"Юнайтед няма достатъчно класа за триумф в Шампионската лига"
"Червените дяволи" регистрираха най-лошия си старт в английското първенство през последните 24 години, след като спечелиха само седем точки от 18 възможни в първите шест кръга.
"Имаме нужда от пет или шест играчи от световна класа, за да спечелим Шампионската лига. Погледнете Байерн Мюнхен, те ги притежават. Погледнете Барселона, както и Реал Мадрид в
миналото. В момента Реал може би отново притежава подобен състав. Ако един отбор е на това ниво, може да спечели Шампионската лига. В момента ние все още не притежаваме техните качества, но все пак имаме опит", заяви Мойс.
Юнайтед стартира с победа с 4:2 у дома срещу германския Байер Леверкузен в груповата фаза на Шампионската лига. В средата на следващата седмица отборът от Манчестър гостува на украинския шампион Шахтьор Донецк.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
01.10.2013 01:24
Нуждае се той ... друг път ... стимулирай ги малко момчетата с такова изказване няма как да не са сакати стресни ги и виж какви машини ще станат. Съра с тези играчи магии правеше и той ще започне като мениджърите на Сити все им трябват "класни" играчи ...
30.09.2013 09:33
До феновете на Юнайтед какво ни липсва това е отбора който миналата години беше шампион отбора с най-много вкарани голове а сега последни 4 гола са ни от статични положения и се мъчим срещу УБА липсва му акъл на треньора като не става по един начин да пробва по друг.....
30.09.2013 01:18
Няма вече Фъргюсън. Щнайтед 25 год бяха на ниво, което не им приляга, точно заради Фъргюсън - вдигнаха си стандартите. А реално са едно посредствено отборче. Хората правят разликата. Повечето фенчета в БГ знаят само напомпния Юнайтед на Фъргюсън. Дойде време разделно. Сега ще видят реалния Юнайтед, такъв, какъвто винаги е бил до Фъргюсън.
30.09.2013 01:06
След дъжд качулка. Нали можел да купи всеки, който си поиска? После пък имал идеалния състав. А сега това - еми истина е, че отборът няма класа да спечели ШЛ, ама и Мойс няма право да се изказва така. С такъв лузърски манталитет до никъде няма да го докара. Такива изказвания само могат крайно да демотивират играчите и няма да доведат до нищо положително. Фъргюсън никога не би казал такава чутовна глупост, ами даже обратното дори да не е вярно.
29.09.2013 22:16
Вярно е не е достатъчна сегашната класа за ШЛ дори и за ВЛ не е достатъчна. В момента от висша световна класа са няколко играча а те са Рууни , Ван Перси , Нани , Кагава , Де Хеа , Видич ! А трябва да са поне 11 така, че трябват наистина още 5 , 6 класни попълнения като Гарай , Гюндоган , Кедира , Ройс , Бейнс , Мангала ! Лично мое мнение. *smile**smile*
29.09.2013 20:54
оревахте целия саит гранд сте гранд но и арсенал и пул са такива ама си истърпяват падението неможе вечно да сте на върха 20 години 2 десетилетия сте номер 1 то и от там са ви ``феновете`` но ся до върха 6те страдате макар че рано или късно пак 6те тръгнете на там било то и след време и мъки 1имате нов тренер 2 трябва ви половин нов отбор 3 тоя отбор тряа да се обиграе 4 звездите ви не трябва да искат да напускат но 6те искат 6тото годините им върват а искат да печелят яко пример рууни тои е пътник сигорен съм Робинчо и тои няма да се очуда ако иде някаде :Д 5 6те трябва големи имена да искат при вас а не Фелаини :Д цял свят вижда че пропадате 6те търпите минимум 5-6 години СИГОРЕН СЪМ може да ръгате минуси но всички яко плухте по отбори кат АРСЕНАЛ и пул ... но след всички трудности тея отбори се задаржаха 6то годе на позиции в ВЛ и играха по европа ся тръгнаха на горе вие на доло но аз няма да ви плуя както вие правихте но не мисля че 6те се съвземете лесно за мене причините за това са доста,,,
29.09.2013 20:39
[@link https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1378233_775200695853482_866656283_n.jpg]
29.09.2013 21:54
хахахаха това е самата истина *lol**lol*
29.09.2013 20:08
Кво стана уе манафчета .Май са оакахте.*lol*
29.09.2013 22:04
Точно ти ли го казваш бе, лузър. Човек, който отбора му не е виждал титла години преди той да се роди ще ми говори за осиране. Записали сме няколко слаби мача, може да запишем и 2-3 слаби сезона - всичко е възможно, но да ни се присмива някакъв палячо, който е фен на отбор, който 25 години подред все вика - "Тази година вече е наша" и вече четвърт век все осран ходи... *joking*
29.09.2013 19:57
Няма класа друг път...па та ние с този си състав миналата година станахме шампиони с огромна разлика и мачкахме всичко по пътя си, срещу Реал Мадрид само съдята ни попречи да продължим, и пре спокойно можехме да играем ние полуфинала с Дордмунд !!!
29.09.2013 19:52
Евала на Мойс...след най ужасния старт от 2 десетилетия насам, той за да повдигне морала на отбора, казва че няма класа. *thumb_down*
29.09.2013 19:50
Еми абсолютно прав е, въпреки че не е много добре да приказва така за отбора! Нямам НИКАКВА класа! Единствените ни класни играчи и лидери от световна класа са точно 2ма - Руни и Перси! Другите всичките може да са добри, но не и хипер класни! Аз съм на обратния полюс от повечето мнения за отбора и мисля, че нови играчи ТРЯБВА да се купят и то много! Този състав или поне повечето от тях дадоха адски много на отбора, но трябва да си ебати тъпака за да твърдиш, че Рио и Видич примерно са на нивото на Тери/Кейхил или Рамос/Пепе примерно!
29.09.2013 19:47
Ние нямаме класа да останем в премиер лийг той за ШЛ ми говори.*joking*
29.09.2013 19:25
Ако наистина е казал точно това, не разбирам каква е неговата цел? Да се оправдае още сега, че в ШЛ нищо няма да направи или какво? Не може да кажеш такова нещо при положение, че преди няколко години почти същия състав игра два финала!? Всички са наясно, че му трябва време и ние ще го подкрепим, но така може да демотивираш своите футболисти и ходи после се бори за нещо... И грешката си е абсолютно негова, че няма класни попълнения. Имаше пари и време. Е, какъв му е отговора за това!?
29.09.2013 19:16
Юнайтед имат класата,нямат треньора...със същита играчи САФ ги направи шампиони и само липса късмета ги извади от ШЛ...но това не е САФ,аз лично бях сигурен че този сезон ще им доста под нивото,което е г/д нормално,на САФ жяха дадени толкова години на Мойс ли немогът да дадът 1 сезон за да направи своя състав...от догодина М.Ю няма да е същия тим,запомнете го от мен,може пак да си говорим..не са ми симпатичен отбор още от малък не ги харесвам,но говоря реално за нещата*smile*
29.09.2013 19:07
Като се замисля обаче, думите са доста изопачени все пак не е правилно да говори такива глупости още в началото на сезона......ще видим може да се опитва да ги мотивира по някакъв начин, но не мисля, че това е най-правилния подход *smile*
29.09.2013 18:56
С подобни изказвания да вземе да се маха най-добре! Не знам с каква цел го прави, но не помага на играчите по никакъв начин и очевидно няма нищо общо със сър Алекс. Дано да греша, но действията и думите му от както е в Юнайтед не показват нищо друго *sad*
29.09.2013 18:54
ОМГ Фъргюсън никога не би казал нещо подобно , Мойс сам каза , че можел да купи който си иска играч , че имал еди си колко пари в началото на лятото , сега се оплаква , че няма играчи , при положение , че не купи никой...Юнайтед са гранд , който ако не се представя добре е по вина на Мойс
29.09.2013 18:36
имах предвид САФ
29.09.2013 18:30
Всъщност Юнайтед имат огромна класа, ти нямаш класа за триумф в Шампионската лига!!!
29.09.2013 18:26
И само заради подобни изказвания, Юнайтед са на път да не спечелят нищо този сезон, защото една подобна реч от най-важния човек в отбора, а именно мениджера е способна да накара играчите да се демотивират, едва ли от Сър-а са чували подобни изрази на слабост.
29.09.2013 18:33
Абсолютно си прав ! Коментар на място.
29.09.2013 18:23
Тцтц ядосва ме Мойс .. САФ с такива футболисти пишеше история
29.09.2013 18:20
Вярвах в Мойс безрезервно и все още вярвам, но подобно изказване е просто недопустимо за отбор като Юнайтед. Последните 15 години от както съм фен, винаги съм виждал отбора да играе слабо, но никога не съм чул Сър-а да направи подобно изказване, това е просто нечувано. Да си мениджър на най-голямото име в футбола, на отбор като Манчестер Юнайтед и да правиш подобни изказвания си е доста стряскащо, имайки предвид, че всички най-верни фенове на отбора (а те са наистина много) стоят твърдо зад Мойс и го подкрепят, за съжеление не знам колко дълго, ако продължат подобен вид изказвания. Честно казано и мен малко ме подразни, с тази непостоянност и непоследователност.
29.09.2013 18:33
Ще го повторя още един път.. Манчестър е наистина голямо име във футбола и то най-вече заради САД, но все още е много далече от това да е най-голямото име във футбола *lol*
29.09.2013 18:12
Мойс сериозно почва да ме дразни с неговите смешни изказвания в последно време. Преди 1 месец разправяше как имал страхотен отбор, който е "walk the league" , страхотни играчи, не знам си кво. Разправяше наляво надясно как искал да спечели всички възможни купи, имал страхотни играчи, печелили всичко във футбола, а ся кво- нямал добър отбор, липсвали "world class" играчи. Безумие. Поне да си беше казал началото на сезона, че в отбора няма достатъчно класа и има нужда от 2-3 "world class" попълнения, ебати. Мойс почва да ми прилича на Брендан Роджърс, всяка седмица интервюта и ръсене на глупост след глупост. Никакъв характер, манталитет на средняк... няма кво да се лъжем.
29.09.2013 17:58
хахахахаха няма и да имате класа като БАРСЕЛОНА например вие както се очаква ще си отпаднете *smile* *smile* дееба тираджиите смотаниии !!!!!!!
29.09.2013 17:57
Имах предвид " взе* ", а не "не взе" *lol*
29.09.2013 17:56
Със сигурност, Мойс! Само дето САФ с много по-калпав отбор е правил чудеса и то определено не бяха късмет. Пълен смешник. Отиде в МЮ и се помисли за велик треньор!
29.09.2013 17:55
Юнайтед ако не влезне в топ4, после ходи купувай, играчи от световна класа, където да играят Лига Европа! А в момента има доста стабилни отбори, които ще се борят за топ4,а юнайтед просто не показват нищо! Дано излезнат от кризата, колкото се може по-бързо!
29.09.2013 17:55
Мойс супер много ми падна в очите с този коментар!!!!!! Не може да наследиш най-големият отбор,най-голямото име във футбола Манчестър Юнайтед и да говориш като сдухана п*тка и да не вярваш в отбора! Нахъсай играчите,мотивирай ги,какви са тия изказвания,все едно говори за отбор,който играе в ШЛ на 1-ви път...
29.09.2013 17:59
Юнайтед далеч не е най-голямото име във футбола *wink* Къде забравяш Реал Мадрид, Ливърпул, Аякс, Милан, Барселона??
29.09.2013 17:52
не само класата на тима ами тренера е трагедия дано го махнат по барзо или отбора заприли на евартан
29.09.2013 17:51
Юнайтед винаги е имал достатъчно класа за ШЛ, това е ясно на всички. Обаче, както стоят нещата в момента едва ли ще стигнем и до четвъртфиналите. Ама това си е напълно нормално. Нормално е отбора да се представя по-зле от очакваното, все пак най0добрият мениджър напусна клуба. За сега момчетата трябва да свикнат с Мойс и след сезон два, пак ще се редим до най-добрите, все пак там ни е мястото *beer*
29.09.2013 17:51
Какво ми признава неща, които всички виждаме?
Да се беше бръкнал и да ги беше купил тези 5-6 играчи, а не сега да се хваща за главата и да рони сълзи.
Дано поне зимния прозорец се сети да оправи тази защита, защото тя куца вече от 3-4 години.
29.09.2013 17:49
От Юнайтед може да се очаква всичко. Не съм съгласен, че нямаме класата да спечелим Шампионската лига. То никой не очакваше челси да вдигне трофея преди два сезона, ама...
01.10.2013 00:34
По-добре след Хъл след 6кръга, отколкото след Нюкасъл накрая на сезона
30.09.2013 19:13
Нямал нищо напротив,че съм бил лапе *joking**joking*,аре моля ти се вари да се прегледаш,били сме смешни,а вие кви сте дето ви бутат съдиите и смешния ви състав направен от куци коне без един двама взимат титла,нали ви виждам ся кво струвате не ви бутат и левашкия ви състав е зад Хъл Сити
30.09.2013 09:41
хахахаха -това не играем в Лигата си го разправяйте с другите ''капацитети'' или си го кажи на баба си. И миналата година като се съсредоточихте в/у купите- опаднахте от ШЛ и ви би средняк от Бразилия, а Атлетико направо ви разпори. Това е типично лапешко изказване- няма как да се откажеш от Лигата и да се съсредоточиш в/у турнири на пряка елиминация, особено при вашия цирк от последните 2 сезона. Питай, който и да е човек, който не е фен на Челси и всички ще ти кажат, че Челси е най-смешният европейски шампион в историята, ама всички. Да и преди сезона се биеше в гърдите как ще мачкате с 30т разлика, как ще печелите ШЛ, горе долу както бе и по това време миналата година. Айде като се върнеш от училище, прочети това. Нямам нищо против, че си лапе, просто не разбирам на твойта възраст от къде вече си насъбрал такава комплексарщина- живей си живота, футболът е просто една игра, в която има победител, има и загубил, а единственото важно е ти какъв си
30.09.2013 07:11
Аре вари си пиий хапчетата,че такива кат теб са ми ясни,аре чакаме от 11 години вече да спре кранчето,но все не спира,а както казах и преди от 2 сезона не играем в лигата и обрахме купите в Европа
30.09.2013 00:04
Eто го и поредният ''син'' олигофрен. Това сте болшинството фенове на Челси, както и болшинството такива на Юнайтед. Много ясно си личат комплексираните фенове, които са такива само заради успехите на дадения клуб. И тъй като няма с какво да осмислиш тъпото си съществуване отъждествяваш успехите на своя клуб с тови лични, а несупехите на противника с неуспех на неговите фенове. Когато Роман спре кранчето и те ще смениш клубната принадлежност, за да можеш да продължиш да бълваш бездарното си мнение по другите отбори. И не забравяй че през последните години изобщо Челси не са и интересни на Юнайтед като борба за титлата- не са в борбата за едни и същи места- по-скоро Челси се доблживат до Сотон- докато твойто е едно хвърчащо мнение, без каквато и да било подкрепа от факти.
29.09.2013 23:18
Ква класа имате бе *joking**joking*Сотон има повече класа от юнайтед
29.09.2013 17:49
много ясно че нямат класата тия мишки. предните години бяха всеки пат в топ 4 щото саф са му приятели сички съдии неслучайно в англия им викат " referee united" демек "сите рефери обединени" *joking* Са вече се вижда кав средняк е манчо *wink* без садиите са на нивото на евертън и астън вила. ще е цяло чудо ако влезнат в топ 4 тоя сезон*joking* а как само чакам мача им с нас - лелелеле направо ше им сложиме 3ка минимум на тия слабаци, ше гледат йозил как ги прави криви*cigarette* Арсенал е новия шампион !!!*cup*
29.09.2013 22:55
[@link http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/]
29.09.2013 17:55
не те чувам доста сме нависокот на върха и не чуваме слабаците които са на 12то място *lol**lol**lol**lol* юнайтед без съдиите = средняк*joking**joking**joking*
29.09.2013 17:52
Ще ви видим вие каква класа имате като ви се спука балона. Това коя ще е - 9-та година без мизерна купичка, нали *joking*
29.09.2013 17:45
Най-големият проблем за Юнайтед според мене е,че им липсват качествени защитници и един добър разиграващ халф (плеймейкър).Не мога да проумея все още,защо САФ толкова упорито се опитваше да НЕ налага Нани и Кагава,за сметка на които се пускаха "звездите" Андерсон,Йънг,Уелбек.А сега и Мойс почна сезона с тези "звезди",.но в последните мачове пак пуска Нани и Кагава.Надявам се поне да преминем групата в ШЛ,а след това зимата да привлечем няколко наистина класни и добри играчи,подходящи за отбор като Юнайтед.
29.09.2013 17:39
Каква ШЛ бе
Защитата им е кръгла нула, вчера при първия гол на УБА един играч им мина цялата защита като конуси сам, все едно Меси минава на Райо Валекано защитниците.
В центъра нямат креативни халфове. Единствено Перси и Руньо може да ги извадят от калта
29.09.2013 20:40
Докато не разкарат Видич и Фърдинанд нищо няма да им се получи
29.09.2013 17:55
Само с Перси и Рууни не става обаче и това има предвид Мойс, но все пак изказването му не е място, защото той цяло лято бе критикуван, че изпуска играч след играч и нищо не направи, освен че в последните минути и даже секунди на трансферния прозорец не взе Фелайни.
29.09.2013 17:35
съгласен съм че Юнайтед имат нужда от поне 10 играчи от световна класа или 7 + Кристиано Роналдо
но и вие ще се съгласите че Юнайтед за да постигне тези космически трансфери ще им трабва 100-200 милиона бюджет
29.09.2013 17:39
Чаааак пък 10...според теб Байерн (които Мойс дава за пример) за да направят този си отбор ,дали са дали 200 милиона?
29.09.2013 17:25
Истината е,че Юнайтед до сега не са имали друг мениджър освен САФ нормално е да изпитват трудности първия сезон,но до известна степен за тези 2 загуби има голяма вина Мойс лошото е,че не се учи от грешките си и това може да доведе до отстраняването си. До феновете на Юнайтед имайте търпение момчета.
29.09.2013 17:23
Единствено Рууни е от световна класа.