "срамно". И май забравяш как те вкараха от измислен корнер в първия мач, от засада във втория, а и как Рафаел изби ТОЧНО НА ГОЛЛИНИЯТА с ВИСОКО ВДИГНАТА РЪКА удар на Игуаин...Да, картона може и да е спорен, но това са БЕЗСПОРНИ ситуации. А "срамно" е да ти подминат 4 дузпи в един мач, само и само да не се повтаря финала от миналата година. Срамно е да изгонят играч на съперника без той въобще да е докоснал някой от вашите лилипути(в случая Елфчо), срамно е да изгонят играч на съперника за това, че не е чул сигнала на съдията(Ван Перси).... няма смисъл да продължавам, УЕФАлона говори достатъчно. До 30: Наказанието важи само за първенство, освен ако не го накажат за 4 или повече мача, но това е невъзможно(все пак едно на ум, нищо чудно да има нова "тайна" среща, този път между Вийяр и новия циганин начело на Барса).

sdw
04.02.2014 02:25

Прав си,мача наистина щеше да се развие в друга посока,но не заради червения картон на Бейл,което си е абсолютно твоя измислица,а недадената дузпа.Не го казвам с друга цел,освен да те опровергая.Пред свършен факт няма какво да се говори,просто ти си субективен!

GrandeBarca
03.02.2014 21:35

Кой е виновен,че Роналдо драска като жена и се прави на света,вода ненапита

GrandeBarca
03.02.2014 21:33

А къде беше червения на Бейл за високо дигнат крак до третата трибуна на Камп Ноу..тогава мача щеше да се развие в съвсем друга насока...а срама миналата година срещу М.Ю тогава започнаха да ви виакт ЧакърМадрид...Уефадрид ии вие се на.рахте веднага почнахте ама глейте Барселона..веднага в другата паница абе ей пфф....

sdw
03.02.2014 20:02

До коментар [@comment 1564584] от [@user GrandeBarca]:

Ако ще се правиш на обективен,гледай луната и от двете и страни.Говориш за Реал как са играли до 98,но не споменаваш подарената ви победа срещу Севиля и многото измислени дузпи.Не че при Реал не се случват подобни неща,но не обичам субективни мнения от някой,който се мисли за разбирач.

sdw
03.02.2014 19:41

Няма да се наемам да говоря дали е пресилен или не,но определено червен цвят трябваше да има и за футболиста от Билбао с тази провокация.Все пак той първи го блъсна...А друг футболист после наби глава на Роналдо.Беше не по-силна от "шамара" на Роналдо,така че ако Роналдо беше такъв паляк като тях и той можеше да падне на земята и да изпроси червен картон ... Като цяло много изнервено второ полувреме.

Zizzou_1982
03.02.2014 19:19

1. Роналдо е глупав, защото им се хвана...
2. Трябваше и за двамата червен !
*smile*

sdw
03.02.2014 20:03

Абсолютно,Роналдо глупаво направи,че се хвана на провокацията,а баските само това и чакаха.Но и съдията е за бой,че даде червен само на наш футболист.Провокаторите бяха баските.Да не говоря,че цялата ситуация дойде от недадена дузпа в наша полза.

RealMardridCR7
03.02.2014 18:48

пресилен,непресилен си му дадоха червен и донякъде си го заслужаваше няма кво да си затварям очите

Double_De
03.02.2014 15:50

Трябваше да има червен картон и за играча на Билбао и всичко щеше да е наред.

angel.bonev.908
03.02.2014 14:52

Недей да спорите. Трябваше и на двамата по 1 червен картон да им лепнат. Друг е въпроса, че само Роналдо го получи. И двамата влязоха в пререкание, посегнаха си и толкова. Червени картони и да се научат другия път.

genchy
03.02.2014 14:19

Какво се правите всички на много възмутени, бе? Роналдо първи беше изблъскан, посегна, да, но впоследствие беше бутнат също, даже не един, а няколко от играчите на Атлетик му се нахвърлиха, не знам защо съдията даде червен картон само на Роналдо, при положение, че не само той наруши правилата.

RealMadridista
03.02.2014 14:22

прав си и аз това се опитвам да обясня - ако има червен на роналдо има и на ония 2мата а единия дори не получи жълт...

chelsea_fannn
03.02.2014 13:44

Картона е заслужен , Роналдо няма право да посяга ..

GrandeBarca
03.02.2014 19:56

Как за половин даже нямаше картон трябваше да бъде поощрен на следващия мач пак да го направи какъв червен това е Роналдо....не гнома не гмуркача,не някой друг това е РОНАЛДО най-великия измежду най-великите..това не Лампард не е Руни,не е Джерард,не е Суарес,не е Пирло...ТОВА Е РОНАЛДО най-великия футболист живял някога....

LosMerengues
03.02.2014 19:45

В Испания дори за директен червен се дава само по 1 мач. Ебати феновете. Ако е изключително грубо може и повече, но това на Роналдо не е и за 1, а за половин мач.

LosMerengues
03.02.2014 19:42

От 4 до 12 мача....А дали не се изпусна малко? Я виж да не ти мирише. Да, Роналдо си изпусна нервите, посегна и това е червен картон(1 мач наказание), но защо Итураспе не получи червен картон, след като удари глава на Роналдо? А защо същия този Итураспе не получи жълт картон след като спря контра на Реал още в началото на второто полувреме като хвана НАГЛО Роналдо за фланелката и не го пусна в продължение на 2-3 метра? Или това ти е "убягнало". Фен на Барса за съдии НЕ ТРЯБВА ДА ГОВОРИ, ама ВЪОБЩЕ.

GrandeBarca
03.02.2014 19:36

Няма такова нещо....попринцип тази ситуация не заслужава 4 мача наказание,но такъв е правилника...или ще отменят картона или би трябвало да последва 3+ мача наказание.....а ако дадът само 1 мач ще е безсмислено...или го отменят или като Валдес 4 мача....то Видич за колко мача го накзаха май за 3....а нямаше дори червен картон..а Рафаел...не беше даден картон,а трябваше минимум 3 мача наказание..по-силата на логиката..Роналдо би трябвало да бъде изваден за 3+ мача *smile*

pesholudiq
03.02.2014 18:17

Ти пък ще кажеш, че му е направил суплес *lol* 3 мача (или там колкото бяха) си е нормално наказание според мен

GrandeBarca
03.02.2014 14:52

Толкова ли сте зависими от Роналдо та ревете като пу.ки ??? не мисля,че клуб като РМ не може да се справи срещу Виляреал без 1 играч..Барселона колко време игра без Меси и си останахме 1ви...след като се върна Меси изгубихме мястото ?

RealMadridista
03.02.2014 14:26

"удряне"... или "галене" я помисли кое подхожда повече на действието на роналдо? на оня направо му изби зъбите нали....

GrandeBarca
03.02.2014 14:11

Именно ..и суперзвездите трябва да бъдат стряскани малко...и да не си позволяват...би трябвало да следва наказание от 4 до 12 мача..както бе и случая с Валдес,обаче не мисля,че тук беше чак толко агресивно и явно удряне не знам...даже си мисля,че колко и да е това е Реал Мадрид,а това е пък носителя на Златната Топка....най -вероятно картона ще бъде отменнен и няма да последва никакво наказание дори и от 1 мач!

HaeMHuK
03.02.2014 13:40

Разбира се като фен на Реал е нормално да ми се стори пресилено ,но и за първи път виждам при такова незначително бутане между играчи на единия директен черван а на другия жълт или и свамата получават червени или и двамата жълти и съответно ако е имал преди това картон тогава червен странно е сега за капак ще го накажат сигурно и с максимума за да изпусне всички важни мачове за Реал *sad*

Messi_thebest
03.02.2014 11:09

Не е вярно!!!

RealMadridista
03.02.2014 14:18

а добре кажи сега дали роналдо или оня посегна първи... кой бута първи? със сигруност на оня го е заболяло колкото и на роналдо-изобщо...е да ама тоя "симулант" дето го наричате не е п*тка да фане да се превива като оня!

BoB_i_leshta
03.02.2014 12:54

Коментарът си му е много на място ,Роналдо наистина трябваше да си получи червения картон,друг е въпросът дали и Итураспе (ако не се лъжа) не трябваше да бъде изгонен.

RealMadridista
03.02.2014 12:42

още като ти видя името не ми се чете малоумния ти коментар...

Отговор
:
11