Венгер вдигна мерника, отправи психоатака "РВП" към Манчестър Юнайтед

10:01
Венгер вдигна мерника, отправи психоатака "РВП" към Манчестър Юнайтед
Мениджърът на Арсенал Арсен Венгер следва очаквана стратегия, за да обезвреди най-силното оръжие на Манчестър Юнайтед в предстоящото неделно дерби на "Олд Трафорд". Френският специалист си позволи да нарече Робин ван Перси "артилерист завинаги" с ясната цел да увеличи напрежението върху холандския голмайстор.

"Когато го привлякох в отбора (б.р. Арсенал), Робин беше на много малка възраст. С него изживях много трудни периоди, а сега е играч от световна класа. За мен той е футболист на Арсенал", заяви Венгер, който все още трудно приема факта, че бившият му възпитаник играе за големия съперник Манчестър Юнайтед.

Венгер припомни, че бившият асистент на сър Алекс Фъргюсън - холандецът Рене Муленщайн, е изиграл ключова роля за преминаване на Робин ван Перси в редиците на червените дяволи.

Суперсблъсъкът между Манчестър Юнайтед и Арсенал е утре от 18:10 часа българско време.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

roden
10.11.2013 15:44

[@link https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1462906_385352958264221_962335058_n.jpg]

murat4eto1982
10.11.2013 00:02

Към фенчето на арабския отбор,ако пишеш тука само и само да изразяваш някво безтоиностно мнение е начи не си за тука,кво ми говориш за ман сити че е голям отбор ли не никога не е бил голям тои си е отбор от чемпиън нали сещаи се разликата между ТИТЛЕНАЛ и манафското сити е огромана моито момче,а фенове ужким де на този отбор стават разбирасе некви дечица тука по на 13-14год,и мкогато ТИТЛЕНАЛ е печелил те неса били планирани

Fabars
09.11.2013 14:59

Ако сте му следили последните изказвания ще разберете колко е Артилерист. Все едно едно никога не е бил в Арсенал.

Gopcho
09.11.2013 14:55

Мисля, че арсенал утре ще загуби(юнайтед са си юнайтед и играят добре срещу арсенал), но това няма да промени нищо в битката за титлата. Арсенал са супер отбор тази година и показват доста голям разтеж ... не са отбора, който вкарва много и допуска леки голове. Видя се с мача в Германия да отидеш там и да биеш "дортмунд" си иска доста голяма класа! Ама това, че аз си мисля, че юнайтед ще бие може пък да стане точно обратното, ако бях сигурен в това щях да заложа колата на тях .., така че, реално погледнато мача е "троен".

durduland
09.11.2013 14:26

Какви филми бе пич- иска ти се или не футболът е до голяма степен бизнес и пари- и съм наясно с финансовото положение на Юнайтед- не мисля че има какво да ги събори през следващите поне 10 години, а най-вероятно тенеденицията ще продължи. И Милан и Интер са зависими от собствениците си. Какви сравнения ми даваш не е истина. Не съм казал, че Юнайтед всяка година ще печелят титлата или нещо такова- но Юнайтед далеч не е потъващ кораб.

durduland
09.11.2013 15:07

Ние му благодарим. И м/у другото не ме интересува - ако ще Юнайтед и 10 години да не спечелят трофей. Всеки си има причина да е фен на любимия си отбор и само комплексирани хора се отъждествяват с успехите на отбора си и се подиграват на фенове на чуждите отбори за липсата на успехи. Когато бием се радвам много, когато губим ми е кофти, но и в двата случая живтора прдължава и има много по-важни неща. Просто не мога да повярвам, че има хора, които наистина смятат, че в Юнайтед ще настъпи някаква епохлна криза, че следват години само на провали и т.н. Просто МЮ, Барса и Реал успяха да се наложат най-добре на маркетинговия пазар и извличат големи ползи от това във финансово отношение. Някой задавал ли си е въпроса защо винаги именно мачовете на тези отбори от ШЛ са предавани, независимо с какви анонимнци играят, защо навсякъде от ВЛ приоритетно е излъчването на МЮ. Естествено е обаче след като начело на отбор е бил 26години САФ, да има период на адаптация.

Salient
09.11.2013 14:57

Никога не сме спирали да му благодарим. Приносите му за клуба далеч не се ограничават до спортно-техническия аспект! *smile*

Salient
09.11.2013 14:53

Напълно съм съгласен с всичко, което каза! *thumb_up*

overdrive
09.11.2013 14:52

Благодарете на САФ за това.

Big_Di
09.11.2013 13:57

[@link https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1391650_10151746653146658_1660490080_n.jpg]

darin.ivanov.129
09.11.2013 13:27

Абе няма такива като артилеристите. Правят няколко победи и вече са най-добрите. Спокойно Арсенал, първо спечелете нещо и после приказки!

Nanas18
09.11.2013 13:08

Не виждатели тоя е фен на Манафите ?? Man_CityForever

drogba_fen_911
09.11.2013 13:03

Ако беше останал в Арсенал, с него 100% щяха да са шампиони тая година..

И кво направи в Юнайтед, спечели 1 титла, Съра се махна, кораба потъва и Ванката сигурно му е тъпо, че не е останал в Арсенал

drogba_fen_911
09.11.2013 16:50

Оф не ми се спори за простотии. Ти явно не правиш разлика между приходи и печалба. Казвам, че отбора ще може да се издържа, но няма да си позволява скъпи трансфери както сега. Във статистиката на Форбс за 2013, Челси имаше 400 милиона печалба, повече от това имаха единствено Барса Байерн Реал и Юнайтед. Имай предвид че стадиона ни е малък също, ако имахме един 60-70 хиляден стадион.. *smile*

durduland
09.11.2013 16:24

Интересно ми е- били заложил пари, че ще сме извън топ 4. Защото съм сигурен, че не би посатвил пари там където ти е устата. И Челси изобщо не е толкова голяма марка като другите отбори- и ако Абрамович се махне- не може да си позволи да не участва в ШЛ, не може да си позволи 2-3 слаби години. Челси няма дългове, защото Абрама ги чисти. За първи път през 2012 г Челси бе на печалба- от1.4млн- така че недей ми треска глупости. Иначе и при Реал и при Барса и при Юнайтед е едно и също положението- имат дългове, но имайки предвид приходите им на годишна база - няма проблем с погасяването им. А колкото дали Юнайтед ще завършат в топ 4- еми те нямаше и миналата как да станат шампион, ама накрая сметките се оказаха криви. Или сега ще кажеш, че и ти в началото на миналия сезон не си писал, че Юнайтед нямат шанс.

drogba_fen_911
09.11.2013 15:43

Объркал си се нещо колега, никога не съм казвал, че сме сигурен шампион.... Челси вече е световна марка, като 4-те които си посочил, дори Абрамович да се махне, клуба може да се издържа сам, няма дългове, докато дълговете на собствениците на Юнайтед са огромни, Барса също имат такива, но там не съм запознат с нещата подробно..

drogba_fen_911
09.11.2013 15:39

Ми аз под потъване това разбирам, да завършите извън топ4, ти какво си мислиш, че сте изпаднете ли? :Д

paradise11
09.11.2013 13:55

Доста филми си гледал,никой отбор не е вечен,преди 10 години се говореше и аз Милан същото,но виж ги сега.Когато Интер спечелиха Шл,виж ги сега,Ливърпул когато бяха в пъти по-добри от всички други отбори виж ги сега,така че не бъди толкова сигурнен.

durduland
09.11.2013 13:29

Това за потъващият кораб го слушаме повече от 10години. Смени плочата, защото вече е смешно. Добре дошъл в реалността, а тя е таква, че в света има 4 отбора, които вече няма как да потънат- може да имат спадове в играта им, но те са подсигурени- МЮ, Барса, Реал и Байерн- отбори, независими от разни олигарси. Защо си мислиш, че Абрамович избра синята ''кочина'' от Лондон- защото нея можеше да си я позволи- защото няма как да му се отвори парашута с някой от останалите отбори. Преди сезона ти четох свободните съчинения как по това време на годината вече ще сте сигурен шампион, как ще газите с португалския мангал наред и т.н., така че си спести пророческите виждания, защото си като проскубана врачка

mladen12
09.11.2013 12:31

Не помня от кога не съм имал такава увереност преди гостуване на Олд Трафорд. Дано се получи хубав мач !

chicharito_3
09.11.2013 12:30

Преди мача фенове на Джихат сити да не пишат. Нека да не развалят хубавото настроение преди мача с абсурдните си коментари. Защото 2/3 от тях са "фенове" на гейско сините от 1 година *thumb_up*

truered
09.11.2013 12:20

Арсенал фаворит на Олд Трафорд? Боже до къде сте стигнали...

golemiq_geshan
09.11.2013 12:01

Перси си е артилерист тва е ясно , примерно Хълк като премина в Зенит да не би да е повече фен на Зенит отколкото на Порто ?! Просто тва е нормално във футбола , дори Дефоу на скоро сподели , че още милее много за Уест Хям и го чувства като отбор на сърцето си , въпреки че е голмайстор на по - класен отбор и рискува влошаване на състоянието си , все пак не става въпрос да се мазниш на по - силния отбор да те приеме ...

myzrael
09.11.2013 11:28

Относно мача - Юнайтед въпреки последните си по-добри мачове все още са трагични, а Арсенал въпреки издънките си все още са в по-добра форма от Юнайтед, но някой да ми твърди, че Арсенал са фаворити на Олд Трафорд... Никога никой отбор не може да е фаворит на Олд Трафорд, защото това ще означава, че подценяват отбора и най-вероятно ще си тръгнат с увиснали носове.
Този мач за мене е троен и все пак си мисля, че Юнайтед ще го вземе, защото ми се струва невъзможно при сегашната ситуация да завършат наравно. Незнам може да говоря малко пристрастно като фен на този отбор, но...не мисля, че Юнайтед ще загубят - Арсенал почти винаги са били на периоди и изклщчително рядко са били постоянен отбор. Редуват силни със слаби мачове и няма да се учудя ако сега отново са навлезли в слабата си серия.
Надявам се да стане прекрасен мач, който вярвам, че Юнайтед ще вземе, колкото и да е трудно!

paradise11
09.11.2013 11:31

Победата на Ман Ю може да стане по един много труден начин,но не и невъзможен.За мен мача е чиста 1,просто защитата ви е под вякаква критика и срещу многобройните заплахи от халфовата линия от страна на Арсенал ще бъде под още по-голямо напрежение,но ако Атаката на Ман Ю и е ден,може да има и изненада.

SKITNIKA
09.11.2013 11:20

Къде си тръгнал да ми говориш фен на Ман Сити ааааааххаххааххахаахха с тоя изкуствен отбор Арсенал са светлинни години напред от Ман Сити

myzrael
09.11.2013 11:19

Относно статията - ако Перси беше артилерист завинаги, щеше да играе за топчиите, а не аз Юнайтед. Явно на момчето му беше писнало всяка година да е един от най-добрите играчи във Висшата лига и никога да не може да стане шампион, че дори и една мижава купичка да не спечели заради малоумната политика на Венгер и на ръководството на отбора. Всеки себеуважаващ се футболист ако може да избира ще предпочете да играе в Юнайтед - всеки играе за да печели и това не е само във футбола, а навсякъде, а той в Манчестър Юнайтед за 1 година спечели повече, отколкото за 10 години в Арсенал!

dekstop23
09.11.2013 18:09

Само не ме наричай дечко, защото може да останеш неприятно изненадан, конкретно твоя отбор тръгна нагоре след като дойде Абрамович.Може би като изключим годините когато при вас играеше Дзола, винаги сте си били средняшки отбор. ПС: Много "големия", научи се да пишеш грамотно, че да не се чудя как да ти прочета изречението, асоциален олигофрен.

Ginekologa
09.11.2013 12:52

а бе дечко има кой да ви дава пари но някой хора смучат само*wink*

LiamBrady
09.11.2013 12:48

Като цяло това, което си написал е вярно, но от гледна точка на Перси, той можеше да стане легенда + да спечели някакво отличие. Не искам да подценявам Манчестър Юнайтед, но е разбираемо, че ще им трябва време за да започнат отново да бъдат слагани като фаворити във всяко едно състезание (в Англия имат шанс да станат шампиони, но според мен във ШЛ са доста назад от фаворитите). Интересното при Робин е, че той замина за Манчестър с ясната идея да бъде воден от САФ, което се получи само за 1 сезон и сега се оказва, че той е част от подобен проект като този на Арсенал, но с разликата, че Юнайтед има пари за трансфери. Венгер не веднъж е заявявал, че с изплащането на стадиона, Арсенал ще станат конкурентно способни на трансферния пазар и холандецът трябваше да изчака само 1 година и щеше да има възможността да остане легенда и да има доста добър шанс да спечели трофей и то с отбора, на който е фен от дете. За това, че му е писнало да бъде един от най-добрите в цялата лига мога да поспоря, защото само и единствено последните му 2 сезона бяха невероятни и беше истински лидер и класа. Преди тези 2 сезона той не беше най-добрия дори в Арсенал. Относно политика на Венгер и на останалата част от борда мисля, че доста грешиш. Това е отбор, който във момент на световна финансова криза успя да изгради най-модерното спортно съоръжение в Англия и при това да запази едно добро спортно-техническо ниво, а няма и 1 паунда дългове. За пример ще ти дам грандовете на Испания ( понеже съм те виждал често да ги коментираш) със стотици милиони дългове, а дори не е трябвало да строят стадиони и т.н.

dekstop23
09.11.2013 12:35

Без да си компетентен по даден въпрос защо пишеш.Малоумна политика на Венгер ли наричаш това, че направи стадион единствено от самоиздръжка на клуба без да допуска заеми и да задлъжнява.Също така без да има един олигарх ала Абрамович или както в случая на Манчестър Сити цяла фамилия такива.Изобщо тука едно 80% от хората си пишат коментарите ей така време да минава.

rooney_fen_256
09.11.2013 11:16

Не мисля, че има някаква психоатака от страна на Венгер. То на всички е ясно, че Ван Перси си е артилерист. Това, че е поискал, напълно заслужено, да спечели някоя титла е напълно нормално, решил е че в Арсенал няма да може да го постигне и е дошъл в Юнайтед. Но това не променя факта, че е фен на Арсенал и че те са отборът, който го издигна в големия футбол.
[@link http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2011/11/VanPersie.jpg] Тази снимка казва всичко. *smile*

myzrael
09.11.2013 11:14

До коментар [@comment 1507964] от [@user Gunners_Fan]:

Ако и той е бил написан на маймуница, то поздравявам модератите, че са го изтрили.

Gunners_Fan
09.11.2013 11:16

Не нямаше беше написан на български попринцип не пиша на латиница. Просто хейтъра ме издразни и реших да намеся родата му . Затова го изтриха

paradise11
09.11.2013 11:02

Защо се връзвате на лапета,който следят футбол от половин година и е фен на Ман Сити с ник Man_CityForeve,който ще бъде сменен на БарсаФоревър или ЧелсиФоревър след 2 3 седмици.

rap5000
09.11.2013 11:07

Прави си, ама някой хора са толкова прости, че те изкарват извън кожата ти *wink*

Man_CityForever
09.11.2013 10:57

Ей Безтитленалчета помните ли ? [@link http://www.youtube.com/watch?v=JMIJs3nGddI] [@link http://www.youtube.com/watch?v=PtPU8epis0I] [@link http://www.youtube.com/watch?v=CdQIw5k1-gM]

sYsTemX
09.11.2013 12:04

Личи си, че си лапе имаш такова мислене, а и като гледам на кой отбор си фен не се учудвам в това, че си още малък, за да можеш да разсъждаваш трезво. Повечето "фенчета" ман. сити са тинейджери между 15-20 годинки. Пак ми сравняваш игрите на ман. ю и арсенал от предишни години, мач с мач не си прилича осъзнай го и го проумей !! Арсенал е сплотен млад отбор, на който му е време да започне да печели много повече от предишните си години! Поради простата причина, че повечето играчи там играят от много време и се познават отлично, в него почти няма нови футболисти....А в момента те са единствения отбор с най-добрия дълго годишен треньор - истински тактик. Убеден съм, че венгер ще излъже мойс. А така както ман.ю е печелил много, а арсенал е губил...може от тук нататък да става обратното! Ерата на САФ приключи, а МЮ в бъдещето променя своя облик който всички познават. А относно кой ще спори за титлата недей да даваш предварителни прогнози, да не стане така твойто измислено отборче да не попадне в с топ 3.

Gunners_Fan
09.11.2013 11:13

Евала !

UniTed88
09.11.2013 11:11

Един път феновете на два големи отбора да не се карат преди мач и този арабин ще започне да хейтва. По-добре се махни, защото когато играят Юнайтед и Арсенал фенове на Сити( особено пък такива като теб ) нямат право да коментират.

petko9305
09.11.2013 10:53

Фен на Ман.Сити подкрепя Ман.Юнайтед*joking*
Относно статията - според мен не Ван Перси е най-силното оръжие в момента ами Руни, но дори сам Руни не е толкова силен, защото в състава има няколко силни оръжия в момента, които действат като отбор Руни, Перси, Янузай и Валенсия това са четиримата оръжия заедно те правят силно оръжие.
Относно мнението ми за напускането на Ван Перси в посока Ман.Юнайтед - според мен причината се състои в това, че Арсенал не е спечели нито една титла от 2005 насам и това е дошло в повече за играч като Ван Перси. Нормално такъв класен играч като Перси да иска титли и купи и той знаеше, че е ако иска да спечели нещо своята кариера трябва да дойде в голям отбор. Дойде и стана шампион още в първия си сезон.*smile*

Man_CityForever
09.11.2013 10:32

В два поредни мача Ван Перси дупчи Безтитленал (говоря за двете им срещи миналия сезон) а Шубата продължава да му се мазни. Сигурно усеща че отборчето му ще бъде разгромено на Олд Трафорд и за това я подкара с психоигричките но и това няма да помогне на Безтитленал. Йозил-турчето не прави цял отбор а единствения им класен играч е точно той

paco_91
09.11.2013 16:19

Приятел сезон със сезон не си мязат тва нали ти е пределно ясно нямам нищо против и двата отбора повечко симпатизирам на Арсенал но като те гледам как си написал Безтитленал нима забрави какво се случи сезон 2003-2004 и че Арсенал завърши сезона без загуба ! Айде когато Сити направят това нещо тогава да ти знае много устата сега замълчи *smile*

pesholudiq
09.11.2013 12:55

аве мани го тоя, преди няколко седмици вика "писна ми да съм от Юнайтед, само губят. От днес съм фен на Сити" *lol* вече трябва да ти е ясно какъв е, тоя кръг ако Сити загубят ще стане от Челси, а като загубят и те ще мине към Ливърпул.. Смешник от световна класа

Man_CityForever
09.11.2013 10:49

хахаххахахахахааахха ще вземат титлата. то и през 2010 11 водиха в класирането в средата на сезона ама Юнайтед стана шампион накрая. Тази година битката за титлата ще се води между СИТИ, Юнайтед и Челси.Безтитленал,Лузерпул и пилетата Тотнъм ще започнат да издъхват в най-скоро време и пак ще ги видим в люта битка за топ 4

Man_CityForever
09.11.2013 10:46

По класен ? Дръжки . Юнайтед колкото и да се представят неубедително през този сезон пак са си фаворит с/у Безтитленал. А и да не забравяме че Юнайтед започнаха постепенно да се съвземат от кризата и ако не се лъжа за последните си 8 мача от всички турнири нямат загуба а пък вие през този период сте допуснали цели две загуби-с/у Челси за К1К и с/у Дортмунд за Champions league

Man_CityForever
09.11.2013 10:42

Вие дори Къмюнити Шийлд нямате хахаххахахаххаааа

Man_CityForever
09.11.2013 10:42

Да поне ние спечелихме доста титли през последните години а вие нямате титла от 2005 година така че си оставате Безтитленал. Ние взимахме купата на фа през 2011 титлата от висшата лига през 2012 и къмюнити шийлд през 2012 а пък вие нищо. Ах колко са жалки Безтитленал

sYsTemX
09.11.2013 10:40

Ти на колко си? Щото разсъждаваш като някоя ученичка....кво ми сравняваш миналия сезон с този? Ти не можеш ли да разграничиш играта на 2-та отбора от миналата и тази година? Или си сляп? Арсенал е фаворит в този мач, защото ТАЗИ ГОДИНА те са по-добрия отбор и няма да се учудя ако вземат титлата.. Сравни играта им и в ШЛ....йозил бил единствения им класен играч, а бе ти верно на колко си? Гледай си умрялото си измислено - изкуствено отборче и не коментирай неподготвен неща които не разбираш!

rap5000
09.11.2013 10:36

Точно фен на $ити да говори за липса на титли *lol*