Байерн унижи Вердер със 7:0, шоу на Рибери (видео)

18:33
Байерн унижи Вердер със 7:0, шоу на Рибери (видео)
Байерн Мюнхен сгази Вердер Бремен със 7:0 на "Везерщадион" в среща от 15-я кръг на Бундеслигата.

Шампионите записаха 13-та победа от старта на кампанията и остава непобеден. Не е тайна целта на ръководството на баварците - шампионската титла, без да бъде допуснато нито едно поражение. За момента това не е проблем за възпитаниците на Хосеп Гуардиола.

Байерн поведе в 21-та минута след пробив на Франк Рибери по левия фланг. Последва остро центриране по земя в малкия пеналт и Лукимия си вкара автогол в опита си да избие топката в корнер.

Шест минути по-късно Тони Кроос центрира от фаул и Даниел Ван Буйтен удвои преднината на своя тим, след като засече топката с глава и прати в долния десен ъгъл на вратата на Вердер.

Контра на гостите в 38-та минута донесе нов гол. Мюлер проби по десния фланг и с пас по земя намери непокрития Франк Рибери, който бе останал сам срещу Волф и нямаше проблем да го преодолее.

Шоуто с марка ФК Холивуд продължи и след почивката. Франк Рибери продължи да се подиграва с отбраната на Вердер. В 60-та минута французинът даде асистенция за Марио Манджукич, оставяйки го сам на празна врата. Хърватинът протегна десния си крак и се разписа, правейки резултат 4:0 за гостите.

Осем минути по-късно Марио Гьотце намери Томас Мюлер на чиста позиция в пеналта с полувисоко центриране. Нападателят на Байерн стреля с едно докосване и прати топката в долния ляв ъгъл на Волф.

В последните седем минути унижението за домакините стана пълно, след като във вратата им се разписаха Франк Рибери и Марио Гьотце. След този мач Байерн събра 41 точки и остава едноличен лидер в Бундеслигата.

Състави:

Вердер: Волф, Лукимия, Гебре Селасие, Калдирола, Гарсия, Макиади (Баргфреде. 61), Фриц, Хънт (Йълдъръм-72),Елия, Петерсен,Ди Санто (Екичи-61)

Байерн: Нойер, Рафиня, Ван Буйтен, Боатенг (Данте-62), Алаба, Рибери, Кроос (Кирхоф-70), Тиаго Алкантара (Пизаро-76), Гьотце, Манджукич, Мюлер

Видео от мача вижте ТУК!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

valer4y
08.12.2013 01:39

ей такъв Байерн обичам да гледам! Бой колкото може и това е!

GrandeBarca
08.12.2013 00:37

ехееееее хаххахаха..няма какво да говоря.....ако в Бунделигата загубиш от Байерн с по-малко от 3 гола разлика е равно на това да си шампион....Честита титла баварци,спокойно можете да играете с отбора набор 98' за да си пазите играчите за ШЛ..:Д :Д :Д

RealMadrid_4ver
07.12.2013 23:46

Значи да вкараш хеттрик в плайофите не е толкова важно, по-голяма заслуга имаш ако головете дойдат след удари и рикошети *lol* . Това разбрах от някои коментари :Х

Bayern85_
08.12.2013 00:22

И още нещо,аз гол не съм видял без удар,а ти?

Bayern85_
08.12.2013 00:21

А аз разбрах,че ако стоиш като конус на центъра,и ти подадат три пъти,и те изведат сам срещу вратаря и вкараш.Ти автоматично ставаш носител на зл.топка,нищо,че играта не е само в атака.Нищо,че Рибери се връща до наказателното си поле,за да отнеме топката.Докато един друг,както казах,стои като конус на тренировка,и само ламти за внимание.

madridista98
07.12.2013 21:59

Дортмунд загуби няма да е лошо в следващия си двубой баварците да си получат и златните медали :ДД

Nope_avi
07.12.2013 21:41

"Шоуто с марка ФК Холивуд продължи и след почивката" Хахааа много четете коментари бе Уинър.

Bayern85_
07.12.2013 23:00

Не очаквай нещо оригинално от тези малоумници,те пак като са пуснали статия за мача,пак добре.

Paladinov
07.12.2013 21:33

Невероятен Байерн ! Какво са виновни баварците,че отборите в Германия си пускат играчите,те предлагат офертата и толкоз. А колкото до спора за златната топка през 2010 след требъл и полуфинал на световно Шнайдер остана зад Меси с какво ще ме обедите тогава,че Рибери я заслужава повече от Роналдо като 4 години по късно отново се съпоставят отборните успехи срещу индивидуалните.

omerrr89
07.12.2013 21:22

Дортмунд 0-1 Леверкузен

Поредната жертва на наглите баварци - Дортмунд ! Крадат играчите на съперниците си

Шалке - Нойер
Щтутгарт - Гомез
Дортмунд - Готзе

и други !

sksw
08.12.2013 05:29

И само да те светна, че Байерн купиха САМО Гьотце от Дортмунд. Никой друг. Ако Дортмунд са много велики, можеха и без него да се оправят.. Така че това не им е оправдание.. Проблема на Дортмунд е, не че те са станали по-слаби, а че Байерн и Леверкузен са станали още по-силни спрямо предния сезон..

sksw
08.12.2013 05:27

Байерн разчитат на 90% немци в състава си, повечето от които дело на школата и т.н.. Да купуват играчи, но тези играчи когато са ги купили са били малко известни нали, като изключим Гьотце.. Подбират си добре играчите. Не като вашите отборчета, да дават милярди за играчи и накрая да ядат бой *smile* Не ме интересува кой сме купили, важното е да размажем всички !

smoby94
07.12.2013 22:07

Байерн са виновно че защитниците на Дортмунд се изпоконтузиха?

deucec
07.12.2013 21:10

Уинър сложете червена точка на статията :Х

sksw
07.12.2013 20:15

А като говориш за изцяло, защо не погледнеш 3тия на колко е в Испания по титли спрямо Реал които са 1ви и Барса *smile* По-зле е положението и от Германия.. Това че Байерн мачкат последните 2 сезона, не прави немското по-безинтересно или Байерн тотален доминант. Доминант са последните 2 години. Но както вече казах от 90-та насам Байерн има 11 титли срещу 12 за други отбори. Което говори, че в последните 20 години, Бундеслигата е много интересна. Защото както вече казах за този период в Англия Юнайтед и в Испания Реал и Барса са мачкали много повече останалите *smile*

Johan_Cruyff_14
07.12.2013 20:03

И сега ако ФИФА наистина не подпира португалския ревльо, трябва да удължат срока за гласуване, така както го направиха и за Роналдо...

selection
11.12.2013 11:33

И е задължително да се гласува за него като е разрешено да се смени вота ? От ФИФА ясно казаха, че удължаването е заради ниската активност.А, защо да не се обърне внимание на невероятния сезон, който прави, а и на класирането на Португалия на Мондиала ?Да не би миналата година да не се отдели също толкова внимание на Меси, когато счупи рекорда на Герд Мюлер ? И всъщност от ФИФА ясно показаха, на кой симпатизират, и определено не е Роналдо..

Johan_Cruyff_14
08.12.2013 18:06

Това не е вярно, защо иначе ще дават възможност на вече гласувалите да променят гласа си? А многобройните материали за него са например присъствието на Роналдо на корицата на "Fifa Weekly" в последната седмица на гласуването, отделянето на половината списание за него, както и думите, че е "единствен и неповторим, а световното ще е шоу не заради Меси или пък Рибери, а именно заради него". Всъщност се радвам за това, поне най-накрая ще спре да реве.

selection
08.12.2013 11:59

Защо пишеш глупости ? Срока беше удължен заради ниската активност на анкетираните, а не заради друго.И какви са тези статий за Роналдо, ако може да ми обясниш ?

Johan_Cruyff_14
07.12.2013 20:42

Не, те го удължиха СЛЕД като Роналдо вкара хеттрик на Швеция. Рибери откъде да знае, че ще го удължат? Да не говорим и за милионите фаворизиращи Роналдо статии, пак с източник ФИФА...

iIce3Maann
07.12.2013 20:35

Когато увеличиха срока за Златната топка не беше само за Роналдо. Рибери също можеше да се възползва от мачовете на Франция срещу Украйна. Така че не излизайте с номера, че срока е удължен заради Роналдо.

Johan_Cruyff_14
07.12.2013 19:58

И айде после и някои фенове на Реал, видимо незаинтересовани от немски футбол, ми обясняват как едва ли не Роналдо заслужавал Златната топка, а Рибери не бил най-добрият играч на Байерн, но бил избран за лице на тима от медиите... Просто БРИЛЯНТНО представяне на Франк!

Johan_Cruyff_14
07.12.2013 20:39

Айде сега, Роналдо носил Реал и Португалия на гърба си... За Португалия ще се съглася, защото там няма кой друг, а и те не са направили нищо впечатляващо, но Реал... По-скоро там се играе за него, или поне това е брилянтната тактика на италианеца. Срещу Украйна втория мач Рибери беше брилянтен, всяка атака минаваше през него. Малоумно е да питаш какво бил направил, след като очевидно не си гледал мача. А в началото на сезона, когато играчите още свикваха с философията на Пеп, Рибери измъкна Байерн в редица мачове, да не говорим пък за финала на ШЛ, където и двата гола бяха гениално замислени от него, а пасът за първия беше магически.

sksw
07.12.2013 20:35

Носи си оная работа той.. Реал и Португалия са супер силни отбори с играчи за милиони. Стига с тия глупости.. Ами срещу Украйна Рибери бе главния виновник за 2 от 3-те гола, тъй като тези 2 гола дойдоха след негови удари и рикошет. Явно не си гледал изобщо това. И не е нужно да носиш на гърба си даден отбор само с голове. Роналдо може да вкарва, но БЕЗ Рибери, този Байерн който знаете, няма да е същия.. Защото почти всяка голова атака започва или минава през него..

drogba_fen_911
07.12.2013 20:22

Байерн е колектив, докато Роналдо носи Реал и Португалия заедно на гърба си. Рибери какво направи срещу Украйна? И двамата я заслужават еднакво, ама извънземен играч като Кристиано не заслужава само 1 път да я е печелил..

sksw
07.12.2013 19:49

И като говорите колко ЛЕСНИ били Вердер и как били на нивото на Левски, да ви кажа че същите тези Вердер бяха победени ЕДВА ЕДВА от Борусия Дортмунд в Дортмунд с 1:0 в началото на сезона, когато Борусия бе с всичките си титуляри и когато победи 4:2 Байерн за Суперкупата *smile* Така че имайте в предвид това, преди да говорите от кое ниво били Вердер *smile*

Duhcheto_messi
07.12.2013 19:37

Хванах ги на Хендикап в Еврофутбола. Мерси много баварци и да продължавате да ми носите печалби за напред*beer**blush*.

stefanBG111
07.12.2013 19:25

Байерн е просто като урагана света Юда. помита всичко по пътя. Единствените отбори, които могат да се мерят на този етап с Баварците са Дортмунд и Арсенал, просто не виждам друг отбор, който да ги спре към пореден требъл, даже напомнят на първата година на Гуардиола начело на Барса когато смазваха всичко и взеха 6 трофея.

martinski8447
07.12.2013 19:17

Господ да ни е на помощ! Направо не ми се гледа във вторник....*sick*

basti31
07.12.2013 19:12

В Бундеслигата имало 1 отбор... ми то в ШЛ като участват най-силните отбори от другите първенства да не би да е по-различно? И там Байерн мачка всичко наред. Да ви припомня, че станахме първия отбор с 10 поредни победи и то срещу отбори като Барса, Ювентус, Дормунд и Ман Сити.

omerrr89
07.12.2013 19:06

Байерн убива конкуренцията... Германия - Ла Лига номер 2.. само че тук има само 1 отбор

miro211
07.12.2013 20:17

Ла лига е по- зле! Срещу Леверкузен Байерн направи Х (ако си забравил) а Дортмунд е един от малкото отбори които са били Байерн последният сезон (за купата). В Испания имаме една Барса и един Реал . Така че сравнението е неуместно.

sksw
07.12.2013 20:09

Приятел, май неможеш и да смяташ. Дортмунд къде ги забрави ? Значи от 90-та до ден днешен, т.е. за 23 години Байерн са станали общо 11 пъти шампиони, а други отбори са ставали 12 пъти. Не ми говори ОБЩО титли колко имат.. Нали говориш за доминации в Германия. Давам ти за последните 23 години статистика. 12 титли за Байерн, 11 за други. Понеже от основаването на Висшата лига са минали 21 години, да кажем махаме титлите от 90 и 91, за да е честно и статистиката става 12 за Байерн, 10 за другите. Сега ще ти кажа и в Англия как е, там Юнайтед в последните 20 години имат 13 титли, а другите 8. В Испания положението е още по-трагично, защото там Реал и Барса са били победени само 4 пъти в последните 21 години. Ето ти сравнение по първества за период от 21 години. Сега просто замълчи...

elkunaguero
07.12.2013 19:58

Я ПАК ? КОЙ СТАВАЛ ШАМПИОН ? 1 Байерн Мюнхен 23 *confused* 2 Борусия Мьонхенгладбах 5 3 Вердер Бремен 4

sksw
07.12.2013 19:46

[@link http://bg.wikipedia.org/wiki/]%D0%9F%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B0_%D0%91%D1%83%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%B3%D0%B0 По принцип виж по-надолу последните 20 години кой е ставал шампион и после виж в Англия и Испания, преди да говориш *smile* Преброй колко пъти някой друг отбор е ставал и колко Байерн. После преброй по същия начин за Юнайтед в Англия и за Барса и Реал в Испания..

elkunaguero
07.12.2013 19:36

Попринцип само Байерн става Шампион.

sksw
07.12.2013 19:19

Напротив, ако погледнеш статистиките в Англия, Германия и Испания, ще откриеш че в Германия повече пъти през годините някой е побеждавал Байерн и е взимал титлата, отколкото да речем някой е побеждавал Юнайтед в Англия или Реал и Барса в Испания. Когато това се промени, мога да се съглася с теб, че Байерн са абсолютен доминант. До тогава Байерн си остава доминант в последните 2 години *smile*

darin.ivanov.129
07.12.2013 19:09

За разлика от ЛаЛига тук няма подкупи под масата за въвеждането на делегирани ТВ права и заеми от банките за обезпечаване на самочувствието на единични супер звезди. Всичко си е постигната с работа и при равни условия.

_elbarca__
07.12.2013 19:01

този отбор ще влезе във историята със 4 поредни спечелени ШЛ

Spairo
07.12.2013 18:59

И Арсенал се доближава като качество до Байерн, да не забравяме кога и срещу кого е последната им загуба и после бавеха на тъча от страх, а именно срещу топчиите, които през този сезон за още по-добри и не се знае дали ако се срещнем срещу Байерн няма да ги отстраним този път.

sksw
07.12.2013 19:18

Байерн бавеха, защото имаха комфортен аванс от първия мач в Лондон, където ви надраха от бой с 1:3. На реванша не си мръднаха пръста да тичат *smile* Дано се паднете пак с Байерн тази година да видиш как ще биете хахах

sksw
07.12.2013 19:16

Какъв Арсенал бе.. Байерн не си мръднаха пръста в Мюнхен и затова бавеха, иначе ако играеха както трябва, щяха да ви размажат както стана на вашия стадион. Какви филми, какви 5 лева..

darin.ivanov.129
07.12.2013 19:03

Защо феновете на Арсенал говорят за победата си над Байерн сякаш не са паднали с 1:3 на собствения си стадион? Ако толкова искате да имате победа над Байерн която целия свят да ви признае тогава да бяхте ги отстранили. Победа в протоколен реванш това ли са победите на Арсенал. Като се замисля, да това са. Все пак повече от феновете ви не помнят или не са виждали последната ви титла?!?

sksw
07.12.2013 18:53

Нека тези които много знаят за Рибери, да са гледали или ако не са, да изгледат този мач специално (макар че всички са като този) и после да говорят дали заслужавал или не златната топка *smile*

miro211
07.12.2013 18:51

Ееее най- сетне се сетихте бре. Аман от това Английско Испанско Италианско даже на турското обръщате повече внимание все едно че в тия първенства са последните финалисти от ШЛ. Бравоооо БЛАГОДАРЯ ви Уйнър че написахте поне една статия за Байерн. Препоръчвам ви да напишете статия и за Дортмунд Леверкузен ако не знaете втория и третия в немското *lol*

Lokomotivec1926
07.12.2013 18:46

Този резултат е добре познат на феновете на Барса. *lol**lol*

Fcb10
07.12.2013 22:02

Лесно се събира резултат от два мача ама Барса ви треснаха жалкия Риал на кочината ви Бернабеу. 66666 !

paradise11
07.12.2013 18:43

Иначе честито на Байерн за победата,просто в момента са над всички ,а имаше фенове който искаха Гуадиола да се маха,да ги чуя сега. Като качество на състава единствено Ман С и Челси се доближават до вас,Барса и Реал за мен не са на това ниво.

paradise11
07.12.2013 18:41

После имаше разговори според,който Бундеслигата ставала все по-равностойна,извинявайте НО Байерн е в пъти над всички отбори,няма как отбор с традиций и редовно участваш в евротурнирите да бъде буквално ,,пребит'' от Байерн.

miro211
07.12.2013 18:52

виж миналият сезон на Байерн има най- малко 10мача с подобни резултати

paradise11
07.12.2013 18:47

Е разбира се,но тези резултати станаха "ежедневни" за Байерн,просто са над другите отбори в момента.

basti31
07.12.2013 18:46

Във всяко първенство от време на време се получават подобни резултати, те и Сити разгромиха Тотнъм с 6:0, но това е единичен резултат и не показва реалните възможности на дадения отбор.

basti31
07.12.2013 18:41

За този мач нямам какво да се каже, тотално ги смазахме. Честито на феновете на Байерн!

Schweini31
07.12.2013 18:41

Каквото и да кажем ще бъде малко с една дума ''БЕЗПОЩАДНИ СМЕ'' най-добрия отбор в света,но бих искал да помоля редакторите на този сайт да започнат да обръщат малко повечко внимание на "Европейския клубен шампион'',а не само на Барселона,Реал и други отбори от Англия,не че имам нещо против тези отбори,но трябва да се обръща внимание и на нас защото вече почти няма фенове на Байерн тук най-много по 3-ма,4-ма. Напред БАВАРСКА машино.

darin.ivanov.129
07.12.2013 19:05

Да си пишат каквото си искат редакторите, това е България все пак. Защо да отделят време за статия за най добрия отбор в света като можеш да пишеш новинки за това как Иниеста пръднал на тренировка или Роналдо излиза с левия крака от Ферарито. Препоръчвам ти за новини директно сайта на отбора, поне знаеш, че четеш истина.

Bayern85_
07.12.2013 18:38

Резултатът говори сам за себе си,който не е гледал мача,е изтървал доста.

Bayern85_
07.12.2013 19:33

Не се напъвай,че вашите отборчета падат от отбори на същото ниво,като не си гледал мача,недей да се изказваш.Говоря за нашата игра,а не за противника,капиш?

IvanIR
07.12.2013 18:56

Бате къв трее да си да си сложиш аватар на Чърчил *lol* ....много ми е интересно *lol*.....Евроспорт обаче се оказва яка ТВ ....диеми ....Нова спорт *lol*...нещо....немами....*lol**money*...ае *beer*

YUNOFF
07.12.2013 18:44

Вярно, че резултатът е разгромен ама моля ти се не сме изтървали много в момента Вердер Бремен са по-слаби и от Левски........