Мойс с по-добър старт от сър Алекс и сър Мат Бъзби

11:19
Мойс с по-добър старт от сър Алекс и сър Мат Бъзби
През настоящия сезон представянето на Манчестър Юнайтед е неочаквано слабо.

Клубът бе изхвърлен от турнира за ФА къп още в третия кръг на надпреварата. Червените дяволи заемат едва седма позиция във Висшата лига, изоставайки с 11 точки от лидера Арсенал.

В последните си три двубоя от всички турнири Юнайтед записа три поредни поражения и на Острова се заредиха поредица от критики към мениджъра Дейвид Мойс.

Основният въпрос е дали шотландецът е подходящ за работата?

Статистиката показва, че бившият наставник на Евертън е направил по-добър старт на кариерата си на "Олд Трафорд" в сравнение с двете най-големи легенди на клуба - сър Мат Бъзби и сър Алекс Фъргюсън.

В първите си 31 мача начело на Юнайтед Мойс е записал 18 победи.

Сър Алекс е триумфирал в само 12 от своите 31 двубоя начело на червените дяволи.

Сър Мат Бъзби пък е постигнал 15 успеха при старта на престоя си в Юнайтед.

Естествено, подобни сравнения не са напълно уместни, тъй като говорим за различни периоди от време. Въпреки това обаче, понякога сухата статистика носи много по-ясна представа за действителността.

Факт е, също така, че в първите три години на сър Алекс начело на Юнайтед, са определяни от феновете на клуба като "истинска мъка".

Дали Мойс ще получи толкова време, за да се аклиматизира напълно предстои да видим.


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

avalon2468
14.01.2014 01:06

мойс ако остане още 2-3 години и тия са приключили-запомнете го...

headhunters
10.01.2014 23:23

Дано го задържат повече време, че всеки да ги бие както си иска на олд трактор *lol*

javorrrrr
10.01.2014 21:29

Според мен тоя не става - аз бих го уволнил - каквито и причини да се изтъкват, с тези футболисти миналата година бяхме шампиони. Успехите му са само срещу отбори от долната половина на таблицата, с изключение победата над Арсенал и донякъде боя над Леверкузен. Няма как да паднеш на собствен терен за купата от Суонзи в 90-та мин. Така губят само лузърите, но не и Юнайтед *devil*

roden
10.01.2014 18:48

[@link https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/58833_10201260786989326_1521708087_n.jpg]

pobeda_svoboda
10.01.2014 18:43

Тогава времената са били други-едва ли тоя пич ще запази по доброто си представяне от съра!По скоро ще стане най зле от 3та!Тепърва ще губи още мачове и то катострофално!И никога няма да му дадат шанс като на съра освен до края на сезона а ако не влязат в топ 4 ще го уволнят!И защо ги сравняват сега а не накрая на сезона когато трябва!

linger
10.01.2014 18:08

Според мен Мойс малко се изхвърли и направи няколко груби грешки още от началото. Не трябваше да сменя целия екип на САФ и да променя стила на игра веднага. Имаше работеща машина за титли и се направи на велик без подготовка и подходящи трансфери да променя клуба из основи. Може и да успее да измъкне отбора от тази ситуация, но защо изобщо трябва да се стига до тук. Стойността на Юнайтед падна с милиони само за няколко месеца. Футболисти от световна класа трудно ще се навиват да подписват с Юнайтед в това състояние. Още няколко месеца и ще се изпусне напълно положението. Само Мойс може да извади отбора демонстрирайки сериозни треньорски качвства и влизайки в топ 4 с наличните футболисти. Това обаче изглежда, че и самия Мойс вече не го вярва а ако той не го вярва няма начин футболистите да го повярват. Никога не се казва че нямаш футболисти. Тези футболисти са шампиони. Може да го мислиш но не трябва да го казваш. Много на брой грешки и то груби.

Absolado7
10.01.2014 17:27

Аз лично съм твърдо зад отбора и Мойс.ГГМУ *thumb_up*

roden
10.01.2014 19:16

[@link https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1504026_894965487210335_562689253_n.jpg]

scouser_pool
10.01.2014 16:13

Нека , нека , дайте му шанс , да изпуснат ШЛ този сезон и да не могат да се съвземат 4,5 години , поне аз ще се радвам ако стане така ама е нормално*lol*Ако сме сериозни няма какво да се заблуждаваме Мойс поема шампиона и минималната цел е да влезе в топ 4 , преди 30 години може би е било приемливо да се дава време на мениджърите , но в момента има адски много заложени пари на картата и не е толкова лесно да пробиеш от лоша позиция , другата гледна точка е , че Юнайтед имат по-слаби играчи от първите 3 отбора , въпроса как тия играчи Съра ги правеше шампион , да не би да е някакъв Бог?Същия този Съра сам избра Мойс така че и той поема отговорност затова , трябва да се изчака още малко , може и да сбъркам , но според мен грешката на Юнайтед беше и още в началото на лятото си го мислих , че избраха мениджър който налага подобен стил на игра и има прилики с Фъргюсън в това , че дълго време стоя в един клуб , а игнорираха факта , че никога не е бил в топ отбор и няма отличителни постижения , а трябваше да вземат просто някой с успехи в ШЛ , защото примерно Челси колкото и да се говори , че сменят тренерите в крайна сметка не им пречи да печелят купите , така че няма смисъл да се търси постоянство в днешния футбол , защото такива мениджъри са рядка порода , друг е въпроса колко точно топ мениджъри бяха на разположение , може би Пелегрини е най-близко до това

AC_Milan_92_45
11.01.2014 00:02

Ние се подиграваме с Юнайтед? техните фенове се подиграват на всички отбори. от кога Ливърпул не бил вземал, как Сити били взели, Челси това, еди кой си нещо друго. Те са тези които убиждаха всички други отбори и техните фенове, затова сега са на този хал и дай боже дълго време да са на него

GameMottder
10.01.2014 22:51

Как искам всички многознайковци като тебе да съжаляват за думите си, ами ако ги вдигне, ако направи това което направи и САФ, ако положението се оправи, ако НЯКОГА ВИ СМАЧКАТ ЖАЛКИТЕ ВИ ОТБОРЧЕТА, твойте ЛИВЪРПУЛ от кога не са взели титла бе, от - е много станаха не ми се броят годините- говоря за Премиършип, Бяхте с МНОГО пред ЮНАЙТЕД, ама с МНОГО и САФЧО ви показа какво значи футбол. Как сте всички многознайковци и сте готови на всичко , за да излезе вашият отбор чист, като загубят - АМА състава това , ама състава онова, еее нямаше дуспа, това е засада бе тъпи съдий , всички се оправдавате , и всички се подигравате на ЮНАЙТЕД, и го изкарвате него виновния, колко пъти сте казвали това е нашия сезон, ВИДЯХМЕ ГО ВАШИЯ, ама ЮНАЙТЕД ви натриват носа. ЗА ТОВА СПРЕТЕ С ОБИДИТЕ КЪМ ЮНАЙТЕД, И С ОПРАВДАНИЯТА ЗА ВАШИЯТ ОТБОР.

rooney_fen_256
10.01.2014 15:04

Сър Алекс е поел отбор, който е бил на 19-то място предния сезон, докато Мойс поема отбор - шампион. Стига сте го защитавали този. *wink*

sa6etoo
10.01.2014 12:28

Мойс изпусна лятото да купи 1-2 за да заздрави нещата. Прекалено много искаше Фабрегас и Тиаго играчи които очевидно не искаха да играят в Юнайтед. Взе Фелайни ей така да не е без нищо и това е. Няма го Перси който миналата година сам спечели титлата, Руни успява да печели мачовете ама като го няма се вижда колко са зле нещата. В защита колкото и опитен да е Фърдинанд още преди 1-2 години трябваше да е приключил с футбола. Имаш Заха в отбота ти пускаш Гигс да играе по 90 минути.. Кагава горкия съсипа се в Юнайтед дано по-бързо си тръгне и да успее да възроди кариерата си а Мойс ако се застои в Юнайтед трябва да пръсне дооста пари и да вземе точните хора защото в Юнайтед има доста играчи които не са за там.

toh3u
10.01.2014 12:16

Може и да поема отбор, който е шампион, но отбора е застаряващ и с изтискани играчи от Съра до дупка.Трябва подмладяване и освежаване.Че му трябва време - трябва му, но да се казва, че не е треньора, е още рано.

toh3u
10.01.2014 16:36

Карик- 32г. Перси 30, Дарън Флечер- февруари става на 30, Евра- 32г,Гигс- 40г (пиша го защото играе цели 90),Руни -28г, Видич 32г Валенсия 28г. Разбирай го така: Класните играчи са застарели.Фабио, Рафаел, Уелбек, Евънс, Андерсон са пълни дървета.Какво като са млади.Да не говорим, че Перси,може да се "счупи" отново, какво прайм после ? Юнайтед разчита много на крилата: Ами освен Янузай друго креативно там нямате.Нани е пълна плюнка, а Валенсия, макар и сърцат, е доста еднообразен играч..В защита освен Видич, друг класен има ли ?

valia.stankova1
10.01.2014 13:00

Абсолютно съм съгласна с теб. Отбора,който остави съра е просто разпадащ се. Едно 50 %,че и нагоре не са за Юнайтед. А и какво като са млади да не би Евънс да е много добър....поне 3 гола има от началото на сезона заради негова грешка. Уелбек...Смолинг,Фабио,Йънг не са за този отбор. Другата половина добри играчи са контузени...така,че нямаше как да не загубим няколко мача.

DuFkaTa
10.01.2014 12:42

И кои му са застаряващите играчи?? Аз се сещам за Фърдинанд, Видич, Гигс и Карик който е на около 32 мисля и това е то. Де Хеа, Фабио, Рафаел, Джоунс, Евънс, Смоулинг, Янузай, Заха,Клевърли, Уелбек, Ернандез това са се младоци които са под 25, а на средна футболна възраст са Линдегард, Руни, Йънг, Кагава,Валенсия,Фелайни, Флетчър, РВП. Проблема е че не е че има застаряващи, проблема е че има няколко дървета, дървета които при Сър-а се раздаваха на 110% защото знаеше как да ги мотивира, а Мойс нз и те не се раздават. Просто ако фубтолистите са в такава лоша серия Сър-а нз какво ще им направи с какво ще ги бие или нахъсва но още в втората поредна загуба Юнайтед ще излезне страшно нахъсан, все едно някъкво диво животно което не не яло няколко дена. А сега при Мойс няма такива неща, играчите си излизат играят си зле, Мойс не може да ги мотивира и играят пак зле.

medno
10.01.2014 12:14

Ако съм аз треньор ще продам Рафаел и Уелбек и ще купя Хуан Мата, както и някой от сорта на Алексис Санчес или Агуеро, Суарес (опитен набит нападател).Колкото до Раян Гигс не трябва да влиза в титулярния състав ,,, Само като резерва и то в определено случеи.

RealMadrid_4ver
10.01.2014 12:04

По-добър от сър Алекс на теория

myzrael
10.01.2014 12:08

Извинявам се поста ми беше към номер 9....

myzrael
10.01.2014 12:07

Гледай си пропадналия Милан, че сте 3 пъти по-трагични и от нас и здраво сте се засилили към Б група и не се занимавай с нас...

medno
10.01.2014 12:04

Няма нужда да сравнявате никой с Фъргюсън, защото едва ли ще имате такъв треньор ... Няма смисъл от такъв тип сравнения, но истината показва колко е зле Юнайтед в момента. Трябват попълнения !!! Най- вече ви трябва някой от ранга на Хуан Мата според мен.

AC_Milan_92_45
10.01.2014 12:02

Който и да ги поема, няма да е съра така че - сбогом слънчица

AC_Milan_92_45
10.01.2014 14:15

Какво да ти казвам, виждам че ти знаеш и май не си много окей с факта

United_11
10.01.2014 14:01

Ти пък накъде си тръгнал да ни казваш сбогом? Палячо, изчезвай във страничката на смешното си отборче и само не ми казвай: "имаме повече ШЛ от вас". *thumb_down*

Kireto1232
10.01.2014 12:01

Мойс според мен е с малко остаряло виждане за футбола може би както бепе Кинг Кени преди 2 сезона за Ливърпул адски много го уважавам Кени но неможе отбор да играе с футбол от 70-те ! Така,че и аз си мисля ,че Мойс не е точния човек за Юнайтед преди мислех ,че трябва да му се даде шанс но имам чувството ,че той не знае какво прави ....

pesholudiq
10.01.2014 11:39

Забравих да спомена, че Мойс никога не се е оглеждал за класни попълнения. В Евертън имаше много ограничен бюджет и гледаше само за играчи средна класа. Сега в Юнайтед е малко по-различно. Добре се ориентира към Тиаго, но оня избра да търка пейката на Байерн

DuFkaTa
10.01.2014 12:13

За Тиаго Мойс не е давал оферта, даде ги за Фабрегас, цяло лято се мотаеше и нщ не направи като използва извинението че имаме перфектен състав. След 2,3 седмици когато започна ШЛ каза пък че сме нямали класа. А когато дойде Януари казва че играчите се подписват лятото (нщ което съм съгласен, но защо и лятото не привлече никой). Аз лично съм съгласен с NoDiggity, не мисля че Мойс е правилния човек за Юнайтед защото досега не го е доказал със нщ !!! Пое отбор шампион играещ добър футбол и го превърна в отбор средняк. Даже неговия Евертън е над нас !!! Иначе за тази класация ще кажа следното, когато Бъзби и Фъргюсън поемат отбора, той не е шампион а е един средняк, те го правят отбор (което отнема време разбира се и това обяснява слабото им начало) и почват да печелят. Ситуацията при Мойс е коренно различна, както казах той поема отбор шампион, клуба е един ако не е и най презтижния в света, а той го смъква на ниво Евертън когато беше под негово ръководство. Дано успее да ме опревъргае тоя Мойс.

pesholudiq
10.01.2014 11:37

Според мен, може би Мойс не е за Юнайтед. Отбора играе много грозен футбол, пък ако не вземе поне 1 халф тоя месец, не знам.. Друг е въпроса дали ще има някой, който ще иска да играе в Юнайтед при това му състояние. Както при Ливърпул - никоя звезда не искаше да ходи там, вземаха само посредствени футболисти, но ето как малко по малко взеха да се издигат и привлякоха добри играчи като Стъридж, Коутиньо и прочие. Суарез не го броя, защото ако не се лъжа, той дойде, когато Пул бяха надолу в таблицата. И сега ако влязат в ШЛ, ще имат шанс за някой по-класен играч. Лично аз се радвам за тях, щото са симпатичен отбор, само дето понякога феновете им ме вбесяват *lol* Успех на Юнайтед и се надявам, че греша и Мойс е правилния човек. Отбора таман тръгна нагоре с 5 поредни победи и дойдоха тия загуби.. Тоя сезон най-вероятно ще пропуснете ШЛ, но догодина това не трябва да се повтаря *smile*

Lugo8
10.01.2014 11:34

[@link https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1525514_605800992808603_510413276_n.jpg]

NoDiggity
10.01.2014 11:31

И Бъзби и Фъргюсън поемат отбор, който не е бил доминант по времето си! Има огромна разлика! Аз пък смятам, че не е правилния човек за Юнайтед! С нищо не го е показал до сега! Има куп други треньори, които ще свършат по-добра работа!

Отговор
:
10
Juventus333
10.01.2014 11:53

С поред теб кой трябва да ви поеме г-н много зная

Crissstiano
10.01.2014 11:29

Да,но Мойс поема шампионски отбор,но все пак трябва да му се даде шанс !