При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
29.12.2013 13:12
Защото това е Байерн Мюнхен, не ти е Реал Мадрид.. В Байерн нещата не са концентрирани около даден играч, а около целия отбор.. Затова и печелят.. Рибери може ВСИЧКО ТОВА което си казал, но ролята му не е такава.. Треньорите не го ползват затова... Кое не разбираш ? Той няма свободата която има Роналдо.. Ролята на Рибери в Байерн е да подава към нападателите и да помага в организирането на атаките и ако му се отдаде някоя възможност да вкара.. Докато ролята на Роналдо в Реал е да вкарва и всички се съобразяват само с него и цялата игра на отбора е организирана около него, като когато и да го погледнеш той никога не е по крилото, а стои отпред и стреля постоянно. Това е типично за нападател.. И Рибери стига да има кой да му позволи може да ходи навсякъде и в отляво и отдясно и най-отпред.. Но не това му е работата... Той си стои отляво и подава, дори се връща и в защита да помага последните 2-3 сезона.. Затова не ми сравнявай головете.. Ето този сезон Гуардиола му даде МАЛКА свобода, макар че пак си стои само отляво и не мърда напред и резултата е видим.. 16 гола и 12 асистенции в има няма 30 мача... Рибери има всички качества които има и Роналдо, но ролята му е друга, затова вкарва и по-малко... Но относно златната топка, се гледа кой се е представил най-силно, а под най-силно представяне не се гледат само головете.. А по всичко останало Роналдо му отстъпва през последната година..
31.12.2013 02:19
противоречиш си в коментарите,върви да гледаш хокей.
29.12.2013 23:33
Ти ми я караш на ако-ако .... Роналдо е успял да докаже всички тези неща които сте изброили по долу а рибери можем само да гадаем дали ще ги направи защото досега НЕ Е!
28.12.2013 23:14
Опитвам се да обесня че стилът на реал и барса индиректно се влияе от меси и роналдо - барселона (до скоро бяха с най ниския отбор в европа) нямат такава физика и си играят с много пасове и дрибъли . А реал в момента не може да се определи стилът защото оня жабар го направи ... и аз немога да го определя... но ако си припомним при моуриньо играхме с много тичане надбягване и единоборства!
28.12.2013 23:09
Незнам откъде го измислихте но затова и при моуриньо играхме на контри - роналдо е супер бърз с топка или без нея в крака! дрибъла е нещото в което меси и рибери го превъзхождат но това е просто защото са по ниски и по бързо сменят посоката!
29.12.2013 07:38
Ами като може да вкарва по 50 гола що не му сложат и нападателни функции като Роналдо?И пак ти повтарям,Роналдо е типично крило,което използва бързината си БЕЗ топка,за да излиза на 1-ва позиция на ръба на засадата.Това се нарича РОКАДО.Във футбола непрекъснато се правят такива неща.Роналдо може да вкарва от всяка позиция(1-ва,2-ра,3-та) и за това има свобода на играта си.За това е ляво крило,нападател,та дори и дясно крило.Ако Рибери можеше всички тези функции(да излиза зад защита на ръба на засадата,да може да играе и с двата крака еднакво добре и да има нюха за гол),тогава и той щеше да има свобода на терена.Не казвам,че не е добър,но неговите функции и качества са съвсем други.
29.12.2013 04:23
Голям зор ще му е на Роналдо да надбяга Рибери с топка *smile* Идея си нямаш Рибери каква хала е с топка отляво.. Изгледай някой друг мач на Байерн с негово участие и ще разбереш за какво ти говоря..
28.12.2013 23:07
Дори и с топка роналдо е по бърз от меси и рибери!
28.12.2013 21:38
Аз съумях - 12 !!!
28.12.2013 21:33
И моля те спри да ръсиш една глупост 200 пъти - НЕ СТАВА ИСТИНА! Последно - преброй колко пъти си изброил Рибери в статия за роналдо.
28.12.2013 20:30
Има един Роналдо който беше велик и е легенда и това е Луиз Назариуш Де Лима Роналдо. Тоя гелосан гей, освен на някой моден подиум, на друго място не е най.. Прехвален от някой си сополан е.. Има толкова кадърни футболисти и технични и бързи и добри, а всяка година ще слушаме Меси и Роналдо.. Айде време е това да се промени.. Роналдо цял сезон си бара ташаците, нямаше нито 1 титла, по голове изостава от Меси, по останалото от Рибери и сега се разиграл от началото на новия сезон,т.е. последните 2-3 месеца и хоп да му дадем златната топка.. От какъв зор ? Не само Рибери направи по-добър сезон от Роналдо.. Един Суарес направи по-добър също.. Ибрахимович направи също по-добър, макар Швеция да не се класираха... Да продължавам ли ?
28.12.2013 22:23
На 30 години за първи път е номиниран в топ3 за златна топка.
28.12.2013 22:22
И не ми казвай на мен или на другите,че не гледаме мачове на Реал,защото е още по-смешно от пристрастен фен като теб.Аз ти казах как стоят нещата - Роналдо е типично ляво крило при разиграванията и прави рокади с нападателя защото е бързо подвижен и бърз БЕЗ топка,което му помага да вкарва голове от първа позиция доста често.Когато едно крило има рейт като на Рибери с топка,тогава той играе за да подава и да пробива в наказателното.Когато едно крило има тичане без топка като на Роналдо,нормално е да прави рокади.Това не става въпрос само за Байерн Мюнхен или Реал Мадрид,това си е използване оптимално качествата на футболистите.За това Меси мина от крило направо нападател,заради нюха си да вкарва голове.Въпреки че това е друга тема за разговор,защото Меси и Роналдо имат свободата да играят където си искат,за разлика от Рибери.
28.12.2013 22:21
Както каза RealMadritista,ти си противоречиш с коментарите и повтаряш едно и също.Във всяка тема на Роналдо ти пишеш за Рибери,а във всяка тема за Рибери ти намесваш Роналдо.Това е ясен симптом за избиване на комплекси.Въобще не мисля да си губя времето с коментар над безсмислиците,които пишеш.Единствено ще те посъветвам за в бъдеще да не превръщаш собствените си мнения във фактори,защото те не са такива.Това е смешно отстрани.
28.12.2013 20:26
Ако ще Роналдо да е бог, пак Рибери направи по-силен сезон от него и заслужава повече златната топка.. Както и да го въртите и сучите.. И пак повтарям, ако Роналдо си седи отляво на крилото, а не го играе като нападател в Реал, нямаше да има и на половината на головете, които има.. Защото ако Рибери и редица други леви крила го играят в клубните си тимове като Роналдо на върха на атаката, ще са вкарали 2 пъти повече голове от него сигурно.. Бил най-техния, най-бързия, най-най най Роналдо.. И най-големия гей е забравихте това да добавите.. Всъщност по нищо не е най.. Нито по бързина, нито по техника, нито по купи, нито по асистенции.. Мога да ви изброя 10 футболиста най-малко всеки от които може да го бие по отделните фактори които ви изброих.. Неймар ще му скъса гъза на техника, Рибери по бързина, Меси по всичко, а Ибрахимович може като физика Роналдо да му прави свирка.. Няма нещо по което този гейчо да е най.. Да не говорим за титли, тъй като откакто е в Реал, освен Примерата друго не е печелил...
29.12.2013 04:22
Намесвам Рибери, защото има фенове които постоянно засягат пряко или косвено тази тема.. И защото тия от Уинър ми пишат теми за златната топка, Роналдо и т.н. през 5 минути.. Ето вчера написали две еднакви новини.. Само провокират хората... За играта на Роналдо в Реал си е типично за централен нападател.. Може да се води крило, но го играе като нападател.. Рибери в Байерн си играе само по крилото.. НЕ че неможе като Роналдо да кибичи отпред и да стреля и да вкарва.. Просто има други хора за целта в Байерн.. Има ги и в Реал, но някой си е решил, че Роналдо е центъра на вселената и всички трябва да му подават и да се съобразяват с него..
29.12.2013 04:19
Роналдо се води крило, но играе в Реал изнесен напред като нападател.. Така че не ми сравнявай головете му и прочие.. Рибери е в байерн, за да подава както съм написал.. И той да е отпред и той ще вкарва по 50 гола.. Изобщо не си противореча дори.. Въобразил си си, че Роналдо е нещо повече от другите, да ама не е... Разбери, че няма само Меси и Роналдо, има и други кадърни играчи.. Рибери е само един от тях... Казвам Рибери, защото е топ3 с тях, не за друго.. Нито по бързина, нито по техника, нито по постижения не изостава и не е по-малко специално от Роналдо.. Само по голове изостава и ти казах защо...
29.12.2013 00:29
Странно е,но не е за сефте.Сигурен съм,че не е за първи път,но съм сигурен,че е имало такива случаи за Барса,какво те учудва.Виж в къв свят живеем.Един от компанията ми е такъв левскар,че когато Лудогорец мачка в ЛЕ,той ги псува и подкрепя другите отбори.
29.12.2013 00:04
Да де, но става малко странно ако подобни анти-фенове са официални представители на феновете в България дори и пред самия клуб, нали?
29.12.2013 00:00
Е да,последния ми коментар верно беше малко краен,съгласен съм. Във всеки един отбор е пълно с фенове,които повече са анти-фенове на съперниците си.В Реал Мадрид има,както и в Барса,както и в Челси,както и в Юнайтед,да не говоря за Сити.В този сайт съм забелязал,че най-малко такива има от пуул и италианските отбори,както и Дортмунд,като изключа някой хейтърчета като leather_rebel ли къв беше там.Мисълта ми е,няма смисъл от общи знаменатели,като навсякъде е горе долу равен броя.Откакто съм в този сайт,а това вече 7 години и половина,аз съм свидетел на много такива и на Барса,но не съм тръгвал да казвам "Вие феновете на Барса...".
28.12.2013 23:54
Заключението, което съм написал, не идва от коментара на човека, а си е по принцип общоизвестен факт, който нямам намерение да доказвам. Вярно, не е хубаво да се правят обобщения, но ми се е случвало много често да забелязвам именно хора като този отдолу да подкрепят именно... Реал Мадрид. Вероятно е някаква скрита черта на клуба да привлича хора без какъвто и да е досег с думата хуманност, а тази черта е безспорно исторически обоснована. Наскоро гледах един клип, в който председателите на двата фен клуба (Реал и Барса) коментираха предстоящото Ел Класико. Направи ми впечатление тениската на мадритиста с надпис "puta barca" и снимка от шпалира през 2007/2008 (сякаш е нещо срамно). И този човек се води представител на феновете на Реал в България и председател на един официално признат от Реал фенклуб... Това цялостно показва ценностите на Реал Мадрид - омразата, завистта, алчността ако щеш. Това, което ти си казал, се отнася за пласирането, а не за бързината. Да, и тя има отношение, но без правилно пласиране тази бързина е безполезна, както се оказва доста често при някой кон като Уолкът или дори Педро през сезоните 2011-2012 и 2012-2013, които тичат като мухи без глави. За последното - окей, не съм се изразил правилно, прав си. "Много рядко прави пасове между повече от двама човека." И не е задължително да си някой като Модрич, Шави, Иниеста или Йозил, за да правиш подобни пасове. Само виж някои клипове в YouTube на пасове на Меси, в това отношение е сред най-добрите. А подобна разлика няма как да не окаже влияние при сравнения, най-малкото разликата в асистенциите е по този критерий (повечето асистенции на Роналдо са от центрирания). И за финал ще те помоля да се въздържиш да правиш коментари за хора, които не познаваш, особено неконструктивни като този. Не се занимавай с моите деца, гледай си своите.
28.12.2013 22:14
2 неща ще изкоментирам,които са ти пълни безсмислици.Първо коментираш TotalOverdose за коментара си за scarface.Подкрепям,не трябва да се ебаваме с такива неща,но от къде на къде намесваш,това че се присмива само защото е от Реал Мадрид,та чак стигаш до изводи за политиката на отбора.Всеки човек си носи отговорност,няма значение кой отбор подкрепя,така обиждаш другите фенове на Реал,които и те са съпричастни за инцидента,който е станал на Франк,защото наистина е кофти.Не си личи,че си на 47 години честно,направо даже те съжалявам да пишеш така лапешки,само човек с недоразвито мислене слага всички под общ знаменател.Второто което искам да ти коментирам е тъпия коментар,че "Няма значение спринтът без топка,защото това не е лека атлетика".Ами полвината голове на Роналдо са именно от леката атлетика тогава,защото получава дълги пасове и надбягва защитата като седи на ръба на засадата.Как можеш да кажеш,че това не е ефективно,като това е най-голямата сила на топ реализатора за 2013 година.Съгласен съм,че Меси и Рибери са по-бързи с топка,за това двамата нямат нищо общо с Роналдо като стил на игра и е безсмислено да ги сравняваш.Което пак ме провокира да ти кажа,че не ти личат годините,да си правиш такива изводи.И относно коментара ти "никога не е можел да направи пас между повече от двама играчи" - Роналдо наистина не е тип Модрич,Шави,Йозил,Пирло,но като употребяваш думата "никога" е смешно,защото аз лично съм виждал не веднъж брилянтни пасове между повече от двама човека,дори и рядко да е било.Което за 3-ти път в един коментар ме провокира да ти кажа,че годините не ти личат.Айде от мен,блазе им на децата ти ако ти подражават ...
28.12.2013 21:46
Много ми става интересно, като почнете... Меси нямал физика. Точно пък ФИЗИКАТА му е това, което го прави толкова добър! Освен това с топка и Рибери, и Меси са по-бързи от Роналдо. Няма значение спринтът без топка, защото това не е лека атлетика. "смсл. всеки може да поддава" Е, ще ти кажа нещо. Роналдо не може да подава, никога не е можел да направи пас между повече от двама играчи. Именно заради тази слабост често му се налага да шутира от майната си и да проваля атаките на отбора си.
28.12.2013 21:28
И ЗА край УЖАСНО много си противоречиш - рибери направил добър сезон като си седи и само поддава И ПОДЧЕРТАВАМ НЕ ИГРАЕ КЛЮЧОВА РОЛЯ смсл. всеки може да поддава а това което прави роналдо е че понякога когато на реал не им върви той поема отговорност да стреля и по всякакъв начин опитва да застраши вратата на съперника и се раздава на МАХ а иначе накарай рибери да прави ротации по цял мач и ще видим какво ще направи... не е никак лесно постоянно да си мениш мястото а колкото до това с нападателя - един истински нападател играе с гръб към вратата смсл така поема топката а роналдо това му беше голям проблем че трябва да гледа към вратата по едно време...
28.12.2013 21:22
а иначе тези два фактора са 2/3 от качествата които си изброил..и за кво говорим...
28.12.2013 21:22
Имаш грешно понятие за техника... разсмиваш с пристрасност към рибери (бил по бърз... тва е бисера на годината и не само :Д...) ... като казваш меси по всичко не изброяваш скорост и физика според мен иначе пак би бил смешен.. и като за края искам да ми изброиш тия 10 футболиста които са по добри от роналдо и искам да отвориш трансфермаркет и да ми кажеш колко струват... предполагам ти знаеш повече от тези които оценяват и сигурно ще ги успориш но нз. ще видим :Д
28.12.2013 19:25
Най-големият!!! *smile*
28.12.2013 17:32
Забравих да напиша,че RM,LM са десен/ляв полузащитник,ако не си разбрал.
28.12.2013 15:09
О yes *beer**beer**beer*Сега идва и златната топка и ше видите Кристияно как ще заиграе на още по високо ниво
28.12.2013 14:55
Защо напдателя ве мамкаму ?!?!?! Не гледат ли мачове тия хора ,защо всички му викат нападател като играе от ляво на крилото (WINGER) ..
28.12.2013 20:22
Ей не ми знай много.. Не си гледал нито 1 мач, но много ти знаеш човката.. Неможело да се сравнява Роналдо с Рибери, зщаото ти си го казал ли бе отворко смешен ? Защото Рибери ПО ВСИЧКО превъзхожда миналия сезон Роналдо, освен по голове.. Нямал Роналдо слаб сезон.. Та той кога е имал силен бе ? Кога е спечелил нещо престижно с клубния си отбор скоро ? Кога е имал по-добри статистики от Меси последните години ?? Винаги е 2ра свирка, защото няма слаб сезон.. Ще ви еба в обладаните фенове.. Не ми гледали нито 1 мач на Байерн и Реал, но ми коментират каква роля имали Рибери и Роналдо и кой бил по-добрия..
28.12.2013 20:07
Наистина е жалко да се подиграваш на някой заради подобно нещо, след като дори не си запознат с историята. Но какво да очакваме от фен на държавния отбор, който години наред си е постигал победите именно с такива прийоми - убийства, заплахи, изнудване и т.н.
28.12.2013 19:59
Тъпчо Роналдо и срещу Рибери да бяга , Квазимодо пак не може да го стигне , така че се скрие с тъпите си коментари *wink* Кристиано няма слаб сезон от 2007/8 на сам можеш ли да кажеш същото за Scarface???
28.12.2013 19:48
Ми че той си го играе нападател бе.. И ти не си гледал май мачове на Реал.. И незнам кой ви е набил в главите, че Роналдо е като техника нещо повече от ред други футболисти.. Не само, че не е с нищо повече от Рибери, но и от Неймар, Меси и редица други мога да ти изброя.. Бил уникален футболист.. Еми не е единствен да ти кажа само.. Ти не съдиш от показаното на терена, а съдиш от името и кво като е Роналдо, да не сере злато ? Направо уникално слаб сезон 2012/2013.. Това че се разиграл сега, не омаловажава предния сезон... Слабо ме интересува Роналдо ли е и какви качества има.. И като не сте гледали мачове на Реал, не коментирайте какъв го играел Роналдо.. Роналдо се води ляво крило, но ролята му и това което той прави на терена е типично за ЦЕНТРАЛЕН НАПАДАТЕЛ.. Винаги гледа да стреля, винаги му подават на него и почти винаги кисне най-отпред в атаката на Реал.. Лявото крило има друга задача.. Рибери е типично ляво крило, а не само на приказки и по схема.. Той подава в Байерн.. И той може да седи най-отпред и да стреля при всяка отдала му се възможност, но НЕ ГО ПРАВИ.. Уви Роналдо го прави и само стои изнесен напред.. И ако искате факт, най-големия са асистенциите му.. Само като видиш , че има 6 асистенции този сезон ти става ясно, колко ляво крило е... За мен ляво крило неможе да е човек който вкарва 50 гола на сезон, с който се съобразяват всички, който е изнесен най-отпред и който има повече удари към вратата от нападателите... Това е нападател... Всеки който разбира от футбол ще ви го каже.. Той се води ляво крило, но НЕ Е ляво крило...
28.12.2013 19:42
Роналдо е ляво крило, но играе като център нападател.. Ясно ми е що за фен на Реал си, така че си спести размислите и страстите.. Роналдо винаги е най-отпред или отива напред и бие при всяка възможност. Всяка втора топка на футболист на Реал е насочена към Роналдо.. Цялата игра на Реал е съсредоточена около Роналдо.. Малко повече мачове явно съм гледал от теб, за да говоря... Роналдо го играе като център нападател и всеки здравомислещ фен, който е гледал мачове на Реал го знае това.. Да ВОДИ СЕ ляво крило, но играта му е коренно различна от играта на всяко нормално ляво крило.. Под ляво крило знаеш ли какво разбирам аз ? Разбирам футболист, който си стои отляво и центрира и подава към нападателите , за да вкарат.. Роналдо само като му видиш отрицателния брой асистенции и като погледаш малко негови мачове и ти става веднага ясно, че изобщо не играе като ляво крило.. Така се води ляво крило само.. Но в игра кисне само отпред и стреля постоянно.. Това е типично за НАПАДАТЕЛ. Затоав и повечето хора в света го смятат за такъв.. Затова и вкарва толкова, а не защото е мега феномен някакъв.. Казах ти и Рибери да стои отпред и да има такава роля (тъй като Рибери си стои само отдясно и подава към нападателите в Байерн) и да му подават и той ще вкарва по 50 гола.. Тъпо е да спориш за неща, които не са ти ясни бих казал аз.. Фен си на Реал и е срамота да ми кажеш, че Роналдо си седи на лявото крило и просто ей така вкарва.. Не Роналдо СТОИ ОТПРЕД ВИНАГИ и винаги когато вземе топката ИГРАЕ САМ и бие към вратата... Това е типично за ЕДИН НАПАДАТЕЛ, не за ляво крило.. Левите и десните крила в един нормален отбор имат работа да подават към нападателите и ако им се отдаде възможност да вкарват, а не да киснат най-отпред в атаката... Незнам какъв фен си на Реал, за да кажеш че Роналдо играел като ляво крило.. Може такава да му е позицията, но далеч не играе на нея си *smile*))
28.12.2013 19:09
Много ФИФА фентъзи *lol* *lol*
28.12.2013 18:39
Роналдо е ляво крило.Ти не си гледал един мач на Роналдо.При всяко разиграване седи в лявата зона и комбинира много често с Марсело.Такава е схемата на игра с атакуващи бекове(какъвто е Марсело).И при вас е така с Алаба.Казвам ти го тва за австриеца,защото иначе няма да се сетиш какво говоря,не си гледал и един мач на Реал.На Роналдо пласирането и тичането му позволява да застава на голови позиции или на ръба на засадата доста често и точно това го прави уникален.
28.12.2013 18:35
кво му обясняваш,той няма да те разбере.Безсмислено е.Няма лошо човек да имш мнение различно от това на 90% от футболните фенове по света(индивидуално ниво говоря),проблема е когато започне да се излага като превръща мненията във фактори,а по-тъпото е,че не се усеща.Иначе мнения много,не сме комунистическа държава.
28.12.2013 18:06
Не било заради техника и дрън дрън друг път. Само глупости дрънкаш колкото да си начешеш езика. И к'во пак намесваш Рибери? Роналдо е съвършен футболист, ако ще и да има повече удари от всички нападатели взети заедно *wink* Той и Меси са просто много пред останалите, без да им омаловажаваме качествата *wink*
28.12.2013 18:02
"Това е разликата и това е причината Роналдо да има повече голове от него"....Ей луд умора няма.
28.12.2013 17:58
Абсолютно точно казано колега *smile* И аз се присетих за фифа-та *smile* Роналдо не е типичен нападател тип таран каквито са РвП, Ибрата и т.н. но си е 60% нападтел 40% крило. В Юнайтед беше по-скоро крило с голяма свобода, докато в Реал го използват буквално като нападател *smile*
28.12.2013 17:54
Защото само се води крило, а го играе нападател.. Затова има и толкова голове. Ако седи като Рибери по лявото крило ще вкара 50 гола на кукуво лято. От кога ви го казвам това, че ролята на Роналдо в Реал е много по-различна от тази на Рибери в Байерн и точно това ви казвах, че за разлика от Рибери, Роналдо винаги е отпред и всеки пас е насочен към него. Това е разликата и това е причината Роналдо да има повече голове от него. Не е изобщо заради техника, дрън лоп, а защото в Реал има пълната свобода да играе най-отпред и да бие откъде и както си поиска към вратата.. В друг отбор, рядко можеш да видиш това да се случи.. И по мое мнение, именно заради това страда играта на Реал, защото е съсредоточена около Роналдо..
28.12.2013 17:31
Някъде го пишат нападател,защото крилото отива в нападание и се различава от краен полузащитник като случая със Давид Силва.Тогава го пишат халф,полузащитник.Същото става понякога и със Уолкът. Давам пример и със Фифа.Позицията RW,LW (дясно крило,ляво крило) са оцветени в синьо,тоест са в зоната на нападение.Позициите RM,LM са в зелено,тоест са в зоната на халфовата линия.Това зависи и от формацията на отбора.
28.12.2013 16:54
По време на мач колко пъти си го видял да седи на крилото , той влиза на вътре и бие удари , не случайно има най-много удари средно на мач повече от всеки нападател