Юнайтед с готова оферта за Лукас Моура

13:17
Юнайтед с готова оферта за Лукас Моура
Ръководството на Манчестър Юнайтед ще отправи оферта към полузащитника на френския шампион Пари Сен Жермен Лукас Моура.

Според английските медии червените дяволи планират да платят за играча до 35 милиона паунда. Щабът на френския клуб пък планира да се раздели с някои от скъпите си играчи, за да се освободи от платежната тежест.

Заедно с Лукас Моура през зимата ПСЖ може да се продаде и Езикел Лавеци и Хавиер Пасторе.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MUArmy
20.12.2013 14:32

Писах, писах, писах и го изтрих. Просто няма смисъл от повече спорове. Аз съм фен на отбора заради същото нещо - това е един от малкото отбори в цял свят, за които бизнеса не е единственото нещо и има други важни неща, но не можеш да ми кажеш, че Юнайтед едва ли не винаги да купували футболисти за по 10-15млн и въпреки това са печелили толкова неща. Не беше ли САФ човека, който взе Рио за рекордна сума, не беше ли той човека, който взе Бербо за 37млн евро, което беше чудовищен трансфер преди няколко сезона, ако сега не е. Смисъл, когато на САФ са му трябвали футболисти, е посягал към парите, защото не може да смени поколение от футболисти с 20-30млн и аз съм 100% убеден, че ако беше останал още 1 или 2 сезона, беше да похарчи много пари, просто защото не може да се извлече повече от толкова застаряващ отбор + няколко "таланти от школата", които ги чакаме вече 5-6 сезона да се развият.

thc_bbc_666
21.12.2013 00:27

Да кажем, че и двамата сме прави *lol* В крайна сметка ни остава само да дерзаем и да гледаме мачовете на отбора. Дано вземем добри играчи, готови да бъдат част от машина за дълъг период от време. Знам, че ще се съгласиш, че безкрайно важно за нас е да сглобим могъщ състав, който да изкара следващите 5-7-10, а дано и повече години на върха! Без значение по какъв начин ще стане това. Поздрави и лека нощ!

thc_bbc_666
20.12.2013 13:31

Тука явно само ние ще си говорим *lol* Извинявай, че те занимавам с опитите си да мисля, шефе... И ме извинявай за хапливия тон. Ти си по-нова генерация и по ги разбираш нещата. Ще кажа само няколко неща и приключвам.
За братята Кийн- да, смятам.
Ник Паул- 100% по-подходящ от въпросния Маура. Адаптиран, надъхан, знае що е това английски футбол. Доводът ти, че играе в Чемпиъншип е много глупав.
За Джеси- времето ще покаже. Много е тъп коментарът ти, препрочети си го - " Надявам се да го видиме някога на Олд-а, за да се потвърди мнението ми."
Информирай се, гледай си статистиките, пиши си компетентните коментари, но ще ти кажа, че аз искам отбор със сърце, не куп наемници за стотици милиони, които видиш ли, може и да станат голяма работа, може и да заобичат отбора. Ако става дума, аз и Перси не исках... И още ми се иска да си беше останал в Арсенал и да се състезаваме с тях, но както и да е, едва ли ще разбереш за какво ти говоря. Но все пак, Мойс (както и Фърги) са стара школа и имат точно тези ценности. Аз затова и заобичах Юнайтед... така че аз пък се надявам обстоятелствата да не го притискат да прави подобни трансфери. (Ти си едно такова обстоятелство.) Искаш да зарежем младите таланти от школата, и да си вземем някакво бразилче (35мил, примерно...) на техните години, дето не знае английски и не е стъпвало на английски стадион. И това за тебе е формулата на успеха?!!! Разбери, може да е правилно, може да е най-лесно, но аз не искам да ОПИТВАМЕ да си решим проблемите със shoping, maaaaan. Тази практика изроди футбола и нещата очевидно никога няма да са като преди, но аз все още гледам на Манчестър Юнайтед , като на бастион на ценностите от едни по-добри времена. Ами пич, никога няма да сме на едно мнение, затова предлагам да спрем дискусията. В някоя друга тема може да сме с еднакви виждания. Поздрави!

MUArmy
20.12.2013 11:57

Нима мислиш, че братята Кийн може някога да се наложат в състава, особено нападателя ? Пауъл играя за Уигън в ЧШ, коет има някаква разлика от това да играеш за Юнайтед във ВЛ, нали така ? И къде ще го сложиме него, като имаме Кагава и Рууни, които играят на тази позиция. Значи, опитваш се да мислиш, ама мислиш точно 10 секунди. Разбирам да играеше по-назад, за да му се даде шанс, но какъв е смисъла да махнеме Рууни от състава, за да се даде шанс на някой младеж, който си се развива отлично и с Уигън ? Джеси пък е много технично момче, но за мен е поредния Уелбек. Хвалихме го докато не дойде в първия отбор, сега всички го плюят. Надявам се да го видиме някога на Олд-а, за да се потвърди мнението ми. Керъл струваше 15млн, не 35, но както и да е - не е това най-важното. Аз няколко пъти казах, че имаме може би най-добрата школа в цял сввят, точно за този момент, но явно и това не си прочел. Мисълта ми е, че няма как в отбор с толкова проблеми да се налагат млажеди на по 18-20г, които нямат никакъв опит. Защото има разлика от Дракслер до Джеси или и тук няма да се съгласиш ? Отбора има страшно много проблеми, които не си личаха, защото начело беше сър Алекс, но сега се вижда къде бяхме да сме миналия, по-миналия и още по-миналия сезон, ако не беше той. Аз лично смятам, че е по-добре да се хвърлят едни 60-70млн за няколко играчаа, с които да се стабилизира отбора, отколкото да си седиме 8-ми и да чакаме Ник Пауъл да се развие. Разберете, че футбола е пари и вече го няма САФ, който да прави магии, с които вечно да се спасяваме. Ще се наложи, независимо дали ти го искаш, да се дават много пари за трансфери, ако искаме отбора пак да е първи.

MUArmy
19.12.2013 19:22

Виж, не ми се прави само на важен. Не ми е през оная работа от кога гледаш отбора, след като си нямаш грам идея кое как стои. Не съм аз мерилото, но поне преди да коментирам се опитвам да науча нови неща, а не да говоря простотии. Ако нямаме нужда от трансфер на един огромен талант, който освен че играе на позиция, която трябва да подсилим, и е на 21г, то от какъф трансфер имаме нужда ? Вмомента няма млади таланти, които да имат шанс да станат световна класа и да струват по 10млн, просто няма такива, освен ако не са на 10г, което е инвестиция за след 15г. Имаме най-застаряващия състав от всички водещи отбори, а ти искаш да се инвестира в младежи. Отбора се нуждае от резултати сега, а не след 5 години. Моура е идеален за отбора, друг е въпроса, че едва ли има някаква истина в тази статия, още повече, че той отказа на Юнайтед преди един сезон.

thc_bbc_666
20.12.2013 11:03

Недей така, моля те, да нямам грам идея... Ти за играчите от школата чувал ли си? Туй Майкъл Кийн, брат му, Джеси Лингард, Ник Паул...или те не струват. Пак ще подкрепя teenage_head за мнението. Ти се информирай колкото си искаш ама да не забравиш, че голяма част от твоята информация са ПРОСТОТИИТЕ за които ми говориш. Следи си mainstream източниците и бъди запознат. Сам каза, че Маура е отказал веднъж трансфер при нас. По случайност това го знам и аз *blush* И ако дойде каво, ще се надява да ни използва за трамплин към Мадрид или Барса, щотов PSG явно няма достатъчно възможност за изява. Ми не искам такива трансфери. Както не исках и Фелайни, но това е друга тема. Идеята е, че келеша е на 21, а вече е с размътена глава и мисли, че струва 20-30-40 мил. Има по-добри варианти, бъди сигурен. Ти като не си информиран, скаутите ще ги намерят. Точно такива фенове като теб, които мрънкат за ГОЛЕМИ ТРАНСФЕРИ, за ГОЛЕМИ ИГРАЧИ, за ИГРАЧИТЕ КОИТО СА АКТУАЛНИ В МОМЕНТА, които всеки ги следи и цената им се надува изкуствено. Успокой се с тез 35милиона бе. Последното 35 милиона за което се сещам беше Анди Керъл. Много добре му се получи. Що да не дадем купим някой дето не е стъпвал в Англия и вече е отказвал веднъж на отбора за 35 мил. Може с него да изградим бъдещия отбор. Ама какво да ти обяснявам на теб *lol* Но нека не излизаме от добрия тон. Не съм искал да се заяждам и се извинявам. В края на крайщата всеки си има собствено мнение.

PRI_A_TEL
19.12.2013 19:21

Значи толкова глупости и спекулации съм виждал, ама чак пък толкова.... Лукаш Моура е играч с много сериозни възможности и огромен талант, котира се след Неймар като млад играч, според мен лично е страхотен талант, но надали, както и преди година би дошъл в Юнайтед, поради простата причина, че първо ПСЖ няма да го пуснат за по малко от 45 милиона, второ Моура е изключително комерсиален и надали би се навил да ходи в Юнайтед, поради простата причина, че му се лапат парички, а дали играе или не в момента не го интересува, той е на 21 и ще му дойде времето. А как щели да продават Лавейци и Пасторе не знам, това звучи прекалено, ПСЖ ще останат без млади играчи ако продадат тези тримата, от които Лавейци е най-възрастен. А ако говорим за нуждите на Юнайтед, те могат да са на първо място Пасторе, след това Моура и най-накрая Лавейци, защото там играе Валенсия, не че Лавейци е лош играч.

thc_bbc_666
19.12.2013 17:12

Забелязал съм, че ти си човек, който пише на всяка статия коментар. Аз съм малко по-скромен. Не ме интерсеува дали е на 21 или на 31. Не съм се интересувал- не съм прочел. Гледам Манчестър поне 6 години преди ти да започнеш. От звезделините дето ми ги изброяваш знам само Роналдо, поради простата причина, че само него съм следил. Ти явно не си схванал тона ми, нямам нищо против момчето, няма нужда да му адвокатстваш. Аз смятам, че нямаме нужда от такива трансфери. Подкрепям мнението на teenage_head.

Danskrastev
19.12.2013 16:43

Моура не беше ли крило ??? На Юнайтед им трябва разиграващ халф....и то няколко защото освен Карик не виждам друг добър....може да направи ме размяна халф за нападател *lol*

futbolista123
19.12.2013 15:48

само аз ли забелязвам толкова много по възможни трансфери за юнайтед или мойс е мнооого сляп

thc_bbc_666
19.12.2013 15:04

Айде няма нужда. Някакъв измисленяк, пътешественик, 35 милиона.... Честно казано почти не съм гледал как играе, но определено нещо ме смущава в многомилионните трансфери на нарочени звезди. По-добре да платиш 10 - 15 милиона за някой млад и перспективен играч, който да изгради свой собствен стил в отбора, да го научиш на лоялност и изобщо да го шлифоваш, а после да ти играе десет години без нужда от промяна. Такъв е Чича, такъв е Де Хея, Джоунс, Рафел.... За мен този играч- Маура, вече е с психика на наемник. И то много скъп, който ако не тръгнат нещата, просто ще отлети на някъде другаде. Не се гради така стабилен отбор, отбор който да изкара 4-5-6-7 години с почти един състав. Но може би в наши дни това е почти невъзможно?

thc_bbc_666
19.12.2013 16:59

Абе смешник, объркал си човека на който да се правиш на голям стратег...

MUArmy
19.12.2013 15:19

Моура е на 21 години, но защо да потърсиш информация, като можеш спокойно да си напишеш простотиите ?! Смятай сам, щом за Фабрето пращаха лятото 25 и 30млн оферти, а сега за него 35млн са готови да платят, дали е някакъв измислен. Какво да ти обяснявам, ти сигурно не знаеш повече от Меси, Роналдо, Неймар и Бейл.

eislands
19.12.2013 14:49

е нали преди 1 година той избра Псж пред Юнайтед ?

darko13
19.12.2013 14:44

ПСЖ мислят в перспектива и не мисля, че биха продали такъв уникален талант като Моура за колкото и да било пари

gL_Manekena
19.12.2013 14:44

Мисля си че това е поредната спекулация, но ако има и минимален шанс това да стане,
смятам че ще пасне идеално на отбора!

teenage_head
19.12.2013 14:15

Аз мисля, че една от причините Мойс да беше нает (а и лично аз го исках като треньор на Юнайтед), е че ще води на Олд Трафорд таланти за по-ниски суми, ще ги развива и ще ги превръща в звезди, както правеше Съра, а и той самият в Евертън. А сега - какво се получи?! 30 и кусур милиона за Фелайни лятото, сега ако бях се изхвърлят с над 30 за един или двама футблолисти и за Бейнс Евертън искат да ни изнасилят. Не ми е много приятно всеки път да се хвърлят толкова милиони за по 1 играч и да се привличат някакви готови звезди... Ако ще се правят такива мултимилионни селекции, аз предпочитам без нови попълнения!

teenage_head
19.12.2013 23:34

Мен повече ме притеснява възможността да станем като Челси и Сити, отколкото да отпаднем от топ 4. Всеки отбор си има и тежки моменти. Нашата работа е да сме там долу с тях и да страдаме, не само да критикуваме и да обиждаме играчите и треньора. И в 3та дивизия да са, аз няма да спра да подкрепям Юнайтде и да ходя по техни мачове. Но си прав, че ако не завършим в топ4 вероятно голяма част от играчите ще напуснат и ще се развали колективът, който градим вече толкова години... и тогава ще стане тежко. Аз вярвам, че липсва все още нагаждане на играчите с новите методи на работа, наложени им от Мойс. За щастие, имаме доста добра програма и мачовете ни с големите отбори свършват още средата на март, с мача срещу пуул. Това ще ни даде сили да завършим в топ4, а защо не и по-напред. Никой не се е заблуждавал, че след Съра ще настъпят сътресения. Имаме две възможности - да станем "един от онези отбори", които си решават проблемите с пари и уволнения, или да запазим магията "Юнайтед" и да вярваме в дългосрочния прогрес и младите таланти, с които разполагаме (които в момента не спират да бележат в отборите, в които са под наем).

thc_bbc_666
19.12.2013 17:18

Абе пич, като се замисля, я ми обясни малко повече.....

MUArmy
19.12.2013 15:23

Попринцип си напълно прав и съм съгласен с всичко, което каза, но какво ще стане ако Мойс не купи точните хора и то бързо ? Ще изпаднеме от топ4, ще спрат кранчето собствениците, няма да иска нито един играч да дойде в отбора и ще се повтори историята с Ливърпуул, които точно така отпаднаха от топ4 преди няколко сезона. За добър отбор, трябват и пари. Не става с магия това. Имаме толкова много таланти, които чакат шанс за изява, че спокойно мога да кажа, че само с тях след няколко сезона ще имаме един сериозен отбор, но това след няколко сезона, а сега.... Може би само Барселона има такива таланти в школата си вмомента, но те имат и добър първи отбор, а и не спират да купуват нови играчи, та грешно ли постъпват според теб ?

sa6etoo
19.12.2013 14:02

Хем продават скъпите си играчи за да се освободят от платежната им тежест хем щели да се пробват за Варан и Азар.. На тях какво ще им плащате? В килограми домати ли?

rooney_fen_256
19.12.2013 13:52

Той отказа да дойде в Юнайтед през 2012, пък се съмнявам сега да се съгласи...

selection
19.12.2013 13:26

Супер трансфер ще е това.Моура е уникален талант, който заслужава шанс за изява..

RVP_Reus_9
19.12.2013 13:49

Да, но на пръсти се броят южноамериканците, успяли в Юнайтед.