Клубовете от "А" група скочиха на Левски, искат "Газпром" за всички

10:15
Клубовете от "А" група скочиха на Левски, искат "Газпром" за всички
Bсички клубове от “А” група с изключение на Левски подписаха писмо до премиера Пламен Орешарски, в коeто искат, ако руската компания “Газпром” реши да инвестира в родния спорт, да бъде спонсор на всички. Единствено липсва подпис от представител на Черно море, който ще бъде положен днес, и писмото ще бъде входирано в Министерския съвет.

“Обръщаме се към Вас, водени от желанието си за развитието на спорта, целия български професионален футбол и националния отбор. Както ви е известно, във връзка с осъществяване на проекта “Южен поток”, който е проект от национално значение, бе договорено от страна на държавата в лицето на предишния министър-председател подпомагане от страна на руското дружество “Газпром” единствено за професионален футболен клуб Левски. Считаме, че по този начин се използва държавата и чрез нейното влияние се целеше облагодeтелстване само на един отбор”, се казва в писмото.

След това се предлага, ако има такива средства, те да бъдат разпределени поравно на всички през професионалната лига, а руснаците да станат спонсор на първенството.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Blueisthecolour
06.08.2013 21:53

Малко_луд изчезвай плашок бива ли да сте толкова нагли всички прасета бе?

Goved_Stadoakan
07.08.2013 00:08

Няма по - нагли от нас, брато!!!!!!!!!!*cigarette*

myzrael
06.08.2013 17:16

Емоциите са лично дело, а фактите са универсални.

Във водопада от всевъзможни статистики, паралели и сравнения вчера прочетох едно юношеско есе, в което освен, че се твърдеше, че "армията била репресивният апарат (!?) на тоталитарния режим " (б.а. - подобно "прозрение" не съм чул нито от д-р Желю Желев, нито от Филип Димитров или Иван Костов, които винаги са визирали бившата Държавна сигурност и МВР преди 10 ноември 1989 г.) се прави опит да се изопачат реалностите в българския и международния футбол.

И така, за пореден път се налага да си изясним кой кой е във великата игра. Нека да оставим настрана за миг лични симпатии, легенди и митове от типа "отбор на народа" или "евробоец" и да погледнем към свещените ФАКТИ.

Да се издигнем за малко над инфантилното надприказване по темата кой е по-популярен или по-симпатичен, а да поговорим за това кой как се е реализирал в Европа и света. От тази изходна позиция превъзходството на ЦСКА спрямо Левски е космическо. И тук не става въпрос за трите европейски полуфинала на "червените", които както е известно са единствените на континента, елиминирали три действащи носителя на КЕШ - Аякс, Нотингам и Ливърпул. Извън сметката оставям и нормалните за ЦСКА успехи през годините срещу Интер, Ювентус, Байерн, Монако, Парма, Панатинайкос, Спарта (Прага), Шахтьор (Донецк) и т.н., които са утопия за всеки друг наш отбор.

Най-важното за историята е, че от половин век насам ЦСКА е единствената легитимна българска футболна марка. И това се дължи не на партия или армия, а на таланта и труда на "червените" играчи като се почне от Нако Чакмаков през 1948 г. и се стигне до Владимир Манчев в началото на XXI век.

За тези пет десетилетия и половина светът разбра, че у нас има футбол благодарение на първия класиран в челната десетка за "Златната топка" - Иван Колев, чрез головете на носителя на "Златната обувка" - Петър Жеков, за да се стигне до апотеоза през 1994 г., когато Христо Стоичков се извиси до номер едно в Европа.

Опитите за майтап с историята ме принуждават да припомня спирките , до които се стига от началната гара в Борисовата градина: Георги Димитров и Георги Славков (Сент Етиен), Пламен Марков (Метц), Любо Пенев (Валенсия, Атлетико-Мадрид), Христо Стоичков (Барселона, Парма), Емил Костадинов (Порто, Ла Коруня, Байерн, Фенербахче), Трифон Иванов (Бетис, Рапид-Виена), Данчо Лечков (Хамбургер, Марсилия, Бешикташ), Димитър Бербатов (Байер Леверкузен, Тотнъм, Манчестър Юнайтед), Стилян Петров (Селтик, Астън Вила), Мартин Петров (Волфсбург, Манчестър Сити, Болтън), Милен Петков (АЕК), Владимир Манчев (Лил, Леванте)...

И тези блестящи футболисти не просто присъстваха и присъстват на международната галасцена, а по правило са сред главните герои в спектакъла. Неслучайно представителите на ЦСКА имат в сметката си десетина европейски клубни финала.И още нещо от сферата на сухата статистика - 75 процента от головете в официални срещи на националния отбор през последните 15 години са отбелязани от играчи, произлезли или минали през "Армията". Без да се коментира кой и как е класирал България за САЩ-94, Англия-96, Франция-98 и Португалия-2004...

Какво става в същото време с "огледалните образи" от Левски?

Прекрасни "сини" футболисти като Божидар Искренов, Наско Сираков, Николай Илиев, Боби Михайлов, получиха шанс да излязат навреме на Запад, но всички до един се провалиха извън "обетованата земя" в Подуене.

Може би заради контузии и малшанс, но може би и заради нещо друго от сферата на клубния ген и манталитет? Същата е съдбата в по-нови времена и на Георги Иванов, който бе поставен в идентични условия с "червения" Манчев, но стана поредната жертва на "синия комплекс" за европейска малоценност.

Единственият играч, тръгнал от Левски и направил международна кариера от А до Я е Мариан Христов (Кайзерслаутерн). Нещо подобно може да се каже и за Даниел Боримиров, въпреки че той прекара половината от деветте си сезона в Мюнхен 1860 на резервната скамейка, както и за достойното, макар и не бляскаво, присъствие на Петър Хубчев (Хамбургер и Ахнтрахт).

В крайна сметка всеки клуб има своя социална среда, корени, традиция, психология и идеология. Именно затова футболът е любимо развлечение на планетата. Когато обаче става дума за факти, емоциите би трябвало да замълчат и да дадат път на разума.За да се разбере веднъж завинаги защо ЦСКА произвежда звезди, а Левски - митове...

Notlike
06.08.2013 17:06

Газпром трябва да инвестира в тимовете от "А" група, не само в Левски. Така повече юноши ще бъдат развити и ще бъде усилена конкуренцията в България. ГЕРБ беше про-левскарска партия, която направи всичко по силите си "Отбора на народа" да бъде шампион - отбор, който незнайно защо е мразен от всички, които не са негови фенове. Тук не ви говоря за ЦСКА. Говоря за българския футбол като цяло. А "Левски" не е бъдещето на българския футбол, добре е хората да осъзнаят, че България съществува и извън пределите на София. За да върви тази държава напред, трябва всички да са добре. Ако получи Левски парите, какво ще стане? Ще станат монопол? Ще направят 20 поредни титли, ще стигнат напред в Европа? Ще спечели ли българският футбол? Не. Вижте Украйна. Шахтьор е шампион преди първия кръг, всичко друго се разпределя. Тук-таме се появи някое явление като Харков. Динамо Киев изнемогва, защото няма тези олигархични пари. Вижте Шотландия, където Селтик печели безсмисленото първенство всяка година поред. Това ли искаме и ние? Не. Дали искам парите на Газпром да отидат в ЦСКА? Отговорът ми също би бил "не". Ако искаме да имаме качествен футбол, трябват школи - колкото повече, толкова по-добре.

kermo
06.08.2013 18:35

Милан,като загубиха финала от ливърпул,какво им пишеше на екипите и кой им беше спонсор???В Англия и Испания най-големите букмейкърски къщи в света спосорират първвнствата и техните първенства ли не са за пример???Уредени мачове има,имало е и с тези космически суми в съвремения футбол,ЩЕ ИМА,но някъде не се изкарват на показ и то УМИШЛЕНО!Просто изкарват някой мачове от 3та,4та девизия или от източна европа и се получава,като при дрогата,хващат 2,3 кг и в същото време пускат 2,3 тона ....Идеята е да се използват тези пари от хазарта,защото него така или иначе го има.Поне да има полза спорта от това,защото България е малка страна и няма много богат избор за инвестиции...

MaLkO_LuD94
06.08.2013 17:42

Миналия сезон купихте много мачове затова и доста от съдиите на вашите мачове бяха наказани *thumb_up* Просто стана така че не очаквахте в последния кръг Вили и Гошко да ви прецакат а може би и съдийските подлоги бяха свършили *thumb_up*

MaLkO_LuD94
06.08.2013 17:39

То затова Гърция е една от страните с най-много уредени мачове *thumb_up* На нас такова нещо не ни трябва те и без това достатъчно си се уреждат *thumb_up*

Manower
06.08.2013 17:32

Ако трябваше ЛЕвски да е шампион щеше да бъде! Но се видя, че нищо не е купувано, за това по справедлив начин не стана, не го ли разбрахте?? Ти искаш да кажеш, че Левски си е платил да не стане шампион по този невъзможен начин ли?? Аре се осъзнайте малко....Ако Газпром дойде в БГ и други мощни инвеститори видят това, това ще бъде предпоставка и за другите да дойдат да инвестират, ако всичко разбира се потръгне, защото ще видят, че не е толкова черно в нашата страна. Все някой трябва да направи първата крачка,нали?

kermo
06.08.2013 17:16

К'во ги боли газпром за българския футбол?За такива мащабни проекти трябва да се намеси държавата и чрез политиката си да накара местни спонсори да имат интерес от такива инвестиции!Руснаците много ги вълнува А група,те си гледат интереса...Във всяка съседна страна,държавата е допринесла за това!В Гърция спонсор на първенството е местния им еврофутбол и спортния тотализатор,което може да се направи и тук.В Турция,Държавата дава на частни фирми,апетитни държавни земи за развитието на бизнеса си,като те в отплата строят стадиони и бази...докато не се намеси държавата,не руснаците,ами ако ще и ескимосите да дойдат,ефекта ще е нулев..

Manower
06.08.2013 16:58

Абе я долу ръцете бе, цоцковци!! Помолете се на бате Бойко и на вас ще ви намери спонсори, що не писахте писмо заради братята Домусчиеви, когато инвестира в Лудогорец?? Искат и те да лапат кинти, ми намерте си спонсори и се оправайте! Никой не ви е длъжен за нищо!!

Manower
06.08.2013 17:24

Всеки използва разни лостове, механизми и лобиране, за да се договори за някакво спонсорство! Всеки частен клуб ще си преговаря, с който си поиска и си е тяхно право! От къде на къде в това писмо всички отборчета ще казват и задължават да се разпределят парите?! Абе, алоо...ква е тая бащиния. Лупи да хваща Орешарски и да му помага на ЦСКА за спонсори, така и с другите собственици, защото те са влиятелни хора и могат да си намерят спонсориране. Цялата работа се прави, за да се прецака Левски! Все Левски ви е крив, ебати тъпото българско мислене!

Manower
06.08.2013 17:15

Ти не ми се прави на остроумен, олигофрен! Гледай си Лупи и не говори, видях ти "смислените" коментари до сега, изтървали са те....

myzrael
06.08.2013 17:11

Олигофренче, ти правиш ли разлика между частен инвеститор и държавна издръжка?

paunQ
06.08.2013 16:58

И друг въпрос - защо Газпром не се насочиха към ЦСКА?

paunQ
06.08.2013 21:24

К'ва власт, готин? Говорим за мангизи. *smile*

MaLkO_LuD94
06.08.2013 18:55

Ти мислиш ли че ПРЕМИЕРА НА БЪЛГАРИЯ няма достатъчно власт за да наклони везните ???

paunQ
06.08.2013 18:16

ХАХА, наистина ли си мислиш, че това е вярно? *lol* Как Бойко може да накара хора, които не си знаят парите, да направят каквото и да е? *lol* Бойко зависи от тях, а не те от него. *smile* Те са дошли, преценили са финансовата ситуация и са се спряли на Левски. Дали ще има споразумение е друг въпрос. *smile*

MaLkO_LuD94
06.08.2013 17:06

Те се бяха насочили към ЦСКА просто батко ти Бойко ги пренасочи *thumb_up* И после излезе със смешното оправдание ''Премиерът: Говорихме с Газпром за ЦСКА, но отказаха, защото не играят в синьо'' Можеш да провериш Газпром на кои отбори е спонсор *thumb_up* Не търси ще ти кажа Цървена Звезда и Байерн които сещаш се не играят в СИНЬО *thumb_up* За Байерн не съм сигурен но Газпром имаха сериозен интерес *thumb_up*

biserms
06.08.2013 16:12

Няма кво повече да се допълни *thumb_up* Най-точния коментар.

DuX4o0
06.08.2013 16:03

Защо когато Гриша Ганчев започна да налива милиони в Ловеч никой друг отбор не скочи? Защо когато Кирил Домусчиев започна да налива милиони в Лудогорец никой друг отбор не скочи? Защо когато Цветан Василев и КТБ започнаха да наливат милиони, при това държавни пари в Ботев Пд никой не скочи? В момента Ботев Пд се финансира от държаватa. Защо мълчите срещу това? Нали тези хора можеха да финансират българския футбол като цяло, а не определен отбор. А сега всички скачат срещу Левски. В Сърбия, Русия, Германия не знам някой да е скачал така срещу Цървена звезда, Зенит или Шалке. След като някой се е насочил да финансира някой клуб какви сте вие, че да казвате и определяте как точно да финансира? Защо когато ЦСКА на няколко пъти незаконно беше оставян в "А" група никой не скачаше? Но ще дойде ден ще има справедливост за всички.
САМИ СРЕЩУ ВСИЧКИ И ЛЕВСКИ ЗАВИНАГИ!!!

MaLkO_LuD94
06.08.2013 21:21

Поне имаме с какво да се хвалим *beer*

tagen
06.08.2013 21:11

2-ро аз си излизам бъди спокоен това че пиша тук не означава че съм си у дома а ако вие сте още в 20-ти век това не е мой проблем eeeeeeeeeeee аз си мислих че вс цесекари живеят още в 20 век се пак с него мн се хвалят :Д

DuX4o0
06.08.2013 21:09

А вие все казвате истината без да гледате кое ви е угодно.Ясно разбрах ти си голяма работа се си прав а на нас както било угодно : )

MaLkO_LuD94
06.08.2013 19:47

1-во вие го въртите така както ви е удобно на вас 2-ро аз си излизам бъди спокоен това че пиша тук не означава че съм си у дома а ако вие сте още в 20-ти век това не е мой проблем *thumb_up* 3-то спортувам РЕДОВНО и 4-то приятелка също имам бъди спокоен *thumb_up*

DuX4o0
06.08.2013 19:12

Това Пенев да е тренйор на национален и клубен няма нищо общо със спонсорите... Как ги намеси само ти си знаеш.Вземи излез от този сайт вече.Ти не спориш защото си прав или защото си защитаваш своето ти спориш за спорта щото нямаш друга работа *joking**joking**joking* Излез на вън малко,по спортувай нещо друго,хвани си приятелка стига се заява за всяко нещо в сайта е : )

paunQ
06.08.2013 16:56

Въпроса е там, че в бизнеса не може само да взимаш, приятел. Кой отбор, освен Левски, може да предложи финансови гаранции на Газпром?? *smile*

biserms
06.08.2013 16:40

От кога НАЦИОНАЛНИТЕ отбори имат спонсори ???*nerd*

MaLkO_LuD94
06.08.2013 16:34

Нали мислехте за милото на България за националния отбор какво стана ??? Когато имаше опция Пенев да е треньор и на България и на ЦСКА бяхте срещу това а сега когато има вариант Газпром да е спонсор и на на А група и на НАЦИОНАЛНИЯ не ви изнася вече ??? Нали бяхте за доброто на България ??? Или само когато това ви е изгодно *thumb_up*

slavcho.slavchev.7
06.08.2013 15:07

Брей голяма слава в това турско отборче -антверпен, ференцварош,олимпия,слован,люценр -втора дивизия на швейцария ,коменхаген,бате борисов,тампере,дебрцен,жилина,спартак търнава,сараево,иртиш .Газпром ще са горди със такъв имидж !!!!!!

darko13
06.08.2013 15:05

парите трябва да са като цяло за първенството ни защото е много слабо и ако ще се инвестира е редно да е като цяло в А група а не само в левски

paunQ
06.08.2013 15:05

Само на мен ли не ми показва никаква снимка на тази статия? *lol* Искали всички отбори Газпром за спонсор. То добре, ама тези отбори какво ще дадат на руснаците? *lol* Купени мачове ли?

kermo
06.08.2013 14:42

Обърнаха го на детска градина...

RMAD1902
06.08.2013 14:27

боя настана пак лапешката история цска паднал от мура левски паднал от иртиш ще падат и пак ще падат като са безхаберници като не разчитат на децата и българите само някви дървета идват от не знам си къде ето ботев имат българи имат и чужденци ама мачкат наред а фен клубове само в софия трябва да има на 2-та резила ли ми ако ти кажа че и в сащ има ми да не говорим сърбия дето алкатраз подкрепя цска

Hristian96
06.08.2013 13:35

още малко инфо на ц(*ка-
Тирол-Цска 3:0-точно тогава някъде побеждавате "силните" байерн
Славия Прага Цска 4:2
да не пропуснем вафла мура,че и 05,която ядохте има и още
Следва продължение

MaLkO_LuD94
06.08.2013 14:57

И какво като ги побеждава ??? Това показва че вие сте по-великите сигурно а ? *joking* Ми не не я знам не съм ходил те са от Варна как да отида ? *joking**lol* Шегоубиец си ти човече *joking*

fen09
06.08.2013 14:52

А знаеш ли, че преди тази година когато отпадате от Славия Прага, Левски ги побеждава.. И съм сигурен, че незнаеш по-голямата част от историята на Ц(*ка *smile* Дори дали си ходил на мач на този отбор *smile*

MaLkO_LuD94
06.08.2013 14:43

Само тия можа да намериш а ? *joking* Не знам дали ти е ясно но Славия Прага е много голям клуб и има повече успехи от Иртиш, Търнава, Сараево, Тампере, Антверпен, Беверен, Аалст и тн.. взети заедно *thumb_up**joking*

CHOMA
06.08.2013 13:31

Дебилските ви мозъци така и не разбраха ФАКТА, че ЦСКА е най-успешния БГ клуб на всички нива! И като успехи, и като играчи и като треньори!

tagen
06.08.2013 13:18

аз поне съм гледал мачовете на Левски до 4 финалите в УЕФА също гледах и мачовете в ШЛ
а цесекото великите им постижения само по саитовете можете да гледате защото тогава още не сте се били родили
и се имате за най-добри като постиженията ви са останали само по книгите и от там разбирате за тях :Д

Hristian96
06.08.2013 13:03

Полуфинал за КЕШ ( ШЛ ) брат и ние тогава побеждава ме Барселона с 5-4,а ето едно видео хубаво да завиждате [@link http://vbox7.com/play:b1716313]

MaLkO_LuD94
06.08.2013 14:37

ЦСКА има по-големи успехи от Левски и в България и в Европа и по-големи футболисти сме изкарали така че изобщо няма какво да се спори по тая тема тя е ясна *thumb_up*

Hristian96
06.08.2013 13:21

ау не...няма смисъл Левски е най-добрия български отбор,както е било и е,но и ще бъде,така че няма какво да спорите,явно,че вие ц(*карчетата сте толкова големи хатери,че неможете да спрете да пишете,ама аз ще постъпя като по-умен от вас и ще спра да пиша,че няма смисъл да си губя времето

MaLkO_LuD94
06.08.2013 13:13

За това да ви завиждаме ? *joking* Единствения повод за който можем да ви завиждаме е това че всичко в клуба ви е подредено *thumb_up* За успехи няма как да ви завиждаме *thumb_up* Ние сме отстранявали 3 действащи европейски шампиона това говори ли ви нещо ??? Се едно сега вие да отстраните Байерн от ШЛ *thumb_up*

MaLkO_LuD94
06.08.2013 12:57

До коментар [@comment 1428124] от [@user LittleCr7]:

Добре ще млУкна ама всеки който има някакво достойнство би го признал *thumb_up*

Hristian96
06.08.2013 12:40

аре спрете да ми говорите глупости вече,Левски има най-много слава от всички български отбори и това е факт,носим името на български революционер, идеолог и организатор на българската национална революция и национален герой,а вие носите няквиси имена на ц(*ка,където и в Русия ги има и ми се наричат армейци,ама сте пълни балерини,които могат само да псуват и да мразят...пълни Бай Ганьовци сте

Hristian96
06.08.2013 12:32

дано да не стане...тъпаците ще се наядат и няма да стане нищо...
САМО ЛЕВСКИ

chelseaa1905
06.08.2013 12:34

Точно за това говоря.

chelseaa1905
06.08.2013 10:33

Каквото искат Левски и всички други започват да го искат.

MaLkO_LuD94
06.08.2013 14:55

Ами нормално е ако искат да пробият в Европа да дойдат в ЦСКА кажи един левскар който е пробил в Европа ??? Да ти изброявам ли цесекарите ??? Не мисля че има нужда нали така *thumb_up*

chelseaa1905
06.08.2013 13:55

Ама чакай бе където има българи там има и фен клубове на български отбори.Да не мислиш ,че Левски нямат фен клубове?Като ти гледам годинките още им да учиш.

tagen
06.08.2013 13:34

[@link http://vbox7.com/play:115847e6ba] и още едно образователно наблегни на едни думи БЪЛГАРИЯ НЕ ПРОДАВА ФУТБОЛИСТИ по онова време е почти невъзможно да се махнеш от бг и се замисли как така вс ви велики играчи Стоичков ,Бербатов не са ваши юноши а са на др отбори как така най добрите играчи идвали при вас от вс крайща на бг

tagen
06.08.2013 13:29

[@link http://vbox7.com/play:8ed39d3017] такива деца като тебе нека изгледат това клипче да видят малко история ! и си задай два въпроса :1 защо стадиона ви се казва българска армия 2 защо емблемата ви е звезда

Hristian96
06.08.2013 13:28

нали знаеш,че по този начин както го пишеш обиждаш нашия революционер Васил Левски както и всички,ама явно незнаеш кой е...сигурно,то ц(*карчетата са така мисля

MaLkO_LuD94
06.08.2013 13:17

Статистиката на леФски от последните 3 е 3 отпадания от Търнава, Сараево и Иртиш кой от кой по-голям гранд *thumb_up*

tagen
06.08.2013 13:15

аз поне съм гледал мачовете на Левски до 4 финалите в УЕФА също гледах и мачовете в ШЛ и тези мачове само по саитовете можете да гледате защото тогава още не сте се били родили *lol* и се имате за най-добри като постиженията ви са останали само по книгите и от там разбирате за тях :Д

Hristian96
06.08.2013 13:11

статистиката на ц(*ка от европейските клубни турнири в последните 15 години-1 победа 1 равенство 11 загуби

RVP_Reus
06.08.2013 13:04

*lol**lol**lol**lol**lol**lol* ЦСКА е бил 2 пъти на полуфинал в КЕШ. 31 пъти шампион на България-РЕКОРД! Това е най-малкото което прославя ЦСКА! Знаеш ли колко човека от България'94 са минали през ЦСКА? Знаеш ли ЦСКА колко играчи е изпратил в ЕВРОГРАНДОВЕТЕ? А Левски освен един Гунди и Сираков нищо нямат! Ако някой не е съгласен с този факт да ми напише някои футболисти на Левски отишли в някой Еврогранд! Защото от ЦСКА има МНОГО, МНОГО такива! Имаме и МНОГО, МНОГО, МНОГО ПОВЕЧЕ от вас.Фен клубове на ЦСКА има в Австрия, Англия, Аржентина, Армения, Беларус, Германия, Испания, Италия, Канада, Китай, Македония, Румъния, Русия, САЩ, Сърбия, Уругвай, Франция, Хонконг, Швейцария, Швеция. Някой който не е съгласен с ман има ли????

MaLkO_LuD94
06.08.2013 12:50

Полуфинал за КЕШ ( ШЛ ) как искаш така го смятай *thumb_up* Също така е факт че ЦСКА е клубът с най-големите успехи и в България и в Европа не зависимо дали на някой хора им се иска или не *thumb_up* И ви предлагам да си смените името не е нужно целия свят да се смее на името на най-великия българин заради вас *thumb_up*

Hristian96
06.08.2013 12:34

къв резил ве тъ*ако,ква слава имате вие ц(*като на-голямото ви постижение е влизане в групите на ЛЕ и то едвам...

chelseaa1905
06.08.2013 12:14

*lol**lol* от Левски по велик клуб няма запомни го.Веднага се навъдихте да плюете по Левски , но така е винаги най силните са и най мразени факт.За Газпром освен Левски никой друг няма да има такъв спонсор защото всички други сте от голямо село в още по голямо.

myzrael
06.08.2013 11:57

Не, смешнико - просто на всички им писна от отборчето на всички власти! То поне да имаше някакъв резултат и да носеше слава на страната, а то само резил, след резил, срам и унижение.....и каляне на името на най-великия българин - Васил Левски! Мръсни боклуци!!!

gQg
06.08.2013 11:12

Ако под левски имаш предвид Боко Тиквата тей е.