Платини: Не съм уверен, че Бейл струва ?100 милиона

20:33
Платини: Не съм уверен, че Бейл струва ?100 милиона
Президентът на УЕФА и бивш капитан на френския национален отбор Мишел Платини коментира трансфера на полузащитника на Тотнъм и уелски национал Гарет Бейл в Реал Мадрид.

"Не съм уверен, че Бейл струва 100 милиона евро, заяви Платини пред английската преса. Но това не е моя работа. Клубовете работеха над трансфера много дълго и всеки ще бере своите плодове. Това е живот и бизнес, където няма прави и виновни. Всеки взима своето решение."

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MU121
04.09.2013 19:27

Какво стапало сте не знам с измисления си отбор и първенство без конкуренция.Това че сте кралски клуб и че всички добри испанци на времето са ги карали да играят на сила за вас както тука в ЦСКА и сте били с предимство при превличането на чужденци и сте натрупали някой друг трофей не ви прави толкова велики колкото си мислиш.Последното десетилетие сте пълна дупка,добре че избивате от фанелки и сувенири.То това е и целта на Перес да купува всички звезди и да печели пари а не купи.

sdw
04.09.2013 19:41

Ти чу ли се какви глупости написа?Това,че сме привличали чужденци през 20 век,защото сме имали достатъчно пари,не значи,че едва ли не сме испанска диктатура,както се изказваш.Това,че нямаме ШЛ от 10 години,не значи,че сме пълна дупка.Винаги имаме достатъчно силен отбор,за да сме пряк конкурент за титлата.Това,че не се случва и не можем да я вдигнем е друг въпрос,важно е,че имаме качествата,нагласата и средствата.А Перес наистина купува звезди и прави пари от тях,чрез реклами.Но много го подценяваш,като говориш,че целта му НЕ Е да печели купи.Такова тъпо изказване не се чете всеки ден,така че евала ти правя.

MU121
04.09.2013 17:05

Добре че всички са минали през РМ че да станат супер звезди

sdw
04.09.2013 17:40

Ти си много повърхностен.Това,че Реал Мадрид са огромно стъпало,не означава,че е единственото стъпало на стълбището бе дечко.И общо взето,да,90% от играчите са се изкачили с една идея по-нагоре,другите 10 са се провалили,защото не са доказали очакванията.

sdw
04.09.2013 12:28

Веднага започвам да ти изброявам за хората които ми говориш.
Първо ще започна-говориш ми за Бекъм,нислтелрой и Роналдо.И тримата са ти болна тема,тъй като са се махнали от твоя отбор,за да играят в моя.По-рано нещо спомена за Роналдо,аз пак ще ти припомня,че за 2 сезона е вкарал повече гола,отколкото целия си престой в Юнайтед.Но нега поговим за четиримата,които ти изброи:
-Бекъм - Отношенията му с Фъргюсън са под всякаква критика,дъвчащия изруд,който освен,че не пускаше в игра голмайстора на ВЛ от предната година(Бербо),не одобряваше публичните изяви на Дейвид извън терена и дори през 2003г. го уцелва с обувка,уж по невнимание.През 2003г.,Юнайтед губи от Арсенал на олд трафорд за ФА Къп,а Сър Алекс е на мнение, че голяма вина за головете има именно заради Бекъм.През Април 2003, когато в решителния мач реванш от Шампионската лига, Дейвид Бекъм е оставен на резервната скамейка.....Та най-добрия тогава англичанин е толкова недооценен от Съра,че разбира се минава в Реал Мадрид и забравя всякакви отношения с Юнайтед.Но според теб ние сме го провалили.Може ли съра да не си пусне най-добрия играч тогава на финал на ШЛ...Защо ли това е дежаву с Бербо.Знам,че класата на двамата играчи е с огромна разлика,но асоциацията е еднаква.Какво се случва с Бекъм след това?Минава в Мадрид и изкарва най-хубавите си години тогава.Защо Реал да са провалили Бекъм,като той беше в разцвета на силите си именно около 2005.Не знаеш нищо за футбол,само това ще ти кажа.
Нека да продължим да говорим.
-Снайдер - Нали се сещаш,че Реал е стъпалото на Снайдер в истинския футбол,а предния му отбор Аякс е просто една ниска летва.Аякс по-скоро са школа,отколкото отбор борещ се за нещо друго освен жупилер лигата.Разбира се комунистическото ти създание помни друго,и аз го помня средата на 90-те,но сега реалността е такава.Снайдер и Робен бяха двигатели на отбора.Но с идването на Перес,те бяха премахнати от отбора,заради лични интереси.Дори Робен не искаше да се маха от отбора и искаше да преподпише,но това не стана.
-За Хайнце какво да кажем?Той какъв беше,че не мога да си спомня?Не заслужаваше място в отбора и затова беше само една година.Толкова тромав и бавен футболист,а пък и ляво крило.Единствено пасовете му помня какви бяха.
-Нистелрой - нямах търпение да дойдем до тука.Как можеш да кажеш,че сме го провалили...А после ще се сърдиш,че ти казвам дечко.Ако наистина си на 38 години,това не значи,че не си дечко,щом нямаш елементарно мислене.За 47 мача има 33 гола,следващата година има 20 гола,но се има впредвид,че претърпява тежка контузия в края на сезона,а следващия сезон се повтаря същото.На 3-т си сезон от престоя той успява да изиграе само 12 мача поради контузия,но пак съумява да вкара 10 гола.За престоя си в Мадрид има 96 изиграни мача и 64 гола в актива си.Това ли е провал на играч?

MU121
04.09.2013 12:13

Като е вкарал толкова много голове какво спечели,ако беше останал в МЮ той и клуба щяха да спечелят 2 пъти повече трофей от колкото отбора и той спечелиха след преминаването му в РМ.

MU121
04.09.2013 12:07

Дечко ще викаш на тези около теб.Чети какво пиша тогава ми се дърви.Какво ми изброй един куб анонимници който по са известни с това че играят в РМ от колкото с футболните си постижения и качества.Какво стана с кариерите на Бекъм,Нистелрой,Снайдер,Хайнце и други.Лежите на стари лаври от колко години не сте печели ли нищо.Давате куп пари за играчи за да печелите от имената им не от играта им,само вие не разбрахте че трофей само с имена не се печелят.

MU121
04.09.2013 11:42

Те който дойде при вас всеки е бил фен,ти какво искаш да каже че е заклет фен на Барселона ли?

MU121
04.09.2013 11:40

Защо някой като каже истината и веднага се обевява за хейтър,кажи ми коя звезда която сте купили не е дръпнала назад в кариерата си.Може да изключим само К.Роналдо но и там е спорен въпроса.

sdw
04.09.2013 11:51

И с кое да е спорен въпроса за Роналдо?Че за 2 сезона в Реал вкара повече гола от целия си престой в Юнайтед ли?

sdw
04.09.2013 11:50

Сега ще ти изброя - купухме 2009 Роналдо и Кака.Кака не сме го дърпали назад,той си беше назад,а и се контузва доста време,но по тва може да се спори.Да речем,че по твоите критерии сме го дръпнали назад,вместо напред.Почваме.2010 купуваме Ди Мария,Йозил и Кедира.Какви бяха те преди Реал,какви са сега?Йозил какъв беше,за първи път го чух на световното 2010,а след половин година се говореше,че вече е сред най-добрите плеймейкъри в света.Марсело,Рамос,Шаби Алонсо,Модрич,Иско.Кой от тези дърпаме назад?Взимаме млади играчи и ги правим звезди.Какъв беше Игуаин,кой го беше чувал,взехме го от някакъв аржентински отбор,а вече има над 100 гола в актива си в престоя си в Реал Мадрид.По твоите критерии,единствено Кака върви назад от състава,но това си имаше своите причини.Аз за други играчи,които са вървели назад не знам.Дай ми примери.Сигурно пак ще ми кажеш за Оуен,който игра една година в Реал,пак вкара малко над 10 гола и беше контузен половината време.Или за Кака.Я се образовай преди да пишеш,защото въобще не си наясно с нещата в отбора.Аз ще те питам за Тевес тогава.Или за таланта на Бербатов,как голмайстор на висшата лига ще бъде твърда резерва на гърба на Чичарито бе човек ? Ша ви знам и в дечковците и разбирачи,ша ви знам ...

sdw
04.09.2013 11:35

А относно трансфера на Бейл - най-хубавото е,че Гарет дойде в отбора,на който е фен от малък,а не е просто един скъп продукт на пазара.

MU121
04.09.2013 11:29

Че на кого не му пада формата като отиде в РМ примери много.

sdw
04.09.2013 11:33

Я погледни малко по-обективно вместо да хейтваш.Във всеки един отбор има играчи,които са дошли и им пада формата,както и обратното - играчи много,които стават звезди.Детенце,сещам се за повече играчи,които са дошли в Мадрид и са станали по-добри,от клубовете си преди това.Както ти казваш-примери много. Направи си една обикновена равносметка.Ако трябва да бъда такъв хейтър като тебе трябва ли да изброявам и аз?Само ще попитам за Тевес?Във всеки отбор ги има тея неща.Но аз честно казано смятам,че Реал е повече помогнал,отколкото навредил,комплексно на играчите,играли на Бернабеу.

gero_mrusnika
04.09.2013 09:45

та той не струва и пакет дъвки *joking*

sdw
04.09.2013 11:14

Реално 60-70 млн.,100 млн. е единствено една добра бизнес стратегия от страна на Перес.

sdw
04.09.2013 11:13

Е той ако струваше пакет дъвки,щеше да играе в юнтд *lol*

Dondomat
04.09.2013 10:36

Той не струва 100 милиона , но нито по малко от 80 милиона .

baro99
03.09.2013 21:36

Всички футболни клубове в България събрани на едно, пак няма да струват 100 млн. евро. Когато отбор от по-малка държава се класира за групите на ШЛ е постигнал невероятен успех. По-добре да се върне КЕШ, а като 3ти турнир да се създаде лига на грандовете.

w0ath
03.09.2013 21:36

Естествено Мр.Платини вие сте фен на Барселона няма как този трансфер за вас да е приемлив ... Златната Топка отново знаем при кой ще отиде ....................

FandeBarcelona
03.09.2013 22:07

Не казвам, че Бейл е слаб играч.. Той не се е доказал пред ГОЛЕМИЯ футбол, а именно Световно , Европейско и Шампионска лига. Миналата година съм съгласен, че игра супер в Лига Европа, но тези пари - не са реални. Преди години за Роналдо беше разбираемо.. Спечели Златната топка, игра удивително, както сега (е , не точно сега , бая си му е паднала формата, но ще се оправи *beer* ) , и беше по разбираемо.. Явно както Перес така и Росел имат проблеми във воденето на клуб като президент! Успех на Бейл! *money* И да не вкарва много, много на Барселона! *lol* *blush**beer*

FandeBarcelona
03.09.2013 22:02

Ако се надяваш, че Бейл ще е взема - жестоко се лъжеш ! *beer**thumb_down* Също така Платини не избира кой ще е носителят.. Това го правят журналисти и треньори! *wink*

baro99
03.09.2013 21:44

Златната топка ще я вземе Рибери. Когато някой Французин изпъкне малко и му дават наградата. А пък Платини и той е французин. Така, че залагайте за Рибери.

Neooo_1995
03.09.2013 20:46

Ми то да ти кажа г-н Платини.Според мен почти всеки мисли като вас.И аз не съм много сигурен ,че точно 100м струва Бейл.40-45 не повече.Ма вече ние футболните феновете не трябва да се учудваме.Футбола отдавна е бизнес.Традициите почти ги няма вече *smile*Представям си след 5г по колко ще виреят футболистите.

futbolista123
03.09.2013 21:49

евала дори че съм фен на барса това е уникален футболист просто не знам защо го продадохте да иско прави много добри мачове но ...

Premierleague9
03.09.2013 21:08

Вие луди ли сте Бейл да струва максимум 40 млн? Бейл е уникален футболист и + това е млад. Тоя човек си вкарва от където си поиска и има абсолютно всички качества за халф. Реалната цена на Бейл е около 68-70 млн. евро според мен.

Arsenal966
03.09.2013 21:01

Бейл да струва максимум 40 милиона.Йозил според мен си заслужава тези 50 милиона,които дадохме за него,а за Неймар...35 максимум !

madridistaaaaaa
03.09.2013 20:51

Никой футболист не би трябвало да струва толкова много пари ,ама нали Перес трябва да си вади парите от някъде,я от реклами я от други глупости,а не помисли за развитието на клуба и продаде най-качественият си играч,който всички обичахме,както и да е Бейл вече носи бялата фанелка и трябва да му отправим нужното уважение той не е виновен за цялата ни история,дано се постарае да ни зарадва с положителни емоции и да играе със сърце както правеше нашия любимец Месут Йозил.Наистина благодарим на Йозил за всички хубави моменти,които направи за нашия отбор,винаги ще те помним Йозил,дано някой път макар и минимални шансове да се завърне на ,,Сантиаго Бернабеу"!