630 млн. паунда похарчиха в Англия за нови

13:11
630 млн. паунда похарчиха в Англия за нови
Рекордната сума от 630 милиона паунда (743 милиона евро) похарчиха клубовете от Висшата лига за нови играчи през летния трансферен прозорец, съобщава "Deloitte".

Най-скъпата покупка е Месут Йозил, който подписа с Арсенал за около 50 милиона евро.

Тотнъм пък похарчи над 100 милиона евро, за да се подсили, след като продаде Гарет Бейл на Реал Мадрид.

Манчестър Юнайтед също се отстрами, като в последните минути плати 27,5 милиона паунда за Маруан Фелайни.

"Общата сума, инвестирана в привличането на нови футболисти, е рекордна за Висшата лига. Този трансферен прозорец надмина лудото лято от 2008 година, когато английските елитни клубове похарчиха общо 500 милиона паунда. През миналата година тази сума възлизаше на 490 милиона паунда", разкрива Дан Джоунс от "Deloitte".

"Това е напълно нормално явление, като се има в предвид, че в последно време се увеличиха парите, които клубовете получават от телевизионни права. Също така е нужно да се отбележи, че наградният фонд на Висшата лига също солидно набъбна", допълва Джоунс.

"Повечето топклубове от Европа първо трябваше да продават основни играчи, за да се подсилят. Подобна практика не се използва от клубовете във Висшата лига. Дори новаците в елита бяха напълно конкурентноспособни на пазара и направиха доста добри сделки", обясни Дан Джоунс.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Batneno
03.09.2013 20:29

Човека колкото и да дразни в опитите си да спори в този случай може да е прав

sa6etoo
03.09.2013 20:24

[@link https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/1235348_745735475466671_157073392_n.jpg]

overdrive
03.09.2013 19:34

Защо винаги в теми за ВЛ видя ли Johan_Cruyff_14 да спори с други ще е нещо свързано със сравнение между ВЛ и Ла Лига, Барса и величието им и разбира се любимата му тема - Серхио Бускетс *lol*

gerrard9000
03.09.2013 22:52

аз като видях, че като развалена плоча си повтаря 1 и също разбрах, че е абсолютна загуба на време и смисъл да споря *lol*

deyangeorgiev97
03.09.2013 18:13

Нормално...В Англия и Германия играят парите...

sksw
03.09.2013 18:18

Само където Барса и Реал направиха покупки, които са равносилни като пари на ВСИЧКИ покупки в Бундеслигата хахах *smile*) Ама ианче играят парите в Германия няма как.. В Германия Байерн си позволиха малко повече пари да дадат около 60-70 млн за нови играчи, а повечето други клубове купуваха играчи за по няколко милиона. А само Бейл и Неймар струват 170 млн евро *smile* Какво да говорим ? Ами Атлетико ако сложим ? Да не говорим за Англия, където се направиха огромни покупки също.

Fabregas_boy
03.09.2013 16:35

Бускетс бил най-добрият дефанзовен халф,бил по-важен за Барси от Шави и Иниеста,цитиране на хвалебствия,които почти всеки топ играч е получавал и най-важното....един играч е добър,ако отборът му е спечелил трофеи*joking* Ами то и Андерсон има повече медали от Висшата лига,отколкото Джерард,ама не е по-добър от него.И ван Буйтен има медал от ШЛ,ама дали е по-добър от Рамос или пък Вермален.Ако се разровите назад,ще видите,че Бускетс има роднини в ръководството на Барса и оттам тръгва неговото налагане на мястото на Туре.Бил спечелил ЕП и СП.Ами то ако по това се определя дали си добър,Меси и Роналдо нямаше никой да ги споменава,понеже нито Аржентина,нито Португалия са печелили СП с тях.Нищо,посмях си се*lol*

Bayern85_
03.09.2013 21:54

Остави го това лапе,написал там че е 40-50 годишен,и виж ме ти кой съм аз *smile*.Този пълни всяка тема,за какво е статията,той на къде тръгна,да хвали симуланта.

mitkobg3
03.09.2013 21:34

Пич колко мача си изгледал на бускетс пълни и да му следиш внимателно движенията с топка и без топка или ти сигурно от Youtube гледаш и си мислиш че е слаб Бускетс е един от най важните играчи за барса но ти няма как да знаеш за това защото си гледал точно 10 - 20 мача на барса

Arsenal966
03.09.2013 17:55

Шави в последно време играе повече като Алонсо,по-назад.Помага на дефанзивните халфове,а да казваш че Бускетс е по-добър от Шави и Иниеста е повече от смешно,както и да е.Гледам си много заблуден,радвай се на "Падащия Лебед" и грациозните му изпълнения *joking*

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 17:34

Винаги ми е било чудно... Как един играч ,,играе добре" само защото има други добри играчи около него? Той ако не е от тяхната класа, веднага ще си проличи за простия футболен фен, да не говорим пък за доказани имена като Дел Боске и Гуардиола. При това да искат да бъдат като него... явно много ,,черпи" от класата на другите играчи*lol*

Arsenal966
03.09.2013 17:18

И го казва човека който постояно се опитва да налага мнението за Бускетс.Мислил ли си че играе "толкова" добре просто защото има други добри играчи около него ?!? Като Шави,Иниеста,Фабрегас ??

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 16:41

А, ето го и дежурният тъп коментар, че да му се посмеем. Сигурен съм, че Бускетс е налаган точно заради треньора на вратарите(баща му, ако се чудите) Карлес Бускетс. Сигурен съм, че и Пеп, и Тито, и Мартино не искат да изпуснат звезда като треньора на вратарите ни, за сметка на риска да загубят някой и друг трофей, може и работата си*lol* Сигурен съм, че Андерсон е бил ключовият играч на Юнайтед, за всички титли, сигурен съм и за Ван Буйтен. Нещо повече, сигурен съм, че специалист като теб разбира много повече от Кройф, от Меноти, от Дел Боске, от Пеп... К'ви са тия, аз всичко си зная? Жалка картинка*lol**lol**lol*

red_army_10
03.09.2013 15:41

Johan_Cruyff_14, махни розовите очила момче! Обясняваш как всеки играч на Барселона е по-добър от всички останали, не си с всичкия си. Бускетс като е толкова велик защо позволи на халфовете на Байерн тотално да го надиграят и от това да допуснете СЕДЕМ гола в два мача. Мартинес бил по-слаб, ама нито Иниеста, нито Шави, му се опряха. Да не говорим и че обезличи Меси с първия мач. Какви статистики ми вадиш, какви пет лева, върви се прегледай някъде преди пак да пишеш уефалонски олигофрен такъв!

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 16:31

В Барса кондиционните треньори са некадърници, до един. Преди при нас беше най-добрият кондиционен спец в Европа(Лоренцо Буенавентура), но заедно с Пеп се махна и бяха повишени разни некадърници на неговото място. И ето едно мнение с риск да се повторя: Освен че е най-добрият дефанзивен халф, смея да твърдя, че е и най-подценяваният играч в света. Никой друг не притежава подобно движение без топка, никой друг няма такава желязна тактическа дисциплина, никой друг дефанзивен халф не е толкова техничен и интелигентен. Бускетс е по-важен за Барса от Шави и Иниеста взети заедно. А като сме тръгнали да говорим за Бускетс, няма да е зле и да поговорим за успехите му: 4 пъти Ла Лига, 2 пъти Копа дел Рей, 4 пъти Суперкупа на Испания, 2 Шампионски Лиги, 2 пъти Суперкупа на Уефа, два пъти Световно Клубно, Европейско първенство, Световно Първенство. На 25 годишна възраст единствено Пеле и Меси са спечелили повече трофеи. На 21 годишна възраст е титуляр във финал на ШЛ. На 22 измества най-добрият тогава Яя Туре от титулярния състав. На 24 печели всичко, каквото може да се спечели в клубния и в националния футбол, при това като титуляр. Измества Хавиер Масчерано от позицията му, не дава никакъв шанс на Алекс Сонг да се пребори за титулярно място. Кройф за него: ,,С движението си без топка, прилича на ветеран, играл 20 години професионален футбол. С топката той прави това което е трудно да изглежда лесно: обработва я само с едно-две докосвания, технично. Без топка, той ни преподава урок: урокът да бъдеш на точното място да пресечеш подаване и да тичаш само за да си върнеш топката." Сезар Луис Меноти: ,,Той е един от най-големите таланти в историята на испанския футбол. Той е откритие. Първият път, когато го видях да играе, казах на един приятел: Видях един играч от изчезващ вид. Той е звезда." Висенте дел Боске: ,,Ако бях играч, щях да искам да съм Бускетс." Някой друг да има подобни успехи? Не! За някой друг да казват такива неща? Не!

SweeT_DG7
03.09.2013 16:23

Да съм казал, че не е бил контузен? Просто ти казвам, че ако контузията му е била толкова тежка лекарите е нямало да позволят да играе. Наистина няма спор по темата, че Бускетс е добър дефанзивен халф, но в момента има по-добри от него. Приеми го *thumb_up*

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 16:20

Какво оправдание? Не игра ли втория мач?! Не игра. Игра ли контузен първия? Игра. Пак ви умолявам, не се изказвайте по теми, по които очевидно сте некомпетентни и не знаете нищичко.

SweeT_DG7
03.09.2013 16:17

Да... На вас големите фенове това ви е оправданието... Бил контузен.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 15:59

Защо позволи ли? Защото първия мач игра на инжекции и беше полу-контузен, също като Меси, а втория въобще не игра, пак заради контузия. Моля ви, като давате някакъв аргумент, проверете си информацията, щото ставате за смях. А Меси не е бил обезличен първия мач, по простата причина, че Тито е некадърник и го пусна контузен.

rockytoo
03.09.2013 15:36

Не се занимавайте с тоя Джохан Круф бавен е човека ...

21LVA
03.09.2013 15:08

Яя Туре 95859068569 пъти по добър от Бускиет актиъора

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 15:02

Показателен е и коментарът на откровения МАДРИТИСТ Дел Боске за него, защо например не е казал, че иска да бъде като Алонсо?

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 15:00

Още никой не е отговорил на първия ми пост с някакви аргументи, а там всичко съм описал защо смятам Серхио за най-добрия. Както е казал Меноти, играчите от неговия тип изчезват, такива, които да обработват топката бързо, с по едно-две докосвания. Този век почти ги няма(освен Пирло в най-добрите си години), но 90-те имаше много, по-възрастните ще се сетят за кой говоря.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 16:21

Не е вярно. Можеше да играе там, но само в спешни случаи(като финала на ШЛ с Юнайтед) беше пращан там.

SweeT_DG7
03.09.2013 16:19

Не следя мачовете на Барса от години, но ако не се лъжа, когато Яя Туре беше в отбора играеше като защитник, в голяма част от мачовете.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 16:06

Защото разликата между дефанзивен халф в Барса и такъв в другите отбори е ОГРОМНА. Това е ключовият пост, който донесе толкова много трофеи на клуба. Сещаш се каква е разликата, когато противника атакува и знаеш, че зад теб са само Масчерано и Валдес, и когато имаш цяла защитна линия зад себе си, нали? Сонг не се справя(засега) с тази задача и затова е твърда резерва.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 16:04

Това пък е още по-смешно. Как ще е така, като той и в най-лесните мачове не го пуска? За ваше сведение, Мартинез изигра едва 30 минути на европейското, а Бускетс беше титуляр всеки мач.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 16:01

Ибрата го изместиха, щото се скара с Пеп и щото никак не пасваше на отбора, неща, който не можем да кажем за Туре. Бускетс бил испанец... Не, просто си играеше по-добре. И вторият най-добър дефанзивен халф да стои резерва на най-добрия... Множко е, затова и си тръгна.

Arsenal966
03.09.2013 15:47

Много зависи и в кой клуб играча ще играе по-добре ! Яя Туре помня че имаше проблеми с Барса,пък и Бускетс е испанец.Малките детайли понякога са много важни.Бускетс както каза red_army_10 щом е толкова гениален защо остави играчите на Байерн да вкарат 7 гола на Барса ?? Мартинез не е титуляр просто защото Бускетс се разбира по-добре със Шави,Иниеста,Алонсо !

Arsenal966
03.09.2013 15:44

С годините,дефанзивните халфове и централните защитници стават по-опитни и по-добри.Играчи като Яя Туре,Швайни,Алонсо са уникални,а от младото поколение...Сонг има по-голям талант от Бускатс,но кой да го види.В Арсенал защо играеше толкова добре и го взехте ??

drogba_fen_91
03.09.2013 15:23

Не мога да дам коментар за това, че го е изместил от Барса, защото не съм следял събитията тогава. Може Туре да не е бил толкова завършен играч тогава, или пък защото Бускетс е испанец. Той и Ибрата го изместиха тогава, значи ли , че не беше един от най-добрите нападатели в света?

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 15:13

Как ще е по-добър като именно Бускетс го измести в Барса? А и от това, което им гледам на Сити, той си играе много по-напред и е абсурдно да го наречем(в момента) дефанзивен халф.

drogba_fen_91
03.09.2013 15:10

Яя Туре е най-добрия, защото помага не само в дефанзивен но и в офанзивен план, изнася топката, вкарва голове, свободни удари, квото се сетиш

Arsenal966
03.09.2013 14:51

Много играчи са по-добри от Бускетс - Рамиреш,Мартинес ( Байерн )...дори и Камбиасо е по-стабилен.Да не говорим за играчи като Алонсо,Швайни и т.н. Не са чисти дефанзивни халфове,но са с класи над "Падащия Лебед" !

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 14:57

Рамиреш е просто един житен бегач без никакви качества, дори и в националния си отбор не е титуляр. Мартинес като е толкова добър, защо не е титуляр в Испания за сметка на... о, Серхио Бускетс. Камбиасо няма да го коментирам... Алонсо е много спънат в дефанзивен план, а Швайни не е дефанзивен халф.

Hristian96
03.09.2013 14:11

даже и да ми дадат 0,1% от тази сума пак няма да имам претенции *lol*

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 13:31

И после пак няма отбор на четвъртфиналите в ШЛ*lol*

ziLonG
04.09.2013 08:38

Най-много отнети топки ?? За изминалата година по-добър дефанзивен халф от Шнайдерлин няма *smile*

headhunters
03.09.2013 23:21

Има разлика между това да е имало ОФЕРТА и между спекулации , изписаха се 1 камара глупости , как Челси искали бускетс, а в същото време самия тренер каза , че няма нищо вярно :Д , нито Абрамович го е искал, нито който и да било, това че тъпите медии си съчиняват е друг въпрос *smile*

headhunters
03.09.2013 23:20

*lol* *lol* странно как така никой друг освен теб не знае за смешната оферта от страна на Челси към симулиращ играч на барсата *lol*

mitkobg3
03.09.2013 22:42

Еми пич интересувай се, челси предлагаха 35 млн евро за Бускетс и Барса е отказаха и стига с тоя рамирес като си дефензивен халф не е много голяма работа да вършиш нарушения трябва да играе чисто а не да прави по 20 нарушения ако това ти е представата за дефанзивен халф просто отиди се прегледай айде стига моля ти се не малко отбори мечтаят да имат халф като Бускетс !!!

headhunters
03.09.2013 22:16

Хахаахахаха, Челси искали бускетс?! Ти сериозно ли ги пишеш тия глупости? Есиен беше с класи над него до преди 3-4 години, да не говорим , че Рамирес ако не правеше по 20 нарушения през 2 мача, до сега щеше да е минал бускетс по всички показалите, просто играе по малко от бускетата.

mitkobg3
03.09.2013 21:31

Защо ви е толкова трудно да си признаете че Бускетс е уникален той е едно докосване обработва по феноменален начин и не един специалист е казал че Бускетс е най добрия играч с едно докосване и дисциплината му е уникална както казва Johan_Cruyff_14 не един ли два пъти Челси са се пробвали да вземат Бускетс но той винаги отказва на 25 години е и е спечелил всичко и ако това не го прави уникален незнам за теб какво е успешен играч !!!!

CaptainMorrgan
03.09.2013 16:16

ти определено не си чувал името АРТУРО ВИДАЛ за да твърдиш, че Бускетс е най-добрия опорен халф ... от Испания даже и Хави Мартинес е по-добър

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 14:31

Вярно е, затова те съветвам да се махнеш.

luis__nani17
03.09.2013 14:29

Да се пречисти този сайт от шизофреници.Бускетс най-добрия халф.Ахахахахахаха.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 14:25

Моля?

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 14:23

,,Падащият лебед" е третият най-успешен играч на 25 годишна възраст след Пеле и Меси, а рамирес кой е? Никой!

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 14:20

Аз съм свикнал когато казвам нещо, да го подкрепям с доказателства. Проверих на две места, така че си ти наред да ми извадиш тази прочута статистика...

Saimun
03.09.2013 14:20

Медицинска клиника хармония на 4ти километър с радост ще те приемат

chelsea_fannn
03.09.2013 14:18

Значи информацията ти е грешна , естественно , все пак Рамирес за вас ( феновете на Барса ) е комплекс ... по - точно за падащия лебед ( Кускетс) е комплимент да бъде сравнявам с боец и сърцераздаващ се играч като Рамирес

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 14:13

Много по-добър. За Рамирес проверих, на 31 място е по брой пасове средно на мач, за отнетите топки не ми се проверява, защото знам, че пак ще е същото. А и е обида за Серхио да го сравняват с играч като рамирес, дето и в националния отбор не е титуляр.

chelsea_fannn
03.09.2013 14:00

Рамирес който е преместен от крило на дефанзивен халф е класа над клоуна Бускетс , провери в момента Рамирес има най - много точни пасове и най - много отнети топки в цяла европа ...

chelsea_fannn
03.09.2013 13:57

За него Валдес е по- добър от Чех ... Момчето не е със всичкия си

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 13:57

Освен че е най-добрият дефанзивен халф, смея да твърдя, че е и най-подценяваният играч в света. Никой друг не притежава подобно движение без топка, никой друг няма такава желязна тактическа дисциплина, никой друг дефанзивен халф не е толкова техничен и интелигентен. Бускетс е по-важен за Барса от Шави и Иниеста взети заедно. А като сме тръгнали да говорим за Бускетс, няма да е зле и да поговорим за успехите му: 4 пъти Ла Лига, 2 пъти Копа дел Рей, 4 пъти Суперкупа на Испания, 2 Шампионски Лиги, 2 пъти Суперкупа на Уефа, два пъти Световно Клубно, Европейско първенство, Световно Първенство. На 25 годишна възраст единствено Пеле и Меси са спечелили повече трофеи. На 21 годишна възраст е титуляр във финал на ШЛ. На 22 измества най-добрият тогава Яя Туре от титулярния състав. На 24 печели всичко, каквото може да се спечели в клубния и в националния футбол, при това като титуляр. Измества Хавиер Масчерано от позицията му, не дава никакъв шанс на Алекс Сонг да се пребори за титулярно място. Кройф за него: ,,С движението си без топка, прилича на ветеран, играл 20 години професионален футбол. С топката той прави това което е трудно да изглежда лесно: обработва я само с едно-две докосвания, технично. Без топка, той ни преподава урок: урокът да бъдеш на точното място да пресечеш подаване и да тичаш само за да си върнеш топката." Сезар Луис Меноти: ,,Той е един от най-големите таланти в историята на испанския футбол. Той е откритие. Първият път, когато го видях да играе, казах на един приятел: Видях един играч от изчезващ вид. Той е звезда." Висенте дел Боске: ,,Ако бях играч, щях да искам да съм Бускетс." Ти или си нямаш грам понятие от футбол, или си поредният псевдофен на Барса. Защото всеки, който гледа Барселона всяка седмица, ще се съгласи с мен.

gang_related
03.09.2013 13:50

Доста си спрял признавам те! Срам ме е, че и аз подкрепям Барса и има такива олигофрени като теб! Самия факт, че ни обесняваш как Бускетс бил най-добрия дефанзивен халф в света, би трябвало да те светне, че е време да посетиш някоя клиника! Предполагам и за Валдес мислиш, че е най-добрия вратар в историята на футбола? *lol*

sa6etoo
03.09.2013 13:20

А и повечето пазаруваха като за последно все пак от догодина започват санкциите. Поне Фифата ще еинтересна с тия промени в отборите. *joking*