При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
17.12.2013 10:50
Какво общо има*
16.12.2013 23:44
Да не забравяме и по-предния сезон и пародията която сътвори Челси, които цял мач си бяха в полето, накрая вкараха един гол и някак си на дузпи спечелиха. Това ли е силата на английския футбол.. Ще е обаче интересно, ако никой от английските не отиде поне на 1/2 финал тази година. Което с оглед на това, че Сити са с Барса, Арсенал с Байерн и Юнайтед и Челси на 1/4 няма да имат късмета който имаха днес, е много вероятно да се случи отново.
16.12.2013 23:40
След испано-германските полуфинали и немския финал предния сезон в ШЛ, незнам как може някой изобщо да говори, че английските отбори са силни и първенството им е по-силно. Ама както и да е хахах
16.12.2013 22:54
Именно защото английското първенство е много успорвано и там всеки мач е завързан , в Европа се получава интересен парадокс , при който английските отбори падат още на 1/8 финалите. Това е поради конкурентността във вътрешното първенство и изхабяването на сили в мачовете между двубоя в ШЛ.Английското първенство е най-интересно със сигурност, но и италианското испанското и германското не падат много по-долу като качество.Като ценител на футбола в германското и английското ми харесват най-много , но напоследък в италианското се изповядва доста атрактивен футбол в лицето на Наполи например както и Ювентус са постоянни, макар че отпаднаха от ШЛ.
17.12.2013 10:47
Ей философ..едно е да играеш мачове едно след друго с отбори като Челси,Арсенал,Сити,Юнайтед и Ливърпул и е друго да играеш с Реал,Барса,Валенсия,А.Мадрид,Севиля и така нататък.Изобщо какви глупости ми пишете?
16.12.2013 23:06
Не, това е защото английските отбори са слаби.. Няма нищо общо с изморяването *smile* Неможе отбор имащ се за много добър и претендент за титлата, да пада от слабаците в английското *smile* Това не означава, че е силно първенството, а дори напротив. Първенство в което няма поне 2-3-4 стабилни отбора, неможе да е силно първенство. И в Германия се случва лидерите да се дънят, но по-рядко, защото са постоянни. Не си мислете, че английските отбори са много силни и затова Сити, Арсенал, Юнайтед се дънят.. Дънят се, защото не са много силни. А колкото до атрактивен футбол, точно английското е най-лошия пример. Там атракция няма. Там всички се бранят и играят на някакви измислени контри. Най-атрактивни са немското и испанското, защото там се играе предимно в атака и по-малко в защита.
16.12.2013 21:43
И ако искаш сега да кажеш,че съм Хейтър или подобни "обиди",аз не съм фен на ВЛ,преди всичко съм фен на футбола и гледам от всичко и като фен на футбола,те уверявам,това си е мое мнение,но Вл като заряд като,като емоция,като тръпка е далеч пред всички,имам много приятели фенове на отбори от други първенства и така да се каже сме спорили по тази тема и в някой случей имахме различни мнения,но когато стане дума за тези качества който съм изредил горе,няма спор и ако излгедаш няколко мача,ще го разбереш.Вл има много силни отбори,за който приоритет е спечелването на купата,а не ШЛ,сегашният пример са Арсенал и Ман С,за тях няма да е голяма трагедия ако отпаднат,защото ще се концентрират върху Вл,където те нямат право ан отпускане,защото едно такова и могат да отидат дори след 6-то място,във момебнта има 9 отбора в 9 точки и всеки от тях може да се бори да стане шампион това е тръпката,има много неизвестни,докато в другитеп ървенства те липсват,признавам че Реал и Барса в момента са над топ отборите във Вл,с изключение Ман С и Челси можеби и това ще се види вероятно във Шл,но тази тръпка ,тази анслада да гледаш всеки мач е неописуема и затова ВЛ е най-гледаната.Това е моето мнение,ти може да си на друго и не м исе изпада в спорове,благодаря все пак за отделеното време да прочетеш това и УСпех на Реал М в ШЛ и Ла лИга.
16.12.2013 17:10
стават*
16.12.2013 17:35
В Англия има една камара дербита, в които откъм футбол са много по-слаби от мач между Шалке и Фрайбург в Германия *smile* Просто самия футбол в Англия е зациклил и се играе предимно в защита. Затова и английските отбори ядат бой като играят с немски и испански, освен ако както стана с Байерн, не се отпуснат или да подценят съперника и да паднат с 0:2 предния сезон и 2:3 този *smile* Но първите мачове когато играха направиха за смях Сити и Арсенал. Като не си гледал никакви мачове от Бундеслигата по-добре не се изказвай неподготвен *smile*
16.12.2013 16:53
В това скучно първенство където има само Байерн Мюнхен какво ми го хвалите?Все едно да ми хвалите Примера Дивисион с УЕФАлона и Реал Мадрид.
17.12.2013 21:28
фен на Меси :Д :Д,аз когато съм станал фен на Барселона Меси е бил ученик,а ти още не си бил заплануван *wink*
17.12.2013 19:00
''Нали знам''?Ахахаха значи ако си над 15 години не си фен на Челси така ли? *lol* по добре не пиши ,че ставаш от смешен по смешен.От Челси съм защото ме кефи отбора ...ако ги нямаше тях не знам от кой щях да бъда.Ти си фенче на Меси и не разбираш нищо от футболната тръпка.Челси в момента гради бъдеще и прави история ако ме разбираш.Повечето трофеи когато са ги взимали аз съм бил свидетел (което е най важно).Не ме топлят трофеи,златни топки,стадиони,история и глупости....топли ме отбора да играе и аз да го гледам.
17.12.2013 18:52
а,ти защо си от Челси нали знаеш,че всички ''фенове;; на Челси сте ПОД 15 г. *wink* от както Абрамович взае клуба *wink* *smile*
17.12.2013 13:07
Точно за това ти говорех ,че вътрешното управление куца и имахме проблеми.Колкото до финала в Мюнхен си прав ,че ни надиграхте ,но просто всички бяха убедени и абсолютно сигурни ,че Байерн ще вдигнат трофея все пак мача е на техен стадион ,но не стана така.Байерн подцениха ситуацията или съдбата беше решила да прави Челси шампион не знам.За нападателите в Челси без коментар защото са трагедии.
17.12.2013 13:00
Победихте Байерн само защото имахте късмет, иначе цял мач нямахте една атака, като изключим гола. Не победихте Байерн с игра. Иначе немога специално за Челси да се съглася с теб, че всичко било заради ротации, тъй като Челси имат много пари за играчи и т.н. и можеха да са къде къде по-силни. И в Байерн какви ли не играчи дойдоха и си отидоха и в Байерн се смениха куп треньори и дори този сезон пак сме с нов такъв, но резултатите са видими. Когато има добро управление на клуба, резултата се постига бързо. В Челси управлението ви куца. Имате пари, но купувате не който трябва. Ако спрете да сте на принципа играчи на килограм и взимате по 2-3 на сезон ама класни, ще прогресирате. Защото този Демба Ба ни хуй не става от него примерно. Вкарал някой друг гол и големия играч, сега не прави нищо. В Байерн вървят нещата, защото се взимат нужните играчи които да се впишат добре в колектива. И вина за това имат всички свързани с управлението.
17.12.2013 12:33
Да прав си за националния отбор.Аз съм фен точно на германския национален отбор по футбол, точно защото имат креативни играчи и практикуват много атакуващ и стабилен футбол.Но за мен Висшата Лига на Англия си остава най интересното първенство пълно с интрига и напрежение.
17.12.2013 12:26
В Челси имаше много проблеми като ротации на треньори,нови играчи + освобождаване на други играчи.Да не говорим ,че Ди Матео срещу Ювентус в Торино излезна на терена за Х с 5-ма защитници.Тогава станаха големи глупости,а да не говорим ,че Ди Матео пускаше почти всеки мач едни и същи футболисти без почивка.Кофти е да отпаднеш след като си вдигнал трофея ,но все пак нали той е във витрината на клуба и историята.Този момент ще се помни от всеки фен на Челси и това отпадане от групите няма как да заличи спомена за трофея.Победихме Байерн Мюнхен на техният стадион...няма какво повече да кажа и няма какво повече да искам от отбора.
17.12.2013 12:26
За посещаемост немското не просто бие английското, а направо го скъсва.. Почти всички стадиони в Германия са по-големи най-малкото като капацитет от тези в Англия и са пълни винаги. Аз съм виждал мачове и то на големи отбори от Англия, в които са се виждали празни места *smile* И под атакуващ футбол не се разбира резултата или отделни мачове както каза Сити с Арсенал. Говоря като цяло. Английските отбори практикуват по-затворен футбол с контри. Ако си гледал немското ще знаеш, че там се обръща главно внимание на атаката и много по-малко на защитата и редовно има резултати с по 5-6 гола и повече на мач. Ето това ме кефи в немския футбол, че играят офанзивно *smile* В Англия не е така и дори националния на Англия виждаш как играе. Затова и нищо не прави на големите първенства. Немския национал е силен не само защото има силни играчи, а защото стила на игра е атакуващ. И най-хубавото е, че преди години само Байерн се опитваше да прави нещо в Европа, а сега имаме още цели 3 отбора които са на 1/8 финал. Това дали ще успеят да стигнат до 1/4 незнам, но важното е че са там. Което още 1 път говори. Предния сезон имахме испано-германски полуфинали и немски финал, което за пореден път доказва колко силни са немските отбори. Защото айде Байерн биха Барса, но Дортмунд отстраниха Реал биейки ги с 4:1 в Германия. Това е нещо забележително.
17.12.2013 12:20
Отборите в Английската Висша Лига имат много повече фенове по света от отборите в Испания,Германия,Италия и така нататък.Има световни статистики и цялата информация можеш да я намериш там.Значи няма как да има повече посещаемост на даден стадион като капацитета му е 40 хиляди ,а ти да искаш 60 хиляди на стадиона.В Германия стадионите са по големи ,но това нищо не показва и доказва.Един отбор като Челси ако си разшири стадиона до 60-65 хиляди пак ще е пълен.В последните години този отбор набра доста фенове по света ,а да не забравяме ,че хора от други страни постоянно посещават мачове на Челси (както и на всеки друг отбор в Англия разбира се).
17.12.2013 12:15
И в Англия стадионите са пълни до дупка и какво?И в Англия има отбори които играят атакуващ футбол.В Англия повече се залага на тактическото надиграване ,а не атака,атака и само в атака ,а защитата куца.Всяка седмица мога да си избера поне 3 мача от Германия където мога да ги хвана на Над 2.5 гола или 3+.Сега виждаш ли къде е разликата?В Англия един мач както може да свърши 0:0 така и може да свърши 4:4 или 6:3 (Сити - Арсенал голям мач).И аз гледам Германското,но някак си е по различно това първенство и лично на мен не ми харесва.
17.12.2013 12:05
И искам да те питам само нещо. След като английските отбори са интересни, забавни и много силни, защо аджеба предния сезон нямаше нито 1 на полуфинал ? Да не говорим как Челси които бяха шампиони отпаднаха в групите и станаха първия отбор победител отпаднал в групова фаза.. Просветли ме моля те хаха
17.12.2013 12:04
Това кой какви права и за колко ги купува няма нищо общо. Аз ще ти отговоря.. Защото немския футболен съюз и Бундеслигата са подписали такива договори за по-малко пари. Иначе ако намекваш, че английското е по-гледано, то си пусни който искаш мач от немското да видиш пълните стадиони, за Байерн ще ти кажа, че билетите са изкупени за идните мачове ДО КРАЯ на сезона. ОТ това може да разбереш какъв е интереса. Също така немското го дават по Евроспорт, СкайСпорт и редица други големи телевизии. Дори вашите хора от Диема с промитите мозъци от скоро започнаха да предават мачове от Купата на Германия там и по Нова Спорт *smile*
17.12.2013 12:01
Бундеслигата е по-силна и по-Интересна и ще ти кажа защо.. Защото играта на немските отбори е атрактивна и атакуваща. Там всеки отбор търси голове. В Англия не е така и не го отричай моля те.. Там се играе предимно защитно на контри. А като сила е по-слабо, защото няма нито 1 постоянен английски отбор и в ШЛ падат от кого ли не. Пример Челси, които паднаха от Базел с толкова с колкото кажи речи паднаха и Лудогорец от Базел..
17.12.2013 11:42
За мача Валенсия – Суонзи Сити 0-3
17.12.2013 11:27
Пълни глупости пишеш.
17.12.2013 11:26
Остави заблудените деца да си живеят в измислен свят.
17.12.2013 11:19
Последните мачове показват кой може и кой не може да се мери *smile*. А и 1 нещо ще кажа на всички ,които сляпо вярват ,че испанското или немското са по-добри/интересни първенства , замислете се просто защо откупуването на телевизонни права за ВЛ струва , колкото др. 3 големи първенства заедно *smile* , ако беше , както вие казвате "върли фенове" такива ,нямаше да има такава борба за правата на това първенство *smile*
17.12.2013 10:57
Цял свят знае кое е най силното първенство ,а само ти дечко ми говориш Германия - Испания ахаха*lol* и стадионите на Реал и Барса се пълнят до дупка в големите дербита ,а иначе забележи колко празни места има по трибуните.И капацитета на Ливърпул е 45 хилки ,а на цска е 25 хилки вземи прочети нещо ,а не се прави на разбирач ,че си смешен.Ако всички гледахме трофеите и стадионите на отборите (като тебе) , всичките трябваше да сме фенове на Барселона и Реал Мадрид (както всички лапетии по света).
17.12.2013 10:50
И какво общо стадиона колко капацитет има бе?Ахахахаахах *lol* деца,деца много сте зле честно! ааахах
17.12.2013 10:43
Дете ти правиш ли разлика между силно и интересно първенство?Във Висшата Лига всеки може да загуби от всеки и да се сгромоляса брутално.През годините всеки сезон различни отбори са в топ4 или таблицата е подредена по различен начин ,а в Испания какво да видим?Реал и Барса...брей много интересно и пълно с интрига първенство.Преди началото на сезона се знае кой ще е шампион на Испания (или Реал или Барса) ,а сега ти ми кажи в Англия кой ще е шампион?!Интригата в Англия е много голяма и не говорим за отбори в Европа, защото едно е да играеш в Англия и да си на 2 фронта ,а е друго да си отбор от Испания и да играеш на 2 фронта.Толкова заблудени деца като вас не бях чувал и виждал ,но видях.Като те попитат защо си фен на Реал сигурно ще кажеш = 9 шампионски лиги ,че как иначе *lol* вие сте инфарктни просто.
17.12.2013 00:02
На мен вече не ми се спори! Успех на Ливърпул в първенството ,заслужават да играят в Шампионската лига и ще се радвам да ги гледам другата година .
16.12.2013 23:54
Говореше и за фенове,знаеш ли по-колко фена се събрат на мачовете на Реал Мадрид , Барса ? По 90- 100 хиляди на мач *wink*,това не са като стадионите на Ливърпул със смешният капацитет от 35 хиляди души,стадионът на ЦСКА е с толкова капацитет,никога не можете да се сравнявате с нищо пред Германските и Испанските отбори,даже и на Манчестър Юнайтед стадионът им е 60 хиляден макс! Докато на Барса е 100 хиляден на Реал 90 и при това стадионът се пълни до край! Това говори ли ти кое първенство е по посещаемо ? А знаеш ли,че Реал Мадрид , Барселона,Байерн Мюнхен са отборите с най-много посещаемост по стадионите ,а английските отбори къде са? Нали са много посещаеми? Не гледай ,че стадионите им са пълни ,целия им капацитет е 35-40 хиляди души ,даже и на отбор като Челси капацитета им е 40 хиляди ;хх, така,че недей да говориш и за това неподготвен,а и по-надолу ти казах всичко за непостоянните ви отбори,които не могат да спечелят 3 мача подред срещу отбори като Норич ,Кристъл Палас и Саутхямптън ,не казвам ,че английското първенство е слабо не ме разбирай по-грешно ,но точно в момента не може да се мери с Испания и Германия ,в момента точната класация на първенствата е така в Европа топ4: 1-Испания 2-Германия 3-Англия 4-Италия Каквото и да ми спориш всеки един специалист ще ти го потвърди ,след великолепните представяния на Испанските и Германските отбори в Шампионската лига и в Лига Европа,докато английските си ходят още в групите !
16.12.2013 23:37
В Англия отборите са много непостоянни нямат лидер нямат нищо,отборите им са пу*кенски *smile* ,докато Реал,Барса,Байерн са отбори с традиции и фаворити във всеки един турнир ,те са постоянни отбори които излизат само и единствено за победа,докато примерно Арсенал,нали са първи в класирането,един мач правят силен друг мач играят адски слабо,както и Юнайтед са така,Сити същите.Това говори колко слабо е английското първенство нямате и един постоянен отбор който да се държи на ниво до края на сезона.А и като гледам силните ви отбори навън губят става въпрос за Лига Европа или Шампионската лига,а пък в Англия печелят,хахаха,еми такава е просто слаба работа само дето ги хвалите накрая като се паднете с Реал ,Барса ,Байерн или Борусия и ядете пи*ки всичките и се оплаквате от съдиите!
16.12.2013 23:32
Много си далече от истината,ако си мислиш,че отбор като Ливърпул е силен по-добре натисни х-кса и не ме занимавай,английското п ървенство е много слабо както и отборите ,то си личи ,а и Валенсия завършиха 1-ви в групата на Суонзи ,а валенсиянци са в криза,няма кво да говорим повече просто испанското първенство е класи над нисшата лига,недей ми пиши романи в който не казваш нищо различно тъпчеш едно и също на всяка дума!
16.12.2013 23:08
Имало е периоди, в които рядко някой е можел да бие Юнайтед. А колкото до Байерн, ти говориш така все едно всички сезони са доминирали. Байерн доминират от предния сезон приятел *smile* Виж преди това какво е било и както ти казах последните 20 години и съпостави Юнайтед в Англия и Байерн в Германия по купи спрямо останалите отбори и ще разбереш кое първенство е по-конкурентно *smile* Това че Байерн мачка този и предния сезон, не го прави абсолютен доминатор във всички години.. Който гледа Бундеслигата отдавна, знае за какво говоря. Имало е сезони, в които Байерн е още няколко отбора са се борили в топ4 за всяка позиция, даже е имало и сезони на провал за Байерн. Да, сега доминират, но само последните 2 сезона. Юнайтед сега са в криза, но преди няколко години помним какво правеха в Англия.
16.12.2013 21:35
Или гледаш футбол от 1 година или си със някакъв синдром на Даун,примерът който даваш показва,че във Вл всеки може да бие всеки и отборите който могат без проблем да стигнат до 1/4 финал във Шл са поне 9,тоест има 9 супер отбори във ВЛ,просто Шл не е приоритет към момента.В интерес на истината феновете на Арсенал,Ливърпул и Ман Ю са повече от сборът навсички отбори във Ла Лига взете заедо + долните девизий,а в Англия има 15+ отбора с милиони фенове.Преди точно 4 години,3 поредни години имаше 3 отбора на полуфинал от ВЛ-Челси,Ливърпул и Мна Ю и 4 ти Милан,не виждам Барса,чийто 90% фенвое са под 12 години и могат да се похвалят с отличия от 6 7 години.За мен е смешно в днешно време да се твърди,че има по-силно първенство от ВЛ,провери раследване,най-голяма гледаемост или просто напиши най-силно първество в Гугъл.Малко са трезво мислещите фенове над 18,който не признават че ЕПЛ е ай-силното първенство.Другите първенства просто са делеч от това да псотигнат този заряд на ВЛ,където всеки може да пожбеди всеки,играе се за всяка точка,ори последният да иргае с първият,дори при резултат 2:0 отборите не се дават,дали това го има в Ла Лига и смея да ствърдя че Бундеслигата и Серия А,са много над вас в момента по сила и скоро ще ви задминат и по гледаемост.
16.12.2013 21:25
Щом първият ви Арсенал лидера за спечелването на титлата допусна 6 гола в един мач,значи просто сам си представи колко ,,силно" първенство е нисшата лига,а и в последно време 1/8 финалите не може да мине нито един Английски отбор,а и помниш как миналата година шампионът на Англия завърши 4-ти в групата без спечелен мач,това показва колко слабо е вашето първенство,а и сега ще играят първият от Англия и първият от Германия,отново Германският тим ще надделее ще видиш и ще докаже,че английското първенство не е това което го мислиш,както и Барса ще победят Сити,така,че недей много да остроумничиш ,а гледай реално над нещата *smile* ,миналата година отбор като Малага достигна до 1/4 и благодарение на съдиите не успяха да стигнат 1/2 финала ,а в Англия всичките отбори отпаднаха в групите и на осминафинал.*lol*
16.12.2013 21:02
Това не оправдава Германия. Да имат по-малко купи Байерн ама кога ще видиш Юнайтед да бият половината отбори с 5-6-7 на нула. Юнайтед многото купи са ги спечелили с пот и труд. При Байерн е лесна задача при положение че, в момента нямат конкуренция в лигата. Шалке са много назад ще се борят за място в ШЛ. При Борусия работата с контузиите е болезнена и се вижда че, не смогват да догонят Байерн. А Леверкузен са временно добре иначе като цяло не впечетляват. Този сезон Байерн пак ще стане шампион 6-7 кръга преди края и тъй като няма конкуренция очаквам и без загуба да завърши. Иначе качеството е равно не ми говори щото и в Германия стават големи мачове и в Англия. Да ама в Англия има повече дербита, а в Германия повечето мачове особено на отборите под 10 място са протоколни. Иначе и аз съм голям фен на Немската Бундеслига ама Англия в момента е доста по-добра.
16.12.2013 18:25
Първо прегледай статистиките и после говори *smile* Толкова голяма е доминацията на Байерн в Германия, че в последните 20 години Юнайтед в Англия има повече купи спрямо другите, отколкото Байерн в Германия *smile* И пак казвам, след като говориш как Бундеслигата била само Байерн и другите били ей така там, изгледай поне някой друг мач, за да видиш колко по-качествени са от повечето ви английски мачове и тогава спори *smile*
16.12.2013 17:37
*lol**lol* пич млъкни ,че затъваш с всяка дума.
16.12.2013 17:32
Доказано по-интересна е Бундеслигата и в момента и като цяло в последните 20-30 години от Англия *smile* Ако погледнеш в последните 20-25 години в Англия и в Германия кои са шампионите, ще видиш че Юнайтед е победил другите повече пъти, отколкото Байерн е победил останалите в Германия.. И Байерн не е Бундеслигата. След Байерн битката е голяма. И мачовете са супер интересни. Това че Байерн са супер силни последните 2 сезона, не прави Бундеслигата по-слаба от смешното Английско, в което лидерите един път бият, после 2 пъти падат.
16.12.2013 17:10
Какво за Челси и Сити?В Англия колко дербита става а дечко?Колко големи отбора има?Изчезвай и си гледай меси.
16.12.2013 17:06
ДА,като Шмел$и и $ити нали :Д :Д :Д
16.12.2013 16:49
Тоя сезон дори и Дортмунд не са на ниво, Шалке и Леверкузен играят на приливи и отливи , а почти всички останали отбори са боксови круши.. много ясно , че ще изберат байерн при положение , че в Германия нито има силна конкуренция за челните места, нито има 2ри отбор като байерн който да краде играчите на конкурентите си и да го отслабва *lol*
16.12.2013 16:40
Не мога да повярвам *lol*