Специалния: Аз съм най-добрият треньор в историята на Реал Мадрид
Въпреки че Специалния не успя да спечели Шампионската лига, докато водеше белия балет, от 2010 до 2013 година клубът веднъж спечели Купата на Краля, стана шампион на Испания и взе една Суперкупа на страната.
"Най-добрият треньор в историята на Реал? Това съм аз. През 2012 година станахме шампиони, спечелвайки 100 точки. В същия сезон вкарахме 121 гола в Примера дивисион, а играехме срещу невероятната селекция на Барселона", заяви Моуриньо за "ESPN".
На въпрос, свързан със стила на игра на Реал по негово време, Моу отговори:
"Някои говореха, че практикуваме дефанзивен футбол. Странно, ако това е така, как успяхме да вкараме 121 гола за една кампания?"
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
09.10.2013 08:38
че какво толкова постигна с толкова големи играчи маи взе сам да се рекламира еба си наглеца
08.10.2013 13:02
Да изтъкваш сам името си означава, че си смешен и обратно .
08.10.2013 12:09
Еее сигурно! радвам се за него *lol* *lol*
08.10.2013 11:14
Само едно име ми изниква веднага - Дел Боске!!! Мауриньо ако ще и 100 години да води Реал няма да задмине нито успехите му нито стила на игра! Реал тогава наистина играеше уникално! Португалски циганин! Само знае да мрънка и да се оправдава я със съдията, я с противника!
08.10.2013 06:10
Наистина е добър треньор,но такова преувеличение отдавна не бях чел.Първото което ми дойде на ума е - Дел Боске.
08.10.2013 03:07
На когото не му допада Моуриньо винаги ще му намери кусури. Както и обратното, който го харесва, може да го възвеличава до небесата. Но един един треньор винаги се котира най-добре според успехите и трофеите си, а такива при него не липсват.
08.10.2013 07:02
Просто и ясно!!!И то не само с един отбор.Повечето треньори постигат успехи в един клуб,след което в следващия не успяват.*ball*
08.10.2013 00:37
Порто - доминант в Португалия последните 20 години, отбор разполагащ с много финанси и обиращ всичко добро от страната си.
Интер - тотален доминант по времето на Моу, с огромни финансови възможности, без никакви съперници - няма ги Юве, няма ги Милан, няма ги Рома, Лацио, Наполи...всички са наказани заради случая Калчополи само най-големите грешници(Интер) не си понесоха наказанията, но това е друга тема.
Челси - дойде човека с милиардите, даде мултиплатинената карта на Моу и му каза - "На, харчи колкото искаш и ми спечели ШЛ, това ми е мечтата". Моу харчи ли, харчи, изхарчи стотици милиони но спечели калъфки и му набиха шута.
Реал Мадрид - може да се каже, че имаше повече звезди дори и от Барса, а за финанси сигурно 5 пъти повече. И какво спечели - мнооого калъфки.
Общо взето хваща отбора с най-много финанси, харчи стотици милиони и става големия треньор. То така и баба ми да сложа и тя ще стане супер треньор.
НЯМА МЕНИДЖЪР в цялата футболна история който да е похарчил толкова МИЛИАРДИ!!!
И какво спечели с тези големи отбори и с тези колосални ресурси - 2 ШЛ. Извинявайте, но с толкова профукани милиарди, с толкова велики футболисти, с такива големи клубове, за 11-12 години да спечелиш само 2 пъти ШЛ си е един ОГРОМЕН ПОЗОР!
А това, че всички отбори след неговото напускане бяха напълно изцедени и финансово, и психически никой не го споменава - това се случи и в Порто, случи се и в Челси, случи се и в Интер, сега се случва и в Реал.
А да говорим ли, че всичките му отбори играха и продължават да играят АНТИфутбол. В 99% от дербитата той караше играчите да паркират автобуса пред вратата и да играят на контри. Дори и старото катеначо на италианците не беше толкова грозно за гледане!
И това си проличаваше особено много в Ел Класико. Понеже виждаше, че не може да бие Барселона с футболни аргументи, той направи Реал отбор от катъри, които основната им задача беше не да победят Барселона, а да счупят краката, ръцете, главите и т.н. на играчите на каталунския тим. Дори той тръгваше да контузва противниковия щаб - вероятно никой не е забравил и няма да забрави прословутото му "бъркане в окото", породено от злобата и безсилието на този жалък нещастник!
Така че този португалски хвалипръцко не може дори да се доближи до големите треньори във футбола, а какво да говорим за великите.
Той е номер 1 само в 2 показателя:
1 - Наглост, Арогантност, Оправдания
2 - ПОХАРЧЕНИ МИЛИАРДИ!
08.10.2013 15:00
Ми то и Анчелоти стана шампион с Челси с 100точки и вкарани 110 гола , ако не се лъжа. Като гледам майче не е тръгнал да се хвали , че е " най - добрия треньор на Челси " ....
08.10.2013 11:02
То щото тая година цирка не е пълен в Реал..сигорно Анчелоти е виновен.
08.10.2013 08:55
Евалата! Наглосста му няма край..той говори за това , че е станал шампион. Все е едно други треньори не са ставали с Реал.. Защо не говори за миналата година какво направи? Цирка беше пълен...
08.10.2013 02:08
+1
07.10.2013 23:07
Кво храните Моуриньо бе смешници. Това, кото е постигнал разделено на две не може да се сравни с почти никой освен Фъргюсън. А и да човека вярва в себе си и не е постигнал малко защо да няма увереност в себе си. Да не би да няма покритие? Има той може да си го позволи. *wink* А колкото до феновете, които се съмняват в Моу значи не разбират изобщо от футбол и това не е техния спорт, които да следят може да се насочат с по прости спортове голф, ръгби тенис, но не и футбол. *smile*
08.10.2013 00:09
Моу спечелили ШЛ с Реал Мадрид. Така че тихо, да не чувам детски глас!
07.10.2013 23:05
дръги пък като не знаят как да се изкажат почват с - циганин , преводач , предател и т.н. прекалено много пристрастия , от омраза е това , ако беше минал през вашия любим отбор сега щяхте да го обичате , това е истината ама едва ли ще се съгласят някои хора
07.10.2013 23:03
смешни сте ми с тея хиляди оправдания за моу ... в Порто имал късмет или не знам си кво , в Челси много пари му давали и пак имал късмет , в Интер пък било много лесно и темподобни изказвания наистина е смешно *lol* поне аз се забавлявам , в Реал пък не спечелил достатъчно купи (а за другите отбори това не се споменава , Изобщо ако така се гледа на нещата и най-великите можем да ги изкараме пълни идиоти
07.10.2013 23:01
Все пак не забравяйте че тои "преспъна" хегемонията на Гуардиола в Барселона и плешивия подви опашка и избяга далече в Америка
07.10.2013 22:55
Ако Реал продължава така слабо да се представя при Анчелоти наистина то при Моуриньо бяха къде къде по-добри и по-опасни.
08.10.2013 02:15
Няма нищо по-трудно в днешно време от това да поемеш отбор който е бил воден от Моу преди теб. Както каза myzrael той тотално изчежда отборите финансово и психически, а и практикува анти-футбол. Не случайно Абрама му би шута и сега и в Реал направи само един силен сезон, въпреки, че отново не успя да вземе ШЛ.
07.10.2013 22:25
Имам само един въпрос - на вас харесва ли ви Челси при Моуриньо сега?Харесва ли ви това което виждате от отбора си?Мислите ли реално, че този отбор ще впечатли света и ще грабне много трофеи в следващите години?И последно - аз НЕ КАЗВАМ, че Моуриньо е слаб, просто не е и класен мениджър.Мениджър, който в кариерата си след Порто(пак казваме - доминант в държавата си) не е използвал по-малко от 100 милиона за трансфери за мен не е топ мениджър.Когато класира отбора си в топ4 в Европа без пари нека звънне на Венгер и му се похвали.
Лека вечер от мен!
07.10.2013 22:14
За възраста си е спечелил многоо...има още 20 години работа пред него.
07.10.2013 21:27
това , което направи оня сезон може би няма кой друг да го направи , такова представяне в Ла Лига в присъствието на тази Барса , мисля , че никой не може да го постигне . и какво като е с голямо самочувствие ? или не бил скромен и т.н. и Мухамед Али е бил такъв ... даже в това отношение Моу е скромна 2рокласничка с него , но всички го обичат и го имат за най великия на всички времена
07.10.2013 21:22
Aко скромносттa крaси човекa,този трябвa дa е нaй-грозния човек нa плaнетaтa.
07.10.2013 20:07
абсолютен перко..
07.10.2013 19:56
[@link http://en.wikipedia.org/wiki/Vicente_del_Bosque]
07.10.2013 19:54
Има един и той е ВИСЕНТЕ ДЕЛ БОСКЕ !!!
07.10.2013 19:46
Велик треньор , поклон пред Жозе !
07.10.2013 19:30
Барса 2009 взе всяка възможна купа, а предния сезон изравни рекорда на реал от 100 точки и какво значи ... Барса от 2013 е по-силна от Барса през 2009 ? Не се гледат точките, а купите, а реал не постигна кой знае какво ... да беше спечелил 2012-13 поне 2 поредни и да се махне, а той 2013 провали реал, за капак атл.мадрид им се изгаври на бернабеу за купата на краля "сраммммм". Мазни се на юнайтед отразяха го, и реши да се върне в челси след като се надяваше, след като "сър-а" го няма да направи челси шампион лесничко, обаче .. сити, тотнъм, арсенал и да не отписваме юнайтед ще му провалят плановете! След 3 сезона без трофей ще видим колко ще го обичате вашия специален треньор!
07.10.2013 19:14
Дайте да се разберем сега - специалния или щастливия ? *lol*
07.10.2013 19:57
Специалния и единствения *wink*
07.10.2013 19:07
Съгласен съм , че беше добър, неможе да се отрече, но Най-добрия си остава ВИСЕНТЕ ДЕЛ БОСКЕ ![@link http://bg.wikipedia.org/wiki/]%D0%92%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B5_%D0%B4%D0%B5%D0%BB_%D0%91%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B5
07.10.2013 19:06
Като изключим Дел Боске и Мигел Муньоз може и да се съглася.
07.10.2013 18:45
Съгласен съм,а аз съм най-добрият във историята на Аякс.
07.10.2013 17:08
Най - дсбрия треньор на Реал ... откакто се интересувам от футбол е дел Боске.
07.10.2013 16:53
Хахаха, циганска работа - той сам ако не се похвали кой друг да го прави *joking*
07.10.2013 16:04
Далеч е от най-добрите треньори в историята на отбора ,но че отбора спечели 100 точки и вкара 121 гола си е факт ,и то срещу най-добрата Барселона в историята. Повечето го мразят заради характера иначе да кажеш на МОУ ,че е слаб треньор е по-голяма тъпотия от тези неща ,които самия той говори. *smile*
07.10.2013 15:09
Проветрявайте си устите колкото си щете никой др не е успявал със слаб отбор(Порто) да стане шампион и на лигата и на Шампионската.После постави рекорд за Англия с Челси и ги направи шампиони после отиде в слабия Интер и кво стана..... ???? Така че мълчете!!! + това да не говорим че преди се е ритало на посоки докъто сега се играе тактически футбол и мн зависи от тренера
07.10.2013 17:15
Най точният коментар.
07.10.2013 13:52
Да, понеже спечели три ШЛ-та за тези три години.
07.10.2013 13:37
Минал си покрай най-добрия.
07.10.2013 13:10
Тая черта от характера на Моуриньо винаги ще дразни хората - друг е въпроса , че вече всички трябва да сме свикнали! Ей , не му омръзна да се прави на интересен.
*joking*
07.10.2013 12:49
Е тая статия нямаше ли е преди 2 дена или аз се бъркам с друг сайт? *smile*
07.10.2013 12:48
Може ли да е толкова противен, нагъл и прост едновременно ?
07.10.2013 12:39
Хахаха тоя да вземе да се гръмне
08.10.2013 07:47
Не забравяй, че за да извикат Моуриньо в Реал Мадрид първо Венгер им отказа, така че не го прави най-желания треньор.Сигурен съм, че ако на 10-те най-добри отбора в света им се предложат Венгер и Моуриньо всички ще се избият за французина и след това ще се опитат с Моуриньо!!!
08.10.2013 00:12
Браво за коментара, когато фактите говорят и боговете мълчат!!!
07.10.2013 22:32
Именно Моу работи много за да докара Дидие , Малуда и други от неговото ядро , той прави едни от най - мъдрите трансфери , А Венгер класира веднъж Арсенал на Финал , дори и с непобедимите неможа да ги класира на финал , какви критики братле ? Човека е желан навсякаде най - желания треньор в света ! Моуриньо е печелил 2 пъти ШЛ и то с АУТСАЙДЕРИ ! има 2 полуфинала в ШЛ , с Челси единия от който беше незаслужено загубен с гола фантом на ония Гарсия ... няма място за сравнение между Моу и Венгер !
07.10.2013 22:29
*lol* Кви парички е имал в Порто бе хахаха Това че води отбори с голям бюджет и преследва големи успехи говори само колко е голям.Цялата работа е че хора като него Гуардиола, Бенитез ,Венгер и други на тяхното ниво ,никога няма да водят посредствен отбор без бюджет .
07.10.2013 22:28
Най-точният коментар за момента, заедно с изказванията на "аа2". Много ми е чудно тия фенчета на Челси за някаква клубна легенда ли го имат този циганин, че го тачат толкова. На хартия изглежда впечатляващ треньор, като се съди по спечелените отличия с отборите, които е водил. Загледаш ли се по-задълбочено в треньорската му кариера, направиш ли си сметките без да имаш пристрастие към него, загледаш ли се при какви обстоятелства е печелил трофеи, излиза, че не е толкова велик, специален и т.н, за какъвто се определя самият той.
07.10.2013 22:21
Защото, драги ми приятелю, Моуриньо хвана непознат за другите Челси.Бенитез имаше ли Дрогба в отбора си?Имаше ли онзи Малуда в отбора си?Имаше ли Креспо в отбора си?Имаше ли още куп звезди, които тепърва изгряваха и бяха готови да мачкат всичко по пътя си?Да не говорим, че Моуриньо с всичките тези пари НЕ успя да класира Челси на финал в ШЛ.Няма какво да говорим, просто факта, че Моуриньо винаги е получават огромни суми за играчи доказва, че той без парички не може да печели нищо.Ето сега дойде на готов Челси, който има звезди като Азар, Мата, има вече обиграните Тери и Лампард, които сигурно ако им дадеш да водят Челси ще спечелят всичко възможно, дори един Лукаку имаше, но го пусна под наем, а какво направи вместо да опита да играе с тези играчи и да се докаже?Пак пръсна милиони.Просто няма място за сравнение между Венгер и Моуриньо, първия е на светлиииинни години от втория.Да не говорим, че Моуриньо никога не е издържал и 5 години при един отбор...защо ли е така?Може би, защото не издържа на критики и в момента, в който трябва да брани това което е спечелил се насира, защото знае, че няма да успее.Защо Моуриньо не остана в звездния Интер?Защо не остана в Порто?Защото трябва да защити това което спечели, а това не става много лесно, там вече трябва и малко класа!
07.10.2013 21:59
Забрави да му кажеш няколко неща.Първо-след него отборите са в тотален спад,изхабени психически,обезверени и със силно ограничен бюджет.С Интер беше прекалено лесно,при отсъствието на Юве, и смяната на поколенията в Милан.С Порто -Доминант в Португалия в последните 15 години.С Челси-да целува х..я на Абрамович,че му уреди 12-15 мача.Но в Европа,беше леш с Челси.Треньор,който играе за 1-0 не може да е най-добрия..А в Реал има доста по-добри от него.
07.10.2013 21:40
Щом е за Моу късмет и пари , а щом е за Венгер , ами той си прави всичко той е гений , моля те престани , Моу с играч от калибара на Камбиасо , Милито(неизвестен преди да мине в интер при моу ) Снайдер ( който след реал му падна формата) ама ти не оценяваш това което прави а тогава защо със 100 милиона големия Фил не мачкаше , защо и Бенитес не направи отбора да мачка със 100 милиона ? Само Моу и Анчелоти успяха ....
07.10.2013 21:37
Ок, значи всичко, което е спечелил е плод или на късмет, или му е било лесно, или Господ или масоните са му помогнали да го спечели, а Венгер е най-великия, винаги му е било трудно и се е мъчил като грешен дявол да печели ОК! Лека вечер от мен
07.10.2013 21:29
Офф, приятелю, колко странно мислиш...С кого е спечелил Моуриньо?Единствения му трофей, който бих признал е този в ШЛ с Порто, защото това е единствения, който реално представляваше някакви трудности.С Порто в Португалия и баба ми да пусна ще спечели нещо.В Челси със 100 милиона и рибата ми да пусна ще спечели нещо.С Интер през онези години и х*я си да пусна ще смачка всички, а в ШЛ съдиите и късмета бяха с тях.С Реал Мадрид...е то с тях, ако не спечелиш нещо в Испания значи си по-зле и от х*я ми.Сега да го видим в Челси където вече ще трябва да се поизпоти за да спечели нещо, а за момента изглежда така сякаш нищо добро не го чака.Къде е Моуриньо, къде е Венгер.Венгер сам прави отборите си без пари, а Моуриньо хваща готови отбори, пръска 100-200 милиона и после е най-великия.Този освен да говори друго не сме го видели да прави.Нека вдигне ШЛ с Челси, нека спечели дубълче или требълче с Челси и ще се извиня, окей? Късмет ти пожелавам и дано видиш отбора си в по-добра светлина, защото в момента....няма значение.
07.10.2013 21:22
Каза голяма глупост!
07.10.2013 21:15
Еми спорим щото вие обиждате Моу, който е треньор на Челси. Ако ние обиждахме Венгер вие нямаше ли да скачате? Колкото до феновете на Реал, мога да ти гарантирам, тайничко им е мъчно за Моу, като гледат сега Анчелоти как се мъчи със отбора за половин милиард евро *smile*
07.10.2013 21:09
Теб в тая тема не те интересуват феновете на Челси какво ще напишат, а какво ще напишат феновете на Реал Мадрид, разбираш ли? Ето някои от коментарите им тук: "Минал си покрай най-добрия." , "Далеч е от най-добрите треньори в историята на отбора.." , "Съгласен съм,а аз съм най-добрият във историята на Аякс." , "Има един и той е ВИСЕНТЕ ДЕЛ БОСКЕ !!!" .. Както виждаш, фенове на Реал не спорят, а фенове на Челси спорят.. Няма смисъл, отново ти повтарям, не се занимавай. Наздраве! *smile*
07.10.2013 20:57
Евала за културното и интелигентно изказване !
07.10.2013 20:50
Братленце, щом ще ми говориш за трофеи, ти си последния човек, който ще определя кой е ''жалък'', при положение, че подкрепяш отбор и треньор, който от 8 години няма купа. Споменах сушата на Арсенал не защото ги мразя и искам да те ''залея'' с такива коментари( по твойте думи), а защото ти самия спомена думата трофеи и че по това се определял мениджъра, не беше ли така? Моуриньо е печелил трофеи в абсолютно всеки отбор, 2 пъти ШЛ, един от най-уважаваните треньори на света, купища играчи са се изказвали, че е най-добрия. Но по твойте думи е жалък. Единственото което може да го направи жалък, е арогантността му, раздуването, приказките и т.н.. Това не го отричам. Както също не отричам, че далеч не е най-великия треньор на Реал Мадрид. Пак ти казвам, нито обиждам в момента Арсенал и Венгер, нито нищо, просто се опитвам да ти кажа колко бъркаш
07.10.2013 20:17
Знаеш ли, прав си..Очаквам сега да ме залея с купища коментари относно сушата на Арсенал, колко слаб бил Венгер, колко черен бил Саня, как преди две години валял сняг на ''Емирейтс''....Абе уникални са ''феновете'' на Челси.Само някои от тях правят изключение, защото са нормални футболни фенове, но 95% от тях са пълни олигофрени, с които всеки път е истинско мъчение да се спори, тъй като всички знаем - те спечелиха ШЛ и сега са най-великия отбор в Англия!!!
07.10.2013 20:16
Абе умен , като ти кажем нещо за арсенал и газ пикаеш , айде изчезвай от темите за Челси и по специално Моуриньо , защото нищо същественно не дърдориш
07.10.2013 20:10
Братле, кво им се обясняваш? Пак ще реагират с изречение подоно на "ти па си много хубав" . Просто няма смисъл. Пускай им по някой бъзик да се възгордяват и тва е. *lol* Дано съм ти помогнал.
07.10.2013 20:04
Чакай малко, чакай малко, не знаех, че това колко добър е мениджъра се определя от това колко паса са нужни на отбора му за да вкара гол.Аз мислех, че от трофеите се определя това, но явно греша.Да не говорим, че отбора играеше на КОНТРИ, РЕАЛ МАДРИД играе на контри!!!!!СРАМ И ПОЗОР!!!Кога си чул и видял отборът на РЕАЛ МАДРИД да играе в собственото си поле надявайки се на някоя избита топка?Това само при Моуриньо можеш да го видиш!!!
07.10.2013 20:01
Кой пък ти говори за Арсенал, бе глупав....В тема за Моуриньо и Реал Мадрид нашия циганин намесва други отбори.Кажи му ''фен на Челси'' и не го обиждай повече!!!
07.10.2013 18:59
Какъв жалък Реал Мадрид??? Играеха на убийствени контри , 2-3 паса цак цак айде гол. Кое за тебе е красив стил? На Барцелона жалкото цъкане и 5000 паса по 1-2 метра ли? Много отворени станахте артилеристите, вземахте 1 играч от световна класа за пръв път от 10 години и вече станахте богове май? Венгер като е толкова добър треньор защо седи 8 години на сухо?
07.10.2013 16:11
А Арсенал изобщо не са жалки от 2005 насам
07.10.2013 13:20
Значи за теб щом е спечелил 100 точки през сезона е най-добрия в историята на клуба, така ли?А какво друго спечели?Нищо, една титла и една купа, НИЩО!!!За отбор като Реал Мадрид, ако не печелиш редовно си нищо!С какво се прочу Моуриньо в Реал Мадрид?Със споровете с играчите си, с това, че научи отбора си да играе цигански футбол, с какво друго?Аз лично не бях виждал такъв жалък Реал Мадрид през живота си, но благодарение на Моуриньо го видях.Сега и Челси изглежда смешно, играе жалко...Това не е Моуриньо от началото на кариерата си в Челси и това не е Челси с онзи Моуриньо!
07.10.2013 13:11
Човека си казва истината!На който не му харесва да се гърми.