Официално: Меси, Роналдо и Рибери финалисти за "Златната топка"

15:21
Официално: Меси, Роналдо и Рибери финалисти за "Златната топка"
Франк Рибери (Байерн Мюнхен и Франция), Кристиано Роналдо ( Реал Мадрид и Португалия) и Лионел Меси (Барселона и Аржентина) са тримата финалисти в борбата за "Златната топка", съобщи официално "France Football".

Точно в 15:00 часа българско време списанието публикува официално имената на финалистите. Официалната церемония, на която ще бъде обявен победителят ще е на 13 януари 2014 година в Цюрих.

Досега двама от тези трима са получавали приза - Лионел Меси, който е печелил отличието четири пъти - Роналдо, който взе наградата през 2008 година, а Франк Рибери е дебютант в топ 3 за най-престижната индивидуална награда във футбола.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

TotalOverdose
10.12.2013 16:14

Само и само да не е Роналдо ,защото не се харесва на Блатер и Платини и за разнобразие да не е отново Меси Златната Топка отива при Байерн Мюнхен, оп грешка при Франк Рибери........

Horned
10.12.2013 13:16

Нека най-добрият да вземе топката!Който и да е от 3-мата да се надяваме,че ще ни радва и другата година *wink*

cheman
10.12.2013 11:31

Кристиано Роналдо заслужава най-много според мен

nik0s
10.12.2013 11:19

Коментара за тази награда Ицето Стоичков го даде вече.Просто да не се чудите като Рибери вземе наградата.Тази награда се преварна в най-големата корупция.Блатерчо се изказа доста изчерпателно и е ясно защо досега Кристияно не получи отличието,както и Снайдер.Така ще стане и сега,Роналдо няма да я вземе,Тя ще баде дадена на Рибери просто за разнообразие по желание на Платини*erm*

levskirealfen
10.12.2013 11:04

Според мен Роналдо или Меси трябва да я вземе! Плюйте ама си е точно така! Това е индивидуална награда, а безспорно 2-та най-добри в това отношение за Рон и Меси. Рибери няма никога да стигне тяхната класа. Рибери никога няма и да вкара 50+ гола. Не казвам, че е слаб, но Байерн спечелиха требъла не благодарение на Рибери (разбира се и той имаше принос). Байерн спечели требъл благодарение на целият отбор! Така че Рибери не е допринесъл за този требъл с нищо повече в Байерн от Мюлер, Нойер, Лам, Робен, Щвайнщайгер и т.н. Ако трябва да се гледа от тази гледна точна, то всеки един от горе споменатите заслужава топката! От друга страна Барса и Реал са пряко зависими от Роналдо и Меси. Да без тях могат да печелят мачовете, но когато 2-та са на терена победата е почти сигурна и като цяло другите играчи знаят, че има един играч който може да реши мача във всяка една секунда! Така че Роналдо или Меси трябва да я вземе. Аз лично като фен на Реал се надявам да е Роналдо, но ако я дадат на Рибери, а не на Рон или Меси, това ще бъде пълна глупост!

Miloshov_ManUtd
10.12.2013 10:36

Аз лично съм раздвоен... От една страна тази награда е най-престижната ИНДИВИДУАЛНА, като в този случай симпатиите ми клонят към Роналдо. Но от друга страна футболът е КОЛЕКТИВЕН спорт, а всички знаем кой беше (и все още е) най-силният колектив през изминалата година *joking* Така че.... Ще бъде интересно! Дано са здрави и 3мата още дълги години за да може да ни радват *beer*

Horned
10.12.2013 13:30

А,значи не съм бил само аз! *lol*

miro211
10.12.2013 09:50

До коментар [@comment 1524610] от [@user RONALDO_Pavel_6]:

Ти обаче най- нагло продължаваш да обиждаш! От кое виждаш че коментарите му са "девствени" досега бях чувал за "лош" "добър" "смислен" "логичен" и др. коментари НО но за пръв път чувам че има и девствен. Що избивате комплекси чудите се как да обидите и така се чувствате по-оригинални. Спри се!!! Роналдо кат е дзвер да бега у горите тилилейски!

miro211
10.12.2013 14:10

Да си жив и здрав!

RONALDO_Pavel_6
10.12.2013 13:43

Първо МОЯ РОНАЛДО е ФЕноМена ,второ никой от Б.М. не може да се сравнява с Кр.Роналдо ,тъй като всички са ''джуджета'' пред него и трето ,стани ми от ЧЛ... ! *cigarette*

miro211
10.12.2013 09:43

До коментар [@comment 1524607] от [@user RONALDO_Pavel_6]:

кого обиждаш ти бееее- да не би да си петролен шейх*lol* Всеки един от титулятите на Байерн е достоен за златната топка. А пък твоя РоналдУ може да направи още два три музея.

cstoianov
10.12.2013 09:35

Лично според мен Роналдо заслужава да вземе тази награда,но си мисля че ще я вземе Рибери.

zipovic
10.12.2013 00:45

фен4етата на барса с. молят за рибери :Д :Д :Д сме6ни сте молете се з. ва6ия бог месито

tagen
10.12.2013 00:59

лелел научи се да пишеш на български в нашия език няма 4 и 6 *lol*

GrandeBarca
09.12.2013 22:31

за наградата ''Пушкаш(гол на годината)'' бяха класирани головете на;
Неймар Да Силва 'Жуниор' срещу Япония
Златан Ибрахимович срещу Англия..задната ножица,може би и този гол ще спечели
Неманя Матич срещу Порто *smile*

antani.gonsales
10.12.2013 01:03

Реал Мадрид е отбор със 100 годишна история не ми хвалене тази барса дето с 4 годишна история пълни смешници сте.

miro211
09.12.2013 21:55

Ей като става въпрос за топки мопки многоооо разбирачи брех брех брех

Bayern85_
09.12.2013 21:46

Само дано не е пак Меси,че ще е резил,двамата сРоналдо нарпаво да ги сложат в тройката,за 40г. напред.

[@link http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/397725_420503008020331_63087827_n.jpg]

Gopcho
09.12.2013 21:42

Всички викат, че Меси бил контузен, не играл повече от половин година не знам си какво, а има почти голове колкото роналдо. Смятай ако беше играл през цялата година.

Marto17
09.12.2013 21:46

*lol* *lol* *lol*

LMessi_Barca
09.12.2013 20:33

Добре бе защо продължавате да спорите?? Тази година златната топка трябва да е за Роналдо!! Беше най-добър през този сезон, а ако я дадат на Рибери то ще е заради невероятния сезон на Байерн! И все пак награда уж се води за индивидуална, а лично за мен Роналдо е по-добър от Рибери*wink*

LMessi_Barca
10.12.2013 11:08

А и Роналдо докато Меси е контузен наистина направи невероятни игри през последните 2-3 месеца! Не ме разбирай погрешно, не мисля, че Роналдо е по-добър от Меси попринцип, но тази година може би му е най-силната в кариерата му*smile*

LMessi_Barca
10.12.2013 11:03

Брат аз съм фен на Меси и Барса,но не може да се даде Златна Топка при положение, че половин година е контузен?

sdw
10.12.2013 07:00

Ти пак с твоите коментари ставаш досаден.Да ти обясня нещо,което не си разбрал и го виждам във всяка тема,коментирана от теб.Златна топка се дава за календарна година,а не за един сезон.И как можеш да кажеш,че приноса на Рибери е по-голям отколкото на Меси и Роналдо заедно.какви голове,какви асистенции.Рибери за цялата си кариера има толкова голове,колкото Роналдо вкара предния сезон,а асистенциите му бяха с маааалко повече от Роналдо или Меси.Няма да споря за бъдещния носител на топката,просто ти казвам да се осъзнаеш малко и да не храниш Роналдо и Меси във всяка тема,защото има едно всеобщо мнение на всички специалисти по целия свят - Роналдо и Меси са най-добрите играчи в света и с класа пред всички останали.Това не е мое мнение,това е мнение на целия свят.

sksw
10.12.2013 02:12

И с какво Роналдо бе по-добър, след като Меси имаше през изминалия сезон повече голове от него, а Рибери повече асистенции и титли ??? Кажи ми, че нещо не ми е ясно.. По-добър само на приказките ви..

John_Jameson
09.12.2013 20:27

Пак големи спорове и полемики! *lol* *lol* Няма лошо, като искате спорете си! *tongue* *lol*

chelsea_fannn
09.12.2013 19:26

До коментар [@comment 1524407] от [@user GrandeBarca]:

Личи си кой е в последните , особенно феновете на Барса сте с най - малко сиво вещество и със най - малко познания по - футбол

Absolado7
09.12.2013 19:24

Сега ако не е спечели КР значи е пълна корупция...

Spiwh_Barcelona
09.12.2013 19:20

Този път трябва Роналдо да я вземе.. Каквото и да си говорим представи се на високо ниво, докато Меси нямаше тази възможност поради многото контузии. А до Рибери най-малко я заслужава, не е допринесъл с нещо голямо за отбора си пък чак и Златна Топка.. Един требъл с отборна игра а и не е главния човек който е помогнал за тези отличия *erm*

sdw
10.12.2013 20:44

Ти един път коментирал ли си нещо по тема футбол,а не по тема Байерн Мюнхен?Не осъзнаваш ли,че този факт те прави смешен сред повечето истински фенове на футбола,които не носят розови очила.

crip1
10.12.2013 14:36

По-смешен коментар не бях чел скоро, заклевам се! Яко замазани очи имаш баце.

sdw
10.12.2013 07:02

И вземи гледай поне един мач на Реал или Барса,за да спреш с глупостите,които пишеш.Рибери е страхотен играч и с право е в топ3,като нищо дори да спечели златна топка.Но недей говори,че е по-добър от Роналдо или Меси,защото хората които ти четат коментарите ти се смеят,а ти самия не осъзнаваш,че се излагаш.

babavuna
10.12.2013 02:36

Скрий се някъде! Робен има повече голове и асистенции от тоя трол!

sksw
10.12.2013 02:16

Вземи гледай мачове на Байерн, че си смешен. Рибери е човека без който Байерн нямаше никога да вземат требъл.. С неговите голове и особено асистенции има по-голям принос за Байерн, отколкото Меси и Роналдо ЗАЕДНо.. Почти всяка голова атака минава през Рибери.. Вземи гледай мачове ти казах на Байерн, преди да говориш глупости.. Това което е Рибери за Байерн, Роналдо никога не е и няма да бъде за Реал..

blunt87
09.12.2013 19:07

Роналдо или Меси !!!! А за Рибери не мисля че я заслужава тъй Като и Челси спечелиха ШЛ и ФА къп и никой не отиде до последната тройка .

sksw
09.12.2013 19:11

Къде сравняваш Челси хаха Това което Рибери прави в Байерн, никой в Челси не е направил.. Освен, че доста често вкарва, всяка голова атака почти преминава през него, даже в 70% от случаите асистенциите за гол са негови в Байерн във всички турнири или участва пряко в головата атака, макар и без пас за гол. Не си гледал мачове на Байерн *smile* Не случайно Рибери има повече асистенции от Роналдо.. Единственото по което отстъпва на Роналдо и Меси е головете, но всеки който е гледал поне малко мачове на Байерн, Реал и Барса, знае Меси и Роналдо как са използвани и как е използван Рибери. Меси и Роналдо не са чисти нападатели, но го играят като такива, защото са винаги отпред. Рибери не си мърда от лявото крило и само участва в атаката с пас към някого. Рядкост е да го видиш да е най-отпред в атаката. Ето затова Роналдо и Меси имат повече голове. Ако Рибери е изнесен напреди му дават пасове, щеше да има 50 гола минимум.

stefanBG111
09.12.2013 19:03

И така приза на месец декември златния скункс печелят феновете на Реал по тъпотия подчертавам те изпреварват феновете на Челси със съвсем малко не се правете че знаете за какво се дава златната топка и златната обувка защото незнаете и нямате понятие прочетете малко преди да пишете че ставате вече банални

sksw
10.12.2013 02:14

Специално тази година златната топка я заслужава Рибери. Не ме интересува колко гола бил вкарал гелосания и какъв бил и колко техничен бил.. НЕ Я ЗАСЛУЖАВА. Това е положението... Обладаните фенове на Роналдо съм им слушал песента... Роналдо има по-малко голове от Меси и по-малко асистенции и купи от Рибери. Това е положението. При това положение, не виждам кое му е по-добро от двамата ? Вие си говорете, аз гледам фактите, а те са такива. Това че в последните 2 месеца се засили и вкарва голове, никой не го интересува.. Да се е сетил по-рано да играе...

selection
09.12.2013 19:20

Абе пич как не се умори да обясняваш на невежите фенове на Реал, как Роналдо е гелосана примадона, от която не става нищо, а Рибери е многократно по-добър и е краля на футбола заслужаващ Златната топка, Златната обувка и всички награди ?

NickoRM
09.12.2013 19:18

Къде съм казал ,че точно ти си казал...визирах вс от Барса.И не сам казал ,че Робен е бил по-полезен. Както и да е.Пиян съм и играя комара.Лека ви.

GrandeBarca
09.12.2013 19:15

ами не помня да съм казвал някъде,че тази година Меси заслужава повече ЗТ от Роналдо ?? ти ко помниш покажими стар коментар или нещо подобно....това,че повечето наши фенове в този сайт са заблудени и харесват Меси а не клуба ни и говорят само едно и също..не означава,че всички са такива...и поне аз такова нещо не съм казвал! ами не стм напълно съгласен с тезата ти,че Роббен бе по-полезен за Байерн от Франк *smile*

sksw
09.12.2013 19:14

Робен освен 5-6 гола, не е направил нищо друго. Рибери има вкарани колкото него голове, а отделно почти всяка голова атака минава през неговите крака, дори в 70% от случаите асистенциите за гол са негови.. Робен е добър, но това че вкарал на Дортмунд на финала (след асистенция на Рибери) и там още няколко важни гола, не го правят по-добър...

NickoRM
09.12.2013 19:11

То че си беше годината на Байерн си беше.Малко са отборите които може да бият с 4:0 и 0:3 отбора на Барса.Ама не знам къде в цялата работа забравяте Робен?Който също колкото Рибери допринесе за успехите на БМ.То щото гледам вие си признавате ,че Роналдо тази година е над Меси.

GrandeBarca
09.12.2013 19:06

НЕ,те знаят много добре..личи си,че разбират от футбол..особено този НикоРМ съм го забелязал,че е доста компетентен на тема футбол и е доста по-информиран от повечето в този сайт...но просто не иска да признае,че това бе годината на Рибери и Байерн

NickoRM
09.12.2013 19:06

бля,бля ,бляя..тоест признаваш ,че през 2010 "Златната топка" е подарена на Меси?Така го разбирам аз от коментара ти.

RealMadridista
09.12.2013 18:59

При Франко е разцвета на барса те ми говорят глупости и плюят техния закрилник... :Д

sando90
09.12.2013 18:55

Фен съм на Меси и Барселона,но тази година заслужава Роналдо да вземе златната топка.

sksw
10.12.2013 02:11

По-бърз и по-техничен ама друг път.. Малко мачове на Рибери си гледал.. Роналдо само по 1 фактор е по-добър от Рибери и това са головете... Но за голове, не се дава златната топка *smile* Дава се за най-добре представил се играч за изминалия сезон..

Marto17
09.12.2013 20:41

Може да съм фен на Реал М.. Ама Роналдо е и по бърз и по техничен от РИБЕРИ.. Абе Роналдо си е по класен.. Меси и Роналдо са машини в момента никой не е на тяхното ниво.. Рибери му помогна много целия отбор на Байерн М.. И РОБЕН,ЛАМ заслужават колкото и Рибери да се борят за ЗТ.. Ако броим отличията *wink*

GrandeBarca
09.12.2013 19:12

е нали вие заради това изкарвахте Роналдо като фаворит за головете ..елелелеле вие не знаете къде сте братле..първо така после иначе.. :Д :Д

sksw
09.12.2013 19:12

Златна топка се дава за най-добре представил се играч, а това понятие включва бързина, техника, голове, асистенции, принос за отбора (купи и т.н.). Единственото нещо по което Роналдо превъзхожда Рибери е САМО и единствено головете... КАто асистенции и принос и купи Рибери е над Роналдо през изминалата година, а като бързина и техника са равни, тъй като аз съм гледал доста мачове, а не само мачове на Реал *smile*

RealMadridista
09.12.2013 19:10

футбола според теб е асистенции и голове?!

sksw
09.12.2013 19:08

С кое ? Какво е направил тази година Роналдо.. След като Меси има повече голове, а Рибери повече асистенции и купи от него..

RealMadridista
09.12.2013 18:58

най после свестен коментар от фен на барса....

NickoRM
09.12.2013 18:57

Ето това е обективен фен!Фен на който му стиска.Евалата!

NickoRM
09.12.2013 18:55

Феновете на Барселона.Май забравихте за 2010 и реакциите ви ,а сега знаете ,че борбата ще е м/у Командира и Рибери и бързо си сменихте мнението.Сега гледате кой какво спечелил с отбора си.
Всеки знае ,че тази година топката я заслужава Роналдо ,дори и вие ,но не искате да си го признаете.Ако гласуването е безпристрастно ,то Роналдо си я печели.Няма се учудя ако не я дадат на любимеца на Платини и Блатер.

ANDRV
09.12.2013 18:44

Йохан Кройф: Кристиано е класи над мен, класи!!!

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:44

До коментар [@comment 1524368] от [@user RealMardridCR7]:

Когато аргументите свършат, започват обидите...

RealMardridCR7
09.12.2013 18:58

чесно да ти кажа Меси и Роналдо спореед мен са на едно ниво просто Роналдо ми по харесва как играе това е *smile*

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:55

Гледам, че играта за него дава добри резултати, така че... Какво ви пречи и вие да играете за Роналдо и да спечелите 16 купи за 6 години?

RealMadridista
09.12.2013 18:53

Кога себеуважаващ се футболист който се изкарва като ангел пред нас ще ритне топка към публиката на противника след като е излязла? кога ще почне да се разправя с противников играч на паркинга и да го обижда при положение че му е на един Лев!

RealMardridCR7
09.12.2013 18:53

защото отбора играе за него и от части незалужени златни топки

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:45

Аргументирай се защо класифицираш Меси като смешник и ще те черпя по една бира.

RealMardridCR7
09.12.2013 18:44

не това е истина

RealMadridista
09.12.2013 18:40

До коментар [@comment 1524354] от [@user ANDRV]:

спокойно те феновете на оня синьо-червения клуб ще ти подарят един от тяхните без това имат в излишък

GrandeBarca
09.12.2013 21:45

ако ще се връщаме толко назад във времето мога да и дам доста примери с победи на Барса с 5 или повече гола разлика над Реал Мадрид..и при това официални...всеки човек на ТИ с футбола трябва да знае повечко затова 11-1..или поне тези,които твърдят,че са фенове на Барселона и Реал Мадрид *smile*

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 20:57

Никой с нищо не се защитава. Самият факт, че ФИФА не признава този мач е показателен. Демек е на нивото на приятелски мач...

NickoRM
09.12.2013 18:59

Каталунци излезте от филма.

NickoRM
09.12.2013 18:57

Тая простотия не ви ли писна.С едно и също да се защитавате...франко това ,франко онова.

GrandeBarca
09.12.2013 18:53

и точно за тази случка..Пепе с бутоните напредвдига крака си 1 метър във въздуха и за сантиметри не уцелва точно в коляното Дани Алвеш !! и да това било чиста игра *smile*

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:51

Колко е жалко да си фен на реал мадрид... Нямате ли срам? Мен би ме било срам да се перча точно с този мач.

RealMadridista
09.12.2013 18:47

аз ти казах БЕЙЛ-11 Валдес-1 и по номерата си има съответствие *smile*

GrandeBarca
09.12.2013 18:45

е да ама друго си е да допуснеш 6 на ''крепостта'' САНТИАГО Бернабеу *smile*

RealMadridista
09.12.2013 18:42

нали знаеш че бейл носи номер 11 *smile*

GrandeBarca
09.12.2013 18:41

оня-синьо червен клуб,който ви набута 6 парцала на ''Бернабеу'' ДА ! *smile*

RealMadridista
09.12.2013 18:37

и как реши че има по голям принос за клуба си?... имаш предвид и франция сигурно дето точно заради него едвам минаха баражите

stefanBG111
09.12.2013 18:37

Ей феновете на Реал ударихте джакпота от феновете на Челси направо по кретенизъм и тъпизъм

RealMadridista
09.12.2013 18:36

До коментар [@comment 1524346] от [@user GrandeBarca]:

ми да ама това не е колективна награда а ИНДИВИДУАЛНА АМА ВИЕ СТЕ ПРОСТИ и НИКОГА няма да го разберете

GrandeBarca
09.12.2013 18:38

деца,първо се информирайте,тогава говорете :* *wink*

RealMadridista
09.12.2013 18:34

До коментар [@comment 1524337] от [@user Johan_Cruyff_14]:

що пък на вечерта ... ти днес постоянно ръсиш бисери...

ANDRV
09.12.2013 18:34

До коментар [@comment 1524337] от [@user Johan_Cruyff_14]:

"Ревльото" е класи над Йохан Кройф. *wink*

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:42

Да нямате вътрешно състезание?

sksw
09.12.2013 18:31

И нека сега да ви разгадая какво значи понятиети "най-добре представил се футболист". Това означава футболист, с най-много заслуги за отбора си, с асистенции, голове и спечелени купи с отбора си. Нека сравним Роналдо и Рибери. Като принос, двамата имат кажи речи еднаквъ. Роналдо има повече голове, но Рибери има повече асистенции и купи. И кой я заслужава тогава повече ???

madrid_arsenal7
10.12.2013 14:40

Ами приятел я погледни какво направи Рибери за Франция и Кристиано за Португалия..Просто от тези мачове се разбра кой има по-голяма заслуга!

RealMadridista
09.12.2013 18:31

Той дърви тука на памела дето е в пенсия вече ... имал по красива от ирина...

Ponchoo
09.12.2013 18:30

До коментар #88 RealMadridista

Завистта ще ви съсипе хахахаха

sksw
09.12.2013 18:30

До коментар [@comment 1524324] от [@user RealMadridista]:

Млъкни... Роналдо стои на крилото толкова, колкото аз съм чукал Памела Андерсън.. Демек изобщо..

sksw
09.12.2013 18:29

И понеже незнаете като гледам за какво се дава златната топка, ще ви кажа. В определението за какво се дава тя пише следното "Златната топка на ФИФА е футболна награда, присъждана годишно на футболист, за когото се смята, че се е представил най-добре през изминалия сезон. Връчва се след гласуване от треньорите и капитаните на националните отбори и журналисти от света." Не се дава НИТО за голове, нито за календарна година...

selection
09.12.2013 18:55

Аз те съветвам да посетиш английската страница на уикипедия и тогава да коментира за какво се дава Златната топка ..

ANDRV
09.12.2013 18:25

Ако Роналдо не я спечели, ще е срамота.

stefanBG111
09.12.2013 18:24

Колкото и да ви се иска на идиотите от Реал подчертавам Роналдо не може да се мери с Рибери този сезон камоли с Меси.Рибери я заслужава най много отидете да лъснете бастуна на Роналдо ако искате особено онзи фен на Реал по долу че много му се иска

Ponchoo
09.12.2013 18:23

Един свястен коментар Платини наистина ще направи всичко възможно да спечели Рибери както и класира Франция

RealMadridista
09.12.2013 18:21

да си я държи платими че той и без тва няма топки...

sksw
09.12.2013 18:21

Аз пък нито като бързина, нито като техника не виждам с какво Роналдо е по-добър, та толкова го говорите... По-добър ама друг път. Единственото по което е по-добър е головете. Рибери има по-малко вкарани от него, но както съм казвал 1 млн пъти, неговата роля в Байерн не е да вкарва редовно. Иначе по асистенции е над Роналдо, по титли е над Роналдо и като техника и бързина са на кантар.. Това че Роналдо напоследък се разиграл и вкарал голове, не омаловажава това, че цяла година си чеса оная работа.

RealMadridista
09.12.2013 18:55

ми индивидуалността си личи най вече при националните или там ги сменяват с клонинги? не играят те или?

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:50

Е, нали досега спорихме за индивидуални постижения, защо намесваш постиженията на Португалия. Доколкото си спомням, ревльото не вкара в онзи мач, или греша? А после Португалия била зависима от него. [@link http://www.youtube.com/watch?v=biOB2C6Wo3k]

GrandeBarca
09.12.2013 18:50

виж как се сещаш за кога ти говоря :Д :Д :Д..четирима играчи на Реал се чудаят къде са а Лео си ги задминава с лекота без прескачания на топката и какви ли още не :Д

RealMadridista
09.12.2013 18:48

КОГА?ааааа....да .... като изгониха пепе с директен без допир.. *smile*

GrandeBarca
09.12.2013 18:47

Меси със защитата на Барса неможе да се подиграе..ама редовно си го прави с тази на Реал Мадрид :Д :Д

RealMadridista
09.12.2013 18:45

той с португалия разби световния и европейски шампион испания с 4:0 а да не говорим за отменения гол заради нани ... когато меси или рибери се подиграе с защитата на барса и прехвърли касияс да се обади

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:41

Нима? Кога ревльото ще вкара хеттрик на Бразилия? Кога ревльото ще вкара 12 гола за 9 мача през календарна година? Разбирам, че за стандартите, които постави Лео, това е малко, но... За бога, дори коефициентът голове средно на мач му е по-висок в сравнение с този на ревльото, въпреки че е с две години по-млад.

RealMardridCR7
09.12.2013 18:35

хаха в националния Меси го няма никакъв

RealMadridista
09.12.2013 18:34

още един бисер...

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:34

Добре, че са мачовете на Аржентина за да оборват подобни безумни твърдения.

sksw
09.12.2013 18:33

Това важи по-скоро за Роналдо *smile* Защото целия отбор на Реал пълен със звезди играе за него. Той бие фалове, дузпи, всеки втори пас е към Роналдо или центриране.. В Барса това го няма. Там Меси или вкарва или организира атаките. Почти не помня да съм виждал Иниеста и Шави да му подадат, за да вкара *smile*

RealMardridCR7
09.12.2013 18:31

смешен си това че отбора играе за него и има 4 ЗТ и 2 от тях незаслужени не го прави най-добрия и че Шави и Иниеста му правят играта не мисли че е най-добрия *wink*

ANDRV
09.12.2013 18:30

а приятелката ти знае ли, че излизате *joking**joking*

RealMadridista
09.12.2013 18:30

кой знае някое кривогледо магаре... ще те търпи тя тук по цял ден да киснеш както съм забелязал и само ХЕЙТ!!!

sksw
09.12.2013 18:27

Малко по-красива е моята приятелка от Ирина или там както се казва приятелката на гейчото *smile*

sksw
09.12.2013 18:26

Не гледай годините и головете бе приятелче.. Гледай самата игра.. Какво като Роналдо е по-млад и вкарал повече голове.. Пак е по-слаб през този сезон... Неговата роля е да вкарва, на Рибери НЕ Е. Набии си го в главата. Да голям талант е направи за смях едни от най-големите отбори в света предния сезон и този продължава, а Роналдо и неговия Реал ядоха бой от всички.

RealMadridista
09.12.2013 18:24

той си я е чесал оная работа в ирина а ти в баба ти така че не ми се прай на интересен ... поредния масов хейтър рибери на 30 години бил по добър... той ако е бил такъв голям талант щеше да блесне преди 30...

RealMadridista
09.12.2013 18:21

Че роналдо и да я спечели той няма да ходи по глупости *smile*

RealMardridCR7
09.12.2013 18:20

Рибери има още хляб да яде докато стигне Меси а камоли Роналдо ехх дано Роналдо я вземе но не мисля тъй като Платини ще направи всичко възможно французин да я вземе :/

sksw
09.12.2013 18:23

Рибери и в момента си е добър колкото Роналдо, с разликата че Роналдо е ползван в Реал да вкарва голове, а Рибери има роля на асистент и главно действащо лице в атаките на Байерн, а не да бележи. Това е причината Роналдо да вкарва повече. А Меси е по-добър като футболни качества и от двамата. Незнам колко обладан трябва да си, за да кажеш, че Роналдо е по-добър от Меси, на фона на това, че всеки сезон Меси има повече голове и асистенции от Роналдо, а и в чисто технически план може да го направи за смях.

Ponchoo
09.12.2013 18:14

До коментар #67от RealMadridista

Всичките смешни фенове на педал мадрид никога няма да си признаят нищо те все те са на върха хаха жалки сте...

stefanBG111
09.12.2013 18:08

Хора явно нямате и понятие от футбол като ви чета безмислените коментари. Златната топка била за индивидуални качества, абе кви са тези пародии, които пишете, златната обувка е за Рибери той я заслужава, а Роналдо кажете с какво я заслужава повече от Рибери, ако броим головете, Рибери и Меси имат повече от Роналдо.Според мен в топ трябваше да бъдат вместо Роналдо и Меси Мюлер и Ройс/ Левандовски.Ще е съвсем заслужено ако я дадат на Рибери и златната топка не е само за индивидуални качества гледа се всичко трофеи;отличия;асистенции;заслугата към отбора;головете въпреки че нямат голямо значение.

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:07

До коментар [@comment 1524272] от [@user chelsea_fannn]:

Винаги ми е било странно как всичките казвате "Роналдо бил индивидуално по-добър от Рибери", след като е много малко вероятно да следите Рибери постоянно, така както го правите с ревльото. Как го правите този номер?
Сега като отговор съм убеден, че ще получа многобройни клетви за вярност в Бундеслигата, как едва ли не това ви е любимото първенство и никога не изпускате мач на Байерн... Колко печално...

GrandeBarca
09.12.2013 18:31

ти улав ли си бе!! :Д...за голвете с,които се хвалите,че Роналдо трябва да вземе ЗТ..казвам,че за това нещо си има ЗО!...ЗТ не е само за индивидуални качества деца!! може да гелдате футбол от скоро затова ще се опитам да си направя труда да ви го обясна малко по-подробно: гледат се трофеите,заслугата към отбора за даден трофей..и ДА головете....но само за голове ЗТ не се дава *smile* не мога да ви обясна по-кратко..ако исакте да се информирате слушайте коментатори, разровете се интернет и така *smile*

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 18:31

Чат пат, ама не е като да си лягаш в един за да се "наслаждаваш" на ревльото. Ето оттам идва проблема със съпоставката, че доста малко фенове гледат и двамата почти всяка седмица. Ако искаш, мога да ти избера само 10 мача на Роналдо и да съдим по тях за толкова жадуваната златна топка.

chelsea_fannn
09.12.2013 18:23

Чат пат гледам мачове на Байрн и не съм останал с впечетление , че е по - добър от Роналдо @grandebarca - пръскаш от тъпизам замълчи моля те , златна обувка за индивидуални качества ??? Боже опази

Ponchoo
09.12.2013 18:05

Месси е номер 1 няма кой да се сравнява с него нямало е и няма да има футболист като него педалдо като мине целия отбор на Барса на Ноу Камп да ми се обади по пейджъра!!!

RealMafia1
09.12.2013 17:54

До коментар [@comment 1524278] от [@user GrandeBarca]:

Ти наистина си много глупав .......

GrandeBarca
09.12.2013 17:59

Да,като баща ти *wink*

LMessi_Barca
09.12.2013 17:50

За мен Роналдо трябва да я вземе!! Играе страхотно и наистина я заслужава!! Ако Рибери я спечели, то това би било заради требъла на Байерн*smile* Нищо лично към феновете на Баварската машина, но Роналдо е по-техничен от Рибери*smile*

LMessi_Barca
09.12.2013 17:46

Тази година е или Роналдо или Рибери!!! Ако я дадат на Меси ще бъде изключително нечестно и със сигурност тезата на много хора, че наградата е оговорена ще се потвърди!!!

selection
09.12.2013 17:40

А Меси 2010 какви значими трофеи спечели ? Защото требъла беше при Снайдер, а топката я дадоха на Меси точно заради головете, а не заради спечелен трофей..Както и да е, може да се спори до утре кой я заслужава..

sakata_97
09.12.2013 17:30

Едно не ми харесва в финалната тройка и това е попадането на Меси в нея,на негово място трябваше да е 'животното' наречено Ибрахимович защото тоя направо си правеше каквото си искаше на терена с противниковата отбрана.Ибрата е лудак жалко че не е сред финалистите*angry*

chelsea_fannn
09.12.2013 17:05

Ако Кристияно не я вземе е пълна пародия

ManU_FaN
09.12.2013 17:45

Нищо против към Меси и Рибери, но наградата е индивидуална, следователно Роналдо трябва да я вземе *smile* Ако става въпрос за успехи на играча с отбора му, то това ще е Рибери , но наградата е индивидуална!

GrandeBarca
09.12.2013 17:17

Защо Кристиано да я вземе ??щом не е помогнал на отбора да спечели трофей през сезона,защо да взима Златната топка ??2013 година;Реал Мадрид: трофеи=0.....е защо тогава трябва Роналдо да я взима ?? за головете,които вкара си има друга индивидуална награда изцяло за голове-Златна обувка..подчертавам Златна обувка..и тий като Роналдо наиситна има Златен крак и вкара много голове..но без ефект за отбора си да спечели значим трофеи значи наградата,която е за КР7 е Златната обувка..друг е втпроса и Меси какво прави в тройката..на местата на КР7 И ЛМ10..можеше да попаднат Швайнщайгер и Левандовски/Мюлер...от 3та финалисти по-точно ако не я вземе Франк Рибери ще е пълна пародия *wink*

GrandeBarca
09.12.2013 17:03

До коментар [@comment 1524224] от [@user RealMafia1]:

как искаше да я дадът на Снайдер..на 14 Януари 2013 като не го бяха избрали в тройката :Д дали правилно или не това е друга тема *wink*

RealMafia1
09.12.2013 16:38

Аз лично гледам и Висшата Лига и Сериа А и Ла Лига и Бундеслигата и ШЛ и ЛЕ за теб незнам .......

paradise11
09.12.2013 16:36

До коментар [@comment 1524241] от [@user RealMafia1]:

Не се обиждай,но 95% от "феновете" на Ла Лига сте деца под 15 години и си нямате понятие от футбол,не твърдя,че Вл е най-силна или нещо друго,просто споделям фактите,половината сте фенове на Реал заради Роналдо,а другата полоовина фенове на Барса зарадаи Меси и гледате 10 мача за сезон от цялата Ла Лига.

RealMafia1
09.12.2013 16:46

Ок

paradise11
09.12.2013 16:40

Казах мнозинството,не съм казал нищо за теб,но по начина по който пишеш,се замислям.

RealMafia1
09.12.2013 16:39

Ок кажи ми как реши че съм на 15 години ? Сподели свойте широки наблюдения моляте ......

paradise11
09.12.2013 16:38

Не имам доста широки наблюдения и с всеки ден тезата ми се потвърждава.

RealMafia1
09.12.2013 16:37

Не се обиждам просто ми се струва че говориш на изуст .......

RealMafia1
09.12.2013 16:28

Както казах и аз по долу с риск да се повторя всеки един от нас си има мнение по този казус и всеки един от нас има любим отбор и любим футболист на когото да подражава влезте на www.Marca.com и гласувайте за вашият идеален отбор за 2013 година .......

kris_666
09.12.2013 16:26

Успех и на 3мата! Надявам се че Роналдо ще я спечели! *smile*

PraschoChorbata
09.12.2013 16:23

Сега чакам да я спечели Меси и да спирам да гледам футбол...*joking*...ама тя златната топка е за добри момчета така, че...

madridista98
09.12.2013 20:45

Аз като съм на 15 кво знам доста повече футболисти от Меси и Роналдо. И според мен не трябва да съдиш по възрастта! Отностно Суарез по същата логика защо не Кавани, Ибрахимович ... защо ли точно Луис ?!?

United_11
09.12.2013 17:17

БРАВО! *beer*

paradise11
09.12.2013 17:16

Написал съм,начина по който пишеш,не грамотността,това са две различни неща.

Nope_avi
09.12.2013 17:12

Да ви имам и мозъка на вас тия дето преценявате грамотноста на писане по КЛАВИАТУРА.Бре вие да не сте от някакъв професионален клавиатурен спорт....

paradise11
09.12.2013 16:32

Научи се да пишеш правилно,не съм казал да гледаш Вл и не мога да го кажа на никой,но първенствата който изброих са чиста пародия на футбол.

RealMafia1
09.12.2013 16:29

Добре шефче почваме да гледаме само ВЛ и най вече Ливърпул .........

paradise11
09.12.2013 16:27

Просто спри да гледаш пародийте на футбол,като ШЛ,Ла Лига и всички индивидуални отличия и оттам има надежда.

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 16:22

До коментар [@comment 1524224] от [@user RealMafia1]:

С риск да се повторя...Интересно как човек на отбор, който 5 месеца от съответната година се бореше да ОЦЕЛЕЕ, би спечелил каквато и да е индивидуална награда, ако ще и тази за звезда на квартала.

Не знам защо се изнервяш, ясно е, че Роналдо ще спечели. Всички видяхме какво направи ФИФА за "командира".

PraschoChorbata
09.12.2013 16:22

Досега единственият, който е получавал приза от тримата е Лионел Меси, който е печелил отличието четири пъти.
Да не си помислите, че не сте в Уинър, да, там сте....

paradise11
09.12.2013 16:07

Защо Месси е там,та той не направи нищо през календарната година,върхът ще е ако я спечели,Роналдо игра над всички,но може да се каже че във най-важните мачове не беше на висота и Реал остана без трофей,докато Рибери хем игра силно,ххем помогна много за трофеите на Байерн и най-много я заслужава той,друг въпрос,че непълнолетните пубери фенове на Роналдо(не оспорвам уникалните му качества) ще се хвърлят на безмислени псувни.Един Бале или Суарес много повече заслужава да е вместо Меси.

JoaoMoutinho
09.12.2013 16:01

Хора, разберете, че никой никого не слага в тази класация. Тримата футболисти заслужаващи "Златната топка" се избират чрез гласуване на най-добрите треньори в света и капитаните на националните отбори.

Salient
09.12.2013 16:00

Напълно очаквано беше да са тези тримата. Сега остава да разберем в какъв ред ще са.

peti2v
09.12.2013 16:00

Според мен, ако Рибери я спечели няма да е заслужено. Няма да го сравнявам с Меси и Роналдо, за да не ми приказвате, че бил по-добър... Просто няма как някой безпристрастен да отрече, че съотборникът му Робен я заслужава много повече от него!

angel.bonev.908
09.12.2013 16:00

И според мен Рибери я заслужава най-много, като фен на Барса го казвам. Той просто спечели всичко възможно, а това играе най-важната роля в избора за победител, не колко гола си вкарал. Може да си вкарал 2487423 гола, ама като не си спечелил нищо ще си с пръст в уста.

zipovic
10.12.2013 00:19

мом4е 4 ри златни топки и 2 6ампиоски лиги как така нали у6 трябвало се пе4ели 6ампионската зада я заслужи6

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 16:31

Ако нямаме какво да кажем, ще тръгнем с клишета.

RealMafia1
09.12.2013 16:31

Хахаха не просто понякога по умния отстъпва .....

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 16:29

Да не ти липсват думи?

RealMafia1
09.12.2013 16:26

Няма да водя този диалог повече с теб явно няма да намерим консенсус по този въпрос ......

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 16:24

Да.

wesselin1994
09.12.2013 16:16

Мислиш ли, че Меси заслужава да е в тройката тази година? Просто питам, не мисли, че се заяждам..

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 16:13

Доста са се пестили, като са ти давали мозък на тебе... Интересно как човек на отбор, който 5 месеца от съответната година се бореше да ОЦЕЛЕЕ, би спечелил каквато и да е индивидуална награда, ако ще и тази за звезда на квартала. Самият факт, че слагаш Иниеста, че и Шави (*lol**lol**lol*) за претенденти, показва изключителна липса на каквато и да е футболна култура, да не говорим за безпристрастност. Тъжно е колко пъти Меси ви е порил и злобата, която сте насъбрали през всичките тези години. Ще се радвам за Роналдо да я спечели. Ако можех, бих гласувал за него. Не за друго, а поне да спре да реве, а феновете му да получат душевен оргазъм, с който да компенсират за всичките години посредственост и вечно второ място. Нека да му я дават всяка година, едва ли ще се задоволите само с 2013-та. Но пък от случая ще излезе една хубава метафора.

paradise11
09.12.2013 16:12

Не просто този трофей не е обективен и е с цел Печалба на пари от безмозъчни деца,който знаят само Роналдо,Меси и в по-добри случеи Бейл и Неймар,иначе златната топка само по себе си е пълна пародия,защо не беше дори след номинираните Суарес,който влачи Ливърпул цяла година сам и вкара 20+ гола във ВЛ,все въпросителни.

madridista98
09.12.2013 16:10

Викаш Рибери я заслужава най-много защото спечели всичко ! А през 2010 защо не я взе Снайдер ?!? Той дори игра и финал на световно ?!? Ама това си е за тогава нали хахаха

RealMafia1
09.12.2013 16:01

Не говорехте така през 2010 година мишки сега понеже всички виждате на къде отиват нещата и обърнахте другата страница колко сте .(заслепени)........нямам думи да ви опиша

Schweini31
09.12.2013 15:43

Според мен я заслужава най-много Рибери защото спечели с Байерн всичко възможно а ''Златната топка'' се дава именно за такива отличия нямам нищо против Роналдо дори и той да я вземе,но не направи нищо с Реал а Рибери взе всичко мое мнение.

NickoRM
09.12.2013 16:03

То и Снайдер спечели всичко през 2010 на клубно ниво ,гарнирано с страхотно Световно ,но...сещаш се какво стана *smile*

NoDiggity
09.12.2013 15:57

Това отличие и заради това се казва златна топка, а не златна обувка!! Роналдо ако ще и 500 гола да е вкарал файда никаква, след като Реал остана с калъфките миналата година!

RealMafia1
09.12.2013 15:56

Приятелю това отличие е индивидуално а не колективно затова се нарича Златна топка а не Златните топки така че изобщо не се заблуждавай един РОБЕН заслужава сто пъти повече от тоя плехар Рибери

RealMafia1
09.12.2013 15:40

Отново ставаме свидетели на поредната пародия меси не игра от януари до април тази година сега пак го няма 2 месеца а те го слагат сред тримата финалисти вместо един Ибрахимович един ХАВИ ИНИЕСТА

Отговор
:
11
angel.bonev.908
09.12.2013 23:21

Ае това феновете на Мадрид сте уникални същества сериозно. Тука обективни са само NickoRM и sdw. С тия момчета може да се води нормален разговор или спор. Другите сте фенове на Мадрид откакто Роналдо заигра там. А от тогава мили мамини колко титли и купи имате спечелени, а ??? Те миналата година ни били сцепили в дербитата... Е-е-е, спечелихте ли нещо, НЕ СПЕЧЕЛИХТЕ!! А така, правилен отговор. Кой отбор ви би 6:2, 5:0 и 4:0. Правилен отговор - БАРСЕЛОНА. Извинявам се, тоя резултат 4:0 е на друг отбор, "гранд" от Испания - Алкоркон, играят в Сегунда Дивисион, и са на водещото 11то място. Значи, вие не сте се събличали в час по физкултура, големи разбиратели станахте. Ако имате успехи, цяла година всичко да мачкате - моето уважение, може да се месите. Ама при положение, че наляхте над милиард за селекция и нямате нищо на лице, малко е несериозно да сте на всяко гърне похлупак. Ние си мерим, с извинение п*шките, а вие си тикате г*за. Истинските фенове на Мадрид ще си признаят, което трябва, както и аз си признавам, че в момента не сме най-добрите, и че Байерн тая година ни разчекнаха.

RealMafia1
09.12.2013 15:57

Добре бе кажи ми с какво Меси заслужава повече от Ибрахимович да е в тази тройка а :?

angel.bonev.908
09.12.2013 15:55

Не си прав! Меси не игра от януари до май, появи се за 2 срещи през юни. След това се изгуби пак. Септември месец го бяха видели на 3-4 тренировки и от тогава никой не го е виждал. Какви са тия от УЕФА, че изобщо го слагат в тая класация, та той дори един гол няма за Барса и нищо не е спечелил тая година..... големи са балъци нали ?????? Отиди се оплачи според мен, най-добре ще е .... аман вече от тая "пародия"

Just_one
09.12.2013 15:38

Меси как ще е единственият??!!2008 година да не би да не я е спечелил Роналдо???!!!

paradise11
09.12.2013 16:10

Момче замълчи,че се излагаш зверски,фен на Реал Мадрид,Челси и Борусия Дортмунд и си на 24 години,едва ли някой трезвомислещ над 18 би казал,че Роналдо я заслужава най-много,защо не я дадоха на Гара Дембеле,ако ще е за много голове,това че е вкарал много голове на третокалсни отбори от Испания не значи нищо,да голмайстор на ШЛ,но помогна ли на Реал да спечелят нещо.Отговори си сам.

RealMafia1
09.12.2013 16:04

*thumb_up*

Johan_Cruyff_14
09.12.2013 16:03

2008-ма беше друга награда.

United_11
09.12.2013 15:35

Как така единственият, който е печелил отличието от тримата е Лионел Меси? Роналдо го спечели през 2008 година.

Bundesligarcho
09.12.2013 15:34

Само да не е Меси тоя път,че ми писна вече едно и също. И Роналдо да я спечели ще ме е яд по-малко.

red_army_10
09.12.2013 15:27

Според мен от Байерн трябваше да са двама, но както и да е. За мен от тези трима Меси ТАЗИ ГОДИНА заслужава най-малко Златната топка и тук не включвам каквито и да е пристастия.