Четвърта поредна победа за Юнайтед, шампионите надвиха Норич (видео)

18:58
Четвърта поредна победа за Юнайтед, шампионите надвиха Норич (видео)
Норич Сити загуби от Манчестър Юнайтед с 0:1 на стадион "Керъл Роуд" в среща от 19-я кръг на английската Висша лига.

Главен съдия на мача бе Фил Дауд.

Преди почивката канарчетата бяха по-активният отбор на терена. Възпитаниците на Крис Хютън в определени периоди от първата част доминираха над шампионите и бяха близо до откриване на резултата.

Въпреки това обаче, червените дяволи опазиха вратата си суха и двата тима се оттеглиха на полувремето при нулево равенство.

Мениджърът на Юнайтед Дейвид Мойс реши да съживи представянето на своя своя тим и за началото на втората част на игрището се появи Дани Уелбек. Младото острие замени ветерана Райън Гигс. Червените дяволи заиграха с двама в атака.

Смелостта на Мойс даде резултат в 57-та минута на срещата. Пресата на Уелбек и Чичарито принуди Ръсел Мартин да сбърка при изчистването на топката. Тя рикошира в крака на Уелбек, след което попадна в Ернандес, а той с едно докосване пусна към своя партньор в атака, извеждайки го сам срещу вратаря. Уелбек финтира Руди и прати топката в мрежата.

До края на мача футболистите на Норич направиха опит да стигнат до изравняване, но защитата на шампионите устоя. Мениджърът на домакините Крис Хютън бе освиркан, когато замени Гари Хупър с Рики Ван Волфсфинкел. Феновете на канарчетата се надяваха да видят двете остриета да си партнират в определен период от срещата.

Петнадесет минути преди края от Норич поискаха дузпа след единоборство между Хулахан и двама бранители на Юнайтед. Реферът Фил Дауд прецени, че в конкретната ситуация няма нарушение. На повторенията стана ясно, че Евра и Видич чисто блокират халфа на домакините.

Така червените дяволи записаха четвърта поредна победа във Висшата лига и се завръщат в борбата за титлата.

Видео от мача вижте ТУК!


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Old_Trafford_11
29.12.2013 00:36

Другото което искам да добавя е добрата игра на Йънг последните мачове.Днес той единствен в предни позиции минаваше противника и пробиваше.Миналия мач ако не се лъжа 1 или 2 аситенции направи в Хъл,преди това гол и гол за купата с/у Стоук.Дано и Уелбек задържи нивото и продължи да бележи.Сега най-важното е да победим следващия мач тотнъм и суонзи на Олд Трафорд за първенство както и да продължим за ФА къп.Това мисля че са ни трите мача до 18 януари,когато гостуваме на челси.Силно се надявам да имаме късмета на трансферния пазар защото е ясно че Мойс ще иска да привлече някои дано само да успее,както и да се разделим с определени играчи които не са за Юнайтед.Ако вземем класни играчи и контузените се върнат мисля че ще направим силен 2 полусезон.

Salient
28.12.2013 23:25

Честита победа... като изключим мега слабото първо полувреме се получи добър мач и резултат. Като цяло положителното са трите точки, сухата мрежа и липсата на контузии. Има напредък определено, по-рано такива мачове ги изтървавахме, примери - Уест Бром, Сотон, Кардиф.. Отделно, Мойс направи добри смени и раздвижи играта през второто. Общо взето, типично изигран мач от времето на Съра, когато трябват точки и пестене на сили в натоварен цикъл.

Проблемът е, че играта куца яко без Рууни. Особено, когато е изтеглен по-назад играе великолепно. Притежава невероятен поглед върху играта и вдига нивото на представяне на отбора с поне една идея. Нещо, което се очаква от Кагава, но засега не оправдава очакванията.

man_unitedboy6
29.12.2013 13:45

За Клевърли и Йънг се излагаш че Йънг си подобри формата я подобри но няма класата за Юнайтед той нито минава нито има техника само центриране я се освободи я не.Клевърли един добър мач и 5 слаби той няма лидерски качества страх го е да стреля страх го е да се бори само се върти като пумпал нито шпагати нито нищо не прави *wink* Иначе аз винаги съм вярвал в Уелбек всичко можеше само не и да вкарва сега и головете идват *wink*

teenage_head
29.12.2013 01:35

+1 Най-накрая някой, който гледа реално на нещата. Аман от глори хънтъри! Търсим дългосрочен успех, инвестиране в академията и младите надежди, които взеха младежката титла миналия сезон! А не титли всеки сезон и купуване на готови звезди! Мойс е точният човек! Вижте новата форма на Валенсиа, Уелбек, Йънг... налагането на Янузай! Ами Клевърли - вече е титуляр(а и не само - бори се, стреля към вратата, пресира) и имаме 6 поредни победи! Кога е бил той толкова постоянен при Фърги? Вижте как печелим мачове без Перси, а миналия сезон колко бяхме затруднени без него? А формата на Рууни ноподобява най-добрите му дни в Юнайтед! И дори без него пак печелим какво гости! Какво искате повече от Мойс, с**рки ли да ви прави?

lubodankov
29.12.2013 00:32

ок но накрая на сезона да не ревеш.! Мойс според тебе победител ли е....Според мен има характер но не е печшлил и 1 титла...Айде чао че съм на работа утре.

durduland
29.12.2013 00:13

Мисля, че си прекалено критичен и се задълбаваш само в негативните неща. Та днес бяхме без толкова много футболисти и спечелихме на едно не много леко място. Да, мачът с Нюкасъл бе трагедия - няма какво да се лъжем. Но досега през сезона имахме толкова много проблеми с контузии. Сега лазарета пак е пълен, а Мойс успя да иде като гост, да даде почивка на основните играчи, да ги запази за мача с Тотнъм и спечелихме безценни 3 точки. Аз очаквам силен 2ри полусезон. Защо никой не акцентира върху това, което Мойс направи- даде път на Янузай, при него Рууни кърти, Уелбек има драстичен напредък В ШЛ според мен играхме много добре. Имаше проблеми с много контузени. Миналата година най-важните ни играчи бяха Карик и РВП, които изкараха целия сезон без една контузия. Сега общо мачовете им се броят на пръсти

Salient
29.12.2013 00:00

Не казвам, че има някакъв забележителен скок в играта, но поне сега не губим точки от отбори срещу, които трите точки са задължителни. *smile*

lubodankov
28.12.2013 23:40

Ти си интелигентен , това го уважавам но.....Ние сме трагични. Няма тактика как да се пробие противник дори от класата на Тотнъм наппример, както и отбори като Нюкасъл,Евъртън които не са печелили от 1000г. на Олд Трафорд но ето че спечелиха.

GrandeBarca
28.12.2013 22:21

Искам да стана антирекордьор по минуси,,затова задължавам всеки,който прочете коментара ми да щракне едно пръстче надолу целта ми е да събера 50 НЕ ХАРЕСВАНИЯ *lol**lol**lol**lol**lol*

GrandeBarca
29.12.2013 00:21

Я па тоа :Д Ти ли си командира тука ??*lol*

lubodankov
28.12.2013 23:08

Разкарай се това не е социална мрежа да ти дават.......ла.на

Old_Trafford_11
28.12.2013 21:26

Лично мнение е че Кагава не е за нашия клуб.Безспорно има качества но може би не е за Юнайтед.За тази позиция на която играе ни трябва много много по-качествен креативен и класен играч,а Кагава не го показва.Много шансове получи от Мойс но...Ще се радвам ако бъде вкючен в сделка по оста Манчестър-Дортмунд и пристигането на Ройс или турчето,който не го искам много много.

NoDiggity
28.12.2013 23:07

Мда, не е първия нито последния който трудно играе в Англия. Просто защитниците и халфовете в Англия не ти дават време да дишаш дет се вика! В момента в който хване някой топката и пресират на макс! Явно заради това не може да разгърне потенциала си. Жалко, защото в Дортмунд беше уникално силен. Няма да го бъде де, ще го продадем 100% *smile*

durduland
28.12.2013 22:13

За съжаление май си прав- мисля че по-скоро Кагава не е за английското първенство. Според мен ако той разполага с повече време и повече пространство наистина може да е много полезен, но се вижда че в Англия никой не няма да ти ги даде. Например в ШЛ Кагава изигра най-добрите си мачове- лично мое мнение.

lubodankov
28.12.2013 21:31

+1

cabrals
28.12.2013 20:19

не съм фен на Юнайтед но започват да напомнят за себе си и сега са 2 точки зад нас 4 поредни победи а Уелбек влезе във форма и започва да бележи все по често.Да им е честита победата на дяволите

lubodankov
28.12.2013 20:51

За мен също не заслужава но виж, вкара гол и ние победихме.Ще видим какво ще сътвори, дано не е пагубно за отбора щтото имам чувството че се намира на Марс.

NoDiggity
28.12.2013 20:29

Мойс каза за Уелбек преди 2 седмици, че оставал даже след тренировки да тренира допълнително. А дай боже пък тия тренировки да се окажат правилни. Аз си признавам, че това е най-дразнещия ме футболист в отбора ни и баят трябва да се докаже за да го захаресвам, но евала измъкна ни 2 мача тука последните кръгове *smile*

AC_Milan_92_45
28.12.2013 19:35

Да чета на МесиМавия простотиите, забрвих
От един фен на Сити, ЧЕСТИТО ЮНД

lubodankov
28.12.2013 19:53

Благодаря ти братле.*devil*

teenage_head
28.12.2013 19:32

Играта била трагична?! Каква да е играта при 2 гостувания за 3 дена?!

lubodankov
28.12.2013 19:23

Не разбра явно....САФ може и без халфове стига да има качествени крила! САФ може и без вратар стига да има качествени защитници .....но това е сър Алекс не португалеца.

lubodankov
28.12.2013 19:05

Няма какво да се лъжем приятели и верни фенове на червените дяволи, играта меко казана трагична! Това че сме победили е много добре но играта е под всякаква критика.Трябват промени предимно в халфовата линия и защитници, класните ни остаряха.....

levskirealfen
28.12.2013 19:16

Това е силата на Юнайтед според мен! И за това САФ беше такъв гении. Дори когато Юнайтед играеше трагично те печелеха мачовете си. Ако Мойс успее да направи същото то успехите без съмнение ще дойдат. Според мен Юнайтед не трябва да бъде отписван от борбата за титлата!

MessiMania
28.12.2013 19:02

2 поредни финала ви изнасилихме!!Нямата право на дума

AC_Milan_92_45
28.12.2013 19:31

абе ти не млъкваш ли???

Absolado7
28.12.2013 19:09

Чадо ти вярваш ли си да теа *lol*

paradise11
28.12.2013 19:04

Да не те бият във вас,че избиваш на агресия във всяка статия,притеснявам се за теб момче,говори със родителите ти,имаш някакви проблеми.

LiverpooI1892
28.12.2013 19:00

Честито на Юнайтед.Не ги харесвам,защото винаги са ни били пряк съперник ,но някак като ги няма сред топ отборите е скучно *smile*Успех и дано скоро да се върнете,за да стане първенството още по интересно*smile*

petko9305
28.12.2013 18:57

Не ми харесва начина по които Ман.Юнайтед, бави играта ама никак *sick*
По принцип един голям отбор не играе така срещу по-слабите ами просто продължават да си цъкат топката в своята половина, но тука явно играчите на Ман.Юнайтед се оказват някакви супер неуверени в своите качества или просто са си посредствени и само звезди като Руни и името на Ман.Юнайтед ги спасяват от жалки загуби.*sad*

Gogata85
28.12.2013 18:55

Честита победа!! Мача стана точно както си мислех *smile* Жалко ,че не заложих *smile*

NoDiggity
28.12.2013 18:54

Браво! Много ценни точки! Срещу такива отбори трябва да ги измъкваме! САФ го е доказал през годините - може и да паднем от някой от топ отборите, но срещу по-слабите трябва да ги измъкваме! *smile* Надяваме се сега на грешки на другите!

babavuna
28.12.2013 18:44

Феновете на Фулъм не искаха Йол, резултата е просто неописуем *joking*

MessiMania
28.12.2013 18:44

Феновете на Юнт ко се кефите ?Поредни победи срещу слабаци

RMcF_
28.12.2013 20:50

То щото в Ла Лига има супер отбори .. само уефалона и ние ..

ComeOnYouReds
28.12.2013 18:57

Погледни в Испания първите 3 отбора имат общо 4 загуби и 4 хикса в Англия първите 4три отбора 12 Хса и 14 загуби!

petko9305
28.12.2013 18:46

Добре поне, че срещу слабазите си взимаме точките, но с тази посредствена и доста скучна игра не ги виждам срещу ТОП отборите, а това е голям проблем за Ман.Юнайтед защото ако искат да бъдат сред ТОП отборите трябва да се стегнат с нови играчи и повече футбол.

paradise11
28.12.2013 18:44

Е пич много ме радваш,толкова си прост,че няма накъде,дано някой ден те удари нещо по главата,пък дано да ти дойде ума.

petko9305
28.12.2013 18:29

Кво му стана на Уелбек? Подава извънземни пасове от единия ъгъл до другия и то в движение.

Champions20
28.12.2013 18:28

Сега да смени Йънг със Заха или Янузай и сме 6 (y)

RMcF_
28.12.2013 18:24

Кво се бъзикате с Уелбек ? Този сезон има 13 мача и 6 гола във ВЛ като броим и този днес.

lubodankov
28.12.2013 18:24

Браво на Уесли Снайпс че ни спаси но пак имам съмнения. Харесвам Мойс но явно му е прекалено тежка задача да замести най велилия мениджър!!!

NoDiggity
28.12.2013 18:23

Уелбек ще ни поведе към титлата тоя сезон хахахахха! :Д Майтапа на страна не знам Мойс какво направи, но последните 3-4 мача двете ни най-големи дървета може би в историята на клуба - Йънг и Уелбек взеха да играят чат пат приличен футбол :Д

toh3u
28.12.2013 18:20

Иънг плаче да е първи сменен, прекалено посредствен.

paradise11
28.12.2013 18:17

И предният мач и сега,късмета се усмихва,може би е за добро и този сезон да изненадате накрая в класирането.

darko13
28.12.2013 18:03

чух нещо, че на Диема им е забранено да излъчват на живо мачовете в събота от 17:00 часа през другото време ще си ги дават

Unitedfan3
28.12.2013 18:01

ДИЕМА са боклуци !!

paradise11
28.12.2013 18:03

Мачът се предава във сайта на Диема,за сумата от 2.40,щом си такъв ентусиазиран фен,изпрати един СМС или гледай любимият си отбор,но не всички искат на готово.Пусни си един абонамент за телевизията на Ман Ю,тогава.

United_11
28.12.2013 18:00

Господа, никой не е казал, че никога не сме били средняци, също така никой не е казал, че никога няма да бъдем, така че не се отчайвайте, а просто се съобразявайте с това какво се случва и подкрепяйте отбора ДО КРАЙ. Какво да кажат феновете на Торки и Нортхямптън, когато отборите им са в лош период - ами нищо, просто подкрепят отбора и това е. Моля ви, по-сериозно! *beer*

Captain_Vidic
28.12.2013 18:00

Отбор от ранга на Юнайтед дори с 3-тия си отбор (не че играят с такъв) трябва да превъзхожда отбор като Норич...срам ме е какви некадърници носят емблемата на отбора на гърдите си...Нека най-накрая се направи нещо по този въпрос,да разкарат половината недъгави и да се вложат пари за нови качествени попълнения,както правят другите отбори и да не са като бездарната коса...Вън боклуците от Юнайтед!!!

paradise11
28.12.2013 18:12

Извинявам се,но защо мислите,че трябва да биете,перифразирам "отбор като Норич",ако ставаше така,всеки отбор щеше да пуска младежите,да играят "срещу отбор като Норич",хубавото на Вл,е че няма случайни и слаби отбори,всеки отбор играе на 101% за победа и нищо не е сигурно.

one1win
28.12.2013 18:09

Ако това стане трябва да разкарате почти целия отбор с изключение на 5-6-ма.

Absolado7
28.12.2013 17:53

Норич просто не ни дават въздух.Една свястна атака не сме направили,а и без Руни още един път се вижда,че работата е плачевна.Трябват промени на почивката. *sick*

nollann
28.12.2013 17:50

Пълна скръб...Още на полувремето да прави 3 смени - Янузай вместо Гигс и Кагава отива зад нападателя , Заха вместо Йънг ,и Уелбек вместо Чичарито

toh3u
28.12.2013 17:49

Слабички бяха през първото полувреме дяволите.

babavuna
28.12.2013 17:43

Единствено Кагава играе на прилично ниво, другите са пълна скръб, не знам не губим с 3-0 вече *sad*

petko9305
28.12.2013 17:37

Имам чувството, че гледам средняк или с други думи ЦСКА, сякаш това не е Ман.Юнайтед *sick*

wesselin1994
28.12.2013 18:51

Ливърпул средняк от доста време? Може би говориш за последните 4 сезона, ако е така - съм съгласен. През последните 4 сезона си бяхме посредствен отбор.

lubodankov
28.12.2013 18:40

Предимно заради Фъргюсън, въпреки че не станаха шампиони тогава през далечната 1998г приятел!

petko9305
28.12.2013 18:39

Разбирам накъде биеш. Знам, че думата "средняк" звучи като обидна, но тя е начин да опишем един отбор, които не е нито слаб нито силен. Специално Ливърпул са си средняци от доста време, но този сезон показват нещо различно, а именно постоянство и класа което значи шампионски отбор.*smile*

paradise11
28.12.2013 18:36

Ти заради титлите ли си фен на Ман Ю,защото в това не виждам смисъл.Ако МАн Ю остане 20 години без титла,ти ще смениш отбора ли?

paradise11
28.12.2013 18:34

Това какво общо има,това че вие сте ставали шампион 13 пъти,а че ние не сме,ни прави отбор без облик ли?

lubodankov
28.12.2013 18:29

В момента нямаме облик, камо ли стилна игра.Разликата с вас е че ние сме 13 пъти шампиони в последните 20г. а вие-0.За това се оплакваме!

paradise11
28.12.2013 18:24

Това,че не стават шампиони или не са в топ 4,не означава че са отбори без характер или без класа и бягат само по терена.Не всеки отбор може да пръска по 40М за трансфери,наричаш Кардиф "средняк" или без характерен отбор,но те обърнаха Ман Сити и спечелиха с 3:2,това за мен не е липса на класа или характер.За мен определението,което поставяш е нелепо или поне аз го разбирам така.

petko9305
28.12.2013 18:18

Ще опитам да ти обясня по-ясно. Значи, отбори като Стоук Сити, Норич, Хъл Сити и др. виждаш ли ги как в скоро време как стават шампиони или поне в ТОП 4 на ВЛ ? отговора е НЕ! Да вземем например отбора на Саутхямптън. Както е известно този отбори спечели доста точки от началото на сезона и не само, че спечелиха повечето си мачове досега, но и го направиха по шампионски тоест с "игра". После изведнъж загубиха срещу Съндърланд, но де да бяха загуби само там или поне не като "средняци" и точно това показаха в следващите си мачове, подред: Сток Сити, Съндърланд, Арсенал, Челси, Астън Вила, Ман.Сити, Нюкасъл, Тотнъм, общо 8 мача или по-точно 9 мача, ако включим в хронологията победата им над Хъл Сити. В общо 9-те мача в ВЛ те взеха само 6 точки. Случвало се е доста често някакъв отбор средняк да играе доста добре за определен период от време и изведнъж пада рязко "НАДОЛУ" и причината за спада е непостоянството, липсата на класа, липса на характер всичко това означава "СРЕДНЯК" или поне аз така го разбирам.

sakata_97
28.12.2013 18:04

Що за описание даде братт направо ме накара да се смея*joking**joking* По-сериозно*joking*

ApricotGarden
28.12.2013 17:59

С това описание си представям Дарби Каунити които завършиха с десетина точки *joking*

paradise11
28.12.2013 17:59

Е според теб Хъл Сити,който ви вкараха 2 гола и са на 11-то място в класирането са средняк.Не мисля,че щом един отбор е влязал във ВЛ,може единствено да бяга безцелно по терена,Стоук стигнаха до 1/4 финал в купата на Уефа,като гледаш Норич днес,забелязал ли си да бягат безцелно по терена.

petko9305
28.12.2013 17:56

Средняк означава един отбор да няма собствен стил, характер, играчи, които са неспособни да покажат нещо повече освен да тичат като луди и да подават топка накъдето им падне, играчи, които нямат класата да направят нещо различно защото просто са си средняци и не могат да покажа нищо повече от това което могат.

ApricotGarden
28.12.2013 17:52

Добре, че не са със сини екипи *joking**joking*

paradise11
28.12.2013 17:51

Да де,ама какво означава да си "средняк",аз го възприемам като обида на някой отбор.Не всеки е фен на топ отборите,а всъщност има много фенове и на по-малки отбори,което е дори похвално и всъщност е много по-лесно да обсъждаш срещите с такъв фен,а това че си в средата на класирането във ВЛ,не виждам нищо срамно,но..

NoDiggity
28.12.2013 17:51

Еми то това си е като нарицателно, не точно дефинирано понятие *smile* Средняка за мен е отбор, за който е успех да завърши в Лига Европа или примерно Евертън да се класира пред Ливърпул. Ливърпул не са средняк естествено, просто от много слабите последни сезони хората се ебават с тях. В момента съм съгласен, че играем като средняк! Без идея в която и да е част на терена, защитата ни е равносилна на тази на Левски и само късмета ни помогна да не ни водят Норич! Дано извадим пак някакъв късмет и вземем мача, че ако и тука изтървем точки топ4 още повече става мираж!

babavuna
28.12.2013 17:47

Стоук, Норич, Хъл, Кристал Палас ?

petko9305
28.12.2013 17:47

Дори не ми е минало през ум да спроя*nerd* Не знам защо се опитваш да се заяждаш "показваш селянията" *silent* Нямам ли право да изкажа моето мнение за мача и още веднъж ще кажа, не мога да позная Ман.Юнайтед и само заради червения екипи посредствената игра изглеждат досущ като ЦСКА*sad*

paradise11
28.12.2013 17:46

Обяснете ми думата средняк,никога не съм я разбирам.Ако може и да ми дадете пример за "средняк".Много интересни съм чувал,Евертън бил средняк,Ливърпул бил средняк и още сумати отбори,дефинирайте ми я.

lubodankov
28.12.2013 17:44

Точно като средняк изглеждаме братле, няма какво да се лъжем.

manutd_forlife
28.12.2013 17:39

Или с други думи търсиш да започнеш спор и показваш селянията си. Не е нужно да намесваш български отбори в тема за Юнайтед и Норич

babavuna
28.12.2013 17:37

Не сме за гледане в момента *cry*
Отбора прилича на един голям Х*Й, една сносна атака не сме направили до сега.....

Mockingbird
28.12.2013 17:22

Норич пропуснаха 2-3 100процентови положения а е само 20 минута..

chelsea20
28.12.2013 17:22

Защо не дават мачовете?Утре да не стане пак така с Челси-Ливърпул??

paradise11
28.12.2013 17:26

Направи си труда да видиш програмта,в Нова Спорт,утре ще дават всички мачове на живо.

Written
28.12.2013 17:17

простете за глупавия въпрос, по българска телевизия не дават ли мача ??

blq
28.12.2013 17:01

Някой би ли ми обяснил каква е тази забрана за излъчване на мачове?

ManU_FaN
28.12.2013 17:00

[@link http://www.footstream.tv/channel6.html]
Линк за мача, качеството не е лошо.*smile*

YUNOFF
28.12.2013 16:59

Бах ти мачът дето направиха Уест Хям и УБА. Уиннър направете статия!!!!!!!!!!!

Gogata85
28.12.2013 16:54

Тук ще е напрегнат и с не много положения мач. Дано да вкараме гол и да бием.

elkunaguero
28.12.2013 16:46

Бербатов пак не играе. а дават мача на Фулъм по нова спорт хд

elkunaguero
28.12.2013 16:53

Хъл-Фулъм по нова спорт хд

one1win
28.12.2013 16:48

Мисля, че мач от 17:00 няма да предават по ТВ.

ApricotGarden
28.12.2013 16:45

Каква е причината Руни да не е в групата ?

ManU_FaN
28.12.2013 16:51

В почивка е за тази мач, той почти от началото на сезона не е спирал..

pepo972
28.12.2013 16:44

Нещо не ми харесва този състав на Юнайтед... Нека някой техен фен да разясни малко.. Аз лично се надявам на 2-ка, че да има някой лев повече за Нова Година! *smile* *lol*