Билбао спъна Реал Мадрид, Роналдо с червен картон (видео)

23:49
Билбао спъна Реал Мадрид, Роналдо с червен картон (видео)
Атлетик Клуб и Реал Мадрид завършиха наравно в дербито от 22-я кръг на испанската Примера дивисион. Двубоят на стадион "Сан Мамес" приключи при резултат 1:1.

Гостите откриха резултата чрез Хесе Родригес откри в 65-та минута, след отлична асистенция на Кристиано Роналдо. Осем по-късно обаче Ибай Гомес изравни за крайното 1:1 със силен шут по диагонала.

В 75-та минута на Мача звездата на белите Кристиано Роналдо получи директен червен картон за удар без топка по противников състезател.

Така Кралския клуб се изравниха по точки с втория Барселона, като и двата тима вече имат по 54 пункта, а Атлетик Билбао запазва 4-та позиция с 43 спечелени точки.

Стартови състави:

Атлетик:
Ираиос, Де Маркос, Гурпеги, Лапорте, Балензиага, Итураспе, Рико, Сусаета, Ерера, Муниаин, Адурис

Реал Мадрид: Лопес, Карвахал, Пепе, Рамос, Марсело, Алонсо, Модрич, Ди Мария, Хесе, Роналдо, Бензема




Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

LosMerengues
03.02.2014 19:51

Това равенство хич не е лошо за нас. Да, можеше и по-добре, но предвид ситуацията, предвид съдийството - Има основание за червен на Роналдо, но играч на Билбао също трябваше да получи такъв. 2 жълти, 2 червени ....ОК, но червен и жълт са си УМИШЛЕНА тесла.
Все пак се изравнихме с Барса в момент когато ние имахме едно от най-трудните си(за мен най-трудното) гостувания, а те имаха домакинство на наглед разнебитения отбор на Валенсия....Никак не е лошо. Атлетико дръпна с 2 точки, но все още смятам, че титлата ще се реши между Реал и Барса, Атлетико има своята роля, нищо чудно и накрая да се намести между двата гранда, но за първото място...Никакъв шанс.

SlowlyTroll
03.02.2014 16:45

Взе златната топка и почна да си показва магариите *smile*

Double_De
03.02.2014 16:04

До коментар [@comment 1564364] от [@user GrandeBarca]:

Титлите не са индивидуални награди, а отборни. Пак ти казвам Лампард>Шави и Лампард>Иниеста и голове има повече и асистенции има повече и няма сезон откакто е в Челси да го е завършил с под 10 попадения и продължава да е на ниво. За Тери и Пуйол нещата са същите *wink* Пуйол 21 гола Тери 57 гола цифрите говорят и като цяло в защита съм сигурен че е по-добър + това Тери също е много сърцат играч от 14 годишен е в Челси *wink* Не случайно феновете го наричат капитан-лидер-легенда.

GrandeBarca
03.02.2014 19:31

Титлите не са индивидуални награди,но и футбола не е индивидуален спор.......дори и фен на Реал Мадрид да попиташ и той ще ти каже,че Лампард няма просто как да е по-голям от Шави Ернандез *smile*

GrandeBarca
03.02.2014 19:26

Не знаех,че за защитник се определя по голове ?

Double_De
03.02.2014 15:11

До коментар [@comment 1564364] от [@user GrandeBarca]:

За Роналдиньо да съм казал нещо и въпреки това когато той играеше при вас пак ви отстранихме в ШЛ *wink* [@link https://www.youtube.com/watch?v=8Qaovod6JgM] даже и без Дрогба в този мач

GrandeBarca
03.02.2014 19:29

Имаше дузпа при ситуацията с Пике......да ама ви даде шанс да ни нокаутирате още при 1-0,когато изгони Абидал за ходене по терена ? но уви съдбата беше на наша страна и дори след изгонването на Аби..дойде онази прослувата минута..едно центриране на ДАНИ АЛВЕШ последвано със ''сакато'' изчистване на ваш играч..топката стигна до Иниеста и останалото е ясно.....

Double_De
03.02.2014 16:06

А да ти припомня ли 2009 как онова съдийче дето вече е миньор ви побутна леко казано и ни ограби, а да ти припомня ли 2012 как от 2:0 с 10 човека стигнахме до 2:2 на вашия стадион може би в най-слабия сезон на Челси в Лигата.

GrandeBarca
03.02.2014 16:02

На другия сезон кой кой отстрани ?? бихме ви на Стамфорд и ви нанесохме 1ва домакинска загуба под ръководството на Моу *wink*

Double_De
03.02.2014 15:05

До коментар [@comment 1564364] от [@user GrandeBarca]:

Тери>Пуйол говорим за футбол не за личен живот *wink*

GrandeBarca
03.02.2014 16:04

как искара Лампс по-голям от шави и Иниеста като най-малко няма техните успехи на клубно ,а и на национално равнище *wink*

peti2v
03.02.2014 14:51

Не знам, ама този невероятен гол Сан Икер го спасяваше...

caramell
03.02.2014 08:59

Преди 2 месеца на майтап казах , че Атлетико Мадрид ще е шампион хахах за сега съм точен. Ако това стане ще се размажа от смях ( не че Атлетико не заслужават да са - напротив те дори са най - достойно до тука! )... стискам палци за тях..! Барса са пълна скръб в момента.. а Реал винаги , когато трябва да бият се дънят..

TheFruitMaster
03.02.2014 10:24

"за сега" си номер едно, "стискам палци..!" да продължаваш така и да ни радваш "( опитай се да ме разбереш)" ... *cards**cards**cards*

sdw
03.02.2014 02:51

А относно мача - не смятам,че червения картон беше пресилен.Но определено Итураспе заслужаваше и той червения цвят.И като цяло цирка го създадоха Билбао,а Кристиано беше потърпевшия.А цялата работа беше,защото трябваше да има дузпа заради игра с ръка,която не беше дадена.
Като цяло 2-то полувреме беше страшно изнервено...

xpacm
03.02.2014 01:55

в тоя отбор на реал единствено Хесе става за нещо почеве от манекен....

Rezors
03.02.2014 01:15

Хора много се извинявам,че коментара ми не е към темата,но може ли някой да даде линк,или поне да каже къде мога да намеря филма ГОЛ 2 с бг аудио..*beer**blush**smile*Благодаря предварително,и още веднъж се извинявам за коментара*blush*

angel.bonev.908
03.02.2014 01:06

До коментар [@comment 1564133] от [@user ComsteR]:

Приятел аз въобще не се дразня. Ти си тоя който се дразни. През оная работа ми е ти какво мислиш. Фен съм на Барселона от 2004 година. Бил съм на 11 тогава. Та вече съм им 10 години фен. Както искаш го разбирай това. Пък ти от кога си фен на Мадрид, ни най-малко ме интересува. Гледай си отбора и не се заяждай. Аз също си гледам отбора и не съм тръгнал пък да спамя тука Реал колко са слаби и как не става нищо от тях, просто щото не е вярно. Пожелавам ти ако не си имал късмета досега, скоро да го направиш и да посетиш Мадрид като град и след това Бернабеу. Лека нощ!

ComsteR
03.02.2014 01:11

Не ми се измъквай само , нали съм давал грешна информация ? Виж сега пак ще ти го кажа, напротив уважавам Барселона , както ти казах погледни ми първите 3 коментара , и виж коментарите на твоите колеги. Това аз какво съм посетил мисля че също не е твоя работа първото което защото не ме познаваш и не знаеш през какво съм минал.

BlueLndPride
03.02.2014 00:54

Много пресилен червен картон , той едвам го докосна ....

GrandeBarca
03.02.2014 00:46

До коментар [@comment 1564111] от [@user RealMafia1]:

Може и така да е

Double_De
03.02.2014 14:47

А бе човек това дето го казваш са пълни глупости какви хегемонии винаги основни претенденти са били Барса и Реал М тук там е имало някакви епизодични моменти в които се е намесвал 3ти отбор през годините...Докато в Англия преди началото на този сезон претендентите за титлата бяха 5, а и сега като гледам са поне 4 и повярвай ми ако са в Английското първенство нещата ще са много по-различни.

GrandeBarca
03.02.2014 13:05

Не знам колко съм умен и колко глупав....но започна да хейтвам като луд напук ето на този коментар: нее знам сега не мога да го намеря ама нещо от сорта: '' смешния клуб Циркалона няма как да се мери с Реал М,това е шампиона на Испания''' добре защо в тема на Атлетик и РМА се започна с хейт към Барса ? *smile*

sdw
03.02.2014 02:45

Как можеш да кажеш,че до преди 2-3 години само тея 2 отбора се бореха за титлата.Ти май преди тва забравяш хегемониите на Виляреал,Валенсия,Депортиво и т.н. Ей така за протокола разгледай броя на титли в Испания. Ако Реал и Барса играеха в Англия нямаше да е по-различно класирането...

sdw
03.02.2014 02:43

Не искам да взимам страна във тъпия ви разговор,но теб те мислих за малко по-умен.Не те знам колко годишен си,но се държиш крайно лапешко с "присмивателните" ти коментари.

Double_De
03.02.2014 02:05

Кой е казал, че са по-велики..................ей ти да не страдаш от шизофрения?!? Само едно ще ти кажа имате голяма история, но съм сигурен че ако сега пак играем с вас пак ще ви бием или най-малкото няма да загубим!

Double_De
03.02.2014 02:02

Щото сме им трън в очите един от малкото отбори които са им препъни камък за това *wink*

Double_De
03.02.2014 02:00

Барса и Реал М ако играят в Англия знаеш ли кога ще имат по 30 титли точно на кукуво лято *wink* то в Испанското до преди 2-3 години само тези 2 отбора се бореха за титлата, като пишеш някои неща напрягай си малко повече сивото вещество *wink*

ComsteR
03.02.2014 01:04

Добре пич ясно е че те е провокирал но ти самият знаеш че Барселона са на светлини години от Челси , ти не разбираш ли че това им доставя кеф да гледат спор,омраза и хейт ?

GrandeBarca
03.02.2014 01:03

ОК мерси...значи 32...не бях много сигурен мислех ,че са 31,но значи са 32....до ComsteR,,за да ен пиша 2 коментара слях в един до теб какво искам да кажа и до този фена на Челси забравих му ника,който започна да спори,че Челси са по-велики *smile*

ComsteR
03.02.2014 00:58

Виж сега не съм казал че Барселона е нищо като клуб , напротив даже ви уважавам доста повече от Английските отбори, това че Челси е отбор без история на всеки му е ясно, но не разбрах защо почна да парадираш със тях .

RealMafia1
03.02.2014 00:58

Реал са с 32 шампионски титли и 9 Шампионски лиги

GrandeBarca
03.02.2014 00:56

Това правили го малко фен ??*smile* И ти като си станал фен на Реал си бил малък..и ако някой ти каже ти си фен от 2 години не се обаждай ти не си фен......ами все някога от някъде ставаш фен на даден отбор зависи от възрастта ти*smile* а до фена на Челси: Барселона има 22 титли в Ла Лига,което е с 2 повече от отбора,който води класацията в Англия(Ман. Ю) прави си сметка щом 1вия в Испания РМ(с 30 или 31 ще излъжа не съм точно сигурен) и 2рия с с 22 са с повече от водача в Англия..то дали според теб Барселона е по-ниш клуб от Челси,който пък има 4 и е дори зад Съндърланд в класацията...а пък Билбао и Атлетико....има доста хляб за да ги настигнете....

angel.bonev.908
03.02.2014 00:53

Другия път давай вярна информация и не се прави на интересен. Хората тогава няма да те обиждат.

ComsteR
03.02.2014 00:49

Жив пример е как Ангел си глътна граматиката защото е фен на Барса от 4-5 години *lol* *lol* *lol*

RealMafia1
03.02.2014 00:44

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=775469939149620&set=a.500999976596619.129173.350752994954652&type=1]

IvailoGeorgiev
03.02.2014 00:37

Пичове, пичове. Чакайте малко. Защо спорим? Всеки си има собствено мнение, не на всеки може да му отърва. Мачът е свършил и няма как да го промените. Голяма полемика, голямо чудо.

ComsteR
03.02.2014 00:40

Така е пич но , просто няма как да е различно , всеки хейтва лично вчера аз написах само един коментар във вашата тема и той гласеше "Валенсия взе напълно заслужено точка" но както гледаш от коментарите просто има някои фенчета от вашият отбор които са повече антифенове на Реал от колкото фенове на БАрса

ComsteR
03.02.2014 00:29

До коментар [@comment 1564078] от [@user GrandeBarca]:

Преди 2005 не бяхте печелили Ла Лига от 6 години, Купата на краля от 10,Супер купата от 9, Шампионска лига от 13 *smile*

Double_De
03.02.2014 14:48

[@link http://bg.wikipedia.org/wiki/]%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BA

Double_De
03.02.2014 14:38

[@link http://bg.wikipedia.org/wiki/]%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BA Ето ти малко информация испанецо ходил ми в Испания мишок

Double_De
03.02.2014 14:37

Ок бъди им фен, но не намесвай Челси забелязал съм те в много теми на Челси постоянно да злорадстваш..

Double_De
03.02.2014 14:35

Лампард>Шави+Иниеста Дрогба>фарселона.

Double_De
03.02.2014 14:34

а бе охлюв от 10 години съм в Испания ти ли ще ми кажеш как се казва, на Български се прежевда точно каталански на Испански си е каталан много си плиткоумен, все едно в да кажеш Еспаня не Испания........................

angel.bonev.908
03.02.2014 13:25

Не знаем едно изречение на "каталански". Моля ти се мий си бубата и лягай. Няма такъв език, приятел. Казва се "каталан" не както ти си мислиш "каталански" *lol* *lol* *lol* Редовно ходя в Барселона, по принцип и работя в Испания. Така, че недей да ги разбираш по толкова много. Типичен български манталитет. Аз разбирам, че те е яд. Само Шави има повече титли от Вас, но не бива така с лошо.

angel.bonev.908
03.02.2014 13:21

Ние като си мерим пишките, ти що си тикаш гъза е, младеж. Ясно му било, бооооожеее. Ние с момчето решихме спора, ти продължаваш да си на всяко гърне похлупак. Месиш се във всяка тема за Барселона, Реал и като цяло испанското първенство. Гледай си ФК Смелси как довечера ще го ядете от Сити. Ние може и да паднем от тях, ама вие направо ще го изядете целия.

GrandeBarca
03.02.2014 13:12

Същия бот като мене..ама глорихънтър ??? глорихънтър ?? хм ок ок... значи не съм фне на Барселона ако не знам изречение на каталски ?? така ли да разбирам....ок може да съм тъп,може да съм бот сякакъв може да съм....обаче лично аз за себе си знам,че съм ФЕН на Барселона..и ще опитам някога ако имам възможноста да посетя Камп Ноу..и определено не станах фен заради трофеите....първо ме грабна РОНАЛДИНЬО останалото е история... *smile*

Johan_Cruyff_14
03.02.2014 08:51

Ще ме умориш от смях... Случайно да си чувал за Ладислав Кубала? А кои бяха Реал Мадрид без съдиите и държавата?

Double_De
03.02.2014 01:57

Този бот е същия като грандето от Барса много надъхан ама и той същия глорихънтър, а ми е интересно пишат се фенове големи, но сигурно и едно изречение не знаят на каталански, щото в Барселона на такъв се говори.

Double_De
03.02.2014 01:52

Какво му обясняваш на този ясно ми е като бял ден, че е станал фен на Барса точно в най силните им години които варират от 2006 до 2011 ама е тръгнал да казва кой от кога и за какво е фен на другите отбори...

mario.nikolov.779
03.02.2014 01:24

Аз нз ти защо cи в cяка 1 тема на реал ...и вcеки път cе караш c някой

ComsteR
03.02.2014 01:15

Напълно съм съгласен със теб, извинявам се ако има нещо което те е засегнало, но да ми кажеш че давам и грешна информация и че съм бил злобар няма като как да го приема заради това скочих , отново съжалявам.

angel.bonev.908
03.02.2014 01:11

Аз се извинявам, ако съм те засегнал по някакъв начин, това същото можеш и ти да го направиш. Също се включих да коментирам мача без никакви лоши чувства. Фен съм на Барселона, след това на всичко испанско, най-вече футбола. Дори мач от 4та дивизия бих предпочел пред мач от Премиър лийг да речем. Има доста подстрекатели тука. Анти-фенове. Малко са истинските фенове като нас, като sdw и още няколко човека.

ComsteR
03.02.2014 01:07

Никъде не съм плюл по Барса, Започнах дискусията тук съвсем културно със коментари свързани със днешният мач между Атлетик и Реал може да погледнеш и да се извиниш поне *smile*

ComsteR
03.02.2014 01:05

[@link http://arxiu.fcbarcelona.cat/web/english/futbol/palmares/palmares.html] [@link http://www.fcbarcelona.com/football/detail/card/honours-football] Заповядай *smile*

ComsteR
03.02.2014 01:03

Искаш ли да си направим една среща да ме видиш от кога съм фен и какво представлявам фен съм на Реал 2000-година така че само не ми се прави на професор , след това което разбрах че не си знаеш и историята на клуба ми стана много ясен *smile*

angel.bonev.908
03.02.2014 01:00

Значи напред Мадрид ахахахахахаха, това ако го кажа на някой испанец много ще се смее. Виж моето момче това че ти си анално-податлив и си фен на Мадрид от 2009, не значи, че аз съм фен на Барса от 4 години, ясно ли ти е. Вземи си повече литература и чети момче, чети. Че само се излагаш. Ето още веднъж доказваш, че си невеж. Плюеш по Барса постоянно, а аз например не съм тръгнал да обиждам твоя Мадрид. Ако искаш ми кажи адреса си да ти пратя няколко книжки, испански. Да видиш за кой отбор какво пише и сам да се убедиш, че и двата отбора са велики, но ти си решил да се заяждаш и никой не може да те спре.

ComsteR
03.02.2014 00:55

Виж сега това че ти си плиткоумен и че си фен на даден отбор от 4 години мен това не ме грее, видя ли сам статистиката нали беше много надъхан какво стана? Напред Мадрид *smile*

angel.bonev.908
03.02.2014 00:52

Ти не си знаеш историята. Дори не знаеш HALA MADRID какво значи. Само спориш.

ComsteR
03.02.2014 00:47

Виж сега аз мисля че започнах съвсем културно дискусията тук, ти започна да намесваш Меси,Роналдо колко време сме нямали Шл пак ти казвам пич гледай си във твоята паница за това Българите сме на това дередже не гледаме ние самите да сме добре а другите да са зле просто .. З Л О Б А!

ComsteR
03.02.2014 00:45

Кажи нещо бе сладур. Граматиката ли си глътна ?

GrandeBarca
03.02.2014 00:45

Ами ако бях станал фен преди 2 години щеше да е добре..ама за жалост не е от тогава и доста нерви съм хвърлил по Барселона,но аккво да се прави аз сам си избрах отбора се едно ми беше супер яко,когато през 2007 водехме с 12 точки и станахте шампиони по преки двубои накрая..или 2008 ,когато останахме 3..или 20007 как безславно отпаднахме от Пуул на 1.8 финал..или 2005...с фамозния Роналдиньо Милан ни отстрани за ШЛ....да ако бях станал фен преди 2 години щеше да е добре..но знам какво е да НЕ си сред най-добрите мога да приемам провалите...и аз хейтвам днес не защото съм фен от 2009 и не съм свикнал Барса да губи,а защото феновете на Реал в този сайт ме вбесяват(част от тях) като във всеки коментар изтъкват как Роналдо бил по-добър от Меси или как УЕФАлона не ставали за нищо или как от тема за Атлетик и Реал те започват да вкарват Барса и просто не мога да се сдържа...

ComsteR
03.02.2014 00:44

Да ти кажа не се вижда да сме ви абонати , защо не можахте да победите абонатите във 6 поредни мача ? защото имате по-малко трофей , защо историята ви датира от 90-те ?

ComsteR
03.02.2014 00:41

Виждаш ли се за пореден път колко си ограничен и злобен ? Пак ти казвам ти не знаеш историята на собственият си отбор ,тръгнал да коментира други , кажи ми Барса кои бяха преди Меси и преди Кройф ?

GrandeBarca
03.02.2014 00:39

Че то сега не сме зад вас пък след 10 години...в последните години сте ни абонати и срещу Виялреал играем по-трудно отколкото срещу вас.... биехме си с лекота с по 6-2..5-0...2-0...въобще не бяхте някаква пречка....така последните 2 сезона се опитвате да правите нещо ама пак не ви се получава кой знае колко...Арсенал,Рома,Ливърпул,Байерн,Лион и т.н....ахх деба 1/8 финала*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*

ComsteR
03.02.2014 00:39

Аз говоря защото той намеси Челси, не че изпитвам симпатии но да си гледа собствената паница , както се вижда Барселона не беше печелила Ла лига 6 години , за другите няма да коментирам ето ти и линк на тебе [@link http://en.wikipedia.org/wiki/FC_Barcelona]

ComsteR
03.02.2014 00:37

Заповядай [@link http://en.wikipedia.org/wiki/FC_Barcelona] и все пак може да си малко по-културен каталунски мишок

ComsteR
03.02.2014 00:36

Ние от колко тебе не те интересува , това което доказа мен ми стигна , лично ти си станал фен на Барселона заради доминацията им до преди 2 сезона , във което няма нищо лошо, но да ми кажеш ние със кой какво сме били не върви сещаш ли се защото така както гледам вас не ви очакват много добри моменти , ако искаш можем да се басираме даже .

angel.bonev.908
03.02.2014 00:36

Смени дилъра момче. Искам веднага да ми я изкараш тая информация дето я даваш!!! балетистче

babavuna
03.02.2014 00:36

Абе, Кройф си положи основите на това страшилище в което се превърнаха, той им спечели първата ШЛ, заедно със Стоичков и всички други от дрийм тийм-а,

RealMafia1
03.02.2014 00:35

Момче 10 години да не сме шампиони пак ще сте зад нас в всяко едно отношение набий си го в главата най после .....

GrandeBarca
03.02.2014 00:34

И вие ШЛ от 12 ама нещо да съм казал по тази тема ??

ComsteR
03.02.2014 00:32

Не точно реално погледнато преди ерата със Меси не бяха толкова голямо мерило всички знаем какво правиха във Европа *smile*

babavuna
03.02.2014 00:31

По-скоро преди ерата Кройф, не преди ерата Меси!

radunchu
03.02.2014 00:29

Аре запрете си смешните фенчета ве. Тука детската градина се е събрала мама Ви и келеши ходете си пишете на Барса по темите.. простаци такива *sick*

ComsteR
03.02.2014 00:22

До коментар [@comment 1564063] от [@user GrandeBarca]:

Стига само на се превземай защото знаем Меси и Неймар как бавиха играта второто *lol*

GrandeBarca
03.02.2014 00:27

КР беше 2-1 нали ??? 3те точки бяха в Барселона нали :Д:Д всичко останало е излишно*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol* бавилии..щото вашия 100 милионен рицар игра толкова добре,че трябваше да го изгонят за дигнат крак до третата трибуна на Камп ноу*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*

citizen
03.02.2014 00:21

бели мишки църррррррррррррррррррр хахаххахахахахаххаахха

mostoles
03.02.2014 00:21

нормално е да се изнерви човек....малко ли го оритаха до тогава,няма картони,няма нищо,а защо никъде не се споменава за спестения кртон,когато Роналдо се откъсваше сам и му скъсаха екипа едва ли не,това не е ли задължителен картон?

kirowe
03.02.2014 00:20

Роналдо не трябваше да посяга. Като нищо може да изгори за мача в сряда срещу Атлетико. Грешката си е негова, да се е замислил преди да прави нещо.

RealMafia1
03.02.2014 00:32

няма значение няма как да ми промениш мнението просто този съдия не свиреше под един аршин и за двата отбора това е пак ти казвам не ми е това че не сме пред Барселона а това че и вчера в техния мач а и днес в този се вижда на какво ниво е испанското съдийство ....

babavuna
03.02.2014 00:28

Няма смисъл да се спори с теб, поне се осведоми малко преди да пишеш глупости *smile*

RealMafia1
03.02.2014 00:27

хехехе опит за предумишлено убийство бягай от тука бе .......

babavuna
03.02.2014 00:26

Ако беше много наясно ще се да знаеш, че и за опит за умишлен удар ( посягане) се дава червен картон, да не говорим, че това леко шамарче е напълно достатъчно за червен картон!

RealMafia1
03.02.2014 00:23

Няма смисъл да споря с теб ти мразиш Реал и Роналдо такаче колкото и да ти говоря няма да ти променя мнението че имаше посягане имаше но не и директен картон в такъв случай се дава жълт и на двамата и мача продължава

chelsea_fannn
03.02.2014 00:20

До коментар [@comment 1564063] от [@user GrandeBarca]:

Абе ти се радваш като дете на коледен подарък...

ComsteR
03.02.2014 00:20

До коментар [@comment 1564062] от [@user RealMafia1]:

Разбира се че ще играе , вижда се че играча на Атлетик го провокира

RealMafia1
03.02.2014 00:19

До коментар [@comment 1564063] от [@user GrandeBarca]:

Не ми се обяснявай бе балък ......

IvailoGeorgiev
03.02.2014 00:26

Искам да му гледам сеира :Д

ComsteR
03.02.2014 00:24

Като цяло не виждам причината ти да си тук? той може да пише колкото си иска ако не ти изнася хващай пътя .

IvailoGeorgiev
03.02.2014 00:22

Аре спри са. Никой не иска да ти слуша тъпите ти коментари

ComsteR
03.02.2014 00:14

До коментар [@comment 1564045] от [@user RealMadridista]:

Като цяло съдията свиреше много добре през първото , второто изпусна мача след няколко груби нарушения на двата отбора, той ги подмина, и от това мача стана като цяло много Нервен, но това нас не трябва да ни успокоява ,не може да се борим за титлата ,и да излезнем по-този начин още от самото начало трябваше не да приемем играта във нашето поле както се случи, а да ги убием още през първото ..

kirowe
03.02.2014 00:13

Картона си беше заслужен, не знам какво спорите. Грешки винаги ще има във футбола, абсолютно винаги. И няма отбор който да не е бил побутван или ощетяван. Всичко това е част от футбола.

ComsteR
03.02.2014 00:08

До коментар [@comment 1564012] от [@user GrandeBarca]:

Може ли да те попитам защо хейтваш толкова много ?

ComsteR
03.02.2014 00:15

И трябва да почнеш да се заяждаш ли..? Покажи че си по-умен и не ги дразни *smile*

GrandeBarca
03.02.2014 00:14

Много ме дразнат тука тия батеее и направо :Д:Д:Д:Д

MesssiMania
03.02.2014 00:07

хаха с теб сме Татко Карло хаха калъфки пак за Реал. Бейл 100 м ПРОВАЛ

sdw
03.02.2014 00:08

И ти си провал в очите на родителите ти ама хората са ти свикнали вече.

Fcb10
03.02.2014 00:07

Ако не беше Роналдо то тогава Алонсо трябваше да бъде изгонен на 2-3 пъти влиза отзад на играч на Билбао....

RealMafia1
03.02.2014 00:18

няма значение всичко вече е минало гледаме напред .....

Fcb10
03.02.2014 00:17

Не знам пич за картона на Роналдо играча от Атлетико го бутна ама Роналдо няма право да му посяга така а после и на втори играч отиде да се репчи...

RealMafia1
03.02.2014 00:12

За Алонсо имаш право донякъде но този червен картон беше най голямата глупост която съм виждал и следователно даваш жълт на другия играч участвал в спора а на тая кобила ИТОРАСПЕ който беше най много за гонене нищо сам си вади изводите

ComsteR
03.02.2014 00:09

Дърпането срещу Роналдо и Ди мария ? грубото влизане срещу Бензема ?

ComsteR
03.02.2014 00:06

Разочарован съм всичко днес. Роналдо със малоумна постъпка , никакъв хъс все едно бяхме излезли за хикс първото полувреме никаква идея , второто почнах ме добре докато Ибай не вкара гола на живота си , във което няма лошо , общо заето трябва да се радостни и на точката ! А очаквах много повече ...

pavkata_7
03.02.2014 00:06

АЗ кво да пиша коментари като не мога да надвикам тука 12-13 годишни момченца които гледат футбол заради Меси? Смешна работа. Ще пиша само в края на сезона да ви кажа кой ще е ``primero`` кой ще е ``segundo`` ..

dido9730
03.02.2014 00:03

Цял мач футболистите и на двата отбора се ритат кво ли не правят здрав мач и накрая за леко докосване ДИРЕКТЕН ЧЕРВЕН КАРТОН....Според мене ще преразгледат случая отново,защото не го заслужаваше.

RealMafia1
03.02.2014 00:03

До коментар [@comment 1564012] от [@user GrandeBarca]:

Абе братле какво значи всеки нормален знае че Реал няма да победи бе това че тоя съдия опропасти мача с сумати спорни решения с най измисления червен картон показван някога на футболист това ли се знаеше бе балък че на вас ви раздават дузпи като топъл хляб това не го ли знаеше смешник си пълен като смешният ти отбор

ComsteR
03.02.2014 00:17

Напълно съм съгласен със теб ! Но че имаше и провокация и артистичност от играча на Атлетик няма как да го отречеш.

RealMafia1
03.02.2014 00:16

А за итураспе какво трябваше да има ?

kirowe
03.02.2014 00:15

Вчера за нас нямаше абсолютно никаква дузпа - топката се удря в рамото на играча, но картона на Роналдо си беше заслужен. Защо трябваше да му посяга? Нужно ли беше? Какво спечели от това? Преди да правиш някаква постъпка трябва да се замислиш. Роналдо остави отбора си да се брани с 10 души.

RealMafia1
03.02.2014 00:14

А като разбиха устата на Бензема какво стана тъч и мача продължава нали еееее ето това говоря че не е адекватно съдийството

RealMafia1
03.02.2014 00:13

Няма такова нещо за Алонсо ок но е и това на Кристиано а че Реал играха под възможностите и да и това е така но мен не ме бърка че не сме ви минали по точки или нещо друго въпросът е докога ще се свири така вчера дузпата за Барселона беше като картона днес за Кристиано

RealMadridista
03.02.2014 00:12

и много силно ли го удари.. за да се хване оня там и да се държи 1 час а оня другия да му скача като бик?!

kirowe
03.02.2014 00:10

Кажи ми къде ги видя тези 15 човека? Не ви упреквам, но още в началото на второто полувреме можеше да се покаже втори жълт картон за Алонсо. За картона на Роналдо няма кво да говоря, Роналдо не трябваше да му посяга и нямаше да го изгонят. Сам си е виновен, като не можеш да си сдържаш нервите, ще гледаш отстрани.

RealMadridista
03.02.2014 00:08

май на мача на пуул с уба днес коментатора се изказа много правилно-истински шампион е този който умее да си спечелва трудните мачове-тези в които играта на отбора не върви!

RealMafia1
03.02.2014 00:07

А така ли трябва да се бориме за точка бе срещу 15 човека а ?

RealMadridista
03.02.2014 00:06

Грешкаааа... най измисления е на един мач на барса срещу севиля...тогава за навеждане на главата на един от севиля се стигна до изгонване а за дуспата вчера да не говорим... кактоо и за 75% от мачовете до сега в които ни режат режат ама ще видим до кога??! само със съдий нестава !!!

kirowe
03.02.2014 00:06

Кво се палиш бе. Реал имаха 3 положения за целия мач, ти така ли искаш да биете. Мача беше напълно равностоен, а ти ми говориш, че сте заслужавали победата. Айде, свали ги малко тия фенски очила, свестните фенове на Реал които могат да свържат едно смислено изречение и които може да оспорят нещо с факти без да го обиждат, се броят на пръсти в тоя сайт.

dimitar4o_89
03.02.2014 00:02

аз незнам какво се карате помежду си,а не виждам поне един фен на атлетико М тука да влезе и да позлобее малко натриха носа и на Барса и на Реал тази година както и да го гледаме(но дотук де нищо още не знае лично на мен няма да ми е много приятно да видя атлетико М шампион,но пък от друга страна ще е нещо изключително феноменално и радост за безпристрастното око ) *tongue**tongue**joking**lol*

RealMadridista
03.02.2014 00:02

Тия които казват че червения е заслужен просто си нямат и най малкото понятие от футбол...едно че оня първо го бутна 2ро роналдо все едно го погали а оня легна а накрая оня бика итураспе почна да удря глави... ама тоя съдя е прост ако не паднеш няма червен за другия и обратното падаш---- няма значение дали е за червен се дава на момента!

IvailoGeorgiev
03.02.2014 00:02

До коментар [@comment 1563994] от [@user pavkata_7]:

К'во ми ревете тука. Ей тва си го заслужава. След всичките ей такива неща, които той е правил, му се връщат. Не бил заслужен, ми не е заслужен, но това лека това заслужаваше!

pavkata_7
03.02.2014 00:02

До коментар [@comment 1564012] от [@user GrandeBarca]:

Пич нали знаеш че в рамките на 4 кръга скасихме 5 точки на Барса?

kirowe
03.02.2014 00:03

Със сигурност я скАсихте.

babavuna
03.02.2014 00:01

Какво сте ревнали всички?
Жабарският стил на игра ще донесе само калъфки на Реал Мадрид, набийте си го в главите!
Картона си беше напълно заслужен, Роналдо си изпусна нервите и си понесе последствията. Атлетико Мадрид шампиони *beer*

RealMafia1
03.02.2014 00:04

Ти пък вземи се скрий бе балък .....

RealMardridCR7
03.02.2014 00:01

и все пак по-добре точка отколкото нищо важното е че сме с Барса по точки

Juventus333
02.02.2014 23:59

Смешно е, че има повече фенове на Барселона от колкото на Реал. Вие си правете сметка. *smile*

kirowe
02.02.2014 23:58

Атлетико Мадрид няма да станат шампиони. Имат много къса пейка и няма да издържат. *smile*

John_Jameson
03.02.2014 00:01

А сега като дойдат и мачовете в ШЛ ... пак Барса или Реал ще е шампион! *tongue*

RealMafia1
02.02.2014 23:58

Абсолютно слаб мач слаб съдия и така на татък тоя умреляк съдията опропасти мача и подари равенство на Билбао

sdw
02.02.2014 23:58

Билбао наистина са стабилни домакини.Въпреки че смятам,че заслужавахме победата...Да не забравяме,че Билбао взе три точки на този стадион и срещу Барса.

Gopcho
02.02.2014 23:57

Интересен мач за гледане, билбао не са случаен отбор. На Роналдо, както му показаха червен така можеше и жълт. Не трябваше да му посяга все пак.

angel.bonev.908
02.02.2014 23:55

До коментар [@comment 1563994] от [@user pavkata_7]:

Свали ти фенските очила *lol* че за кол за лозе не ставаш. Това трябва да си анално-девствен, че да го кажеш, че Меси не става.

BobiRM
02.02.2014 23:54

Яко ни посякоха,какъв червен какви 10 лв..нямам думи.Накрая на мача защо тоя педераст съдията не остави фала,дейба и нещастника.Видя че РМ тръгна мощно второто и айде да ги спрем...Всеки сезон ни ебават веко с подпирането на катуните и ощетявайки нас с всевъзможни съдийски пропуски,нарочни...

MartinFilipov7
02.02.2014 23:54

Феновете на Барса да излизат от темата, комплексари, Реал с човек по-малко взеха равенство, а вие с дузпа нищо не взехте на "Камп ноу"

crip1
02.02.2014 23:54

Продължението трябваше да е поне 5 минути! За капак защо да не свири преди да е изтякло?

wer_aac
02.02.2014 23:52

Тоя нещастник пак не пусна ИСКО. Тъпак с малоумните му схеми ще ни съсипе. Никаква агресия в играта ни. Никакъв дух, все едно играят хора без души. Паляци нещастни. Лошото е не , че не бихме днес, а че няма да бием и утре....

kirowe
02.02.2014 23:52

Много слаба игра от Реал, една смислена атака за 90 минути, другото само центрирания. Хесе ще се развива.

crip1
02.02.2014 23:52

За пореден път се обеждавам, че съдиите в тва първенство са на нивото на българските

GaLaxY94
02.02.2014 23:51

Тоя съдия за мачове в А окръжна не става да свири.. тъп кокошкар..

NickoRM
02.02.2014 23:51

То тва е закон Барса да се дани и ний след тях...

Crissstiano
02.02.2014 23:51

Тоя се стресна да не вкарат Реал на края и свири.

wba
02.02.2014 23:48

3 минути продължение - 2 гола, бой , разправии , всички смени ??? 3 минути

GrandeBarca
02.02.2014 23:48

Какво ревете бе ?? Барса колко игра без Меси и си бяхме пак 1ви..после Барса зависила от Меси.....то РМА без Роналдо е кръгла 0...та дори картона да важи за Виляреал а не за АТМ....как ще се мъчите срещу Виляреал направо не е истина :хх *lol**lol**lol*

sdw
02.02.2014 23:49

Ди Мария,Иско и Бейл според мен ще запълнят зад-нападателната линия,така че не говори,че РМ са кръгла нула без Роналдо ... Сам ще се убедиш след мача с Виляреал...

RealMardridCR7
02.02.2014 23:47

Феновете на Барса са някакви деца които гледат футбол от вчера-''Дрогба"

GrandeBarca
03.02.2014 13:09

1вия КЛУБЕН мач ,който гледах беше Реал-Рома 4-2....май 2004 беше..Рома поведе с 2-0 ..2 гола на Тоти ама Реал обърна целия мач...тогава леко сипматизирах на Рома...иначе двубоят в който станах фен на Барселона беше Милан 1-0 Барселона ..тогава Шевченко ни наказа

GrandeBarca
03.02.2014 13:01

ОК,братле няма значение от кога си им фен..и аз съм фен от 2004..тогава Барса не бяха кой знае какво чудо...нормално щом гледаш от 2004 да им станеш фен това не те прави малко фен..от тогава започваш да гледаш футбол харесва ти отбора и ставаш фен....и двамата сме станали фенове по едно и също време и от тогава до днес..отборите постигат горе долу еднакви успехи..обаче аз ти кавам преди тази 2004,че Челси не бяха тази марка във футбола която са днес...да сега пишат историята все от някъде трябва да започне..Челси вече се изгради като гранд и така ще е и за напред *smile*

Double_De
03.02.2014 01:41

А бе май си се засегнал щом цели 2 коментара си ми писал *lol* , не ми говори за историята на клуба знам си я, и може и Челси да няма трофеи в миналото, но не е ли по-сладко да гледам как сега ги печелят и пишат историята си *wink* И да фен съм на Челси от 2004 няма да лъжа, но какво от това тогава ги гледах за 1ви път от тогава започнах да следя и Английското по-обширно и изобщо не знаех нищо за Челси нито кой им е собственик, нито богати ли са бедни ли са нито нищо. просто ми хареса играта на отбора с играчи като Дъф и Годиьонсен впечатлих се и малко по-малко се запалих. Лесно можех да избера да съм фен на Юнайтед Ливърпул РМ Барса Милан и тн само заради успехите им в миналото, но не съм глорихънтър като повечето им фенове *wink* А относно това дали ще спечелим трофей този сезон ние не сме основни фаворите на всички фронтове както са Барса например + това Челси е в период на подмладяване и се иска време за да започне да мачка както беше 2005-2010

GrandeBarca
03.02.2014 00:36

Ти знаеш ли какво е некъдърник пичага ? та намесваш тази дума в изречението ти *wink* мисля,че не си много наясно,но питай татко ти да ти обясни

ComsteR
03.02.2014 00:33

Добре ти осъзнаваш ли какъв некадърник си? ти си яко комплексиран тип , можеш ли да ми каже къде съм намесил във момента кой е по-добър и кой е по слаб ?

GrandeBarca
03.02.2014 00:32

Е вие преди ерата Роналдо ябхте добре ама сега нещо..... само по себе си казва кой е по-добрия от двамата...Барса какво рпави с Меси и какво правеше без него..и какво Реал прави Роналдо и акво без него...то с Роналдо единствения ви така по значим трофей е едничката титла през 2012..а преди това за последно бяхте шампиони през 2008 и 2007(въпреки,че тогава бяхте вечеряли с бог за да станете шампиони след като ви водехме с 12 точки)....а с Роналдо нищо съществено

ComsteR
03.02.2014 00:30

Виж доказваш моята теза че си Дете и то доста плиткоумно ..

GrandeBarca
03.02.2014 00:29

Изивнявай..ама преди Меси не сме имали 1 титла на Испания нали така.....докато Челси рпеди Абрамович...съм сиг,че ако върнеш времето години назад и ако кажеш на Торес след много години ще играеш в Челси той ще каже ''кои са тия'' ??*lol**lol**lol*

ComsteR
03.02.2014 00:26

Виж излагаш се пич , ако поне малко знаеш историята на клуба ти вие не бяхте във по-добро състояние от Челси преди ерата със Меси *smile*

GrandeBarca
03.02.2014 00:23

Колко титли в първенство има Барса и колко Челси..то Съндърланд има повече от вас де...а когато изпреварите Шефилд Уензди по титли тогава говори*lol**lol**lol* като вземем напредвид ,че и последните 3 са от 2004 насам ...реално погледнато нямате история само с 1 титла от на пра баба кръщенката..и ти гледаш футбо някъде от 2006,2007 и затова си фен на Челси,защото от 2004 Челси играе красив футбол,печели титли и доминира..все пак няма как да станеше фен на Челси ако си гледал футбол преди 2004,защото тогава бяхте нещо подобно на Евертън,Тотнъм все замесени,но никога по нагоре от 5то място....а да,,колко Шл има Барса и колко Челси...да последните 3 са ни от 2006 насам..но и вашата е от 2012....*wink*

GrandeBarca
03.02.2014 00:15

Е то и вие така братле само,където не се знае дали ще вземете нещо *lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*

Double_De
02.02.2014 23:59

Лягай си смешка! А феновете на Барса от кога са откакто Гуардиола ги пое 2008...Тази година сте слабички най-много копа дел рей да вземете *wink*

angel.bonev.908
02.02.2014 23:58

Aз другите не гледам е гъзе. За мене Меси си е по-добър, за тебе Роналдо. Но това не значи, че Роналдо е слаб и обратното. Те двамата са най-добрите футболисти в момента.

RealMardridCR7
02.02.2014 23:58

пък и защо трябва да пиша грешно инфо за профила ми

RealMardridCR7
02.02.2014 23:56

пък и виж GrandeBarca още ми опява за Меси че бил по-добър от Роналдо незнам си кви глупости аз ги слагам на едно ниво

GrandeBarca
02.02.2014 23:55

А какво да кажем за тези на Челси,ако са загледали футбол преди 2003 никога нямаше да станат техни фенове,но дори самия Дрогба не е знаел кои са Челси преди да го купят*lol**lol**lol* а какво да кажем за половината в този сайт ''фенове на реал'' ,преди бяхте от Ман.Ю..и Роналдо отиде в РМ и вие станахте от тях...това говори,че сте фенове на Ронладо и при евентуален негов трансфер в Бетис сам си прави изборите от кой ще си ти ?? *lol**lol**lol**lol**lol**lol*

RealMardridCR7
02.02.2014 23:54

пише за феновете на Барса не виждаш ли

angel.bonev.908
02.02.2014 23:52

Ако е вярна информацията на профила ти си бил на 13 години когато Роналдо е преминал в Реал. Значи може би от тогава гледаш футбол. И изказването на Дрогба може би важи за тебе.

wer_aac
02.02.2014 23:46

Още като видях до 30 минута какво е положението и че Билбао ни нагъват - стана ясно, че мача е 1Х.- Няма как с такава смешна игра 45 минути и да биеш

MesssiMania
02.02.2014 23:46

ЗЛАТНА ТОПКА не се дава на Мутри, който не знае какво е Феър плей

KILLna7
03.02.2014 00:04

Е то и диплома за средно образование не се дава и на олигофрени и неграмотници, та не те виждам. Ходи се застреляй някъде. Билбао бяха по добрия отбор. Роналдо се подлъга на провокацията и си заслужи червения... Друг е въпроса че можеше и на противниковия играч да се покаже същия картон...

citizen
02.02.2014 23:44

Пак този португалски коч се мисли за недосегаем.

sdw
02.02.2014 23:43

Лопез е страхотен тоя мач!

wer_aac
02.02.2014 23:42

Май ще се гледа за картона дали Роналдо ще играе. Но в много случай изкаран червен важи и за купата на краля.
А пък ако не, то ще пропусне с Виляреал , ако не се лъжа.

Juventus333
02.02.2014 23:41

До коментар [@comment 1563940] от [@user kirowe]:

Лига Европа ли? Добре ние ще я спечелим, а вие ще отпаднете безславно от Сити. *smile* Аре тегли ся. *smile*

Juventus333
02.02.2014 23:46

С кое съм се заял? Че говоря истината ?

kirowe
02.02.2014 23:45

Ще спечелите някоя чалма от Трабзонспор, те в Турция ви обичат. *wink*

Juventus_1988
02.02.2014 23:42

Стига си се заяждал,моля те!

John_Jameson
02.02.2014 23:40

Роналдо нещо явно е иззел функциите на Рамос и Пепе! *lol* Баш пък за него директен червен си е странно!

sdw
02.02.2014 23:40

Червения картон беше реален,но за мен трябваше да има санкция и за поне един от футболистите на Билбао...

sdw
02.02.2014 23:46

Тва се опитвах да кажа и аз.Колкото и да е пристрастен един фен,трябва и малко обективност,за разлика от оня Galaxy94...94 бе човек...Тогава съм гледал цялото световно,а той още е бил в корема на майка си,а ще ми казва да си сменя аватара ...

angel.bonev.908
02.02.2014 23:44

Трябваше да има и червен за оня от Атлетик. По 1 картон за всеки, така беше най-честно.

GrandeBarca
02.02.2014 23:39

Затова Роналдо НИКОГА няма да е по-добър от Меси..защото е леке......може да е много,много добър играч но......... винаги ще е 2ри *wink*

GrandeBarca
02.02.2014 23:52

В МОМЕНТА.....то в момента и Бейл е по-слаб от Миралас...ама това значи ли,че Миралас е по-добрия измежду двамата..всеки има спадове..нормално феновете на Реал да казвате,че КР е по-добрия,но....

pavkata_7
02.02.2014 23:46

Меси най-добрият .. КАЖИ ЧЕСТНО ? Супер слаб е в момента Меси.

GrandeBarca
02.02.2014 23:44

Че ако те изнервя какво.... ??*lol**lol**lol* Меси е най-добрия действащ футболист и янма как някой да оспори това и да 4;2 където и да си ги завирам така е хахахахахахахахахха*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*

pavkata_7
02.02.2014 23:42

Роналдо леке аре ходи се гръмни бе ташак... не ме изнервяй . На Месси като не му върви игра какво прави бута другите играчи. РОНАЛДО е най-добрият в момента футболист с червен или без червен картон той е най добрият осъзнай го.. Какво сега ще напишеш 4:2... Заври си ги тея златни топки некаде.

RealMardridCR7
02.02.2014 23:41

той отдавна си е по-добър от Меската

Juventus333
02.02.2014 23:39

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=926896324017251&set=a.345973325442890.83467.345971365443086&type=1&theater] Червен картон..... МДА

MesssiMania
02.02.2014 23:39

Каквото и да правите никога няма да имате КЛАСАТА НА БАРСЕЛОНА !!!

GaLaxY94
02.02.2014 23:36

Какъв е тоя червен картон бе.. ебати смешниците са тея от атлетик.. така е освен ако съдята не ни спъне няма по друг начин как...

sdw
02.02.2014 23:36

Какъв Атлетико Мадрид бе,играем с Атлетко за купата на краля,а не в първенството!

BoB_i_leshta
02.02.2014 23:39

Мисля ,че или от миналия ,или от този сезон вече важат картоните и за купата .Поне така бях чул от един коментатор на ТВ плюс

GrandeBarca
02.02.2014 23:36

Какво стана та изгоника КР....реален ли беше картона ?? искам честен отговор,а не пристрастен *smile*

chelsea_fannn
02.02.2014 23:39

Реален беше

pavkata_7
02.02.2014 23:38

НАПЪЛНО РЕАЛЕН е според мен. *smile* Подчукна го по главата леко..

CLOTH
02.02.2014 23:36

Вчера за рамене дузпи се дават, днеска за галене червени картони се дават...браво...

angel.bonev.908
02.02.2014 23:36

И двата отбора са някви много странни днеска. Кво ви бърка като има червен за Роналдо. Алонсо също трябва да получи такъв. Те се припокриват нещата. Тъкмо ще сте като нас вчера, последните 15 минути с 10 човека.

omerrr89
02.02.2014 23:35

това в Англия минимум 4 мача ?Сега Роналдо колко мача наказания ще получи ? 1 ли ?

Lugo8
02.02.2014 23:35

АХАХАХХАХАх най-смешният отбор Атлетик Билбао ....жалките провокатори ,тоя Итораспе ли е къв е що на него нямаше *cards* ? Супер жалкият съдия !!!!!!!

sdw
02.02.2014 23:35

За мен това беше червен картон,но трябваше да има такъв и за баските

sdw
02.02.2014 23:41

И мен ме е яд,че има картон малчо,но не съм субективен като теб!

GaLaxY94
02.02.2014 23:39

Боже смени си тая снимка,че ме дразниш момче.. това ли е за червен картон бе.... ненормалник.. Ебати смешника си ти!

Vaskovas
02.02.2014 23:34

Тия Реал без роналдо ще паднат с 3-4 гола от Атлетико :Д

sdw
02.02.2014 23:34

Ба този дето падна на земята беше голям боклук честно...Единия бутна Роналдо,другия му наби глава,но Роналдо не падна на земята да се гърчи като ония ... Грозна раота!

kirowe
02.02.2014 23:36

приятел, донякъде си прав, че от един такъв '"удар"" няма да ти има нищо, но момчето гледа да изкара картон на роналдо и го направи добре

crip1
02.02.2014 23:34

Хахахаха ебаси пародията заклевам се *smile*)))

wba
02.02.2014 23:34

Малеее, мислих си че само Барселона са циркаджии

CLOTH
02.02.2014 23:33

Мхм...страхотен червен картон... НЯМАМ ДУМИ!

wer_aac
02.02.2014 23:33

Сега роналдо ще пропусне и мача с АТЛ М нали така ?

kalchy
02.02.2014 23:38

Картона му е за първенство, не би трябвало да пропуска мач за Купата. Така е в Испания.

MesssiMania
02.02.2014 23:33

Маникена са прави на МЪЖ хахаа

LevskiSf92
02.02.2014 23:41

Не знаех че кой е по-добрия от тях 2та се определя с някакво тъпо отличие важно е какво показват на терена *wink*

GrandeBarca
02.02.2014 23:38

4;2 не знам де може и по-добър да е*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*

LevskiSf92
02.02.2014 23:35

Тоя манекен е 100 пъти по-добър футболист от тоя на аватара ти *wink* Иначе кофти сега няма да играе срещу Атлетико Мадрид..

RealMardridCR7
02.02.2014 23:34

по-голям мъж е от гнома *smile*

MesssiMania
02.02.2014 23:31

хахахахаххаа СПРАВЕДЛИВОСТ !!!

грозника алонсо трябваше да получчи поне 4 жълти картона

wer_aac
02.02.2014 23:31

Е виждате какво става. Ако беше с Иско 0-2 още първото. и разбирам много повече от вас със сигурност. С тая смешна игра Реал ще е шампион на кукуво лято.

sdw
02.02.2014 23:32

Ти разбираш повече от всички тука,аре стига мрънка и млъкни щото на никой не ни е приятно да ти четем коментарите.

sdw
02.02.2014 23:31

Баа голям гол вкараха тия бе ... наистина голяма тупалка!

angel.bonev.908
02.02.2014 23:31

Да се чуди човек, тоя Алонсо как не е получил червен картон все още.

LevskiSf92
02.02.2014 23:29

Оф тоя МесиМания може само да реве в темите на Челси и Реал *lol* Иначе тоя Хесе е много голям уникален талант *beer*

MesssiMania
02.02.2014 23:23

ужасна грешка на защитника на Балбао
буквално подариха гола !!

pavkata_7
02.02.2014 23:26

Айде да се разкараш от тука а? ** 0-1 !!!!!!!!!! Кои са най-добритееее? РЕАЛ МАДРИД! iHala Madrid!

sdw
02.02.2014 23:24

Да човек,ти не знаеш ли,че купихме мача? *lol*

MesssiMania
02.02.2014 23:21

виновен ви е ръковоството
100 милион за контузен кон

wer_aac
02.02.2014 23:20

И тоя Анчелоти е толкова тъп. Какво ми пуска Ди Мария вътрешен до Алонсо. Сто пъти по-добре да го прати в дясно на атаката, а в центъра да играе ИСКО. А пък Хесе щеше да си влезе резерва към 75 минута.
Анчелоти е виновен за тия загубени точки с тъпата му схема 4-3-2-1. С 4-2-3-1 е 10 пъти по-добре.

sdw
02.02.2014 23:22

Абе човек,ти на колко години си я кажи честно.Стига си писал глупости.Хесе е страхотен,защо да влиза резерва?А Ди Мария не е вътрешен,а играе там където по принцип Иско...С Модрич непрекъснато си сменят позициите,защото са бързо подвижни.Ти няма ли да спреш да мрънкаш само,баси досадника ...

wer_aac
02.02.2014 23:16

Тия Билбао ако се пресират са уникално зле. Точно това трябва да прави Реал. Само не казвайте, че ще направят контра или нещо такова. По-скоро Реал ще им вкара 2 гола. И те са голяма паника. Но откакто дойде Анчелоти преса няма.
Бензема и Роналдо не се и връщат стоят като пънове.

sdw
02.02.2014 23:30

Ако гледаш мача ще разбереш,че схемата ни в момента е 4-2-2-2,като Ди Мария е в ляво,Хесе в дясно,Модрич и Алонсо в центъра,като Алонсо го играе вътрешен,а Роналдо и Бензема са чисти нападатели.

CLOTH
02.02.2014 23:28

Как го прецени това ми е много интересно? Първото полувреме беше УЖАСНО, а специално в средата Ди Мария не е направил нито една грешка. А и докато биехме с този състав, не мрънкаше нали?

sdw
02.02.2014 23:28

Ти по-голям разбирач от Анчелоти ли стана бе?Иско не играе до Алонсо,там е Модрич,а ди Мария не е играл в дясно откакто Бейл е в отбора,дори и в мачовете,в които Бейл не играе...Грам и понятие си нямаш от футбол и съм сигурен,че си играл повече Фифа отколкото си гледал мачове.

wer_aac
02.02.2014 23:26

Тъпак си ти. Ако Иско беше до Алонсо, а Ди Мария вдясно още първото щеше да е 0-2 тъпако.

sdw
02.02.2014 23:22

Ето защо Хесе не влезна 75 минута...тъпак!

wer_aac
02.02.2014 23:21

Именно де. Точно това казвам. И да гледам. Трябваше и първото да е така. А и още повече.

Lugo8
02.02.2014 23:20

Той тоя си мисли,че ей така се прави преса ,без никакви усилия просто ей така си гониш ...нито се измарят ,нито нищо *sleep*

sdw
02.02.2014 23:17

Ти гледаш ли мача?Или по-конкретно 2-то полувреме каква преса и налагаме

sdw
02.02.2014 23:11

И определено се вижда,че татко Карло се е погрижил в съблекалнята.

sdw
02.02.2014 23:10

тоя заслужаваше картон наистина.Някои съдии биха дали и червен за това.

wer_aac
02.02.2014 23:05

Айде да пуска моя любимец Иско, че работата отива на зле.

sdw
02.02.2014 23:08

Ето виж какво е.Играхме едно добро тактически първо полувреме с разучаване на противника,а сега първите 10 минути вече избухваме.Даже и гол вкарахме дори и от засада,а това със сигурност ще ни вдигне духа.

wer_aac
02.02.2014 23:02

Само 3 удара за 45 минути в аута. Къде отиде владеенето на топката 57 на 43. Така ще е и срещу АТЛ , така ще е и срещу Барса, Байерн, Сити.
А ние какво ще гледаме и ще си приказваме - толкова ни позволяват. Ами да има 6,7 отбора срещу , които само това ще си повтаряме. Така ли ??? По-скоро толкова си можем, не че Билбао са кой знае какво.

sdw
02.02.2014 23:06

Не мислиш ли,че не е случайно един отбор като домакин да няма нито една загуба,а като гост да има повече загуби отколкото победи?А и мача още не е свършил.Ние сме по-класния отбор,но ти си изгубил вяра просто...

Fcb10
02.02.2014 22:57

Атлетик са научен отбор личи си от километри и ако не се лъжа използват предимно собствени кадри и рядко купуват футболисти. *smile*

El_Capitan
02.02.2014 22:57

По-слабо полувреме на Реал този сезон не съм гледал. Евала на Билбао , сърцата игра с желание за победа. Ако остискаме равен ще е огромен успех ама надали....

wer_aac
02.02.2014 22:57

Ма стигате с това, колкото ти позволи противника. Знам, че това е вярно. Но по тая логика Билбао са по силни от Реал. Ами като са по силни и толкова ни позволяват, значи къде сме тръгнали за титла да се борят.
Да обяват официално, че се борим за 3-то място и да кажат, че Билбао толкова ни позволява.
За какво изхарчиха 500 млн, за да ни мачка билбао. Смешна работа за най-великия отбор в света.

scouser_pool
02.02.2014 22:51

Не съм гледал мача ама сега ще го пусна второто полувреме , съмнява ме позицията на Атлетик да е случайна , така че вината едва ли е на Реал , ще играеш толкова колкото съперника ти позволи

wer_aac
02.02.2014 22:50

Какво да кажа. Искам Реал да играе като Билбао. Настървено, нахъсано, а не като някакви примадони.
Кръгла 0. И не ме е яд, че няма да вземем тоя мач, а защото с тая пиклива игра и схема Атл и Барса ще ни бият, защото в ШЛ първия по силен съперник ще ни смачка. Е затова ме е яд.
23 кръга смехотворна игра.

sdw
02.02.2014 22:54

Виж сега,баските ги бихме първия мач без проблеми с 3:1,но те бяха гости.Като гости са със статистика 4-1-5,а като домакини са 9-2-0.Ако излезем по-нахъсано ще получим бърз гол.Бавно,но славно са казали хората.Искам да ти кажа,че в момента Билбао могат да измъкнат точка на абсолютно всеки един гранд в света като домакини.Не осъждай играчите на Реал,защото момчетата се вижда,че се раздават.

GrandeBarca
02.02.2014 22:49

До коментар [@comment 1563832] от [@user Chelsea_4_life2]:

Утре ще ви видиме вас.. как ще хейтвате след боя ,който ще изядете как ще ревете ..имаше дузпа в 4та секунда за Челси..гола на Негредо от засада :Д :Д :Д :Д :Д и акк плавно ще се озовете на 6 точки от върха :Д :Д

angel.bonev.908
02.02.2014 22:52

Наистина доста грешки допуснахте. На Мамес по принцип е трудно, но си личи, че нещо не е наред. Както при нас беше вчера.

123321
02.02.2014 22:48

Може ли линк за мача?Ако може да не спира много :Д.

Lugo8
02.02.2014 22:47

Айде замълчете малко а? Да не мислите ,че се играе лесно там и момчетата не се раздават? Според вас каква е логиката да се прави преса , като те са организирани в защита и ще изнесат топката без проблем и ще стане още по-опасно..Така са си добре ,да се придържат към контра-атаките ,а ако вече не стане до към 70 минута ,може да се тръгне по-смело

sdw
02.02.2014 22:48

Тва се опитвам и аз да и кажа.

one1win
02.02.2014 22:44

До коментар [@comment 1563832] от [@user Chelsea_4_life2]:

Не колкото феновете на Челси.

wer_aac
02.02.2014 22:43

Баси никаква преса от страна на Реал. Стоят като дървете и наблюдават мача от близо.
Тоя Анчелоти с тая скапана схема може да бие Гранада, ама Атл М и Барса ще ни бият от раз заради тия статични мързеливци.
Гледайте още в сряда как Атл М ще стои по-добре на терена. Може и да бием, ама като погледнете играта на 2-та отбора ще разберете, че сме гола вода.

angel.bonev.908
02.02.2014 22:38

Не знам, но и Барса и Реал са много слаби тоя уикенд. Но съм сигурен, че някой от двата отбора ще е шампион. Атлетико няма да издържат на напрежението.

sdw
02.02.2014 22:33

Стига бе хора,играеш колкото ти позволи противника.какво ни е.Добре седим тактически на терена,но Билбао са по-агресивните.Все пак като домакини са със статистика 9-2-0 ...

wer_aac
02.02.2014 22:38

Като ни вкарат, ще видиш колко добре стоим тактически. То добре, че те изпуснаха 2 90% положения за гол. Билбао мачка на всякъде по терена. Тоя мач си е 1Х откъдето и да го погледнеш. Честито на печелившите.

wer_aac
02.02.2014 22:32

Пълни мижитурки сме. Реал не може да играе с големите отбори. Като ни наложат преса и наще мърши се чудят какво да правят. Да не говорим, че от тази преса и пасовете бъркат. Алонсо и Модрич щом не могат пас да направят.
Реал ще е шампион на куково лято.

GrandeBarca
02.02.2014 22:38

Толко си фен*erm* И аз съм потресен от БАРСЕЛОНА...чудо невицдано..Барса да води на Камп Ноу и да загуби...това и всеки АнтиБарсаФен и в най-смелите си мечти не е могъл да го помисли,но уви...ама да кажа Барса ще е шампион на куково лято е да ама не..вярвам,че Барса ще е шампион*wink*

angel.bonev.908
02.02.2014 22:31

Най-накрая да му дадат жълт картон на това куче Алонсо. Все едно в А окръжна играе....

MesssiMania
02.02.2014 22:30

състава на билбао : 0 м евро
реал мадрид: над 500 м евро

KILLna7
02.02.2014 22:58

Ходи си чешай крастата другаде бе, пубер недоклатен... Ти и оня малко тъпия на човек да му стане жал за вас...

John_Jameson
02.02.2014 22:24

Билбао си изпускат положенията едно след друго с лека ръка и ще съжаляват!

tishowinner2
02.02.2014 22:23

Реал пак нямат идея как да надиграят противника .. играят си с огъня за пореден път и ако продължат така нищо хубаво не ги чака тая вечер .. !

MesssiMania
02.02.2014 22:19

адуриззззззззззззззззззззз

Lugo8
02.02.2014 22:23

Следиш го ми се струва ... иначе по мача , началото е за Атлетик,нормално домакински натиск ,ама то вече 22 минута тече ..много са корави *thinking*

MesssiMania
02.02.2014 22:08

до един да сте тука след мача !

MesssiMania
02.02.2014 22:20

кво стана а ? май треперите май билбао ви смачкат

pavkata_7
02.02.2014 22:15

Ти ли ще ми кажеш къде да съм...? Гледай ти да си тука.

akseldev
02.02.2014 21:53

Евала на Атлетико !!! 4-0
вече са първи в ЛА ЛИГА

one1win
02.02.2014 21:48

Мача е 2-1 феновете на Реал да не се надъхват толкова.

one1win
02.02.2014 21:53

Възможно е, но според мен ще завърши 2-1 или може би така ми се иска, защото съм за Атлетико Мадрид да вземе тази година титлата, че ми омръзна само Реал и Барселона.

madridista98
02.02.2014 21:50

Мача е 1:3 *smile* според мен!

LMessi_Barca
02.02.2014 21:38

За мен Билбао имат и голям шанс да бият!! Дано стане хубав мач!!*smile*

GrandeBarca
02.02.2014 22:35

Ного ясно,че не сте....кой би в ЕЛ КЛАСИКО ???? да знам съдията трябваше да свири дузпа за Реал да изгони Валдес,Неймар,Меси,Алексис, и Шави да знам!!!

pavkata_7
02.02.2014 21:57

Мерси и на теб. *smile*

LMessi_Barca
02.02.2014 21:54

Не знам дали си гледал,но последните седмици Барселона не играят!! Ужасно съм разочарован, но това е положението!! Докато Билбао постоянно са в невероятна форма пред собствена публика! Не казвам, че не може да спечелите, но за мен е 50:50*smile* Приятно гледане на мача ти пожелавам*cool*

one1win
02.02.2014 21:50

Една загуба са направили Барселона като домакин и сега ти ще го повтаряш 10 години.

pavkata_7
02.02.2014 21:47

Нали и Барселона са невероятни домакини, какво стана вчера?

LMessi_Barca
02.02.2014 21:47

Ти пък си много убеден!! Недей да бъдеш все пак Билбао са невероятни домакини!

sakata_97
02.02.2014 21:44

Приеми го Реал ще бият и ще минат твоята Барса

pavkata_7
02.02.2014 21:44

И Барселона играят много силно като домакин, но вчера паднаха нали??? *beer*

madrid_arsenal7
02.02.2014 21:43

Че Реал да не са слаби?Ние да не сме Барселона?

pavkata_7
02.02.2014 21:43

MesssiMania
02.02.2014 21:42

Билбао играят много силни като домакини 1-1 или 2-1

KILLna7
02.02.2014 21:28

Абе хора, какво става с Варан? Контузен ли е ?

KILLna7
02.02.2014 22:10

Благодаря за информацията. Дано се е оправил вече, че е наистина важен играч. Само не разбрах въпроса ми с какво е заслужил толкова минуси, но нали от това не ми зависи живота така че ми е през...

madrid_arsenal7
02.02.2014 21:38

Да приятел имаше контузия,но мисля,че е резерва.

sdw
02.02.2014 21:22

Кво подценяване,те баските нямат загуба като домакин през този сезон.

IvailoGeorgiev
02.02.2014 21:19

Без подценяване. С титулярите излизате. Нека да стане хубав мач*smile**smile*

tishowinner2
02.02.2014 21:17

Айдее Мадридистии , добре е уинър да пуснете и тема за мача от сериа А, ако знаете кой е !*smile*