Суарес продума: Ливърпул трябва да запази репутацията си, не искам да стигнем до ФА
"Искам да играя в Шампионската лига и има отбор, който ми дава тази възможност. Аз вече казах на мениджъра, че искам да напусна. Обвиняват ме в липса на лоялност, но миналата година с ръководството се споразумяхме, че ще ме оставят да напусна, ако не се класираме за Шампионската лига. Дадох всичко от себе си, но то не беше достатъчно за челната четворка. Сега вече настоявам да бъде спазена нашата уговорка", каза Суарес за "Дейли Tелеграф".
" Ливърпул има репутацията на клуб, който винаги постъпва правилно. Искам това да се случи и сега. Имам подписан договор и мога да оставя ръководството на ФА да реши проблема, но не искам да се стига до това", добави уругвайският нападател.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
07.08.2013 16:44
Не знам какво се е споразумял, но излъга всички ни като каза, че ще остане, дори и ако не се класираме за ШЛ.
07.08.2013 16:42
Знаете ли ? Нямам търпение да дойде деня, в който Ливърпул и Арсенал ще заиграят един срещу друг. Интересна ми е реакцията на феновете на Ливърпул. Когато Фернандо Торес си тръгна, всички го плюеха, но той трябва да яде пасти пред това, което чака Суарез, защото за разлика от Суарез, Торес винаги играеше на висота, никога не хапеше противника, не беше расист и не си измисляше контузии за да пропуска мачовете и за разлика от него, Торес бе в Ливърпул повече от две години, въпреки че те не бяха в Шампионска лига през повечето време. Все още помня славните мигове на Торес и Алонсо и тайничко си се надявам преди края на кариерата на Джерард, тримата да се съберат отново и да ги гледам с тениската на Ливърпул, но за да стане това, Ливърпул трябва да привлече с нещо старите си играчи т.е. трябва да се класира в Шампионска лига. Успех им пожелавам в предстоящия сезон, трябва ни ШЛ. Колкото до Суарез - дано си тръгне час по-скоро, никога не съм го харесвал.
07.08.2013 15:40
да идва при шпорите!!! ще дадем 145 милиона от продажбата на бейл и ще сме шампиони години на РЕД !!!
07.08.2013 16:30
хахахахах На забавен ли се правиш ?
07.08.2013 15:46
Най-забавния коментар в сайта *lol*
07.08.2013 15:36
Глупосто ще е да го пуснат за 40 млн просто това не му е реалната цена според мен за под 50 млн не трябва да го продават...
07.08.2013 15:14
Ако Суарез се окаже 1-вото ни класно попълнение за този трансферен прозорец няма как да не се радвам,какъвто и характер да има и каквито неща да е правил,като е класа какъвто е Суарез не може да не го искаме в нашия отбор.Дано този трансфер стане колкото се може по-бързо и отношенията между тези 2-велики клуба Арсенал и Ливърпуул да си останат добри
07.08.2013 13:57
Надявам се да не се стигне дотам и да няма "циркаджилъци", а Пуул да го продадат без да се дърпат повече ( надявам се на нас, макар, че имам леки съмнения и опасения ) и вероятно ще са по-добре без него ! Въпреки че ще радвам да го вземем няма как да си затворя очите за някои от тъпните му последните 2 сезона, но все пак за тези 2 сезона и половина показваше класа докато беше на терена и мен лично доста ме радваше. Не съм вярвал, че е щяло да се стигне дотам Пуул да го продават и то на английски отбор, камо ли пък на нас ! Все пак сагата още не е свършила и нищо не се знае, но дано до броени дни да свърши и Арсенал, както и Пуул да останат доволни !
07.08.2013 13:13
Всичко над 40млн. е също толкова идиотско колкото и действията на уругваеца. 40млн. е максимума който могат да му вземат. Вече всеки си има едно на ум за него и няма да се бръкне с повече.
07.08.2013 13:06
Той поне излиза с официално изказване, не като мишката Рууни,която не знае какво иска и всичко е скрито а, феновете на Юнайтед се чудят какво става и дали ще остане.
07.08.2013 13:04
И как по точно Ливърпул ще запази репутацията си, като ти само за 2 години я унищожи. А и да стигнат до ФА, като знам ФА колко обича Суарес, победителят е ясен *lol*
07.08.2013 11:41
Искам още нещо да кажа.Навремето когато се разиграваше театрото в Арсенал, първо с Фабрегас и после с В.Перси ввсички пищяхме и се ваикахме как без тях едва ли не загиваме,умираме и тн.Е какво стана в краина сметка?Нищо такова не се случи.Просто няма незаменими хора.Минахме в началото през едно леко чистилище и после всичко се нормализира.Така,че и с Ливърпул ще е същото.Няма место зе тревоги и ваикане.Даже това може да има и положителен резултати за Ливърпул.Вички се мобилизирват,не чакат само на Суарес,тои вече го няма и се изявяват нови голмаистори които до тогава са били в сянката му.*blush**smile*
07.08.2013 11:21
Да се маха час по-скоро тоя, че ми писна всеки ден да чета как щял да се маха и какво ли не. Суарез може да е много добър, но не е специален или незаменим. Все ще се яви нов Суарез. Щом не му харесва в Пуул да се маха, не ни е дотрябвал. Има много момчета в школата на, които трябва да се даде шанс, а и трансферният прозорец още не е свършил.
07.08.2013 11:17
Ливърпул винаги е бил клуб на честта и достойнството. Такива футболисти не ни трябват. И 20 сезона да сме извън четворката, а той да спечели 1000 купи, Ливърпул си остава Ливърпул, Суарез си остава хапещият помияр - факт.
07.08.2013 11:16
Хаиде наи-после нашите да дават мангизите и Ливърпул да ги грабват и всичко това да приключва.Аман,всички са изнервени а това не е добре за жените които вечер чакат за нещо си там,а мъжете им разтревожени около тази сага със Суарес хич не им е на оная работа.*erm**wink**surprized*
07.08.2013 11:06
Дано да не го продадат,че няма да направим новия сезон нищо,иначе тази година трябва да сме в челната четворка
САМО ЛИВЪРПУЛ
07.08.2013 10:26
Накрая ще отиде в Байерн.
07.08.2013 10:14
Смешно е да сравнявате игуаин със суарез, на игуаин всичките му голове някви на магия влизат, вятъра добутва топката или му я дават на празна врата. Суарез има къде повече магия в него, но това си е мое мнение. 40 милиона са напълно оправдани.
26.07.2013 14:52
Ако купим Суарез ще запълним дупката оставена от РВП *wink*
26.07.2013 12:05
Да дават 50 и да го взимат.Взе да ми писва от него.Все издънки.Като го няма поне ще се премахне зависимостта от него.За тези пари можем да купим някаква инвестиция за в бъдещето.И вече не е същият.Последните му мачове го доказват.Няма го този стимул за игра.Дори и гола срещу Мелбърн го показа.Просто трябва да ходи на работа и това е.
27.07.2013 02:37
това го прави от уважение към отбора противник*joking*
26.07.2013 07:30
Много ми е смешно някой като каже .че едва ли не Ливърпул ще изпадне ако Суарез и Джерард не са в отбора да това е така всеки знае ,че тези 2-мата са най-ключовите играчи в отбора !! Но Ливърпул има и други добри играчи които след зимата го показаха ,никой неможе да отрече ,че Стъридж и Коутинио са добри играчи имаме таланти като Рахим ,Ибе ,Сусо ,имаме добри защитници горе долу така,че и Суарез да се махне Ливърпул пак ще се справя просто ми е болно ,че говори такива неща ,Уруса ,подкрепям го ,че вече иска да играе в Ливърпул но нали искаше да играе в Реал и беше казал ,че ако не го вземе Реал ще остане в Ливърпул ,ако уважава Пуул и ако обича този отбор ,както твърди поне ще покаже ,че има респект към този отбор ще отиде в отбор извън Англия !!
25.07.2013 18:38
Отказват 40 милиона за играч, който в първия си мач ако направи поредния си неизбежен гаф ще го накажат вече не за 8 мача, ами за цяла година поне, леле О.о Не знам кои са по-луди, Ливърпул че са отказали 40 милиона, или Арсенал, ако предложат повече.
25.07.2013 19:18
Доста прав си *lol* Ще видим кои са по-луди *lol*
25.07.2013 17:50
Суарез е най-добрия футболист в Агнлия и като такъв струва 40 млн НАЙ-МАЛКО!
25.07.2013 17:45
Арсенал искат да минат тънко,но Суарез е един от най-желаните нападатели в света.40 млн. са доста пари.Чудя се че макар и на възраст,защо Арсенал не купи Бербатов миналата година(5 млн.).Все пак той си е класа.Давид Вия бе продаден на Атл.Мадрид за 5.1 млн..Демба Ба струваше на Челси 7 млн. паунда.Има много класни играчи..За купата на конфедерациите Суарез беше тромав,на моменти неадекватен..Има някаква техника и пласиране,но не е постигнал нищо в кариерата си.Форлан едно време прави чудеса с Атлетико Мадрид и още преди Фалкао да дойде ги направи шампиони на Лига европа точно като отстраниха Ливърпулна полуфинал..Кой е Суарез че да струва 40 млн.
25.07.2013 18:12
Ба струваше 7 млн. заради клауза в договора си и с Челси само за заплатата трябваше да се договорят, а Вия струваше много повече от 5 млн. и ние го искахме зимата за около 13, а имаше и слухове, че Барса и на Челси са отказвали и то вероятно по-голяма оферта, като ги знам как имат парички. Просто Барса реши, че трябва да го държи малко повече на пейката и чак после да го подари на някой отбор който не ги застрашава изобщо. И Барса прецакаха Вия, заради играчи като Санчез които всички техни фенове плюят за разлика от Вия.
25.07.2013 17:25
Сценария е следния: Суарез подава молба за трансфер, Ливърпул не искат да го пуснат за 40мил. той ги бойкотира като не тренира с отбора и в крайна сметка ще го продадат помнете ми думите *smile*
25.07.2013 17:14
Суарез щом пропадналия тим на Ливърпул дърпа, смятайте какво ще става като има свестни крила и халфова линия до себе си. Ако не бяха Стиви Джи и Луис, Пул яко щяха да потънат миналия сезон. Как искат да си задържат топ играча, идея си нямам, тоя отбор абсолютно никакви амбиции няма.
25.07.2013 17:09
Бах тия Ливърпул много алчни бе .. Вярно че Суарез играе , но да откажам 40 млн и да искат 50 си е малко много .. *wink**wink*
07.08.2013 16:02
а за Бейл реални ли са парите бе? който иска да дава 50 мил. и да го взима. иначе даже Суарес да бойкотира отбора,ще го глобяват докато свят му се завие и ще му провалят кариерата занапред като е толкова ербаб!
25.07.2013 20:18
Все пак Торес беше 50 милиона,а той е горе/долу еднакакъв със Суарез когато беше в Ливърпуул *smile*
25.07.2013 17:01
[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=700969639943255&set=a.345973325442890.83467.345971365443086&type=1&theater] *lol* *lol*
25.07.2013 16:13
До коментар [@comment 1418932] от [@user Wonderland_]:
Челси шампион аре стига глупости
25.07.2013 16:08
Да си заминава че вече не мога да го търпя вчера като асистира всички се радват само той се цупи.
25.07.2013 15:59
Игуаин е по-класен като личност от Суарес.
25.07.2013 15:43
До коментар [@comment 1418932] от [@user Wonderland_]:
хаха къде слагаш льольовците Челси първи, с кой ще станат шампиони с Торес или оня обтак Лукако *lol**lol**lol*
27.07.2013 12:11
Точно щото сте по-добри от нас не сте ни били във ВЛ от сумати време ( да не кажа 3 сезона...) И ако си мислиш ,че Лукаку е по-класен от Стъридж , Коутинио , Агър или Хендо си в заблуда
27.07.2013 02:35
ще ви бием здраво*beer*
25.07.2013 21:23
Е кой ще е шампион, ве, Ливърпул ли, дето на живо трофей от ВЛ са виждали само по трофейните кабинети на другите отбори. Аз те уверявам на 100%, че Челси ще са шампиони. П.С. Лукаку е по-добър от целия ви смешен отбор взети заедно (без Джерард и тоя зъбатия на снимката)
25.07.2013 15:41
До коментар [@comment 1418932] от [@user Wonderland_]:
Ауе изкуствено фенче отивай да спиш палячо като не разбираш няма да пишеш тук !
25.07.2013 15:41
До коментар [@comment 1418932] от [@user Wonderland_]:
Челси шампион КО?НЕ!
25.07.2013 15:38
До коментар [@comment 1418932] от [@user Wonderland_]:
Стига ме със този смях Ливърпуул се справят все по-добре от както Суарез не играе и ако вземат един свестен нападател,който не се лакоми толкова ще са във топ 4 запомни ми думата,а пък битката за топ 3 ще е интересна (:
25.07.2013 16:29
Суарез дори по млад няма дори 95% от това на което е способен Ел Тигре,нито толкова на Кавани само,че те и двата бяха погубени от парите,който погубват модерният футбол. А за дисциплината им е ясно,че Суарез и на пръста им неможе да стъпи (:
25.07.2013 16:21
в Реал не мисля, че е имало чак такава криза като в Пуул...но си прав, че Игуаин не е толкова слаб, колкото е модерно да говорят и смятам, че в Наполи ще го покаже, а Суарез с по-малко егоизъм в някои ситуации и добра дисциплина ще е заслужено с цена като на Фалкао и Кавани
25.07.2013 15:29
Суарез за мен е по-добрият от Игуаин и спор няма в това ,но 40-45 млн се прекалено много особено за политиката на типичен финансист като Венгер - взима млади футболист , развива ги и ги продава за много . Арсенал може да нямат трофей в последните години ,но са от първите отбори по този показател . Ние феновете искаме титли , докато собственици и шефове искат пари и Венгер върши отлична работа
25.07.2013 15:20
За хапещи песове 40 милиона са добре какво се дърпат....даже са много...
25.07.2013 15:19
Жалко е явно наистина ще продължи кариерата си в друг отбор от Англия !!
25.07.2013 15:15
Ексклузивно:Арсен Венгер отправи нова подобрена оферта за Суарес в размер на 40 000 002паунда!!!
*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*
25.07.2013 14:52
Че колко повече от 40 млн. паунда?? Той Суарес ще дойде по-скъп от Фалкао
25.07.2013 16:23
Не казвам че Суарес не е добър футболист,но просто се съмнявам,че Венгер ще даде толкова пари накуп за един играч.Според мен той би предпочел да купи няколко млади и обещаващи играчи,но кой знае-в днешно време не може да си сигурен в нищо. *wink*
25.07.2013 15:32
Ами не само, че ще излезне по-скъп от Фалкао, той реалное и много по-качествен и ценен играч и Венгер вижда това, никак не е глупав. Въпросът е, че и Роджърс вижда това и му се иска да измъкне максимума от цялата ситуация и не е невъзможно да успее. Суарез и Бейл тази година са най-най- доброто на пазара и е нормално да имат такива цени(щом Кавани е 65 млн. евро, при полежение, че е доста прехвален и според мен Наполи уцелиха джакпота с тая продажба, що Суарез на не е 50 млн примерно). За момента Суарез, Бейл и Меси са с много класи над всико останало.
25.07.2013 14:45
Арсенал хич да не се лъжат да дават 40 милиона за тоя,може да дадат 10 и да намерят супер талант с оглед това което правят на трансферния пазар *smile* Суарез не си струва парите според мене,трябва да се налага Чембърлейн и да ги мачка,а и Саного вярвам,че ще се представи добре,ако му се дава достатъчно шанс.Арсенал преди не хвърляха пари и пак правеха добри сезони,макар,че не печелеха трофеи,не е гаранция,че като вземат Суарез ще направят нещо повече,напротив,виждате Псж първата година и Ман сити миналата...Парите не са фактор,а играта със сърцето! *smile*
25.07.2013 14:39
Те Арсенал им се досвидиха да дадат 35млн. за Игуаин, съмнявам се да дадат 40+ млн. за Суарес...
07.08.2013 11:04
Може би, защото Суарез е доказан нападател във Вишата Лига, докато Игуаин никога не е играл там и не познава футбола там и стила на играта на останалите отбори.
25.07.2013 21:12
Да, но Суарез вече се е доказал във Вишата Лига, докато Игуаин никога не е играл там и не познава стила на първенството и отборите. Не казвам, че това прави Суарез по-класен, но е по-добрият избор за Арсенал *wink*
25.07.2013 17:08
Ами надявам се феновете на Пуул да останат доволни от парите, които вземат за него, но според мен няма да вдигаме чак до 55 млн. Като че ли ако ни откажат оферта на 46-49 млн. ще се откажем, а дори това мисля че ще е много за него, но предпочитам най-накрая да покажем и ние, че можем да сме силни на пазара и ако искаме някой да го вземем. Парите ги имаме и имаме и много голяма нужда от добър нападател ..
25.07.2013 17:02
Казвам за последните два сезона,а не за другите и съм питал много фенове на пуул,който са го намразели и искат да си тръгне да не говорим за кълненето,което чувах от феновете точно след мача във Русия със Зенит....
25.07.2013 16:58
Е малко са хората които мислят, че Игуаин е по-добър от Суарес и ти си един от тях явно. Игуаин играе на ръба на засадата, докато Суарес подобно на Ибра и РВП може да се връща до центъра, да играе с гръб към вратата на опонента, по крилата. Изобщо футболните му качества са с класи над тези на Игуаин. Наистина имал е някои смешни пропуски и по някой път е бил лаком, но има изключителна техника и колко положения е създал за Пуул !? Не са малко и със сигурност са повече отколкото Бензема и Ел Пепита взети заедно ! Харесвам Игуаин и ако беше дошъл при нас щях да се радвам, но парите които Наполи дадоха за него не отговарят на качествата му. А за Суарес да даваме колкото е нужно и да го взимаме по-скоро ..
25.07.2013 15:54
Ами тогава головият рекорд на Меси хич да не го считаме тогава? Без онези 41 гола той е нищо този сезон честно казано (:
25.07.2013 15:42
ми тогава отиди да те видим сигурно и топката няма да можеш да пипнеш
25.07.2013 15:40
Срещу Депортиво, Майорка, Селта, Осасуна и т.н. и аз да съм, и аз ще вкарвам по 50 гола.
25.07.2013 15:34
Без обиди към Ел Пепита за последните два сезона има 45 гола и 19 асистенции,а вашият канибал има 47 гола и 21 асистенции ако това е голямата класа незнам или това,че ви подронва авторитета от както дойде със разправий захапвания и расизъм?
25.07.2013 15:23
Суарез е класа над Игуаин и Венгер вижда това. Ще ги даде парите, ако трябва и 50 милиона ще извади.