Мюлер: През 2013-та показахме най-добрият възможен футбол
Това бе пети трофей за Байерн през 2013 г. след успехите на отбора в Шампионската лига, Суперкупата на Европа, Бундеслигата и Купата на Германия.
"Искаше ни се да вкараме още голове, но футболистите на Казабланка не се отпуснаха и ни държаха в напрежение. Победихме с 2:0 и това е най-важното. Идеален завършек на годината, в която играхме просто отлично. Да се покаже по-добър футбол от този, който показахме през 2013 г., е невъзможно. Благодарение на днешната си победа може с чиста съвест да излезем в отпуск", коментира Мюлер.
Неговият колега Филип Лам заяви, че Байерн сам си е създал проблеми през второто полувреме на мача.
"В края на такава година ни се удаде да завоюваме още една титла. Това е невероятно! Днес сами си усложнихме живота, но положителният момент е, че искахме да започнем мача с пределна концентрация и да вкараме ранни голове, а това ни се удаде".
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
27.12.2013 18:09
Този отбор на Байерн заслужава много титли още, заради играта която показва и заради всички тези класни млади предимно играчи, които стават все по-добри и по-добри *smile* Бяха нужни редица години, редица тренери, за да се сглоби този отбор и да се превърне в машина. Но ето че сега вече е факт и се надявам догодина и в близките 3-4 години нивото да е все такова. А и като цяло немския футбол дигна много летвата последните 2 сезона и очаквам това да продължи. Все повече играчи и специалисти избират Германия и така първенството става още по-силно.
28.12.2013 12:17
Може и да е така, но този резултат се вижда последните 2-3 сезона. Макар че школите изкарват таланти, но цаката е да направиш ОТБОР от тези таланти, който да е сработен. А и не всички играчи в Бундеслигата са от школите в Германия. Ето най-добрите Рибери, Робен, Данте, Манджукич, Левандовски и т.н. има и още доста са чужденци.
28.12.2013 01:08
Мисълта ми е, че се бележи прогрес заради реформите в детско-юношеските школи след Евро 2000.
28.12.2013 00:42
Напротив, последните два сезона е.. Преди това само Байерн пробиваха в ШЛ и то преди 2010 финала с Интер, бяха в голяма дупка..
28.12.2013 00:22
Не е от последните два сезона. Цяла Германия бере плодовете на реформите, направени след Евро 2000.
27.12.2013 02:51
"Защото Барса без Меси нямаше да постигне и половината на това което е постигнала.." Сравнението не е много уместно, но не е ли испанският национален отбор Барса без Меси? Успехите не са... кой знае какви. Само най-големите в историята на международния футбол... Две европейски, едно световно... полуфинал и финал за Купата на Конфедерациите. Не, нищо не постига Барса без Меси.
27.12.2013 01:29
"Няма друг отбор който да доставя такова удоволствие за гледане, каквото доставя футбола който правят Байерн тази година... И това е мнение на стотици специалисти и т.н." Сега ако ти кажа да ми изброиш стотиците специалисти, ще се затрудниш, нали? Един е достатъчен, всъщност. Слушам...
В Германия не са 1-2, доста повече са. Като например брой победи у дома за сезон, най-малко загуби у дома за сезон, най-много вкарани голове като гост, най-много вкарани голове като домакин, вече споменатите 101 гола, най-малко допуснати голове като домакин, най-добра голова разлика като домакин, най-много поредни победи (като цяло, а не за сезон), най-много поредни победи у дома, най-много мачове без загуба у дома, най-много поредни сухи мрежи, най-много поредни сухи мрежи у дома. Изкарахме ги 12, а може и повече, ако вземем и първата и втора половина от сезона.
В Европа не се сещам, а и не виждам от [@link http://en.wikipedia.org/wiki/European_Cup_and_UEFA_Champions_League_records_and_statistics#Consecutive_goalscoring] други рекорди освен 10-те поредни победи и най-голяма победа на полуфинал. Поправи ме, ако греша.
За финал искам да ти покажа това [@link http://www.youtube.com/watch?v=vZ_hzwnbWjg] и това [@link http://www.youtube.com/watch?v=0autFKXDffw] Само се наслади на головете и ми кажи честно дали Байерн го могат това?
25.12.2013 00:54
Да не говорим, че това съвсем не е най-голямата загуба в елиминациите. Веднага се сещам за 10:2 за Барса срещу Леверкузен преди 2 години, сигурно има и други.
Другия път, момченце, си провери фактите преди да ставаш за посмешище.
24.12.2013 07:53
Винаги може да познаеш кой е най-добри отбор по увеличилите се хейтъри. Преди 2 години в статия за байерн имаше 10-15 фена на отбора, сега има поне 15 хейтъра. Мразят ли те, значи не могат да те спрат. Най-добрия си!
23.12.2013 12:47
Байерн взеха 5 за календарна година, на Барса е 6, но те имат две купи на страната. И Байерн има 6 трофея, просто единия (Суперкупата на Германия) бе спечелен в началото на сезон 2012/2013 миналата година и не се брои към календарната 2013, а се брои за 2012, но е част от сезон 2012/2013 този трофей. Така че Байерн има 6 трофея за сезон 2012/2013 и 5 за календарната 2013.. Просто няма как да се спечели 6-ти трофей официален.
23.12.2013 12:38
Суперкупа на Германия, Суперкупа на Европа, Световна Клубна Купа, Бундеслига, Шампионска Лига и Купа на Германия бяха взети през 2012/2013 сезон, тъй като Суперкупата на Европа и Световната Клубна Купа ги броя към сезон 2012/2013 тъй като са следствие от него.
23.12.2013 00:03
Наистина съм съгласен с Мюлер. Просто Байерн през сезон 2012/2013 взеха всичко. Взеха Суперкупа на Германия, Суперкупа на Европа, Световна клубна купа, Шампионска лига, Бундеслигата и Купата на Германия. Подобриха почти всички рекорди за които мога да се сетя, освен рекорда за най-много голове за 1 сезон в Бундеслигата, който е пак дело на Байерн от 70-те години от 101 гола за сезон. Предния сезон имахме 98. На терените вкарахме 150 гола във всички турнири, с мълниеностни атаки и контраатаки и забележителна игра в защита. Просто такъв сезон се случва веднъж на 100 години *smile* А дано и този да е такъв, засега има всички предпоставки да е също толкова успешен.
27.12.2013 18:07
С този отбор, няма как Байерн да не са силен отбор и идните 3-4 и повече години. Играчите са млади с малки изключения, направихме доста покупки и то на все млади и добри играчи. Също така и Гуардиола е там. Повечето от екипа си подновиха договорите до 2017/2018 година. Всичко е на лице, следващите години Байерн да мачкат всички в Германия, а може би и в Европа. Макар че и досега бяха 3 пъти на финал за 4 години и ако имаха малко късмет, можеха да имат не 1, а 3 титли или айде поне 2, тъй като 2012 ШЛ бе изгубена просто нелепо.. Но карай.. Така изгубихме и Юнайтед преди години с някакъв обрат в последните минути. Ако Байерн бяха спечелили тия титли, сега щяха да имат колкото Реал кажи речи, но дано мал шанса през тези години да се обърне и сега от тук нататък да имаме късмет.
27.12.2013 14:42
Ако има нещо сигурно, то е, че във футбола няма НИЩО сигурно.
27.12.2013 12:39
И още нещо приятел. Ерата Байерн тепърва започва. Тия 3 финала за 4 години са само началото и требъла. От тук нататък всеки сезон Байерн ще е или на финал или ще го спечели, да не говорим в Германия пък.. Ще си говорим след още 1-2 години *smile* Тази година Бундеслигата скоро ще сме я предрешили, купата на Германия е капка в морето и остава само да мислим за ШЛ и да им скъсаме гъзовете *smile* И ако този път спечелим и ШЛ, прошка няма да има 2014 и 6-те купи ще ти демонстрират как могат да се спечелят и за календарна година..
27.12.2013 12:37
Няма да започвам да ти изброявам рекордите на Байерн, защото ще трябва да изпиша няколко поста по 100 реда. Както няма да се обяснявам с теб и за играта им. Гледал съм и двата отбора и знам кой как е играл и как играе. И ако не слушаш мен, поне слушай суматите и специалисти, тренери, играчи които казват същото за Байерн. И пак ти казвам, Барса бе силен отбор, но без Меси нямаше да е това което е и ти много добре го знаеш. Той вкарваше 50% от головете ви за сезон, дори някой път и повече.
27.12.2013 03:26
Е, Барса пък има 6 титли за година през 2009-та, 6 титли за сезона през 2010/2011 и 5 титли за сезона през 2008/2009, следвайки твоята логика за Суперкупите. Така че успех да го направите 2 пъти*lol*
27.12.2013 01:00
Почти няма рекорд в Германия който да не беше подобрен от Байерн и да има са 1-2, като единия е 101 гола за сезон пак дело на Байерн ама оня от 70-те години. Тази година Байерн имаха 98 гола *smile* В Европа Байерн също подобриха редица рекорди. А по сработеност изобщо неможе да ми сравняваш Барселоната с Байерн.. Байерн освен, че са хипер мега гига сработени, освен че се намират без да се гледат, правят такива извеждащи пасове, че просто Барселона могат само да взимат пример от тях.. За играта поне не спори.. Стремяха се да подражават на Барса едно време.. Сега всяка втора дума е Байерн, Байерн.. Дори в Германия всеки излиза с мисълта, да направи поне равен с Байерн, за да се докаже пред света.. Сити не ги ли видя, въпреки че Байерн се отказаха и въпреки че имаха късмет в Мюнхен, се кефеха като се 1 са спечелили финал в ШЛ.. Байерн показва мега футбол и всички ги хвалят и им подражават в момента.. Гледал съм мачове на Байерн от онова време, гледал съм и сега.. Този Байерн в момента е по-добър не само заради требъла, а също и заради самата игра.. Няма друг отбор който да доставя такова удоволствие за гледане, каквото доставя футбола който правят Байерн тази година... И това е мнение на стотици специалисти и т.н. Начина по който играят Байерн и това което направиха последната година, а може би ще направят и тази ще се помни години наред в Европейския футбол *smile* Защото това което направиха е феноменално.. Това да спечелиш всичко през сезон 2012/.2013 и да подобриш 80% от рекордите в Германия и Европа е феноменално.. И то с колективна игра, а не да разчитат на Меси, Роналдо, тоз и оня.. Защото Барса без Меси нямаше да постигне и половината на това което е постигнала.. И ти добре го знаеш това..
26.12.2013 22:57
Безсмислен е спора, когато правиш прибързани обобщения. Марк Твен има един хубав цитат по въпроса: "Всички обобщения са грешни. Включително и това." Всички? Значи твърдиш, че не мога да ти извадя нито един клубен рекорд в ШЛ и Бундеслигата, който Байерн да не е подобрил през 2012-2013? Аз мога да ти извадя и 20, ама не това е целта на разговора ни, нали? Играта е много субективен фактор, особено ако някакви заключения са придружени без факти. Твърдиш, че играчи, които се познават от пет годишни, се разбират по-зле, отколкото такива, които играят заедно от 2-3 години? Точно Барселона беше най-добре сработеният отбор, който съм виждал, след Милан на Саки, естествено. А термина "да се намират със затворени очи", съм го чувал едно към едно от много спортни медии, докато описват играта на... Шави и Иниеста. Да, прав си, футболът се променя от всички. Но малко са промените, които оставят трайна следа. Такива са катеначото на Ерера в Интер, тоталният футбол на Аякс, тактиката без либеро на Ариго Саки в Милан. Влиянието на тези отбори е валидно и до днес. Барселона на Гуардиола също върви по този път, защото все повече отбори се опитват да подражават на отбора. Никой не се стреми да подражава на Байерн, защото отборът няма нещо в играта си, което да го отличи от отборите преди него. И съответно начина, по който играят, няма да бъде помнен след 20-на години. Ти пък откъде знаеш как е играл Байерн на Кайзера? Съдейки по възрастта ти, едва ли си го гледал. Единствената причина онзи Байерн да не направи требъл се казва Удо Латек, а ако Гладбах на Латек играеше сега, съм сигурен че Байерн нямаше да вземе требъл. Точно затова ти казвам да не сравняваш поколенията, защото времената са различни и конкуренцията е друга. Не може да сравняваш Дортмунд на Клоп, колкото и силни да са, с Гладбах на Латек.
26.12.2013 19:05
Байерн през 2013 бе по-добър отбор от Барса, защото освен всичко през изминалия сезон, подобриха и ВСИЧКИ рекорди на клубно ниво, дори този на Барса от 9 поредния победи в ШЛ (направен когато имаше 2 групови фази).. Това е положението.. Дали ти харесва или не.. Кефи се, че Барса взели 6 титли за 1 календарна година. Байерн имат 6 титли за сезон и 5 за година, можеш да си сигурен, че и това скоро ще го направят *smile* И пак казвам, в Байерн не се разчита само на 1 играч, а на колектива.. Защото без Меси Барса не са на това ниво за което говориш, докато Байерн дори без основния си играч Рибери, пак може да бие в момента всеки. А футбола се променя от всички, не от някой си отбор, било то Барса или Байерн.. Единственото нещо с което Барса като постижение може да се похвалят пред Байерн е 6-те купи за година.. Иначе по всичко друго Байерн ги превъзхожда.. Особено като ИГРА.. Говоря атаки, игра в защита, контри и т.н. Гледал съм Барса в добрите им години, гледам и Байерн, тази сработеност и атаки Барса никога не са я владеели.. Техния стил беше атаки с къси пасчета и навлизане в наказателното поле, ако може и направо с топката във вратата, което в момента вече не се получава. Никога не са можели да се намират и със затворени очи, както е в Байерн. Изобщо разликите в игрите на двата отбора са огромни. И пак казвам онзи Байерн от 70-те няма требъл, този от 2013 има.. И като игра и като титли и като всичко..
26.12.2013 15:13
Напълно нормално е когато имаш може би (не ми се спори за това) най-великият играч в историята, да разчиташ на него в трудни моменти. И пак ще ти кажа, Байерн никога няма да променят футбола, така както го направиха Барса или Аякс през 70-те. Сега всеки се опитва да играе като нас, дори и в дърварското първенство. Да си чувал някой да "се опитва да играе като Байерн"?
26.12.2013 15:11
Правилата са, че Суперкупите и Световните клубни първенства се броят за ГОДИНА, а не за сезон. Така че не виждам какво ми го сучеш да слагаш едната Суперкупа за миналия сезон, а другата за следващия. Двоен стандарт, предполагам. Моля те, прочети следващите редове внимателно, защото изглежда това умение ти убягва: "имат 6 титли и броя тези за Суперкупата на Европа и Световната купа към 2012/2013 сезон, поради простата причина, че са следствие от него и не само това, а също са рядкост, тъй като не всеки ден печелиш ШЛ или УЕФА. Суперкупата на Германия тази година се причислява към новия сезон, първо защото започва с нея новия сезон в Германия и второ, защото за предния сезон вече съм сметнал онази от 2012, която пък се води начало на 2012/2013 сезон." Ето тези изречения не са ми ясни. Казваш че Суперкупата на Европа и Световната купа са следствие от сезон 2012/2013. Но по същото време казваш, че Суперкупата на Германия 2013 НЕ Е следствие от сезон 2012/2013. Защо да не е? За Суперкупата на Европа играят шампионите на ШЛ и ЛЕ (следствие от предишния сезон), а за Суперкупата на Германия играят шампионите на Бундеслигата (или втория) и DFB Pokal (следствие от предишния сезон). Тези два трофея също са през предишния сезон, тоест самата Суперкупа на Германия е следствие от предишния сезон. Тоест трябва да броим тазгодишната Суперкупа на Германия за сезон 2012/2013. А МИНАЛАТА Суперкупа на Германия (тази, в която бихте Дортмунд с 2:1) се брои за сезон 2011/2012. Тоест за сезон 2012/2013 имате ШЛ, Бундеслига, DFB Pokal, Суперкупа на Европа, Световно клубно първенство. БЕЗ Суперкупа на Германия, която загубихте от Дортмунд с 2:4. И не, в Испания няма две купи на страната. Такива има в Англия. Шестте трофеи на Барса през 2009 са Ла Лига, ШЛ, Копа дел Рей (купата на страната), Суперкупа на Испания, Суперкупа на Европа, Световно клубно първенство. НИКОЙ не е печелил всичко, за което през една календарна година. Никой освен Барса, разбира се.
26.12.2013 14:54
Да задържиш имам предвид да смазваш ВСИЧКИ за 3-4 сезона. Не бих казал, че Байерн го направи през 2011-та например, нали? Да задържиш имам предвид да спечелиш 14 трофея за 4 сезона. Твоят Байерн направи ли го? Не, ами чупката... Примерът с Леверкузен го сложих по съвсем друга причина, Барса е имала и много по-впечатляващи победи. Сложих го, за да ти покажа че да сравняваш Бундеслигата с Ла Лига е все още смехотворно. Моля те, не сравнявай този Байерн с онзи, защото това означава и да сравняваш конкурентите им - Гладбах на Латек и Дортмунд на Клоп. А там ще изръсиш доста глупости, сигурен съм.
26.12.2013 03:02
И още нещо. От началото на 2012/2013 сезон до ден днешен, т.е. последната една година Байерн освен титлите си, подобриха толкова рекорди, колкото Барселона не са си и представяли, че някога ще подобрят в Испания и Европа. И понеже аз следя Барса от много време и през силните и години и понеже съм фен на Байерн и тях ги гледам редовно, ще ти кажа че Барселона от преди като игра е просто далеч от това което са Байерн сега и като атаки и като всичко. Особено като сработеност. Просто е изумително понякога как в Байерн се намират без дори да се поглеждат. А и още нещо. Ако го няма малкия човек Меси, Барселона никога нямаше да е това което е. Така че нека спрем до тук спора *smile* БЕз Меси сте гола вода, без да се лъжем приятел. Предния сезон Меси ви вкара 100 гола за 1 сезон във всички турнири. Къде отиваш ти може би ? Отбор който е разчитал главно на един футболист през всички тия години не ми го фали.. Да може и да са били супер добри, но без Меси нямаше да постигнат и на половината на това което постигнаха. Уви в Байерн не е така, там принос имат всички. Някой се отличават разбира се, но не толкова колкото се отличава Меси в Барса.
26.12.2013 02:56
За купите ти обясних 200 пъти, че за КАЛЕНДАРНА ГОДИНА Байерн имат 5 купи, т.е. за 2013 година, защото не взеха Суперкупата 2013 на Германия. Но за СЕЗОН, т.е. сезон 2012/2013 имат 6 титли и броя тези за Суперкупата на Европа и Световната купа към 2012/2013 сезон, поради простата причина, че са следствие от него и не само това, а също са рядкост, тъй като не всеки ден печелиш ШЛ или УЕФА *smile* Суперкупата на Германия тази година се причислява към новия сезон, първо защото започва с нея новия сезон в Германия и второ, защото за предния сезон вече съм сметнал онази от 2012, която пък се води начало на 2012/2013 сезон. Незнам кое не ти е ясно.. 5 трофея за календарна година (2013) и 6 трофея, ако гледаш СЕЗОН (2012/2013).. А в Испания до колкото знам има 2 купи на страната, така че не виждам за какво говориш ?
26.12.2013 02:50
Виж отказах се отдавна да споря с теб. Всичко съм го написал. А колкото до Базел, еми много просто бе.. Ти спомена и натърти как Барса били 7:1 Леверкузен, аз пък ти казвам че Байерн биха 7:0. Демек и по това превъзхождат Барса хаха И да говоря ти за ерата ШЛ, не за преди това. Няма някой който на 1/2 финал да е губил с 7:0 общ в ШЛ откакто я има. Няма почти рекорд който Байерн да не е бил и спечели всички титли които можеха да се спечелят през сезон 2012/2013.. Формата на Байерн от 2009/2010 сезон насам е постоянна и дори засилваща се и факт за това са 3те финала в последните 4 издания на ШЛ. Така че няма нещо по което Байерн да изостава от Барселоната ти.. И да приятел дори онзи Байерн от 70-те е по-слаб от сегашния поради две причини. Първо като игра на терена и второ като титли. Онзи Байерн колкото и велик да е бил, не успя да вземе требъл *smile* Уви този го направи. Байерн са на върха и дълго време ще са си там още *smile* Те в прочем в Европа още от 2010 са си на върха, но тогава с наказанието на Рибери и мал шанса загубиха от Интер на финала. През 2012 пък загубиха нелепо от Челси, след като ги бяха натикали цял мач в полето им и онези се измъкнаха накрая. През 2013 спечелихме ШЛ. Този сезон имаме всички шансове отново за финал, а защо не и за дубъл. Така че не виждам какво разбираш под "задържиш" ?Както да кривиш и сучиш, Байерн от 2013 са най-великия отбор на Байерн който някога са имали и може би най-добрия отбор на всички времена изобщо като постижения за 1 сезон.
25.12.2013 14:29
Хубаво, обяснил си, ама не си обяснил ЗАЩО правиш разлика? Защо броиш Суперкупата на Германия към новия сезон, а Суперкупата на Европа - към стария? По мое мнение Суперкупата на Германия от 2012-та е следствие от 2011/2012, а Суперкупата на Германия от 2013-та е следствие от 2012/2013. Тоест тази загуба от Дортмунд да я считаме към миналия сезон, в който излиза че сте взели... 5 трофея. Ако мислиш по различен начин, моля те се обоснови. И случайно победата ви срещу Сити не беше през 2012/2013, но явно е трудно да следиш 84932098324-те рекорда на отбора си, та затова си се объркал*lol**lol**lol* "И понеже ти не си наясно ще ти кажа, че 7:0 е най-големия резултат като загуба в елиминациите НА НУЛА." Няма нищо, ама твоят приятел съвсем не каза това. Кажи му да се научи да си служи с думите, щото мене не ме слуша много*lol**lol**lol* "даже НИКОЙ отбор не е губил с толкова голяма разлика на 1/2 финал." Едно отклонение, този рекорд е само през ерата на Шампионската лига. Иначе през 1957/1958 Айнтрахт бие Рейнджърс с 12:4 на полуфинал. И пак ти казвам, предизвикателството не е да отидеш на върха. Предизвикателството е да се ЗАДЪРЖИШ там. Това Байерн още не го е направил и по този показател дори не е най-добрият Байерн в историята. Казвам го като човек, който е гледал отбора на Кайзера, Мюлер и Майер.
25.12.2013 14:13
Споменаването на победата срещу Леверкузен идва заради "Иначе Байерн направиха 150 гола във всички турнири, но и неможе да ми сравняваш Испания където освен Реал никой няма шанс срещу Барса с Германия, където освен Дортмунд, Байерн може да падне и от Шалке, Леверкузен и редица други отбори, както се е случвало през годините." Само като забележка. Не разбрах какво общо има Базел със спора, но вече свикнах с ненужните лирически отклонения.
25.12.2013 14:10
Именно, каква е тази радост за победа срещу РЕЗЕРВИ? Би трябвало по-скоро да си тъжен защото не успяхме да се насладим на мачове, в които и двата отбора да разкрият пълния си потенциал.
25.12.2013 01:11
А и още нещо. Ако Байерн искаха и играеха на макс, нямаше да ви бият с 4:0 и 3:0, а с много повече. Така че се благодари, че нямаха стимул за игра, че щяха такъв бой да им хвърлят на Барса (не че не го направиха), та да го помнят в следващите 100 години напред. Особено на реванша Барса изглеждаше толкова зле с някой от резервите си, че ако Байерн бяха решили можеха не с 7, а с 10:0 да ги бият.
25.12.2013 01:09
Байерн биха Базел на реванша на 1/8 финала 2011/2012 сезон в ШЛ с 7:0 и кво от това ? Стига с това 7:1 с Леверкузен.. *smile* Като допълнение да си го кажа.
25.12.2013 01:07
Отказах се да обяснявам и да споря *smile* Обяснил съм всичко по-долу, ако искаш пак го прочети. Аз не мисля да пиша още един такъв коментар. Но се лъжеш, че Барселоната от преди няколко години като чист футбол, че и като повечето от постиженията е нещо повече от Байерн-а последните 2 години *smile* Далеч си от истината просто. Този сезон казвам пак СЕЗОН 2012/2013 който Байерн направи НИКОЙ отбор не го е правил досега с толкова титли, рекорди, положения, смазващо преимущество на три фронта, победи с по 4:0 и 3:0 именно над Барса, 2:0 в двата мача с Юве, 3:1 срещу Сити и Арсенал в Англия и т.н. и т.н. Има още много неща, които няма да изброявам, някой от тях съм ги написал по-долу. И понеже ти не си наясно ще ти кажа, че 7:0 е най-големия резултат като загуба в елиминациите НА НУЛА. Тук не говорим просто за загуба, а за загуба НА НУЛА. Никой досега отбор на 1/2 финал не е губил с 7:0 (НА НУЛА натъртвам), даже НИКОЙ отбор не е губил с толкова голяма разлика на 1/2 финал. Този мач с Леверкузен за който толкова говориш НЕ Е на 1/2 финал.. Айде жив и здрав бъди..
25.12.2013 00:42
Подобна арогантност не е присъща на фен на Байерн, но... свиква се. Изглежда славата променя всички.
24.12.2013 23:11
Тихо малкия,че рекорда за най-голяма загуба на елиминациите го държите вие,от скоро *wink*.
24.12.2013 13:58
Ставаш смешен, и то много. Много добре знаеш, че да сравняваш Реал и Дортмунд за ЛИГА(където постоянството и ДЪЛГАТА СКАМЕЙКА е ключово), е чисто смехотворно. Не ми се перчи с някакви си 25 точки разлика срещу отбор нямащ никаква скамейка, по-хубаво е съперникът ти също да направи точков рекорд, но ти пак да спечелиш. Би ли ми показал някакъв цитат, а не просто да казваш "много хора са го казвали"? Приемат се футболисти, треньори, специалисти и всякакви други. И ако са толкова силни немските отбори, защо Барселона в най-слабия сезон на Пеп набута СЕДЕМ парцала в един мач на водещ немски отбор - Леверкузен, който уж "може да бие Барса"? Вие имате толкова много мачове с тях, кога вие ще им вкарате СЕДЕМ в един мач? Барса никога не е вкарвала СЕДЕМ на третия в Испания, ние по принцип само за 2-3 мача при Пеп вкарахме седем на отбор от Испания и то все на изпадащи отбори. И ако обичаш, много добре знаеш, че Барса не излезе с най-доброто в двата полуфинала, най-вече заради контузиите в защита и отсъствието в двата мача (да, чу ме правилно, в първия игра контузен и на инжекции) на може би най-добрия играч в историята. С удоволствие бих искал да ви хванем сега, без никакви контузии, без никакви съдийски намеси (3 нередовни гола?), за да видим дали наистина сте толкова добри, за колкото се представяте. Може да сте унищожили всички един сезон, но няма смисъл от сравнения с Барса, докато не го направите за ЧЕТИРИ поредни. Дотогава е ясно кой печели сравненията. П.П. Да ми даваш победата тази година срещу Дортмунд за пример е жалко и не подхожда на гордостта на феновете на Байерн. Изглежда и "Mia San Mia" се е побългарил. Наистина е жалко да се радваш, че си вкарал три на защита, съставена от крило, младок и един пич, който не беше играл от 6 месеца... Дотук с дългата скамейка на Дортмунд и конкурентността им в Бундеслигата...
24.12.2013 13:26
А защо не смяташ Суперкупата на Германия през 2012-та за следствие от сезон 2011/2012? И защо пък Суперкупата на Германия да се смята за новия сезон, а Суперкупата на Европа я смяташ за предишния? Можеш ли да ми посочиш статия или страница, която ДОКАЗВА, че Суперкупата на Германия се брои за новия сезон, но Суперкупата на Европа - за стария? Защото иначе всеки може да си я брои както си иска...
24.12.2013 01:29
А за Суперкупата на Германия, понеже говорите че Байерн не е взел 6-те трофея, ви казах че трябва да броите и този който е от 2012 за Суперкупата на Германия. Не е спечелил 6 трофея в календарна година. Ако бе спечелил Суперкупата на Германия и 2013 година щяха да са 6. И понеже питаш защо съм смятал Суперкупата на Европа като следствие, а тази на Германия не.. Ами просто е бе братле.. Казвам ти , че Байерн има 6 трофея за 1 СЕЗОН повтарям СЕЗОН който е СЕЗОН 2012/2013.. Има и 6-те титли.. Просто едната е от 2012 - тази за Суперкупата на Германия.. А Суперкупа на Европа и Световна клубна купа са СЛЕДСТВИЕ От сезон 2012/2013... И Суперкупа на Германия тази година е следствие от предния сезон, но се брои за НОВИЯ 2013/2014 сезон.. Затова не я смятам нея.. Сега разбра ли ме ? Защото вече съм я смятал, а именно тази през 2012/2013 сезон, която се игра 2012 година.. После спечелихме ШЛ, Бундеслига и Купа на Германия и следствие от това имаше мач за Суперкупа на Европа и Световна клубна, които ги причислявам към 2012/2013 сезон, нищо че се играят толкова късно през 2013 година. Суперкупата на Германия 2013 е следствие от предния сезон също, но се смята като начало на НОВИЯ 2013/2014 сезон в Германия. Затова не я смятам. Докато Световната клубна купа и Суперкупата на Европа не се смята към новия сезон. Ако Байерн бяха спечелили Суперкупата на Германия щяха да са имат 6 титли за 2013 година (календарна година), но в момента имат 6 титли за 1 СЕЗОН.. За година могат да се пробват 2014..
24.12.2013 01:24
Това какво казал Сър Алекс не ме топли.. И за Байерн има мнозина които са го казвали. Второ Реал и победата ви над тях изобщо не ме изумява, защото те винаги са си били сбирщина от звезди и нищо повече. И Байерн биха 3:0 Дортмунд този сезон в Бундеслигата. Байерн този сезон + миналия имат само 36 мача без загуба в Бундеслигата, а в момента са даже 40 и ако броим и тези от Купата на Германия и ШЛ 10-те преди да паднат от Сити, то мачовете без загуба на Байерн стават над 50.. Тези на 28 на Барса не са нищо кой знае какво хаха Иначе Байерн направиха 150 гола във всички турнири, но и неможе да ми сравняваш Испания където освен Реал никой няма шанс срещу Барса с Германия, където освен Дортмунд, Байерн може да падне и от Шалке, Леверкузен и редица други отбори, както се е случвало през годините. Също така Байерн почти стигна тези точки за които говориш и то Бундеслигата има 2 отбора по-малко, следователно това са 4 мача по-малко , които обърнати в точки са 12.. И Байерн спечели всички трофеи през сезон 2012/2013, а именно и 6-те (Купа на Германия, ШЛ, Бундеслига, Суперкупи на Европа и Германия и Световна клубна купа). Просто не са и 6-те в една календарна година, тъй като Суперкупата на Германия се игра през 2012, но пак се смята за сезон 2012/2013.. Така че и това е правин Байерн.. Истината е че като ФУТБОЛ показан на терена, Байерн е много по-добър от Барселона... И като постижения както ти изброих също не само ,че не изостава от Барса и това което ти ми изброи, но дори някой са по-вълнуващи. Не случайно байерн би именно РЕКОРДА на Барселона в ШЛ от 9 поредни победи и то постигнат през 2002 когато груповите фази бяха 2 и имаше по-слаби отбори и бе по-лесно да се направи. Това което Байерн направи в момента при само 1 групова фаза и в битка с най-добрите отбори на финалите да подобри този рекорд е феноменално. И не споменавай 4:0, защото Байерн биха Барса 4:0 предния сезон и за разлика от "благосклонната" Барса която уж ни спасила (а просто не успя да бие в Мюнхен), Байерн тирна Барселона и насред Испания с 0:3.. Иначе Байерн от 2009 насам има 4 финала в ШЛ, което може да ти отговори на въпроса дали не са постоянни и дали не са направили 4 невероятни сезона като Барса.. Просто в 2 от 3-те финала нямаха късмет и изгубиха титлата нелепо..
24.12.2013 00:49
Сър Алекс Фъргюсън за Барса: "Най-добрият отбор, който съм виждал" - единственият отбор, побеждавал с 5:0 отбор на Моуриньо, при това отборът е Реал Мадрид. В същия сезон, Реал стигнаха полуфинал в ШЛ. - Победа с 6:2 насред Бернабеу. Никой не беше правил подобно нещо от 80 години насам - най-много точки в Ла Лига (96, впоследствие подобрен) - най-много поредни победи в Лигата (16, феноменално) - 28 поредни мача без загуба във всички турнири - 190 гола за един сезон във всички турнири през 2011/2012, абсолютен СВЕТОВЕН рекорд. Нали Байерн били подобрили всички рекорди? - Именно Барса размаза с 4:0 Байерн в първия мач, а във втория само благосклонността на Пеп ви спаси - непобедени на Камп Ноу за цял сезон в лигата - 6 поредни полуфинала в ШЛ, 4 от които при Пеп - спечелване на абсолютно всеки трофей, за който са се борили през 2009-та Имай малко уважение все пак. Байерн са добри, но някой определя ли ги засега като най-добрите в историята? Успяли ли са да задържат подобно ниво за ЧЕТИРИ поредни години? Дори и да надминат постиженията на Барса, няма да са променили футбола в ИГРОВИ план, така както го направи Барса. И един последен въпрос - защо Суперкупата на Европа и Световното клубно са "следствие от предишния сезон", но Суперкупата на Германия не е? Или иначе казано, защо смяташ тазгодишната Суперкупа на Европа (тази, която Байерн спечели) за следствие от предишния сезон, но тазгодишната Суперкупа на Германия (която по случайност Байерн загуби) за част от този? Къде е разликата?
23.12.2013 12:49
Напротив Байерн освен ,че спечелиха през 2012/2013 сезон ВСИЧКО, подобриха ВСИЧКИ рекорди и с играта си размазаха всички. Играта им доставя такова удоволствие, каквото не съм виждал в никой отбор досега.. Просто могат и със затворени очи да се намерят. Гледал съм Барселона през онези сезони за които говориш. Те бяха силни и печелеха трофеи, но играта им изобщо не бе толкова силна и не биеха с такива космически резултати.
23.12.2013 12:48
Дори Барселона нямаше такъв сезон с такава игра. То не са само купите, а и брой вкарани голове, подобряване на редица рекорди. Смазване на едни от най-големите отбори с катастрофален резултат. В Германия Байерн имаха 25 точки аванс. Това е феноменално просто.
23.12.2013 12:37
Говоря за сезон 2012/2013 Суперкупата.. Байерн тогава би 2:1 Дортмунд. Дортмунд я взеха този сезон 2013/2014.
23.12.2013 09:09
Само една не малка поправка - Суперкупата на Германия е взе Дортмунд *smile* Ако е бяха взели Байерн щяха да изравнят рекорда на Барса с 6 титли за 1 сезон, уви имат само 5 *smile* Иначе уникален Байерн през 2013! Нямаше по-добър отбор от тях в целия свят!
23.12.2013 00:20
Байерн наистина са извънземни, но нека си спомним най-добрите години на Барса в периода 2008-9 - 2011-12. За този период Барса бяха супер отбор, почти уникален. Както знаем имаше такъв период и за Милан, но Барса определно за тези 3 години, показаха много по-красив и атакуващ футбол. В момента Байерн е отбора, които доминира в европейския и световния футбол и с тази игра определено трудно някои може да ги бие, но ако сравним златния период на Барса с сегашния на Байерн, то Байерн са доста по-назад като игра и качество.
22.12.2013 18:38
2013 беше вълшебна за БАЙЕРН МЮНХЕН.