Арсенал и Челси изнесоха здрав мач, но не оправдаха очакванията (видео)

23:51
Арсенал и Челси изнесоха здрав мач, но не оправдаха очакванията (видео)
Отборите на Арсенал и Челси не оправдаха очакванията за зрелище в голямото дерби на Лондон, след като завършиха наравно 0:0. Мачът на "Емирейтс Стейдиъм" бе изпълнен с доста груби единоборства, но не и с достатъчно опасни положения за гол. Така артилеристите не успяха да се върнат еднолично на върха в класирането, а сините останаха на 4-а позиция с 34 точки, на 2 от лидерското кресло.

Мачът на "Емирейтс Стейдиъм" започна равностойно. В началните минути на главния арбитър на срещата Майк Дийн му се наложи на няколко пъти да отправи устни предупреждения към някои от футболистите на терена заради груби единоборства.

След малко повече от четвърт час игра възпитаниците на Арсен Венгер стъпиха здраво на земята и за кратко успяха да тласнат съперниците си към тяхната половина. В 27-ата минута Рамирес отправи неточен удар с глава от трудно положение след центриране на Да Силва отдясно по атаката на сините.

Първата реална опасност за откриване на резултата бе регистрирана в 32-ата минута, когато топката се отби от напречната греда на топчиите след образцова комбинация между Азар и отправилия удара Лампард. В самия край на първото полувреме домакините сгрешиха в средата на терена и сините подхванаха опасна атака, която обаче завърши с безрезултатен шут по земя на Да Силва.

Отборът на Арсенал се опита да установи контрол върху действията на терена след 15-минутната пауза. В отговор на това гостите заложиха на контраатаки и дори можеха да излязат напред в резултата, след като при една от тях Азар се озова на добра стрелкова позиция в наказателното поле, но не успя да овладее подаването на Да Силва.

В 66-ата минута Лампард отправи силен изстрел от сериозна дистанция, но коженото кълбо се спря в прегръдките на Шчесни. В следващите минути единоборствата в мача загрубяха и следователно реферът Дийн често прекъсваше играта. В 79-ата минута Жиру пропиля най-добрата възможност на артилеристите за гол от началото на дербито, след като стреля твърде неточно на няколко метра встрани от целта. До края на мача до попадение не се стигна и двата отбора поделиха точките.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

vikatmitotti
24.12.2013 10:48

До коментар [@comment 1534308] от [@user kumana_10]:

Сменяй отбора.

lion_bluebirds
24.12.2013 10:44

За мача с ливърпул ще е подобна картинката-дано и там да устиска хикса но като отиде навън на тях и на сити ще пада яко моуринйо с подобни дефанзивни тактики!Направо няма да го гледам мача че може и резултатна двойка да излезе за Пул!Ако резултата е хикс поне може да си го гледам на запис!Искаме друг тренйор това е!Като нищо ще остане челси извън топ 4 и това ще е един провален сезон със грозна дефанзивна тактика!Освен ако нещо не се промени скоро!Ако падне с разлика навън дали моуринйо ще му устиска да се отвори-едва ли!Тоя пич е доста хитър-говори за любов към клуба но където и да отиде-примерно в Интер или Порто ще е същото!Просто егото му е най голямо и гледа кариерата си и имиджа си на тренйор повече отколкото клубовете в които е!Дано да бъркам но едва ли!

lassio
24.12.2013 09:57

Точката е добре за челси но при положение че ни бийте на ваш терен само че с луиз тери и кейхил няма кой да вкарва головете !!!! Ще говорим след реванша за кого е по добре точката

sdw
24.12.2013 03:36

Равностоен мач и на двата отбора

toya.stava
24.12.2013 01:43

Кво ревете от Моу страхотен мач тактически дефанзивно бяхме префектни и диктувахме играта. Но Арсенал не са лесен отбор още по трудно да им гостуваш. Страхотен Микел видях днес моите поздравления за него страхотен мач направи ! Торесито си го знаеме .. нищо не направи. Лампард ,Азар и Тери бяха другите, които много ми харесаха, като игра. Ако имахме качествен нападател мисля, че щяхме да имаме поне един гол. Мисля си че Челси в края на сезона ще спечелят доста точки с тази дълга скамейка няма как да не играе роля може би най-дългата в ВЛ. От Арсенал Мертезакер ми прави впечатление от много време доста стабилен е и трудно се минава през него. Ситуацията с гредата беше въпрос на късмет, но и такива неща се случват. За Жиру винаги ми е приличал малко на Торес.

gL_Manekena
24.12.2013 01:28

Очаквано, мисля че и 2-та отбора играеха за Х. С оглед на играта - справедливо.2-рото много изнервен стана мача, напрежение - картони, добре че нямаше пагубни моменти.Лека вечер и Весели празници!

NeverBackDown17
24.12.2013 00:54

Лека вечер и Весели празници, последното ми мнение в тази тема.

eislands
24.12.2013 00:43

Честитаааааааааааа титла гражданииииииии

lion_bluebirds
24.12.2013 10:37

Аз си мисля че ливърпул може да ви прецакат!Имат големи шансове ако продължават да играят така разбира се и така да си върнат за загубената титла от демоните преди няколко сезона!Фанатик емотионс-велик транс мастер!

ynwaLFC
24.12.2013 00:46

Не казвай "ХОП" преди да си скочил! *wink*

paunQ
24.12.2013 00:43

Добре, че pesholudiq показва и другата страна на монетата. Това се мъчим да ви обясним на всички, момчето го разбира поне. Бенитез и Ди Матео ще ги търсите..

pesholudiq
24.12.2013 00:42

не знам Моуриньо кво се радва, че още сме в борбата за титлата.. Така не се печели титла - да играеш мега страхливо, да ми вкарваш защитници за нападатели. Че то ако ни падне Сити или в ШЛ ако ни паднат Байерн, Барса, Реал те ще ни попилеят

NeverBackDown17
24.12.2013 00:49

Моуриьно подхожда така, защото знае че издъни ли се гръмко е пътник. Знае че Абрамович обича повече отбора и това той да е на върха, а не това дали Моуриньо е голям тактик или магьосник ако щеш... Затова и Моуриньо опипва почвата по различни начини. На мнение съм че ако започне и следващия сезон слабо и по този начин - стяга куфарите и заминава...

NeverBackDown17
24.12.2013 00:33

На Арсенал или им трябва нов треньор който да им пришпори играчите ИЛИ нови играчи и то качествени.

overdrive
24.12.2013 00:28

Феновете на Арсенал няма как да сме доволни от крайния резултат, но какво да се прави. Ясно е, че си имаме нашите проблеми свързани дали с комплексиране срещу Челси на Моу, дали спад във формата, но Майк Дийн и метеорологичните условия доста помогнаха Х-ка да бъде затвърден. Това в никакъв случай не е извинение, но си отдаде голямо значение. Заради мокрия терен и двата отбора трябваше да внимават доста, тъй като не им трябваше много, че да се стигне до грешка в разиграването и си играеха предпазливо, особено сините, които от самото началото разчитаха на бързи контри. А пък Майк Дийн наистина изнерви много и двата отбора и още през първото полувреме тотално изпусна мача ..

Gopcho
24.12.2013 00:25

Моу направи супер шантави смени, а Венгер супер шантаво не смени никой *lol*. Моу: изкарвам Торес и вкарвам защитник, за да си осигуря равенството. Венгер: няма да правя смени мача е 0:0.

petko9305
24.12.2013 00:23

Нима защита не е част от футбола? според някои от вас тактиката на Моу е предимно в защитен план. Откога защитния футбол се нарича „антифутбол”? това означава ли, че и атакуващия футбол е „антифутбол”? Друг е въпроса дали Моу разчита само на защитата, а моето лично мнение е, че Моу си пада голям тактик подобно като на САФ, които не само, че знаеше как да спечели срещу всеки един съперник, но и имаше смелоста да ротира състава по изключително интересен начин за нас и дори изваждаше най-добрия си играч за сметка на друг с по-различен стил и именно за това САФ е толкова успешен начело на Ман.Юнайтед. Неслучайно Моу и Гуардиола са отличени от треньор като САФ.

pesholudiq
24.12.2013 00:39

работата е, че е супер страхлив ли кво. Срещу по-големите отбори няма да го видиш да напада, излиза за Х най-много. Ако отбора случайно вкара някой гол на контра и случайно спечели, тва си е чист бонус. Срещу малките отбори същата история - отбора вкарва 1 гол и го връща на гол линията и после ми вкарва всичките защитници и помощник треньори да пазят резултата, а ако са ни обърнали (нещо което взе да ни става навик) ми вкарва втори нападател (от който няма никва файда). При Ди Матео и Бенитез бихме Арсенал на Емирейтс, а тоя бахти страхливия. Тотнъм бихме като гост, тая година пак стреснат. Срещу Юнайтед (при Бенитез) всичките мачове отбора игра супер добре, дори спечелиха на Олд Трафорд. Супер стреснат треньор е тоя.. И четох в спортал пак искал да купува.. Ми той тоя иска само да купува, не го знам с Порто и Интер как взе ШЛ. В Реал купи половината свят и кво спечели? един гол ... Чак се чудя как сме в борбата за титлата още

moonwalkera
24.12.2013 00:23

Хора според мен резултата е съвсем справедлив, тъй като не отправихме един ТОЧЕН изстрел към вратата! Челси се защитаваха страхотно, съдията малко закъсня с картоните това трябва да си го признаем а времето караше футболистите да играят объркано. Така че спрете оправданията. Жиру е много зле това беше ясно от много време. Венгер направо ме ВБЕСИ като не направи НИТО ЕДНА смяна за цял мач! КАК МОЖЕ при положение,че не сме направили нито един изстрел? Както и да е... заслужено равенство пак казвам

paunQ
24.12.2013 00:21

Какво сте ми се размрънкали, бе? Нямали сме били манталитет да бием Челси и сме били комплексирани от тях? Защо? Имат повече победи в дербито ли? Имат повече трофеи ли? Играят футбол ли? *lol* "Играеш толкова, колкото ти позволи съперника." Това го е казал по-умен човек от мен.

И нека задам един контра - въпрос към пича с дългия ник - ние сме по-добри, да, но нали щяхте да ставате шампиони? Защо не можете да ни биете?

radoachi
24.12.2013 00:51

Проблема на тия отбори които казваш Арсенал ,Барселона ,Юнайтед и кои ли още не е 4е се мислите за по голям отбор от вси4ките а такъв отбор не се става за 7/8 години

NeverBackDown17
24.12.2013 00:47

На мен какво ми харесва и какво не е отделен въпрос. Абрамович какво - да хвърли 2 милиарда за атакуващи играчи понеже има експерти като теб които казват че добрата защита не е футбол... Един човек е казал - изграждането на един отбор започва от добрата му защита. А има и един лаф - целта оправдава средствата. Така че футбол или антифутбол. Абрамович или някой друг. Моуриньо или Ди Матео. Не това е проблема на вас фенове на Арсенал, Юнайтед, Барселона и кой ли още не. Проблема ви е че Челси победи много от тези отбор и им взе много от нещата. Това е целия проблем. Не стила на игра, собственика и глобалното затопляне... По логиката с "атакуващия футбол" - ами като имахте днес само 1 удар, значи сте играли още по-грозен антифутбол и от нас...

Arsenal966
24.12.2013 00:41

Коментирам просто стила ви на игра,който явно ти харесва.Абравомич всички знаем колко малко пари има и със тези играчи,да играеш такъв антифутбол...Фен си на футбола или на трофеите ?

NeverBackDown17
24.12.2013 00:39

А и както одеве казаха - АВТОБУСА имаше повече положения от вас... Това е то антифутбола в днешно време - да създаваше повече от "играещия" отбор...

NeverBackDown17
24.12.2013 00:37

Значи когато става въпрос за Арсенал и някой друг фразата "играеш толкова колкото ти позволи противника" си е много на място. Обаче като Челси "играе толкова колкото му позволява противника" това е антифутбол, това е катеначо, това е ритане и прочие... Жалка картинка...

Arsenal966
24.12.2013 00:34

Отново се връщаме на мача ви с Байерн,който едва едва успя да ви вкара ! Говорим за Байерн ! Фен на Арсенал го беше написал в един от коментарите малко по-надолу.Играеш толкова,колкото ти позволи противника.Автобусът беше паркиран,футболът беше невероятен,точката ви ..безценна.Доволен ?

NeverBackDown17
24.12.2013 00:31

А Арсенал за какво излезе - да не го спечели ли? Защото от ударите точно това се вижда... Нищо не направихте за победата... Един друг въпрос - къде беше и в този мач Йозил? Подаваше пасове по ширина и на 5 метра и до там...

paunQ
24.12.2013 00:28

Не ми се прави на интересен, че вие ми ги пишете тея глупости от Юли - Август. Виждаш ли какво играете? И това не е тактически, а стратегически мач, научи малко термините, Моуриньо излезна да не го загуби.

NeverBackDown17
24.12.2013 00:25

Нали и вие щяхте да ставате, защо не ни бихте и то на вашия терен? Защо завършвате мача с 1 единствен точен удар? Нали сте много добри... Челси дойде на вашия стадион и ви изигра един тактически мач с минимум положения за гол пред вас...


24.12.2013 00:24

Ами в последните години имат повече титли,повече победи в дербито и играят по-добре. Едва ли Рамзи го топли нещо и му дава увереност и спокойствие,че преди 150 години сме били Челси на ставане и на лягане.Примерно. Важното е,че той когато е играл за Арсенал Челси,Сити (отбора от 2 години) и Юнайтед са го пердашили,където го сбарат.

petarata
24.12.2013 00:18

Моуриньо пак излезе да не загуби като трябваше и МОЖЕШЕ да го спечели , Арсенал пък са смотани и те и нищо не стана .
Само завързаха интригата в челото .

MessiMania
24.12.2013 00:16

Няма по гнусен тринъиор от Моу. грозен и антифутбол ритат като коне. а пък Челси най подпираният отбор във Висшата лига

NeverBackDown17
24.12.2013 00:19

Казах ти - днес няма цирково представление, а пък морето е твърде бурно за гмуркания. Тоест нямаш работа тук...

moonwalkera
24.12.2013 00:18

От Арсенал съм ама.. пич научи се да пишеш а и грешиш, Челси са страхотен тим

bayo45
24.12.2013 00:09

Пак играхме срещу много пари на терена,но този път устискахме равния.Ех и ние да имахме една Чукотка със чукчите нямаше да е лошо.И много петрол,ама немаме.Там е разликата между двата одбора господа.*erm**sad*

radoachi
24.12.2013 00:08

За тези пари които дава Абрама трябва да играете футбол и да се опитвате да надигравате всеки отбор , а вие цял ма4 седите и 4акате да сгре6име да не говорим 4е раз6ихте топката ,ина4е за нас в доста слаба форма сме но все пак се опитваме да играеме футбол а колкото до Жиру просто е траги4ен и не вземем ли класен нападател пак 6те сме 3ти или 4ти

radoachi
24.12.2013 00:15

Няма ме манталитета да го правим и многото комплекси които имаме от някои отбори ,ка4ествата ги имаме

NeverBackDown17
24.12.2013 00:11

Нали сте много добри, защо вие не надигравате всички? А и нали играете по-качествен футбол от нас?

Tishoff7
24.12.2013 00:10

Виж ни трофеите през последните години, всяка стотинка си е струвала.

NeverBackDown17
24.12.2013 00:08

Статистика между Моуриьно и Венгер 10 мача - 5 победи за португалеца и 5 равни мача...

pesholudiq
24.12.2013 00:07

Добра защита като цяло, Тери беше невероятен. В атака също не беше много зле положението. Жалко, че не можахме да реализираме възможностите, благодарение на оня некадърник Вилиан, който ги опропасти почти всичките.. Смятана на Азар лишена от всякаква логика, въобще няма да я коментирам даже. Не знам тоя тъпанар Моуриньо ко не ми пуска Оскар (най-добрия ни халф след Азар), ами пуска тоя бастун Вилиан...

NeverBackDown17
24.12.2013 00:10

Вилиан се представи добре. Другите играчи които трябваше да завършат не поемаха добре топката. А иначе Тери обра всичко във въздуха (добре че не минаваше някой самолет да прати и него към тъча *lol*). Като цяло - тактически мач.

paunQ
24.12.2013 00:02

Какви са тея трагедии, като имаме 36 точки, колкото и Ливърпул? Накрая си имахме 2 положения, но не ги вкарахме, какво да се прави? Челси да си му мислят, ние имаме малко по-леки мачове от тях тея дни. *smile*

emo9708
24.12.2013 00:02

за мен лично , макар и да не играха зле , Челси бяха подпряни сериозно от съдията . Първото полувреме чист червен картон за обе микел , после чиста дузпа срещо уолкът . Стигам до извода , че Челси са като Барса само че малко по-слаби . А Арсенал просто по едно време спряха да играят . Все пак 0;0 е заслужен резултат с оглед на показаното . Късмет и на двата отбора , но най-вече Come On You Gunners!!!

drogba_fen_911
24.12.2013 00:01

Писна ми от тия тактически мачове и после да падаме от Стоук и Нюкасъл.....

vikatmitotti
24.12.2013 00:01

Челси надигра тактически Арсенал, това са факите.Честита точка на 2-та тима.

Tishoff7
23.12.2013 23:58

Моу си взема равният, като гостува на ман юнд и арс, ама накрая сметките може да не излязат.

persie1992
23.12.2013 23:58

Като цяло тактически мач. Сигурен съм, че и двата отбора няма да са недоволни от точката. Както каза Уилшър - по-добре като не спечелиш се постарай да не изгубиш. Дузпата си е 50-50, явно Дийн е решил, че контактът не е бил достатъчен за дузпа. Накрая Жиру можеше да вкара на два пъти, но тези пропуски означават, че е наложително да се вземе някой нападател. Венгер му се чудя защо не пусна Фламини на Росицки и Рамзи да се изтегли напред в тези минути с чести единоборства. Сега остава да се надяваме да си вземем мачовете, докато Пуул играят с Челси и Сити. Колкото до Вилиан - този пичага ме радва много. Успех.

crip1
23.12.2013 23:57

Нормално, Челси тая година няма нищо общо с този на Бенитес, много тъп състав.Времето беше отвратително, Йозил от няколко мача никакъв не го виждам, Рамзи има спад във формата.. Колко повече..

Arsenal966
23.12.2013 23:56

Защо не вкарахме ?
А)Автобус беше паркиран
Б)Автобус беше паркиран
В)Автобус беше паркиран

Кой е верния отговор ? *joking*

Tishoff7
24.12.2013 00:11

Моу е про.

Arsenal966
24.12.2013 00:03

Радвай се на тази тактическа победа,за мен този мач беше срам...за футбола.Фен съм на Арсенал,1во на 1во заради красивият футбол който играят.На теб ако те радва такъв футбол или ако гледаш само резултатите...няма какво да ти кажа !

vikatmitotti
24.12.2013 00:02

Остави го това лапе да си пише глупостите.

Juan_Mata10
24.12.2013 00:00

Г)Защото сте адски слаби и едва 1 точен удар *thumb_up*

Tishoff7
24.12.2013 00:00

Автобус, ама с отворен, щото показваме трофеи, вашият е затворен, пътнически *beer*

nikshan11
24.12.2013 00:00

Интересно е как автобуса имаше двойно пове4е удари и опасните положение бяха в полза на "автобуса". *lol*

Arsenal966
23.12.2013 23:58

Байерн ви вкара гол,едва едва...БАЙЕРН !! Честито,имате най-добрата защита.Да живее стратегията автобус !!

sad4me84
23.12.2013 23:58

Ти мача гледа ли го бе, дете? Първото спукахме Арсенал даже ударите бяха 0-7. Второ беше равностойно, а съдията беше еднакво неадекватен и за двата отбора. Всичко останало е драсканица с цел трупане на коментари. Това е. Лека вечер от мен.

nikshan11
23.12.2013 23:57

Г/Защото си идиот мили мой,без удар как искате да вкарате? *lol*

NeverBackDown17
23.12.2013 23:57

Защото единствения ви ТОЧЕН УДАР беше спасен от Чех.

Juventus333
23.12.2013 23:57

Играхте слабо ? И тактически бяхте надиграни !

Juventus333
23.12.2013 23:55

До коментар [@comment 1534127] от [@user posydon]:

Братле тука дузпа няма как да има. Той се спъва в топката и тръгва да пада видя, че идва Вилиям и падна. *smile* Сега може и малко да го е закачил, но дузпа няма как да има.

Juan_Mata10
23.12.2013 23:54

Скука,но Арсенал да ми направят 1 точен удар на техен терен и положенията да са 6:13 е смешно,не знам този Йозил какво го хвалите,но аз нищо не видях от него в този мач,а феновете на Челси може да съжаляваме,че Лампс удари греда

Johan_Cruyff_14
23.12.2013 23:54

Това беше "най-великото и интересно дерби" в "най-великото и интересно първенство"?

lion_bluebirds
24.12.2013 11:06

Абе пич що не си гледаш само Испанията като не ти е интерестно и защо само на такива мачове пишеш подобних коментари!Що не ги написа след 6-3 за Сити срещу Арсенал или ако се получи нещо от рода на 5-3 сега за Сити срещу ливърпул или 4-4!

drogba_fen_911
23.12.2013 23:56

Ами като сметнеш лошото време и страхливия Моу, който излиза за хикс, и Жиру, който не цели топката - твърдо не. Поради гореизброените Сити да си стават шампиони, заслужено ще е..

posydon
23.12.2013 23:54

Срещу УБА каква дузпа получихте ????????????????

NeverBackDown17
23.12.2013 23:55

Ощетиха ви и с това че имате 1 точен удар за 90 минути ли? И там ли съдията повлия...

John_Jameson
23.12.2013 23:54

Венгер явно не е чувал за смени ...

Arsenal966
23.12.2013 23:58

Бентнер щеше да ви изнасили,а пък за Фламини...без коментар.Играчи като Микел и Рамиреш да не ми се филмират с тея фаулове !!!

John_Jameson
23.12.2013 23:56

Ми да!!! *lol* Шегата на страна, но има Касорла, Фламини и други добри играчи ....

Tishoff7
23.12.2013 23:55

и кой да вкара Бентнер *lol*

NeverBackDown17
23.12.2013 23:53

На фона на това какви мачове е имало преди между 2-та отбора, този спада в категорията "скучен". Като цяло предпазлива игра (като схема) и от влияние на времето.

RMcF_
23.12.2013 23:53

Манчестър Юнайтед - Челси 0 - 0 НОВА ТВ

Арсенал - Челси 0-0 НОВА ТВ ..

Извод : Нова тВ да не дават мачове на Челси да не им пада рейтинга.

Tishoff7
23.12.2013 23:57

Тоя пък, бягай да гледаш "дербито" на изпадащите в Испания *joking*

paunQ
23.12.2013 23:52

Спукаха топката, а Дийн просто няма да го коментирам. Срещу Уест Хям и Нюкасъл задължителни победи!!!!

aa2
23.12.2013 23:52

Ммм...много емоционален мач, за съжаление липсваше футбола.Честито на Пуул за 1-вото място, сега остава да им го вземем след дербитата им. *lol**lol*

wesselin1994
23.12.2013 23:54

Дано не успеете... *lol*

babavuna
23.12.2013 23:51

В края на сезона много ще се смея ако Арсенал и Челси са извън топ 4 *lol*

lion_bluebirds
24.12.2013 10:48

За Арсенал не знам но юнайтед ще са извън топ 4 защото може евъртън да са там-твърде вероятно и аз ще се смея повече от теб!А шампион като е ливърпул още повече ще се смея на яда и злобата на червените измисляци-демоните!

bisera.bakardzhieva
24.12.2013 00:12

За пари за Ливърпул-което не се купува с пари, се купува с много пари. Ако си мислиш, че е мирясал- лъжеш се. Иска да играе в Реал и ще отиде, без значение дали е вътрешна или външна информация!

babavuna
24.12.2013 00:06

Не съм много съгласен, Суарес може да е правил много неморални неща по терените, но е свестен човек, държи си на семейство и силно се съмнявам, че е лъгал, когато казваше, че от малък мечтае да играе в Ливърпул *smile* Просто след така наречения "расистки " скандал, много гадно се отнесоха с него, а той изобщо не е искал да обиди Евра на расистка основа, както и да е, знаете историята. Ливърпул не е само Суарес, имат много добра защита и млади и талантливи футболисти, както и много опит и глад за трофеи, трупан десетилетия *beer*

Salient
24.12.2013 00:06

Добре казано. *lol*

wesselin1994
24.12.2013 00:04

Нека не спорим с вътрешни лица.

Salient
24.12.2013 00:04

И след като ще ходи в Реал за какво подписва нов договор?!

bisera.bakardzhieva
24.12.2013 00:02

Очаквай, нищо спрямо феновете на Ливърпул, но само със Суарес първенство не се печели. Въпреки новия договор, той вече мислено е в Реал, без значение през Януари или през лятото. Просто Ливърпул ще изцеди максимума по подобие на сделката на Гарет Бейл!

babavuna
23.12.2013 23:56

Ще видим*smile* Аз очаквам Ливърпул да бият Сити, а защо не и Челси и да станат шампиони, ние се борим за топ 4, а Челси с тази философия на Моу може и извън топ 10 да се окажат *lol*

bisera.bakardzhieva
23.12.2013 23:52

Ако Арсенал и Челси са извън топ 4 , Юнайтед ще е извън топ 17!

bisera.bakardzhieva
23.12.2013 23:47

Този мач ми уби представата за дерби, без значение Лондонско, за първо място или каквото и да е! Накрая може въпреки ритането да си разменят фланелките с дружески целувки!

elkunaguero
23.12.2013 23:46

Как ме яд . Челси са слаби срещу тях много тъпо загубихме мача

nikshan11
23.12.2013 23:53

Кат те е яд купи си Фиат келеш такъв.Бегай възлягай върху уроците докато е време.

Salient
23.12.2013 23:46

Моуриньо вкарва Луис да си подсигури хикса...не го е*e много победата явно. *lol*

NeverBackDown17
23.12.2013 23:45

Много е важно да не набута Лиуз в центъра на защитата че ще се объркат. По-добре в халфовата линия да го остави.

MaLkO_LuD94
23.12.2013 23:45

Изкарва нападатели пуска защитници в типичния си стил

Juventus333
23.12.2013 23:45

Какво да ти кажа Моу LOGIC. 5 защитника ..... *lol*

pepo972
23.12.2013 23:46

Луиз не влезе като защитник. Наблюдавай сега, в последните минути играе в центъра и напред.. *smile* И все пак Моу продължава да ме изненадва с решенията си...

fabregas3
23.12.2013 23:38

този жиру е скандален, егати бездарника писна ми да го гледам

elkunaguero
23.12.2013 23:37

Венгер спи ли ?

Уолкът > Казорла
Фламини > Розицки

RMcF_
23.12.2013 23:35

Цял мач Боби не спря да чете статистика и да говори колко зле бил терена .. - мача пълна скуука.. *erm*

pesholudiq
23.12.2013 23:32

Тоя Вилиан още се чудя защо е на терена.. 3 атаки от типа 4-ма срещу 3-ма опропасти..

wesselin1994
23.12.2013 23:31

Моуриньо е уникален.......

NeverBackDown17
23.12.2013 23:38

Да, ти кажа вече нищо не може да ме учуди. И на мен ми се иска за Коледа и Нова Година сняг, ама най-близко е по планинските курорти...

bisera.bakardzhieva
23.12.2013 23:36

Това ще е изненада, сняг по Коледа в Англия. обикновено и да завали е малко по-късно- Януари.

NeverBackDown17
23.12.2013 23:34

Ми времето + това че не искат да загубят и т.н. ( в Шотландия вали сняг), явно скоро ще има сняг в Англия.

wesselin1994
23.12.2013 23:33

Много. И определено не само времето е виновно.

elkunaguero
23.12.2013 23:32

Много скучен мач

pesholudiq
23.12.2013 23:31

Кажете ми как може да е толкова прост тоя моуриньо ве :@ :@ :@ :@ Вади най-добрия ни играч, има ли акъл тоя... бахти тъпото парче

sa6etoo
23.12.2013 23:31

Моуриньо не е в час изобщо.... Защо вади Азар...

MessiMania
23.12.2013 23:28

Това е Моу грозен и антифутбол ритат като коне

NeverBackDown17
23.12.2013 23:29

Свържи ме с вашите играчи че искам да се запиша за гмуркания. Не е важно кой е, те всички са професионалисти... *lol*

pepo972
23.12.2013 23:27

Съдията изпусна мача.. Изключително много спестени картони и за двата отбора! *smile*

Vidich
23.12.2013 23:27

тез от Челси ритат като разярени бикове,бахти манияците

lion_bluebirds
24.12.2013 11:12

Абе за биковете бизоните галфоните и свинедемоните може много да се поспори най важното е да наритат вас и то с много голове във вратата ви!

georgi.strugarev
23.12.2013 23:26

Иванович трябваше да получи жълт картон.

NeverBackDown17
23.12.2013 23:31

Кой си вдигнал крака, кой си навел главата... Истината е някъде там...

georgi.strugarev
23.12.2013 23:30

Не, за това, че Иванович си вдигна крака високо.

NeverBackDown17
23.12.2013 23:27

За това че Йозил си наведе главата ли?

omerrr89
23.12.2013 23:20

Дийн забравил картоните в съблекалнията

LondonChels
23.12.2013 23:13

[@link https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1506052_872770832763134_748888812_n.jpg]

elkunaguero
23.12.2013 23:12

Венгооо пусни казорла бе. Уолкът муха без глава

elkunaguero
23.12.2013 23:11

Х е мача 0-0 а ? Бием Ливърпул и сме първи а ?
- ДААА !

wesselin1994
23.12.2013 23:13

Ти се радваш все едно вече сте ни били *lol*

petarata
23.12.2013 23:05

И Артета си беше за високо вдигнат крак срещу Аспиликуета ,но нямаше нищо - това ,че съдията дава по-мъжки мач не значи ,че се подпира някой от двата отбора , айде гледайте малко обективно преди да хейтвате без причина !

petarata
23.12.2013 23:00

Не очаквах да стойм добре в тоя мач , очаквах доста пространства за Уолкът и другите им крила на Арсенал ,а до момента нямат почти/никакви положения до тук освен някакви хаотични удари .
Ние имахме 2-3 добри положения , тактически мач - ако вкараме на контра и поведем ще вземем мач , ако Арсенал вкара тогава ще стане интересно .

ynwaLFC
23.12.2013 22:58

Стига вече с Ливърпул,Юнайтед и Сити. Това е темата за мача на Арсенал-Челси ако не сте разбрали.Стига мешахте другите отбори,а си гледайте във вашата чиния. В момента гледаме как отбора в синьо излиза за Х и контраатаки,а отбора в червено се опитва да пробие през сгъстената им защита и да се добере до 3-те точки,а уж трябваше да е дерби.За дерби,излизаш и си оставяш сърцето на терена,а не да пазиш резултата 0-0.

sa6etoo
23.12.2013 22:58

хаха дюнерите налазиха все едно раздяват банички. Прибирайте се в кошарите и като ви пораснат работите тогава елате при големите.. След 40-50 години може да сте на нивото на другите..

drogba_fen_911
23.12.2013 22:57

Гнусните фенчета на арабския дюнер кво правят тука???

PIMPDreamS
23.12.2013 22:56

и двата отбора супер смешни, едните нямат удар У вратата, иначе не било важно, че им набутахме 6, то нямало значение бла бла


23.12.2013 22:58

Ей разбирач,върви играй ти в такова време да видим какво ще направиш. Лесно да критикуваш от страни. Челси ви би,а в нашия мач вкарахте 6 гола по случайност.Както и ние можехме да ги вкараме.Примерно с дузпата и отменения чист гол на Жиру. Да не говоря за ваща дузпа в края колко чиста е Гледай си мача и недей да дрънкаш глупости

KunAgu16
23.12.2013 22:55

Обаче на Етихад какъв бой ще чадат Челси не е истина просто 1

lion_bluebirds
24.12.2013 11:09

И какво какво като ядат бой пич-нали преди няколко сезона челси ви унижи с 6-0 и сега ако им вкарате много ще си го върнете но шампиони няма да станете защото ще са най вероятно ливърпул а пък и да станете какво от това-времената се менят-догодина няма да сте и може след години пак да ядете бой от челси!

drogba_fen_911
23.12.2013 22:52

Бобислав Борисов говори 30 мин за времето и 15 за мача *lol*

Иначе ги изпуснахме, ясно е че пак е излязъл за хикс ''Специалния''

KunAgu16
23.12.2013 22:50

Не трябва да играеш така като домакин. *

dido9730
23.12.2013 22:50

Първо да се извиня на феновете на Челси, ама на Жозе Моуриньо прилага много дразнещ стил на игра на контра атаки.В момента Челси имат едни от най-добрите играчи в английското първенство.Просто егото му е голямо,играчи като Мата,Луиз,Оскар да са на пейката.Разликата между Реал и Челси е че в Реал имаше Роналдо,който му носеше победите.

KunAgu16
23.12.2013 22:50

Феновете на Арсенал скоро няма да видят трофей.Не трябва да играеш като домакин. Излизаш и Мачкаш всичко живо като Сити

Juan_Mata10
23.12.2013 22:59

Ква форма са оправили,те всеки втори им бута по 2 гола,сметни щом Фулъм им вкараха 2 за кво става въпрос

nikshan11
23.12.2013 22:55

молим те с твоя Сити,защото като ви се паднат големите риби като Реал или Барса посирате гащите още преди да излезете,сега не ми казвай за двубоя срещу Байерн защото те ви вкараха 2 гола за 10 минути и после го отдадоха на по4ивка..

overdrive
23.12.2013 22:55

В дерби и мач от огромно значение и за двата отбора няма абсолютно никакво значение кой е домакин и кой е гост, а и да не говорим, че във ВЛ и попринцип рядко има значение дали си домакин или не. А и какво като вие дюнерите сте в добра форма като домакин !? Нали като гости всеки втори мач сте пълна скръб и чак преди 3, 4 седмици започнахте постепенно да си оправяте формата като играете далеч от Етихад.

ynwaLFC
23.12.2013 22:48

И двата отбора не оправдават очакванията ми за дерби.Много рядко се атакуват,затворени са и очакват грешка от съперника!

bisera.bakardzhieva
23.12.2013 22:53

При това скапано време в най- сгъстения цикъл на шампионата какво очакваш? Игра ва банк?

sa6etoo
23.12.2013 22:48

След това полувреме стана ясно едно - Майк Дийн е забравил картоните в съблекалнята и затова не извади нито един. *lol**lol*

omerrr89
23.12.2013 22:48

Гей скапан млъквай ! Всичките фенове на Челси са б*оклуци

Juan_Mata10
23.12.2013 22:51

Като малък да са те удряли с нещо тежко по главата като тухла,щото си адски прост

NeverBackDown17
23.12.2013 22:49

Вас 20+ години все ви режат, нали?

rokera_henry
23.12.2013 22:45

Пореден важен мач, за първото място ни режат хубаво.. И все още е първото полувреме.. Ама кво се чудя, не е сефте да ни режат срещу Челски..

Juan_Mata10
23.12.2013 22:49

Видях ви аз,колко ви ощетиха с не изгонване на Суарес и гол минута и половина след края с/у нас,иначе двубоят трябваше да се играе без Микел и Росицки

NeverBackDown17
23.12.2013 22:47

А до кога съдията ще търпи влизанията на Росицки без да му даде картон? До момента има най-малко 5 влизания, 3 от които с бутоните напред и то в гръб...

omerrr89
23.12.2013 22:46

Последните 6,7 години Ливърпул и Арсенал са най ощетените отбори

Juventus333
23.12.2013 22:44

А и да искам да попитам феновете на Челси защо Давид Луис не играе ?

Juventus333
23.12.2013 22:43

Нека си вали. На нас си ни е яко пред телевизорите... *lol*

wesselin1994
23.12.2013 22:43

Айде стига за Ливърпул в тема за Арсенал и Челси.

Ginekologa
23.12.2013 22:42

много скапан терен и стават здрави фалове

omerrr89
23.12.2013 22:39

Тук имаше дузпа ! Спомнители каква дузпа дадоха на Челси срещу УБА

overdrive
23.12.2013 22:50

Защо спориш с деградирало същество, като него ?

NeverBackDown17
23.12.2013 22:46

Ми ни я бяхме подкарали темата, ама айде... А оная тема съм я приключил още след мача ви с Кардиф.

wesselin1994
23.12.2013 22:45

Хахах, вдъхновен Кардиф. Приятел не съм сигурен, че си гледал мача, ако искаш да коментираме Ливръпул - Кардиф пиши на лично, ще се разберем. Тука да си караме по темата.

NeverBackDown17
23.12.2013 22:44

3:2, 20 минути преди края и с вдъхновен Кардиф... Да, не ви спасиха...

NeverBackDown17
23.12.2013 22:43

Смачкахте ги до толкова че им спестиха дузпа 20 минути преди края и така ви оставиха 3-те точки за по-сигурно....

wesselin1994
23.12.2013 22:42

Дори да я бяха свирили ставаше 3:2. Не виждам как са ни спасили 3те точки?

omerrr89
23.12.2013 22:41

баиухауахаха ко ? Ние смачкахме Кардиф ве

NeverBackDown17
23.12.2013 22:41

То и за Кардиф имаше дузпа, ама не я свириха нали? И ви спасиха 3-те точки, нали?

wesselin1994
23.12.2013 22:39

Не мога да коментирам мача ли? Някакъв комплекс ли имаш? Какъв ти е проблема, сподели...



После да не се чудите като ви хейтват отбора. Ей заради такива като тоя е.

sa6etoo
23.12.2013 22:38

Ето това е ситуация която съдията няма как да подмине по този начин.. Или даваш червен или жълт за симулация..

MessiMania
23.12.2013 22:37

Много подпират Челси бе
Чист ЧЕРВЕН КАРТОН

NeverBackDown17
23.12.2013 22:39

С какво ни подпират? С това че и Артета ли влезна с бутоните? Днеска твоята група по гмуркания не играе, така че....

wesselin1994
23.12.2013 22:33

Tъкмо го написах и тия взеха, че уцелиха греда хаха *smile*

wesselin1994
23.12.2013 22:32

Челси в атака се чудят какво да правят... толкова безидейна игра.

kumana_10
23.12.2013 22:38

Спечелихте два мача и големи разбирачи станахте.В неделя ще видим какво ще стане.

wesselin1994
23.12.2013 22:37

Именно, може би и времето е виновно. И си прав - 1 гол решава мача.

sa6etoo
23.12.2013 22:37

В това време не съм се и надявал честно казано на нещо по различно *lol* Дори преди мача си мислих че ще гледаме само тактическо надиграване. Един гол ще реши нещата.

wesselin1994
23.12.2013 22:35

Ама то това трудно може да се нарече контраатака. Много мудно я придвижват топката... докато я закарат пред наказателното вече 5-6 човека са се върнали. Мата и Оскар липсват, това е.

sa6etoo
23.12.2013 22:33

Но ето как от нищото щеше да падне гол. Просто когато се разчита на контраатаки няма как да има някаква идея а да не говорим че атака я води бездарник..

TaTa_Martino
23.12.2013 22:28

Само не мога да разбера защо Моу държи Луис един от най-добрите централни защитници в света в момента на пейката,това ако не е лично отношение не знам какво е тогава

Gunner98
23.12.2013 22:18

Reporter: Is Bendtner starting tonight?
Wenger: No
Reporter: why?
Wenger: So that Chelsea can have a chance today.

wesselin1994
23.12.2013 22:16

Не мога да го разбера... как ще държиш играч като Мата резерва?

georgi.strugarev
23.12.2013 23:04

Защото Моу има способността да затваря отбора си в такива мачове. Пример ще ти дам с мача Ман Юнайтед Челси, тогава мача завърши 0:0 и беше много скучен, защото Челси се затвориха в тяхната половина и убиха мача.

toya.stava
23.12.2013 21:56

Без Оскар и Мата .... Каква резерна скамейка само ! *wonder* Направо съм в шок, че ще играем с този състав ... много ми е странно дано Моу знае какво прави.

Deco_Sneijder
23.12.2013 21:55

Състава ни не ми харесва.Азпиликуета играе десен бек по принцип,а от нападението не очаквам нищо запомнящото се,като изключим Азар и Вилиян другите не ми вдъхват надежда,дано второто видим Етоо и Оскар *smile* Труден мач ще си направим сами заради тоя състав...успех и нека по-добрия победи *smile*

yayatoure42
23.12.2013 21:55

Хайде успех и на двата отбора, няма смисъл да се заяждаме *wink* и все пак дано свършите Х, че да се завърже още повече интригата.

sakata_97
23.12.2013 21:51

В едно съм сигурен мача няма да има нищо общо с мача за купата където тея ни биха резервния отбор.От мен 3:2 и завръщане на 1-вото място Успех топчии*smile*

panew
23.12.2013 21:49

Нещо не съм позитивно настроен към състава ни, дано се представим добре.

Toretto0
23.12.2013 21:47

Мата щеше да е по-добрият вариянт вместо Вилиан

cute_wall
23.12.2013 21:47

Иначе е хубаво,че Подолски пак е в състава(нищо,че е на пейката)

cute_wall
23.12.2013 21:44

Оскар,Хуан Мата,Давид Луиз,Ашли Коул.... Моуриньо за пореден път доказва,че обича да разваля кариери *sleep*

cute_wall
23.12.2013 21:54

Да! Вярно е,че Моуриньо има много класни играчи,но пък точно Хуан Мата,Давид Луиз и Оскар са ти сигурно 3ма от 5та най-добри в целия състав и ти да ги оставиш на пейката *lol* . Човека си знае най-добре какво прави,но при Мата смятам,че нарочно не иска да го пуска,а медийте като се разшумят,пуска го за 1 мач колкото да ги накара да млъкнат и пак го заковава на пейката.

GrandeBarca
23.12.2013 21:50

е да де..ама затова лятото ги е продал и 3та и ше станат още по-добри и ще го е яд цел живот..казвам 3та,защото Коул вече си е изиграл най-силните години

sa6etoo
23.12.2013 21:42

Дано мача е хубав въпреки времето което е в Лондон.

kumana_10
23.12.2013 21:38

Аз съм пристрастен , но нека неутралните фенове да кажат дали са виждали по - добра резервна скамейка някога - Коул , Луис , Шурле , Мата , Оскар , Ето'о ..

aa2
23.12.2013 21:38

Иска ми се да победим...дано успеем.Надявам се на победа на 0, но бих се радвал на каквито и да е 3 точки днес.Късмет на Челси, нека по-добрия победи и нека съдията е невидим днес!

drogba_fen_911
23.12.2013 21:33

Добре, че няма Уилшър и Косчелни. Несъмнено Уолкът е най-опасния им играч.

1:2 от мен. Към он Челси!!

holigan4e
23.12.2013 21:41

ахахахах много точен коментар *wink* 2-1 за Арсенал

Gopcho
23.12.2013 21:39

Те затова арсенал ще бият *lol*