Йозил: Не очаквах нещо подобно да се случи

11:36
Йозил: Не очаквах нещо подобно да се случи
Новото попълнение на Арсенал Месут Йозил призна, че изобщо не е очаквал да напусне Реал Мадрид през лятото.

Вчера плеймейкърът бе закупен от топчиите за сумата от 50 милиона евро.

"Нещата се развиха доста различно от това, което планирах. Изобщо не очаквах, че подобен трансфер ще стане факт", написа Йозил в профила си в социалната мрежа "Фейсбук".

"Благодаря на всички в Реал Мадрид за чудесните години, които изкарах тук. Това беше уникално преживяване за мен. Въпреки че напускам този клуб, желая успех на Реал за в бъдеще. Сега очаквам с нетърпение да се присъединя към новия ми отбор - топчиите", написа още Месут Йозил.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

zipovic
04.09.2013 05:18

йозил каде то и да заиграе пак 6те има милиони продадени фланелки *wink* не се губете бе хора бейл е бърз игра мн добре с левия си крак КИК ОФ съ6то ОК но той няма да може да прави това което е свикнал ж ТОТНЪМ тва е РЕАЛ там има игра4и като РОНАЛДО ДИ МАРИА МОДРИ4 които са мн добре а да ви кажа о6те не6то РОНАЛДО има 1 златна топка и стува 95 милиона :Д МЕСИ има 4 златни топки което прави 380 милиона :Д лУди ПаРи аа не мислите лии а президента на БАРСА иска за МЕСИ 580 милиона но си заслужава за такъв футболист от такава КЛАСА а БЕЙЛ :Д :Д :Д: Д молявии се кви реклами кви тенискиии ФЕНОВЕТЕ на РМ не го харесват искат си ЙОТО а не БЕЙЛ40 а след малко Г-н РОНАЛДО 6те по4не да РЕВЕ и 6те ВИКА не сам ДОБРЕ пак искам да сам най скъпо платения футболист и 6те иде някаде на МАЙНАТ си и той и квооо БЕЙЛ 6те спаси ли РМ НЕЕЕ и кво АЙДЕ трансфера пак ОТВОРИЛИ СЕ О6ТЕ 10 игра4а на стойност 300-400 милиона и РЕАЛ МАДРИД 2-риии зад лидера БАРСЕЛОНА който продаде АЛКАНТАРА и ЗАКУПИ НЕЙМАР който е най добрия до 24 ГОД *wink*

selection
03.09.2013 21:22

Наистина голям шок за феновете на Реал.Аз все още не мога да повярвам как така се продава най-добрата 10-ка (поне за мен) в света..И все пак се надявам един ден да се завърне в Мадрид където му е мястото..

RMRM7
03.09.2013 20:06

[@link http://www.youtube.com/watch?v=Wvap7020WDU] На представянето на Бейл феновете викат "Не продавай Йозил" на Перез и той иска да ги накара да млъкнат....

respect_kn
04.09.2013 00:12

Още не мога да повярвам, че сме без Йозил. А за поведението на Перез е красноречиво. Просто той дърпа конците, Анчелоти е просто пешка, която винаги може да се махне. Браво на феновете, сигурен съм, че поне Йозил е разбрал, че го обичаме и това, че си тръгна е шок за всички ни и до последно се надявахме това да е шега с Арсенал.

nik0s
03.09.2013 23:19

Едновременно ми е кеф че Беил доиде,а от др страна ми се каса сарцето за Ozil.толкоова ли не можаха да продадат Кедира или някои др ами се лепнаха точно на копието на Зидан*cry**cry**cry**cry*

gang_related
03.09.2013 22:30

Баси смятай! За пръв път го виждам това! *smile* Феновете ок да си скандират, ама това дето Перез и казва да млъкнат просто.... баси излагацията!

Neooo_1995
03.09.2013 20:18

Направо сме за "Златен скункс" честно ти казвам..

Drinoff
03.09.2013 18:47

Нито съм за Реал нито за Барса... за да стане ясно още от сега... само искам да попитам SDW да ми каже колко асистенции има Йозил миналия сезон за всички мачове , и да видим колко ще направи Иско. Моите уважения но не ми е приятно дори да си помисля да ги сравнявам двата.. Иско е безспорен талант но има време за него...Лично мнение... Успех на Реал и на Йозил

sdw
03.09.2013 19:06

Човек,въпрос на вкус и мнение.За сметка на това Иско е по-ефективен в нападение.За асистенциите,които Йозил прави,няма кво да спорим,това е безспорен факт.Това защо са избрали Иско пред Йозил няма значение,техни си работи.Тъпо е обаче някои да обвиняват трансфера на Бейл за махането на Йозил,като се има впредвид,че играта на Йозил по фланга въобще не върви и въобще няма място за сравнение като крила между Бейл и Йозил.Аз лично предпочитам Иско,защото много го харесвам като стил и начин на игра,наистина е по-открит,с повече изстрели към вратата и т.н...Но не мога и за секунда да твърдя,че Иско е по-добър от Йозил,защото не е. Целия въпрос се състои в това,че нито Иско,нито Йозил заслужават да са резерви,на който и да е клуб.За това се радвам,че Йозил вече не е в Реал Мадрид,защото искам да бъде лидер на отбор и да не търка резервната скамейка.Уважавам на Перес с решението си да продаде Месут.Ако преди 2 месеца не беше купил Франциско,сега нямаше да говорим тоя разговор...Не покупката на Бейл е променила това.

kirilfan
03.09.2013 18:26

Очаквам скоро време и Мората да го купи някой отбор, като гледам милия дали изобщо ще влиза в групата на Реал Мадрид за мачовете, камоли да влезне за няколко минути. *thinking*

sdw
03.09.2013 18:33

Ами той може да се сменя с Бензема,точно както бяха с Игуаин.

sdw
03.09.2013 17:43

Ох,помислих,че пиша в една друга тема,където говорихме за Байерн ... *smile*

Neooo_1995
03.09.2013 16:57

Като знам ,че Рамос и него го чака това направо ми се повдига...

Agger5LFC
03.09.2013 16:31

Футбола в днешно време е само пари пари пари и пак пари,всичко остава на заден план традициите на съответният клуб и така нататък.Клубовете гледат как да припечелят милионите от колкото да обръщат внимание на феновете и традициите. Всичко е бизнес това е!

Neooo_1995
03.09.2013 16:20

Някак си вече ще гледам мачовете на любимият ми отбор без желание.Обичам Реал ,ама това което правят не е коректно просто...Къде остана традициите?

shifter_fd
03.09.2013 21:33

Чакай сега, аз това не го оспорвам, но просто това е идеологията на Флорентино Перес и в не може да се търси някаква върховно уважение и респект от него. Това е факт и не е никаква новина, защото не е от вчера.

scouser_pool
03.09.2013 20:30

Не всичко е в парите бе приятелю , трябва да има някакво уважение и респект , виж как в Англия респектират феновете и играчите си , Реал са уж голям отбор , а изритаха Йозил като мръсно куче , разбирам да изпадне в много слаба форма или да има някакво неразбирателство , но това е прекрасен играч , който се раздаваше за отбора с невеоятни качества напът да стане легенда...иначе за парите е ясно , ще ги компенсират , а и с тези звезди рано или късно ще спечелят Шампионска Лига и най-малкото Реал няма да изпада в криза подобна на тази на Ливърпул,Арсенал,Байерн,Интер , МИлан и т.н. с такива ходове , но това вече не е отбор с традиции за мен...а до това , че ще продават фланелки , е те какво другите отбори нали и те продават фланелки

shifter_fd
03.09.2013 20:15

Много правилно го написа - "Предизборни обещания"... всички и навсякъде са такива - много думи и накрая никаква промяна. Футболът също е вид политика в днешно време и затова предизборните обещания са велики, а в реалност се гледат собствени интереси. Всичко при Флорентино е маркетингов интерес, а повярвай ми, че при много от футболните президенти (и особено при големите отбори), маркетинговите интереси често надделяват над футболните обещания. Футболът далеч не е като преди 10-ина години, а да не говорим и за 90-те години.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 19:53

Мандатът му не е провал в маркетингов план, провалът е в чисто футболен аспект. Особено като си спомниш през 2009-та предизборните обещания.

DuX4o0
03.09.2013 18:51

Не знам вече какво да кажа но аз не съм доволен и се дразня !

sdw
03.09.2013 18:12

Така е.Не случайно тоя човек не си знае парите.

selection
03.09.2013 17:53

Най-точния коментар..

sdw
03.09.2013 17:47

Можеее.аз не случайно ти казвам,че си прав за провалите...Но на тебе и запетайките ти миришат на хейт.Сто процента перифразираш и т.н

shifter_fd
03.09.2013 17:47

Как можеш да кажеш, че му е провален мандата (и ако това наистина е коментар на фен на Реал Мадрид, значи и той толкова разбира какво точно става)? Бейл е марка, Роналдо е марка, Бекъм беше марка, Зидан беше марка, Фиго беше марка (НЕ ОТРИЧАМ, ФУТБОЛНИТЕ ИМ КАЧЕСТВА ИЛИ СТАТУКВОТО НА ЕДИНИЯТ КАТО БОГ ВЪВ ФУТБОЛА И ИКОНА НА МНОГО НЕ-ФЕНОВЕ НА РЕАЛ МАДРИД - така че недейте веднага да се ловите за това!!!) ... Малко гледате футбол, ако си мислите, че трансферната политика на Флорентино е грешна. И аз така си мислех, преди да проверя много интересни факти, за някои от футболистите - Бекъм бе взет за 30 млн евро и за 4-годишния си престой в отбора, докара над половин милиард евро на Перес. Кристиано Роналдо е купен за близо 100 млн евро - до момента печалбата от него е приблизително милиард евро. Зидан и Фиго като играчи на Реал Мадрид, докараха печалби от повече от милиард евро. Помислете малко, дали наистина Флорентино Перес не си е направил сметката за този трансфер и тогава пишете, че има провалена трансферна политика. Човека разбира, че футбола е толкова комерсиализиран, че могат само от реклами да се вадят пари. И ако на Бейл му тръгне играта на Пиринеите, до два сезона Флорентино вече ще почне да отчита печалба от този трансфер. Че е глупаво да си пускаш един от най-добрите играчи (става дума за Йозил) - глупаво е, но вие ако си мислите, че на него много му дреме, като знае какви пари го чакат, значи страшно много сте си объркали интересите.

sdw
03.09.2013 17:43

Не ме разбра май и за това така *smile* Пеп е страхотен треньор.Неговия стил на игра е подходящ за Барса.Но моля те не отричай,само защото си пристрастен,че Пеп не е за стила и бързите крила на Байерн *smile* Ако Пеп е треньор на Барса отново,няма да се учудя пак да направите фурор,но с него,баварците ще виждат само трудности и проблеми.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 17:28

Ще се изненадаш ли като ти кажа, че това мнение го чух от... фен на Реал Мадрид*lol*?

overdrive
03.09.2013 17:25

Не съм толкова запознат с темата и мнението ми е това което виждам на пръв поглед. Освен това гледам с неутрално око на нещата. Ще мисля същото ако Байерн или Пуул държат на пейката дълго време Лам и Стиви Джи, но поне това не вярвам да стане в скоро време.

sdw
03.09.2013 17:16

С такива пристрастни скептицистични и хейтърски мнения,как човек да те вземе насериозно,впредвид и годините на които си?

sdw
03.09.2013 17:14

Отчасти си прав за някои "провали",но до толкова си увеличил скептицизма и агресията си срещу Барса,че и без да имаш никнейм,аватар,човек ще разбере,че си от Барса...Жалко,аз отбягвам да пиша глупости за Барса и причината не е защото нямам нищо против Барса.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 17:12

Никой не му се подиграва. На Флорентино му трябва вестниците да пишат за нещо, я за трансфера на Бейл, я за Лопес и Икер, я за Йозил, я за Барса, я за новия гел на Роналдо... за всичко друго, но не и за четиригодишния му провален мандат, който отмина ей така, между другото. Нищо че пак бяха платени 500 милиона за нови, нищо че пак не взе ,,ла десима", нищо че докара треньор с визитката на Моуриньо и пак се провали. Всичко, което да замаже грандиозния му провал, дори ако трябва да е нещо, което разрушава атмосферата в отбора. И той отново ще успее, ще си остане чист. Ама дали това е най-доброто за Реал?

overdrive
03.09.2013 16:59

Перез не заслужава играч като Икер. Толко лоялен и толкова обича отбора, а не мисли само за пари и слава, но те са решили да му се подиграват.

crip1
03.09.2013 16:44

Ми да се маха бе, какво чака, да отива и той през зимата в Арсенал.То е срамота, пълна гавра.Гаврят се с тези, които НАЙ-МАЛКО заслужават...... с какво желание да гледам и аз, след като си правят гавра със целия клуб.Флорентино е алчно копеле, което няма граници.....

Agger5LFC
03.09.2013 16:42

Ники той Анчелоти ако продължава да си го държи на Пейката като Моу и накрая колкото и да обича този клуб ще се махне през зимния трансферен прозорец това е грехота с такъв футболист да си правят подигравки грехота си е!

Neooo_1995
03.09.2013 16:35

Вчера чаша след чаша съм пил..Кво да ги гледам с желания?Първо си правят гаргара с Икер ,сега и Йозил..ко да гледам.

DuX4o0
03.09.2013 16:25

Аз тай сам ядосан,че тая година се зарекох повече мачове на Реал няма да гледам ако ще да ми играят на двора братле : )

deyangeorgiev97
03.09.2013 16:14

Нито милионната покупка Бейл и Иско не са по-добри от Йозил! (поне за сега Иско не е по-добър).Мразя Реал Мадрид но ще видите с времето,че сте сгрешили. *smile*

deyangeorgiev97
03.09.2013 16:08

Страхотен играч! За съжаления отиде там където няма да печелиш големи трофей! (без да се ядосват феновете на Арсенал,но с 1 силен трансфер не означава че ще се борите за нещо освен топ 4).На Арсенал минимум 2 такива трансфера им трябват,но въпреки това имат хубав отбор.

crip1
03.09.2013 16:03

Ако пасне на Арсенал ще е уникален трансфер.Щастлив съм защото харесвам Арсенал, а сега да видим Реал дали нарпавиха грешка или не *smile* Според мен е голяма.Успех в Арсенал братле, дано мачкат.

Neooo_1995
03.09.2013 15:56

Йо то никой не очакваше такова нещо да се случи...Успех в новия отбор братле.Разкрий си пълният потенциал.В Реал не те оцениха...

DuX4o0
03.09.2013 15:51

Реал нямаха право да позволяват на Раул Гути и Карлош да си тръгнат.Сега не трябваше да допускат и напускане на Йозил....

zipovic
03.09.2013 15:28

дано барса да сма4кат реал те са едни тапанариии как можаха да продадът най добрия си игра4 малеее малее дано ги сма4аттттттттттттттттттттттттттттттт

DuX4o0
03.09.2013 15:49

Защо пък да не изкажеш мнение стига да не е хейт *thumb_up* Ето например на тема Пул на мен още ме е яд,че продадохте Риезе и освен това мисля,че е време да започнете да викате Язил.Преди години мн му се кефих на едно Европейско голям талант е *beer*

Agger5LFC
03.09.2013 15:44

Не можеш да съдиш Реал не те са виновните президента Дядо Перес той управлява политиката на клуба ако си го чувал ама аз имам най-малко право да говоря за политиката им тъй като съм фен на съвсем друг отбор!

sdw
03.09.2013 15:38

Добре,че има такива като теб да оправят настроения *lol*

Rasho79
03.09.2013 15:16

С този трансфер Арсенал изхвърли някой от миналогодишната 4-ка

overdrive
03.09.2013 14:46

Съгласен съм, че Перез направи много голяма глупост отново. Направо си ви ограбихме. Взехме един от най-добрите плеймейкъри в света за 50 мил., докато той даде 100 за Бейл ..

facebook
03.09.2013 13:45

Реал и си продадоха най- добрите играчи *smile* хохохо

Dondomat
03.09.2013 17:45

Особено Кака.

sdw
03.09.2013 17:12

Като цяло да,контузиите са причината,съгласен съм.Но от контузиите идва и малко забавените действия,агресията и "acceleration-а" така да се изразя,за да ме разберете по-добре.Имам предвид,преди много му се кефех на Кака как се изстрелваше по един от фланговете,побутни си я на 2 метра настрани колкото за една засилка и бум с техничен удар в другия ъгъл.Сега му остана просто прецизността на удара,не и изстрелването и спринта...За жалост ги загуби.Представете си Роналдо да се контузи тежко след 2 години и да не може да спринтира...Ще му останат единствено тупалките отдалече и ще стане един посредствен играч с опит зад гърба си,който поне ще е той да му утвърди класата...Каквато класа все още си я има Кака.

SweeT_DG7
03.09.2013 16:51

Кака беше уникален футболист и все още е такъв, защото който го може, си го може. Фактора обаче, заради който Кака не е същия са тежките контузий, които му развалят ритъма и като цяло кариерата.

sdw
03.09.2013 15:10

Дам..Ама ако забележиш тогава Кака беше много асма много по-бърз от сега.Имаше едно клипче как се надбягват с Меси и Меси направо издиша прахта на Рикардо... Още последната година в Милан се забелязваше тоя спад,а когато дойде в Реал още почти веднага се контузи.И това доста му попречи след това.Просо той вече си загуби формата и тя връщане назад няма.Има класата да бъде лидер в отбор,който не е чак такъв гранд като Реал и Милан.Сега ще видите,че и в Милан няма да прави нищо съществено с бързаци и таланти като Ел Шараави и Балотели.

gang_related
03.09.2013 14:57

Еми кой беше виновен за спада на формата му? *smile* Мауриньо го пробва 2 3 мача титуляр, Кака не блесна кой знае колко и айдее всеки мач резерва + няколко контузии, които също му попречиха. Аз много добре знам какъв играч беше Кака в Милан, защото си спомням какво ни направиха на 1/2 финал 2007 година на Сан Сиро! Кака тогава ни разглоби и халфовата линия и защитата! Ако сега в Милан заиграе поне 1/2 силно, колкото преди, значи проблема е във вас не в него! Пък Йозил ще се разбере в течение на сезона дали е било грешка или не. Според мен е грешка, но да видим *smile*

sdw
03.09.2013 14:38

На Кака му свърши времето още 2009 година.Две години след като взе златната топка,играта му се влоши,похватността и бързината му намаляха драстично.Я гледай едно клипче какъв е бил в Милан преди,гледай и сега да видиш колко по-бавен е в действията си.На него му остана само един поглед на играта и техничност,която почти всеки ветеран над 30,играел в грандове,ги има.Дори когато купиха Кака и го сложиха на мястото на Робен бях против,защото знаех,че Робен е по-надеждния.Игуаин игра игра,вкарва,вкарва.Страхотен нападател е,но не смятам,че е за Реал. Та мисълта ми е - не сме продали никой напразно.Дори класния Йозил не е напразно продаден,впредвид качествата му и несъответствието с думата "резерва"...Какъвто щеше да бъде,за сметка на Иско.

gang_related
03.09.2013 14:22

И Игуайн и Кака :Д айде Игуайн не беше кой знае какво, но другите 2ма са си загуба според мен *smile*

Premierleague9
03.09.2013 14:01

Само Йозил са продали.

Matteo_Poker
03.09.2013 13:34

Това за търченето да се разбира като,че ли нищо не прави,но той минава защитниците и понякога стреля от далече и не подава на нападателя(говоря за Роналдо) и сега Реал Мадрид имат още 1 такъв...

sdw
03.09.2013 13:02

С две думи - един футболен фен трябва да се радва за този трансфер.Представете си дори Йозил да застане титуляр...Кой ще му е резерва-Иско или Бейл?Нужен беше един такъв трансфер.Такива футболисти да търкат пейката?И защо Бейл да е виновния,какво е виновен човека.Истината е,че Йозил не става за флангови футболист,всички го виждахме това от известно време.За да си върне класата трябва да е зад нападателя...Та въпроса ми е,Иско ли да бъде резерва?Въпрос на избор,50 на 50.И двамата са достатъчни класни,за да не са на резервната скамейка.Радвам се за Йозил,че ще продължи да е лидер на някой отбор.Несериозно е пристарстни фенове да хулят Перес заради продажбата.Аз пък евала му правя,че не го остави резерва да му закопае качествата.ЕвалА!

Matteo_Poker
03.09.2013 13:31

Смятам,че и преди да дойде Бейл,Реал си имаха нужните играчи,които са достойни да играят.Йозил трябваше да си е титуляр,а Бейл да не се взима.".Бейл ще бъде също толкова продуктивен като Роналдо.Неговата роля е да влиза дълбоко в отбраната на противника"-Защо им е на Реал Мадрид още 1 такъв,като си имат Роналдо.Да търчи и да стреля от далече???Това е отборна игра и трябваше Йозил да остане той отправяше великолепни пасове...Всичко в Реал Мадрид си бе добре и само 1 нападател им липсваше.Покупката на Бейл бе излишна,донякъде и Иско.Добре играе,но с тези 2 покупки някои футболисти стават излишни.И така се продаде Йозил,който е толкова полезен,колкото тези,които взеха Реал Мадрид това лято....Продадоха Игуаин,вземат Бейл,Иско.Бензема не се представя на ниво,феновете го отсвириха.На Мората и Хесе не може да се давало шанс,млади са....Е ?Защо не дадоха пари за Кавани??

El_Capitan
03.09.2013 13:24

Сезона е дълъг и Йозил щеше да е безкрайно полезен на Реал. Ако трябваше да се продава някой това беше Ди Мариа не Йозил. На позицията зад нападателя (ако приемем че играем с такава схема) остава само Иско , Модрич не мога да го възприема на това място мисля че е по добре малко по назад. Та ако Иско се контузи ? А дори и да не се контузи Иско не може да играе 60 мача без почивка. Да не говорим че нивото на сработване м/у него Роналдо и Бензема е далеч от това което беше с Йозил. Да не говорим че Кака беше пуснат без пари да си ходи , Коентрао беше даден под наем без адекватен заместник (Начо не е такъв) ако Марсело получи травма... Не може за един футболист било то Бейл та дори Роналдо да разкараш с лека ръка 3ма от добрите си играчи единият от който твърд титуляр през последните 3 години и който правеше по 10 гола и 20 асистенции средно на сезон. За един ден вчера Перез пре*ба отбора а Анчелоти ще го довърши ако продължава с неговите схеми....

sdw
03.09.2013 12:59

Извода какъв е : с футболисти като Бейл и Иско,Йозил да търка пейката ли?Защо да е луд Перес.Радвам се,че го продадохме,защото такъв класен футболист не заслужава да търка пейката.Дори феновете на истинския футбол,които изказват безпристрастно мнение,което не е свързано с ничия клубна политика,трябва да са съгласни с този трансфер.
Една кратка характеристика - Йозил и Иско са близки като игра...И двамата имат проблем с дефанзивната част.Йозил е много зле с единоборствата и шутовете отдалече,но пък има други много силни плюсови качества.За мен Иско е страхотен и честно казано го харесвам повече от Йозил,но определено не твърдя,че е по-добрия.Просто стила им на двамата малко се различава и може единствено да се характеризира според различни мнения,а не фактори.
А Бейл...Какво да говоря за него.Той е коренно различен от Йозил и Иско...И определено е по-добър флангови футболист от Йозил,какъвто го налагаха от известно време.Бейл е играч,който може да играе на всяка една позиция.Неговата дейност няма да е като на Йозил да раздава пас след пас..За това си имаме Модрич,Алонсо,Иско...Бейл ще бъде също толкова продуктивен като Роналдо.Неговата роля е да влиза дълбоко в отбраната на противника.Това няма нищо общо с ролята на Йозил.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 16:16

Не четеш. Да, Иско е УНИКАЛЕН играч, но не беше нужен на Реал.

sdw
03.09.2013 14:42

То проблема ни е,че си мислим,че всичко става от рас...Може да имаме тези страхотни футболисти и определено в този трансферен прозорец да сме най-оползотворени...Но на отбора му трябва малко време всичко да се сработи.А мен ме е страх дали се има такова търпение.Анчелоти ще бъде загърбен с тази задача за поне една титла първия си сезон.Ако не успее ведната ще почнат критики,които често нарастват при уволнения в по-големите отбори.А това освен да ни върне още една година назад,друго няма да е.

Gopcho
03.09.2013 14:39

Така е, уникален играч, който често и бележи. Определено реал сглоби най-силния си отбор до сега. Ако с този отбор не се постигнат цели значи причината ще е в треньора.

sdw
03.09.2013 14:34

Може и националността да играе думата,но определено Иско има страхотен талант и заслужава да е титуляр и лидер,в който и да е отбор.

Gopcho
03.09.2013 14:28

"Иско трябва да е титуляра,тъй като е новата покупка." Тука изби рибата с това изречение. По-скоро защото е испанец. Както стана с Бускетс и Туре, и 4-мата с нищо не си отстъпват по позиции така да кажем, просто националността си казва думата

sdw
03.09.2013 14:22

И аз предпочитам да отговоря на теб вместо на повечето други като йохан кройф и т.н.Съгласен съм с това което каза.Мнението ни за Иско е идентично.ТОй е типичен зад-нападател.А идванто на Бейл не може да бъде излишно и съжалявам за ниския интелект всеки който смята така...Просто с две крила като Роналдо и Бейл,които да правят непрекъснати рокади...Ще внесат и динамичност по фланговете.Не е сериозно такова изказване на други фенове. Йозил като крило не струваше,тва е истината.Той е страхотен зад-нападател,плеймейкър.Йозил като крило кво да праи?Нито прави хубави шутове отдалече,нито нищо.Двете крила трябва да са балансирани,точно както при Роналдо и Бейл.Както е и Ди Мария от дясно.А не ляво крило-голова машина,дясно крило-плеймейкър,играч със страхотни пасове и бързина и нищо друго.Такъв играч трябва да играе на друга позиция,но уви оригиналната му позиция е титуляризирана от Франциско.Така че кво ревете.Освен да кажа Евала на Перес,че не позволи на такъв класен играч като Месут да търка скамейката,а да продължи лидерството си в друг отбор,друго не мога да кажа. Съжалявам всички други,които смятате,че плеймейкъри като Иско и Йозил трябва да се сменят едва ли не,и единия да търка пейката...Не е честно срещу нито един от тях.А ситуацията е такава,че Иско трябва да е титуляра,тъй като е новата покупка.

simon_66
03.09.2013 13:32

Абе,момче,Иско е машина за голове и не виждаш ли,че е използван като атакуващ халф зад Бензема...айде познай за какво е на Реал Мадрид този футболист.Бейл ще е крило-това е сигурно,с Роналдо ще се разбират кой на кой фланг ще е,кога ще ги сменят по време на мач и т.н.Иско няма нищо общо с нито един от двамата.Има си позиция и засега е машината за голове в Реал.Алонсо ще отсъства още време,но в Реал разполагат с доста добри централни халфове,а и на по-неопитните ще се дава шанс след напускането на Йозил и Кака!За мен това е за добро,че Йозил има шанс да поеме към друг отбор..просто ще се увеличава времето,в което ще е резерва,а това не е добро за такъв класен играч.

Johan_Cruyff_14
03.09.2013 13:14

А като го махнахте заради Иско(най-вече заради него) и Бейл, идва уместният въпрос към Флорентинчо: Защо тогава взе Иско и Бейл?! За Бейл, мога да се съглася, имахте нужда от някой вместо непостоянният Ди Мария, въпреки че си имате Хесе. Имахте нужда и от централен полузащитник, взехте Ияра. Имахте нужда от нападател, взехте... Иско, който беше абсолютно ненужен, честно казано. Да, страхотен играч е, но само по това ли дон Флорентино си подбира трансферните цели?

Danskrastev
03.09.2013 12:58

Определено с него състава ни става много широк в халфовата линия и по крилата единствено проблем може да има ме при нападате ли те можеше поне Ба да го вземе ме под наем

Danskrastev
03.09.2013 13:12

Хубаво има ме Жиру ама ако се контузи какво прави ме нямаме типичен друг качествен таран Бентнер не съм го гледал отдавна как играе....Подолски и Уолкът стават ама те са си крила по-скоро...и ако искаме някаква купа ни трябват още нападатели поне 4рима Саного се надявам да се докаже това ми е надеждата за нападението...

arsenal_king
03.09.2013 13:07

защо ни е нападател имаме си жиру,който навлиза във форма,уолкът и подолски,не ни трябва нападател.който да играе 10мин на мач

Notlike
03.09.2013 12:55

Това е трансферът, който на 90% осигури на Арсенал място в топ4.

SweeT_DG7
03.09.2013 16:48

Колко си прав за едно. Въпрос на време. Въпроса обаче е друг. Колко време ще трябва на тези играчи да се сработят *wink*

wba
03.09.2013 13:27

Вие сте страшна работа . Ако кажеш нещо против Арсенал - то значи си от Тотнъм , ако кажеш против Ливърпуул значи си от Евертън или Юнайтед и тн . Не съм фен на никой отбор . И това ,че го няма Бейл е един голям + . Толкова играчи дойдоха и е въпрос на време да се сработят

Danskrastev
03.09.2013 13:24

Не знам през какви очила гледам но досега Тотнъм играят много зле колкото и трансфери да сте направи ли се тая ние нямахме нужда от нови покупки защото запазихме основата с която ви задминахме миналата година и тая година отново ще го направи ме причините са няколко 1во няма го Бейл който ви спечели 26 точки миналия сезон да накупихте много играчи но каква е гаранцията че ще им понесе английския футбол вопще за 4ката не сте сигурни имате 3 мача 2 гола от дуспа просто това самочуствие ти идва от многото трансфери който се видя че не са фактор 1-0 !!! Тая година 4ката за мене е Челси Арсенал Ливърпул Юнайтед добре познатата 4ка а не някаква напудрени отбори с трансфери !!!

wba
03.09.2013 13:18

Няма смисъл да ти отговарям, тъй като си с очилата на Арсенал . Коментирам като неутрален и споделям гледната си точка

arsenal_king
03.09.2013 13:14

кво искаш да кажеш,че тотнъм ще не задминат ли,като гледам ще са 6-7ми,защото миналата година разчитаха само на бейл,който им правеше цялата игра(пробиви,голове,удари),а ливърпул харесвам как играят тази година,но не вярвам с 20-23 годишни таланти и джерард да успеят

wba
03.09.2013 13:05

Нещо си в грешка . Към обичайните, които се борят за титлата - Юнайтед , Челси , Сити сега вече спокойно може да прибавим и Ливърпуул , Тотнъм , да дори и Арсенал (Колкото и да не вярвам ). 2 от тези отбора няма да играят в Шамп.Лига а с такива трансфери , които направиха Тотнъм и Ливерпуул 4-тото място не е толкова сигурно за Арсенал .

bariteks
03.09.2013 12:44

Това ще бъде един от най-големите грешки на Флорентино, миналата година той и Роналдо изкараха отбора до 2-то място сега вече започват истинските проблеми на Реал

darin.ivanov.129
03.09.2013 12:33

Ако и той спечели ШЛ както Робен и Снайдер, това ще е най-големия трол в историята !

RVP_Reus
03.09.2013 12:29

Исках да дойде в Юнайтед, но Мойс не престана с този Ерера, а и с него нищо не стана.

respect_kn
03.09.2013 12:03

И феновете не оаквахме такова нещо. Просто ще липсваш на отбора. Всеки знае, че се много по важен играч от Бейл. Просто Перес направи огромна грешка. И лошото е че отбора ще си плати за тази грешка. Тепълва започват проблемите на Реал.

paunQ
03.09.2013 11:57

То и аз не очаквах, но ето, че е факт. *smile*

kns
03.09.2013 11:56

ДО 3 години перес пак ще иска да си го върне сигурен съм и ще дава 70 80 милиона на 25 години е Месут и е уникален просто

kns
03.09.2013 11:55

Ей това е да си тъп дядка с пари

kns
03.09.2013 11:53

Тоя перес е най-малоумното създание раждано някога

gang_related
03.09.2013 11:49

И ние не очаквахме Йозиле спокойно :Д успех в Арсенал! *smile*

kris_666
03.09.2013 11:46

Перес е луд да продаде Йозил... Йозил е неверочтен играч.... Успех му желая *smile*

wba
03.09.2013 11:42

Арсенал направо се уляха с тая оферта . Венгер директно закова 50 млн + заплата от 160-170 хил. на седмица , за да е сигурен че Реал и Йозил няма как да откажат такава оферта . Иначе Йозил е наистина класен играч и ще пасне добре в средата

lybomirchy7
03.09.2013 14:04

Както снощи казах, ако е опирало до парите, Йозил щеше да е играч на Псж. Французите са изпратили оферта от порядъка на 60млн. евро + заплата около 250хил. евро на седмица. Решаващото в трансфера му в арсенал е било това че, венгер от няколко дни системно е говорел с него и го е "навивал" да подпише с арсенал. \\\ А относно това кой предизвика напускането му - Иско. Той беше играча който изигра по-голяма роля в това отколкото Бейл (както всички казват). Бейл е крило, докато Иско е атакуващ халф и точно там се явява конкуренция на Йозил (макар и да е смешно)... Ще го видим какво ще направи във Висшата лига. Както снощи казах, Йозил е приел офертата само за да може да играе редовно и да се представя добре, само за да не си изгуби по някакъв начин мястото в националния на Германия. До максимум 2 сезона ще напусне арсенал.