Барса взе трудно Ел Класико (видео)
Неймар в 19-та минута и резервата Алексис Санчес в 78-та минута вкараха головете за Барселона. Резервата Хосе Родригес в 91-та минута вкара гола за Реал.
Двата отбора изиграха равностоен мач, като през втората част на двубоя отлични намеси на вратата на Барселона имаше Виктор Валдес.
Той отрази опасен удар на Кристиано Роналдо в 55-та минута, а в 70-та минута Карим Бензема удари греда.
Малко преди втория гол за Барселона реферът не отсъди дузпа в полза на Реал.
С успеха Барселона се откъсна на 6 точки пред Белия балет.
Стартови състави:
Барселона - Валдес, Алвеш, Пике, Масчерано, Адриано, Бускетс, Шави, Иниеста, Неймар, Фабрегас, Меси
Реал Мадрид - Лопес, Карвахал, Пепе, Рамос, Варан, Марсело, Кедира, Модрич, Бейл, Ди Мария, Роналдо






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
27.10.2013 18:59
[@link http://25.media.tumblr.com/de0e0cc78efb1f3e5b1c74e2b05e2099/tumblr_mvbprtXeYS1rq8cjxo2_400.gif]
27.10.2013 15:08
Аз не съм изненадан от резултата. Все пак Барса не е в процес на смяна на тактика, стил на игра, а ядрото на отбора се запази. Играта на отбора е една и съща, с едни и същи главни герои и само един Неймар, които просто пасна перфектно. Аз съм търпелив към отбора, които просто ще става по-добър. Не смятам, че кавгите м/у феновете ще помогне за нещо. Честита победа.
РЕАЛ ДО ГРОБ!! *smile*
27.10.2013 17:01
Ето това се казва мнение. Например сега аз да тръгна да се оправдавам, миналата година Вие като ни бихте. Приемам загубата и толкова. Трудно е ама така трябва. Живота продължава, не може по 2-3 дена да спорим как там имало дузпа, ама там пък нямало нарушение. Няма как да стане. *wink*
27.10.2013 15:24
Мадрид до Гроб!HALA MADRID!!!
27.10.2013 14:11
[@link http://moodx.net/?id=1178]
Ето така е правил треньора на Барса на съдията!
27.10.2013 13:22
Барселона заслужаваха победата. Барселона купи само един играч а Реал похарчиха толкова много пари и накрая нищо *wink*
27.10.2013 11:45
[@link https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s403x403/1391790_584067548327753_1482605512_n.jpg]
27.10.2013 11:17
[@link https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1385333_472272082885886_1711281250_n.jpg]
27.10.2013 13:14
Като цяло и двата сблъсъка с Манчестър бяха изпълнени с много грешки. А за този мач не мога да кажа нищо, понеже нямах възможност да го гледам.
27.10.2013 11:32
Да бяхме единствения отбор,който бихте по такъв начин...
27.10.2013 10:09
тоя умрял кон Пике ако не му намерят много скоро заместник за ШЛ не може и да си мислят *smile*
27.10.2013 09:41
Факт е,че вчера Неймар показа че има някакъв напредък в играта,дано тапърва го разгръща. Колкото до Бейл,ще е играч то рода на Бензема,демек никога няма да е фактор в отбора,както Роналдо. Реално погледнато ако вчера играеше Йозил,Реал щяха да излезнат като победители.липсваше им плеймейкъра. Изобщо не виждах някой да поеме тази функция,всичко беше от солово творчество.
27.10.2013 09:19
До коментар [@comment 1498521] от [@user futbolista123]:
Ако си му гледал един мач във ВЛ,ще разбереш,за какво става въпрос,далеч съм от мисълта,че струва 100М,за мен е 60-70,но спрямо сумата дадена за Неймар,е съвсем реална.
27.10.2013 09:11
Bale е доказан играч и притежава всичко необходими,за да е един футболист от ранга на Месси и Роналдо,а Барса нямат право да казват абсолютно нищо след дадените 50М за недоказалият се Неймар,ако Неймар струва 50М,то Бале струва 150М,Бале е с класи пред Неймар и казвам това като неутрален фен,а не на РМ.
27.10.2013 09:31
Е ти па Иско е един от най-добрите млади таланти в Европа и отделно е един от най-добрите играчи на Реал от началото на сезона!! Така че това дето казваш дори въобще не е на място*thumb_up*
27.10.2013 09:27
Не говоря за конкретният мач,да не забравяме,че беше контузен и още не се е сработил напълно с новият си отбор.Не го оправдавам,но Бейл има какво да покаже.
27.10.2013 09:22
Смешен си ! Бейл пипна точно 4 пъти топката и имаше 2 удара дето едвам не излязоха от стадиона ... Дори Иско е 10 пъти по-добър от прехваления Бейл,дето имаше точно 1-2 сезона и целият отбор играеше за него
27.10.2013 08:39
До коментар [@comment 1498446] от [@user Messi9818]:
Бан,не му трийте просто коментара.Направете поне веднъж нещо както трябва администратори.ВИжте ми тъпия профил от кога е създаден и ги взимайте тея неща впредвид,защото сигурно аз го знам тоя сайт преди вие админчета.Баннете го тоя малкия,защото заради вас ще станат по-големи проблеми.
27.10.2013 16:14
хаха за кво ми е да те лъжа бе дечко.2 дневни,1 нощна,3 дена почивам.Цикъл.Няма събота и неделя,всичко е по график...По твойта логика няма хора които работят в неделя и всичко е затоворено,това да не ти е бакалията на село.
27.10.2013 15:32
Не знам тук не споря казвам че реално хората почиват събота и неделя,както мен *smile*
27.10.2013 15:25
да ама той вика,че е на работа !? оплете се в лъжите си :Д
27.10.2013 15:21
Виж сега дете сладко някои хора работят 5 дни във седмицата други работят 6 както се сметне днес е неделя и ако не знаеш е почивен ден *smile*
27.10.2013 15:01
о да,цел ден те гледам тука..''на работа съм'' каква работа бе скъцанец,деби детето заправил ми се на възрастен
27.10.2013 14:47
Не ти разбрах половината от думите селтак,26 направих този месец и не се правя на възрастен,а просто на повече от 80% лапешорите в тоя сайт.На работа съм в момента и свободното си време кибича тук,а по думите,които ти и аз използваме,единствено ти може да си "куревата глава".Типично по дечковски е когато няма какво да кажеш да започнеш с личните нападки,така че не ми се прави и ти много Ентелигентен...
27.10.2013 14:42
пфф..като ти четем коментарите....хаха не ми се праи на възрастен бе утепанец,...ти пишеш като 16 годишен младеж..един зрял човек въобще няма да се занимава да седи в Уинър..въобще нема да ми отговара на това къде пишем а и да отговори че е доста различен начин...не си на повече от 16 години не ми се праи на възрастен още си ''курева глава''
27.10.2013 14:10
Когато си изказваш мнението,не наричай другите Неинформирани,впредвид факта,че ти самия си такъв.Иначе респект за изказването на мнението за в бъдеще.Прави го обаче без да намесваш трето лице,защото още не ти се отдава.
27.10.2013 13:42
Еми добре. Ще кажа на редакторите на вестник "Марка" да си редактират справочника на Испанското първенство за последните 80 години. Вие явно сте по-добре запознати. Не споря. Все пак те са испанци, нормално е да не си знаят историята на отборите. А относно до това дали е фактор Мадрид или не. Не съм казал, че не са фактор. Винаги съм казвал, че те са ни най-голямата конкуренция, просто си изказах мнението по едни други въпроси. *wink*
27.10.2013 13:40
За сезон 06/07 ли ми говориш когато какво ли не правиха ,за да ви коронясат.Дузпи за подхлъзвания ли нямаше ,голове с ръце...или за сезон 09/10 ...
27.10.2013 13:35
Много добре му го каза на онзи ЗАИНТЕРЕСОВАНИЯ!
27.10.2013 13:32
А Колега затова ли през времето на Франко Барса има 8 титли на Испания и 10 купи на Испания ,а тогава най-интересното е ,че Купата се е казвала не Купата на Краля ,а Купата на Франко и още по-интересното е ,че след неговата смърт Барса нямат трофей 15 години.Май нещо не се вързва тука.То е хуваво да четеш ,ама не пристрастни статии от рода на коментарите на "JOHAN_CRUYFF_14"
27.10.2013 13:31
Много добре знам история,ти не ме учи.Аз не смятам,че Реал сме велики заради 5-те титли на Франко,човеченце такова.Не ме съди,без да ме познаваш.Имаме 32 титли в Испания,а последната ни титла е преди 11 години.Така го каза сякаш нямаме ШЛ от 30 години.Никой не ти говори за времената на Франко,просто винаги Реал са били фактор във всички турнири и винаги са били фаворит,няма значение дали са печелили или не.И не ти говоря за времената на Франко.А Барса от кога сте фактор?Между 90 и 95 и от 2005 насам?Преди това сте били просто една приятна изненада,ако достигнете до 1/4.Ще ми говориш за Франко... Не ми казвай да се поинтересувам,защото аз съм доста по-заинтересован отколкото можеш да си помислиш,просто не съм толкова повърхностен.На въпроса ти от кога нямаме ШЛ ще ти отговоря - от предната ни ера,в която бяхме безспорно най-силния отбор в света.И това не е ерата на Франко,дечко.
27.10.2013 13:20
Позаинтересувай се ти. Нищо не разбираш. Я ми кажи колко от титлите на Реал са спечелени по честен начин. Искаш ли да ти извадя статистика, че 60 и няколко процента от вашите титли са спечелени по времето на Франко (диктатор на Испания). Който е правил всичко възможно всяка година Мадрид да печелят титлата. А я ми кажи от колко време нямате спечелена Шампионска лига и в последните години колко пъти ставахте шампиони и колко други купи сте спечелили. Не е зле малко да прочетеш история. Аз ако съм на твое място ще ме е срам, фенове на други отбори да знаят повече за моя отбор, отколкото мен. Само знаете да хвърляте пари на вятъра (Бейл) и накрая се оправдавате пак, че съдията не ви е дал 2837929837 дузпи. А ами кажи на вас колко дузпи ви дават в продълженията, когато го закъсате. Най-пресния пример е мача ви с Елче. Няма никакъв смисъл да обсъждате съдията, щото като ви даде дузпа, сте гроб - нищо не казвате. Ама като не ви даде, дигате шум до Господ. Съдията си свири много добре вчера. Както на вас не даде дузпи, така и срещу нас много нарушения не отсъди.
27.10.2013 11:15
Нали се сещаш,че когато съм станал фен на Реал,ти не си бил заплануван.Не ми говори кой отбор е велик и кой не,защото ако се поинтересуваш ще останеш разочарован.
27.10.2013 11:14
Хааааа,ние ли се опитваме да се заядем бе дечко.Намери си сайт,в който да коментираш с твои връстници,или поне започни да излизаш с твои връстници вместо да седиш тук по цял ден и да опитваш да спориш с хора,два пъти по-големи от теб,и на възраст,и на х*й,и на акъл.Ако сина ми е толкова прост,идея си нямаш какви неща ще му причиня...А на теб ти пожелавам да имаш още по-прост син,за да се сетиш как се чувствам аз сега,като ти чета тъпите коментари.
27.10.2013 09:19
не ми пука дали ,че ме баннат,ама ми писна да си траем бе..тука вие 4ма човека от Реал сте застанали и се чудите как да ми се заядате,аз не мога с нормално поведение да се справим с вас 4та едно и също сички тапаци..тва е резултата е 2-1 дузпа не беше свирена вие сте вече 6 точки по нас и духате *wink*
27.10.2013 08:17
победихме ги няма смисъл от повече спорове
27.10.2013 08:04
Бели Кенефи айде сега ето ви Нарушенито на Пепе
[@link http://gyazo.com/cb62d947d03c0f99371f7b304f3b5b26]
27.10.2013 06:52
не е нужно вече да се спори имало ли е дузпа нямало ли е картон бла бла, бихте ни , честита победа
27.10.2013 03:39
ако реал имат поне малко акал да земат да го махнат тоъа лопес че ставаме за смиах,и двата гола са вратарски.......НЕСКОПОСАНОСТ
27.10.2013 03:23
незнам закакво cе разправяте минал е мача колкото и да ни е яд, че ни биха няма как да върнем времето назад .Чеcтито на феновете на барcа друго немога да кажа *smile* то оcтаваше и 6-ти подред да вземем ...
27.10.2013 03:07
[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=583202645049318&set=a.197990850237168.42109.196741823695404&type=1&ref=nf]
28.10.2013 02:01
Пепе-Санчес.............РАМО в РАМО????????? WTF??????? Ок пич, жив и здрав*thumb_up*
27.10.2013 13:34
Нямаше нищо общо.Онова беше рамо с рамо и двамата се бореха за една топка.Снощното бе удар в гръб,докато топката въобще не е била в полезрението на Масчерано.Не съм сигурен дали Масчерано даже е знаел къде е топката.Не че оправдавам постъпката на Пепе,но просто не е била толкова фрапантна,че да реши мача.А това снощи решаваше мача.За бога,Роналдо беше сам срещу вратаря абсолютно фронтално!
27.10.2013 12:29
Това е неумишлено така ли? Браво!!! Просто ми е супер смешно как ревете за дузпа срещу Роналдо, а забравяте какви глупости писахте преди известно време когато Пепе по същия начин прати Санчес в аут............я да видим дали ще си спомните ситуацията.
27.10.2013 08:44
Защо изваждате ситуация,в която даден играч е настъпал друг неумишлено.Да не би да сте гузни за една 100% дузпа и една друга игра с ръка,която е спорна.Смешно е да изтъквате такива факти,впредвид вашите кирливи ризи.
27.10.2013 01:41
Добре де фенчета на Мадрид. Толкова ли сте слепи?
За първата дузпа, за която претендирате е направо безсмислено - първо на първо играча е легнал на ръката си и топката го удря(пробвайте да легнете на ръката си и да видите дали ще може да я преместите ако топка се търкаля към нея) и второ на второ топката си беше вратарска - нито влиза във вратата, нито пък вратаря можеше да бъде изпреварен. Можете да спорите единствено за дузпата на Роналдо, която си беше чиста дузпа наистина, макар че в такава бърза игрова ситуация надали някой от вас е видял, че е побутнат с ръка, а не с рамо - на мен ми бяха необходими няколко пъти да гледам въпросната ситуация и дори се наложи да го гледам на забавен кадър.
И какво става:
Съдията не ви е дал дузпа, добре - а на Барса нямаше ли такава спестена?
Съдията не е показал червен картон на играч от Барселона - а това, че спести 2 червени на Рамос не го виждате, нали?
Хайде свалете си очилата на Моу, защото той вече не е при вас и спрете да се оправдавате със съдиите, както той винаги правеше, защото сте много по-подкрепяни от съдиите, отколкото рязани от тях. Примерите само от тази година са много (между другото УЕФА вече наказа съдията, който поряза Ювентус заради вас), а ако трябва да вадим такива от цялата ви история то тогава спора ще стане адски жалък за вас.
Хайде, поровете се малко в историята на Примера и нека тогава пак да говорим за съдии и подкрепа ако искате.
Мога директно да ви насоча къде да гледате:
Само вижте колко председатели на Националната съдийска колегия на Испания са свързани с Реал Мадрид и ако са по-малко от 80% тогава елате да спорите. Да не говорим, че няма нито един такъв свързан с Барселона!
Давам ви 1 пример за какво става въпрос:
Прочутият Хосе Пласа, деветнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – автор на знаменитата фраза „Докато аз съм председател, Барса няма никога да спечели първенството!“ През 1970г. подава оставка в знак на солидарност с Гурусета – рефер, обвинен в некомпетентност от Барселона след като в мач между каталунците и Реал Мадрид отсъжда дузпа за мадридчани за нарушение, извършено 2 метра извън наказателното поле.
Така че научете си историята на клуба първо и тогава се надувайте като пришки, защото имате една от най-срамните истории в целия световен футбол!!!
П.с.: И между другото спрете с тези 9 КЕШ-а, които имате, защото реално погледнато имате 4.
Припомнете си кога ги печелите първите 5 купи - след 2-та световна война. В Испания царува диктатора Франко, а вие сте неговия любим отбор и сте подкрепяни по всякакви честни и нечестни начини.
Извън Испания всички страни са засегнати от войната, в която единствено Испания не участва - и Германия, и Италия, и Франция, и Англия и т.н., цяла Европа все още се мъчи да се оправи от ужасите на войната и последната грижа на всички е футбола, докато на Испания са наложени само икономически санкции заради присъединяването си към ОСта, макар че това присъединяване си по-скоро само на думи.
И какво става - в Испания нямате конкуренция заради бясната подкрепа на побъркания диктатор, в Европа никой все още не мисли сериозно за футбол, най-малко пък за някакъв новосформиран европейски турнир и вие си печелите безпочти никаква реална конкуренция. Но какво става след това, след като страните са си стъпили на краката, футбола също - за половин век го печелите само 4 пъти, така че...пак повтарям научете си историята и тогава си мислете дали и кога да спорите.
Че сте един от големите клубове в Европа е вярно, но определено бъркате като се мислите за най-великия - то само заради историята си няма как да сте такъв, дори да водите всички отбори във всички турнири с по 10 купи повече от втория!
27.10.2013 10:02
Аз ги знам и не казвам, че е лош. Просто едно е да си звезда в Тотнъм, за които класиране в топ4 ще е най-големия успех от 20 години, друго е да очакват да влачиш отбор като Реал на раменете си, предвид платената сума. И недей намесва Юнайтед като цяло. Ако погледнеш в профила ми, ще видиш, че симпатизирам и на Барса. Говоря за снощния мач, а не за Юнайтед *smile*
27.10.2013 09:06
Няма да коментирам неумишлени настъпвания или твърди единоборства.Един защитник от световна класа трябва да прави такива единоборства.Ще ти дам пример - вие за това не може да минете Компани в защита,защото направи ви гъта.Ама не го избираха за най-голям ръгач,а за най-добър защитник на висшата лига нали.А точно фен на Юнайтед няма право да говори за Бейл,че е бил дървар,като точно вие знаете неговата класа.Той не е изиграл още пълни 90 минути на Бернабеу,до преди 1 седмица беше контузен.Малко търпение,ти би трябвало доста добре да знаеш стила му на игра и качествата,които притежава.
27.10.2013 08:54
Ако ще ти олекне повече след загубата - ок, имаше дузпа за Роналдо. Бъди спокоен! Винаги ме е кефило как гледате на нещата с двоен стандарт! Когато вие правите нарушения и фалове като този на Пепе срещу Фабрегас, постоянните накъсвания на играта от Рамос, който трябваше да получи 2ри жълт в началото на 2рото и куп други - няма проблеми. Иначе за другите се вадят снимкови материали, клипчета от Ютуб и куп други факти *lol* Вместо да погледнете какъв дървар е купил Перез за 100 милиона и как цяло 1во полувреме имахте 1 смислена атака, вие сте се хвнали за 1 дузпа на Роналдо!
27.10.2013 08:47
Няма смисъл от излишни спорове .. Според много от "феновете" на Барса и Реал "Ел Класико" е Меси с/у Роналдо , не Барса с/у Реал .!. Аз пък мога да кажа , че много от феновете дето са под 20 години са по-верни от по-старите !! Това , че някой е по-малък не означава , че е по-малко фен от по-възрастния !! *smile*
27.10.2013 08:46
Ей кво спориш бе,целия свят ви говори,че е имало дузпа,включително коментаторите на абсолютно всички телевизии.Даже в спортните новини коментарите са такива.Покажи ми един човек,който не е фен на Барса,да каже,че съдията не ви бута цял мач.Грам обективност няма при вас лапета такива.Един истински фен не видях,който да си признае.Аз ако съм фен на Барса и победм по такъв начин,ще ме е по-яд,отколкото когато загубя.
27.10.2013 08:42
Ако ще говорим за отскорошни фенове,бъди сигурен,че феновете на Реал са по-отдавна от феновете на Барса,впредвид,че Барса до преди 2005 имаха няколко силни години в началото на 90-те и тва им е.Представи си колко са фенове на Барса и колко са фенове на Меси.Аз уважавам истинските фенове на Барса,а не такива под 20 годишни,защото те не знаят за кво иде реч.
27.10.2013 08:40
Какви повечето бе,за 15 годишни ли си говорим?Да не би да имаш предвид,че популацията на БЪлгария се е развила така,че 15 годишните да са повече от 25 годишните напримерно.Я ходи си гледай твоя глупав отбор,вместо да коментираш нашия.
27.10.2013 08:39
Да не говорим , че повечето от феновете на Реал преди 5 години бяха фенове на Манчестър Юнайтед заради Роналдо !! Ето защо са саднати чак толкова ..
27.10.2013 02:33
+1
27.10.2013 00:14
Гледайте сега как стоят нещата! Казвам го като неутрален сега ще падат минуси истината е,че и двата отбора бяха ощетени при феновете на Реал няма какво да мрънкат,че когато избутаха Роналдо при единоборството не му дадоха дузпа защото и на Сеск не му дадоха когато Пепе го събориха също на Рамос му беше спестен чист червен картон и дявола знае,че съм прав така стоят нещата момичета и момчета фен съм на Бундеслигата а виждам нещата по-ясно от самите фенове на Примера замислете се,но е нормално при такова дерби да има недоволни,но това е смешно за Реал имаше Дузпа за Барса имаше дузпа ама такова ама онакова мача е свършил това е айде давайте сега минуси и лека от мене.
27.10.2013 00:20
Евала мой човек много истини каза ама много. (bow)
27.10.2013 00:13
[@link https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1383507_625554570816344_963896493_n.jpg]
27.10.2013 00:12
Нещо за феновете на Реал Мадрид:
Защо всички ревете за дузпи, не мога да разбера, вие ли сте съдията?
Нито сте заслужи нещо повече от точка, нито нищо. Нито сте надиграли Барселона, нито пък сте заслужили победата толкова много - мача беше равностоен, но този, който си реализира положенията, той победи. Стига всеки път сте ревали за дузпи. Когато победите убедително, тогава говорете,че сте победили заслужено. Стига сте създавали свади и напрежение, приемете го, загубихте. Един път гледайте обективно и кажете с високо вдигната глава това, което е!
27.10.2013 00:09
До коментар [@comment 1498447] от [@user Horned]:
тии че ми праиш свирки докато не се изцикам 6 пати у кирлявата ти муцка и докато не ти излезат 15 херпеса..и през същото време ,че бръкам на майката у пичката докато не и извадим сливиците от там
27.10.2013 00:12
Не си оригинален...
27.10.2013 00:08
Поздрав Барселонистииии с моята нова творба "Тежка е бялата утопия" *smile*
Tежка е бялата утопия - отново придружена от агония. Туй е то - блян, мираж, мечта...за сетен път от Барса хвърлена в пропастта. Спука се отново белият балон, сгромолясаха се мощно, като слон! От небето та до небитието. Там, от реейки се на високо, пропаднаха вдън земя, свали ги Каталунската ламя. Мощен синьо – червен шамар – пореден бял кошмар.
Tежка е бялата утопия , тежка имат и голяма Ката-фобия. Школата на Блауграна победи, стотиците милиони пари! Ако ще и още 2 милиарда да дадът, в сянката на Кулес дълго още ще стоят. За пореден път се очертава Барса шампион, отново ги чака футболният трон! Меси пък ще издуха отново гелът дето е все с претенции – по голове, призове, трофеи и асистенции.
Бялата утопия... ами тя е тежка. Илюзия, смешка. Ще питат мощно белите в тон – бе защо нямаше дузпа или пък червен картон? Често реферът им помага, но този път не стана. Но никога не си признават те, вечно някой друг в устите им е. Елче, Юве, Виляреал – съдията честичко е бял. Меси, Чави, Иниеста и Неймар – размазаха със супер футбол, като комар.
Тежка е бялата утопия, това е факт! Барса мачка всичко що е пред тях, прави ги на пух и прах. Дъжд от трофеи и рекорди ще вали, от тях само времето ги дели. Хейтърите яко газ пикаят, ругатни и обиди само знаят! По-добре да траят! Нали уж щяха да ни смачкат, май още много хляб имат да папкат! Барселона не спират да творят история... тежка е бялата утопия .
26.10.2013 23:51
До коментар [@comment 1498432] от [@user Messi9818]:
Под 15 си като ти гледам начинът на изразяване,пич.
26.10.2013 23:50
По принцип защитавам Лопез,защото много го харесвам,но гола на Алексис просто беше много вратарски.
Относно мача,равностойно първо полувреме и неравностойно 2-ро полувреме и незаслужен резултат.Поне равенство да беше,впредвид лошия ни късмет,но Майенко си каза думата.Тъй като мина цяло лято и част от пролетта,в която Барса не бяха подпирани,някои си казваха,че времето на Уефалона отмина,но не-това ел класико беше пародия.
26.10.2013 23:45
Смешници яко ви подпря съдията.Първо игра с глава дава игра с рака.Второ марчелано спъва роналдо БАРСАДИЯТА нищо не прави.Такаче няма смисал да спорите може да викате на роналдо геиналдо ама 3мата от отбора ги мина като конусчета и подаде нали смешници а месито кво направи нищо :Д :Д аре гледайте си барцата и се кефете на съдийте дет им давате парички
27.10.2013 02:35
Тук се вижда достатъчно ясно: [@link http://gyazo.com/cb62d947d03c0f99371f7b304f3b5b26]
27.10.2013 01:44
Ти като най-непристрастен фен какво би казал за тази ситуация? [@link https://www.youtube.com/watch?v=dmYStvQf_Xs] Може ли да се свири дузпа? да чуят и другите твои колеги едно компетентно мнение?!
27.10.2013 01:16
темата е за Барса и Реал,нали,а не за манчо и сток сити...гледай си отборчето дето се мъчи със средняци в Англия и си трай...
27.10.2013 00:42
Не те беше яд миналата година, когато ви подариха куп победи и най-очевадната - тази срещу нас с Джунейт Чакър нали? Иначе отдавна сме ви свикнали! От 5-6 години не съм чул фен на Реал Мадрид да признае превъзходството на Барса, когато загубят! Винаги или съдията, или лошите метеорологични условия или земното претегляне са ви лишили от победата! Дузпа можеше да се даде както на Роналдо, така и на Фабрегас! Барса не надигра Реал, а чисто и просто си вкара нужните положения и спечели мача!
26.10.2013 23:57
"Sotir Naimov · Водещ коментатор От Барса съм принципно, но не съм глупав кон с капаци. Дузпа ИМАШЕ! При положението с Кедира е по-спорно. Не беше умишлена ръка, а и нямаше как да избегне топката, падаше все пак. Но пък и за по-малко са давани дузпи. По нищо не победихме Реал. Накрая Чави и Меси да бавят времето... Докъде стигнахме... Отговор · 4 · Не харесвам · преди 12 минути"
26.10.2013 23:54
Между другото недадената дузпа е толкова недадена дузпа,колкото и недаден червен картон.Все пак се има впредвид,че последния защитник фаулирва последния нападател и то в наказателното поле.Това е порнография.Няма ли да изкочи един истински фен на Барса,който да напише,че го е яд,че точно така са ни били?Мен ще ме е по-яд ако бием по такъв начин,отколкото да паднем.Така че ако някой ме пита дали ми е гадно заради загубата - не,не ми е гадно.Надиграхме ги насред Ноу Камп и ако така се развива сезона,особено след титуляризирането на Бейл,не виждам как тия 6 точки ще са ни пречка.
26.10.2013 23:44
До коментар [@comment 1498432] от [@user Messi9818]:
По-тъп коментар в тази тема не съм сигурен дали има.Нито едно от изказванията ти не е аргументирано и доказва какво си дечко,защо се излагаш?Лопез не е виновен при първия гол,защото нямаше видимост от двамата защитници пред него.Виновен е за 2-т гол,който ти не споменаваш,защото си ограничен умствено.
26.10.2013 23:43
До коментар [@comment 1498432] от [@user Messi9818]:
А ти си толкова ограничено момче (или момиче не съм сигурен) че просто няма накъде повече с теб да се разговаря е все едно с Малко Прост 94 на един акъл сте .............
26.10.2013 23:41
Момчета няма какво да се лъжеме играчите на Барса не са виновни играха си момчета колкото си можаха и това е Реал също се представи достойно резултатът е ясен Реал ще си подаде жалба срещу Майенко и всичко ще е ок лошото само е че такава титаническа битка между двата най-добри отбора на света свършва по този начин с грешките на един бездарник .......
26.10.2013 23:36
само като видях следното положение:резултат 0-0,центриране в наказателното поле на Барселона,защитник на домакините,изчиства топката с глава,след което тя се удря във главата на Бейл,а съдята отсъжда игра с рък,когато е на два метра от ситуацията и ми стана ясно как ще завърши срещата....
26.10.2013 23:38
Мда е това е чиста игра с ръка ,аз се чудя що не даде и жълт картон...
26.10.2013 23:32
Ето какво е 100% дузпа - [@link https://www.youtube.com/watch?v=glksI2ftgL0]
26.10.2013 23:30
да....Реал взима футболисти за по 50,60,70....100 милиона евро,но фарселона ги дава тея пари за съдий и лоби...ето затва няма как скоро Реал да спечели важно ел класико.....Артуро Мас (президент на общност Каталуня)до сега никога не се е интересувал от футбол,камо ли да е стъпвал на стадион,а днес беше във ВИП ложата....и това ако не ви говори досттъчно,незнам кое ще да е....
26.10.2013 23:28
Комбинацията от единадесет симуланти плюс главния съдия и помощниците му е непобедима ! Тоя филм ни се прожектира редовно когато златната кокошка на УЕФА и корумпираната Катарска фондация, която дори успя да купи домакинство на световно първенство по футбол. Десетина години вече едно и също, когато барСЕЛОна има проблеми на помощ идва главния съдия. Тях не ги притеснява дори това че вече всички ги наричат УЕФАлона ! Няма друг такъв отбор в историята на футбола, който е бил подпиран така нагло и безпардонно пред очите на целия свят ! А онова цигане Геймар направо си намери идеалното място, където да показва какви симулации е научил още докато играеше в Бразилия. Реал, че си пропуснаха положенията, с които можеха да спечелят сами са си виновни, но за да не вземат поне една точка, вината е на главния съдия подминал две стопроцентови дузпи, при които можеше да има и червен картон.
И накрая, но не на последно място: Шибания жабар Анчелоти за пореден път сгреши стартовия състав: Упорито отказва да пуска Касияс, който е врял и кипял в такива мачове, а Лопес сгреши фатално за втория гол, Рамос изобщо не си беше на мястото като дефанзивен халф, нито пък Бейл като централен нападател, пускането на Хесе беше много закъсняло,а невключването на Мората в групата даже не се нуждае от коментар ! Стига експерименти Карло, почни да печелиш с игра или върви по дяволите !
26.10.2013 23:26
До коментар [@comment 1498412] от [@user Messi9818]:
Ето още един фен на Меси,а не на Барселона
26.10.2013 23:33
То си личи..
26.10.2013 23:32
къде в коментар 245 видя,че съм написал,че съм фен на Меси а не на Барса..охх не е лесно кога е трудно..ама щом си казал така е чуйте щом Хорнед е казал,че съм фен на Меси а не на Барса значи е така......ае влачи на некаде..ПЪРВЕНСТВОТО ОЩЕ НЕ Е ПОЧНАЛО А ВИЕ ВЕЧЕ СВЪРШИХТЕ!
26.10.2013 23:25
Честита победа на Барселона. Мачът много ми хареса и от двата отбора играха със сърцето си, но съдията малко пробали работите за дузпата, все пак не играе с топка, а и не може защото е зад Роналдо и го бута.Мое мнение е че имаше дузпа.Тази вечер колкото и да спорите нищо няма да промените след гредата на Бензема разбрах, че Реал в този мач нямат достатъчно късмет за да победят и това оказва влияните понякой път.Двата отбора бяха равностойни като си разделиха по 1но полувреме. И отново честита победа.
26.10.2013 23:25
До коментар [@comment 1498412] от [@user Messi9818]:
Коментатора може да каже че ти си жена бе мишко тоя сопол дето е от Барселона на него ли да се доверим бе не ви е срам нестига че трябва да вие неудобно да се хвалите че сте победили но и на черното бяло казвате бе
26.10.2013 23:24
Аве малко_прост94 днеска ЦСКА стъжни ли ти живота, нищо не казваш.*lol**beer*
26.10.2013 23:22
До коментар [@comment 1498400] от [@user Messi9818]:
Ти пък,отивай да караш курсове за съдия и свири мачовете както си искаш ама като ти забранят да свириш за 1 месец искам да ми кажеш *smile*
26.10.2013 23:21
Незаслужена победа на БарЦелона!!! Този Меси е много измислен за разлика от Роналдо но за жалост не винаги резултата отразява играта!
26.10.2013 23:18
До коментар [@comment 1498400] от [@user Messi9818]:
Има правилник.Той важи за всички.
26.10.2013 23:36
Ама го "чуква" в гръдния кош не в ходилото или разлика не правиш? Дай да те ударя в главата и после в ръката и ми кажи къде ще е по-болезнено..
26.10.2013 23:35
и това срещу Арбелоа си беше сто процентов червен картон за удар без топка [@link http://www.sportal.bg/uploads/tinymce/boyan5/boyan11/arbe.jpg]
26.10.2013 23:33
дай ми снимка с това че има удар в коляното на Адриано
26.10.2013 23:28
чети внимателно,оти немога да се занимавам повече: миналия сезон..мач на ''Сантиаго Бернабеу'' резултат 2-1 мин. 93 Адриано навлиза с топката навътре в наказателното и е ударен с коляно в бедрото..има снимки забавени повторения всичко..в сметка на това дузпа няма..Валдес спори наказан е за 4 мача..на другия ден всички спорим за това..обаче за вас ДУЗПА НЯМА..днеска е същото само,че даже дузпата беше по-малко от колкото онази случка през миналия сезон,но винаги вие сте прави..''маймунката'' си дига крака 2 метра на горе и цели директно с глезена Пике=жълт картон....Нани не вижда дабе и,че Арбелоа се излиза чуква го леко=червен картон...е айде са ми оспори професоре!!
26.10.2013 23:22
Ама това ако беше за вас друго щеше да лаеш нали умнико? Виж коментар:212 ето това е фен.
26.10.2013 23:20
добре бе момче..чак ме дразниш вече..коментатора казва ''ДУЗПА НЯМА,АДРИАНО СЕ Е ПОДПРЯЛ НА РЪКАТА СИ И НЯМА КАК ДА Я МРЪДНЕ'' ама не ти разбираш повече...
26.10.2013 23:12
Пфооооооооо е*ати и ЕЛ класикото по-точно ЕЛ слабасико.*sleep*
26.10.2013 23:11
Айде белите мишленца да не се оправдават на всички е ясно че са по-слаби от Барса иначе бяха много надъхани и накрая пак ше са с нуебъл май :д
26.10.2013 23:19
То и ти миналия сезон беше много надъхан и тоя си ,ама да не стане някой фал само ,че после лошо.И повече да не си написал нещо за съдии в теми на Реал ,че от затапки после няма да можеш да заспиш.Да го имаш предвид само.
26.10.2013 23:17
И кои са тези "Всички" Каталуния ли визираш?Живей с мисълта ,че винаги ще сме над Вас *wink*
26.10.2013 23:14
с/у 15 човека трудно се играе ...
26.10.2013 23:09
Браво демонстрирахме добра игра ! И имам послание към феновете на Реал-Спрете да се оправдавате винаги щом загубите ! Приемете един път загубата,а недейте да се оправдавате със съдията,защото 45 мин Бейл влезе много грубо с високо вдигнат крак на Пике,това влизане беше за абсолютен червен картон,а му беше показан жълт !Дори и да е нямало контакт между футболистите,самото влизане е много опасно за здравето *smile*
26.10.2013 23:20
Бавен ли си?Коментирам даден ситуация от миналия сезон.Минутата е 93.Педро пада за дузпа.Тогава доста говорехте за нея ситуация.
26.10.2013 23:18
Адриано..какъв Педро..толко си и гледал..
26.10.2013 23:16
А вие миналия сезон като паднахте 2:1 на Бернабеу.Що толкова много коментирахте онази последната ситуация с Педро ,който падна за дузпа?
26.10.2013 23:13
Не видях никакво надиграване във този случай и не разбирам за какво да не се оправдаваме при положеине,че един равен би бил най-справедливият резултат *smile*
26.10.2013 23:04
А Илара с нищо не ме впечатлявАТолкова много пари за кво ??
26.10.2013 23:13
Аз се чудя ,защо Хесе и Мората не се налагат все още.Момчетата играят с хъс и най-вече със сърце за Реал ,а не само за джоба си.Както го правят няколко наемника в Реал.Ми аз да ти кажа да бяха привлекли Ройс който лично според мен дето щеше да излезе по-евтино ,а и е по-добър.Но това не го решавам аз ,а Перес.Само при Моу не ставаше ,но вече го няма и той си решава.
26.10.2013 23:07
Хесе ми харесва на мен, срещу леванте допренесе за 1 гол и сега дори и малко случаен, защото Валдес можеше да се намеси по-добре. Бейл го закупиха, за да замени Роналдо, защото скоро става на 30 и ще трябва някой да го замени. В момента парите тежат на Бейл, както стана с Хълк в зенит, обаче този сезон ги прави криви! Дано при Бейл да не стане де в кръга на шегат като фен на Барселона *smile*
26.10.2013 22:43
Честита победа, Барса !!!! *smile* *beer*
26.10.2013 22:43
Бели миндили последните 15 мача Барса вкарал над 35 гола. а $еал Мадрид само 12 гола. Срещу нас от страх излизате защитино
26.10.2013 22:41
Капитанът на Реал Мадрид в днешния мач Серхио Рамос изригна срещу арбитъра Ундиано Майенко след загубата с 1:2 от Барселона. "Има неща, срещу които не можеш да се бориш. Съдията беше решаващ. Имаше няколко дузпи, но оставам с доброто от мачa: отборът показа добро лице срещу голям съперник", заяви андалуският бранител, който днес игра като халф.
26.10.2013 22:39
Най-смешното е, че до преди няколко дни боготворяхте Лопез, а сега оказа се, че е пълен слабак... Пуу, тоя Лопез хич го няма нали ...
26.10.2013 22:41
Много фенове не го искаме ама..
26.10.2013 22:37
Искам да кажа няколко думи за случката наречена "МАЧ" първо-Карло Анчелоти е тотално сбъркан да тръгне с Рамос като халф и с Бейл като централен нападател за Лопес не коментирам този човек не заслужава коментар второ- Реал Мадрид надигра Барселона през по-голямата част от времето мое мнение не го налагам и трето-когато съдийте престанат да се подиграват по този начин с усилията на млади момчета опитващи се да играят футбол тогава може да наречем това ДОСТОЕН ДВУБОЙ а сега е един ЦИРК създаден от големия неповторимия единствения УНДИАНО МАЙЕНКА и впрочем две не отсъдени дузпи за РЕАЛ и спестени картони за играчи на Барселона това е моето мнение поредния ЦИРК в който не както каза един колега по надолу ИГРАЧ НА МАЧА Е ВАЛДЕС А ИГРАЧ НА МАЧА Е УНДИАНО МАЙЕНКА
[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=459523057501123&set=a.158382147615217.32526.158226597630772&type=1&theater]
[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=459521440834618&set=a.158382147615217.32526.158226597630772&type=1&theater]
[@link https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1385913_626544297384624_854069014_n.jpg]
[@link https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1000293_626530114052709_1830953475_n.jpg]
[@link https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1393731_637611919623532_112786170_n.jpg]
[@link https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1383507_625554570816344_963896493_n.jpg]
[@link https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1376483_542364819178444_1509296588_n.jpg]
НЯМА КАКВО ДА КАЖА ПОВЕЧЕ ФАКТИТЕ САМО ГОВОРЯТ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
26.10.2013 23:04
Няма смисъл да говориш със тях,досега не съм видял нормален фен на Барселона от България,но във Испания биха си признали веднага като знам от личен опит.
26.10.2013 22:58
Това ако не е 100% дузпа моляте човек спри да гледаш футбол.
26.10.2013 22:55
и още 100 карикатури да пратиш резулата няма да се промени и дузпата няма да бъде сигурна,просто изглеждаш като циркадйия и се чудиш какво да правиш,това е не е свирена(друг въпроса,че даже не е и 100%),но да приемем ,че има щом не е свирена на момента после нищо не може да се направи а и резултата няма да се промени па ти пак пращай снимки*wink*а Роналдо ми ревна 5 мин. след ситуацията..абе момче чакай малко бе голям футболист,а постъпи като простак...къде тръгна да се разправя 5 мин. след това..само да донесе жълт картон и да рискува да го изгонат ако исак и 1 час да спори това е щом не е свирена веднага после и цел Мадрид да реве това нема как да се свири *wink*
26.10.2013 22:37
Не знам какво спорите, мача си го взехме и това е. И Реал ги побутнаха срещу Елче, но кво да се прави.
26.10.2013 22:47
Бутат ни ,бутат ни и като дойдат мачовете с Барса идват и балтииите интересно...
26.10.2013 22:38
А вас срещу СЕВИЛЯ ?
26.10.2013 22:35
Абе вие честно ли все още говорите за тая дузпа ? Всичко остана в миналото - Барса победи - ФАКТ ! ( след време никой няма да си спомни, че е имало дузпа - за пример победите на Байерн срещу Барса, всеки вика 7-0, а всъщност поне 3 от головете им бяха нередовни, ама няма значение нали *smile*. Така, че след време никой няма да помни, че е имало дузпа, а всички ще знаят едно нещо, че на тази дата Барса е победила и това е... Разбира се, няма да подмина онези фенове на Реал дето казват всичко се връща, момчета всичко се върна с този мач и тепърва всичко ще се връща *smile* .
26.10.2013 22:34
"Sotir Naimov · Водещ коментатор
От Барса съм принципно, но не съм глупав кон с капаци. Дузпа ИМАШЕ! При положението с Кедира е по-спорно. Не беше умишлена ръка, а и нямаше как да избегне топката, падаше все пак. Но пък и за по-малко са давани дузпи. По нищо не победихме Реал. Накрая Чави и Меси да бавят времето... Докъде стигнахме...
Отговор · 4 · Не харесвам · преди 12 минути"
26.10.2013 22:31
Толкова много изписано.. толкова малко смислени коментари..
Един съвет: КОГАТО ВИДИТЕ КОМЕНТАР ОТ Messimania ( или както там се пише) ПОДМИНАВАЙТЕ И НЕ СИ ПРАВЕТЕ ТРУДА ДА ЧЕТЕТЕ. 1-во във всички пише едно и също 2-ро всички са идиотски..
Честита победа на Барса. *smile*
26.10.2013 22:22
[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=542991852451682&set=a.188196654597872.48323.188195994597938&type=1&theater] ,та кое не било дузпа?
26.10.2013 22:38
По-добър сезон няма и няма да има и до края на сезон съм сигурен... Не Неймар не затвори устите на хората,който го обиждаха„защотото коефицента гол е 0.67% по-малко от този във Бразилия,докато Роналдиньо не беше така... Перез от одавна си проси уволнението от поста президент,аз бих се радвал ако видя Венгер на поста мениджър на Реал Мадрид,но това е невъзможно
26.10.2013 22:34
най-смешното е,че дори и на снимката няма дузпа,а миналия сезон в последната минута имаше ясна снимка как Адриано е спънат,но дузпа съответно НЯМА,иначе доста изводи си направих от този мач..1. Неймар затвори устите на всички копелета където го плуеха..2.Алексис е започнал да играе футбол..3.Валдес доказа,че е невероятен вратар..4.за поеден път се вижда,че Карло не е за Реал,като започнем с продажбата на Йозил и завършим,че в най-важния мач ми пуска центр.защитник Рамос като опорен халф*confused* 5. отново се видя,че Бензема не е за клуб като Реал,дори и Хесе е по-добър от него...и НАЙ-ВАЖНИЯ ИЗВОД ЗА МЕН...видя се,че този сезон Барса е по-добрия от двата отбора..обаче не ми се мисли ако ги хванат Байерн в ШЛ
26.10.2013 22:22
мен лично ми хареса футбола на реал и само валдес ги спаси да вземат точки но честита победа за барса*wink*
26.10.2013 22:18
И още нещо да кажа за положението на Роналдо ако футболист на Барса беше паднал така и бе дадена дузпа какво?Tук ще стане трета световна война.....
26.10.2013 22:18
Tежка е бялата утопия - отново придружена от агония. Туй е то - блян, мираж, мечта...за сетен път от Барса хвърлена в пропастта. Спука се отново белият балон, сгромолясаха се мощно, като слон! От небето та до небитието. Там, от реейки се на високо, пропаднаха вдън земя, свали ги Каталунската ламя. Мощен синьо – червен шамар – пореден бял кошмар.
Tежка е бялата утопия , тежка имат и голяма Ката-фобия. Школата на Блауграна победи, стотиците милиони пари! Ако ще и още 2 милиарда да дадът, в сянката на Кулес дълго още ще стоят. За пореден път се очертава Барса шампион, отново ги чака футболният трон! Меси пък ще издуха отново гелът дето е все с претенции – по голове, призове, трофеи и асистенции.
Бялата утопия... ами тя е тежка. Илюзия, смешка. Ще питат мощно белите в тон – бе защо нямаше дузпа или пък червен картон? Често реферът им помага, но този път не стана. Но никога не си признават те, вечно някой друг в устите им е. Елче, Юве, Виляреал – съдията честичко е бял. Меси, Чави, Иниеста и Неймар – размазаха със супер футбол, като комар.
Тежка е бялата утопия, това е факт! Барса мачка всичко що е пред тях, прави ги на пух и прах. Дъжд от трофеи и рекорди ще вали, от тях само времето ги дели. Хейтърите яко газ пикаят, ругатни и обиди само знаят! По-добре да траят! Нали уж щяха да ни смачкат, май още много хляб имат да папкат! Барселона не спират да творят история... тежка е бялата утопия .
Адриан Асенов
26.10.2013 22:54
Един мой коментар след мача с атл.мадрид. 29 септември 2013 [01:15] До коментар от ComsteR: Аз много харесвам Бейл, обаче ме хвана яд на него, защото може много повече. Анчелоти 18 години 3 титли (Шампионат), провали и псж през първия сезон, когато застана на чело. Да видим какво ще стори с реал.
26.10.2013 22:49
Как да реализираме положение със този треньор...Той незнае,кой да купи и кой да продаде... за обидите се извинявам,защотото не мача ме ядоса колкото други неща извън него *smile*
26.10.2013 22:46
Ти не си добре, виж ми първия коментар. А това просто го видях в спортал и ми хареса ... няма как да не ми хареса като фен на Барселона и затова реших да го постна. Още веднъж ще кажа, че можеше да се осъди дузпа. Съдията обаче реши да се застрахова, както стана с Неймар последните 2 мача с 4-те неосъдени дузпи(заради честите симулации). Обидите и тем подобни само те злепоставят. Ние си реализирахме положенията вие НЕ, това стана. Нормално да вие тежко, и ние щяхме да сме така, ако беше обратното.
26.10.2013 22:31
Преди година като ви унижихме и на Камп Ноу и на Бернабеу къде беше,сган такава?Защо тогава не ти видях коментара въобще?Защо не каза и гъг бе гнидо?Защо не казваш за дузпите,а си ги спестяваш точно като всеки фен за 2009?
26.10.2013 22:17
Мача не ми се занимава да коментирам при положение,че имаше 100% дузпа срещу Роналдо...Просто искам да коментирам това,че някой от вас писаха неща от сорта на "мачът е пълна пародия" искам да ги питам едно..Гледа ли ли сте някога мач с по високо темпо на игра ? ..да положения липсваха,макар,че имаше такива,но просто темпото беше убийствено,за първи път виждам такова темпо от 2-та отбора в 90-тата минута тия бягаха като коне
26.10.2013 22:11
Валдес днеска игра супер! Даже бих му дал награда за играч на мача! Може би наистина трябва да го задържим...
26.10.2013 22:02
Като ще омаловажаваме голове на Реал гола беше най-смешен....
26.10.2013 22:01
Циркаджийските номера на Роналдо край нямат. Ако играч на Барса падне така леко веднага ще скочат като ужилени белите моми. Барса играха слабо, но спечелиха. Имало е мачове в които играят силно, но губят. Алексис отново ебе бели балерини!
26.10.2013 21:57
Не винаги съдията може да свири като на мача с Юве. *referee**whistle*
26.10.2013 21:42
Последните 5 падания на Роналдо за дузпа са по абсолютно същия начин ...
26.10.2013 21:41
Типично Ел Класико е било, отново с главен герой съдията. *lol*
26.10.2013 21:40
Още не мога да повярвам какво направи Алексис....
26.10.2013 22:00
Сега и гола на Алексис ли ще омаловажаваш ?
26.10.2013 21:55
И по добре, че няма да го пуска повече, Икер е с класи над тоя! *erm*
26.10.2013 21:51
Голяма вина за този гол има и Лопес *wink*
26.10.2013 21:43
Още не мога да повярвам какво направи Лопес....тоя Анчелоти да пусна най-сетне Касияс, че така не стават работите............
26.10.2013 21:42
Ето го [@link http://25.media.tumblr.com/4141dca22d9ab9c6c784e351e5a20f90/tumblr_mvaf0wB5X41rg3v37o1_400.gif] *smile*
26.10.2013 21:39
Хах,говорите за съдии ... нали се сещате че този мач щеше да е без значение ако не ви подпираха срещу Елче ... все някой ви е виновен ... На Тата му казвам евала защото е първия който прави схема срещу Роналдо-преди беше само Пике и определено не се справяше
26.10.2013 21:36
БАРСА МАЧКАТ!!!!
26.10.2013 21:35
Иначе някой трябва да направи по къси гащета на Санчес ,че като гледам само ги дърпа нагоре *lol**lol*
26.10.2013 21:29
С теб явно не може да се разбере човек.. Да не мислиш, че съм гледал статистиката след мача? [@link http://24.media.tumblr.com/d5dc5bad5d2885aae2403e69bb4e616b/tumblr_mvaflskTZB1sgh779o1_400.gif] *smile*
26.10.2013 21:25
По-скоро бутането е със ръка ама със рака да го бутне така , че да падне все пак не мога точно да преценя признавам си за грешката , че не го бута с рамо ...
26.10.2013 21:30
няма значение вече......вижда се, че не е чиста игра и въобще не възнамерява на играе за топката..общо взето и двата отбора не играха подобаващо а Реал първото полувреме с тази тактика бяха трагедия....
26.10.2013 21:23
правото да ви се свирят дузпи се изчерпа след мача със елче затова си кротувайте и се молете поне за купата на краля да се доберете до финал че тва ще ви е този сезон *lol**lol*
26.10.2013 21:21
вече ви го показах ако кажете честно, че това не е дузпа нямам какво да кажа повече....
26.10.2013 21:24
Абсолютно
26.10.2013 21:20
[@link http://www.youtube.com/watch?v=1hiAhQsWLF8] сигурно го бута с рамо да не говорим, че въобще не възнамеряваше да играе с топката просто го изблъска.....
26.10.2013 21:24
Аз от 10 повторения все още не мога да преценя с какво го бута, така че дори да е с ръка, за съдията ще е много трудно да прецени, нещо средно беше *lol*
26.10.2013 21:19
До коментар [@comment 1498280] от [@user NickoRM]:
Ей Малкълм.... *joking* *tongue*
26.10.2013 21:18
пресилен червен картон за киелини после феновете на реал да не реват вище как си печелите мачовете то срещто елче ли не ви бутаха та срещо малага ли нз нз после съдите бутали барселона даите дузпа на реал да вкарат 3 гол и всичко да приклу4ва *referee**goal**whistle*
26.10.2013 21:16
Ако трябва да сме честни толкова скучно класико не си спомням*smile*
26.10.2013 21:16
Обаче нещо пропускаме всички.ИЗНАСИЛВАЧА ГО НЯМА, дали е защото Меси нищо не показа? *joking*
26.10.2013 21:16
Лека вечер!Отново честито победа ,но на истинските фенове на Барселона ,а не на псевдо феновете им.За сега видях само един...
26.10.2013 21:14
Майка му и баща му на това дете Мессимания защо го пускат да седи то толкова късно? Лека нощ деца мина отдавна... За мача трябваше да е Х нито Реал заслужаваха да победят нито Барселона,съдията под всякаква критика толкова неадекватни отсъждания и подминавания на чисти нарушения скоро не бях наблюдавал. Анчелоти уникално тъп състав бе избрал... Бейл не бе готов за титуляр,воабще не трябваше и да бъде купуван толкова късно,трябваше или още в началото на лятото или да се изчака другото - без подготовка, малко мачове не е свикнал с отбора,а е пуснат в един от най-важните мачове за полу-сезона да не каже за целия .. Иско не мога да си обясня защо не игра ? Ираламенди трябваше да почне на мястото на което беше Пепе. За Ди Мария нямаше как да се предвиди че ще направи слаб мач впредвив последните му силни игри ,но трябваше да го смени второто полувреме с Хесе. Жалко че Бензема не вкара щеше да му вдигни самочувствието и да го отърве от критиците за известно време въпреки че е в доста слаба форма и го заслужава.
26.10.2013 21:14
въпрос*
26.10.2013 21:14
До коментар [@comment 1498259] от [@user MessiMania]:
Видяхме как вие днеска си спечелихте мача!
26.10.2013 21:13
Страхотен Меси , не спря да тича 90 минути това момче ! *thumb_up*
26.10.2013 21:12
Във живота всичко се връща рано или късно *smile*
26.10.2013 23:09
Да но с/у Юнайтед пропускаш началото...ама кво да очаквам обективно мнение от синьо-червено човече..Да и на вас с/у Челси ви се върна много мръсно.И дузпите да отбележа само бяха 2 ,а не 1 *wink*
26.10.2013 23:05
ами наистина се върна....и има да се връща...още се помни така да се каже пробутването ви на 1/4 финал..след като Ман1естър си контролираше мача и си водеше ама турчина реши да гони Нани безидейно..а и този сезон имаше доста реверанси за Реал..е днеска бяхте от другата страна с една несвирена дузпа и изревахте сичко... ама тогава ви беше супер а нещасници ?
26.10.2013 21:16
...колкото по-късно,толкова по-мръсно *smile*
26.10.2013 21:12
[@link https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1376407_415322131923922_1072561082_n.jpg]
26.10.2013 21:09
бяхме по добри и заслужено победихме mes quen un club
26.10.2013 21:07
Явно наистина половината сте много нагли. Какво да пишеш с половината от сайта лапищаци, дето щели да ходят да пият понеже победили,а още пикаят в цукало. Казвам го не защото съм фен на Реал, а като напълно чисто разсъждаващ човек! Състава на Реал беше изключително грешен и много несполочлив и неправилен момент да импровизираш! Първия гол на Барса беше малко калитарски, както и този на Хесе.Барса доминираха през по-голямата част от първото полувреме, а Реал през останалото до края на мача. Малко по-чисти положения за Реал, и 100 процентова дузпа срещу Роналдо както и червен картон.Спестен картон за Алвеш за няколкото нарушения срещу Модрич! Справедливо дадени картони за играчите на Реал и Барса както и глупави грешки от страна на съдията пак срещу Реал! (най-вече играта "с ръка" на Бейл).Може би да имаше и нарушение с/у Фабрегас (не помня дали точно той беше), но топката вече беше изритана. Ще завърша с това, че Барса имаха късмет, а Реал нямаха никакъв.Така ги виждам аз нещата, лека вечер. *smile*
26.10.2013 21:07
Честита победа каталунци! Въпреки,че паднахме играта ми хареса много.Бяхме равностойни на Барса.Искам да изкажа лично мое мнение: 1.Д.Лопез може и да прави и "страхотни спасявания"и т.н. ,но титулярният вратар трябва да е Икер...Не случайно Икер е най-добрият вратар в света в няколко поредни години,друг е вапроса,че му трябва игрово време,за да си намери формата.Икер като не е на терена това не се отразява само на самият мач като цяло.Той е сърцето на отбора...Принусът му не е само,че пази,а е досто по-дълбок (ако ме разбирате). 2. Ияраменди незнае къде се намира. 40 млн. за един съвсем обикновен играч (лично мое мнение) не блести с нищо. 3. Бейл трябва вече да "влиза в мачовете" както се казва да се адаптира и да започне да прави това,което правеше в Тотнъм. 4. Защо Анчелоти излиза с изпровизиран състав ? Рамос да играе пред 2-мата централни защитници ? И следователно да бъде сменен...Бензема мисля,че по-добре щеше да се включи в мача отколкото Бейл,с оглед на минутите,който игра.И накрая искам да добавя,че Алонсо изключително много липсва на отбора...също и Иско.
26.10.2013 21:06
Съдията пак на ниво :Д
26.10.2013 21:06
[@link http://maggsports.files.wordpress.com/2012/11/62876-4-3-3-32.jpg]
26.10.2013 21:06
отивайте да спите бе , ако наистина сте фенове на Реал нямаше да се излагате като си търсите оправдания все едно съдията греши само в ваша вреда....
26.10.2013 21:05
Много е лесно .. По-добрия победи!! Хората които са гледали мача ще го потвърдят , освен феновете на Реал разбира се ..
26.10.2013 21:08
Явно ти не си гледал мача..
26.10.2013 21:07
Мачът си беше доста равностоен според мене и можеше да свърши по всякакъв начин. Чак тотално Барса не е надиграла Реал *smile*
26.10.2013 21:04
Много са смешни някой фенове на Реал реват за положението на Роналдо и Масчерано го бутна със рамо нито го е спъвал нито го е дърпал за фланелката , а като има дузпи за други отбори никога не си признават този сезон колко дузпи ви дадоха?
26.10.2013 21:35
А Масчерано ?
26.10.2013 21:27
Тя ръката при контакта беше доста свита и изглеждаше като рамо по-скоро, трудно ще е на който и да е съдия да прецени и по-нормалното е да не се свири дузпа при това положение, щом страничния не сигнализира за нищо.
26.10.2013 21:27
Е добре като не можах ме защо имахме повече удари и възможности *lol*
26.10.2013 21:25
Момче в пълна заблуда си или незнаеш, че белия екип е вашия и неможехте да пипнете топката цяло първо полувреме или ти си гледал друг мач! Не желая да споря с никого от сайта защато проявявам уважение към всички фенове но не е приятно *smile*
26.10.2013 21:24
Е едно е в студиото брат друго е на момента*smile*
26.10.2013 21:20
Още не е качено като го качат ще го гледаме и ще преценим. *wink*
26.10.2013 21:19
А не ква дузпа ,кви 5 лева е човек.Тука си имаше явна симулация на Роналдо.Не знам даже ,защо съдията не му показа жълт за симулация *lol*
26.10.2013 21:17
[@link http://www.youtube.com/watch?v=ppcVqf5LCXE] ето го видеото
26.10.2013 21:17
Имаше 3 повторения.В студиото също го гледаха и коментираха и казаха какво мислят.
26.10.2013 21:15
Не знам мен ми се стори , че не го бутна във гръб а някъде във рамото и Роналдо усети , че го бутат и падна...
26.10.2013 21:15
не те ли е срам да говориш глупости намери положението в youtube и ми кажи, че беше с рамо....!!!
26.10.2013 21:09
Да бутна го с рамо ама в рамото ли го бутна или в гърба.И вие сте ми смешни ама и не само на мен ,а на всички други.Да даоха ни ,ама всички бяха от 90% нагоре само тази с/у Елче беше менте ,ама днеска имаше не 100 ,а 200% дузпи.Интересно дойдат мачовете с Барса и почват да не ни свирят чистите дузпи , а да не изброявам колко нарушения спести съдията.Ако тези ситуации бяха за вас друга песен щяхте да лаете.Ама поне бъдете мъже и си признайте ,а не като некви ...По-доло един фен на Барса си го каза ,за което му правя ЕВАЛА.
26.10.2013 21:04
И пак не сте доволни от съдията. Когати Реал загуби 1000% Виновен съдията. Дузпа за Реал ? ОК ! Тогава трябваше да има и за Барса !!!!
26.10.2013 21:21
Момче, оправи си профила, сбъркал си годинките. От 250 коментара 50 са твои и нито един от тях не ми звучи като на 20-годишен мъж. Хайде мий зъбките и лягай,че оспами целия сайт с простотията си. До феновете на Реал - спокойно има адски много време на 100% съм сигурен, че ще обърнем нещата в лигата. Можем да се поздравим за силния мач. Второто полувреме хи убихме и само, и единствено късмета ги спаси, а малко и съдията, даже повече от малко, но няма смисъл да се коментира. РЕАЛ МАДРИД ЗАВИНАГИ !!!
26.10.2013 21:03
Честита да ни е напълно заслужената победа! Не виждам защо феновете на Роналдо мрънкат за дуспа?За ръката на Адриано съм съгласен но не само Реал са ощетените, Фабрегас също бе фаулиран! През първото полувреме Реал направиха едва една, две атаки през второто се засилиха чак накрая *smile* (Лично мое мнение. Извинявам се ако съм обидил по някакъв начин някого от феновете)
26.10.2013 21:08
Явно сме гледали различни мачове, та вие 30 минути седяхте във вашата половина после, Меси почна да бави играта така че, изобщо не ми обяснявай, а до това дали имаше дузпа срещу Роналдо, ако слушаше и коментатора той каза че бивш съдия във Испания във, някакво предаване е казал 100 процентова дузпа а също така дори и всички във студиото ,на ТВ+ го казаха така че смятам че наистина имаше дузпа
26.10.2013 21:03
Анчелоти не става за треньор на Реал.
26.10.2013 21:03
До коментар [@comment 1498204] от [@user REYDAN]:
Нямаше.
26.10.2013 21:03
слабо дерби и много слаб Бейл!!
26.10.2013 21:03
Не съм фен нито на Барса нит на Реал ама имаше дузпа ...
26.10.2013 21:02
усещам требъл този сезон *tongue**lol**cup**cup**cup*
26.10.2013 21:08
Kaкъв требъл те гони пък теб ?
26.10.2013 21:02
Изпълнението на Санче и на Алвеш трика с/у Роналдо ми напълниха душата . Страхотни изпълнения . Честито за победата каталунци , смело вървим напред !!! *beer* *thumb_up*
26.10.2013 21:02
пак хленчите за дузпа леле *lol*
26.10.2013 21:01
Жалки сте. Когато Реал зауби 1000% виновен е съдията хахах
26.10.2013 21:01
До коментар [@comment 1498204] от [@user REYDAN]:
Наручшенито на Пепе Срещу Сеск ?
26.10.2013 21:04
дали не си търсиш оправдание , защото знаеш че не спечелихте заслужено а ?
26.10.2013 21:00
Поредното "велико" класико осрано.. И това ми било най-интересния мач във футбола...
26.10.2013 21:00
Чувате ли за какво става въпрос бивш съдия коментира че това срещу Роналдо 100 процентова дузпа *smile*
26.10.2013 21:03
Това,ако е от ТВ+ някой български съдия, не ми трябва да го чувам. То,защото нашите съдии са много добри,затова свирят мачове от подобен калибър хахах.
26.10.2013 21:00
ами то само съдията от мача не я видя тая дузпа
26.10.2013 20:59
То е ясно, че който и да свири мача ще има недоволни, така че се примирете и спрете с това "съдията, съдията" .... изправете главите горе, честитете победата, ако ще пишете някакъв коментар и това е ... по живо , по здраво... другия път примерно вие пък ще ни биете и ще ви върнем жеста .... ай сиктир вече
26.10.2013 21:41
знам бе пич *lol* ... но просто не си заслужава да му отделяш внимание заради такива неща
26.10.2013 21:16
Не бе пич просто ме дразни как ги мисли нещата ...
26.10.2013 21:15
Виж всеки един фен на този отбор не смята че Бускетс,Неймар,Алвеш и Санчез симулират така че, просто няма какво да му пишеш , един пич каза за какво дори ги изтъкваме тези, неща като дори те самите си знаят накъде, вървяха нещата след не отсъдените дузпи за Реал ,и този 35 минутен натиск
26.10.2013 21:14
еми да... но аз си задавам следния въпрос в такава ситуация ... " Струва ли си да отделям толкова време и внимание на някъв си ... " и просто го подминавам x)
26.10.2013 21:11
Да така но след всеки мои коментар,виждам че и той е написал поредната простотия или обида.Няма как да не те дразни просто знам че е пубертет наясно съм със това но да ми се прави на по-голям от колкото е няма как да стане
26.10.2013 21:10
Интересно с/у другите ни свирят ,ама като дойде мача с Барса и оп се свири за тях.Извод:Барса е далеч по-подпирания отбор от Реал.Не няма да киснем просто ще ви го натякваме всеки път ,както вие обичате да хейтвате в темите ни.Жалкари!
26.10.2013 21:10
Недей пиши по-добре, не ти се отдава мисленето, камо ли писането.Истината е една и всички, които са гледали мача без значение кой отбор подкрепят ще я потвърдят.Жалките сте вие, които казвате, че тотално сте ни надиграли, което е върха на простотията..
26.10.2013 21:08
Винаги сте ощетени. Както срещу Юве, Малага, Елче и т.н. Горките, всеки съдия ги мрази и свири винаги за противниковия отбор. Ахххх, колко да сте жалки? Цяла вечер ще киснете в сайта и ще се оплаквате като ученички ли? VISCA EL BARCA
26.10.2013 21:06
игнора на такива и т'ва е *smile* Скачал съм и срещу фенове на Арсенал само заради това, че си мислят, че са прави и само провокират хората отсреща, така че не знам какво друго да ти кажа освен да ги игнорираш ... и аз се ядосвам на много коментари тука понякой път , но просто не пиша *smile*
26.10.2013 21:03
еми да , по добре да си мълчим като сме очевидно ощетени нали
26.10.2013 21:02
Напълно съм съгласен със теб, но тук както казах още във началото ,на мача ще има едно копеле със никнейм МессиМания който цели точно, да ни провокира аз лично първи написах честита победа ..*smile*
26.10.2013 20:59
00 Милионният Бейл е само за 65 мин. Пълна Дупка
26.10.2013 20:59
Ощетиха ни в някои ситуации,но няма да се оплаквам,няма смисъл просто.Честита победа ,,каталунци" и поздравления за невероятната хореография в началото на мача!HALA MADRID!
26.10.2013 22:38
ЕВАЛА!Отвъд съперничеството ти показа че си един истински фен!Без да се спори просто го каза!Малко са мадристите като теб-истинските!
26.10.2013 20:59
[@link https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1381859_806256336081251_62820118_n.jpg]
26.10.2013 20:58
Винаги съм бил обективен във всяко едно отношение в моите коментари! Дори като фен на Барселона мога да кажа, че това можеше да се свири дузпа, но от друга страна, както съдиите знаят Неймар, така знаят и Роналдо и затова не отсъдиха дузпа! Предните 2 мача не бяха отсъдени 4 дузпи срещу Неймар поради същата причина! Друг е въпроса, че съм бесен на треньорите до сега, поради причината да пуснат Фабрегас нападател, за капак на всичко и на мястото на Меси. Фабрегас е страхотен халф, уникален, обаче не е за напател няма го головия нюх, головия изстрел, и нужното ускорение за нападател. Санчез влезна и всичко се промени(страхотен гол да отбележа) и в защитата помагаше с характера си и скоростта си. Мача беше двуостър можеше да се развие и в двете посоки. Поздравявам реал за играта и честитя победата на всички каталунци!
26.10.2013 20:58
Няма да хейтвам по отбора на Барса.Просто искам за в бъдеще феновете на този отбор да имат предвид какво стана тази вечер и да не лаят много ,много в нашите теми.
26.10.2013 20:57
тоя роналдо само за дузпи реве *lol**lol**lol**lol**lol**lol*
26.10.2013 20:58
Ами то беше чиста дузпа!
26.10.2013 20:57
Имаше дузпа за нас онова настъпване срещу Фабрегас а за Роналдо не беше дузпа то той знае само да реве повечето фенове на Реал 90% и на Челси които са 95% много им знае устата примирете се със загубата за мен Барса съвсем заслужено победи и да викате ако имаше дузпа изхода щеше да е друг нали знаете че акото мирише
26.10.2013 21:03
и вашето прелива чашата само ви знаят много устите както феновете на Челси що не се слеете двата отбора че по глупости сте номер едно
26.10.2013 21:00
То бива ,бива наглост ама то това вашето прелива чашата просто.По нахални сте и от циганите на ЖП-гарите.
26.10.2013 20:59
ахахахаха точно обратното беше ама хайде
26.10.2013 20:59
Пич стига ако това беше дузпа със този вашият значи и ръката на Адриано беше на 100 процентова със червен картон, а за Масчерано не коментирам *smile*
26.10.2013 20:56
Честита победа, макар и незаслужена. Мачът беше пълен хаос. Според мен, трябваше да свърши равен, но шанс. Съчувствам му на съдията... Толкова много грешни ситуации, но това е *smile*
26.10.2013 20:56
Този МессиМаниа,завладя и други футболни сайтове с простота си,смяххххххххх
26.10.2013 20:56
ЧЕСТИТА НИ ПОБЕДА *beer**beer**beer*
26.10.2013 20:56
Милярди похарчени пари 1 титла и купата на краля ? Барса 3 ШЛ и Куп Трофейи *cup**cup**cup**cup**cup**cup*
26.10.2013 20:57
Та кой говорил за история?
26.10.2013 20:55
дайте дузпа спасете реал *cry**cry**cry**cry**cry**cry*
26.10.2013 20:55
БЕНЗЕМА.ИИЯРА.. ТРЯБВАШЕ ДА ЗАПОЧНАТ.,
26.10.2013 20:55
Аййдеее лягайте си !!!!!!!!!!!!!!!!!
26.10.2013 20:55
Реал заслужаваха хикс, несвирена дузпа срещу Кристиано и 2 чисти положения.
И официално сезона в най-интересната лига в света приключи, честита титла на Барселона! *lol*
26.10.2013 20:54
Щях да ви поздравя, ако победата беше истинска...
26.10.2013 20:54
Не заслужавахме да загубим!
26.10.2013 20:54
2 ДУЗПИ не ни дадоха пък със извинение,ама какво забога е това? Барселона вече не ги уважавам,купен мач.
26.10.2013 20:56
Както казах Майенко Реал Мадрид 2:1
26.10.2013 20:54
хайде лягайте да спите реалци ние отиваме да празнуваме адиос *lol**lol**lol**lol*барса шампион
26.10.2013 20:55
Колкото през 2009
26.10.2013 20:55
Празнувайте все пак не бяхте ни били от 1490162489012564912541782341412401128749-7124 мача *wink*
26.10.2013 20:54
Колкото беше дузпата срещу Фабрегас, толкова и другата дузпа в полза на Реал, така че това е положението.
26.10.2013 20:53
Чиста дузпа... спокойно всичко се връща... ХАЛА МАДРИД !
26.10.2013 22:13
По скоро бих казал че всичко ви се върна ... успех за напред
26.10.2013 20:53
Бензема ако бе започнал нещата най-вероятно щяха да се развият по друг начин. Французинът винаги играе силно в тези мачове, дори и когато не е в най-добрата си форма. Безличното първо полувреме ни коства мача и слабата игра на Бейл и ди Мария само затрудни играта ни. Дано Анчелоти си вземе поука след днешния двубой.
26.10.2013 20:53
Честита победа!Ощетен Реал Мадрид.Всеки неутрален фен видя за какво става на въпрос.При 1-гол на Барса ,при атаката им по-точно трябваше да има тъч за Реал ,но не мога да виния съдията.Казвам само факти.2 неотсъдени дузпи за Реал едната от които беше не 100 ,а 200%.Анчелоти допринесе много за тая загуба.Обърка състава и схемата ,не можах да разбера ,защо пусна Илара...Браво на Хесе за гола и за включването му.Играч на мача тази вечер беше СЪДИЯТА.Радвайте се на такива победи.
26.10.2013 20:52
Чухте ли коментара на госта във студиото на ТВ+ ?
26.10.2013 20:52
Честита победа, незаслужена според мен *smile* Грешен момент да импровизираш със състава, но както и да е.Честито *wink*
26.10.2013 20:52
Ако го нямахте този велик късмет мача беше най-малко равен,ама нищо радвайте се докъто можете
26.10.2013 21:16
Хахаха какъв велик късмет бе*lol*
26.10.2013 20:51
Когато Пепе настъпи крака на Фабрегас . Мълчите като П*тка нали
26.10.2013 20:51
Майенко Реал Мадрид 2:1 *smile*
26.10.2013 20:51
Поредното представление от "Ел Пародико" свърши... Следващия път нека послушаме Моуриньо и да легнем да поспим или да гледаме нещо по-качествено.
26.10.2013 20:51
Честита победа на всички фенове на Барса ! От това, което гледах през второто полувреме мачът беше доста равностоен, но все пак каталунците спечелиха,с което увеличават доста шансовете си за първо място ! *wink*
26.10.2013 20:51
Visca el BARCA!!! Ще се лее шампанско днес!!*beer* Честита победа каталунци!!! Напълно заслужена*thumb_up*
26.10.2013 20:51
Доволен съм от мача.
26.10.2013 20:51
Честита победа,за мен не толкова заслужена но си е победа *smile*
26.10.2013 20:51
честито на Барса..!!
26.10.2013 20:50
Честита победа *smile*
26.10.2013 20:50
А дано се намери някой който да го гръмне тоя Майенко...100 % дузпа и не я дава.Да ходи на очен лекар.Не става за съдя
26.10.2013 20:49
Меси пак показа кой е най-добър!!
26.10.2013 20:49
Видяхтелиииииииииииииииииииииииииииииии БОГ МЕСИ
26.10.2013 20:48
а Знаетели 1 мач за Реал струва 1.2 милиона евро !
26.10.2013 20:52
Аре да не ревем..Биха ни... със съдийска помощ или не.
26.10.2013 20:50
А знаеш ли,че това е първата ви победа от 431 дена?
26.10.2013 20:47
Крайно време беше. То иначе щеше да е смешно
26.10.2013 20:47
Като цяло не заслужавахме да загубим, но няколкото пропуска,дузпата срещу Роналдо, а и късметлийския гол на Неймар решиха нещата, въпреки че не видях Барса да ни превъзхождат с нещо в мача, това е..
26.10.2013 20:46
Айде сега Барселона да черпят съдията *beer* Голям играч излезе !
26.10.2013 20:46
Дузпалдо иска всеки мач да бие дузпи
26.10.2013 20:46
Излючително сам разочарован от това съдийство.В гръб Роналдо го блъскат и няма дузпа...Според майенко колко фала трябва да направи алвеш за да му даде жълт?
26.10.2013 20:53
само дето Фабрегас я беше върнал вече назад , 2000% дузпа има за Реал обаче.
26.10.2013 20:51
То4но ти не говори за дузпа
26.10.2013 20:47
Рамос трябваше да получи червен. Пепе настъпи крака на Фабрегас 2000% Дузпа
26.10.2013 20:45
Санчез е решил да се доказва *lol*
26.10.2013 20:45
Знаетели Кога Реал ще спечели 10 титла ? Когато спирате да харчите пари
26.10.2013 20:47
Баннете го моля ви,махнете го това дете,коеот не спира да спами,да направим поне един свестен диалог в тази статия.
26.10.2013 20:45
От Галактикос до Простатникос.......
26.10.2013 20:44
Смешното в случая е че Саутхямтпън и Фулъм е по-интересен мач... *lol*
26.10.2013 20:44
Облегнал се нашият на ръката и си играе с топката пред вратата ама няма дузпа...това на Роналдо за мен пак си е дузпа ама там може да се спори, Реал не са в добра форма ама това си беше пълна пародия на дерби.
26.10.2013 20:43
НЕМОЖЕ ТОЛКОВА МНОГО ПРОПУСКИ СРЕЩУ БАРСА.....
26.10.2013 20:43
Казах ви ! Реал ще спечели 10та титла.
Когато спирате да харчите пари
26.10.2013 20:45
Не се изказвай по футболни теми,моляте ти си последният човек,който може да го прави.
26.10.2013 20:43
Валдес отново показа че е страхотен вратар!
26.10.2013 20:41
Тоя Лука Модрич е ебахти грозния честно.
26.10.2013 20:41
6 точки. хайде тихо
26.10.2013 20:40
Много слабо съдийство ако мога да го нарека така...Нямаха почти вярно решение.
26.10.2013 20:40
Дани Алвеш се гаври с Роналдо.
26.10.2013 20:40
ХАХАХАХ Алвеш направи Роналдо крив *lol*
26.10.2013 20:39
Така както гледам как премина мача. Единствения който е направил правилния избор в днешния ден е Моуриньо - човека е легнал да спи. А ние седим и гледаме пародия на нещо наречено "Ел Класико"... Съдиите бяха не просто с грешни отсъждания, те нямаха правилно... Пародия, пародия, ПАРОДИЯ!!! Загубени почти 2 часа в гледането на цирк... Но пък има и моменти в които трябва да се гледа цирк... Keep Calm barcelona fans... Referees aways be with us...
26.10.2013 20:50
Яд ме е че без съдиите сте нищо... До кога ще търсите съдийска помощ за да победите или отстраните някой отбор на когото не можете да отбележите или надиграете по нормален начин.Жалка картинка... Седнали да ми говорят за толкова колко са велики, без да си гледат че лежат в калта и чакат някой страничен да им помогне...
26.10.2013 20:45
явно те е яд че барса бие.. ? горкия ти....аз мога да ти кажа само едно.. We are the champions .. а при вас нещата са малко "а дано ама надали" *smile*
26.10.2013 20:41
точно
26.10.2013 20:41
НИКОЙ НЕ ТЕ КАРА НАСИЛА ДА ГЛЕДАШ
26.10.2013 20:39
И пак не сте доволни от съдията. Когати Реал загуби 1000% Виновен съдията. Дузпа за Реал ? ОК ! Тогава трябва да има и за Барса !!!!
26.10.2013 20:39
Тоя коментатор е фен на Реал явно, но Барселона са шампиони на Испания,след тази победа *wink*
26.10.2013 20:39
Барса показа класа тоя мач!!!! Анчелоти като държи Иско и Касияс на пейката сега ще си понася резултатите! ВИСКА ЕЛ БАРСА!!!!!!!!!!!!!!!
26.10.2013 20:38
Браво на съдията...спечели ви мача
26.10.2013 20:38
Т*п мач Реал са трагедия ..
26.10.2013 20:37
Какъв гол само !
това е истинско унижение
26.10.2013 20:37
Алексис Санчес не трябваше да е тука чист червен картон трябваше дето влезе в краката на роналдо
26.10.2013 20:37
Уникален гол..
26.10.2013 20:37
Реал се сбогуваха с титлата.
26.10.2013 20:36
Браво на Перез, браво на Анчелоти, браво на Лопез, браво!
26.10.2013 20:36
Нека отново се появят хора които да защитават Диего Лопез,правил спасявания,ама извинета тая шамандура кога за последно не допусна гол?А Касияс прави невероятни спасявание всеки път като играе,а тоя над 1.90 го прехвърлят,пъна дупка.
26.10.2013 20:36
Манекена готов да ревне както винаги.
26.10.2013 20:35
Алексииииииииииииииссссссссссс ! КОООООООООШШШШШШШШ ! 2-0 *lol* *lol* *lol*
26.10.2013 20:35
САНЧЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЗ *devil*
26.10.2013 20:35
Уникален гол ..
26.10.2013 20:35
Лека нощ...
26.10.2013 20:35
2-0 КРАЙ
26.10.2013 20:35
Гол.
26.10.2013 22:47
хахаа...припаднах байко :Д :Д: Д леле разби бе момче...готов да ревне както винаги вика хахахаха ей,че откача от смех бяйко *lol**lol**lol**lol**lol*
26.10.2013 20:35
Гол гол гол гол гол гол
26.10.2013 20:34
Тук имаше 100% дузпа ! Имаше избутване. Относно мача - пълна ПАРОДИЯ !
26.10.2013 20:33
Барса май се връщат назад ? Пускат Сонг за Иниеста...
26.10.2013 20:33
Значи Когато Реал загуби 100000000% Виновен е съдията.
26.10.2013 20:33
Смятайййййй Миси бави играта *lol*
26.10.2013 20:32
Адски слаб съдия,Меси бута Марсело няма фаул,Пепе едвам го докосва на Меси,а той се строполва все едно го е бутнал тир..
26.10.2013 20:32
спрете да се оправдавате със съдията..и да си търсите извинение за загубите..вероятно и срещу Дортмунд съдията ви бе виновен
26.10.2013 20:34
Така ще кажеш твойте колеги малко луд месси мания и още доста какво правят след мача? загуба срещу Байерн съдията съдията не даде дузпа аре стига *smile*
26.10.2013 20:32
Ел Пародико.........
26.10.2013 20:32
даже и Пике атакувааааааааааааааааааааааааааааааааа
26.10.2013 20:31
Миси бави играта ли *lol*
26.10.2013 20:31
Отново и за Пореден Път БАРСЕЛОНА Ще стане Шампион на Испания !
26.10.2013 20:31
То не бяха реклами,не бяха коментари,колко невероятен мач бил,пускайте Саутхямптън-Фулъм,поне ще гледате истински футбол,а не само зализани медийни звезди,който безмислено бягат по терена.
26.10.2013 20:30
Аре стига,ако се свири дузпа за такова положение, означава че във всеки мач трябва да се дават по 5-10 дузпи.
26.10.2013 20:34
Ами, ако това е дузпа и за Барса тогава не беше отсъдена такава,когато гледах едно повторение... така че съдията не е виновен за резила. Да не говорим,че бутането беше по-скоро с рамо в случая.
26.10.2013 20:31
Ако бутането в гръб в наказателното поле не е дузпа не знам кое е. *smile*
26.10.2013 20:29
ама в действителност* си е според мен...
26.10.2013 20:29
Всеки фен на Барса трябва да наведе глава от срам след това,което виждам!!! Това не беше 100%-ва дузпа,това беше червен картон !
26.10.2013 20:29
Чиста дузпа.А аз като ви казвам, че бензата е Луд...
26.10.2013 20:29
На пръв поглед не изглежда като дузпа ама като
26.10.2013 20:29
няма дузпа не*lol*
26.10.2013 20:28
Ел Класико - Ел Пародио...
26.10.2013 20:28
Дузпаааа !!!!!
26.10.2013 20:28
чиста дуспа смешен мач
26.10.2013 20:28
Аре късмета пакккккк с тияяяяяя
26.10.2013 20:28
Номера на Роналдо мина срещу Ювентус !!! тука НЕ !
26.10.2013 20:27
И тук дуспа няма нали. хахахахахаха Съдията изпусна тотално мача.
26.10.2013 20:27
И няма дузпа тукаааааа аре бееееееееее
26.10.2013 20:27
Това е треньор евала му правя на Мартино *smile*
26.10.2013 20:26
подай бе бензааааааа
26.10.2013 20:25
Как чуваствате когато Меси подиграва с играчите на Реал ?
26.10.2013 20:33
Айде стига ревахте бе само се оплаквате а като ви свирят суперсмешни дузпи сте доволни хах
26.10.2013 20:30
ТОВА БЕШЕ 100 ПРОЦЕНТОВА ДУЗПА КОМЕНТАТОРА КОЙТО ЗНАЕ ДОСТА ДОБРЕ ПРАВИЛАТА И Е ИЗГЛЕДАЛ 100-ТИЦИ МАЧОВЕ ЗНАЕ ПО ДОБРЕ МЛЪКВАЙ *smile*
26.10.2013 20:28
Фен на Пул какво правиш тук ! Махай се ВЕДНЕГА !
26.10.2013 20:28
Попринцип съм неутрален,но заради МессиМаниа искам да Барселона да загубят,Невероятно изживяване ще е.
26.10.2013 20:24
ЕИ БАРСЕЛОНЦИ ТОВА Е ДОМИНАЦИЯ
26.10.2013 20:25
кое точно ви е доминацията ? имате доминация от към Жълти картони прав си *lol*
26.10.2013 20:22
ХАХАХА НЯМАШЕ ФАЛ ЛИ БЕ ???
26.10.2013 20:22
Аре Барса да вкарва още един кош и да свършва мача *lol* *lol* *lol*
26.10.2013 20:21
яко подкупен съдията *joking**joking*
26.10.2013 20:21
Меси подигра с цялата защита на Реал Пууууууууууууууууу
26.10.2013 20:20
Съдията е много зле. !
26.10.2013 20:24
Ти отиди да гледаш мача и спри да спамиш. Само твоето име се гледа. !!!!
26.10.2013 20:22
Ти кажи нещо за 100% такава за играта с ръка на Адриано Къчлвачо.
26.10.2013 20:21
Кажи нещо за неотсъдената дузпа ? Пепе ,Фабрегас
26.10.2013 20:20
тук фал не там фал да омг съдията..........
26.10.2013 20:18
иско бе за кедира и да става х
26.10.2013 20:17
Как мълчат само !
26.10.2013 20:19
Не видях точно ситуацията след мача ми прати некав клип и щи кажа сополоцо.
26.10.2013 20:17
Еееееееееееееееееееееее, това вече преминава всякакви граници. Ако това не е дузпа, аз се хвърлям от 20-ия етаж!
26.10.2013 20:15
Поклон пред Бог МессиМаниа *lol*
26.10.2013 20:15
NickoRM отворко видяли ?? кажи нямашели дузпа
26.10.2013 20:17
Видя и ли,се пишат отдел,докато Хатеваш всички други освен Барса,поне научи нещо.
26.10.2013 20:14
Видяхтелиииииииииииииииииииии
26.10.2013 20:14
Браво на Валдес!
26.10.2013 20:12
Видяхтелиииииииииииии Нарушението на Пепе
ЧИСТА ДУЗПА
26.10.2013 20:12
И за кво пуска Илараа *devil*Пусни Иско беееееее
26.10.2013 20:14
иска за бейл,ди мария
26.10.2013 20:08
фал смотън след аванташ*referee**thinking*
26.10.2013 20:06
Тия каталунци са просто... циркова трупа... а съдиите са верните им помощници... Не може да има правилник, а съдията да се влияе от това какво му говорят смешните в тъмните екипи...
26.10.2013 20:12
Миали ,че си фен на Реал.
26.10.2013 20:10
Нещо не те разбрах... Я дай пак...
26.10.2013 20:07
Елче и Малага !
26.10.2013 20:06
Фактите са Факти Бог МЕСИ. Най добрият футболист в цялата история на Футбола
[@link http://24.media.tumblr.com/67cc9820a06431e9dcbb8f6421d785a6/tumblr_mv4jvgGK1r1sj9fm3o2_250.gif]
26.10.2013 20:09
Не ме разсмивай,един Суарес по нищо не отстъпва на Месси,а щом Бале струва 100М,то Суарес е поне 80М.
26.10.2013 20:05
До коментар [@comment 1497989] от [@user myzrael]:
Не съм много сигурен кой е олигофрен, контакт с ръката му има, променя траекторията на топката, на всичкото отгоре ръката не е прибрана до тялото. а дали е легнал или поседнал не виждам какво значение има
26.10.2013 20:05
Подпират Барса а ??
Червен Рамос къде е *cards**cards**cards*
26.10.2013 20:06
За какво да му бъде даден картон ? За рутинно нарушение ?
26.10.2013 20:05
сменете рамос бе че скоро червен
26.10.2013 20:03
Това момче MessiMania,което вероятно гледа футбол от 1 година и знае само Месси и Роналдо,няма ли да го спрете да говори глупости.
26.10.2013 20:02
да пусне иско поне х да стане*tongue*
26.10.2013 20:02
То не бяха реклами,не бяха коментари,колко невероятен мач бил,пускайте Саутхямптън-Фулъм,поне ще гледате истински футбол,а не само зализани медийни звезди,който безмислено бягат по терена,с извинение,но един мач от днес,пример:Ман Ю-Стоке и Ливърпул-Уест Бром,бяха далеч по-качествени откъм зрелище и качество на игра.
26.10.2013 20:01
MessiMania
Моето момче може ли да те попитам на колко годинки си? Когато кажеш нещо трябва да защитиш думите си. Ти цяла вечер повтаряш едно и също, ходиш от една тема на друга и само приказваш колко велика е Барселона. Моля админите да се погрижат за теб. *smile*
26.10.2013 20:01
Не добро първо полувреме за Барса и въпреки това водим! Ревал са толкова слаби и трагични, че и Септември Симитли могат да ги бият в момента! Хахахаха, а Татко КарлУ колко ли съжалява в този момент, че продаде Йозилката, за сметка на оная маймуна...... чa'й, че и забравих името! Ама нас това не ни дреме де!
26.10.2013 19:59
Много тъпа схема избра Карло, няма подавачи към Роналдо.Трябва поне Иско да влезе и Бензема или Мората, за да стане нещо повече.
26.10.2013 19:59
Хах мангалчето Неймар как се базика с Реал*joking*
26.10.2013 19:59
меси *blush**blush**blush*
26.10.2013 19:58
До коментар [@comment 1497981] от [@user MessiMania]:
Ти 5 годишен спри да говориш,че си много смешен! Излагаш се!
26.10.2013 19:58
Разбрахме,че ръката на Адриано е неволна, ама тогава тази на Бейл каква е ? ахаха
26.10.2013 19:56
иЦко *lol*
26.10.2013 19:55
Барса смазват Реал!! Бейл с тази игра струва с 0-а повече!! 100 милиона за тоя житен бегач! Просто нямам думи ! *smile*
26.10.2013 19:54
Елче,Малага
!!!!!
26.10.2013 19:53
Адриано нямаше как да си махне ръката а и не посегна към топката да я пипа....
26.10.2013 19:52
Знаетели Кога Реал ще спечели 10 титла ?
Когато спирате да харчите пари
26.10.2013 19:52
До коментар [@comment 1497962] от [@user ComsteR]:
Срещу нас винаги излизате 0-0-11 Защита Защита и само Защита
26.10.2013 19:54
После да не кажеш нещо като някой от нашите фенове се заяде ..
26.10.2013 19:52
млъкни бе брат
26.10.2013 19:51
Благодаря за линковете, дано и по време на мач да се вижда добре,защото досега попадах от смотани на по-смотани линкове. В тоя сайт лайвтивиру, за пръв път няма свестен линк от 20 такива.
26.10.2013 19:50
Съдията Елтън Джон....Топката удря Бейл в главата дава ръка, тоя ци*анин удря с ръка нищо..
26.10.2013 19:50
Тва ли е великото ви Ел Класико бе? Мача на Юнайтед със Стоук беше 3 пъти по интересен.
Барса тики-такат, Реал се защитават, добре че е Неймар да вкара. Реал са пълна скръб а тоя Бейл само се мотае на терена..
26.10.2013 19:49
Ивайло Даскалов ??? ТВ + ?
26.10.2013 19:49
[@link http://www.viponlinesports.eu/football/185537/8/fc-barcelona-vs-real-madrid-live-stream-online.html] - ето ви линк
26.10.2013 19:48
Доста слаб мач бих казал. И от двете страни. Барса освен гола положение нямат, а ние само това в края на Кедира. Еми извинявайте ама това не е Ел Класико.
26.10.2013 19:48
[@link https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/1235996_365406446923560_1306129987_n.jpg]
26.10.2013 19:48
ЛИНК ЛИНК ЛИНК ???
26.10.2013 19:48
Май гледам баскетболен мач...
26.10.2013 19:48
Мача няма да се гледа, не намерих един свестен линк,а не ми се търси ТВ+ на телевизора сега ... Дано Барса да спечели !
26.10.2013 19:55
Бачка изчакай да мине рекламата на глобул след това ще зареди *smile*
26.10.2013 19:54
Е как бе аз гледам от него и си върви идеално. [@link http://sportmedia.tv/event.php?id=2448]
26.10.2013 19:54
Мс, това е може би най-добрият линк пренасочвайте се към него, хем е бг, хем качеството си е направо ХД поне до момента *lol* Този сайт все го забравям...
26.10.2013 19:54
не работи нещо
26.10.2013 19:51
[@link http://sportmedia.tv/event.php?id=2448] заповядай ТВ+, качеството е хубаво за мен. *smile*
26.10.2013 19:49
[@link http://www.sportcategory.com/a-0/14/124/a-152442.html] :–)
26.10.2013 19:48
Не знам,ама това си беше спестена дуспа!Ако това е неволно,как да наречем тогава играта с ръка не Бейл,при която имаше нарушение.
26.10.2013 19:48
да изрежем ръката на Адриано ?
26.10.2013 19:48
Няма неволна игра с ръка. *smile*
26.10.2013 19:47
Въобще не съм доволен от играта на наще. Добре, че дърводелеца Кедира не можа да нацели топката иначе ни изравняваха.
26.10.2013 19:46
Дайте линк да ги гледам някъде бе.. никъде не ми тръгват ебаси.....
26.10.2013 19:46
До коментар [@comment 1497938] от [@user MessiMania]:
Ама ако ние го бяхме направили щеше да е дузпа..
26.10.2013 19:46
OТВРАТИТЕЛЕН МАЧ , се едно гледаме мач от 3-та девизия Груб отсякаде
26.10.2013 19:46
Слаб Реал и слабо съдийство през ч-то полувреме.
26.10.2013 19:47
какво искаш бе ? Милярди похарчени пари 1 титла и купата на краля ? Барса 3 ШЛ и Куп Трофейи
26.10.2013 19:44
А когато топката удари в гръб и то в главата Бейл тогава свири.....
26.10.2013 19:44
Аре и тука няма дузпа налииииии
26.10.2013 20:08
при друг гол..имаше чист фал срещу защитник на Барселона....дузпите били повече....моля ти са свали си мача от замунда да си го припомниш..също така..съдийте немогат да видят всичко и всяка ситуация....и те са хора..и те грешат..ти като си по-добър иди ти да свириш..да те видим..ама там е че не си..затова може само да коментираш..тук..
26.10.2013 20:03
Давам го като пример,на не даването на дузпа,която беше чиста...И да нормален съм,2 гола бяха от засада,ако помня точно,но дузпите бяха повече от нередовните голове
26.10.2013 20:00
да не си гледал някой мач от 1001 година ? изобщо нормален ли си..сега ако ми кажеш че и всичките голове им бяха чисти ще те призная ..ама ще те призная че имаш сериозни проблеми с очите..лично аз бих ти препоръчал да идеш на очен..и да си сложиш едни Лупи ...и ако може коментирайте Ел Класико..не минали мачове.....
26.10.2013 19:55
Ми аз за сега виждам обратното!
26.10.2013 19:55
Дузпите,който трябваше да бъдат получини на агрегатното 7:0 от Байерн? 3-4 дузпи не бяха дадени и все пак ви го сипаха
26.10.2013 19:55
*lol**lol**lol**joking*
26.10.2013 19:54
Игра с ръка в наказателното това е достатъчно ,по рано в мача как свириха игра с ГЛАВА на Бейл за Игра с ръка..Ако беше това в нашето нак. поле друго щеше да казваш.
26.10.2013 19:53
Подпират само и единствено белия държавен отбор. Ще е добре да го запомниш.
26.10.2013 19:51
То като не сте били от 431 дена е нормално да ви подпират *smile*
26.10.2013 19:50
ХАХАХАХАХ, каква дузпа искаш за това бе? В А окръжна няма да свирят дузпа за такова нещо. Стегни се.
26.10.2013 19:42
И това ми било фал?Сериозно ли?
26.10.2013 19:40
100 мил. за играч който бяга само по терена?Право в 100-цата Перес........
26.10.2013 19:36
Много почнаха да грешат тия съдии...
26.10.2013 19:34
Ами ще видим аз ти казвам че дотук Реал не показа нищо интересно.
26.10.2013 19:31
Дотук Барса смазва Реал.
26.10.2013 19:50
Гола беше калитарски, не виждам в кво друго освен смазват освен във владението разбира се.А тия с фалшивите профили могат само да си пишат.Едва ли някой го интересува мнението на анонимно пишлеме, поне мен не.Реал играят г/д добре, но трябват промени.Малко съдийски грешки.
26.10.2013 19:37
Не мисля така.
26.10.2013 19:35
И как по-точно ги смазва ?Нито има някаква явна доминация нито нищо, а и гола на Неймар беше късметлийски..
26.10.2013 19:33
Дотук,нека видим до 90 минута?
26.10.2013 19:30
Една атака не можем да организираме.....*devil*
26.10.2013 19:26
Бейл 100 милионааааааааааааааааа*erm**lol**lol**lol*
26.10.2013 19:25
Пак подпират балетистите! Трябваше да има червен картон на дюшемето Рамос!
26.10.2013 19:30
Хахаха, шизофреник, грешката си е ваша! Хахаха! Тъч, мъч, пъч .... Отивай се самоубивай някъде, щото след края на мача Ревал ще бъдат орезилини жестоко!
26.10.2013 19:27
А при гола ви трябваше да има тъч за Реал ,ама не виня съдията.
26.10.2013 19:25
Да влизат Иско,Хесе и Мората не го виждам иначе.С тоя дефанзивен състав..Не можаха ли да разберат ,че при Реал не става така...
26.10.2013 19:23
Много слаб Реал досега ! Не знам какво ви става. Защитата спи ?!
26.10.2013 19:22
Къде сте е Реал??? Не виждам да имате някаква по сериозна атака.
26.10.2013 19:22
Много сме зле за сега ,дано се орпавим ,че не ми се мисли просто..
26.10.2013 19:23
хмм зле сте ? на вас ви трябва оше 500 млн евро
26.10.2013 19:22
Дайте линк за мача , ако може ТВ+
26.10.2013 19:24
Благодаря
26.10.2013 19:22
[@link http://www.viponlinesports.eu/football/185537/8/fc-barcelona-vs-real-madrid-live-stream-online.html]
26.10.2013 19:21
Как успя да го пропусне това, не знам...
26.10.2013 19:21
Малко късметлийско гол, но важното е, че влезе.
26.10.2013 19:21
симуланта вкара мега смешния гол... мухаха *lol*
26.10.2013 19:21
Разгрома ви идва бели резили ! Спокойно
26.10.2013 19:21
Леле Месии
26.10.2013 19:20
пепе смърт за тоя нимар*thinking*
26.10.2013 19:20
ГОООООООООЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ !!!!!!!!!
26.10.2013 19:19
Гооооолллллл
26.10.2013 19:19
Неймаррр ! Разгром
Резил Мадрид
26.10.2013 19:19
ГООООООООООООООООООООООООООЛ
26.10.2013 19:19
Аве тука треаше да има тъч......Както и да е се тая ,но да го имате предвид.
26.10.2013 19:16
линк към мача може ли? По възможност ТВ+
26.10.2013 19:14
удар с лакът! червен
26.10.2013 19:14
Най-надцененото дерби в историята на футбола *sad*
Съвсем различно беше с Рони и Зидан *cry*
26.10.2013 19:14
Тоя Рамос за 2 минути, 2 пъти нокаутира Неймар *joking*
26.10.2013 19:14
симулант беееееееееееее
26.10.2013 19:14
Хахаа Неймар пада като клечка.
26.10.2013 19:14
Рамос и Жълт картон..... Както винаги !
26.10.2013 19:07
ТВ + ???
26.10.2013 19:06
Давайте мадридчани!!!
26.10.2013 19:04
Защо в такав мач Икер на пейката ,Защооооооооооооо
26.10.2013 19:02
Уникална хореография на Камп Ноу..
26.10.2013 19:01
Напредддд Мадрид!!!!!!
26.10.2013 19:01
Чудя се кой излиза с по насран Реал ли Барса ли...нито един от отборите не е с чист нападател, пък Реал с 4 защитника...а ся изкам феновете на Реал да почнат да лаят по Анчелоти както лаеха по Моу когато излезе с 5 защитника.
26.10.2013 18:56
[@link http://sportmedia.tv/event.php?id=2448] ето линк за ТВ+ и приятно гледане!!!
26.10.2013 18:58
Супер си братле! Мерси много! *smile* айде дано стане зрелище!
26.10.2013 18:55
Може ли линк за ТВ +
26.10.2013 18:55
Бог Меси 3-0 !!!
26.10.2013 18:54
ХАЛА МАДРИД по добрия да победи
26.10.2013 18:53
Хора дайте линк за ТВ+ или Филм+ онлйан? Не мога да намеря сайта дето се гледаше
26.10.2013 18:44
х2 *cool*
26.10.2013 18:43
[@link https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/544520_586568338045245_198617963_n.jpg]
26.10.2013 18:54
ЩЕ има много твърда игра,дано не си изпроси червен картон !
26.10.2013 18:53
Пепе дефанзивен полузащитник ?
26.10.2013 18:41
ХАЛА МАДРИД !!!
26.10.2013 18:40
Карвахал - Вараб - Рамос - Марсело ; Пепе - Кедира ; КР7 - Модрич - Ди Мария ; Бейл
26.10.2013 18:34
4-2-3-1 Кое не разбирате?
26.10.2013 18:33
Някой може ли да даде линк ?
26.10.2013 18:30
Роналдо на върха, това ще е интересно. Бензема може и да не е във форма, но има немалко гола срещу Барселона и принципно играе силно срещу тях, но да видим. VAMOS REAL!
26.10.2013 18:26
Мачът ще бъде зрелищен със сигурност,дано покажем добра игра,състава ми харесва и нека победим,макар,че ще ни е доста трудно особено и на Ноу Камп.HALA MADRID!
26.10.2013 18:26
Мнооооого странна схема според мен. Къде е Иско ????
26.10.2013 18:25
Естествено, главорезът Пепе ще си играе в халфовата линия, нищо, че мястото му е в затвора. Да видим...
26.10.2013 18:23
Хахаххаха тия реал ще ме убият от смях. Добра формация е подбрал жабаря.
26.10.2013 18:21
5 защитника *lol**lol*
26.10.2013 18:17
Меси и Неймар срещу Роналдо и Бейл
26.10.2013 18:24
НЕ!Барселона срещу Реал Мадрид!!!!