Анчелоти съжалява за Йозил: Допуснахме голяма грешка

12:58
Анчелоти съжалява за Йозил: Допуснахме голяма грешка
Наставникът на Реал Мадрид Карло Анчелоти призна, че са допуснали голяма грешка, позволявайки на Месут Йозил да напусне в посока Арсенал.

"Не трябваше да позволяваме на Йозил да напусне. Допуснахме голяма грешка", сподели Анчелоти.

Както е известно, през изминалото лято немският национал бе продаден на топчиите срещу рекордните 50 млн. евро.

В същото време италианският специалист отговори на критиките, че атаката на Кралския клуб се е разхлабила след продажбата на Гонсало Игуаин.

"Имаме страхотни нападатели. Не ни е нужен трансфер на нападател", каза още Анчелоти.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

headhunters
14.01.2014 19:34

Безтитленал и тука ли го намесвате при големите отбори ? *lol*

bisera.bakardzhieva
14.01.2014 19:34

Само не разбирам, под един коментар на безспорен специалист като Анчелоти, защо трябва да има обиди и мерене на атрибути! Нито Арсенал е измислен отбор, нито Реал е само търговска марка без покритие. Факт е ,че в момента Йозил не е в добра форма, че имаме и други класни футболисти с неговата ефективност, но това би трябвало да го мотивира да се развие напълно в клуб, който играе бърз и техничен футбол, както и предишния му . Факт е и, че в момента Реал няма плеймейкър с неговата ефективност. Не съм убедена, че Анчелоти продължава да коментира този трансфер, осъществен от Перес. Предполагам, че поради липса на сериозни трансфери и след раздаването на снощните награди, някой журналист отново търси сензация. Явно темата е подходяща за генериране на постове и съответно отчитане на трафик из сайтовете!

Horned
14.01.2014 19:29

Как такива тапанари са мениджъри за клубове като Реал Мадрид,срам....

caramell
14.01.2014 18:03

Ще се сетиш , ама къснооооооо! Играйте си сега с уелсеца , където не виждам нещо хубаво да се пише за него от феновете..пълна скръб е тоя ушатия!

caramell
15.01.2014 09:21

Каза го фен на отбор , който миналата година не взе нищо! Венгер , ако даде парите които изхарчи Пелегрини,Моуриньо и Анчелоти съм сигурен , че минимум по 2 трофея на сезон ще вземем.. за разликата от Реал Мадрид..

sdw
14.01.2014 19:58

Не съм съгласен,че Йозил е с класи над Бейл.Йозил има страхотен поглед на играта,има страхотни качества,бързина,дрибъл и страхотни пасове.Бейл има не само физика,но и бързина и дрибъл,но Бейл е пред Йозил с това,че може да вкарва голове.

LosMerengues
14.01.2014 19:17

Нека видим до колко титли ще ви изведе Йозил, а и колко важни мача ще изиграе на ниво. Иначе като фен на отбор, който 8 години не е виждал трофей и един по-приличен трансфер е нормално да си надъхан, пък и на Бейл доста си му сърбал попарата, така че мнението ти е обяснимо.

caramell
14.01.2014 19:09

За мене си остава пълната дупка , пък ти ако искаш и за някой хетрик ми пиши.. за Роналдо ли? Той и в Бетис да отиде ще е най - големия. Няма такъв атлет във футбола като него!!! Йозил >>>>>> Бейл!

LosMerengues
14.01.2014 18:10

Тоя "ушатия" не е правил подготовка, сменя първенството, имаше 2 контузии(заради липсата на подготовка) и ВЪПРЕКИ ТОВА има 9 гола и 8 асистенции(ако не се лъжа) в 18 мача....Абе не е зле. Много като теб говореха така и за Роналдо след трансфера му и плакаха доста след това, по-внимателно си мери думите.

LosMerengues
14.01.2014 17:53

Абе да ви кажа честно, ще го преживея този трансфер. Спомнете си в колко важни двубои сякаш бяхме с човек по-малко, а когато покрай този човек ти се върти играта, си обречен. Да, на моменти правеше гениални неща, но имаше 1 силен мач на всеки 5, за Реал това е малко. В колко Класики беше анонимен не ми се говори, колко мачове в ШЛ...!!! Спомнете си миналата година, на полуфинал в ШЛ, 2 мача КРЪГЛА 0, дори втория мач още в 10-та минута просто трябваше да бутне топката настрани към Роналдо и щяхме да имаме огромни шансове за финал, той би и не уцели вратата. На финала за КК, на два пъти излизаше сам срещу Куртоа, като дори единия път беше на 2 метра, а вратаря беше в другия ъгъл на врата и той все пак намери начин да пропусне. Иско е далеч по-постоянен и обещаващ играч, той ще стане нещо, което Йозил няма да бъде...РЕШАВАЩ играч. Погледнете го и в Арсенал, един Уилшър е 2 пъти по-добър от него, а Рамзи му скрива топката отвсякъде.

RMRM7
14.01.2014 17:26

какви идентични успехи ми говориш? къде си тръгнал да сравняваш Арсенал с Реал Мадрид и кога играч на Арсенал ще спечели златната топка, колко титли имате в Европа ?

RMRM7
14.01.2014 23:37

Много пари сме дали за Раул,Касияс,Гути и заради парите на отбора съм фен ,да .. колко си остроумен! Евала!

Danskrastev
14.01.2014 19:21

Фен съм станал на Арсенал защото харесвам всичко в този клуб не само определени играчи или купи или милионни трансфери всичко ми харесва като почнеш от тренера стил на игра това че се залага на млади играчи емблема ВСИЧКО!!! Чак тогава съм харесал играчи като Анри и Беркамп...но не съм фен на тях а на футболен КЛУБ Арсенал има разлика и то голямо тоест преди години те са те грабнали с това че харчат и ако човек те пита какво харесваш в Реал освен трофейте и еди кой си играч друго не можеш да кажеш за това вие сте една Марка която продава добре и Испания се възползва от това.Още по-жалкото на това Ла лига ли е Мангалига ли е не знам какво е че няма равен старт Барса и Реал взимат големите пари другите да си поделят трохите за това миналия сезон една камара испански отбори не бяха одобрени за Евро турнири....

bisera.bakardzhieva
14.01.2014 18:50

Ами за това за мен отдавна ТОЗИ турнир не е Шампионска лига , а турнир на богатите, избраните и допуснати до него отбори *wink*

RMRM7
14.01.2014 18:48

И ще е доста интересно издание на ШЛ без испанските грандове *joking**joking*

bisera.bakardzhieva
14.01.2014 18:45

Ами ние имаме пари, а Вие дългове, които държавата услужливо не си търси! Ако влезе истинския реален финансов ферплей, от сегашните осминафиналисти на Шампионска лига ще играят само 4- 5 отбора, и испанските грандове не влизат в тях.

RMRM7
14.01.2014 18:40

ти малоумен ли си какъв си ? Всеки фен иска добри играчи, вие как искахте Суарез през лятото , Месут как дойде при вас , сигурно е умирал да играе за арсенал, а ти заради какво си фен на арсенал заради киселата физиономия на Венгер ли, или така си роден фен на арсенал

Danskrastev
14.01.2014 18:34

Ми ето пак тази сбирщина от големи играчи се прави с много пари демек ако не са били тия пари е нямало да има такива играчи демек нямаше да им бъдеш фен и сега щеше да си поредния идиот фен на Челси *lol**lol* важно е да си фен на отбора заради това което е не заради отделни играчи или купи или златни топки ....сигурно снощи сте се подмокрили феновете на Реал аз сам сигурен че ако 8 години великия ти отбор не спечели нищо ще смениш отбора за това от измислен фен като тебе някак си не върви да казваш на други отбори че са измислени....

RMRM7
14.01.2014 18:15

Хахахах "Реал е футболен клуб като за превръзки" и това няма как да стане , а и аз не съм станал фен заради купите , когато бях малък не разбирах от купи и първенства, знаех само се Раул, Зидан, Касияс ,Роберто Карлош и Роналдо са най-великите ,тези футболисти ако са поп-фолк звезди не знам вашите какви са

Danskrastev
14.01.2014 17:58

ОО да забравих че феновета на парите мерят всичко в купи и пари е има и нещо повече от това и да Реал Мадрид е марка не футболен клуб като марка за превръзки....и ония смешник да ми говори че Арсенал е измислен клуб няма как просто да стане това нещо !!! Пък си бройте купите даже си ги напиши на едно листче по години и си го гледай аз като съм ставал фен не сам гледал купи или кой колко пари има...и да прав си че Йозил е малко мишка но все пак знае ме от кой отбор дойде в Арсенал нали така.

LosMerengues
14.01.2014 17:54

И колко пъти този "футболен клуб, а не марка" Арсенал спечели ШЛ...В ИСТОРИЯТА СИ? И можеш да погледнеш кой е избран за "футболен клуб" НА ВЕКА.

Danskrastev
14.01.2014 17:43

Вярно няма място за сравнение Арсенал е футболен клуб докато Реал е една марка нищо по-различно от Сити и Челси даже по-зле вие го правите от години и пак се осирате ШЛ не може да вземете с тия големи звезди (поп фолк звезди) даже и тоя измислен отбор както ти го наричаш ви нашари белия нежен задник в ШЛ преди години така че си трай и се радвай на големите пари без никакви успехи....

sdw
14.01.2014 17:34

Реал със сигурност е по-голям гранд от Арсенал,но как можеш да кажеш,че те са измислен отбор?

RMRM7
14.01.2014 15:50

Месут Йозил е най-добрият плеймейкър в момента, след Зидан такъв тип футболист не е играл в Реал. Имаше какво да покаже, сега го показва за някакъв измислен отбор който от 20 години няма титла.

rap5000
14.01.2014 16:35

Измислен отбор ? Арсенал ? Тъп си като headhunter.... Хлапаци...

bisera.bakardzhieva
14.01.2014 16:02

*lol* *lol* *lol* Ти откъде знаеш как играе в измисления отбор, който е основан много преди Реал и за последните десетина години има почти идентични успехи с него? *wink*

sdw
14.01.2014 15:17

Еми евала,че си признава човека,като казва,че сме допуснали голяма грешка.И все пак не е болка за умиране.Иско и Модрич достойно заеха неговата роля.

RealMadridista
14.01.2014 15:15

А за йозил.. не съжалявам че го продадохме ... несъмнено един от най добрите плеймейкъри но в това което каза перес има истина и то доста...помните ли как йозил го имаше едно полувреме а след това реал оставаха с човек по малко?! не става въпрос за перманентна издръжливост и да кажем толкова си може няма как да не издиша... да ама не... и аз ако не съм спал цяла нощ и аз няма да имам сили да играя... а за анчелоти ... йозил си седеше на скамейката и при и не мислете че и за това е виновен перес защото анчелоти много добре знаеше какво е състоянието му!

vlatkyn
14.01.2014 15:14

Анчелоти може само с трима чужденци да взема Купата на шампионите, затова е голям.Жалко че в Испания пазара го правят президентите, но не само там.

wer_aac
14.01.2014 15:08

Перес продаде Йозил, не Анчелоти. Не разбрахте ли, че Перес купува и продава. Анчелоти нямаше да продаде Йозил. А за пред хората да не се очерни Перес е наредено д се казва, че Анчелоти не го искал, за да се запази имиджа на Перес.
В крайна сметка Анчелоти е жертвата, черната овца. Поема всички негативи за сметка на перес.

Juventus333
14.01.2014 14:44

Дори и след неговата продажба, Реал пак бележат като луди. На тях им трябва просто да си заздравят отбраната и ще бъдат шампиони. *smile*

LosMerengues
14.01.2014 18:31

А как ще коментираш факта, че след всички "клизми" с които Реал бие според теб, отбора изравни рекорда за голове в груповата фаза на ШЛ, вкара много повече от Барса, а беше в много по-трудна група. В първенството пък 2-та отбора са с равен брой вкарани голове.....Е как става тоя номер????И ми е интересно откога победа с 3:0 са води "клизма", че и победа с 2:0 и пълно превъзходство през целия мач???? Да ви .... и спецовете и чудото.

RealMadridista
14.01.2014 15:11

Роналдо не играе на същото ниво след травмата която получи преди нова година

GrandeBarca
14.01.2014 14:53

С клизми срещу Селта,Еспаньол и Осасуна хмм ?? В момента нещо им куца..сигурно Роналдо беше в Цюрих сега се отпусна и ще бележи яко може би *smile*

TaTa_Martino
14.01.2014 14:37

Сети се тъпак дръж си сега дърваря Бейл

sdw
14.01.2014 17:28

Със сигурност едно нещо в коментара ти е пълна глупост и това е,че Бейл е дърво.Това е сред най-бързите играчи в света,а качествата му го правят едно от най-добрите крила в света.Само некомпетентен футболен фен може да каже лошо нещо за него!

rap5000
14.01.2014 16:39

Ламер, Неймар има най-много асистенции за първия полусезон.... *lol* А Бейл , че е дърво, дърво е... Относно симулациите - Бейл има 7 жълти картона миналия сезон и всичките са за симулации за дузпа *lol* Така, че недей да приказваш много *party*

AC_Milan_92_45
14.01.2014 15:08

Барселонска история какъв коментар очакваш

RealMardridCR7
14.01.2014 15:06

Бейл дървар??? ти чуваш ли се,кво Геймар да не е по-добър само знае да се лъже и 0 пасове и само СЕ гмурка

GrandeBarca
14.01.2014 14:24

Е ти се сети ако исакш другата година ама вече е все тая...взеха Бейл и Иско и си мислеха,че Йозил янма никакво място в отбора..ама ако беше в Реал и се щеше да си играе в титулярните 11....а не Ди Мария да ми прави мръсни знащи към публиката...ама късно вече...*smile*

RealMardridCR7
14.01.2014 14:20

а така Анчелоти ти сега се сети че тук ти беше грешката айде сега се хапи в г*за

crreal
14.01.2014 14:08

Ако си мислите ,че Анчелоти сега разбира че е грешка не сте нормални всичките тук.Сигурен съм че той не би продал Йозил , трябваше някой да си тръгне ,след идването на Иско (много обещаващ играч ,но при наличието на германеца напълно излишен).Това беше дело на Перез и налагането на най-добрия млад испанец последната година за сметка на най-добрия плеймейкър в света...Не мисля че Анчелоти е толкова тъп че да го разбира сега ,замислете се и окрийте други възможни причини.

MesssiMania
14.01.2014 13:47

Отбора на Анчелоти играя изключително грозен футбол ! Всеки мач с клизми дори и на Барнабеу

Kireto1232
14.01.2014 13:29

Е чак сега ли разбра ,че е голяма грешка :Д:Д !

Danskrastev
14.01.2014 13:22

Много зле татко Карло *lol* имах друго мнение за него от престоя му в Челси ама в Реал направи много грешки поне според мене Игуаин Кайехон и Йозил са много по-продуктивни от Бензема Бейл и Модрич...
И тия 2мата Ияраменди и Иско за какво ги взеха за резерви ли....Реал направиха същата простотия като Тотнъм никаква разлика просто Роналдо ги спасява за момента...

Absolado7
14.01.2014 22:58

Ти гледал ли си играта на Иско,че да го критикуваш ? С пълни основания мога да кажа,че Иско се откроява от всичките креативни халфове в Реал...Брилянтен е с топката,асистира,често даже и бележи.Притежава голям талант,именно той е заместника на Йозил и бих казал,че се справя блестящо,друг е въпроса за контузиите и прочие...

za4o
14.01.2014 13:44

Игуаин и Кайехон са 234324234 пъти по-слаби от Модрич и Беил. Аржентинеца от 2 сезона насам в РМ си беше пълна дупка , от изтърваше по 5 положения на мач..... как да го държат ми обесни. В Италия същата работа. За Кайехон няма какво да кажа , той си беше резерва в РМ и за това си и беше купен. Колкото до Иско , в него има хляб. Просто е още млад. Другия не го следя .....

nikalfata
14.01.2014 13:22

Когато Йозил напусна,Карлето не беше начело на Реал Мадрид.

LegendGiggs
14.01.2014 13:43

Точно карло си беше треньора а г-н Перес реши да продаде йозил една от причините не бил сериозен на тренировка ходил по жени ми остава и на сухо да седи една такава статия бяха писали колко е вярна един господ знае

bisera.bakardzhieva
14.01.2014 13:33

А кой беше начело на Реал? Това, че не е почнало първенството не означава, че треньорът не работи за отбора, а конкретно за Игуаин и Йозил се изчака назначаването на Анчелоти и становището му за евентуалните им изходящи трансфери. По-скоро от Карлето се очакваше да се съгласи с решението на Перес за продажбата им, което и направи, но и той е наемник като играчите и изпълнява чужди решения!

LegendGiggs
14.01.2014 13:06

Ако сега си го разбрал Карло значи не си наред с тиквата много голяма грешка че продадохте Йозилката по добре ди мария да бяхте продали