Ето на кои отбори отказал Рибери

11:00
Ето на кои отбори отказал Рибери
Полузащитникът на Байерн Мюнхен Франк Рибери разказа, че опцията да остане в клуба далеч не е била единствена за него в последните година и половина.

"Откакто съм в Мюнхен, за мен постъпваха оферти от Барселона, Реал Мадрид, Челси, Манчестър Юнайтед и Интер, но ръководството на Байерн винаги отговаряше отрицателно. Те ми показваха, че действително парите нямат значение и каквото да се предлага за мен, аз лично съм по-ценен за тях от каквато и да е сума", призна френското крило в коледно ТВ-шоу в родината си.

Рибери е в тройката на претендентите за "Златната топка" за 2013 година заедно с Кристиано Роналдо и Лионел Меси. От началото на първенството в Германия той има 13 изиграни мача, в които е вкарал 6 гола и е подал 9 асистенции. Общо във всички турнири пък головете му са 16, а асистенциите 11.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

sksw
29.12.2013 14:36

Златната топка се дава за изминалия сезон, а изминалия сезон е сезон 2012/2013.. През 2014 ще се даде за изминалия тогава сезон 2013/2014.. И т.н. Никъде не пише, че се дава за календарна година.. Това са пълни глупости.. Както и не пише, че се дава за вкарани голове.. Дава се за най-добре представил се играч.. А най-добре представилия се играч бе Рибери, като трофеите на Байерн са просто едно доказателство и един плюс за това...

sdw
31.12.2013 02:19

златна топка се дава от 1-ви януари до 31-ви декември.Не може да не знаеш такъв факт,а да се смяташ за футболно компетентен.Аре почни да гледаш друг спорт лапе.

sksw
28.12.2013 12:13

Време е някой да разнообрази малко победителите за златната топка. Стига вече всеки сезон Меси, та Меси. Айде предни години наистина я заслужаваше, но този сезон му бе слаб, а и бе контузен. Роналдо пък цяла година бля и сега се сети да играе последните 2-3 месеца... За 2-3 месеца не се дава златна топка, дава се за цял сезон/година (2012/2013 сезон да сме точни).. А тогав Роналдо изоставаше по всичко от Меси и Рибери. От Меси по голове, от Рибери по асистенции и купи.. Не помогна с нищо на Реал да спечели някой трофей. И има тук обладани фенове, които говорят как Роналдо "теглил" Реал.. Това само обладан фен може да го каже.. Защото в Реал играят едни от най-добрите футболисти в света.. Малко тъпо е на фона на това, да кажеш, че един тегли отбора.. Напротив, ако не са те да му подават, Роналдо няма никога да вкарва толкова.. И Рибери да клечи отпред и да чака пасове и той ще има 50 гола..

leather_rebel
28.12.2013 11:53

Меко казано недоумявам как има групичка заблудени фенчета, които наместват гелосания смешник във всяка възможна тема и осират всичко наред. Тук темата е за Рибери и изборите, които е направил досега. Имам усещането, че в този сайт влизат изключително заблудени зомбита на маркетинговия продукт, наречен "английска висша лига" и други кухари, които се асоциират с грандомански, изхвъргачески сбирщини от типа на балета Мадрид. Достатъчно теми Ви пускат тук, за да посещавате редовно сайта. Нямате работа тук да серете темата за Рибери с гелосаното недоразумение на балета!

Drakoveca
28.12.2013 11:21

Тоя откъде на къде го гласят за Златната топка!!!!!! Абсолютно НЕ я заслужава, според мен.

sksw
29.12.2013 13:07

Я влез в Уикипедия и прочети за какво се дава преди да ми дрънкаш тук бе... НИКЪДЕ не пише "календарна година"... Иска ти се да се дава и за новия сезон и за календарна година.. А и дори новия сезон да се включва, от него са минали 2-3 месеца бе.. В останалите 10 Роналдо ко правеше ? Златната топка се дава за НАЙ-ДОБРЕ представил се играч през изминалия сезон.. Не се дава нито за новия сезон, нито за брой вкарани голове.. Стига с тия измислени твои голове.. За сезон 2012/2013 Меси има повече голове от Роналдо, а за сезон 2013/2014 малко по-малко, но не забравяй, че беше и контузен... Няма такива филми от Януари до Май месец.. Дава се за изминалия сезон... А изминалия сезон не е от Януари до Май... Най-добре представил се играч е играч с цялостен принос към отбора било то с голове, трофеи, асистенции и т.н. ит.н., а този играч тази година се казва Франк Рибери... Под най-добре представил се играч не се разбира кой колко гола е вкарал, да натъртваш все това за Роналдо.. През годините и защитници са вземали тази награда, а е имало и играчи с повече голове от тях... Дава се за самата игра, не за головете.. Единствената причина Роналдо да има повече голове от Рибери е това, че в Реал може да се води ляво крило, но е винаги отпред и винаги всеки пас е насочен към него, т.е. играе като чист централен нападател и това е видимо от всички не обладани фенове. Рибери е точно обратното, той си стои само на крилото и неговата роля е не да вкарва, а да подава към нападателите и той се справя чудесно. Това е ЕДИНСТВЕНАТА причина Рибери да не вкарва колкото Роналдо.. Иначе и по техника и по физика и по бързина изобщо не му отстъпва...

sdw
29.12.2013 07:41

ей спирам да чета тъпото ти мнение след като казваш "златна топка се дава за играч през изминалия сезон,не се дава за този сезон".Последния месец около 20 човека се опитват да ти кажат,че златна топка се дава за календарна година,половината минал сезон и половината нов сезон.От януари до май месец Роналдо има повече голове от Меси,както и от септември до декември.За това има най-много голове за цялата година.Е да,съвсем с малко,но е факт.

sksw
29.12.2013 04:13

Далеч си от истината.. Първо смятам само головете им с клубните, без никакви национали.. Второ златна топка се дава за най-добре представил се играч през изминалия сезон.. Не се дава ЗА ТОЗИ сезон както ми го смяташ и за вкарани голове.. Трето Рибери не е заради клубните му успехи само там и не се прави, че не го знаеш това.. Ако беше заради клубните, можеха да сложат и Робен и Мюлер, но е Рибери... Проблема е там, че Роналдо НЕ Я ЗАСЛУЖАВА, независимо дали ще я спечели или не и съм ти написал защо.. Защото го играе централно нападателче малко в Реал, въпреки че се води ляво крило, целия отбор е съсредоточен около него и му подава и т.н. и т.н., затова има и повече голове.. През предходния сезон Роналдо имаше по-малко голове от Меси и по-малко асистенции и титли от Рибери.. Това какво прави през новия сезон ме боли кура.. Разбираш ли ? Защото новия сезон започна от преди 2-3 месеца, което не омаловажава случилото се в останалите 9-10 месеца тази година... Така че няма какво да ме е яд.. Единственото което ще ме е яд, че ще я дадат на футболист който не я заслужава.. По-добре да я дадат на Меси.. И без това предния му сезон бе по-добър от на Роналдо и с повече голове... И да не той влачи Байерн, но приноса му е най-голям сравнено с който и да е друг там.. Като не си гледал мачове си мълчи по тая тема.. Роналдо да не влачи Реал бе ? Я не ме карай да се хиля.. Влачи ми уя.. В Реал има една камара силни футболисти, без които това лайнце няма да вкара не 50, а 10 гола.. Той затова страда Реал, защото всички добри играчи само му подават на него, ако играта им не е съсредоточена около Роналдо, отбора ви ще върви нагоре.. Ще видиш, че съм прав след време..

sdw
28.12.2013 22:28

Виж сега,тъпо е да смяташ головете за националния отбор на Рибери,а на Роналдо да не ги смяташ.Златна топка се дава за календарна година,което означава полвината от предния сезон и половината от настоящия.Роналдо е с най-голям брой голове в този период и далеч повече от Рибери и съвсем малко пред Меси.Асистенциите му не са чак толкова по-малко от на Рибери.Не разбираш ли,че Рибери е в топ3 единствено заради клубните му успехи,не той влачи Байерн Мюнхен,а здравата немска дисциплина и клубна игра.Не ме карай да се повтарям,като казвам,че и Роналдо и Рибери да спечелят златна топка,все заслужено ще е.Това е обективност.Проблема е,че ако Роналдо спечели златна топка ти ще се спукаш от яд и ще пишеш 2 месеца след това как е дадена нечестно при Роналдо.Ако Рибери я спечели,много му здраве,пак ще си я е заслужил заради клубните успехи.

sksw
28.12.2013 20:40

И можеш да си сигурен, че с асистенциите си, головете си и организацията на атаките водещи до гол, Рибери има много по-голям принос за Байерн, отколкото Роналдо с неговите 50 гола предния сезон... А като гледам и този, тъй като Рибери има със само 10 гола по-малко до момента този сезон от Роналдо и го води с двойно повече асистенции.. Спечели 2 купи и Байерн е лидер навсякъде.. При Реал обаче не е така, защото в Примера изостават за момента... И моля те не ми казвай само, на фона на това, че Реал имат най-добрите футболисти в света, Роналдо дърпал отбора нагоре.. Защото ще се смея много.. Нищо не дърпа, просто всеки сесъобразява с него и му подава и малко Роналдо е като нападател, затова вкарва по 50 и косур гола на сезон.. И пак ти казвам, докато това продължава, Реал няма да са онзи отбор който искат феновете му.. Отбор съсредоточен около един играч никога не прави нищо.. И сега ще кажеш, Барса са същите.. Не, Барса не са същите, въпреки че Меси е главно лице.. Защото Меси не чака да му подават, а сам поема инициативата или подава за голове.. И играта на Барса не е ориентирана само около него.. Въпреки че без Меси, отбора е по-слаб видимо..

sksw
28.12.2013 20:36

Меси за сезон 2012/2013 има повече голове от Роналдо, а Рибери има повече асистенции.. За новия сезонм 2013/2014 може Роналдо да има повече, но за предишния няма... Много ми е вярна информацията даже... Като индивидуалност, има много по-добре представящиу се играчи и един от тях е Рибери, който може да не вкарва, но с атаките които прави и асистенциите които има, помага 200 пъти повече на Байерн отколкото Роналдо с 50-те си гола за Реал.. Този сезон Рибери има 12 асистенции и 16 гола, което значи че почти всеки мач или е вкарал или е подал за гол на някого.. Роналдо има 27 гола и 6 асистенции.. А Роналдо винаги е изнесен напред и го играе като централен нападател малко, въпреки че се води ляво крило.. Рибери пък никога не е най-отпред и не чака пас от някого.. Винаги той е човека който подава пас към нападателите и изобщо към останалите, за да вкарат... И той може да седи най-отпред изнесе нкато Роналдо и да чака пасове, за да вкара или да стреля откъдето му дойде.. Но НЕ ГО ПРАВИ. Защото не това е неговата задача в Байерн.. Затова ви казах, да не съпоставяте двамата по голове.. Не че Рибери неможе да вкарва колкото Роналдо и е по-слаб от него индивидуално, а просто не му е това работата... При Роналдо е точно обратното.. Затова страда и целия отбор на Реал.. Помни ми думата, че докато целия тим е съсредоточен около Роналдо, никога няма Реал да спечелят ШЛ... И златната топка се дава за най-добре представил се играч през годината, а не за брой вкарани голове или кой имал най-добри индивидуални качества.. За индивидуалности се дава златна обувка, която пак бе дадена на Рибери.. Не превръщам мнението си във фактор, но ме е яд, когато се омаловажава силен сезон на даден играч, само защото сте фенове на някой друг, който цяла година си е барал мъдите, а сега се сетил последните 2 месеца да играе.. 2 месеца не омаловажават останалите 10..

sdw
28.12.2013 18:30

грешна ти е информацията,че Меси има повече голове от Роналдо.Не ми се говори и на мен за Роналдо в тема за Рибери,но ти си тоя дето непрекъснато го намесва и то теми именно за Рибери.Комплекси си избивай другаде.Роналдо е най-добре представилия се индивидуално играч тази година,да не говоря за голове и голови рекорди,каквито подобри,щото няма смисъл.Рибери от своя страна е най-добре представилия се от номинираните играчи за златна топка откъм отборни титли и трофеи.Това прави 50 на 50 шанс.Огромно значение ще бъде вота на капитаните на отборите,както и журналистическите такива.Който и да я вземе ще бъде заслужено,не знам за какво се опитваш да превръщаш мненията си във фактори във всяка тема.

sksw
28.12.2013 12:08

А кой я заслужава ? Роналдо който има по-малко асистенции и титли от Рибери през предния сезон и по-малко голове от МЕси и който се сети да играе последните 2 месеца от 2013 година ли ?? Или може би Меси, който също има по-малко титли от Рибери и предния сезон не му бе много добър, а този сезон бе контузен половината... Рибери заради играта си и приноса си за отбора (с организиране на атаки, асистенции и голове макар и по-малко) и заради всички спечелени купи от Байерн заслужава златната топка. Този сезон до момента има 16 гола и 12 асистенции, което значи че на всеки 2ри мач е подал за гол или е вкарал гол, без да броя атаки с негово участие довели в последствие до гол. За сравнение Роналдо който в Реал е доста изнесен напред има 27 гола и 6 асистенции..

GrandeBarca
27.12.2013 22:20

какво давате минуси на Малко_луд94..какво помогнаха тези 10 асист. и 60 гола..нито купа,нито титла,нито ШЛ.....пфф

nikshan11
27.12.2013 18:47

А да допълня Рибери има 16 гола,който са 12+ 4 тази есен с Франция,ако добавим головете на Роналдо тази есен с Португалия,то на практика той ще има 35 гола от Август досега.. *beer*

Johan_Cruyff_14
28.12.2013 19:45

Е, там е работата, че Рибери създава повече положения, но не ги експлоатира той. А много често Роналдо стреля, когато има и по-добри опции.

sdw
28.12.2013 18:25

малко ли е да създаваш повече положения?Аз си мисля,че тоя факт е плюс,а не минус,както ти се опитваш да го изкараш.

sksw
28.12.2013 00:38

Гиганти са в главите на обладаните фенове, като гледам ти може да се причислиш към тях.. За вас съществуват само Меси и Роналдо, но колкото по-бързо проумейте, че има и други силни играчи, толкова по-добре.. Роналдо единственото по което е над Рибери са головете.. Нито като техника, нито като бързина, нито като асистенции, нито пък по купи не е по-добър от Рибери.. Това че ти мислиш, че е по-добър и още дозина обладани фенове на Реал, си е ваш проблем.. Като игра, всеки неутрален фен ще ви каже, че Рибери е на неговото ниво.. Голове не вкарва, защото не му е това работата в байерн.. Има други хора, за тази цел.. Стига с глупостите ви, как Меси и Роналдо били титани и всички били по-нисши от тях.. Дрън лоп.. Има и други играчи силни.. Суарес, Рибери, Ибрахимович и редица други, които не са изобщо по-слаби от тях... Роналдо имал най-добрата техника и само Меси можел да се сравнява с него хахах Ти знаеш ли, че ако му пусна Неймар или Рибери, ще го направят на разноглед Роналдото ти ?? Виждал си ти техника.. А Рибери може да го направи смешен и на бързина, съдейки от видяното на терена *smile* Стига вече с тия измислени голове на Роналдо.. И кво като вкара 50 гола, Реал взеха ли нещо ? Взеха един уй.. А сега кажи, че Роналдо играе сам в Реал, да ти се посмея.. Защото там има играчи за над 1 милярд *smile*

Johan_Cruyff_14
28.12.2013 00:10

И какво от това? Малко статистика от [@link http://www.whoscored.com/Statistics] показва, че Роналдо има 7.7 удара на мач, на първо място в цяла Европа, много повече от втория Луис Суарес, който е с 6.3. Меси има 4.9, а Рибери едва 3.2. Така че е напълно нормално Роналдо да има повече голове, даже с оглед на огромната разлика в ударите на мач, головете не са достатъчно.

Bayern85_
27.12.2013 20:16

Отборни заслужи,че пич това е отборен спорт до колкото знам?Пак повтарям за кой ли път,Рибери не чака някой да му подаде топката,и не всяка топка минава през него.В Реал знаят само Роналдо и това е,недай си боже не му подадат,и почва да реве.Спомни си последния мач,лакоми се всеки път,вместо да подаде на играч,който е сам срещу вратаря.Постоянно ракомаха за дузпи и нарушения.Тази награда ако беше както в НБА,която се дава за най-полезен играч.Щеше да отиде без никакви съмнения при Рибери, или някой друг от Байерн.Ама нека си я печели тази награда,мен ме интересува едно,да ви напълним"кошницата"ако евентуално се срещнат с баварците.

sdw
27.12.2013 19:07

аз съм му го казвал много пъти,че индивидуалните качества на Роналдо няма смисъл да се сравняват с никой друг футболист освен Меси.Единствено отборните заслуги на Рибери му дават правото да се бори за златна топка наравно с двамата футболни гиганти.Той не иска да го асимилира това нещо и спори във всяка тема за това,но негово си право *smile*

sksw
27.12.2013 18:04

Роналдо има 27 гола и някой друга асистенция, само 10 гола повече от Рибери и изостава по асистенции този сезон. Предния сезон изоставаше пак по асистенции и водеше само по голове. Мисля че тези статистики показват, колко много Рибери заслужава златната топка. И на всичко отгоре спечели всичко с Байерн последния сезон.

sksw
28.12.2013 00:32

Ставаше дума за този сезон, не за миналия..

sksw
28.12.2013 00:32

Ти пък защо си мислиш, че Роналдо е по-добър като качества от Рибери бе.. Гледал ли си им играта ? По кое Рибери му отстъпва я ме светни ? Нито като бързина, нито като физика, нито като техника му отстъпва.. Единственото по което му отстъпва са головете, но това е защото Роналдо въпреки че е крило го играе като център нападател в Реал и всеки пас е към него.. Рибери в Байерн няма роля да вкарва, а има роля да подава за голове към нападателите.. Ако седи и той отпред и той ще вкарва една камара голове.. А специално тази година Рибери и заради титлите с Байерн и заради играта си, заслужава най-много златната топка.. Роналдо играе добре последните 2 месеца, преди това никъв го нямаше.. 16-те гола са само с Байерн да те светна и КАТО НЕ СИ ГЛЕДАЛ мачове на Байерн, айде да не спориш а ? Робен, Лам и тия имали най-голяма заслуга.. Ти изобщо чуваш ли се каква глупост ръсиш ? Рибери бе основния виновник за требъла на Байерн, като той бе главно действащо лице във всяка втора атака на байерн водеща до гол.. Или ще вкара той или ще подаде на някой да вкара или ще участва в атака довела до гол.. Като не си гледал, не говори.. Робен като изключим гола му на финала (дошъл след пас от Рибери) и някой друг гол, нищо друго не направи.. Лам е защитник и да помогна на отбора много, но точно с Рибери неможе да го сравняваш.. Много обичам фенчета, които хем не са гледали Байерн, хем говорят кой бил най-добрия.. Най-добрия в Байерн бе Рибери, а и не само в Байерн тази година... Вашите теориики със СДВ не ми се слушат за Кривалдо..

MaLkO_LuD94
27.12.2013 21:27

И с какво помогнаха неговите 10 асистенции и 60 гола на Реал ?

Zizzou_1982
27.12.2013 21:04

КР7 миналия сезон има 10 асистенции в лигата, камо ли да има 6 във всички турнири *wink*

nikshan11
27.12.2013 18:44

Смешно е да сравняваш Рибери и Роналдо по ка4ество дори и тази година,за триумфа на Байерн тази година с голяма заслуга са Робен,Лам и главно защитата която беше бетон миналия сезон,а и този.Как така се е разиграл последните 2,3 месеца като той има 70 гола тая година.Този сезон Роналдо има 27 гола,а другите 43 гола си ги е вкарал като за норматив без да играе важна роля нали така?Няма място за сравнение между Роналдо и Рибери.Роналдо е с няколко класи над французина.Нямам никакво пристрастие..

sksw
27.12.2013 18:33

Рибери има 12 асистенции във всички турнири, Роналдо има 6 общо пак във всички.. Роналдо има 27 гола (със тези 9 от ШЛ), Рибери има 16. Титлите са ясни при двамата, няма какво да коментирам. Също така Роналдо е използван за да бележи в Реал, при Рибери е по-различно. Неговата роля в Байерн е да подава пасове към нападателите и да организира атаките, а не да бележи, но този сезон доста често и бележи, което е добре. За мен Рибери я заслужава повече, заради това което направи целия преден сезон и от началото на този до момента. Роналдо се разигра от началото на новия сезон, а това са 2-3 месеца. Неможе 2-3 месеца да омаловажат цяла година.. Ако играе така и догодина, то през 2014 ще съм съгласен, че Роналдо я заслужава най-много.

sdw
27.12.2013 18:12

Да бе знаем твоите размишления,но искам да те поправя,че Роналдо има 4 асистенции в лигата,а Рибери 7.Впредвид 18-те му гола мисля,че изпускаш комплекси.Да не говоря,че Рибери няма нито една асистенция в ШЛ,а Роналдо освен 9-те си гола има 2 асистенции.За успехите на Рибери съм съгласен и това го слага на едно ниво с Роналдо,така че шанса за златна топка при двамата е 50 на 50 и който и от двамата я спечели ще заслужава.

andrew1
27.12.2013 17:15

Човекът просто затвърждава мнението на феновете, защо Байерн е толкова успешен клуб!

MaLkO_LuD94
27.12.2013 15:30

След като си в един от най-силните отбори в света и се чувстваш добре там наистина няма смисъл да напускаш каквито и оферти да идват *smile*

miro211
27.12.2013 18:10

не един от най- силните а НАЙ-СИЛНИЯ 21.12.13 21:30 Маракеш 8 БАЙЕРН – Раджа (Казабланка) 2:0 *cup*

DuFkaTa
27.12.2013 14:47

Помня как изкаше да напусне когато Реал наддаваха за него. Тей че да не говори мн мн . Просто Байерн им е отказал, не той.

sdw
27.12.2013 17:53

Оф кво ти се връзвам и аз,сега погледнах и въобще не ме е лъгала паметта... Лятото 2009 Робен отива в Байерн и лятото 2009 Роналдо става част на отбора на Реал.Няма проблеми,когато не си прав за нещо,но когато не си прав е тъпо да упрекваш някой.Така че извода си вади сам (facepalm)

sdw
27.12.2013 17:51

Възможно е отворко,аз не чета уики като повечето тук,а това си спомням и така навързах нещата,защото със сигурност имаше устни уговорки за Робен и Рибери.

ANDRV
27.12.2013 17:41

Робен и Роналдо се засякоха в Реал..... (facepalm)

sdw
27.12.2013 15:03

Не е така.Когато продадохме Робен между двата клуба имаше уговорка за Рибери за летния прозорец(защото тогава Робен го продадохме през зимния ако не ме лъже паметта).През лятото обаче стигнахме до трансфера на Роналдо.

chelsea_fannn
27.12.2013 14:18

Искара само 1 сезон в Галата , след това отиде в Марсилия и там се засили доста

mastan.myumyunov
27.12.2013 13:31

а някога Рибери беше един посредствен ихрач на Галатасарай, в момента има реален шанс да спечели златната топка

kermo
27.12.2013 14:57

Галата изглупяха и не взеха за Рибери дори стотинка... *beer* Тогавашното ръководство беше едно от най накадърните в историята на клуба(за да не изпуснат Хасан Шаш,който беше искан от Капело в Рома,го забиха на скамейката*joking*) и още и още...добре,че бяха феновете,които измислиха марката УлтрАслан и помогнаха за дълговете,че сега Джимбом да е история*tongue*...

finer
27.12.2013 12:39

Ние за всеки пращаме оферти дано поне вземем някой ! *beer*

sdw
27.12.2013 12:34

Така е,нормално да не го продадат.Но само да попитам,как головете му са този сезон са общо 16?6 гола в първенството и 3 в ШЛ.А и асистенциите му не sa 9,a 7,а не знам защо общо са 11,като в ШЛ няма нито една асистенция.Това е само статистически погледнато де,не знам дали аз съм в грешка,но според мен уинър трябва да си сменят информацията по-често,защото всеки ден забелязвам такива грешки.

Johan_Cruyff_14
27.12.2013 16:48

[@link http://espnfc.com/player/_/id/42968/franck-ribery?cc=5739] Виж на APPEARANCES най-долу. Асистенциите са даже 12.

sksw
27.12.2013 12:47

Еми 16 са ей така. Освен ШЛ и Бундеслигата, имаше мачове за Суперкупите на Германия и Европа, Световна клубна купа, купа на Германия. В тях Рибери също вкарваше. Така че са общо 16. Както и асистенциите са толкова. Информацията им е много вярна дори. И до края на сезона очаквам Рибери да стигне 30-те гола..

darin.ivanov.129
27.12.2013 12:14

Много ясно, че няма да го продадът. Байерн не продава. Виж Байерн копува от другите грандове, купува от Барса, купува от Реал, дори от Дортмунд купува. Когато един отбор започне да прави такива трансфери директно от другите големи отбори, това означава, че е по-напред от тях. Затова няма как Рибери да тръгне в обратната посока!