Реал Сосиедад отново отнесе як пердах на "Камп Ноу" (видео и снимки)

22:48
Реал Сосиедад отново отнесе як пердах на "Камп Ноу" (видео и снимки)
Барселона направи 6 от 6 в испанската Примера дивисион, след като спечели домакинството си на Реал Сосиедад с 4:1. Преди останалите срещи от кръга каталунците излязоха еднолично начело на класирането с пълен актив от 18 точки, а гостите от Сан Себастиан отново не успяха да прекъснат черната си серия от загуби на "Камп Ноу", която продължава вече повече от десетилетие.

Барселона започна срещата с гръм и трясък. Още в 5-ата минута Неймар изведе каталунците напред в резултата. Шави намери Алексис Санчес на границата на наказателното поле, чилиецът напред отляво и центриране успоредно на голлинията. Стражът на гостите Клауди Браво обаче допусна груба грешка, след като не успя да овладее топката, а на Неймар му оставаше само да я засече в опразнената врата.

Секунди по-късно Лионел Меси удвои преднината на Блаугранас. Неймар проби по левия фланг, нахлу в наказателното поле на синьо-белите, слезе почти до основната линия и центрира на задна греда към Меси, който отблизо не сбърка с глава за 2:0.



В 23-ата минута резултатът набъбна до класическото 3:0. Този път авторът на попадението за домакините бе Серхио Бускетс, който с далечен изстрел наказа неубедително изчистване на защитата на Реал Сосиедад след спасен от Браво удар с пета на Меси и последвала добавка на аржентинеца, отклонила се от напречната греда.

Реал Сосиедад отговори на Барселона едва след почивката. В 64-ата минута Жерар Пике изпусна Иманол Агирече в собственото си наказателно поле след центриране отляво. Нападателят побърза да комбинира с Алберто де ла Бела, който направи Валдес безпомощен, засичайки топката на празна врата.



Десетина минути по-късно обаче появилият се като резерва на мястото на Хавиер Масчерано - Марк Бартра, окончателно сложи точка на спора. Голяма заслуга за попадението на младия бранител имаше Меси, който матира противниковата защита в типично свой стил, за да се отчете и с асистенция. При този резултат прозвуча и последния съдийски сигнал в мача.



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

PraschoChorbata
25.09.2013 08:13

Не схващам какво спорите ? Ла Лига може да спори за нещо, ако Барса и Реал не бяха там, вярно, добро първенство са, имат добър футбол ама то това първенство ли е ? Да има отбор който всеки мач прави 5+ на 0, после ми говорете колко интрига имало, ми то като няма интрига за 1рвото място, файда, какво да му гледам ? Зловещата битка за 3та позиция ли ? Те са си като всяко първенство обаче няма такава интрига за челните позиции както в Англия и затова едната "добра игра" трудно ще ме задържи да го гледам.Това е първенство за хора които обичат повече испанският стил на игра и не толкова да гледат класирания и други работи.

Gopcho
25.09.2013 09:24

Именно, защо феновете на английските отбори ще си строшат нервите да се интересуват кой ще стане Шампион в Ла Лига? Нямало интрига ... няма интрига за тях, обаче за нас има интрига, и за всеки фен на испански отбор. Почти всеки фен примерно на реал, знаят, че имат страхотни футболисти, че могат да бият без проблем, обаче понякога, когато видят по коварен съперник бетис, валенсия, севиля, виляреал, даже осасуна като гост и си казват "тук може да загубим точки". Гледам висшата лига с интерес, когато играят юнатейд, сити, челси, ливърпул, арсенал, тотнъм, защото очаквам интересен мач, защото играят силни отбори и могат да направят красиви неща по-терена, но кой ще стане Шампион не ме вълнува особено. Е може би най-малко искам "челси" Шампион заради моу , още от първия му период ми беше дразнещ, но това не означава, че трябва да влизам в темите на челси и да "храня" "хейтвам" и тем подобни.

enjo2
25.09.2013 00:58

След като някой казват че барса и реал газят всички в испания и нямат конкуренция а да попитам в англия Ман.Сити какво направи с великия Манчестър Юнайтед ??? беше равностоен мач да те дербитата в англия винаги са равностойни пхах ! *lol**lol**lol**lol* *wink*

adr
25.09.2013 12:38

Не знам какво намесваш Юнайтед в случая, в коментара ти няма никва логика и е доста жалък. Ква е връзката между това, че в Ла Лига няма конкуренция и че Сити са били Юнайтед? Може да са ги били, но в момента има 2 отбора пред тях и още 3 със същия брой точки, демек тоя мач не е решил нищо. Юнайтед си изиграха 3 от дербитата в първите 3 кръга от сега нататък им следва лесна поредица. + Това титли не се печелят в дербитата, а срещу слабаците. Вие още се издънвайте срещу отбори като Стоук и Кардиф пък да видим в края на сезона как ще седят нещата. Ясно е, че Юнайтед в момента са слаби, което е нормално, все пак са с нов треньор за пръв път от 27 години. Ясно е, че ще трябва адаптация и, че ще има подобни резултати. Съвсем скоро любимия ти отбор от 2 години (Шити) ще гледа пред телевизора как градския им съперник печели титли. Тая година ще ти е единствената с поводи за радост и то заради победата преди 3 дена... други поводи за радост все още не се знае дали ще имате. Все пак нещата са доста оспорвани в борбата за всички трофеи.

unicef_89
25.09.2013 00:54

хахахахах не мога да повярвам всички ли сте толкова прости или обичате да си се заяждате ? Кое първенство било по велико ... това ви е любимата тема .. и все пак златен медал на RealMafiq1 за най-тъпи коментари !

AC_Milan_92_45
24.09.2013 23:23

Англииското е най гледано само заради цяла азия която гледа 1ния азиатец в Юнд който дори не играе. Преди Парк сега Кагава

RealMafia1
24.09.2013 23:16

Стига бе хора нека си го признаем в Испания има три отбора (Реал Мадрид Барселона и Атлетико МАдрид ) и те се борят за титлата вече три години насам докато в Англия и Италия е съвсем различно в Англия отборите са шест в Италия тази година Милан Интер Ювентус и Наполи са фаворитите докато в Германия е горе долу като в Примера Борусия и Байерн в Франция ПСЖ и Монако в Португалия Бенфика и Порто е според вас къде има повече динамика при шест отбора борещисе за титла или при два.......

myzrael
24.09.2013 23:28

Какво значи 3 отбора. От създаването на Висшата лига през 92-ра година шампиони са ставали 5 отбора...основно Манчестър Юнайтед. От 92-ра година за да направим сравнение Примера с ая печелили също 5 отбора - основно Барселона и Реал. В Испания поне 2 отбора печелятят основно за титлата, а не 1 отбор като в Англия, така че къде е по-голяма конкуренцията?

NickoRM
24.09.2013 23:26

Виждал съм я!Ама те всеки сезон тръгват надъхани докато не издишат.И после тези 3 отбора които написах не дръпнат пред тях.И остава битката за 4 място м/у тези 3 страхотни отбора.

RealMafia1
24.09.2013 23:21

Еми не знам виждал ли си таблицата скоро ?

NickoRM
24.09.2013 23:20

В Англия виждам само 3 отбора които се борят за титлата и това са Челси ,Сити и МЮ.Тотнъм ,Арсенал и Ливърпул се борят за топ 4 не за титлата.

hifonic
24.09.2013 23:11

Тука от някакви сбъркани шотландци и спамещи мадридисти не може да се прочете едно смислено мнение за мача. Ужас...

aa2
24.09.2013 22:55

Еее, щом е имало една година драма на дъното значи испанското е най-интересното.Да не ви пука, че в Англия изпадащите не са ясни до последния кръг, шампиона вкарва гол в последната секунда на сезона за да вдигне титлата, битката дори за ЛЕ и ШЛ е изключително свирепа, да не говорим за купите.Абе важното е, че НА ДЪНОТО веднъж на 100 години имало драма.Испанското е най-интересното и най-класното, те сигурно затова футболистите от малките отбори бягат в слабаците на Англия, а по-големите футболисти от малките отбори бягат в големите английски отбори.Има и обратното - футболисти от Англия в Испания, но само в Реал Мадрид и Барселона.Абе те тея факти говорят само, че испанското е поооо-добро от английското!!!

Gopcho
25.09.2013 00:34

Свястно момче си, обаче напоследък не знам какво ти става и започваш да пишеш много странни коментари. Само да те питам ти мача ли гледаш? или първенството? Защото аз гледам мачовете на Барселона и се наслаждавам на играта, следователно и на победите. Ти като любител на футбола какво не ти харесва? Барса вкарала 2 гола до 8 мин, чакай да го махна и да пусна някой здрав мач, където футбола понякога не преобладава, а хватки от ММА! Не говоря за този мач, а като цяло.

RealMafia1
24.09.2013 23:27

Лека и на теб .....

NickoRM
24.09.2013 23:27

Точно!Лека вечер пич.

RealMafia1
24.09.2013 23:23

И аз не искам да споря всеки си има право на мнение и има право да гледа което му харесва наистина е грешно да си налагаме мнението на другите .......

myzrael
24.09.2013 23:21

Англисйката е най-гледана, да, но втората определено е испанската. Как така реши, че е след немската? И то при условие, че немското първенство никога не е било сред 3-те най-силни в света...може би за кратки периоди както след Калчополи примерно да е влизало в топ 3, но дори и тогава не е сигурно, така че....

NickoRM
24.09.2013 23:21

Напротив!Дербитата на Билбао,Севиля и Валенсия къде ги забравяш.

Johan_Cruyff_14
24.09.2013 23:20

Съжалявам, аз се отказвам. Лека нощ.

RealMafia1
24.09.2013 23:19

Да Факт е но това е всичко свършва с едно Ел класико.,и Барса-Атлетико и Реал-Атлетико ....

NickoRM
24.09.2013 23:17

Факта че Ел Класико е най-гледания мач в света говори само по себе си.

AC_Milan_92_45
24.09.2013 23:15

С дървения филосов Цецо Кройфа няма смисъл да спориш, тоз е по тъп и твърдоглав и от ....... то даже няма от какво

NickoRM
24.09.2013 23:14

Ми я си спомни сезон 06/07 в Ла Лига каква драма имаше.Този сезон лично аз ще го помня вечно.

NickoRM
24.09.2013 23:11

Ами кво да кажем за Севиля с разпродаден отбор биха Юнайтед с 3:1 насред Манчестър.

aa2
24.09.2013 23:11

Факта, че тази ''силна'' лига е 3-тата най-гледана в света зад немската и АНГЛИЙСКАТА доказва това което казваш.Айде лека вечер, не ми се спори с 3-мата фена на тази ''футболна'' лига!

aa2
24.09.2013 23:09

Можеш ли да ми покажеш доказателствата си, че мача между Сити и КПР е бил уреден?Айде докажи го бе, човече, айде.Бил съм ставал смешен...няма какво да кажа по въпроса - радвам се, че мога да накарам някого да се усмихне в тези тежки времена.Ти ме караш да рева като си помисля, че възрастен човек може да мисли като 11 годишна циганка на магистралата.Късмет, дано имаш деца и те да са по-умни от теб.

NickoRM
24.09.2013 23:09

Ако говорим за сила то Ла Лига си е една класа над ВЛ това е един голям факт.И и аз нз как да го наричам ващо вече.Интернационална лига може би.Нещо Англичаните в топ отборите се броят на пръсти вече.

Johan_Cruyff_14
24.09.2013 23:06

Моля те, спри. Когато аз не разбирам от нещо, гледам да си мълча, защото обикновено ставам за смях. ,,Да не ви пука, че в Англия изпадащите не са ясни до последния кръг" 35-ти кръг не се води последен, нали така? ,,шампиона вкарва гол в последната секунда на сезона за да вдигне титлата" Сега пък да си говорим за уредения мач между шейха и Тони Фернандес. Безсмислено е... ,,битката дори за ЛЕ и ШЛ е изключително свирепа" Сигурно... и е единственото място, където е така, нали? Ще ме убиете от смях някой ден. ,,Абе важното е, че НА ДЪНОТО веднъж на 100 години имало драма." Това ще го оставя без коментар. Само ще ти кажа, че много се излагаш, особено пред хора, които следят испанския футбол. ,,Испанското е най-интересното и най-класното, те сигурно затова футболистите от малките отбори бягат в слабаците на Англия, а по-големите футболисти от малките отбори бягат в големите английски отбори.Има и обратното - футболисти от Англия в Испания, но само в Реал Мадрид и Барселона." И накрая Атлетик Билбао смазват Манчестът Юнайтед. Къде сбъркахме?

myzrael
24.09.2013 23:01

А може би говориш за твоя любим Арсенал - който е претендент за всяка титла, купа и т.н. и който от 10 години не е печелил нищо освен калъфки...и това е страшно интересно и оспорвано. Жлалкото е, че всичко е с предизвестен край, ама ти си вярвай иначе *joking*

aa2
24.09.2013 23:01

Съгласен съм - шампиона в последно време наистина е ясен, но и той се поти за да опровергае очакванията.В Испания не е така - Барселона и Реал са фаворити, и който тръгне по-добре си вдига титлата в 5-я кръг.Това е.Сега всички знаем, че Барселона е шампион.Готов съм да се обзаложа на каквото искаш.Стига сме спорили, решено е - ВЛ е класи над тва дето дори не мога да му напиша името...нека го наречем БарсаРеал Лига 1.

myzrael
24.09.2013 22:59

Точно миналата година шампиона се реши в последната секунда...нищо, че Юнайтед водеха 15 точки 10 кръга преди края. И е уникално неизвестен шампиона, нищо че последните 25 години, 80% титлата е в Юнайтед...крайно интересно наистина...

hifonic
24.09.2013 22:54

До коментар [@comment 1477730] от [@user RealMafia1]:

Е, ти си същия, бе, чиче. Фен на Реал, Челси, ПСЖ, Интер и Левски.*lol*

RealMafia1
24.09.2013 23:17

Еми да клекнаха им след като половината от титулярите на Сосиедад ги нямаше те просто знаеха какво ще им причини Барса и решиха да им клекнат за да не ги ядосват повече мое мнение ,......

hifonic
24.09.2013 23:13

Клекна ли Сосиедад на Барса?*lol*

RealMafia1
24.09.2013 23:11

Не се опитвай да разсъждаваш не ти се отдава смешкоо..

Johan_Cruyff_14
24.09.2013 22:52

А като коментар за мача ще кажа, че второто полувреме нашите се сетиха, че имат гостуване в Сан Себастиян и решиха да пощадят днешните гости. Толкова много пропуски не бях виждал от години, но пък е радваща играта на отбора.

myzrael
24.09.2013 22:51

До коментар [@comment 1477730] от [@user RealMafia1]:

ти пък какво ме питаш бе, цървул...

RealMafia1
24.09.2013 22:50

По-точното заглавие е РЕАЛ СОСИЕДАД ОТНОВО КЛЕКНА НА БАРСЕЛОНА

unicef_89
24.09.2013 21:50

Стига си писахте глупости ! Всеки си знае неговото , не се ли научихте вече .. Кажете някой сайт в който да гледам мача , че сменям постата Да не трябва регистрация !

Spiwh_Barcelona
24.09.2013 21:49

Страхотно първо полувреме, показахме добра игра и не позвулихме на съперника да ни пресира дълбоко. В защита сега се започнаха проблемите, Масчерано се контузи и защитник няма *erm*

miro_slavcho
24.09.2013 21:51

Е то вярно, че Масчерано е важен, но нали Пуйол се е върнал. Но все пак си е удар.

RVP_Reus_9
24.09.2013 21:41

Неймар вкара! Хейтърите да мълчат! Трябваше му време да се климатизира-получи го и сега вкара! Браво на това момче!

miro_slavcho
24.09.2013 21:45

Неймар играе добре в почти всеки един мач. Това, че не вкарваше не означава нищо. Който гледа ще види за какво говорим. А колкото до гола - не ми се говори. Но пак казвам - Неймар играе добре.

enjo2
24.09.2013 21:39

Ебаси атаката преди малко с някакви яки пасове бързи с 2,3 петички напраиха ги за пореден път криви !!! *beer**beer**beer*

IvanIR
24.09.2013 21:36

Теа Реал Сосиедад като пияни моркови *lol*

aa2
24.09.2013 21:33

За първия коментар да се поправя - дали първия ще има 40 или 50 точки пред ВТОРИЯ...просто съм екзалтиран в момента и не мога да се съсредоточа, ще ми се пръсне сърцето от напрежение!!!

aa2
24.09.2013 21:32

Забравих да задам и най-важните въпроси - Роналдо ще вкара ли този път 100 гола или само 90, Меси ще вкара ли и той 100 гола, или и той само 90...Дали Реал Мадрид и Барселона ще съумеят да не вкарат поне 300 гола през сезона....аххх тази драма, ахххх това нетърпение да гледаме великия футбол в Испания където дори най-малките отбори могат да загубят с по малко от 10 гола разлика от първите 2 отбора в класирането, класа, класа дами и господа!!!

_Vendetta_
24.09.2013 23:15

Чакай малко бе пич...........като не ти харесва, сменяш канала и готово, какво си тръгнал да ревеш като малка ученичка за близалка? Колкото до мача, хубава победа ок........, ама тези безбройни пропуски и то не просто положения, ами 100%-ви положения ми дойдоха малко в повече. "Бий, за да те уважават", са казали хората. Като може да биеш с 10 на 0 или на 1, бой и това е.........какво се лигавят не мога да разбера.

RealMafia1
24.09.2013 22:28

Не се излагай бе моммче кой мач е по резултатен от английските кой ? Красив футбол играят само Барса Реал и Атлетико Мадрид кой др отбор е силен докато в Англия (Арсенал,Тотнъм,Ман.Сити,Ман Юнайтед,Ливърпул,Суонзи онзи ден разнебитиха Валенсия ,Челси Астън Вила) защо говорите наизуст аз не мога да разбера вярно фен съм на Реал Мадрид но англичаните и Италианците в момента превъзхождат Примера

myzrael
24.09.2013 22:14

Гледал е трънци. То такива олигофрени като него могат само да дрънкат глупости. Испанското в момента се играе много по-красив, резултатен и стойностен футбол, отколкото в английското. Испанските отбори са по-силни от английските, мачовете са доста по-стойностни и резултатни, но той не ги е гледал - може само да лопа с голямата си муцуна и да плещи глупости. aa2, както и друг потребител ти каза - като искаш да ти настръхват ташаците пусни си порно или иди да гледаш мачове от селската група - и там са много завързани мачовете, а и като отнесеш някоя мотика, лопата или вила(предмети, каквито съм чувал, че използват агитките за настроение) в тъпата кратуна ще настрънеш целия, не само ташаците си *joking*

Fcb10
24.09.2013 21:59

Гледа ли вчера Еспаньол и Билбао какъв мач направиха?

tagen
24.09.2013 21:56

и следвайки твоята детска логика и германското е безинтересно и италианското и абе като се замисля само бг и англия са интересни или бъркам ?

unicef_89
24.09.2013 21:53

Ми ако искаш върви гледай селските отбори и там е оспорвано ! Даже и на живо ще ги гледаш ..

tagen
24.09.2013 21:50

погледай някой др мач освен на барса и рм и тогава реви като бебе и говори мн по добър футбол от англия тук играят на контри и то мн правят се по 3-6 гола на мач кво повечее се очаква от футбола

FC__Barcelona
24.09.2013 21:46

Точно така вземи си пусни едно порно като искаш да ти настръхват там космите!Не е мястото тука да коментираш глупостите си!

drogba_fen_91
24.09.2013 21:46

А чувал ли си рекламите.'' Барса приема Хетафе на Камп Ноу, каталуницте са абсолютен фаворит! Насладете се на магия стил Меси!'' *lol**lol*

aa2
24.09.2013 21:45

Шотландското...Божеее, кой ти говори за това първенство?Там е ясно, че в момента само Селтик печели.Погледни обаче Чемпиъншип(в Шотландия) или 1-ва дивизия, тея две лиги минават Примера и по игра, и по интрига.Пусни си гледай някой мач от там и се насери знаейки, че си казвал, че в Испания други освен Реал Мадрид и Барселона играят футбол(говорим само В ИСПАНИЯ, не като излезнат в ЛЕ и ШЛ).

IvanIR
24.09.2013 21:44

Не земе да си пуснеш некое порно филмче да пооблекчиш шпека ами гледаш испанското .....*lol*....ае *beer*

aa2
24.09.2013 21:43

Човече, пусни си Адмира срещу Вийнър Нойщад и гледай футбол.Разликата е огромна между почти всички други първенства и Испания.Може да звучи смешно, но дори в България има доста по-интересни мачове от там.Аз преди като имах Филм+ и тая другата дето ги предава само си пусках мача и сядах на компютъра, и знаех, че до 10-15 минути ще чуя ''Реал вкара'' или ''Барселона вкара''.Друг мач от това първенство от 2001 насам не съм гледал и няма да гледам, защото съм фен на футбола не на това подобие на футбол!!!

RealMafia1
24.09.2013 21:41

Прав си донякъде в Англия има доста повече динамика както и в Серия А тази година е доста интересно докато тук всичко е ясно ......

IvanIR
24.09.2013 21:41

А шотландското с 12 отбора по -яко ли е? *lol*

miro_slavcho
24.09.2013 21:40

Тук не става въпрос къде отборите са по-силни, а кое първенство е по-интересно. Ла Лига е толкова слаба, че гледам мачовете само на Реал. Онзи ден гледах Норич-Астън Вила (отбори, чиито главна цел е да останат в елита) и мача беше супер. Ако пусна да гледам Райо Валекано-Осасуна има вероятност да заспя. Малко се отдалечих от темата, но искам да кажа, че наистина е вярно, че Реал и Барса развалят футбола в Испания.

aa2
24.09.2013 21:37

Бе боли ме шпека като са по-силни в 5 мача на кръст, на мен ми се гледат по 40-50 мача на сезон, в които да ми настръхват космите на ташаците, не на 2-рата минута домакина да води с 15 гола и да започвам да се чудя футбол ли гледам или американски футбол...Глупаво първенство е испанското приемете го.По-силни са отборите като играят срещу другите, но първенството е скууууучнооо!!!

goshetobgbarca
24.09.2013 21:34

Ама отборите са по-силни от отборите от Англия

john_doe
24.09.2013 21:34

много прав един да каже нещо умно без розовите очила

miro_slavcho
24.09.2013 21:31

Те хората не бият така децата си... Интересен факт е формата на Алексис. Няма и помен от миналогодишния му "супер" сезон. А мачът вече е безинтересен.

aa2
24.09.2013 21:30

Примера взе да се завързва много мощно - дали Барселона ще допуснат повече от 10 гола през сезона?Дали ще имат мач, в който да не вкарат?Дали 3-я в крайното класиране ще бъде на 60 или на 70 точки зад 2-рия?Дали първия ще има 40 или 50 точки преднина пред първия?Ето това е интересно първенство, ето това искаме да гледаме всички - драма до края!!!

NickoRM
24.09.2013 22:33

Е ти май не си гледал последните години какви драми имаше в дъното.Такива каквито вече във ВЛ липсват. Искам да те попитам само мачове на Реал и Барса ли гледаш в лигата?

drogba_fen_91
24.09.2013 21:43

Аз си мисля че Барса и Реал няма да имат загуба, освен във Класикото. Най-яката и интересна лига в пълния и блясък!

miro_slavcho
24.09.2013 21:32

Не е като да не си прав...

RealMafia1
24.09.2013 21:27

Реал Сосиедад е най безидейния отбор който някога съм виждал ........

john_doe
24.09.2013 21:25

ае хора гледайте NHL and NBA това са спортовете,какво се кумим на тая пародия футбол като знаем как ще свърши мача преди дя е почнал

saniniesta
24.09.2013 21:25

Няма и помен от безидейната ни игра през миналия сезон.

vinni
24.09.2013 21:15

10 мин. 2-0 Мн тъпо испанското първенство

Няма интрига

respect_kn
24.09.2013 21:11

Туко що пуснах мача и 2 на 0 за Барса. Значи ще се гледа Астън Вила - Тотнъм, не че нещо ама ще е поне 10 пъти по интересен.

Gerardo_Martino
24.09.2013 21:05

някой линк може ли да даде че я нямам тази измислена програма филм+

yayatoure42
24.09.2013 20:35

Дано Неймар се сети да вкара най-накрая. А иначе не очаквам лесен мач, но все пак смятам, че ще се поздравим с победата.

inspiredd
24.09.2013 20:25

Гризман..... тоз е ненормален е.... а дано вкара некое голче *joking*