Официално: Левандовски подписа с Байерн Мюнхен

21:57
Официално: Левандовски подписа с Байерн Мюнхен
Нападателят на Борусия Дортмунд Роберт Левандовски е преминал медицински прегледи в Мюнхен и подписа официално предварителен договор с немския шампион Байерн Мюнхен.

Договорът ще влезе в сила през лятото. Баварците няма да платят нито евро за полския нападател, който в края на сезона ще бъде свободен агент.

Контрактът на Левандовски с световния и европейски шампион е за срок от 5 години.

Левандовски искаше да премине в Байерн още миналото лято, но тогава жълто-черните го спряха. Интерес към него имаше още от страна на Реал Мадрид, Манчестър Юнайтед и Арсенал.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

GrandeBarca
05.01.2014 15:02

На Фифа 07 исках да купя Вайденфелер в Байерн..обаче колкото и пари да давах не ставаше..и когато прочетох защо отказва ми излезе...че това е футболист на съперников отбор и няма да може да бъде купен....така да беше и в реалния живот :Д :Д...а и поприницп не се учудвам,че отиде в Байерн..попринцп от Германия се изнасят малко футболисти)нищо,че е Поляк)..в полседно време вече Балак.Подолски(ама в Кьолн ли да седи),Мерте от Вердер,Йозил(Вердер),Кедира(Щутгард) ,Клосе и т.н ама поприницп не изнасят много футболист..като да речем играчите в Примера..вссеки сезон отбор от ВЛ си купува играч я на Валенсия,Севиля,Виляреал,Млага и т.н примери: Туре(Барса),Силва(Валенсия),Агуеро(Атлетико),НАВАС И НЕГРЕДО)Севиля),Рейес(Севиля),Мата(Валенсия),Санти(Малага),Демикелис(Атлетико),Йозил(РМ) и др. и тези играчи се стват основни в отборите си..и после пак феновете на ВЛ реват Испанското било само Барса ,Реал... ама всичките играчи където са ги взели от Примера са им водещи в отборите...*smile*

paunQ
05.01.2014 12:47

Левандовски беше ясен отдавна, сега просто е станало официално неговото бъдещо преминаване в Байерн. Според мен той показа уважение към Дортмунд, като се раздаваше на терена, макар и да не е същия като миналия сезон откъм голово отношение. *smile*

toya.stava
05.01.2014 12:32

А и едно не мога да разбера направо ми е жал за Борусия. Толкова добри играчи, уникален трениор, а за публиката им нямам думи ... Толкова ми доставяха удоволствие когато играят. Приличат ми на Челси понякога, но едно не мога да разбера до колкото знам нямат богат собственик които да им задържи играчи и да увеличава арсенала им като единици. А иначе шеиховете са награбили отбори, които нямат история нямат тая страст, която притежават някой отбори. Аз ако съм богат шейх щях да си купа отбор, като Борусия защотото едва ли ще мога да купа Челси на Абрамович *joking*. Иначе толкова трудно да се налеят малко пари и да се задържат Борусия толкова симпатичен отбор са ми след Челси. Ама това е се пак бизнес. *sad*

toya.stava
05.01.2014 12:24

Е това немско първенство ще е най-скучното. Байерн Мюнхен имат най-добрите играчи няма да има съпротива. Много е тъпо това с Левандовски защо не опитахме ния да го вземем в Челси. Ния имаме повече нужда от нападател а Байерн Мюнхен си имат добри стрелци + ако беше дошъл в друг отбор Борусия нямаше да пострадат толкова сега Левандовски ще играе за най-големия им враг е за мене това е много тъпо ама се е случило Честит да им е уникален нападател струва си всяка пара за него !

AC_Milan_92_45
05.01.2014 14:03

Даааа бе дааа, как не, я моля ти сеспри с простотиите вече, ти си 100% обективен, че как

sksw
05.01.2014 13:05

Немското е едно от най-силните, да не кажа най-силното и цифрите и всичко го доказва. Байерн са купили само Марио и Лева от Дортмунд. Ако Дортмунд са толкова велики, колкото ги изкарваш ще могат и без тях да играят. Истината е, че не само те двамата, а и други ключови играчи напуснаха и искат да напуснат.. И само да ти напомня, след като говориш как Байерн крадяли силните играчи на съперниците си, как Дортмунд купиха Ройс от Гладбах. Той бе най-добрия играч на Гладбах. Байерн имат много играчи, но те не са нападатели. Имат само двама чисти нападатели и това са Писаро и Манджукич, без да броя младоците. Писаро е на години и Байерн искат да имат и Лева в състава си. Замисли се само, каква оферта са направили. За БЕЗ ПАРИ взеха един от най-добрите нападатели в света, да не кажа и може би най-добрия през 2013. Това е просто мега оферта.. Няма никой отбор да откаже подобен трансфер. Просто Лева избра Байерн, защото са най-силния отбор в момента и защото ще играе отново с Гьотце *smile*

Manower
05.01.2014 12:00

Извинявам се за правописа...не погледах за редактиране преди да го пусна коментара.

Manower
05.01.2014 11:58

Разбирам, всеки играч търси развитие в кариерата си и естествено повече възнаграждение. Това е нормално човешко мислене. Но Борусиа, сами си вкарват тръни в гащите. Именно Гьоце и Левандовски бяха точни тези играчи, които помогнаха Борусиа да набият канчето на Байерн и да са им сериозните конкуренти, иначе няма кой да ги спре в Германия! Продавайки най-доброто си на основния конкурент по този начин си спират развитието, титла скоро няма да помиришат като гледам и как се представят. Направиха нещо уникално 2 години подред, но с тези трансфери Байерн много хитро си ги приготка и сами им резнаха крилете. Парите са си пари, ама има и нещо по-важно от парите! Помним всички Борусиа в един момент до къде го бяха докарали, отбор с традиции едвам се спаси от изпадане. Като си дадоха най-доброто на Байерн просто няма как в близките години да са им реален конкурент. Ако изнамерят някой талант и да го развият и токувиж стане новия Гьоце може да успеят да направят нещо, ама това е в сферата на "ако". Тук се получи, така че по-големия изяжда по-малкия, чист бизнес. Вацке не знам какво мисли за дългосрочното развитие на клуба от Дортмунд, но лично аз не мисля, че ще е по-различно от престижното 2-ри място. Ще видим, може и да греша *smile*

deucec
05.01.2014 11:25

Официално пиша последния си коментар в този сайт ! Не мога да ви търпя повече. Имам чуството, че са ви избирали с конкурс " най-п#ости парчета". Последният ми въпрос : Защо всеки футболист трябва да е верен на отбора си ? Да сте чували за трамплини или понятието по-класен отбор ? Или по-добра възможмост и т.н , не вие ......конете с капаци едно си знаете и едно си баете, без дори да знаете за какво става на въпрос в действителност!!!!!

toh3u
05.01.2014 11:25

Все едно, Агуеро да отиде в МанЮ.За мен такива трансфери са гнусни.

RVP_Reus_9
05.01.2014 11:17

Много ме е яд на такива футболисти които се самозабравят и преминават във врага.

sashaserg
05.01.2014 11:14

Значи да ограмотя всички, първо в Германия има политика, закон, които гласи, ако един играч е искан от Немски отбор, нямат право да го продават зад граница. Второ, Баейрн не копуват Лева за да отслабят БВБ, а за да имат адекватна резерва на Манджукич, защото Писаро може да дупчи Хофе, но ако го няма Марио, не е ясно, кой ще дупчи Арсенал, примерно. Гадно е, да, но това е футбола, пък и Лева отдавна искаше да отиде там. Тъпото е, че се стиснаха миналото лято и сега за без пари, но... Успех му пожелавам, а пък Борусия да си намират достоен заместник, и да дупчат отново и отново!

sksw
05.01.2014 13:09

Левандовски така или иначе напуска Дортмунд бе.. И Байерн го взимат без да дават нито евро.. Решението бе изцяло на Левандовски и той реши да играе в Байерн. Байерн неможеха по никакъв начин да го привлекат без той да иска. Робърт е този който искаше да играе в Байерн, още лятото.. Стига вече с това, как Байерн "крали" от Дортмунд. Не Робърт си тръгва от Дортмунд и решението му бе Байерн. А Байерн няма как да откажат такъв нападател от световна класа за без пари *smile* Няма кой отбор да го откаже... Дори да нямат нужда, пак за без пари е супер. Както вика мечо Пух "колкото повече, толкова повече" *smile*

LiverpoolFen20
05.01.2014 12:38

Кой друг нападател от световна класа ще им струва 0 ЕВРО ?! Защо е нужно да дават 50-60 млн. за класен нападател като могат да вземат и за без пари ? Левандовски така или иначе напуска БД в края на сезона ,така че не виждам как по-точно баварците ги отслабват ,като така и така полякът напуска. За мен тази сделка е най-добрата в последните няколко години. Не се вижда всеки ден нападател ,който струва минимум 40 млн. ,да бъде взет на свободен трансфер. Колкото до Писаро ... Наистина ли мислиш ,че нападател на 36 години би бил една добра алтернатива за Манджукич през следващия сезон ?! Защото аз не .Ако се загледаш в мачовете на Байерн в последно време ,ще видиш ,че Писаро се пуска точно срещу такива като Хофенхайм ,Фюрт ,Дюселдорф и то в края на мачовете. Ако смяташ ,че това е нападател ,на когото Байерн разчитат сериозно ,то явно не гледаш Байерн достатъчно .

NeverBackDown17
05.01.2014 12:00

И понеже има такъв закон - Балак, Шурле и още няколко 10-ки играчи са били извън Германия, нали? Понеже Байерн "не искат" да отслабят Борусия се спряха на Левандовски, понеже той е единствения нападател в Света, така ли? Да не говорим за това "адекватна резерва на Манджукич"... Взимаш нападателя на конкурента само за да го имаш като резерва ли? Писаро ако му разгледаш визитката може да видиш че не е дупчил само Хофенхайм... Левандовски толкова "отдавна" е искал да отиде в Байерн (след като разбра че Гьотце) ще ходи и тогава му се прииска да ходи... Защо не говореше че иска да ходи там когато още в отбора беше Гьотце ами сега?

Gopcho
05.01.2014 11:02

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=625581654162851&set=a.376919249029094.93248.375824989138520&type=1&permPage=1] , добре че поне той е казал, че няма да иде в байерн!

Gopcho
05.01.2014 10:58

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=625933244127692&set=a.376919249029094.93248.375824989138520&type=1&theater]

Gopcho
05.01.2014 10:51

Баварците няма да платят нито евро за полския нападател, който в края на сезона ще бъде свободен агент. На това му се вика добра потилика!

wilcho_FCB
05.01.2014 10:49

Така вече официално Байерн Мюнхен няма да имат никаква конкуренция следващите години и могат да мисля само за спечелване на ШЛ.

caramell
05.01.2014 09:58

Ееее това е супер гадно вече! Те да взимат и Суарес още малко.. Какъв отбор имат в момента и сега и Роберт да вземат. Още немога да разбера Клоп в такива ситуации.. Левандовски ще си остане предател - МАРШ в Мюнхен страхлив плъх!

П.С. Байерн да се пробват за Меси след 2 години.. а след 4-5 може и за Роналдо..ЦИРК!

Anatoli93
05.01.2014 09:45

И НАЙ-СЕНЗАЦИОННОТО НЕЩО:
Борусия Дортмунд - Матс Хумелс ОТ БАЙЕРН МЮНХЕН?! ?! *wink*OOOO
Майкоооо ПРЕДАТЕЛ... МАТС ХУМЕЛС ЗА МЕН Е П*ТКА !!!

AC_Milan_92_45
06.01.2014 14:29

Ибрата е печелил титли с всеки отбор в който е бил, какво ми казваш че нападател от 2 години като левандовски е по-добър от Ибрата, айде ходи се скрии бе

sksw
06.01.2014 00:25

Много ясно, че е по-добър от Ибрата.. Какво толкова ми го хвалиш тоя какаванин с огромно самочувствие.. Играе ми в Франция и се прави на вижте ме кой съм, а като дойде голям клуб и ги бият като шкембе у довар.. Левандовски е един от топ реализаторите последните години в Бундеслигата, което в момента е едно от най-силните, да не кажа най-силното първенство в света... Той бе един от главните виновници, Дортмунд да са на финал в ШЛ предния сезон и да вземат 2 титли на Германия 2011 и 2012 година.. До тук спирам.. И пак казвам, далеч си от истината относно Бундеслигата, политиката на Байерн и т.н. На теб ако ти дават без пари ядене и пиене ще го откажеш ли ? Защото в случая Байерн получи без пари един от най-добрите нападатели в света, който сам пожела да играе там, а можеше да играе и в Реал и в Челси и къде ли не...

AC_Milan_92_45
05.01.2014 14:12

Първия ред прочетох и се гръмнах, остана само да кажеш, че Лева е по-добър от Ибрата (например) или Суарез и вече официално от психиятрията да идват да те прибират

sksw
05.01.2014 13:25

Като изключим тях двамата и Робен, кажи ми друг дошъл в Байерн като звезда ? Всички останалите преди Байерн, бяха просто поредните футболисти.. Като почнеш от Лам, през Швайни, през дори Рибери.. Кой беше Рибери преди Байерн ? Един футболист на Галата и Марсилия нали така.. Кой беше Манджукич преди Байерн ? Един нападател на Волфсбург. Голяма работа, че Байерн купили Марио и Лева. И двамата искаха да играят в Байерн.. Не са ги теглили с въже нали.. Имаха оферти от кой ли не отбор, но те избраха Байерн. Незнам защо не погледнете малко чуждите отбори и какво правят те. Я вижте Монако, ПСЖ, Барса, Реал и т.н., та те купуват кажи речи всичко най-добро не само от родните си държави, но и от чужбина. Защо не съдите тях ? А съдите Байерн, който купил 2 играча искащи да преминат там.. Единия от които НАПУСКАШЕ на 200% Дортмунд посока друг отбор, говоря за Левандовски.. Да не би ако Лева искаше да играе в Реал, те нямаше да го вземат след като знаят, че ще им струва 0 евро ?? Няма такъв луд.. Ако ще да имат 200 нападателя, пак щяха да го вземат.. Ето затова Байерн го взеха, а и на тях им е нужен... И не се лъжете, че ЛЕва ще е резерва на Манджукич..

NeverBackDown17
05.01.2014 09:52

Хумелс е купен за 4 млн. евро и тогава е смятан за ненужен в Байерн. Не е бил водещия им централен бранител. Докато тук говорим за хора водещи отбора към победи - Гьотце, Левандовски и още много други взети преди години не само от Борусия.

Anatoli93
05.01.2014 09:39

Ще го напиша пак...дори и "Уинър" да ми го изтрият пак ще го поствам;
Ман.Ю. - Рууни и Фелайни от Евертън. Робин Ван Перси от Арсенал. Ашли Иънг от Астън Вила. Бербатов от Тотнъм.
Ман.Сити - Тевез от Юнайтед, Насри от Арсенал
Челси - Ашли Коул от Арсенал,Торес от Ливърпул, Виктор Мозес от Уигън
Ливърпул - Стъридж от Челси, Коло Туре от Ман. Сити
Реал Мадрид - Фиго от Барселона,Иско от Малага.
Челси и Арсенал много силно напираха за Суарез това лято или се бъркам?
Та казвате, че Байерн събира всичко от лигата си за да убие конкуренцията? *smile*))

pesholudiq
05.01.2014 13:24

Челси не са.. Те напираха за Руни. За Суарез напираха само Арсенал

Gopcho
05.01.2014 10:55

Не че подкрепям момчето, ама искаш да кажеш, че изброените играчи са ненужни? нямам повече върпоси!

sa6etoo
05.01.2014 10:39

В Англия конкуренцията е между 6 отбора докато в Германия е между два и от време на време трети отбор се появява. Отборите в Англия са достатъчно развити за да се справят и без даден играч както например Еверън този сезон без Фелайни играят сезона на живота си. Докато Дортмунд се видя още след напускането на Гьотце че нещата почват да умират а Михтарян не може да го замени. Тази година са трагични а представи си догодина какви ще са и без свестен централен нападател.. Защо Байерн не взеха Сахин вместо Тиаго? Защото Сахин не е водещата фигура в Дортмунд защо..

NeverBackDown17
05.01.2014 10:01

И аз ти споделям че има разлика между действията на Байерн спрямо отборите от Бундеслигата (най-вече тези които ги притискат) и действията на Челси, Ман.Сити, Юнайтед или когото и да било друг... В Англия когато купуваш от пряк конкурент, то не е за да го отслабиш, а просто защото този играч се представя добре и искаш да си помогнеш. А Байерн с какво си помагат - изгониха Густаво за да отворят място на ненужния Гьотце. Сега ще изгонят Манджукич за да намерят място на ненужния Левандовски. Байерн взима най-добрите играчи на конкурентите си в Бундеслигата не защото са им необходими за да вървят напред от игрова гледна точка, а за да не могат другите отбори да вървят нагоре и да им спират доминацията...

Anatoli93
05.01.2014 09:52

Искаш да ми кажеш, че Рууни и Фелайни не са били нужни в Евертън ли? Или пък Перси в Арсенал? Насри в Арсенал? Не гледам да се заяждам просто споделям факти *smile* Единствения , който отговаря на това което написа е може би Моузес от Уигън... но те се представяха много добре с него на върха на атаката *smile*

NeverBackDown17
05.01.2014 09:49

Ти ако знаеш какво си искал да кажеш ще е голяма работа... Помисли малко защото намесваш играчи и отбори които реално са били или ненужни или борещи се да не изпаднат...

NeverBackDown17
05.01.2014 09:38

Наскоро излезе информация че Балотели щял да бъде продаден, защо Клоп пък да не го вземе ако е истина. И двамата са луди (Клоп може би повече) и все ще успее да вкара Марио в ритъм и кой знае - може би ще стане страшилището което Байерн отново ще иска да вземат, за да не страдат...

NeverBackDown17
05.01.2014 09:31

Благодаря им за всичко което направиха за отбора. Напуснаха отбора с най-смешните оправдания... 1-я - бях обещал на брат ми че един ден ще играя за Байерн. 2-я - той ми е най-добрия приятел и искам да бъдем отново заедно... Гей двойката се събра отново... Ако имам възможност само бих ги попитал и 2-та следния въпрос - Кой ги направи това което са и дали онези на най-голямата трибуна заслужават това? ...

biancorosso
05.01.2014 09:22

И не мисля, че изобщо им трябва на Байерн. Нали точно за това продадоха Гомез, защото им беше излишен ? Сега взимат играч на същата позиция. Не мисля, че Левандовски е по-добър от Манджукич.

biancorosso
05.01.2014 09:20

БД трябваше да го продадат лятото, поне щяха да земат 30-40млн., а сега без пари... Клоп трябва да го остави на скамейката и да не го пуска за 1 минута. Така направи треньора на Атлетик Билбао с Фернандо Йоренте, като разбра, че Цар Лъв е подписал с Юве. Доста долно предателство на Левандовски. Първо Гьотце, после Лева, сега сигурно лятото ще вземат и Ройс *nerd*

darin.ivanov.129
05.01.2014 16:22

Точно така, а след още някоя година ще замести Рибери. Чакаме го с нетърпение *smile*

GrandeBarca
05.01.2014 14:51

Та..Байерн и Дортмунд искаха Ройс поминалия сезон ,когато беше в Мьонхенгладбах....обче той каза,че в Байерн няма да може да играе и ще премине в шампиона на Германия(Дортмунд по онова време).

NeverBackDown17
05.01.2014 09:34

Ройс няма да го вземат. Вече имаше възможността да премине при тях, но им отказа. Така че Ройс няма да ги предаде като тези гълъбчета. Ако реши да напуска ще е в посока извън Германия.

dzhalev_71
05.01.2014 03:49

Трансфера си беше ясен още от лятото. Интересно ми е само едно нещо - как ще постъпи Клоп след тази новина?
При трансфера на Гьотце оставаха около 5-6 мача за изиграване (и да не са били толкова сега това не е важно), но тук става въпрос за половин сезон. Според мен ще го използва доколкото може и няма да го оставя на пейката за сметка на Обамеянг.

Nope_avi
05.01.2014 02:40

От този ден от този час с този коментар от тази статия Бундеслига сменя името си на Мюнхенлига....

pesholudiq
05.01.2014 02:14

Мале колко ме е яд за тоя трансфер.. Тоя келеш, дето то преди 3 години никой не го беше чувал и не го знаеше, че съществува, изведнъж БВБ го правят играч и оп, бяга в Байеър.. Лайното му с лайно. Дано Клоп да не го остави да 'помирише' терен, както се казва, за 6 месеца една секундичка да не изиграе, та да го видим тогава.. Боклука му с боклук

RealMardridCR7
05.01.2014 01:28

не и е нужен Левандовски имат едни от най-добрите и класни играчи

GrandeBarca
05.01.2014 01:18

Е така ще изглежда Байерн до 2,3 години*lol**lol**lol*(в кръга на шегата) [@link https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1551538_888318854541665_1359196286_n.jpg]

selection
05.01.2014 01:01

Може би трябваше да го продадат още лятото, когато даваха 40 милиона за него, и да му се намери заместник, който да се адаптира този сезон, а не сега да го пускат за без пари..

angel.bonev.908
05.01.2014 00:49

Голяма маймуна излезе тоя Левандовски *lol* Още повече че не е някаква звезда. Абсолютно е прехвален, това, че е вкарал голове на Реал, и си вкарва постоянно в Бундеслигата, не значи, че е накаква мега-звезда. Не съм чувал да е постигнал някакви завидни успехи с националния си дори. Тука за 1-2 години има постижения с Борусия и до там. Но много кофти постъпи, сега трябва малко да постои на пейката 1 сезон в Байерн и да му дойде акъла.

LiverpoolFen20
05.01.2014 03:13

Искаш да кажеш ,че щом не е постигнал успехи с Полша ,значи е нищо ?! Защото така излиза ,че дори Меси е нищо. Какво пък толкова е направил ...Вкарал е някакви си 370-380 гола ,ама разбираш ли ,той няма кой знае какви успехи с националния ,и хоп на нивото на Гари Родригес ... Когато давате някакво мнение ,поне се аргументирайте ,ако не друго . Левандовски е един от най-добре представящите се нападатели в последно време и тези 66 гола за 2 сезона ,които наниза ,само доказват това . През този сезон формата му спадна драстично и е отбелязал скромните 16 гола за 24 мача ,но е факт ,че пропусна поне още толкова в мачовете на Дортмунд. И да те питам ,той ли им е виновен на Борусия ,че те лятото не искаха да го продадат? Имаше оферти не само от Байерн ,ами и от Англия и Испания. Те не го продадоха и логичното се случи - Левандовски реши да се присъедини към Байерн . Нищо чудно да не е единственият ,който ще напусне Дортмунд през лятото.

MaLkO_LuD94
05.01.2014 00:42

Айде някой да подреди топ 10 на предателите да видим кои са и кой е най-големия :Д

AC_Milan_92_45
05.01.2014 14:22

Ибрата не е за тука. Той никога не е бил верен, че да предава. Но все пак си е един от НАЙ добрите в момента

omerrr89
05.01.2014 14:14

1.Фиго 2.Торес 3.РВП 4.Готзе 5.Левандовски 6.Емре 7.Майкъл Оуен 8.Тевез 9.Коул 10.Ибрахимович

Saimun
05.01.2014 02:08

И Сол Кембъл

GrandeBarca
05.01.2014 00:54

Фиго,Ашли Коул брат му Ван Перси :Д Оуен и те така :Д :Д

NoDiggity
05.01.2014 00:27

На мен ще ми е интресно ако сега Клоп реши да му направи мръсно и го закотвки на пейката до лятото какво ще правят в Байерн :Д Определено формата му ще е трагична след такова нещо. Но пък в Дортмунд нямат класен заместник на него, така че едва ли би го направил Клоп...

GrandeBarca
05.01.2014 00:25

До коментар [@comment 1542757] от [@user ACM92_BVB_9]:

Не сте имали от 20 години с изключение на преди 2-3 години...хаха е не интересно ми е как хем нямат от 20 години хем са имали преди 2-3 години...а и да...ами Реал взе ЛА Лига и през 2008 и през 2007...това пак ли са 20 години...:Д :Д :Д последната им ШЛ вече да тя е от преди 12 де....ама пак па не са 20 години......елелеллелеле така ме кефите като пишете глупости :Д :Д

ACM92_BVB_9
05.01.2014 14:00

Образно казано,ти не си ли от барса? :Д

k1r37o
05.01.2014 00:19

Ето защо Байерн са толкова силни... всяка година купуват играчите на преките си конкуренти и така е*ват мамата на бундеслигата...

deucec
05.01.2014 01:15

Поне Байерн като купуват футболисти правят нещо с тях, не им пропиляват таланта.А и откога Сити , Арсенал, Ювентус, Барселона , Челси са в Бундеслигата ?(примерно)

AC_Milan_92_45
05.01.2014 00:06

Охх горките Байерн, толкова са "слаби", че без Лева не знам какво биха правили

Schweini31
05.01.2014 00:05

Честит ни първи трансфер като цяло не съм за този трансфер на Левандовски тъй като не го харесвам особено,но дано да оправдае очакванията ми и да ни направи още по - силни.

manutd_forlife
04.01.2014 23:54

Мале каква омраза. Не съм фен на Байерн, но съм сигурен, че говоря за всички фенове на отбора.
''Простете ни, че се опитваме да прогресираме''
Все едно, ако вашия отбор беше на тяхно място, щяхте да протестирате...

SuperSizee
04.01.2014 23:46

Полски мръшляк. Хората му дават всички и играе всяка година в ШЛ + борба за титлата. Ако не ти се играе за този отбор поне не преминавай в директен опонент на отбора, който ти е дал всичко в живота.

GrandeBarca
05.01.2014 00:03

Е може пък да му се играе в Байерн(то на кой не му се де)..Дортмунд ясно показаха,че не исакт да го продават на Байерн,но той си е наумил и така или иначе ще ходи..ибез това е голяма дупка тоя сезон поне да го беха продали лятото да вземат солидна сума и да си купят друг нападател,който сигурно щеше да играе доста по-добре от Лева...срещу Наполи се реазби да пропуска,та ако си беше вкарал положенията Дортмунд да ги бяха пречупили още рано рано.....а те трепериха,доакто Обамеянг не вкара в 70+ минута..просто не знам ,защо не им го продадоха лятото*erm*

omerrr89
04.01.2014 23:44

[@link https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1521288_652835584780719_1257581895_n.jpg]

angelusssssss
04.01.2014 23:44

Сега заслужава Клоп да го сложи да търка пейкато до лятото ... баси долния продажник

MaLkO_LuD94
04.01.2014 23:39

В Бундеслигата и така си нямаше конкуренция сега пък изобщо няма да има интрига *cigarette*

darin.ivanov.129
04.01.2014 23:42

Не се излагайте да пишете, че Байерн е убил конкуренцията в Бундеслигата. Германците не са нация която лежи на стари лаври. В момента всеки един отбор в германия работи на пълни обороти да се развие. Когато преди години Борусия бяха в криза Шалке, Вердер, Воусбург, Щутгарт, Леверкузен бяха отпор на Байерн, последните години бяха Борусия, но ако те отслабната веднага друг ще заеме тяхното място и ожесточено ще се бори. Уважавайте Бундеслигата все пак за последните 10 години има 5 различни шампиона!

Vanko2207
04.01.2014 23:29

Толкова ли са слаби Байерн, че го купиха?????*wonder*

BobiRM
04.01.2014 23:28

еее точно тая ли снимка решихте да сложите пфф хахах

lpsoldier
04.01.2014 23:25

Роберт Левандовски и ФК Байерн Мюнхен поздравяват всички плоскоумни, мазни, гнусни и завистливи хейтъри с този трансфер! Моля всеки, който се има за такъв да даде минус на този коментар! Хайде хора, пребройте се *lol**lol**lol*

arsenal_gunners
05.01.2014 00:12

Тоя Левата е ебати гадното животно... *lol*

cute_wall
04.01.2014 23:22

Вообще не им е нужен... взимат го само и само да отслабят конкуренцията.*nerd*

GrandeBarca
04.01.2014 23:59

И аз не харесвам Байерн и случката......Ама да точно пък заради това го взеха...и с Левандовски и без него конкуренция няма..та Дортмунд са 4ти какво да отслабват...просто искат да имат повече качествени нападатели..не Манджукич и Клаудио Пизаро...да имаш Лева и Мандцукич си е рай..винаги ще с а ти свежи...е да ще има един ,който ще играе повече за важните мачове..ама.......ама с такива изказвания ''ВЗЕХА ГО ЗА ДА ОТСЛАБВАТ КОНКУРЕНЦИЯТА'' е направо са нереални тея изказвсания и без никаква мисъл...то се вижда,че Байерн няма конкуренция..и само на теория още не са шампиони.....

respect_kn
04.01.2014 23:14

До лятото има достатъчно време за да може Клоп да разкаже играта на ла*ното Левандовски. И тоя балък Гиотзе си тръгна кота проститутка, но сега ако Клоп да закове Лева на пейката и след 5 месеца, ще е по-голямо дърво и от тия в А групата ни.

Pygu
04.01.2014 23:19

Прекалено си "малък" за да коментираш.Мисли ... после пиши!!!

GrandeBarca
04.01.2014 23:02

Поприницп,щом е без пари,е перфектно,че са го взели,всеки би го взел за без пари,а и тая ''жена'' Левандовски,от както дойде интереса към него от Байерн веднага ревна ,че иска да играе там...вижте го тоя сезон каква дупка е..ако продължи така и в Байерн ще вземем местото на Мандцукич АМА ДРУГ ПЪТ*wink*

fidel_castro
04.01.2014 22:57

Пожелавам му да се контузи тежко. И не заради друго, ами заради бруталната му алчност и неуважение към отбора, който го направи играч от светвна класа...

cute_wall
04.01.2014 22:57

Байерн само топ играчи взима и като ги вземе седят на пейката по цял сезон и се надяват някой титуляр да се контузи,за да поиграят малко. Сега Клоп да слага Левандовски 6 месеца на скамейката за тва че отиваш в най-големия "враг" на твоя(вече бивш) отбор дето те направи един от най-добрите футболисти. Тъпа работа братче.. при положение,че знае,че в Байерн имат цифра офанзивни играчи, той отива и си мисли,че ще дърпа и Байерн както го прави и в Борисуя. И в Байерн ще търкаш скамейката, паляк...

sa6etoo
04.01.2014 22:57

Поредната женска пичка... Ама и Байерн си показват истинския характер.. Спасили Борусия от фалит пък ся ги ограбват.. Ми да ги бяхте оставили да фалират да постигнат всичко сами и сега да ви бият със отбора който развалихте.. Италианското първенство вече стана по интересно от тъпата Мюнхенлига..

petko9305
04.01.2014 22:50

Доста тъп трансфер. Няма смисъл. Защо им трябва на Байерн М. още звезди ?*confused**confused*

futbolista123
04.01.2014 23:08

but this is very fucking idea

NoisyNeighbour
04.01.2014 23:01

If you cant beat them, join them. Да се спасява, незаменими няма.

futbolista123
04.01.2014 22:58

имат те трънки просто борусия си личи че се противопоставят на байерн и те решиха да си вземат две от звездите и да намалят драстично конкуренцията

RealMafia1
04.01.2014 22:57

не знам пак казвам това е предателство каквото и да си говорим е излишно

RMAD1902
04.01.2014 22:55

Титла ще вземат 1-2 години нали знаеш много звезди не е отбор ще тръгнат интриги караници слаби игри като при нас Атлетико не се чуваха гледай ги ся първи всеки ще иска да е титуляр Гуардиола ше има сериозна работа

NoisyNeighbour
04.01.2014 22:52

Имали нужда от него.

RealMafia1
04.01.2014 22:51

*cup**cup**cup**cup*

Salient
04.01.2014 22:49

Честно казано Борусия се преебаха много... Още миналия сезон беше ясно, че Левандовски иска да напуска, ама Клоп не го пусна лятото. Трябваше да го продадат, едно 30-40 милиона със сигурност щяха да му вземат и така да си осигурят качествен заместник...

Въпреки това, аз така и не разбрах какво толкова има в Байерн и няма в Борусия, че Левандовски иска да напуска. Айде за Гьотце се разбра, че е родом от Бавария и т.н., но Левандовски? Дортмунд бяха отборът, който най-добре можеше да им се противопостави, а сега съвсем ще го закъсат. Кой иска да има играч в отбора си, който е подписал с друг отбор, тотално е отнесен и най-вероятно няма повече желание да играе до края на сезона? Както и да е, честито на Байерн.

NoisyNeighbour
04.01.2014 22:48

Най - глупавото е, че заминава без пари... така е още по-тежко.

RealMafia1
04.01.2014 22:42

И по скоро мен не ме грее дали ще играе или не въпросът тук е постъпката това за мен не е правилно отбор който те създаде като футболист и ти да постъпиш така съжалявам но това е моето мнение можеше да си продължи договорът и все пак Борусия Дортмунд да вземат някакви пари за него но П"ТКАТА СИ Е П"ТКА това е.....

futbolista123
04.01.2014 22:49

аз не мога така най големите футболисти бягат от дортмунд и отиват в мюнхен и защо да бягам от по добрия и да ходя в най пръдналия отбор половината им фенове са от спечелената шл а другите (истинските фенове ) се радват на предателите от дортмунд

angel.bonev.908
04.01.2014 22:40

И после ми говорете, че в Испания няма интрига и се знае всяка година кой ще е шампиона. Я вижте в Германия, сега освен Байерн, няма кой друг да я вземе *lol*

RMAD1902
04.01.2014 22:51

Те го правят само заради шампионска лига да няма отбор да ги бие да гледаме реално Левандовски няма да е титуляр освен ако манджукич не е в слаба форма не ми пука че е там предателство е тва първо гьоце сега тоя всички звезди на Борусия избягаха кагава в Англия

RealMafia1
04.01.2014 22:44

Не се знае на теб ли да обяснявам като много добре знаеш че всичко е до време както беше и в испания преди хегемон беше Реал Мадрид сега е Барселона в Англия някога Ливърпул след това Юнайтед в Италия Милан Интер сега Юве се върна на върха всичко е до време не се знае какво ще привлекът Борусия Дортмунд

RMAD1902
04.01.2014 22:40

До коментар [@comment 1542713] от [@user ACM92_BVB_9]:

Поредното лапенце което мрази Реал Мадрид кой са нападатели? ей смешно фенче на милан дето не можете да биете киево манджукич къв е ве пизаро къв е знаел съм само касияс хахахахахаха знам целия отбор от както гледам тоя отбор измислено 15 годишно неграмотно лапе

sksw
05.01.2014 13:27

Защо си мислиш, че Левандовдски ще е резерва на Манджукич ? За мен Левандовски е по-добър от Марио *smile*)) Или Гуардиола ще играе с двама нападатели напред, в тяхно лице.. Другия вариант е да ги менка. Но в никакъв случай Левандовски няма да е резерва и да го пускат 10-15 мин *smile* Едва ли е толкова глупав, да подпише с отбор който няма да го пуска. Те са се разбрали с Байерн, не се тревожете.

RMAD1902
05.01.2014 13:24

Ами дребен 15 годишен от 5 годишен гледам Реал Мадрид купуваме на готово защото имаме пари защото такава ни е политиката първо научи политиката и на вашия отбор тогава говори за нас имаме 32 титли шампионска лига дори да не сме я вземали имаме най много купи там мрази ни точно това ни доставя удоволствие вие бяхте отбор 90-те години и 2003-2004 когато татко карло ви водише моето момче Левандовски сега ще търка пейката ще влиза като Бербатов в Ман за 15 20 минути

RealMadridista
04.01.2014 23:39

"кога за последно сте изкарвали играчи от вашата школа" ми земи си свали мача с ПСЖ или виж би трябвало да има няква статия в сайта и виж ТИТУЛЯРИ И РЕЗЕРВИ и накрая и РЕЗУЛТАТА (помеждодругото ПСЖ може и да имаха повече положения ама ние нацелихме и 2 греди!)

ACM92_BVB_9
04.01.2014 23:11

От колко години си за реал бе габи,а!Може да съм на 15 ама не държа за отбори които купуват наготово,да може да падаме от по силните орбори и да сме най-слабия от големите тимове в Италия,ама никога няма да държа за един калитарски отбор като реал,а кога за последно сте взимали титли и сте изкарвали играчи от вашата школа,ако не си спомняш ще ти кажа...НИКОГА,имате един вратар от 5 годишен дето играя за реал и вие го държите на пеиката и ми пускате оня плешиж гъз!АЕ ЛАСТИК и си смени годинките в реистрацията,като гледам как пишеш...не повече от 14-16 годишен хлапак!

RealMafia1
04.01.2014 22:39

До коментар [@comment 1542713] от [@user ACM92_BVB_9]:

Е какво има да гледам бе малоумник много е прав даже защото може и наистина да чака някои измежду Клаудио Писаро Томас Мюлер или Марио Манджукич да се контузи

Chelsea_4_life2
04.01.2014 22:35

Поредния продажник по принцип не съм крил омразата си към немския футбол като цяло но мога да кажа само едно голямо евала на Борусия адски приятен отбор за наблюдаване браво за феновете които имат може би едни от най верните фенове като се има в предвид че в голяма част от времето си отбора е в сянката на Байрен най малкото което заслужават тези фенове е няколко лоялни играча с които Борусия да е реален претендент на байрен

radoachi
04.01.2014 22:32

Такива футболисти като Левандовски и Гьотце попадат под наименованието П*ТКИ!

futbolista123
04.01.2014 22:39

човек даваш много смислени коментари сериозно евала

RealMafia1
04.01.2014 22:33

О колко точен коментар .......

ACM92_BVB_9
04.01.2014 22:31

Предател,да отива в Байерн и да му тръгне играта,ние отново ще издигнем друг ГИГАНТ!!!

borko.mladenow
04.01.2014 22:30

[@link https://www.facebook.com/pages/-]Английска-Висша-Лига-/203254826510635 Харесай

RealMafia1
04.01.2014 22:18

ХАРЕСВАХ ГО КАТО ФУТБОЛИСТ НО СЕГА КАТО МАРИО ТАКА И ЛЕВА МИ ПАДНА В ОЧИТЕ МНОГО ТОВА Е НАЙ ГРОЗНОТО ПРЕДАТЕЛСТВО КАКТО ЕДНО ВРЕМЕ ЛУИШ ФИГО ПРЕДАДЕ БАРСЕЛОНА И ДОЙДЕ В РЕАЛ СЕГА ТОВА Е СЪЩОТО .........

futbolista123
04.01.2014 22:38

на финала се молех да отбележат виках за тях стисках палци само заради левандовски ,ройс ,марио и гюндоган а сега двама от тях предават отбора уникално тъпо ми е в момента понеже няма кои друг да вземе титлата освен мюнхен никаква интрига а дортмунд си мисля че вече става все по посредствен отбор колкото и да не искам *sad**sad**sad**sad**sad**sad**cry*

pesholudiq
04.01.2014 22:13

пичове, говори се, че Байерн щели да активират и откупуващата клауза на Ройс....

borko.mladenow
04.01.2014 22:30

[@link https://www.facebook.com/pages/-]Английска-Висша-Лига-/203254826510635 Харесай

Johan_Cruyff_14
04.01.2014 22:16

Той няма да отиде нито при тях, нито при който и да е друг. Доказал го е милиони пъти. Иначе честито на Байерн за новата им придобивка. Аз си имам специално мнение за класата му, но все пак да видим...

darin.ivanov.129
04.01.2014 22:15

Трябва да се търси заместник на Рибери, но това е за след години. Има време !

Kings_5
04.01.2014 22:12

Да ни е честит ! А най-хубавото е ,че идва без пари. *beer*

omerrr89
04.01.2014 22:05

Най ги мразя такиви ла*на !! Защо Байерн ? Защо бе Леваа

deucec
04.01.2014 21:20

Уинър, кога ще напишете, че е официално вече...

Levski123456
05.01.2014 09:18

Филми *lol* *lol* *lol* .. Айде Леван , търкай пейката ! Жалко за Борусия..

darin.ivanov.129
04.01.2014 22:12

Дано му намерят. Аз искам силна Борусия, благодарение на тяхната конкуренция сме номер едно в Европа. Симпатизирам на играта и най-вече на манталитета на отбора им, хубаво е,че не го продадоха през лятото, а го задържаха. Показаха, че искаш уважение и го получават, както и пред са го получава и за напред от феновете на Байерн .

NoisyNeighbour
04.01.2014 22:04

Абе да ви е жив и здрав и да ви радва. И Борусия да му намерят заместник, че да не стане прекалено голяма разликата.

darin.ivanov.129
04.01.2014 22:03

Е нали това значи "най-хитовия", че в момента е хит. Далеч съм от мисълта да му приписвам класа на голям на нападатели като Ибра или Месси *smile*

NoisyNeighbour
04.01.2014 21:37

Айде не се изхърляй толкова, да Баварците може да са най-добрия отбор ама Лева беше среден нападател в добра форма нищо повече.

darin.ivanov.129
04.01.2014 21:33

Чакай имат да напишат още по 5 статии за завръщането на Меси и за гела на Роналдо и разбира се още около 20 ненужни анализа на на защитата по лявото крило като сложим играч с ляв крак във висшата лига! След това ще напишат новината за това, че най-добрия отбор купува най-хитовия нападател!

dido9730
04.01.2014 21:15

Жалко за Борусия, те ми бяха може би най-симпатичният отбор миналата година, защото без пари направиха такъв отбор, който стигна до финала на ШЛ. Но така е този който има пари, той властва. Сега след тях двамата и други ще си тръгнат от Борусия и ще си разпродадат отбора. Нямам нищо против Байерн, но да отидеш във врага не е хубаво. Много отбори го искаха и той избра този, ще видим след време дали е взел правилното решение.

darin.ivanov.129
04.01.2014 20:57

Добре дошъл. ТОП нападателя на изминалата година в ТОП отбора.

RMAD1902
04.01.2014 20:56

Левандовски подписа с Байерн поредния предател и кво сега ще търка пейката и ще чака някой да се контузи за да влезе манджукич освен да се контузи за да играе търкай пейката

NoisyNeighbour
04.01.2014 20:46

Вече е и официално *smile* Айде да им е честит, ама пича дето дрънка, че им бил нужен може просто да замълчи, защото сериозно се излага. Абсолютно ненужен е Лева ама все тая.

deucec
04.01.2014 20:23

Оле, честно, писна ми да ви чета д*билните коментари постоянно!Ще ме откажете да влизам в този сайт.Колко пъти трябва да ви се обясни, че в Германия има един прост принцип при трансферната политика : Играч не напуска Германия, ако го иска друг отбор от първенството! Било то Байерн, Борусия , Байер и т.н. Защо да играе в друго първенство, като може да си стои в Германия и да си налива парите там. Наричете го кръговрат, ако ще те!

babavuna
04.01.2014 20:37

Хмм, не е ли по-правилно да взема парите на Реал и Сити и да ги налива в Германия?

genchy
04.01.2014 19:42

NeverBackDown17 Явно не следиш статистките, Байерн ,в момента, е най-успешния КЛУБ във ФИНАНСОВ АСПЕКТ, но ти като фен на ЧЕЛСИ си ОПРАВДАН, ВИЕ ГОВОРИТЕ НАИЗУСТ и то все небивалици *smile*

izzy
04.01.2014 19:26

Тази политика на Байерн е от много години. Примери много: Ефенберг, Кан, Балак, Нойер и др.

mitkobg3
04.01.2014 19:20

Преди година Лева ми беше любимия футболист, но сега с тази постъпка просто ми падна в очите. Защо му беше това да го прави, ако беше подписал договор Дортмунд можеше да вземе едни 40 млн. евро. Много гадно постъпи!! Не знам , но клоп просто е прецакан ще му трябва да вземе един качествен нападател !! Сега в Байерн става напечено Манджукич и Лева ще се борят за едно място ,а и както Пеп не обича да играе с фалшива деветка просто...!!! Не знам няма логика в този трансфер !!! Един трансфер в Реал Мадрид( макар и да съм фен на Барса ) би бил по логичен ,но това е негово решение!!!!

Ervina1
04.01.2014 19:04

Байерн поздравление Левандовски е страхотен играч *sad*

Anatoli93
04.01.2014 18:45

Мерси, че ми изтрихте коментара "Уинър"... *smile*) В България е така.. всичко правилно се праща "по дяволите".. *smile*))

NeverBackDown17
04.01.2014 19:05

В България се пише на български все още, не на шльокавица...

chicharito_3
04.01.2014 18:44

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=563188270434995&set=p.563188270434995&type=1&theater]

NeverBackDown17
04.01.2014 18:36

До коментар [@comment 1542439] от [@user Bayern85_]:

Я ми обясни какво бюджет, професоре... Радвай се на 2-та продажника и това е...

sakata_97
04.01.2014 17:55

Незнам на тоя педуфил какво не харесва на Дортмунд да не би случайно да си мисли че Дортмунд не отговаря на качествата му.Тая мърша по-хубав отбор от Дортмунд няма да намери какво ми хленчи за друг отбор.Ако тоя остане до лятото и преди това вече е подписал с Байерн Клоп може да му направи само един подарък-РЕЗЕРВНАТА СКАМЕЙКА

sksw
04.01.2014 18:16

Иска да се развива бе приятел.. А Байерн в момента е със сигурност по-добрата опция за него.. В последната 1 година, от Дортмунд си тръгнаха редица ключови играчи.. Скоро и Ройс ще си бие шута.. И какво да прави там Левандовски ? Той хем иска да играе в Байерн, хем да печели повече трофеи, хем да е под ръководството на Пеп Гуардиола, хем да играе отново със своя много добър приятел и бивш съотборник Марио Гьотце.. Байерн не го взимат насила, той също иска там.. Какъв ви е проблема ?

Captain_Vidic
04.01.2014 17:47

Колко да ги е страх Байерн...бият Борусия с 3:0...говорите на изуст,не може ли просто да искат да го привлекът в отбора си без да са ужасени от феноменалните и страшни Дортмунд? Половината свят го иска тоя Левандовски,просто Байерн за фрашкани с пари,нормално е да иска там

Captain_Vidic
04.01.2014 19:31

Байерн е най-стабилният финансово отбор в света и да,могат да извадят повече пари от тези отбори ако искат,просто имаш акъл на второкласник...

NeverBackDown17
04.01.2014 17:54

Ако Байерн са фрашкани с пари, тогава явно отбори като Ман.Сити, ПСЖ, Челси, Монако едвам връзват двата края... *lol*

levskirealfen
04.01.2014 17:09

Ако съм на мястото на Клоп, до края на договора му това леке няма да помирише терен! 6 месеца без игрова практика и няма да е същия!

pesholudiq
04.01.2014 21:06

*thumb_up**thumb_up**thumb_up*

bianconer85
04.01.2014 17:30

Със сигурност няма да играе на световното...

Jack_19
04.01.2014 17:22

И аз това си го мисля,даже и на световното няма да играе сигурно !

Zizzou_1982
04.01.2014 17:05

Байерн е*аха мамата на Бундеслигата

lpsoldier
04.01.2014 19:16

Добре че е Байерн да й еве майката на Бундеслигата, че е за никъде без тоя отбор...

sksw
04.01.2014 18:17

Толкова я ебаха, че в момента е може би най-силното първенство в света, с 4 отбора на 1/8 финалите в ШЛ и немски финал в предното издание на ШЛ *smile* Прав си, Байерн ебава мамата на Бундеслигата. И само да те попитам, Дортмунд като са много велики, нека покажат че могат без Лева и Марио да бият.. Байерн как бие без Рибери и други ключови играчи да кажем, което се е случвало доста често..

omerrr89
04.01.2014 16:46

До коментар [@comment 1542354] от [@user Bayern85_]:

ало село.. Байерн всяка година купува играчите на съперницитеси

stefanBG111
04.01.2014 18:35

Извинявай ама човека на безтитленал както ги наричаш е много прав в написаното както ги наричате вие ще ти бъде ли хубаво ако вашия отбор беше наричан така не се заяждам просто ти казвам не мразя вашия отбор въпреки че съм от Борусия и за напускането играчите не мислят къде за тях ще е най добре мислят само за пари.По добре Борусия да разкара още сега Лева че само пречи на отбора не взимат пример от Шахин и Кагава които тръгнаха надолу след напускането си;Шахин поне се върна макар и под наем.

sksw
04.01.2014 18:14

Я стига глупости ве.. Кой освен Гьотце Байерн са взели, за да отслабят другите ? Стига мърмора.. Дортмунд не купиха ли Ройс от Гладбах, за да ги отслабят по твоята логика ? Да не говорим за Реал и Барса, които купуват всичко най-добро и по твоята логика отслабват всички силни отбори.. Байерн купуват играчи, от които имат нужда.. Лева е един от тях.. Какво яд ви е, че с него ще сме още по-силни ли ? Нали се сещате, с него какво ще се случи другия сезон *smile*

Bayern85_
04.01.2014 17:56

Хаа а вие от къде взимате играчи,от космоса ли бе гражданино хаха.Взимали играчи,еми аз до колкото знам,се плаща за тези играчи.И пак до колкото знам,това е разрешено и не важи само за Байерн.До преди няколко години един коментар нямаше при нас,сега явно ви загряха задниците.А пък и фен на безтитлените каква работа има изобщо,да коментира немски футбол?

NeverBackDown17
04.01.2014 16:03

Направо още сега да го взимат... Така или иначе в оставащия половин сезон ще мисли само за Байерн... Да си събира куфарите и да ходи при "най-добрия си приятел" Гьотце... Вярвам че Клоп ще му намери добър заместник. Все пак честито на мюнхенци, но с тази политика - взимане на най-добрите от конкурентите си не показват нищо освен страх от това че ще има по-добър отбор от тях... Но честит да им е...

babavuna
04.01.2014 16:00

Забравих да добавя ако е вярно всичко което се пише в пресата.

babavuna
04.01.2014 16:00

До коментар [@comment 1542354] от [@user Bayern85_]:

Левандовски се държи, като курва от известно време, да видим до къде ще стигне!

finer
04.01.2014 15:53

Честито на Байерн но това е тъпо така да отмъкват най добрите футболисти на Борусия и да ги бият с тях !

AC_Milan_92_45
05.01.2014 09:54

Пхаааааа

sksw
05.01.2014 04:51

Те са... Няма нужда аз да се появявам..

AC_Milan_92_45
04.01.2014 22:17

Айдее, човека с Байерн са най-великите се появи

sksw
04.01.2014 18:19

Байерн буквално разнищи Дортмунд предния сезон на всички фронтове, които може да се сетиш.. И в Бундеслига, и в ШЛ и за Купа на Германия и за Суперкупа на Германия 2012/2013 сезон (не този).. Тогава и Гьотце и Лева бяха част от Дортмунд... А ти ще кажеш, взимали им играчите да ги бият *smile* Те ги биха и без тях.. А този сезон направо ги унищожиха и то в Дортмунд..