Арсенал изненада Дортмунд в Германия (видео)

23:40
Арсенал изненада Дортмунд в Германия (видео)
Борусия Дортмунд загуби като домакин от Арсенал в мач от 4-я кръг на груповата фаза на Шампионската лига. Двубоят на стадион "Сигнал Идуна Парк" приключи при резултат 1:0 за състава на Арсен Венгер.

Топчиите успяха да си върнат за загубата в Лондон в предишния кръг след попадението на полузащитника Аарън Рамзи, който вкара единственото попадение в мача в 62-та минута. Гостите имаха претенции за дузпа срещу Роберт Левандовски в края на редовното време, но такава не бе отсъдена.

Преди тази среща жълто-черните остават на 3-то място в класирането на група "Е" на турнира с актив от 6 точки, а артилеристите са лидер с 9 спечелени точки, колкото има и втория Наполи.

Стартови състави:

Дортмунд
: Вайденфелер, Суботич, Папастатопулос, Шмелцер, Бендер, Блашчиковски, Шахин, Ройс, Гроскройц, Левандовски, Мхитарян,

Арсенал: Шчесни, Саня, Мертезакер, Косчиелни, Гибс, Артета, Росицки, Йозил, Рамзи, Касорла, Жиру


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

unbeatened49
07.11.2013 14:06

headhunters - едно единствено усилие искам да направиш!

Искам да изровиш цялата статистика от вчерашния ни мач и да я погледнеш!

То е ясно, че злобата и завистта надделяват, ама това е вече смешно ...

headhunters
07.11.2013 13:24

Колкото и да спорите сами си противоречите, играхте антифутбол вчера и цял свят го видя, докато ние през това време прегазихме друг немски отбор с 3-0 *wink* *smile*, аре дано спрете с тоя антифутбол , че вчера гледахме мач 80мин. на 1 врата *smile*

dekstop23
07.11.2013 16:01

Леле какво виждат очите ми? Фен на Челси да се оплаква от анти-футбол... Като спечелихте ШЛ вашето какво беше моето момче, ама сигурно си ревал от кеф.

paunQ
07.11.2013 13:54

Според мен доказва, че не гледа футбол.. *lol*

aa2
07.11.2013 13:50

Това изказване доказва, че ти гледаш футбол от вчера...Милан ги бихме преди 4-5 сезона, Дортмунд ги бихме вчера, Мадрид ги бихме като отидохме на финала(мисля, че тогава беше), а Байерн миналия сезон.

headhunters
07.11.2013 13:40

Преди 50 години да, но сега това може да стане само ако се гледат стари клипчета *smile*

paunQ
07.11.2013 13:37

Арсенал, моето момче, е първия английски клуб, който е победил всички тези отбори, които ще ти изброя на техните стадиони - Милан на Сан Сиро, Реал М на Бернабеу, Байерн на Алианц и Дортмунд на Сигнал Идуна Парк. *smile*

headhunters
07.11.2013 13:34

и после какво стана :Д , ядохте бой от друг немски отбор, когото бяхме били като гости ? *lol*

paunQ
07.11.2013 13:33

Да, но излезнахме от групите. *lol* *lol* *lol* *lol*

headhunters
07.11.2013 13:29

Както вие ги '' разбихте '' миналата година .. загуба 0-2 и х 2-2 *lol*

aa2
07.11.2013 13:26

То тоя немски отбор дето вие го бихте сигурно и Пирин ГД ще го разбият...

headhunters
07.11.2013 11:52

Точно пък когато взехме ШЛ, фенове на арсенал бяха едни от най активните хейтъри, сега играхте по същия начин и надолу в коментарите гледам '' чудесна победа, невероятна игра '' , а иначе ние като пребихме Байерн на техния стадион май друго говорехте?!

headhunters
07.11.2013 11:34

Не стига, че гледахме почти цял мач на 1 врата , ами арсенал 1-2 точни удара и гол :Д , докато Дортмунд ги съсипаха по всички показалите, първото полувреме арсенал удар дори нямаха, късмет беше с тях почти през целия мач, ако Дортмунд си бяха реализирали положенията със сигурност мача щеше да е 1Х!

paunQ
07.11.2013 12:58

Не коментирай, след като не си гледал мача. *smile* Както винаги пишеш смешки. Къде ги видя тези 6 защитниЦИ ? Кога влезнаха те и къде играха ще ми кажеш ли? Папагал. *smile* Истината е, че Венгер не искаше да загуби тази среща и бе излезнал за Х. В началото на второто полувреме Борусия ни натиснаха по-сериозно, но удържахме, а после ние направихме няколко добри атаки и в една от тях падна и попадението. СЛЕД гола имахме ТРИ положения за вкарване на гол и то по-чисти от всички на Борусия взети заедно! Налапвай плувката и дим да те няма. *smile*

aa2
07.11.2013 12:56

И забравих - Монреал игра като крило, Вермаелен игра като дефанзивен халф, къде ги тея 6 защитника?Вие играхте с 10 защитника, но това да не го коментираме сега.Пак ще кажа - няма място за сравнение.Даже, ако погледнем на вас за 3 мача ви направиха около 80 удара и удариха 6 греди, ето това е късмет, ето това е антифутбол, ние поне се опитвахме, друг е въпроса, че бяхме по-слаби и не съумяхме да направим нещо повече.

aa2
07.11.2013 12:54

Абе, симпатяга, ние 2-то полувреме след гола веднага имахме още 1 удар от Рамзи, след това избита топка от голлинията, после Мертезакер беше на милиметри от това да докосне топката и да я вкара, дотук ти изброих 4 положения.Да не говорим, че програмата ни напоследък е толкова гъста, че майката си ебало - Дортмунд, Челси, Пуул, Дортмунд, вие какво имахте тогава?Излизахте във ВЛ с резервите и играхте в ШЛ с титулярите.Няма място за сравнение.

headhunters
07.11.2013 12:41

А бе симпатяга , ние на финала срещу байерн имахме 2 точни удара и 1 гол по същия начин като вас, тогава викахте антифутбол ( нищо ще байерн имаха 30 удара от които 25 извън вратата ) сега правите същото ама не е антифутбол нищо че бяхте с 6 защитника *lol*

nom3rcy
07.11.2013 12:07

ха-ха! Като са ни смазали от удари към вратата що не вкараха поне един бе ? Ние имахме 2,3 удара и 1 гол... айде сам си отговори на въпроса кой е по-ефективния отбор в случая? от над 10 удара да не създадеш и един опасен или от 2,3 да вкараш 1 и да създадеш още опасни удари към вратата ? хммм... айде пътувай, че не мога да ти трая инфантилния мозък!

aa2
07.11.2013 11:59

Абе само като се сетиш те в каква група отпаднаха миналата година можеш да разбереш, че този глист дори не знае какво говори.Щом нашата група е мижава то тяхната миналата година е била група от ЛЕ в която те отпаднаха безславно!!!

bisera.bakardzhieva
07.11.2013 11:56

Мижава групичка? *lol**lol**lol* Наистина ме разсмя! Сигурно миналия сезон и групата на Манчестър Сити ти се е видяла мижава?

aa2
07.11.2013 11:55

Мхм, по всички показатели - владеене на топката в полза на Арсенал, опасности(реални, ама наистина реални) в полза на Арсенал, точни пасове - в полза на Арсенал, голове - в полза на Арсенал....Неточни удари - в полза на Дортмунд...в кое по-точно са ни били? Другото за ударите - ние имахме повече удари в този мач, в който УЖ сме били смазани отколкото вие имахте за 2-та полуфинала + финала + мача ви с Байерн тази година..Недей да се излагаш, въпреки че това е почти невъзможна задача за теб.

headhunters
07.11.2013 11:51

А бе нали това ти обясних с предния коментар, миналата година ревахте ли как сме играли антифутбол?! Сега вие играхте по същия начин и очаквате да си мълчим?!?!?!


07.11.2013 11:50

А феновете на Челси като казват,че Арсенал са жалки като играят по този начин,а когато Челси го правят, това е невероятна игра в защита и невероятна стратегия?Не е ли пак двоен стандарт?

headhunters
07.11.2013 11:49

Едно е да играеш финал, нещо което арсенал са забравили въобще какво е , друго в е някаква мижава групичка да играеш като мишка с 15 защитника.. а въобще не ми дреме , че арсенал са били или че ще излязат от групите , защото до повече от 1/4 финал е почти невъзможно да стигнат, къде ще ги хване Реал, Байерн, че с тая тактика дето играха вчера ще ядат много пердах..

headhunters
07.11.2013 11:47

Е после няма да говорите как Челси играели антифутбол, защото вчера играхте точно по същия начин *smile*

bisera.bakardzhieva
07.11.2013 11:44

Ще ти обясня две неща- първо: когато спечелихте Шампионската лига и Челси имаше точно 1-2 удара към вратата, това се случва във футбола. Второ: ако родителите ти бяха използвали предпазни средства когато е трябвало, нямаше да се появиш ти и да ни заливаш с простотии . Мачът е свършил, не винаги по-добрият побеждава. Като са били Борусия по-добри - да са победили!


07.11.2013 11:39

А колко чисти и смислени положения имаха Дортмунд? Привидно те контролираха мача,но без никакви опасности,щото Арсенал просто не им го позволи.Така се играе във един важен мач като гост срещу силен противник.Умно и хитро *wink*

caramell
07.11.2013 10:38

Аз лично се надявам заедно с Дортмунд да излезнем , но не виждам това как ще стане. Ако Наполи вземат неща от " Сигнал Идуна Парк " - то Дортмунд са аут.


П.С. Зааааааааа малко да не излезнем от групите :Д:Д:Д

bisera.bakardzhieva
07.11.2013 11:34

Ами много е лесно- следващия кръг Арсенал и Борусия бият ; Последния- Арсенал ако направи поне равен в Неапол , за Дортмунд всичко ще зависи от тях .

unbeatened49
07.11.2013 09:45

Като цяло не показахме играта си, и с право все пак Дортмунд!!
Поздравявам и двата отбора, защото и Борусия можеха да с вземат домакинската победа, но при нас имаше повече шанс и късмет!
От доста време насам Арсенал не се е бранил толкова добре, и нападне ли, с две, три докосвания и правят гол, прекрасно!
Артета можеше да го изгонят, ако съдията беше малко по строг, за дузпата съм раздвоен!
Да видно е че Мертезакер си беше сложил рацете, но за мен Левандовски се завъртя за да може да стреля и загуби контрол и така падна! За мен нямаше дърпане, но аз съм фен на Арсенал, някой ще каже, че гледам с очилца, но както аз виждам нещата така и ви ги казвам.
Борусия е страхотен отбор, пожелавам му заедно с Арсенал да минат групите! Gunner4life!!

sksw
07.11.2013 09:43

Иначе понеже обичам всичко да е по правилата. Не съм гледал целия мач и може да е имало и други ситуации, но в края в продължението ИМАШЕ дузпа за Дортмунд. Тя обаче не бе отсъдена.

sksw
07.11.2013 09:42

Дортмунд ще излязат от групата, но който каквото иска да ми говори, без Гьотце този отбор не е същия *smile*

Horned
07.11.2013 09:31

Снимката на Корицата кефи максимално *joking*! Поздравления,Арсенал!

Kigo
07.11.2013 08:13

Втори жълт картон на Левандовски и нямаше да има спорове имаше ли дузпа, нямаше ли дузпа, но тогава щяха да искат сигурно Артета да получи три жълти картона, то на такива фенове при загуба все нещо им пречи.

scd
07.11.2013 07:44

Браво на Рамзи голям играч е станал !!!*beer*

rokera_henry
07.11.2013 02:48

Мача беше 2 полувремена, едното за Дортмунд с оглед на двете им положения и 2рото за Арсенал пак по същата причина - положения. Каква дузпа, кви 5 леа? Вие нормални ли сте? От кога гледате футбол или хейта ви идва в повече и комплексите?? Заслужена победа за Арсенал, но и равен щеше да е справедлив, но ако се вземе предвид мача на Емирейтс, няма кво да се коментира. Заслужена победа за Арсенал е крайния извод и честито на всички фенове и любители на футбола!

overdrive
07.11.2013 01:07

Който смята, че Арсенал не са заслужили победата да не гледа футбол по-добре. Просто Венгер преподаде на Клоп и БД една тактическа лекция. Не по доминантния начин както срещу Наполи например, но пак заслужавахме и 3те точки безспорно. Честита ни победа и сега да гледаме към следващия мач *beer*

durduland
07.11.2013 00:48

Хммммм- много интересно. Айде сега всички Арсенал не са заслужавали, имали са късмет. Мачът бе равностоен и един хикс може би щеше да е най-логичен наистина, но пък определено първия мач Арсенал не заслужаваше да загуби. Ема като мразим Арсенал така може, обаче те като извадят късмет почва мрънкането. Така е- всеки си спомня само това, което му изнася да си спомня. Честита победа на Арсенал!

LondonChels
07.11.2013 00:42

съдията спаси арсенал

чиста дузпа не свири съдията

Ginekologa
07.11.2013 00:41

Немците май май 3ти тази година в групата от фаворит*wink*

paunQ
07.11.2013 00:36

Вече сериозно:

1-во - Честита победа на всички фенове на Арсенал и поздравления за отбора на Борусия Дортмунд за играта.
2-ро - Артета правеше нарушения, но в никакъв случай не заслужаваха втори жълт картон. *smile* В момента се сещам, че Ройс не получи жълт картон за спиране на опасна атака на Арсенал, когато събори Росицки. Това не го помните, нали? *smile*
3-то - Да, Венгер пусна двама защитници, но къде играха те? Начо ПРЕД Гибс, а Вермаелен ПРЕД Кос и Мерте. *smile* Те си играха като полузащитници, само че с по-дефанзивни функции. Нормално е да използва тях, защото практически нямаме играчи на резервната скамейка, а Клоп освежи доста атаката на домакините.

Iron4
07.11.2013 00:26

Страхотно 2ро полувреме!1вото Дортмунд бяха по-добрия отбор,но без да блестят с нещо особено,може би освен с лек териториален превес.Уникална защитна 4ворка,откакто Стив Боулд стана помощник треньор миналият сезон играта на отбора се подобри много в дефанзивен план..перфектно позициониране и синхрон на защитата през целия мач,сигурно повече от половината засади на домакините бяха 'създадени' от нас.В центъра за мен най-слабия беше Артета...правете си сами изводите за каква халфова линия става на въпрос...Росицки се раздаде на 110%,най-силния му мач от началото на сезона,игра с много хъс и борбеност за всяка топка.Касорла и Йозил бяха на много високо ниво,както винаги.За Рамзи каквото и да кажем ще е малко...Жиру отпред направи колкото може и най-силното му качество за мен(играта във въздуха) се отплати по най-добрия възможен начин в този мач-асистенция.Накрая на мача на Левандовски му се върна тъпкано за симулациите през целия мач...дори и жълт не получи за такива явни симулации..много ми падна в очите тази вечер.

Merida
07.11.2013 00:21

Много поздрави от Рамзи за всички хейтъри които плюеха Арсенал преди мача и Once a Gunner always Gunner *lol*

canttouch49
07.11.2013 00:21

AA2,подкрепям те във всяко едно мнение до сега.Не се занимавай с тоя деградирал хейтър фен на Юве.Инвеститора и Насрания45фен на балотели и дортмунд ще изчезнат за няколко дни.По-доло бях написал:Всички в момента са насрани защото ги е яд.Остави ги да умрат в собствената си завист.Нека си. повтарят тия 10 години пък ние ще си ги тупаме.Ай лека от мен и виж в фен сайта на Арсенал ква идея съм предложил

BlueAvalanche
07.11.2013 00:17

По темата, честита победа на феновете на Арсенал, играете добър футбол, може с малко късмет да стигнете до 1/2 финал, за повече се иска късмет и дълга скамейка равностойни играчи, но съдбата пък може да ви се усмихне заради ОТКРАДНАТАТА титла 2006г.. Иначе ние ми се струва че си заминаваме, нщо концентрация в Бундеслигата. Преживял съм какво ли не откакто съм фен на Борусия (1996г.), а и с Манчестър, а и с отборът ми от Италия - Интер (няма достатъчно място за моите фенски пристрастия в Уинър *lol* ), така че не е болка за умиране.

radoachi
07.11.2013 00:16

Много е интересно , значи когато Дортмунд ни победи в Англия ние феновете на Арсенал поздравихме Дортмунд за победата и казахме че са изиграли много добре мача а сега ния като бихме и почти всички ни хейтват , просто не разбирам тази злоба към Арсенал :X

paunQ
07.11.2013 00:16

Това бивш фен го написах ей така, да си направя гаргара. Щом толкова се дразни от победата на Арсенал и щом има повече коментари в теми на Тотнъм, отколкото на Ювентус.. Не знам, прави си изводите. *lol* Да се спасява. Ние си бихме и сега гледаме напред. *smile*

Salient
07.11.2013 00:11

Пичове, какво се храните само.. Този мач вече е история, нищо няма да промените с малоумни спорове.

BlueAvalanche
07.11.2013 00:09

До коментар [@comment 1506924] от [@user RED_DEVILS20]:

...... Очевидно тук имаме силно комплексиран индивид с малък полов орган на видима възраст съдейки по пишенето на латиница от около 12-13 години, който си няма грам понятие от играта наречена футбол и избива комплекси с мадама с големи цици за аватар и за жалост фен на любимия ми Манчестър Юнайтед, ето такива хора като теб ме карат да не пиша в темите на Юнайтед, макар и да съм им фен много преди ти дори да си чул за Висша лига на Англия. Сега знам че не ти работи Флекс Тайпа и затова пишеш на латиница, използвай комбинацията от АЛТ и ШИФТ едновременно и може и да започнем нормален, градивен диалог!

Highbury
07.11.2013 00:08

[@link http://www.youtube.com/watch?v=gOOKbrJUmf8]

За дузпа не ми говорете, мача ви с Малага и 100 % засада със 4 ваши играчи ?! Как може да сте такива наглярчета, ама има един израз Karma is a bitch *wink* *cool**cool**cool**cool**cool*

Szczesny_96
07.11.2013 00:07

Много съм доволен от победата, да е честита на всички Артилеристи. Дано и двата отбора излязат от групата. Българинът е едно гадно, завис*ливо, лице*ерно копе*е, а в сайта има повече от 10 примера - branimir,never back down,myzrael,londonchels и още много други. Хора не се заяждайте с тези идио*и.Ignore the Jackasses!Следващите са Ман Юнд!*beer**beer**beer*

aa2
07.11.2013 00:05

До коментар [@comment 1506914] от [@user BlueAvalanche]:

За Артета ще остана без коментар, защото не съм го видял и приемам, че ти си прав.Това за вратаря обаче не съм съгласен.Все пак и положението беше извън малкото вратарско поле, така че и предимството на вратаря спада с малко.А за какво предимство говорим когато тръгваш с коленете напред право в противниковия играч, който ВЕЧЕ е ударил топката?Това откъдето и да го погледнеш е дузпа.Няма смисъл да спорим - вие ни бихте в Англия, ние вас в Германия и това е.Късмет в оставащите ви мачове!

paunQ
07.11.2013 00:04

Имаха повече удари, но нашите положения бяха по-чисти. Отново суха мрежа, доволен съм от играта в защита. Инвеститора няма да пише скоро.

Juventus333 е "бивш" фен на Тотнъм, нормално е да пише такива простотии. Друга логика няма. Няма за какво фенове на Юве да пишат в теми на Арсенал. *smile*

paunQ
07.11.2013 00:14

Еми, погледни му коментарите и ще разбереш за какво ти говоря. *smile*

Juventus333
07.11.2013 00:08

Иди го разбери......

nom3rcy
07.11.2013 00:08

БИВШ ФЕН НА ТОТНЪМ ? Аааа... какво значи бивш фен на Тотнъм ? *lol* *lol* *lol*

Highbury
07.11.2013 00:00

Арсенал си е Арсенал и само глупак или някой новобранец може да каже преди мач като този, че сме отписани тотално *cigarette**cigarette*

I_LOV3_CHELSEA
07.11.2013 00:00

Честита победа артилеристи ! Не съм гледал мача, но виждам, че Рамзи пак бележи. Малко по-спокойно може да гледате към осмина-финалите *smile* Успех

sYsTemX
06.11.2013 23:57

Искам да кажа нещо много важно, ако следите шл от много години особенно последните 3-4 трябва много добре да си спомняте, че точно този отбор наречен арсенал беше тотално ощетяван в точно такива възлови супер важни мачове. Спомнете си безумния червен картон на ван перси срещу барселона, който съдията даде не за какво, а за това че не е чул съдийската свирка за засада. И тогава перси много добре жестоколираше, че от шума на публиката не е чул. А я кажете тогава това изобщо за картон ли е, а да не говорим директен червен. Всичко това пиша, не да призная че днес арсенал беше подпрян от съдията, а това че спорите за абсолютни глупости. Точно по-горния ми пример е наистина ощетяване. Така, че малоумните хейтъри им предлагам да спрат да гледам футбол не разбират тази материя!

NickoRM
06.11.2013 23:56

Борусия за мен сами са си виновни.Още през 1-то полувреме можеше да водят ,но пропуските ги лишиха от гол.За мен Клоп направи грешка при смяните.Трябваше да замени арменчето което за мен днеска беше много слабо..Стана много завързано в тази група.

BlueAvalanche
06.11.2013 23:58

+1 за смяната Мхитарян последните 5 мача е кръгла 0-ла изключвам гола на Емирейтс .............

BlueAvalanche
06.11.2013 23:56

Абе феновете на другите отбори дето се заяждат с Арсенал не е тук темата, аа2 ли там какъв си пич този мач нз как си го гледал, ама късмета ви върза мега яко. Първо Артета беше за гонене средата на първото полувреме, 2ро защитата ни вмомента е мега зле и имахте 2 атаки след гола си, където нашите защитници ви направиха положенията, 3то за пореден мач напред просто не ни влизат положенията. Нз за каква тактика на Венгер ми говорите като първия мач, той тотално го обърка.

aa2
06.11.2013 23:58

Приятел, предполагам това положение с Артета е било едно, не са били 2-3, нали така?Ако трябва да съм честен не се сещам за кое положение говориш, защото си превключвах 1-то полувреме и на мача на Селтик.Айде да видим положенията, в които бяха бутани Дортмунд?Това което се случи с Кошчелни в наказателното поле какво беше?10000%-ова дузпа, защото той вече беше ударил топката, а Вайденфелер го премаза - дузпа и червен.После Левандовски трябваше да бъде изгонен за симулация(2-ри жълт).Колко нарушения ви се даваха без да има дори контакт?Айде моля ви се не говорете за съдиите.Пак ви казвам - БЪДЕТЕ ОБЕКТИВНИ!!!

biancorosso
06.11.2013 23:54

И както виждате в тази група нещата се обръщат всеки кръг и според мен все още нито Наполи, нито Арсенал, нито Дортмунд могат да се нарекат сигурни за класирането си на 1/8. Не се знае как ще се завъртят последните 2 кръга... Както може да се класират Наполи и Арсенал, така може и да са Борусия и Арсенал, или пък Борусия и Наполи...

aa2
07.11.2013 00:03

Първо да кажа, че аз Ювентус не съм ги обиждал, мразя да обиждам имената на отборите заради тъпите им фенове, ако прочетеш мненията ми ще видиш, че обиждам феновете им(да и това с клиторите е за феновете им).Второ - то като цяло в сайта няма много фенове на Дортмунд и аз не се интересувам особено много от този отбор.В последно време ги забелязвам и бях приятно изненадан от тях, но просто този тъп, тъп, ама много тъп ''фен'' на отбора им ме дразни от 2 седмици и реших, че ако ги бием ще му се изсмея и аз малко, просто ми се насъбра.Ако му прочетеш мненията ще разбереш за какво говоря.Leather_label мисля, че беше - изключително тъп човек.Аз като цяло нямам нищо против Дортмунд, нека ни бият, нека ни изместят, ако искат, ако го направят значи са го заслужили с нещо и нямам какво да искам от тях, но този техен фен просто ме накара днес да се направя на глупак и аз, и на мен ми е позволено веднъж-дваж в този живот.

biancorosso
07.11.2013 00:00

Интересно ми е как един фен може да ти "насере" мнението за даден отбор... Ми то всеки отбор има фенове идиоти. Арсенал също има поне 3-4 олигофрена в сайта, които постоянно обиждат другите. Това значи ли, че трябва да мразиме Арсенал ? Както и почнахте на обиждате Юве преди малко... За мене това са си чисто и просто пубертетски изблици, защото не може зрял човек да разсъждава по този начин.

aa2
06.11.2013 23:56

Факт!Всички очакваха това да е най-интересната група тази година и мисля, че засега го получават.Ще е доста интересно да видим дали няма Марсилия да спънат някой от фаворитите - Дортмунд и Арсенал.Наистина не ми се вярва французите да завършат с 0 точки, но ще видим.Уникална група, уникални отбори(жалко, че фена на Дортмунд ми насра мнението за отбора му преди мача като ни броеше 100% загубили мача).

valer4y
06.11.2013 23:53

Очакван резултат поне за мен. Венгер нямаше как да подмине загубата в Англия *beer*

Highbury
06.11.2013 23:53

Ареее изчезвайте от темата за мача ве, немога да ви гледам смотания затворнически цвят черно и бяло *sick**sick**sick* Явно много ви боли, че лека полека си връщаме формата да играем и бием в големи мачове посерковци

Juventus333
06.11.2013 23:53

Интересен факт. Аз от както съм влязъл в тази тема не съм напсувал 1 път. За разлика от "феновете" на Арсенал който не спряха да псуват като диви селяни......

biancorosso
06.11.2013 23:51

Алоуу, защо обиждате и намесвате Ювентус, само защото ЕДИН човек ви е казал, че сте извадили късмет и не е трябвало да печелите ? Пубертетски истории.

Juventus333
06.11.2013 23:54

Тези диви селяни не знаят къде се намират. Остави ги брато.

Salient
06.11.2013 23:50

Честита ви победа топчии! Знаех си, че няма да ме разочаровате!

LiamBrady
06.11.2013 23:49

Добре изигран мач и мога да кажа, че беше почти огледален на този в Лондон. Харесва ми, че като поведен успяваме да удържим преднината, като дори не допускаме чисти голови положения. Като цяло се надявам Арсенал и Борусия да излязат от групата (нищо лично към Наполи). Напред АРТИЛЕРИСТИ !!! *thumb_up*

Juventus333
06.11.2013 23:49

Е след тези коментари който видях мога да кажа само едно. В този сайт истинските фенове на АРСЕНАЛ се броят на пръстите на едната ръка. Тук не е псуване, заяждане какво ли още не. Няма какво повече да кажа. Честита ви победа. Дано съдията другия път се вкара в пътя.

aa2
06.11.2013 23:53

Не те интересува, но му обръщаш внимание и ми отговаряш....интересно за човек, който не се интересува.Гледай си отбора и недей да се буташ там където не ти е мястото.Ние не сме дошли да ви се смеем за смешния сезон, не се смейте и вие на факта, че днес ни бутали малко преди да започнат да бутат Дортмунд.Бъдете обективни, защото ако се вгледаш малко само феновете на Арсенал са обективни през повечето време!

Juventus333
06.11.2013 23:51

Who Cares? *confused* Много фенове на други отбори имат доста по-различно мнение от твоето(не че ме интересува какво е то).


06.11.2013 23:50

Феновете на Арсенал са нормални. такива боклуци като теб и фенчетата на Челси ги провокират! *smile* Арсенал били ужасно слаби ква била тая игра..ВИе за дефанзивна игра и изчакване чували ли сте? Страхотно изигран тактически мач. И като толкова разбираш я мии кажи ти колко чисти положения имаха борусия?КОЛКО?

aa2
06.11.2013 23:49

хАхахаха, значи когато ти ни провокираш очакваш от нас да стоим и да ти отговаряме като на кралица?Е, извинявай, но като се научиш да не провокираш ще получаваш и нормални отговори.Както виждаш не обиждаме никого без да е заслужил!

tonisport
06.11.2013 23:48

До коментар [@comment 1506805] от [@user NeverBackDown17]:

Пич защо се ядосваш?*confused*

Highbury
06.11.2013 23:47

Ювета, мювета мафиотски отборчета и куп други кво праят тука незнам ? Мача е между Дортмунд и Арсенал а гледам сумати лайн*вози серат пак за нас еххх злоба, злоба

radoachi
06.11.2013 23:47

До коментар [@comment 1506805] от [@user NeverBackDown17]:

Шшт

Written
06.11.2013 23:46

Аз не мога да разбера с какво Арсенал не са си заслужили победата ? Защитната им игра беше на световно ниво, поне 4-5 успешни изкуствени засади, тактически гениално от Венгер и постройката и смените, напред бяха куци, но 2 положения - 1 гол, по-ефективни са от Дортмунд явно. А и с нападател като Жиру толкова .... като цяло с малко късмет продължават напред, но докато не вземат класен нападател, Арсенал ме съмнява да спечелят ШЛ.

Highbury
06.11.2013 23:46

До коментар [@comment 1506805] от [@user NeverBackDown17]:

лягай си марсол, че утре си на училище *wink*

Juventus333
06.11.2013 23:46

аа2 - го мислех за по-интелигентен ........ е явно съм грешил.

deucec
06.11.2013 23:48

Това момче трябва да го направят лице на този "спортен сайт".

SuperSizee
06.11.2013 23:46

хахаха два от трите отбора в момента които играят най - атрактивен футбол си вързаха еба** тотаджийски резултати. Първо Арсенал загуби у дома, а сега Борусия, така си и помислих, че може да стане. Сега Борусия има задачата да играе тежко домакинство с Наполи (което за мене лично няма да е изобщо трудно, но ) и гостуване във Франция, където трите точки ще бъдат задължителни и няма да бъдат взети трудно. Интересна и завързана група.

black_wolf_97
06.11.2013 23:45

Честито артилеристи !!! комплексите да мълчат че се затапват сами *wink*

John_Jameson
06.11.2013 23:43

YES БЕЕЕ !!!! *tongue* Честито на всички фенове на Арсенал!!! *smile* *beer*

aa2
06.11.2013 23:43

От много време не бях виждал фенове на Мадрид, Ювентус, Челси, Дортмунд да се събират и да обиждат Арсенал, защото умират от яд, че този отбор е във върховна форма....Нека, нека!!!Изяжте се от яд, но след като спрете да се ядосвате изгледайте мача отново и ми кажете дали нямаше дузпа срещу Кошчелни(доста преди 94-та минута), дали Левандовски не трябваше да бъде изгонен с 2-ри жълт(доста преди 94-та минута), дали не разпорихме Дортмунд по положения, защото техните всичките бяха извън очертанията на вратата.Арсенал заслужи победата си и ще й се радваме с кеф!!!

miro211
07.11.2013 07:32

кой те кара да играеш с много! И мен ме издъни Базел въпреки че хванах Арсенал и с едно левче щях да прибера 32 но нали знаеш лакомо дупе....

NickoRM
07.11.2013 00:01

Не ве мой ,нищо лошо няма да чуеш от мен за Арсенал.Нито хейт ,нито хранене...Играх го Г/Г мача ,разбери ме.Загубих доста..и ти ако беше на моето място и ти ще ше да си ефектиран.

aa2
06.11.2013 23:52

Интересното е, че всички забелязват когато Арсенал са леко бутани, но никой, ама НИКОЙ не забелязва когато ни режат...Не знам, за мен това е много интересно.Дали срещу Вила някой фен на друг отбор излезна и каза, че са ни рязали цял мач?Не помня такова нещо...Няма значение, ние сме си свикнали!

NickoRM
06.11.2013 23:50

Ако става на въпрос за гонене и Артета трябваше да бъде изгонен ,но..И то още преди Арсенал да отбележат.

aa2
06.11.2013 23:48

Извинявай, объркал съм се тогава, извинявай!

NickoRM
06.11.2013 23:47

Ако визираш мен от феновете на Мадрид.Къде съм "обидил" Арсенал.Бесен съм просто ,щото можеше да ми излезе фиша с тази дузпа ,но...и ти ако загубиш много пари и ти ще си като мен. Честита победа!

NeverBackDown17
06.11.2013 23:43

Каква дузпа срещу Косчиелни? То така всеки мач по минимум 20 дузпи при всяко центриране и излизане на вратаря напред...

biser_gerrard
06.11.2013 23:43

Абе хора какво става ако накрая Арсенал, Борусия и Наполи са с по 12 точки ?

TheoWalcott14
06.11.2013 23:46

да бе моя грешка не бях видял ,че наполи с били *smile*

biser_gerrard
06.11.2013 23:45

Защо да няма как ? Борусия бие Наполи и ОМ. Арсенал бие Марсилия и после Наполи бие Арсенал на "Сан Паоло" и и трите отбора стават с 12 точки

caramell
06.11.2013 23:44

Арсенал и Наполи с по 9т. Дортмунд са с 6.

TheoWalcott14
06.11.2013 23:44

мисля ,че теоритично е невъзможно да стане :Д няма как и Борусия и Наполи да имат по 12 точки ;д като имат мач помежду си ;д

drogba_fen_911
06.11.2013 23:44

Гледат се преките двубои, после общата голова разлика Браво на Рамзи, не може да се запре тва момче

bayo45
06.11.2013 23:43

В Лондон им подарихме 3т. ееее сега си ги взехме.*stop**wink*

Highbury
06.11.2013 23:42

Karma is a bitch ! Ако сте забравили миналия сезон мача на Дортмунд със не помня кой дето вкараха в последните минути в ебати явната засада бяха 4-ма от Дортмунд *wink*

Arsenal966
06.11.2013 23:41

Относно дузпата...положението е 50/50,тоест както съдията реши.Той не даде дузпа първо защото беше много трудна за преценяване,94тата минута беше и Лева преиграваше цял мач като си извади и жълт картон.

caramell
06.11.2013 23:43

Точно заради симулациите на Левандовски през целия мач не дадоха дузпата.

venci.tooo
06.11.2013 23:41

непобедим бил дортмунд и Арсенал нямат никакъв шанс къде сте смешни фенове на челси а другия мач за Арсенал 10 коефициент.

NeverBackDown17
06.11.2013 23:40

Съдията и късмета донесоха 3-те точки на Арсенал... Борусия беше по-добрия отбор, с повече положения, по-качествена игра, по-голямо търсене на гола. Но съдията - Артета спокойно можеше да е под душа за 2-ри жълт. Спестен картон на Кошчиелни. Положението с Левандовски просто завърши картината... И късмета - 2 положения - 1 гол... Относно играчите - всички в Борусия бяха на висота както винаги. От Арсенал единствено Рамзи и до някъде Росицки бяха на висота, другите под всякаква критика.

aa2
06.11.2013 23:45

Аахахахахаахаха, ти направо ме накара да се разпоря от смях....чак в темата за отбора си започва да псува другия ми любим отбор, толкова ли нямаш с какво да се аргументираш?ХАХАХАХАХАХАХХА, многооооооо е яко!!!

NeverBackDown17
06.11.2013 23:44

Контролираше ми ...

BlueAvalanche
06.11.2013 23:44

Я кажи Артета, кога трябваше да си тръгне, и ми кажи онея дето не се бръснат от АЯКС какво направиха със СЕЛСКИ!


06.11.2013 23:42

Смешко покажи чистите положения на Борусия ве?!??!Изтегли си мача и кажи в кои минути са им чистите положения ве?!? АРСЕНАЛ КОНТРОЛИРАШЕ МАЧА ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ! Това че такива заблудени като теб не го осъзнават си е техен проблем.И ти казах пиши ми на лично да видим кой ще яде шамарите *smile*

aa2
06.11.2013 23:41

Съдията спаси Дортмунд да не губят с 0:2, само късмета ги спаси от брутален разгром, защото имахме поне 3 100%-ови положения, само съдията спаси Левандовски да не бъде изгонен след симулацията му към 75-та минута.Айде говорете честно де, мръсни изчадия.Много ви е яд, че Арсенал излезна от тази група, нали?

aa2
06.11.2013 23:40

А за тея дето плямпат за дузпата срещу Левандовски - какво ще кажете за положението с Кошчелни?Чиста дузпа+червен картон.А тоя Вайденфелер е пълен нещастник, не стига, че с коляно се заби в ребрата на Кошчелни ами и докато нашия лежи тоя педал тръгва да бие аут....нищожество, дано му избият женската муцуна някъде!!!

caramell
06.11.2013 23:39

Арсенал нямало да излезнат от групите разправяха преди време *lol*

TheoWalcott14
06.11.2013 23:38

До коментар [@comment 1506741] от [@user Juventus333]:

незаслужавахме да бием , кофти за Борусия заслужаваха си поне точка та дори и нещо повече но малшанс *smile* аз лично на тая победа няма как да се радвам ,на такива победи се радват само феновете на челси ;....

aa2
06.11.2013 23:38

Ееееее, стига дееее, как може НЕПОБЕДИМИТЕ Дортмунд да загубят и то на собствен терен?Направо нямам думи, тук мисля, че трябва да се преиграва мача, не можем да го позволим това.Къде е ония инвеститора на Дортмунд дето ми говореше, че не сме от техния калибър.Дали не ви сцепихме жълтите клитори 2-то полувреме?

До ИНВЕСТИТОРА - да честитим ли купата в ЛЕ?

sYsTemX
06.11.2013 23:45

Относно дузпата "аа2" много хубо ти оттовори, но без убиди разбира се. Дузпа можеше да се даде и за арсенал така, че нещата са фифти - фифти. Няма кво повече да се коментира този мач, арсенал си изиграха картите сега могат да бъдат спокойни, че ще преминат тази фаза, една победа ги устройва.

deucec
06.11.2013 23:44

Лошото е че ги чака още толкова суша. Отбора на калъфките *smile*

BlueAvalanche
06.11.2013 23:42

Ти кой мач си гледал бе? Този в който вкарахте гол от 1 положение или някакъв от друга година ? По отношение на мача не знам за кой път ТРАГИЧНИ ОТЗАД, Суботич този сезон ако има 5 точни отигравания, в който и да е мач нз. Явно ще отпаднем в тая група малумна, следващия сезон пак да сме в 3,4 урна, тоя коеф. явно не се качва с финали в ШЛ, а с загуби с по 3,4 на 0 в груповата фаза за 5 години!

deucec
06.11.2013 23:42

Шшшш ти до преди няколко дена им лижеше гъзовете, а сега изведнъж станаха "жълти кл*тори".

Juventus333
06.11.2013 23:41

Не се подигравай. По-добре титла в ЛЕ от колкото без титла 8 години.

NickoRM
06.11.2013 23:38

ма*ка му стара....ншщо лично към Арсенал...фиша ми отиде просто ,набутах се якоо.Разбира те ме момчета....

eislands
06.11.2013 23:38

ооо Рамси *goal**goal*

а къде е ония мишка Лондончелс ?

geshcheto_90
06.11.2013 23:37

Коментатора е много прост, бърка имената на половината футболисти, Арсенал бил доминирал при положение че статистиката показва че Дортмунд имаха повече положения, и дузпа не дадоха за Борусия!

rockytoo
06.11.2013 23:39

Йозил подава на играча си *lol*

selection
06.11.2013 23:37

Чиста дузпа си беше това, но както и да е.Честита победа на Арсенал..

NeverBackDown17
06.11.2013 23:36

Тази ситуация с Левандовски ви я оставям на вас да я коментирате...

miro211
06.11.2013 23:36

Къде стее жълти мишоци Ройс МойС изгърмяха ги топчиите а 45номер няма право да говори!

Juventus333
06.11.2013 23:38

Застреляй се.

KunAgu16
06.11.2013 23:33

Браво на Арсенал ! Явно тази година ще спечелят нещо

Juventus333
06.11.2013 23:32

6 защитника. ХАхахаххахаха

nom3rcy
07.11.2013 00:06

Еми приятна игра... но е малко по-трудна *smile*

Juventus333
07.11.2013 00:05

Мислех да играя Yu-Gi-Oh..... *sad*

nom3rcy
07.11.2013 00:03

ходи играй на покемони

Juventus333
07.11.2013 00:02

Всеки казва дузпа има, ти казваш дузпа няма... Е к'во да играя брат?


06.11.2013 23:52

Много точно казано!АМА МНОГО!!!

canttouch49
06.11.2013 23:51

Сега ви искам тихи и насрани.Фен на Юве ми говори за защита... та вие играхте схема 5-4-1 допреди 3 години.Сега към моя приятел с кафявите гащи, който казваше преди мача кво щяло да се случи на Арсенал щот сме играли на техен терен-видя ли се колко струваш смешко.Не ми говори за късметлииски работи щот за 5 мин щяхме 3 гола да ви боднем.И последното положение с Левандовски мн яко се засмях-пича тръгна да прави задна ножица и реши в последствие, че иска дузпа щот ръката на Пер беше на рамото му.Левандовски трябваше да е изгонен преди 80-тата минута за симулации.И това ми бил Топ Нападател.Интересно ми е и мнението на Ледър Лабел щот той наи много ни казваше как ще падаме и да мислим за ЛЕ.One Aaron Ramsey

Juventus333
06.11.2013 23:42

Това, че вашите се бутат не означава, че е дузпа ?

aa2
06.11.2013 23:40

Дузпата срещу Кошчелни как е или и нея я нямаше?Смешник, умри от яд и изчезни от тук!!!

Juventus333
06.11.2013 23:39

Дузпата как беше или и нея я нямаше ?

sYsTemX
06.11.2013 23:38

Пфффф кво значение има, че играят с 6 защитника бе??? Във футбола неможе да се играе само офанзивно, след като водят в такъв изключително важен мач защо им е да отварят пространство? Има едно правило в мача и то е, по-добре грозна победа от колкото красива загуба. Едва ли някой ще го интересува с колко човека се бранят факт е, че излъгаха борусия и това си е част от тактиката във футбола. Научи ги тия неща щото се излагаш.

Juventus333
06.11.2013 23:34

Срещу Тотнъм в последните 15 минути пак играхте с 6 защитника.

krasenkrasen
06.11.2013 23:33

Не е за първи път тоя сезон, но върши работа *smile*

sYsTemX
06.11.2013 23:31

Кво стана ве пичове, кво стана нали бяхте убедени, че дортмунд ще бият? Май лапнахте гипса много неподготвени драскачи има тука. И точно поради тази причина се доказва едно единствено нещо и то е: че повечето от вас НЕ разбират от футбол. Много пренебрегвате съперника и сте като кон с капаци. Сега нещата стават много интересни, щото ако дортмунд паднат остават 3-ти...

Juventus333
06.11.2013 23:27

Оня му влиза с двата крака тос вика симулация. Бахти идиота........

NeverBackDown17
06.11.2013 23:24

Йозил отново изигра един мач в негов стил - пълно покриване и бягане от отговорност. Феновете на Арсенал да се радват че Рамзи е отбора, а не че са взели немеца...

TheoWalcott14
06.11.2013 23:21

ебахти смешния вратар

sakata_97
06.11.2013 23:44

Яд ли те е К...О,че Арсенал спечели мача с Ливърпуул а сега дойде реда и на Дортмунд,а след това и на МЮ.Смешка такава няма ли да е по-добре да се насочиш към темите на смешния ти отбор,а не към нашите бе лапе недорасло,аре дим да те няма

sYsTemX
06.11.2013 23:39

Коментара ми към ювентус го декларирам автоматично и към теб!

krasenkrasen
06.11.2013 23:38

Ако ще hatevash ( както абсолютно всеки фен на Челси) по -добре мълчи.... Явно само това ви се отдава смешници !!!

NeverBackDown17
06.11.2013 23:35

Страхотна логика... Нали не мога да си пусна един мач на тв-то, а друг на pc-то... /// @ sYsTemX - а те Арсенал вкараха гол и евентуално ще вземат победа с игра нали? Невероятна игра...

krasenkrasen
06.11.2013 23:32

И факт е, че първия мач Доркмунд излъга Арсенал. В този мач стана точно обратното *smile* Колкото за Челси сега без Дрогба и това не важи :Д

TheoWalcott14
06.11.2013 23:31

стом гледаш Арсенал вместо челси ми е ясно какъв фен си

NeverBackDown17
06.11.2013 23:30

Когато става въпрос за всеки друг отбор освен Челси - това "няма никакво значение колко удара имаш, а колко гола си вкарал" не може да се каже. ... Просто сте без коментар...

TheoWalcott14
06.11.2013 23:28

на тая купа и врап4етата ви се смеят *wink*

krasenkrasen
06.11.2013 23:27

Никакво значение няма колко удара имаш важното е отбора да побеждава !!!! Колкото да Йозил транфера му имаше психологически ефект .. В момента Рамзи е голямата звезда *smile*

NeverBackDown17
06.11.2013 23:25

Да, друго си е *lol* Друго си е да вдигнеш купа...

TheoWalcott14
06.11.2013 23:25

е да друго си е да вземеш ШЛ без атака 120 минути ....

NeverBackDown17
06.11.2013 23:22

Ебахти смешния отбор... За 80 минути, 2 удара...

ivanrealmadrid1
06.11.2013 23:20

не го научиха значи ... казва се Обамеянг иначе браво на Арсенал надявам се да бият ама много пропуски много нещо

Arsenal966
06.11.2013 23:06

До фенчетата на Челси които си нямат друга работа ( например да коментират относно техния мач) освен да хейтват...U MAD ? *joking*

NeverBackDown17
06.11.2013 23:05

Време е Аубумеянг да влиза. Техничен и бърз и ще създаде много главоболия на защитата.

LondonChels
06.11.2013 23:04

Дортмунд - Арсенал 13-1 удара

Големи късметлийци сте

TheoWalcott14
06.11.2013 23:11

по големи от вас ли ?

biser_gerrard
06.11.2013 23:06

Всъщност 9-1 са ударите в полза на Борусия, но иначе да прав си, че това беше първия удар на Арсенал в мача.

Arsenal966
06.11.2013 23:00

Росицки не спира да търчи...на 32 ми бил уж *joking**joking* И като цяло само той играе май

dzhalev_71
06.11.2013 23:01

На 33 е.

NeverBackDown17
06.11.2013 22:59

До коментар [@comment 1506612] от [@user goonerbg]:

Игра е! Затова и коментирам!

nom3rcy
06.11.2013 22:53

дайте линк за мача по възможност РИНГ БГ онлайн

dzhalev_71
06.11.2013 22:45

Борусия играят по-добре и са доста по-настоятелни от нас пред гола. Дано се стегнем и да направим нещо.

И за протокола - казва се Обамеянг.

TheoWalcott14
06.11.2013 22:56

братле те борусия ,че играят играят ама на мен ми не е ясно защо ние не играе :@ то да нямаш 1 атака до тука е чист срам ....

NeverBackDown17
06.11.2013 22:40

Давайте Борусия. По-добрите сте и повече търсите гола. Второто Клоп да пуска Аубумеянг на мястото на Блашчиковски.

kozomel_7
06.11.2013 22:38

С всеки изминал мач се убеждавам, че ни липсват Плоди и Тио. Няма смисал да играем с трима плеймайкари, като нчма на кои да подават.

aguero17
06.11.2013 21:50

Коментаторът вече смени националността на Левандовки,май вече е от Чехия !!!

nom3rcy
06.11.2013 21:47

Някой линк към РИНГ БГ може ли да ми даде ?

NeverBackDown17
06.11.2013 21:42

уинър, айде малко по-сериозно, а? Като ви е мързяло да пишете, да го бяхте копирали от някъде състава... На нищо не мяса..//// Иначе отбора излиза в схема 4-2-3-1 - Вайдерфелер, Шмелцер, Сократис, Гроскройц, Бендер, Шахин, Ройс, Мкхитарян, Блашчиковски, Левандовски.

I_LOV3_CHELSEA
06.11.2013 21:39

Успех и на двата отбора ! Нека по-добрият да победи *smile**beer*

kostakozara
06.11.2013 21:24

Ако Арсенал вземат нещо от този мач групата ще се забърка още повече.Иначе симпатизирам много на Борусия и на Клоп.ЛУД Е*thinking*

drogba_fen_911
06.11.2013 21:17

Арсенал трябваше да го прежалят тоя мач за да се пазят за Юнайтед и да ги надънят, ама Венгер не прави компромиси със ШЛ, а и нямат резерви, които да пуснат...

122333444455555
06.11.2013 21:15

2-та отбора се намират в най-добрата си форма дано се получи зрелищен мач с много голове и все пак Арсенал да бият скромно 1:3 *tongue* или 1:2 *smile*

dzhalev_71
06.11.2013 20:59

Успех и на двата отбора. Нека по-добрия спечели.

John_Jameson
06.11.2013 20:57

Хайде артилеристи!!! Миналата година бихте Байерн, победете и Борусия сега .... или поне един Х направете!!!! *lol* *tongue* *beer**beer*