Ново 20: Юнайтед предлага Кагава за Снайдер
Досега медиите на Острова пращаха Луиш Нани и Антонио Валенсия в Истанбул като разменна монета в преговорите за привличането на холандския плеймейкър, но сега пък Кагава е заложен на дузпата. 24-годишният японски национал рядко попада в плановете на Дейвид Мойс и това не е от полза на никого.
Снайдер вече опроверга спекулации, че ще напусне Галатасарай, но какво ще покажат следващите дни, предстои да видим.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
17.12.2013 19:34
Наистина е по-добре Нани, Андресон и "играчи" от рода да се предлагат. Кагава може и да не блести с някаква кой знае каква игра, но все пак е млад и предвид формата,която имаше в Германия...не е за изпускане според мен...
16.12.2013 07:15
Груба грешка на Унайтед но ако стане този трансвер ще е супер от страна на Галатасарай *smile*
15.12.2013 19:41
Андерсон и Нани = Снайдер
15.12.2013 16:13
Снайдер няма да издържи на динамичната игра в Англия! Кагава беше страхотен в Дортмунд,защото стилът им е бърз с повратливи футболисти около него. Тук с дървета като Джоунс,Клевърли и Фелайни бързината в изнасянето на топката и идеите в нападение стават предвидими. Трябват им бързомислещи играчи от рода на Снайдер но поне още двама и дърводелците в отбора да са по-малко.
15.12.2013 14:47
до ливърпулеца :
Именно, че Мойс търси дъвка, която да сплути състава и направи повратлива връзка между защитата и атаката. За тази цел мисля, че Шнайдер е перфектния избор и съм сигурен, че от щаба искат да запазят шансове за нещо от този сезон и за това търсят моментни алтернативи. Това е футболист, който е печелил всякакви награди с различни отбори и има толкова опит, че няма да го чакат изобщо да навлиза в състава. Той просто ще си прилегне идеално както Йозил в Арсенал.
15.12.2013 14:42
Снайдер е по-добър от Кагава , но навлиза в последните си силни години от кариерата , все това е трансфер на който Галата поне биха се съгласили + това Снайдер не е чак толкова стар за 2,3 години ще е решение на Юнайтед , а и ще излезе евтино
15.12.2013 14:21
Тия от ръководството нармални ли са?? Кагава за Снайдер... По-добре да им дават Йънг или Андерсон+4-5 млн.евро и това е.
15.12.2013 13:54
Снайдер е с класи по добър от Кагава няма кой да го пусне за какво ли му е на Галатасарай една твърда резерва...
15.12.2013 13:42
С такова "налагане" от дъжд на вятър - няма как да стане.
15.12.2013 13:33
Упорито се опитваме да му прецакаме кариерата на това момче... От кога в Юнайтед разменяме млади (сравнително) и перспективни таланти за застаряващи звезди *erm* Да, Кагава не се представя на ниво в моменти в които му се дава шанс, но съм на мнение, че трябва да продължим да разачитаме на него *smile* Сезонът не върви добре, но не мисля, че Снайдер ще ни го оправи (въпреки, че много го харесвам)..*sad*
15.12.2013 13:07
Провалихме му кариерата на това момче... толкова много ме е яд! Страхотен играч, който не получава шансове защото няма физика видиш ли! Най-голямата тъпотия ще е ако го продадем! За разменна монета в Галатасарай не може да става и дума! На 24 години, бъдещето е пред него едва ли ще се забие при тия умрелаци!
15.12.2013 13:35
Те, защото Йозил, Силва и Навас и пр. са за ММА *lol*
15.12.2013 13:01
Възможно най-голямата грешка, която ще направим (ако е истина)...
15.12.2013 12:44
Да, погреба си кариерата в Юнайтед. По-добре да си го вземем при нас, където му е мястото.
15.12.2013 12:39
Крайно време е собствениците на Юнайтед да се намесят! Дано това са само спекулации. Хубавото е, че недоразумението Мойс няма как да накара играч да премине в друг клуб, без негово желание, а Кагава няма да се забие в Турция на 24 години! По-вероятно е с Борусия да стане някакъв бартер.
15.12.2013 12:38
По-добре да вземат Дрогба
15.12.2013 11:45
Ще сбъркат Юнайтед с подобен ход! По-добре да предложат Йънг и Андерсон! *lol* *tongue*
15.12.2013 11:28
Днес е деня на простотиите май... Ако това се случи, ми се струва, че цялото ръководство ще бъде линчувано.
15.12.2013 11:15
До номер 6 :
Съгласен съм с теб напълно (У) *smile*
15.12.2013 11:09
Кагава в последно време играе като титуляр почти всеки мач и ако трябва да сме честни, не показва почти нищо. Голям любимец ми е и му се кефя на играта, но не му се получава в Юнайтед, дори и когато застане зад Рууни. Все пак ще е голяма грешка това - Снайдер е един от най-добрите плеймейкъри в историята, но вече е почти на 30, а не ни трябват повече такива играчи - имаме си достатъчно застарял отбор.
15.12.2013 17:12
прав си, Суарез още с връщането си се развихри и вкара 2 гола (ако не се лъжа). За 6 мача би трябвало да е навлязъл във форма. Иначе според мен това е глупав ход. Снайдер хубаво е класен играч, но не му остават кой знае колко години на високи обороти, а в Англия знаете как се играе. По-добре да се разчита на Кагава, поне още един сезон да го изчакат да навлезе във форма. Ние нашия Торес го чакаме вече 3,5 сезона ама файда няма *lol*
15.12.2013 14:40
Човека ти каза , че играе последните 7,8 мача , какъв ти е проблема?При това съм сигурен , че Юнайтед са го видяли на тренировките какво представлява , 7,8 мача малко ли са да навлезе във форма , Суарез как се връща всеки път например от банове и почва да играе , не е , честно да сравняваме играч от калибъра на Суарез с него , но Кагава си е имал достатъчно игрово време и аз също като го гледам нито този нито предния сезон ме е впечатлил , не съм му гледал всеки мач разбира се , но имам идея какво представлява
15.12.2013 14:03
Хахах, добре аз не ги разбирам като вас. Ама след 3-4 мача да не почнете пак да ревете що не пуска Кагава, защото май не разбра какво искам да кажа *smile*)
15.12.2013 13:57
Еййййй, такива разбирачи най-много ги мразя. Вземи млъкни най-накрая, защото е от ясно по-ясно, че не следиш Юнайтед и не разбираш нищо. В последните 5-6 мача Кагава почва като титуляр, с изключение на един, в който не се е чувствал добре, преди това пак имаше поредица от няколко мача, в които почваше от първата минута. Вземи се разкарай от тази тема и не пиши повече, когато не разбираш. От началото на сезона не го пускаше, защото му се бяха насабрали мачове с националния отбор, след това беше контузен няколко седмиди, след това се възстановяваше, след което пък нямаше шанс да измести Рууни или РВП, защото бяха в страхотна форма. Сега всичко е наред и Кагава играе редовно - само Де Хеа и Рууни са играли повече минути в последните 6 мача.
15.12.2013 13:40
Хахахха пуснал го в няколко мача и вие искате да прави чудеса? В колко мача, откакто е при вас, е започвал титуляр Кагава и след това, ако можеш и да ми кажеш колко мача са изиграли Юнайтед от идването му, няма какво повече да се каже. А това с приспособяването що за глупост е идва от Борусия готов играч вкарал 17 гола, направил 10 асистенции ~40 мача в Бундеслигата да не може да се приспособи? Да, ама не.
15.12.2013 13:36
Аз ти давам конкретни аргументи, ти се правиш на интересен. По-нормално е да кажеш: "Изказах се неподготвен, явно Мойс е започнал да разчита на него." и се свършва...
15.12.2013 13:28
Изобщо не съм го гледал, да ти кажа... даже от тая статия разбрах, че има такъв футболист.
15.12.2013 13:18
А ти колко гледаш Юнайтед, че се изказваш неподготвен?! Много са ми интересни някакви като теб, дето чули, недочули в началото на сезона, че Шинжи не получава шанс и веднага дуднат наизуст, проверявай си аргументите, преди да се излагаш *wink* Кагава започва титуляр в 6 от последните 8 мача, в които отборът имат 3 победи, 3 равенства и 2 загуби!!! Това включва серията мачове - Реал Сосиедат(титуляр, сменен в 92ра мин), Арсенал(титуляр, сменен в 78ма мин), Кардиф(не попада в резервите), Леверкузен(титуляр, играе цял мач), Тотнъм(титуляр, сменен в 84та мин), Евертън(титуляр, сменен 58ма мин), Нюкасъл(не попада в резервите) и Шахтьор(титуляр, играе цял мач). Като се има предвид фактът, че Юнайтед е отбор известен в постоянните ротации, които правеше Съра и сега Мойс по някакъв начин се опитва да постигне същото, мисля, че Кагава получава предостатъчно шансове за изява, друг е въпросът, че като че ли още не може да се впише в отбора.
15.12.2013 12:33
Как ще му се получава като почти не играе?
15.12.2013 11:05
Този трансфер не трябва да става. Само Галатасарай ще са на печалба, ако стане.
15.12.2013 11:04
Галатасарай няма да направят такава грешка.
15.12.2013 10:57
Много го искат тоя Снайдер ама Кагава лично според мен го пренебрегваха доста от ръководството на Мойс до ден днешен. Според мен също не е много обоснован този трансфер.
15.12.2013 10:56
Определено е грешка.
15.12.2013 10:51
Най-голямата им грешка е да продадат толкова добър и креативен футболист като Кагава, който може да играе както като атакуващ халф, така и по крилото. По добре е да продадат Валенсия, който лично според мен не е във форма и не се представя на ниво този сезон.