Манчестър Сити изнесе изчерпателна лекция на Тотнъм (видео и снимки)

17:24
Манчестър Сити изнесе изчерпателна лекция на Тотнъм (видео и снимки)
Отборът на Манчестър Сити разби Тотнъм с 6:0 и пропусна да вкара още много попадения на шпорите в мач от 12-ия кръг на Висшата лига, игран на стадион "Етихад".

Гражданите за пореден път доказаха, че са безпощаден тим при домакинствата си и след като в началото на сезона победиха Манчестър Юнайтед с 4:1, сега записаха повече от убедителен резултат и срещу друг претендент за топ 4. Двубоят започна отлично за Сити, като още в 13-ата секунда Хесус Навас откри след грешка на Юго Лорис при изчистване.



В 34-ата минута Сандро Кордейро си отбеляза автогол, докато се опитваше да блокира изстрел на Алваро Негредо, а малко преди почивката Серхио Агуеро покачи на 3:0.

В началото на второто полувреме Агуеро се разписа за втори път, а до края на мача Алваро Негредо и отново Хесус Навас направиха унижението за Тотнъм.



Представянето на шпорите бе под всяка критика, като Андре Вилаш-Боаш може да се радва, че отборът му не допусна двуцифрен брой голове.

С тази победа Сити се изкачи до четвърто място с 22 точки, докато Тотнъм се смъкна до девата позиция след втората си поредна загуба.





σιτιτοτεναμ ourmatch.net by ourmatch

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

GARVANA11
07.12.2013 06:10

На 29 декември 1999 г. Челси става първия отбор от Висшата лига с титулярен състав, съставен само от чужденци. На 14 февруари 2005 Арсенал

излиза със състав, в който и титулярите, и резервите, общо 16 футболисти, са чужденци.
нема как да са уважавани *smile*

GARVANA11
07.12.2013 02:54

Шампион на Англия: (2) 1950/51,1960/61
Носител на Купата на Англия: (*cool* 1901, 1921, 1961, 1962, 1967, 1981, 1982, 1991
Носител На Купата на Лигата: (4) 1970/71, 1972/73, 1998/99, 2007/08
Носител на Комюнити Шийлд: (7) 1920/21, 1951/52, 1961/62, 1962/63, 1967-/68(споделена), 1981/82(сп.), 1991/92(сп.)
Носител на Купата на УЕФА: (2) 1971/72(първият носител в историята),1983/84
Носител на КНК: (1) 1962/1963 само чети 1-я носител в историята 1-я британски отбор 1-я еди какво си 1-я *smile* и тва в продължение на век не на последните 15 години *smile*. по твойта логика лудогорец са по велики от левски цска славия локо ботев локо пд незнам с литекс как ше се разберат ахахахах

GARVANA11
07.12.2013 02:48

и незнам от къде си извадил на Тотнъм купите ма изтрий тоя сайт *smile* ето ти да си ги имаш
Шампион на Англия два пъти - 1950-51 г. и 1960-61 г.
Носител на Купата на Английската Футболна Асоциация осем пъти - 1901, 1921, 1961, 1962, 1967, 1981, 1982, 1991 г.
Носител на Купата на Лигата в Англия четири пъти - 1971, 1973, 1999, 2008 г.
Носител на Купата на носителите на национални Купи през 1961-62 г.
Носител на Купата на УЕФА два пъти - 1971-72 и 1983-84 г.

headhunters
28.11.2013 15:47

Тия неща които изписа в 20 коментара пак няма дори и половината на титлите и успехите на Челси *lol* , къде ми нареждаш тотнъм до МЮ и Пуул?!

GARVANA11
26.11.2013 13:57

През февруари 1912 на 37 години умира основателя на "сините" - Гус Миърс. Този сезон, Челси постига голям успех като се добира до полуфинал за Купата на Англия, но губи от Нюкасъл Юнайтед с 3:0. До началото на Втората световна война, клубът прави още няколко добри участия в тези мачове за Купата, а в първенството заема места в средата на класирането. виж какво се е смятало за успех за челси .....Последва прогрес, който се дължи в голяма степен на шотландския национал Томи Докърти, който поема клуба на следващия сезон.Още през 1963 г., Челси става вицешампион на Втора дивизия, а през следващите години не слиза по-надолу от 9-то място в Първа лига. Следват нови добри участия в Купата на страната - през 1965 и 66 играят полуфинали , а през 1967 играят финал, но губят в решителния мач с 2:1 от Тотнъм.... Влиза в историята като четвъртия английски отбор носител на КНК.до 2003 почти нищо.дори виж и легендите на клуба са след 2003 година *smile* тва е ''великия'' челси

headhunters
28.11.2013 18:41

Къде пропусна това, че Челси са печелили 2 пъти КНК?!

GARVANA11
26.11.2013 13:44

мисля че е достатъчно да изчакаш 100 години ,и евентуално тогава да си отвориш устата за сравнение между Тотнъм и челси *smile*

GARVANA11
07.12.2013 02:44

говорим за традиции говорим защо един клуб е велик,тва че челси имат некви успехи последните 10 години,постигнати на гърба на един човек или по точно на парите му никога няма да ги направи велик клуб,просто той си отива и челси става същото тимче което е описано по доло,да отбележа не от мен *smile*ще се радват на полуфинал за някоя купа *smile*.и един съвет когато не си в час за какво иде реч не се обаждай най малкото е смешно,но винаги е жалко *smile*

headhunters
28.11.2013 18:45

А бе ти май нещо не си в час *lol* , направи си сам сметката Челси - ВЛ 4 пъти, ФА къп - 7 пъти, Купа на Лигата - 4 пъти, КШ - 4 пъти , ШЛ - 1 , ЛЕ - 1 , КНК - 2 пъти, Суперкупа на Европа 1 . Тотнъм - ВЛ 2 пъти, ФА къп - 8 пъти ( за последно сигурно когато си бил на 1-2 годиники ) , Купа на лигата - 4 пъти, ШЛ - 0 , ЛЕ - 0 , КНК - 1 , Суперкупа на Европа - 0. Айде пак прави сравнения между Челси и тотнъм *erm**lol**joking*

GARVANA11
26.11.2013 13:43

Тотнъм са един от 2-та клуба в англия с купа всяко едно десетилиетие.другия не е челси.

GARVANA11
26.11.2013 13:40

1992 - Става основател на Висшата лига. Пол Гаскойн е продаден на Лацио за рекордните 5,5 млн. паунда.

GARVANA11
26.11.2013 13:38

1973 - Печели купата на футболната лига. Тотнъм става първият клуб, вдигал отличието два пъти.

GARVANA11
26.11.2013 13:38

1967 - ФА къп е спечелена за пети път. На финала в драматичен мач Тотнъм поставя на колене Челси с 2:1.

GARVANA11
26.11.2013 13:37

1963 - Печели КНК и става първият британски отбор, спечелил европейско отличие. Тотнъм мачка с 5:1 Атлетико (Мадрид) с голове на Грийвс (16, 80), Дайсън (67, 85) и Уайт (35). Джими Грийвс става най-резултатният играч на "шпорите" с 37 гола за един сезон.

GARVANA11
26.11.2013 13:36

1951 - За първи път шампион на Англия (футболната лига). Печели и Суперкупата на страната

GARVANA11
26.11.2013 13:36

1921 - Втори триумф за ФА къп, "шпорите" бият Уулвърхемптън Уондърърс с 1:0 на "Стамфорд Бридж". Печели Суперкупата (Чарити Шилд) след 2:0 над Бърнли. *smile*

GARVANA11
26.11.2013 13:29

след ливърпул манèстър и нотингам Тотнъм са най-успешния английски тим в европа.единствения непрофесионален отбор печелил някога най-стария турнир в света купата на ФА .Тотнъм са 1 клуб направил дубъл в англия за 20 век.велиìето и уважението се гради с години история не с 15 години *smile* за това са велики някои клубове,та челси не могат да се сравнват дори с нотингам и престън *smile*.сега са фактор но ще видим за колко дълго.и незнам какво толкова говориш за шампионска лига,мене щеше да ме е срам ако я вземем по тоя начин за 120мин един корнер в 90мин и това ако е шампиона на европа *smile*.поинтересувай се когато Тотнъм печелят как го правят *smile*

headhunters
25.11.2013 16:15

Ами щом казваш ще питам , обаче не мога да разбера как на един средняк може да му се вика велик отбор ?! Разбирам да са печелили ШЛ, да са доминирали поне в Англия повече от 1 сезон, обаче не виждам въобще с какво са велики точно Тотнъм, може да са велики, но само за техните фенове..

headhunters
25.11.2013 12:47

Чета ви коментарите и не мога да разбера с какво са велики точно пък Тотнъм?! Ставали са цели 2 пъти *lol* шампиони, взели са ФА къп 6-7 пъти и били велики?! Сериозно?? *joking**lol**joking*

GARVANA11
26.11.2013 13:22

няма и как да стне челси са отбор от 15 години Тотнъм имат история с която само манчстър юнайтед и ливърпул може да се похвалят в англия.а челси са като литекс тръгва си абрамович и до там *smile*.

headhunters
26.11.2013 00:51

Сравнени с Тотнъм сме по-голям отбор разбира се *smile* , може да сме много далече от Пуул, Юнайтед и т.н , ама я ми кажи Тотнъм или Арсенал случайно да имат ШЛ? Тотнъм дори нямат на половината титлите на Челси :Д , не виждам никакво място за сравнение.. особено пък между Тотнъм и Челси.. *smile*

biser_gerrard
25.11.2013 21:11

Не искам да се заяждам ама и вие не сте кой знае колко по-голям отбор от Тотнъм *smile*

GARVANA11
25.11.2013 14:34

питай в англия,тук няма смисъл *smile*

GARVANA11
25.11.2013 03:47

ма и аз що се занимавам с деца *smile* е там викайите на стадиона и после се чудете защо така стават нещата *smile* успех сладури

martinski8447
24.11.2013 23:36

Каква класа само! Убийствени контри, страхотен нападателен тандем, много добра защита! Просто всички звена играеха на топ ниво и се видя , това е най- силният ни мач от началото на сезона. Сега трябва да запазим концентрация и да започнем да печелим колкото се може повече точки и навън. Не мога да не похваля и Кун, може би като форма в момента е много близо до Меси и Роналдо, много бърз ,техничен и вкарващ почти всеки мач! CTID!

GrandeBarca
24.11.2013 19:13

тцтцтцтцтцтцтцтцтц,Тотнъм лелелее скъцанци бате тццтцтцц...ТОП 4 ама друг път...тая година ТОП 4 е ..Арсенал,Челси,Пуул и Сити

NoDiggity
24.11.2013 18:55

Майко мила тия са ги убили! :Д Не съм гледал мача ама Тотнъм с толкова нови попълнения чак с 6:0 да паднат е срамота..

NoDiggity
24.11.2013 20:10

Така е! Вие най-добре знаете какво е паднеш жалко - 8:2 примерно.. ние паднахме 4:1 защото нямаме качествени футболисти в момента, а тия накупиха сумати му такива и пак нищо не правят!

Apcenalffan
24.11.2013 19:13

Тоя говори, че е срамота да паднеш с 6-0 при положение, че те загубиха с 4;1 ... Това е конкретно.

TheoWalcott14
24.11.2013 19:09

нито пък и ние да паднем с 8:2 *wink* много се напълни с хейтъри ;...

Apcenalffan
24.11.2013 18:59

Не е и много достойно да паднеш с 4:1

wesselin1994
24.11.2013 18:40

Тотнъм ли са много зле или Сити са адски добри домакини... Май малко и от двете *lol*

valer4y
24.11.2013 18:23

Тотнъм имаха нужда от това, супер слабо начало на сезона и тази шестица трябва да им покаже, че нещата не вървят. А Сити на техния стадион мачкат

RMcF_
24.11.2013 18:18

Лека полека новите футболисти в Сити започват да изплащат парите, които бяха дадени за тях през лятото. Особено Навас днес беше невероятен с 2 гола и 2 асистенции Негредо с гол Фернандиньо с асистенция.. АГУЕРО просто не спира да бележи...

Hazarddddd
24.11.2013 18:15

Ако бях фен на Тотнъм, нямаше да влизам в спортни сайтове поне месец!*joking*

panew
24.11.2013 18:07

Щорите получиха заслужената тояга. Бяха ми писнали още от предишните 3 победи с по 1-0 от дузпи и много се радвам, че Нюкасъл и Сити особено им показаха реалността. Отделно, 9 вкарани за 12 мача е атака на отбор борещ се за оставане във лигата, няма какво повече да се говори, фактите са факти и те показват, че Тотнъм са пиленцата на Лондон.

visca_barca95
24.11.2013 18:05

Нямам какво да кажа, $ити тотално ни показа как се играе футбол. Почти целият отбор беше безобразен, никакъв стимул за игра не показахме, очаквах, че Вияш-Боаш ще предприеме нещо по-ефикасно, но уви! Дано си вземем поука от тази тежка лекция, COYS !!!

LevskiSf92
24.11.2013 17:54

Ех повече,повече трябваше да им турят на пернатите *lol* *lol* *lol*

scouser_pool
24.11.2013 17:49

Добре това се превръща в ненужен хейт и губи формата си на спор , Тотнъм били смешен отбор , Ливърпул нямали класа глупави комнтари

ynwaLFC
24.11.2013 17:45

Какво ми сравнявате Тотнъм с Ливърпул.. това е все едно да сравняваш трабанче с ферари.. разликата е от Земята до небето.. всеки трезвомислещ фен може да потвърди думите ми!

Ludogorec1
24.11.2013 17:45

Голям бои 6-0 Тотнъм скоро няма да се отърси от този ма4 Мани си бяха класа в този двубои и го показа със резтулта та *ball**ball**ball**ball**ball**ball*-0 *joking**joking**joking*

Gopcho
24.11.2013 17:37

Гледам Солдадо всеки мач, този човек не е за тотнъм ... Агуеро ги прави криви подиграва се на зищитниците, а Солдадо му е дай успоредно на голлинията и се надявай да вкара. Тотнъм играят доста приличен футбол, няма значение с кой играят и дали са гост или домакин. Просто им липсва класа в нападение. Защитниците и дефанзивните защитници ОК, от там нататък всички могат да се сменят, които играха този мач! Сити бяха да не кажа 100% като им се отдаде положение!

aguerkosan16
24.11.2013 17:37

гуд гейм, ту партс, фифти фифти , по 3 гола на полувреме..вери гуд

Hotshield
24.11.2013 17:35

Мога да кажа, че ако миналия сезон Тотнъм бе фаворит за 4ката, а ние бяхме аутсайдер, сега е напълно различно, защото ние мачкаме всичко, а Тотнъм всеки ги мачка! *lol**lol*

GARVANA11
24.11.2013 17:34

До коментар [@comment 1515268] от [@user Hotshield]:

а срещал ли си ме? или всеки който ти каже истинат е тъпо копеле,кажи ми кво е ливърпул след 90 година?

GARVANA11
25.11.2013 02:54

само българин може да си помисли че като вложиш 100млн ще ти се изплатят още същия месец или година *smile*.ето и челси колко години подред абрамович фърля по 70-80 млн докато станат що годе отбор *smile*.да не забравяме и твойта барселона колко години фърляше луди пари за да излезе от сянката на реал .а относно юношите забрави виж английския национален отбор и си направи сметка какви юноши.виж вишата лига ако не са чужденците какво ще е *smile*.а ериксен е контузен поне за месец.

GARVANA11
25.11.2013 02:48

Тотнъм са велик клуб не защото го казвам аз *smile* в Англия всички ги уважават но ти си далеч от тея неща*smile*.мога да ти кажа топ 5 на клубовете в Англия - ливърпул манчестър юнайтед Тотнъм евертън и нотингам. по уважение сред английските фенове виждаш ли някои разлики в мнението на бг феновете?казах каквото има за мача и не обидих никой *smile* тва са моите разбирания за футбол не съм гений,но по вашите коментари си личи едно омраза, и радост от загубата на един велик клуб.да сте ме видяли след някой мач в който сити челси пул или арсенал са играли слабо да съм идвал да се кефа ? не съм защото за да си велик клуб първо трябва да се научиш да уважаваш съперника дори когато губи катастрофално.и в допълнение ще кажа че единствения английски клуб който заслужаваше шампионската лига с играта си е арсенл,тогава нямаха късмет с барселона,а напротив барселона извадиха луд късмет.

aguerkosan16
24.11.2013 20:13

Е какво като са дали 100 млн..Юнайтед не паднаха ли и те 6:1,4:1... не че искам да хейтвам Юнайтед но просто парите нямат нищо общо с резултата.. АВБ е виновен..съсипа играта на Спърс

selection
24.11.2013 20:02

Не е играл, защото е контузен.А начина по който изхарчи парите АВБ е под всякаква критика..

IvailoGeorgiev
24.11.2013 19:46

И аз така си помислих *lol* *thumb_down*. Аз не разбирам как така клуб, който е похарчил над 100 милиона паунда и има претенции за топ 4, дори за шампионската титла според теб ще пада със 6-0. Вместо да се инвестират пари в млади и талантливи играчи па дори и за благотворителност, средствата са изхарчени на вятъра. Заслужено си я получихте тази тояга за да ви се покаже къде ви е мястото в елита на английския футбол. П.С. Кристиян Ериксен започна ли като титуляр и изобщо игра ли? Някой ако може да ми каже. *smile*

overdrive
24.11.2013 18:23

Играли сте с класа ? *lol*

paradise11
24.11.2013 17:50

Каква класа бе филмар,много харесвам Тотнъм като отбор,ами вие играхте по-зле и от Фулъм.Отчайващо зле,поне гледай коментарните студиа и аналзите по нова спорт и диема, да се образоваш поне малко,откъм футболна гледна точка.

chelsea_fannn
24.11.2013 17:50

Вие сте свикнали с кризата , няма ка кда се оправдавате с нея ? Как може да слагаш Кокошките до Най - великия английски клуб ( ливърпул) "Тотнъм ще вземат шампионска лига като станат шампиони и ще я вземат с игра,не с късмет :0 както я взеха всички английски отбори до сега с мн мн късмет" - Прочети внимателно.... Сега иди пий една студена вода , след това си намери едно въженце и се огледай за някое дърво с по здрави клони ...

paradise11
24.11.2013 17:48

Оправдане с криза.ШОККККККККККККК. За първи път чувам

GARVANA11
24.11.2013 17:47

дори при 0:6 играхме с класа,и не се оправдаваме с криза : както правят в ливърпул *smile*

Hotshield
24.11.2013 17:42

Научи се на чист БЪЛГАРСКИ ЕЗИК и тогава ми говори за КЛАСА! Ливърпул винаги е бил един от най-големите отбори в света, дори като беше в криза ... магията винаги я е имала в този отбор за разлика от вашия жалък тим!!! На това 6:0 ли викаш класа?!? *lol**lol*

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:42

с тази игра...не виждам кога ще станат шампиони,какво остава за носители на ШЛ

GARVANA11
24.11.2013 17:41

Тотнъм ще вземат шампионска лига като станат шампиони и ще я вземат с игра,не с късмет :0 както я взеха всички английски отбори до сега с мн мн късмет *smile*

GARVANA11
24.11.2013 17:38

преди да след НЕ,но преди 80 пък Тотнъм са най големите *smile* нещата се въртят само арсенал са си купили мястото *smile* иизвинявай кой змачкахте тоест ливърпул кой смачка? арсенал ли Тотнъм ли евртън ли манчестърите ли? челси ли убягва ми кой от тези отбори победи ливърпул? я си виж мача с арсенал и ще види колко ви е класата *smile*

Hotshield
24.11.2013 17:38

Моето момче, Ливърпул е бил отбор винаги и след 90-та година, (НИЕ ПАК ИМАМЕ ПОВЕЧЕ ТРОФЕИ, ДОРИ 2 ПЪТИ ПОВЕЧЕ, ВКЛЮЧВАЙКИ ШЛ през 2005-та) от твоя "ИЗМИСЛЕН ЛОНДОНСКИ ОТБОР"! *wink**lol**beer*

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:38

Ливърпул след 90 година е носител на купата на УЕФА и трофей в ШЛ,както и има изгубен финал в ШЛ,2 суперкупи на Европа и други трофеи в Англия *smile* Тотнъм кога ще го види това?

TheoWalcott14
24.11.2013 17:36

и преди и след 90-та са по-голям отбор от вас *wink*

overdrive
24.11.2013 17:31

Честито на Сити. Днес те убиха Тотнъм, които просто бяха изключително зле и трябва да са доволни, че загубиха само с 6:0, защото можеше и да е по-зле. Дали този сезон щорите ще се класират поне за ЛЕ ? С тази игра няма шанс ! Може би трябва да се вземат някакви мерки и АВБ да си ходи ..

KingGeorge
24.11.2013 17:39

Леви и Люис лятото красноречиво дадоха да се разбере, че имат доверие на АВБ и ще му позволят да довърши проекта си. АВБ ще довърши този сезон, и вероятно ще започне и следващия начело на Тотнъм. Дали е за добро или за лошо, кой знае.

Juventus333
24.11.2013 17:35

Ами като гледам как играят му давам още максимум 2 мача. Не повече. Много са зле момчетата. Жалко за тях дадоха около 100 милиона за трансфери, а не могат да вкарат. Положението за тях е трагично.

enjo2
24.11.2013 17:29

До коментар [@comment 1515260] от [@user Nanas18]:

а пък ние не спряхме *lol**lol**lol**lol**lol**lol*

overdrive
24.11.2013 17:29

До коментар [@comment 1515260] от [@user Nanas18]:

Ами браво ли искаш да ви кажем !? *lol*

sakata_97
24.11.2013 17:29

Такъв позор скоро щорите не бяха яли*lol**lol* Сити ги направи отбор приличащ на тим от Конфедерациите*joking*

sakata_97
24.11.2013 18:08

Хаха ти ли тръгна да ми говориш за статистики и разни си глупости бе паляк,погледни си малкото отборче какви бъркотии върши и тогава ми обяснявай какви съм ги говорил,направо смешен ми ставаш колкото отбори ти беше днес*lol*

Hotshield
24.11.2013 17:34

Млъкни, защото си смешен беее! *angry*

GARVANA11
24.11.2013 17:32

имаме да гоним до 2:8 *smile* икласирането е важно май месец *smile* а относно тва кво са ни направили сити : само фен на арсенал може да си го помисли : виж статистиката на мача и ще разбереш малко пвече от футбола не само да гледаш резултата,защото ако Тотнъм излезат с 7 защитника и 2 вратари се откйазвам от тях ако ще да станат шампиони *smile* харесвам стила харесвам духа харесвам Тотнъм не защото побеждават,а защото играят това което харесвам.ти защо си избра арсенал? ако се обосновеш освен че си ги гледал на финала за шампионска лига или дето нямали загуба един сезон : си ми ясен

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:30

искаш да кажеш от конференциите ;д

paradise11
24.11.2013 17:24

До коментар [@comment 1515252] от [@user Nanas18]:

ХАХАХАХАХХАХАХХАХАХХАХХАХАХХА,развеселявап ме!

THFC1882
24.11.2013 17:23

Това днеска направо е унижение. 6:0 просто ....

man_city_fan
24.11.2013 17:20

Жалко , че извън ''Етихад'' не играем и 20 % от тази игра . която показваме днес , иначе до някаде и Щорите са си виновни , защото не показаха никаква игра...

tishowinner2
24.11.2013 17:20

Агуеро и Негредо най-добрите ?? Коментатора да дойде и да ме хване за оная работа ...

man_city_fan
24.11.2013 17:21

Той каза , че са едни от най - добрите , не най - добрите , омръзна ми от такива жалкарчета като тебе...

GARVANA11
24.11.2013 17:16

незнам къв бой е ма знам Уеб че вече е съдя на сити не на юнайтед,и е малко смешно при 5:0 за да си заслужи парите да не дава фалове дузпи.в тоя мач сити нямаха нужда от тва.най хубавия момент футболен в целия мач е когато Ленън върза клиши и я завря между краката на кой беше смешник там,без да използва ръце както правят агуеро туре и компания,на тея мишки ако им свири чужд съдя ше имат 90% фалове в атака,затва и в европа ги газят.ма Уеб си е Уеб *smile* иначе заслужаваха си победата сити не чак такава но с 2 асистенции на Лорис става *smile*

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:19

да се оправдават,когато падат с 1-0,2-1 може ама когато губиш с 5-0...е смешно

chelsea_fannn
24.11.2013 17:18

Винаги имате оправдание...

THFC1882
24.11.2013 17:14

Жал ми е да гледам отбори си толкова слаб ... Това не е Тотнъм от преди 1 година. 110 милиона на вятъра. За мен всичко тръгна на долу след като уволниха Хари Реднап. Жалко, но в момента освен да западаме няма какво друго да се случи. Честито на феновете на Ман Сити. В отбора им има достатъчно потенциал за да могат да спечелят титлата !

GARVANA11
25.11.2013 03:27

всеки си има мнение,и какво очакваш след като увода ти е върху автогола?1 първич гол на сити не е късмет тва им е заучено само дето Лорис нема да пази на други отбори..поне този сезон и навас както по доло писах от 1000 вкарва по същич начин 999 късмет е когато изпусне 1 *smile*.относно обръщането и Тотнъм са обръщали,относно играта мен лично одавна не са им се радвал така лъха спокойствие сигурност рано или късно ще стане.до сега имаме най много удари към вратата и в нея и ако това значи че Тотнъм не са направили нито един мач представяш ли си ако направят *smile*.така се разви мача ранен гол хубав пас на Лорис 2 гол малко по лош пас на Лорис 3 гол и после за сити беше лесно затворени на контра,защо не играха така със съндерланд?а Тотнъм както играе със сити така игра и с нюкясъл и с челси и с евертън.някъде четох по надоло че реднап бил ни вкарал 2 в 4-ката.факт но можеше ли нещо повече за мен НЕ и затова си отиде за мен напълно правилно.заради тва че можело да стане селекционер на англия било се отразило на отбора,ми виж малко че става едно и също 3 години подред всяка година февруари март той чка да стане селекциноер на 3-те лъва така ли *smile*.фен съм на Тотнъм и не бях за реднап,и както виждате няма нито един английски мениджър който е направил отбор в последните 20 години,може би само кийгън но само може би *smile*

GARVANA11
24.11.2013 17:45

тебе кой ти каза че харесвам офанзивния футбол?или че офанзивния футбол е класа другото не е? миналия сезон за Бейл както казах беше късметлийски както сити днес *smile* лично аз бих го продал още на 50млн но затова Леви е бизнесмен а аз не :,а относно играта при Реднап,та нали нямаше спокойствие отзад беше пълна паника изнасянето на топката почти добре че беше модрич ако не минеше през него сеедно играеше махленски отбор,последните 5 минути незнаеха къде се намират как и какво да правят паника и шаш тва беше при реднап :

scouser_pool
24.11.2013 17:40

Омг , само това ли видя от целия ми коментар както и да е , гледах мача и знам какво видях , и също знам , че се случват автоголове или такива резултати , но аз имам в предвид целия ви сезон до момента , ти казваш , че харесваш стила на игра , което е странно казваш го все едно сте били много офанзивни , аз поне не съм впечатлен до сега от атаката ви не само този а и миналия сезон когато Бейл ви мъкнеше , при Хари Реднап не знам как не си го видял , но точно при него бяхте много офанзивни и за това Челси,Юнатед Сити ви биеха някои мачове с по 3,4 на 0 , но пък имаше много в които ви бихте с по толкова и повече и и грахте супер красиво!

ynwaLFC
24.11.2013 17:39

6 Гола = "Върза им" *lol**lol*D*lol**lol*:

chelsea_fannn
24.11.2013 17:37

Спри бе всички ти се смеят ....

GARVANA11
24.11.2013 17:35

хахаха : има ли някой отбор да не си е вкарвал автогол? ако има такъв ще е най класния : сами виждате кво гледате,за вас е нужен само резултата за да знаете кой е бил по-добър в мача,грешка не само за вас за всички в България за това и футбола ни е на такова ниво *smile*

chelsea_fannn
24.11.2013 17:34

Тогава не ни водеше Моу... 08-09 беше сезона

scouser_pool
24.11.2013 17:33

Значи преди малко говориш за класата на отбора колко била голяма , пък автогол като си вкара някои от играчите ви не го ли броиш за липса на класа , какъв късмет е да ви правят толкова положения пред вратата , късмет е ако бият от центъра и вкара или вкара с някакъв рикошет на вас 5 чисти гола ви ги сложиха ако бяхте толкова класни колкото твърдиш щяхте както другите класни отбори правят когато губят с 2:0 или 3:0 като Юнайтед или Челси и да обръщат резултата а не да чакат да паднат с 10 0 не се заяждам , но това са пълни глупости които пишеш , Тотнъм нямат нито един убедителен мач от началото на сезона а Реднап дето уж сте се борили за 5о място е единствения дето ви е вкарвал в топ 4 последните 10 години и то 2 пъти просто имаше малшанса Челси да спечелят ШЛ 2012

Hotshield
24.11.2013 17:32

Помня, че в ШЛ на ваш терен направихме 4:4 в реванша. *wink*

chelsea_fannn
24.11.2013 17:29

Как да не се оправда бе ти болен ли си бе ? Виж си отново коментарите .... Тва са точки така ли ? Сити като взха титлата с Голова разлика ? Много ...Моя Челси няма как да падне с 3:0 при Моу Челси в официални мачове е допускал само веднъж 3 гола ...

GARVANA11
24.11.2013 17:27

за разлика от теб нито веднъж не се оправдах тоя е виновен или ония,коментирам тва което виждам,а вие виждате само резултата *smile* да голям е но за мен е всеедно дали ще падна с 10 или с 1 гол тва не е турнир тва са точки,сигурен съм че при 3:0 твоя челси ще се затворят да не паднат повече виждал съм го и донякъде ги разбирам,но аз не бих,бих играл като Тотнъм дори да падна и с 10 *smile*

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:26

да бе ясно..ти Сити ги изкара някакви аматьори

GARVANA11
24.11.2013 17:24

искаш ли да видим колко пъти от сити ше бият като 1 гол,и колко пъти ше вкарат,а тоя навас 1000 пъти да я бие от там без вратар нема да я вкара така,е тва е късмет и става, автогола си е майсторство,ако беха майстори тоя треаше да скъса мрежата не да чака сандро да си я вкара *smile* гола на негредо чесно ти казвам че тая с главата е 100 пъти по чиста виж си мача със съндерланд *smile*

chelsea_fannn
24.11.2013 17:24

Спри моля те ..... Много зе излагаш

scouser_pool
24.11.2013 17:22

хаха

paradise11
24.11.2013 17:22

Да няма друг отбор с името Тотнъм,който гледаш,защото този няма 1 добър мач от началото на сезона,3мача ги взе с измсилени дуспи и още 2 с голове в последната минута,в прав текст вие не трябва да сте в топ 10,не знам за каква класа говориш,след като сте вкарали 8 гола за 12 мача.

THFC1882
24.11.2013 17:22

Аве човек стига ве, каква класа ? Играта е трагична, само подавания никаква скорост и трагична защита. Три от победите са ни след 1:0, а две от тези са след дузпи ! Това не е никаква класа !

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:21

ти сериозно ли бе човек :О да казваш,че на Сити им се е усмихнал късмета...това какъв късмет е ? да биеш с 5 на 0 не е късмет

Juventus333
24.11.2013 17:21

5-0 и им е вързало. Е от това по-голяма глупост скоро не бях чувал. Внимавайте и на Юнайтед да не им "въжре", че тогава ще е много зле....

GARVANA11
24.11.2013 17:19

его и тоя,ако реднап беше останал си оставахме средняшки отбор който се бори за 5 място,сега имаме класа дори и сити нямат тая класа,върза им тоя мач,гледай ги със съндерлан да ги видиш същите играчи като губят как не могат да спрат топката и да се уцелят на 2м *smile*.има и такива мачове прекалено мн късмет за сити и малко не достигна на Тотнъм да изравнят тва е *smile*

Nanas18
24.11.2013 17:11

Я си млъкнете !!!!!!!!!!!!

Лорис подари 2 гола за това загубихме
скоро ще спука балона Арсенал

scouser_pool
24.11.2013 17:17

Пхаха , ти сериозно , понякога просто трябва да преклониш глава пич

dzhalev_71
24.11.2013 17:15

Бах ги и в подаръците. Вчера Боруц ни подарил победата, та днеска Лорис подарил победата. Таз година Коледа май е през ноември нали смешко.

omerrr89
24.11.2013 17:08

хубаво е че харчиха над 120 млн евро. Кой е този Ламела как ще струва 30 мил евро ?????????????

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:14

Ламела направи много добър сезон в Рома,но да...в днешно време като направиш един добър и резултатен сезон струваш много парА

dzhalev_71
24.11.2013 17:06

Нека тази победа на Сити е поздрав за смешника Nanas18, дето много му знаеше устата вчера. Нищо лично към другите фенове на Тотнъм. Те са пичове.

Juventus333
24.11.2013 17:17

Ти нямаш ли срам? Отбора ти пада с 5 гола разлика и ти пак не свеждаш глава. Не мога да повярвам какви хора има.

dzhalev_71
24.11.2013 17:16

Топ 4, в който вие много надъханите да ни биете не влязохте. А къде сте тая година - май на 9-10 място. Mind the gap chicken

Nanas18
24.11.2013 17:15

Кой трофей сте спечелили тук, бе, ? Не виждатели колко сте жалки Празнувате топ4 ? [@link http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/05/20/article-2327380-19E07B03000005DC-175_634x454.jpg]

Juventus333
24.11.2013 17:05

Тотнъм са толкова слаби, че даже ми е смешно. Няма какво да кажа вижте им играта. Преди когато Реднап ги ръководеше играеха къде, къде по-красив и атрактивен футбол. Този резултат с който падат в момента е напълно заслужен. *smile*

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:01

чакаме 5 дузпи за Тотнъм

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:23

и ти ако си на 36 години......

GARVANA11
24.11.2013 17:22

когато някой непрофесионален клуб вземе купата на Англия може да говориш за купи,защото всяка купа в момента може да се вземе от всеки.ма да си върнат аматиорския статут Ливърпул и да земат купата на Англия нема как стане,виж си набора бе само си чувал за величието на тоя клуб и никога не си го гледал :

BuTaMuH_C
24.11.2013 17:16

когато Тотнъм постигне нещата,които Ливърпул са направили...тогава казвай,че са смешен тим и изобщо не си прави да ми казваш,че успехите на Ливърпул са в историята

GARVANA11
24.11.2013 17:12

ти ли се обади с вашия смешен тим *smile* я трай може да се обади някой от ливърите дето е бил достатъчно голям да ги наблюдава 80-те години.

DanGeRoUs7
24.11.2013 17:09

*joking*

bayo45
24.11.2013 17:00

Каква е тази простотия от Тотнъм хич не мога да я разбера мааму стара.Излизат да играят със смъкнати гащи и на туи одгоре надупени.Срам? И друго?Продадоха наи-добрият си играч за куп пари и купиха цял звод играчи на броика които за нищо не стават.До миналата година Венгер правеше така и наи после се осъзна.Фен съм на Арсенал но не мразя Тотнъм за разлика от много други и просто не ми е безразлично и не се радвам на това което гледъм в момента.*stop**erm**sad*

paradise11
24.11.2013 16:58

Ами позицията на Тотнъм е доста нереална,взеха поне 6 точки с нереални дуспи и имаше мач,в който вкараха в 85 минута срещу Хъл ако не се лъжа,тези 2 поредни загуби са доло-горе като реванш.

enjo2
24.11.2013 16:52

Сити разпори смешните Шпори *lol**lol**lol* МУХАХАХАХ

_beroe_
24.11.2013 16:49

Кво правят тия Сити *confused*

scouser_pool
24.11.2013 16:58

Сити-Юнайтед 4:1 , Нюаксъл 4:0 , Норич 7:0 , колкото и да слаби Тотнъм не може да отречеш силната домакинска форма на Сити , и да паднаха от Байерн , същите Байерн които обраха всичко миналия сезон и биха Барса и Дортмунд като гости с0:4 0:3

_beroe_
24.11.2013 16:52

Да,но нали знаеш, че играеш толкова колкото противникът ти позволи. *wink*

madridistaaaaaa
24.11.2013 16:50

По-точният въпрос е какво правят Тотнъм,а отговорът е - нищо!

scouser_pool
24.11.2013 16:48

Еми нормално Реднап си тръгна и се развали колектива ,разбира се не само той Модрич също , който е един от най-добрите плеймейкъри в света , Адебайор му спадна формата и така , на Тотнъм миналата година особено втория полусезон всичките голове им ги вкара Бейл и то не е като да кажеш както Меси и РОналдо вкарват след създадени ситуации сами срещу вратаря ами все далечни удари няма никакво движение и разиграване , само бързината на отбора дето подобри АВБ нищо друго

aa2
24.11.2013 16:47

Тотнъм - голова разлика 9:11, голова разлика на отпадащ отбор за 13 кръга.Слаба работа...

scouser_pool
24.11.2013 16:51

Чак пък изпадащ...но със сигурност не изглеждат като за топ 4 което много ме радва от пристрастна гледна точка*lol* ...единствено ако играчите още не са се разиграли и не сме им видяли потенциала като отбор , но няма цял сезон , ако до 5,6 кръга не си оправят формата трудно ще влязат в топ 4 не само този ами и следващите 2,3 сезона поне

scouser_pool
24.11.2013 16:44

Сити с мега силната атака и домакинска форма ако не станат шампиони пък на!

aa2
24.11.2013 16:44

Непознаваем Тотнъм.Колкото и да ги мразя ми е жал да ги гледам такива...за 1/3 от сезона 9 гола - срам, срам, срам!!!Те скоро ще станат с минусова голова разлика, ако вече не са.

elkunaguero
24.11.2013 16:41

Агуеро има 10 гола а целия отбор на Тотнъм 9 *lol*

PIMPDreamS
24.11.2013 16:36

тоя Сандро ако му бяха дали червения картон, нямаше да вкара автогол :Д:Д не играем много добре, ама от 7 удара 3 гола е добре ^^

eislands
24.11.2013 16:32

Сити най добрият домакин във Висшата лига

teenage_head
24.11.2013 16:32

Когато става въпрос за унижение - Сити са най-добри... спор няма!

eislands
24.11.2013 16:39

все пак Байерн е най добрият отбор в света

drogba_fen_911
24.11.2013 16:35

Да определено, унижиха и Байерн даже *lol**lol**lol*

LondonChels
24.11.2013 16:34

хехе голям кеф унижават ман юнайтъд както си искат :Д

paradise11
24.11.2013 16:29

Благодаря на целият екип на Уинър за бързата реакция и се надяваме да няма такива грешки повече!

KingGeorge
24.11.2013 16:29

С 10-0 дано да паднем, писна ми. Никога не съм виждал Тотнъм толкова скучен и безидеен, направо не мога да ги гледам вече тоя сезон. 100 милиона паунда за нови футболисти и това са резултатите... Срамота! По-добре да се ползваха момчета от школата като Хари Кейн вместо тия новите, които нищо не правят.

teenage_head
24.11.2013 16:38

А за твоя комент - един голям плюс. Точно този сезон, в който Сити станаха шампиони, до края на зимата Тотнъм наистина играеха най-красивия футбол и за мен също бяха уникален отбор и заслужаваха да станат шампиони, преди да се заговори, че Реднап ще поеме Англия. После се сринаха, но в крайна сметка голям отбор не се става за 1 сезон. Напълно нормално е, докато израстват като манталитет, да започват силно и завършват по-слабо, но всичко става с времето. Уволнението на Реднап им беше най-голямата грешка. Колкото до АВБ - започвам да си мисля, че просто не е за Англия този треньор - може би трябва да се върна в Португалия или примерно да се пробва в Испания или Бразилия.

scouser_pool
24.11.2013 16:36

Наистина играха много красиво при Реднап , независимо какво казват за АВБ нито в Челси нито в Тотнъм ме е убедил засега да е такъв специалист какъвто го изкарват , имаше страхотени играчи в Порто просто , а и не е кой знае какво постижение да спечелиш Португалското Първенство или Лига Европа с този отбор , все едно Барса да спечелят Ла Лига което е напълно естествено , може би е малко преувеличено най-добрия отбор в света да са били Тотнъм при Реднап дори доста , но бяха стабилнички а Бейл още не беше стигнал пика си

paradise11
24.11.2013 16:30

Така е,просто след като уволнихте Хари Реднап,когато за мен бяхте най-добрият отбор в света изобщо и играехте най-красивият футбол в Европа.

overdrive
24.11.2013 16:27

Почивайте в мир шноли !

overdrive
24.11.2013 16:37

Благодаря и не приемайте коментара ми твърде лично. Повечето ви трансфери бяха добри и не знам дали просто ви трябва още време или има някакъв друг проблем. Мотивацията също като че ли липсва при вас този сезон.

KingGeorge
24.11.2013 16:32

Честито за победата ви вчера.